Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Bytové textilie s nehořlavou úpravou

Bytové textilie s nehořlavou úpravou

Závisí psychická pohoda na znalostech o předcích? (soutěžní dotazník)
Zúčastněte se průzkumu o vztahu psychické pohody a znalostech o předcích a soutěžte o čokolády značky LÍLÁ

(cca 15 minut)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zlata Klučková
Šetření:20. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:15
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, touto cestou bych Vás ráda požádala o vyplnění dotazníku, který je součástí bakalářské práce. Dotazník je anonymní. Cílem je zjistit povědomí respondentů o využití bytových textilií s nehořlavou úpravou.

 

Vyplnění dotazníku Vám zabere maximálně 5 minut.

 

Děkuji za Váš čas.

 

Zlata Klučková

Odpovědi respondentů

1. Setkali jste se již s textilními materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím1737,78 %37,78 %  
ano1635,56 %35,56 %  
ne1226,67 %26,67 %  

Graf

2. Používáte textilní materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4293,33 %93,33 %  
ano36,67 %6,67 %  

Graf

3. Na jakých textilních výrobcích v interiéru se uplatňuje nehořlavá úprava? Vyjmenujte alespoň 3 výrobky:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím715,56 %15,56 %  
o žadné nevim12,22 %2,22 %  
Kuchyňské pomůcky, krbové pomůcky, ubrusy12,22 %2,22 %  
koberce, závěsy, divadelní opony12,22 %2,22 %  
nevím: koberce, záclony?12,22 %2,22 %  
záclony, závěsy,koberce, deky,...12,22 %2,22 %  
Závěsy, ubrusy, potah sedačky 12,22 %2,22 %  
nevím, nevím, nevím12,22 %2,22 %  
záclony koberec závěsy12,22 %2,22 %  
ubrus, záclony, závěsy12,22 %2,22 %  
ostatní odpovědi sedaci souprava
záclony, dekorativní textilie, koberce
záclony, kuchyňské chňapky, ubrusy
tapety, koberce, potahovky
závěsy, koberce,
Koberce, závěsy, nevím.
záclony, závěsy, ubrusy
závěsy, záclony, koberce
sedaci souprava, zidle, zavesy
závěsy, potahy, koberec
Neco ke krbu, tesneni, nevim
ubrusy, froté osušky, deky
záclony, závěsy, ložní prádlo
čalounění nábytku, závěsy
potahy na sedací soupravy, závěsy, přehozy
záclony, koberce, závěsy
::::
závěsy
Záclony,závěsy,ubrusy
závěsy, potahy, záclony
...
lampy, ubrusy, gauče
záclony, závěsy, potahy na pohovky
židle sedačky postele
opravdu netuším
koberec, záclony, matrace
Záclony, Koberce, Hasičský oděv
židle, sedačky, žehlící prkno
Záclony, ubrusy, koberce
2964,44 %64,44 % 

Graf

4. Pokud by byly bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou k dostání v obchodě, měli byste o ně zájem?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3373,33 %73,33 %  
ne1226,67 %26,67 %  

Graf

5. O kolik % jste ochotni zaplatit více za bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou než za sortiment z běžného materiálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5-10%2453,33 %53,33 %  
11-20%1635,56 %35,56 %  
21-49%48,89 %8,89 %  
50% a více12,22 %2,22 %  

Graf

6. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při koupi bytového textilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Design3577,78 %77,78 %  
Cena3475,56 %75,56 %  
Kvalita2964,44 %64,44 %  
Bezpečnost511,11 %11,11 %  
Značka48,89 %8,89 %  

Graf

7. Kde nejčastěji nakupujete bytový textil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nemám vyhraněné ani oblíbené místo2862,22 %62,22 %  
v obchodních centrech se speciálními obchody s bytovým textilem (např. SCAN quilt)1226,67 %26,67 %  
v prodejně pouze s bytovým textilem (např.VESNA)1022,22 %22,22 %  
v hypermarketech: Globus, Kaufland atd.511,11 %11,11 %  
objednávám z katalogu511,11 %11,11 %  

Graf

8. Věková skupina:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-253271,11 %71,11 %  
26-351022,22 %22,22 %  
36-5536,67 %6,67 %  

Graf

9. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední s maturitou2760 %60 %  
vysokoškolské1635,56 %35,56 %  
vyučení, střední bez maturity12,22 %2,22 %  
základní12,22 %2,22 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. O kolik % jste ochotni zaplatit více za bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou než za sortiment z běžného materiálu?

  • odpověď 5-10%:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Pokud by byly bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou k dostání v obchodě, měli byste o ně zájem?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Setkali jste se již s textilními materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

2. Používáte textilní materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

4. Pokud by byly bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou k dostání v obchodě, měli byste o ně zájem?

5. O kolik % jste ochotni zaplatit více za bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou než za sortiment z běžného materiálu?

6. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při koupi bytového textilu?

7. Kde nejčastěji nakupujete bytový textil?

8. Věková skupina:

9. Vzdělání:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Setkali jste se již s textilními materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

2. Používáte textilní materiály či výrobky s nehořlavou úpravou?

4. Pokud by byly bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou k dostání v obchodě, měli byste o ně zájem?

5. O kolik % jste ochotni zaplatit více za bytové textilní výrobky s nehořlavou úpravou než za sortiment z běžného materiálu?

6. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při koupi bytového textilu?

7. Kde nejčastěji nakupujete bytový textil?

8. Věková skupina:

9. Vzdělání:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Klučková, Z.Bytové textilie s nehořlavou úpravou (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://bytove-textilie-s-nehorlavou.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.