Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > ČD na trase Praha-Ostrava-(Žilina)
ČD na trase Praha-Ostrava-(Žilina)
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Ondřej Šanc |
---|---|
Šetření: | 13. 11. 2012 - 23. 11. 2012 |
Počet respondentů: | 80 |
Počet otázek (max/průměr): | 22 / 21.98 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 63,8 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.05:10 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den, dovolte, abych Vás touto cestou požádal o vyplnění tohoto dotazníku. Prosím, abyste otázky vyplnili podle skutečnosti, protože nesprávně zapsané odpovědi by mohly výsledek úplně znehodnotit, či zkreslit. Hodnotíte obecně ČD na trase Praha- Ostrava (Žilina), pokuste se svoje názory pokud možno co nejvíce sumarizovat. Vyplnění dotazníku je samozřejmě anonymní.
Odpovědi respondentů
1. Používáte služeb ČD na trase Praha- Ostrava (Žilina)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 74 | 92,5 % | 92,5 % |
ne | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
2. Jak často jezdíte tuto trasu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
několikrát do roka | 31 | 39,24 % | 38,75 % |
Několikrát týdně | 14 | 17,72 % | 17,5 % |
Několikrát za měsíc | 13 | 16,46 % | 16,25 % |
1x měsíčně | 7 | 8,86 % | 8,75 % |
1x týdně | 4 | 5,06 % | 5 % |
Denně | 3 | 3,8 % | 3,75 % |
Jiná odpověď | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
občasně | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
zatial len 2x celkovo | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
jen když nestihnu koupit lístek na Regiojet | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
občas | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
na dovolenou 1x ročně | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
nikdy | 1 | 1,27 % | 1,25 % |
3. Setkáváte se se zpožděním odjezdů na této trase?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, několikrát do roka | 29 | 36,25 % | 36,25 % |
Ne | 18 | 22,5 % | 22,5 % |
Ano, několikrát za měsíc | 14 | 17,5 % | 17,5 % |
Ano. 1x týdně | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
Ano, Několikrát týdně | 6 | 7,5 % | 7,5 % |
Ano, denně | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
ano | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
vždy, když jedu - nejezdím ale moc | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
Někdy | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
4. Vyhovuje Vám frekvence vypravovaných vlaků?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 52 | 65 % | 65 % |
ne | 24 | 30 % | 30 % |
nevím | 4 | 5 % | 5 % |
5. Přijde Vám kapacita sedadel ve vlacích na této trase dostatečná?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 46 | 57,5 % | 57,5 % |
ano | 31 | 38,75 % | 38,75 % |
nevím | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
6. Používáte k nákupu jízdenek E-shop ČD?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 49 | 61,25 % | 61,25 % |
ano | 31 | 38,75 % | 38,75 % |
7. Který způsob nákupu jízdného Vám přijde nejjednodušší?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pokladny | 50 | 62,5 % | 62,5 % |
E-shop | 27 | 33,75 % | 33,75 % |
Platební automaty (UNIPAJ) | 3 | 3,75 % | 3,75 % |
8. Chybí Vám ve vlakových soupravách na této trase Wi-fi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 53 | 66,25 % | 66,25 % |
ne | 27 | 33,75 % | 33,75 % |
9. Využíváte služeb vlakové konkurence na této trase?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 40 | 50 % | 50 % |
ne | 40 | 50 % | 50 % |
10. Pokud využíváte konkurenci, napište prosím hlavní důvody? Pokud ne doplňte 0.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
-
()
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Cena Elektrická zásuvka wi-fi Dostupnost občerstvení Komfort Systém jízdného
cena
cena
cena, komfort
cena, pohodlí, sympatičtí pracovníci, zastávky pouze ve velkých dopravních železničních uzlech
Cena, rychlost, služby, pohodlí.
ČD nemají wi-fi
čisto, ochota, slušní spolucestující a peníze V ČD už jsem měla problém i s arogantními "režijními" důchodci.
Čistota, pohodlí, wifi
hezčí prostředí, příjemnější obsluha, přitomnost stevarda, nápoje,jídlo za přijatelnou cenu, noviny a časopisy jsou k dispozici
jízdenka je o něco levnější, vlak je pohodlnější, můžu využít doplňkové služby (občerstvení - za rozumnější ceny než u ČD, časopisy)
Když zrovna nejede spoj ČD
komfort - občerstvení, wifi
Komfort, peníze, služby
Komplexní balíček nabídky služeb. Přístup k zákazníkovi.
Konkurenci využívám, pokud jejich vlak jede pro mě v lepší čas, či pokud si chci užít většího pohodlí.
kvalita vozů
Kvalitnější servis
Lepší návaznost na spoj, pohodlnější cestování, menší zpoždění. Některé vlaky ČD na této trase v příšerném stavu.
lepší servis, kvalitnější služby, vstřícný personál, cítím se jako vážený klient, atraktivnější prostředí, lepší ceny, pohodlnější nákup jízdenky - možnost storna bez poplatku!
Lepší služby
levnější, jízdní komfort, občerstvení
Levnější, kvalitnější, rychlejší, kafe zdarma :)
mám zajištěné sedadlo, nemusím celou cestu stát, dostanu nápoj, je přístup k wi-fi
místenka v ceně, služby, ceny
Nepoužívám konkurenci. Ani o ni nevím
Odjezd v hodinu která mi nejvíc vyhovuje
Pohodlí, služby
Pohodlnost, cena, služby
RJ: jistota že budu mít místo a čistota vlaku. denní tisk, káva jsou jen bonusy.
Servis a cena
Servis, rezervace jízdenek, místenka v ceně jízdného
větší komfort
větší komfort, jistota místa k sezení, cenově dostupné občerstvení, wi-fi
Větší komfort, spolehlivost
Vyberu si ten spoj, který mi vyhovuje po časové stránce, nezáleží mi na tom zda je to ČD nebo konkurence, potřebuji být v určitou dobu na místě, proto hledám vhodný spoj.
Vyhovující čas, levnější jízdné, větší pohodlí, menší zpoždění, wi-fi, občerstvení, čisté prostředí, příjemný personál.
Využívám jen občas. Bez zvláštního důvodu.
Změna
11. Kterého z následujících přepravců na trase Praha- Ostrava (Žilina) momentálně nejvíce využíváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ČD | 51 | 63,75 % | 63,75 % |
RegioJet | 27 | 33,75 % | 33,75 % |
Leo Express | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
12. Jste spokojeni se současnou cenou za služby ČD?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 57 | 71,25 % | 71,25 % |
ano | 23 | 28,75 % | 28,75 % |
13. Řekli byste, že cena za služby na této trase odpovídá kvalitě?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 65 | 81,25 % | 81,25 % |
ano | 15 | 18,75 % | 18,75 % |
14. Využíváte slevových jízdenek ČD na této trase?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 46 | 57,5 % | 57,5 % |
ne | 34 | 42,5 % | 42,5 % |
15. Líbí se Vám reklamy ČD?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 51 | 63,75 % | 63,75 % |
ne | 22 | 27,5 % | 27,5 % |
ano | 7 | 8,75 % | 8,75 % |
16. Jak často se setkáváte s reklamou ČD?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Zřídka | 39 | 48,75 % | 48,75 % |
Často | 16 | 20 % | 20 % |
Vůbec ne | 14 | 17,5 % | 17,5 % |
Nevím | 11 | 13,75 % | 13,75 % |
17. Hodnotící tabulka, určete, do jaké míry jste spokojeni s následujícími body, ( 1- absolutně nespokojen, 2- nespokojen, 3- spíše nespokojen, 4- spíše spokojen, 5- spokojen, 6- absolutně spokojen, 7- nevím).
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.
Podotázka | Průměr | Rozptyl |
---|---|---|
Čistota kupé | 3.3 | 1.485 |
Čistota sociálních zařízení | 2.463 | 2.149 |
Pohodlí sedadel | 3.588 | 1.592 |
Technický stav topení/klimatizace | 3.388 | 2.137 |
Izolace kupé vůči vnějšímu prostředí | 3.325 | 2.044 |
Celkový dojem ze vzhledu vagonu | 3.313 | 1.365 |
Kvalita prodávaného jídla | 4.6 | 4.54 |
Dostupnost elektrických zásuvek | 3.488 | 4.225 |
Chování, ochota a informovanost zaměstnanců ČD | 3.863 | 1.744 |
Osobní bezpečnost | 3.713 | 2.005 |
Pocit bezpečí o vlastní majetek | 3.288 | 2.03 |
18. Povšimli jste si pozitivních změn ČD na této trase v poslední době (roce)?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 46 | 57,5 % | 57,5 % |
Ano | 32 | 40 % | 40 % |
neviem posudit | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
zlepšení služeb | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
19. Celková spokojenost s přepravou na této trase?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
spíše spokojen | 36 | 45 % | 45 % |
spíše nespokojen | 29 | 36,25 % | 36,25 % |
nespokojen | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
spokojen | 5 | 6,25 % | 6,25 % |
nevím | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
absolutně nespokojen | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
absolutně spokojen | 1 | 1,25 % | 1,25 % |
20. Využil byste možnosti přepravy na této trase ve vagonu pouze s možností stání za výrazně nižší cenu (cca 100 Kč)?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 59 | 73,75 % | 73,75 % |
ano | 21 | 26,25 % | 26,25 % |
21. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 58 | 72,5 % | 72,5 % |
Muž | 22 | 27,5 % | 27,5 % |
22. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15- 26 let | 50 | 62,5 % | 62,5 % |
26- 40 let | 18 | 22,5 % | 22,5 % |
40- 60 let | 10 | 12,5 % | 12,5 % |
60 a více let | 2 | 2,5 % | 2,5 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.