Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity marketing
Celebrity marketing
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Kateřina Pešicová |
---|---|
Šetření: | 01. 09. 2012 - 01. 10. 2012 |
Počet respondentů: | 108 |
Počet otázek (max/průměr): | 42 / 34.08 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 48,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.13:56 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Následující dotazník bude zpracován za účelem zpracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na celebrity marketing.
Odpovědi respondentů
1. Považujete se za reklamožrouty či spíše za přepínače programů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Během reklam odcházím od média. | 30 | 27,78 % | 27,78 % |
Přepínám mezi programy, abych je nevnímal/a. | 30 | 27,78 % | 27,78 % |
Sleduji a vnímám reklamy, protože se jim nelze vyhnout. | 22 | 20,37 % | 20,37 % |
Sleduji reklamy, ale nevnímám je (např. ztlumím zvuk). | 17 | 15,74 % | 15,74 % |
Nechávám se reklamami inspirovat. | 6 | 5,56 % | 5,56 % |
Reklamožrout. | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
2. Vyznačte u každého média, jak často jej sledujete?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
3. Kolik času v průměru trávíte denně u každého z níže uvedených médií?
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
4. Jaká reklama se Vám v poslední době nejvíce líbila? Uveďte, prosím, děj reklamy a produkt.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
_
-
...
...., zž nemusím, já už ho vidím
"asi jinej gang" nebo "ježkovy zraky" - celá tato povedená série - reklama na služby telefonního operátora
aaa
Air Bank - všechny reklamy od nich - jsou nápadité
Axe - andělé padající z nebe - sprchový gel
Beko lednice, pračka s malým klukem
bilboard s lukášem pavláskem, kde drží španělku.vypadá tam vtipně.jinak jsem nic poslední dobou nezaregistrovala,snažim se reklamám vyhýbat
Bóbika - Seznam
bohužel, jak jsme již psala. Jakmile se spustí reklama, od média odcházím.
člověk skáče zkrz čokoládu, mléko a karamel - nějaká sladkost
Děj této reklamy se odehrává na oslavě narozenin. Přijde malý klouček se svojí maminkou k oslavenkyni přibližně stejného věku a za zády má dárek. Pozdraví se a chlapeček povídá: "Tady jsem ti přinesl lahvinku." Zděšená maminka dárek rozbalí a tam je ovocná šťáva. Produktem je sirup Jupí.
Fijo banka s letuškou
Fio banka, letuška ("Tyhle brýle dokážou vidět vnitřní krásu a díky té tvojí praskly),s Kotkem objednávajícím vodu "tamté roštěnce"...
Jakási televizní reklama kde mladá žena se sluchátkem v uchu dělá něco mezi závodem na čas a parkourem v městském prostředí, protože parkour je super. Ale netuším o jakou firmu/značku a jaký produkt vůbec šlo.
Kecky od Vodafonu
Kluk vypráví tátovi, kolik bylo na párty lidí a máma leje postupně víc a víc sava do bazénu. Savo.
Kofola - vánoční prasátko "Ne ne, já nemusím, já už ho vidím."
kofola - vánoční reklama
Kofola-vánoční reklama se "zlatým" prasátkem a tatínkem s holčičkou, kteří jdou uříznout do lesa vánoční stromeček
Kofola, holčika a tatínek jdou do lesa uřiznout vánoční stromeček. Známá věta "Tati a bude mít i ty zahnutý zuby nahoru?"
Lednice Beko. Dítě je rostomilé.
Líbí se mi reklamy na Axe. Jsou nápadité! Ta poslední(snad je to ještě poslední)se odehrávala na pláži, kde se mladík po vykoupání v moři sprchoval daným produktem. Během sprchy na sebe upotal stoustu mladých dívek, které napodobovaly jeho pohyby. Je ale fakt,že mnohem lepší byla ta předtím a to ta, jak mladík chodil s andělem, který mu dělal samé potíže, samozřejmě roztomilé!!!
Magnesia - reklamy s rozhovory pana Lišky aj.
Módní reklamy hm - nejvíce ta s rodinkou ve stejném obleceni
Muler ovocicko
Na reklamy nekoukám
Na t-mobile - trosečníci na ostrově kde je vítají domorodkyně
na t-mobile....
nějaké Axe
Nekoukám
nelíbila žádná
nemůžu si vzpomenout
nepamatuji se
nesleduji reklamy
nesleduju reklamy
nesleduju reklamy, tudíž nemůžu odpovědět
nevím
nevím
nevním reklamy
Nevybavuji si žádnou reklamu, která by se mi líbila.
nevzpomenu si
nevzpomenu si
Nevzpomínám si.
Neznám, nesleduji.
NIKE LONDON
Operátor T-mobile. Kotek a Tydít na motorkách.
red bull
Reebok fitness, skvela hudba
Reklama na Fernet, jak vypustil svoji manželku, která mu tam něco mumlala - udělal co mohl :D
reklama na Mrože
Reklama na Old Spice. Jak si tam hubený chlápek pouští motivační "kazetu": Jsem silný chlap..
Reklama na SAVO: matka nalévá savo do bazénu a poslouchá jak se syn byví s otcem o party a jak slyší, že tam byla spousta děvčat, tak už to nelije po víčkách, ale vylije do bazenu celou lahev.
reklama na t- mobile, herec Vojta Kotek jede s gangem namotorkách
Reklama na T-mobile, asi jinej gang. Produkt-levné volání v síti???
reklama s kotkem na nějaký telefon
Reklama se sprinterem Boltem na karty VISA.
reklamy ignoruji
reklamy na air bank - "typický" bankéř vs. zaměstnanec air bank
reklamy se mi nelíbí
Série reklam s panem Pavláskem a Kotkem (nebo Mádlem? mě se pletou) na telefonního operátora, tuším, že T-mobile.
sleduji zahraniční televizi/internet - reklama není česká
Smrček a Smrček - Vodafone Vánoce 2010
Sprchový gel Axe. Mladík se sprchuje na pláži a dívky ho při tom napodobují. On si na konci odkryje ruce z prsou, ale dívky bohužel ne.... :-)
T-MOBILE
T-Mobile - celá sága reklam na různé akce T-Mobilu (ať už reklamy v posilce, motorkáři či teď nově Havaj
T-mobile ,dva surfaři čekají na vlnu a třetí tam ztvrdnul - mistr světa v čekání ..reklama na neomezené surfování po internetu
T-mobile Havaj i Motorkáři
T-Mobile Motorkáři: Dárce , Vojta Kotek
T-Mobile skoro všechny z jejich poslední kampaně
T-mobile všechny poslední dobou
T-mobile všechny reklamy s Kotkem a Tydýtem. :o))
t-mobile, ježkovy voči
T-mobile, zastavení motorkářů policistou, "asi jinej gang,co"
T-Mobile: "A, Vojta dela zraloka."
tablety od T-mobile
Tarify T-Mobile, surfaři čekající věky na správnou vlnu.
tmobile, ich produkty
Trosečníci vylézají na břeh, vítají je krásky, blonďák si však kleká na mořské ježky a trpí. Je mi ho líto, ale řežu se smíchy, je dobrej! Reklama na mobil. operátora.
Tullamore Dew. Čtyři muži zpívají píseň ,,Give Me Your Hand", poté se dozvídáme, že tři z nich jsou vězni (na rukou mají pouta), kteří si zašli na svůj poslední přípitek - na Tullamore Dew.
V poslední době jsem nejvíce zaregistrovala reklamu na T-mobile. Série v posilovně nebo verze s motorkáři s Kotkem a Pavláskem mi pobavila. Ale služby T-mobile nevyužívám.
V poslední době mě nezaujala žádná reklama. Z těch starších reklama na Mattoni s modelkou H.Svobodovou nebo reklama na toaletní papír _chlapeček na WC a pejsek.
V poslední době mě žádná reklama nezaujala, obecně mám velmi ráda reklamy na Kofolu.
v poslední době mne žádná nezaujala
v poslední době nic
v poslední době se mi žádná reklama nelíbila. Zaujala mě ale britská reklama, ve které organizace RAF láká nové pracovníky. Velmi dramaticky až filmově zpracovaná reklama, žena pomáhá uprchlíkům v nástupu do letadla a helikoptéry, emotivní atmosféra, ztratí se malá holčička a s pomocí ženy najde svou maminku. Mottem je: I vy se můžete zapojit tam, kde vás někdo potřebuje. Přidejte se k RAF.
v televizii nesledujem reklamy a na internete ich nevnimam, taze na tuto otazku neviem odpovedat
Vánoční reklama na kofolu "A bude mít taky zahnutý žuby nahóru?" je prostě nejlepší.
Vánoční reklama na Kofolu nebo reklama na Vodafone reklama (vánoční se stromečky, kecky, Nightwork)
Visa karta? - Usian Bolt - závod Usiana a startéra, nakupování produktů pomocí kreditní karty během jeho běhu na trať versus startér, který se tam dostane dopravními prostředky
Vodafone obecně-Pavel Liška, vánoční stromečky,...
vodafone-hasiči, T-mobil-jiný gang
Vodofone, vesnická zábava a Liška jako hasič sundavá balónek ze stromu a spadne. Poté jako hasič přijde Vojta Dyk a odchází s mladou maminkou a jejím dítětem, kterému patří balónek.
Všeobecně reklamy na pivo o přestávkách v zápasech Ligy Mistrů.
vybavuji si jich více,ale netuším na co byla...takže asi borec co dojí žirafu - skittles
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná
žádná mě nenapadá
žádná reklama z poslední doby se mi nelíbila tak, aby mi uvízla v hlavě natolik abych znal děj a produkt. Možná Mistr a aquila čaj...
Žádnou neznám.
žádnou si nevybavuji
žádnou si nevybavuji
5. Co si představujete pod pojmem celebrita?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
známá osobnost | 13 | 12,15 % | 12,04 % |
slavná osobnost | 4 | 3,74 % | 3,7 % |
veřejně známá osoba | 3 | 2,8 % | 2,78 % |
mediálně známá osobnost | 3 | 2,8 % | 2,78 % |
známá osoba | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
někdo mediálně známý | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
slavný člověk | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
veřejně známý člověk | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
Osoba známá z médií - sprotovec, herec, politik,... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
uměle vytvořené představy | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 74 | 69,16 % | 68,52 % |
6. Máte nějakou oblíbenou celebritu? Prosím, jmenujte ji. (V případě, že máte více oblíbených osobností, jmenujte pouze tu nejoblíbenější.)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 13 | 12,15 % | 12,04 % |
nemám | 12 | 11,21 % | 11,11 % |
Angelina Jolie | 3 | 2,8 % | 2,78 % |
Vojta Dyk | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
Marek Eben | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
Pavel Liška | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
Lucie Bílá | 2 | 1,87 % | 1,85 % |
Jaromír Jágr | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nemám a nesnáším je | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Nicolac Cage | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 68 | 63,55 % | 62,96 % |
7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nepropaguje. → otázka č. 10, Nepropaguje, což mě těší. → otázka č. 10, Nepropaguje, což je škoda. → otázka č. 10, Vystupuje v jedné reklamě. → otázka č. 8, Vystupuje ve více než v jedné reklamě. → otázka č. 8, Nevím. → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím. | 51 | 47,22 % | 47,22 % |
Nepropaguje. | 22 | 20,37 % | 20,37 % |
Nepropaguje, což mě těší. | 14 | 12,96 % | 12,96 % |
Vystupuje v jedné reklamě. | 12 | 11,11 % | 11,11 % |
Vystupuje ve více než v jedné reklamě. | 7 | 6,48 % | 6,48 % |
Nepropaguje, což je škoda. | 2 | 1,85 % | 1,85 % |
8. Uveďte, prosím, jaký produkt resp. značku propaguje:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Sazka, Deník Sport | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
jogurt | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
VISA, PUMA | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
Vodafone | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
Vodafone - mobilníé operátor | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
Mattoni | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
Wuestenrot | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
Dynavix | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
parfém, foťák | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
kozmetika | 1 | 5,26 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 9 | 47,37 % | 8,33 % |
9. Jaký je Váš postoj k reklamám, kde vystupuje Vaše oblíbená celebrita?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Je mi to jedno. | 30 | 42,86 % | 27,78 % |
Některé reklamy s nimi jsou zajímavé. | 17 | 24,29 % | 15,74 % |
Líbí se mi, vídat je i mimo jejich profesní činnost. | 8 | 11,43 % | 7,41 % |
Nelíbí se mi, když se zapojují do reklamních kampaní. | 6 | 8,57 % | 5,56 % |
neutrální | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
v ČR nejsou | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
Možná vystupuje v upoutávce na filmový festival - nevadí mi to. | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
moje celebrita v reklamách není | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
chápu, že slavní lidé se zapojují do reklam. Je to součást jejich povolání | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
Nevystupuje | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
Nemám oblíbenou celebritu. | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
žádný | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
každý se musí nějak živit.i za cenu toho ponížení to někteří dělají | 1 | 1,43 % | 0,93 % |
10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
11. Sledujete příběhy ze života slavných?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelně. → otázka č. 12, Ano, příležitostně. → otázka č. 12, Ne, životy ze života slavných mě nezajímají. → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, životy ze života slavných mě nezajímají. | 57 | 52,78 % | 52,78 % |
Ano, příležitostně. | 50 | 46,3 % | 46,3 % |
Ano, pravidelně. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
12. Uveďte, prosím, Vaše zdroje (média):
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 13 | 25,49 % | 12,04 % |
tv | 3 | 5,88 % | 2,78 % |
Televize, časopisy | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
Internet, časopisy | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
televize | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
časopisy, internet | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
super.cz | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
internet, televize | 2 | 3,92 % | 1,85 % |
televize, internet | 1 | 1,96 % | 0,93 % |
idnes.cz, super.cz | 1 | 1,96 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 21 | 41,18 % | 19,44 % |
13. Které vlastnosti by podle Vás měla mít celebrita vystupující v reklamách? Ohodnoťte, prosím, každou vlastnost.
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
14. V jaké části reklamního sdělení pochytíte nejvíce informací?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
V závěru. | 38 | 35,19 % | 35,19 % |
Komplexně v celé reklamě. | 33 | 30,56 % | 30,56 % |
V úvodu. | 16 | 14,81 % | 14,81 % |
V hlavní části. | 8 | 7,41 % | 7,41 % |
nevím | 3 | 2,78 % | 2,78 % |
z toho, které informaci opravdu obsahuje | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nevnímám | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
v závislosti na typu/kreativitě reklamy. někdy na začátku, někdy na konci... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nikde - reklamy nesnáším | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
to je různé | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
V kompletně celé reklamě za předpokladu, že mě zaujme. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
reklamy nesnáším:-) | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
v žádné | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
reklamy nesleduju | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nesleduji | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
15. Preferujete reklamy, ve kterých vystupují slavné osobnosti, před těmi s „obyčejnými lidmi“?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nedávám jim přednost. | 55 | 50,93 % | 50,93 % |
Záleží na celkovém dojmu z reklamy, nikoliv na výstupu jednotlivce. | 43 | 39,81 % | 39,81 % |
je to jedno | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
je mi jedno kde se jaké opice objevují | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nepreferuji žádné reklamy | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ani obyčejné lidi a už vůbec ne slavné osobnosti | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
většinou ani nevím, že jde o celebritu, pokud tam je, takže je mi to jedno | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nevím | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Ano, reklamy s celebritou se mi líbí více. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
pokud náhodou zahlédnu reklamu se slavnou osobností, říkám si, má-li to zapotřebí, ztrapňovat se v reklamě.... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
záleží na typu reklamy - někam se hodí běžný člověk, někam se hodí celebrita (bez ní by reklama ani nefungovala - viz onen čaj) | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nesleduji | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
16. Ovlivňuje Vás přítomnost celebrit v reklamách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne, nenechávám se nikým ani ničím ovlivňovat. | 57 | 52,78 % | 52,78 % |
Záleží mi spíše na stylu reklamy a typu výrobku. | 43 | 39,81 % | 39,81 % |
možná, ale podvědomě | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
těžko říct, nevím | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Nevím | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Spíš mě odrazuje | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
otravuje mě to | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
pouze pokud by to byl můj extrémní oblíbenec | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nesleduji reklami | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ne | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
17. Považujete reklamy s celebritami za důvěryhodnější než ty ostatní?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Není pro mě důležitá osoba, která v reklamách vystupuje. | 75 | 69,44 % | 69,44 % |
Ne, jsou pro mě méně důvěryhodné. | 27 | 25 % | 25 % |
nevim | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
ne, chtějí si jen přivydělat | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
naprosto ne, je jen slabostí celebrity, že podlehla finanční nabídce, nevěřím, že si určitou pastou opravdu čistí zuby, nebo že má v kalhotkách zrovna tu určitou vložku | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Ano, mám k nim důvěru. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
mně jsou reklamy, ať s celebritami či bez nich, naprosto ukradené...... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
stejný klam jako každá jiná | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
18. Pokud se v reklamě objeví celebrita, všimnete si, jaký produkt propaguje?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano, většinou si všimnu. | 49 | 45,37 % | 45,37 % |
Ne, většinou si nevšimnu, který produkt je představován. | 26 | 24,07 % | 24,07 % |
Ano, vždy si všimnu. | 13 | 12,04 % | 12,04 % |
Ne, všimnu si pouze slavné osobnosti. | 10 | 9,26 % | 9,26 % |
Ne | 2 | 1,85 % | 1,85 % |
Nevím | 2 | 1,85 % | 1,85 % |
Pokud tu danou celbritu znám, tak si všimnu. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
záleží, třeba na pohlaví | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
přepínám na jiný kanál:) | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
nesleduji | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Nevím... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
Kája Gott s trapnou reklamou na jakýsi nápoj, pan Bartoška v neméně trapné reklamě na sýr, pár herců v reklamě na jogurt, ta je obzvláště "povedená" :-(( děs běs..... | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
19. Celebrity skutečně používají produkty, které doporučují.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 43 | 39,81 % | 39,81 % |
spíše nesouhlasím | 38 | 35,19 % | 35,19 % |
nevím | 19 | 17,59 % | 17,59 % |
spíše souhlasím | 8 | 7,41 % | 7,41 % |
20. Jak na Vás působí celebrita propagující více produktů?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nezáleží na tom, kolik produktů propaguje. | 54 | 50 % | 50 % |
Vadí mi to. | 32 | 29,63 % | 29,63 % |
Nevadí mi to. | 22 | 20,37 % | 20,37 % |
21. Díky využití celebrity v reklamních kampaních vzroste Vaše důvěra v daný produkt.
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nesouhlasím | 66 | 61,11 % | 61,11 % |
spíše nesouhlasím | 26 | 24,07 % | 24,07 % |
nevím | 10 | 9,26 % | 9,26 % |
spíše souhlasím | 5 | 4,63 % | 4,63 % |
souhlasím | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
22. Líbí se Vám, nějaká reklama s celebritou? Uveďte, prosím, celebritu i produkt (popř. společnost).
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
Ale jo, líbí se mi Gott s čajem Aquilou, reklamy od T-mobile s Kotkem a tydýtem, reklamy od Vodafone se Čtvrtníčkem...
Beyonce parfem
Bolek a Sobota - byl to vodafone?
Dana Morávková, Activia
Djokovič a šarapovova, HEAD
Fio Banka - Jiří Mádl, T-mobile - Vojta Kotek
Georg Cloony - nescafe
George Clooney - Nespresso
Jakub Wagner - ČSOB
Jarda Jágr, Sazka
Karel Gott - čaj Aquila
Karel Gott - Dobrá voda
Kotek-T mobil
kraus a mattoni
Možná ten Gotťák s Aquilou.
N/A
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
nelíbí
Nelíbí.
nesleduji
nesleduji reklami
nic mě nenapadá
Operátor T-mobile. Kotek a Tydít na motorkách.
Prolinea se Zuzanou Norisovou, Activia s Danou Morávkovou
Rafael Nadal, nějaký poker
s lukášem pavláskem ty tmobilecký
s polívkou přes vánoce reklama na telefon
t-mobile
T-Mobile Motorkáři: Dárce , Vojta Kotek
T-Mobile, Kotek
Teď Škoda a nevím, jak se jim to povedlo, dostala do reklamy na nový model zpěvačku Anastasiu a ta je hodně dobrá :)
usain bolt-puma
Usian Bolt - karty VISA.
Visa karta? - Usian Bolt - závod Usiana a startéra, nakupování produktů pomocí kreditní karty během jeho běhu na trať versus startér, který se tam dostane dopravními prostředky
Vodafone
Vodafone - Nightwork, Liška
Vojta Dyk a reklama na Vodfone
Vojta Kotek na T-mobile
Vojta Kotek, Pavlásek T-mobile Vojta Dyk Vodafone
Vojta Kotek, reklamy na T-Mobile
Vojtěch Kotek, Lukáš Pavlásek - tarify - T-Mobile
Žádná
23. Vadí Vám nějaká reklama, v níž se objevuje celebrita? Uveďte, prosím, celebritu i produkt (popř. společnost).
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
-
acitivie - Dana Morávková
Activia - Dana Morávková
Aktivia -Morávková
Cokoliv s Kotkem a Mádlem
Dana Morávková - jogurt, je jakási strojená, nepřesvědčivá
Dana Morávková-Activia
FIO banka, Mádl
Heidi Klum - taft
Helena Vondráčková, Coral... kdo by odolal
Jan Kraus - minirální vody - Mattoni
jogurt Müller s ivou Pazderkovou
Karel Got a reklama na ledový čaj Team
Karel Gott - čaje v pet lahvi
Karel Gott a reklama na Korunní
Karel Gott, Zelený čaj Team od Aquily
Krampol - Když čtu deník AHA, je ze mě hned JUDr. (či jak to je), nemusím ani reklamy na Mattoni s nějakou vodu (Kraus je v pořádku, reklama je stupidní)
Marek Vašut - lék na prostatu
Marek Vašut, Prostenal
Miroslav Donutil v reklamě na Proenzi
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
ne
Ne.
nesleduji
nevim
Nevím
nevím o žádné, která by mi vadila
Nevybavuji si, ale naprosto mě vytáčí, když nějaká známá osobnost propaguje autobazar...
nevzpomenu si
nic mě nenapadá
půjčky
Reklama na Matoni s Krausem
reklamy mi vadí obecně, a celebrity v reklamě mi připadají jako ubožáci, kteří pro peníze udělají cokoliv
reklamy na doplňky stravy, např. Prostenal s Vašutem
Urbánková Kosmodisk TOPSHOP
v reklamách se skutečné celebrity neobjevují
Vadí mi reklama s Donutilem a produktem na klouby.
Vašut - něco na prostatu
Vašut, ojetá auta, AAA. To fakt nechápu...
Všechny
všechny
Všechny,akorát je to známkou toho,že už nemají jak vydělávat
vzpomněla jsem si na mumii helenu vondráčkovou a její "zmrzlina coral,kdo by odolal" a ještě reklamu na fitko.děs
xxxlutz
24. Myslíte si, že některé celebrity by svou popularitu mohli lépe využít namísto reklamních kampaní v jiných aktivitách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 25, Spíše ano. → otázka č. 25, Nevím. → otázka č. 26, Spíše ne. → otázka č. 26, Ne. → otázka č. 26].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 42 | 38,89 % | 38,89 % |
Nevím. | 37 | 34,26 % | 34,26 % |
Spíše ano. | 22 | 20,37 % | 20,37 % |
Spíše ne. | 6 | 5,56 % | 5,56 % |
Ne. | 1 | 0,93 % | 0,93 % |
25. Při jakých aktivitách by mohla být popularita celebrit efektivněji využívána?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
"politika", charita, nadační činnosti
Aktivní pomoc pro např. fondy, viditelnost efektu jejich práce v nadnárodním měřítku, atp.
Ať dělá to, co umí...
Dobrocinnost
dobročinnost
dobročinnost
humanitárních
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita
charita a propagace dobré věi
charita a zdarma!
Charita, politika
charita, pomoc zvířatům apod.
charita, založení nadace na podporu zdraví obyvatelstva, boj proti civilizačním chorobám, finanční podpora nemocných, bezplatné vystupování na benefičních koncertech (a ne jako L. Bílá a Vondráčková, které si chtěj nechat všude zaplatit - vit benefič. vánoční koncert na mou v Brně)
Charita.
charitativní
Charitativní akce
charitativní projekty
Charitativních
Charity, názory
mohou být tváří nějaké pacientské organizace a pomáhat jim rozšířit informace o nějaké nemoci a prevenci mezi lidmi
Nadace
nadace a další věci pro pomoc méně majetným lidem
Nadační fondy.
Nevím.
nevýdělečná sféra
obecně prospěšných, tedy nejen na těch, za které dostane honorář
podporování neziskových akcí
pomoc detom, ludom v nudzi, a pod.
pomoc chorim
Pomoc jinym
Popularita by se mohla více využít ve otevření očí veřejnosti v otázkách, kterými se nezabývá politika, nebo být vzorem pro správné chování, jak by se lidé k sobě měli chovat a jak a co lze ve státě zmenit. Byla by to jiná forma diplomacie a cesty vyjednávání a přesvědčování pro dobrou věc.
poukázat na aktuální problémy společnosti a popostrčit lidi aby nebyli tak lhostejní
Práce s dětmi, dobročinné akce.
pri charitativních akcích
Propagace neziskových organizací, iniciace veřejné diskuze.
při aktivitách studentů
Při dobročinných akcích a nebo poukázat peníze získné propagací nějakého produktu na dobročinné účely.
Při charitě.
při jejich hlavní pracovní činnosti, ať už je to herectví nebo politika
při propagaci bohulibé činnosti neziskovek, upozorňování na problémy světa, chudých apod.
Při různých charitativních akcích.
při řešení celosvětových problémů
při žádných
přitahování pozornosti k charitativním projektům
rozumnou prací jako zbytek normálních lidí
tzv. celebrity se hodí tak na reklamu o podvýživě
u dobročinných akcí
V aktivitách patřících do jejich oboru
V těch, které je původně proslavily - sport, zpěv a podobně.
Ve své profesi
veřejně prospěšné akce neziskového charakteru
Veřejně prospěšné práce, charita
26. Dokážete jmenovat alespoň jednu celebritu, jejíž umístění v reklamě považujete za nevhodné?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 11 | 26,19 % | 10,19 % |
Karel Gott | 3 | 7,14 % | 2,78 % |
Nevim | 2 | 4,76 % | 1,85 % |
všechny | 2 | 4,76 % | 1,85 % |
ne nevzpomínám si | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
Ne :-D | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
Ne. | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
Helena Vondráčková | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
byla by to Bartošová | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
Karel Gott - myslím, že to nemá zapotřebí a reklama sama o sobě ani není vtipná či nápaditá. | 1 | 2,38 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 18 | 42,86 % | 16,67 % |
27. Reklama, které společnosti je níže popsána? Vzpomenete si, která celebrita se v této reklamě vyskytla? „Ano, mohli jsme pro Vás natočit normální, vánoční reklamu a krásnou – umělý sníh, falešní sobi a potom nějaká ta vábnička pro nové zákazníky. Jenomže my jsme řekli NE! Žádné návnady, a když dárky, tak pro všechny!“
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
čtvrtníček | 14 | 18,18 % | 12,96 % |
Vodafone | 9 | 11,69 % | 8,33 % |
Vodafone - Čtvrtníček | 6 | 7,79 % | 5,56 % |
Vodafone, Petr Čtvrtníček | 4 | 5,19 % | 3,7 % |
Vodafone, Čtvrtníček | 3 | 3,9 % | 2,78 % |
Nevim | 2 | 2,6 % | 1,85 % |
ne | 2 | 2,6 % | 1,85 % |
Petr Čtvrtníček | 2 | 2,6 % | 1,85 % |
nevzpomínám si na jméno ale reklamu znám | 1 | 1,3 % | 0,93 % |
Petr Čtvrtníček - Vodafone | 1 | 1,3 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 33 | 42,86 % | 30,56 % |
28. Která telekomunikační společnost měla ve své reklamě slogan „Kouzelné úterky“?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
nevím | 23 | 34,33 % | 21,3 % |
T-Mobile | 19 | 28,36 % | 17,59 % |
netuším | 4 | 5,97 % | 3,7 % |
O2 | 3 | 4,48 % | 2,78 % |
t mobile | 2 | 2,99 % | 1,85 % |
T-Mobile? | 1 | 1,49 % | 0,93 % |
Vodafone | 1 | 1,49 % | 0,93 % |
Nevzpomenu si | 1 | 1,49 % | 0,93 % |
t-mobile? :D | 1 | 1,49 % | 0,93 % |
t-mobil | 1 | 1,49 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 11 | 16,42 % | 10,19 % |
29. Přiřaďte, prosím, k níže uvedeným citacím z reklam následující společnosti: O2, T-Mobile a Vodafone
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
30. Víte, které společnosti je tváří Vojta Kotek s Lukášem Pavláskem?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 47 | 55,29 % | 43,52 % |
Ne | 9 | 10,59 % | 8,33 % |
tmobile | 5 | 5,88 % | 4,63 % |
netuším | 2 | 2,35 % | 1,85 % |
t mobile | 2 | 2,35 % | 1,85 % |
T-Mobile? | 2 | 2,35 % | 1,85 % |
vodafone | 2 | 2,35 % | 1,85 % |
Nevím. | 2 | 2,35 % | 1,85 % |
nějaké telefonické služby | 1 | 1,18 % | 0,93 % |
t- mobile | 1 | 1,18 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 12 | 14,12 % | 11,11 % |
31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
O2 | 18 | 28,57 % | 16,67 % |
Nevim | 12 | 19,05 % | 11,11 % |
netuším | 8 | 12,7 % | 7,41 % |
02 | 4 | 6,35 % | 3,7 % |
nevzpomenu si | 2 | 3,17 % | 1,85 % |
o2? | 2 | 3,17 % | 1,85 % |
nemám nejmenší tušení | 1 | 1,59 % | 0,93 % |
Nesleduji TV, takže nevím. | 1 | 1,59 % | 0,93 % |
02? | 1 | 1,59 % | 0,93 % |
reklamu neznám | 1 | 1,59 % | 0,93 % |
ostatní odpovědi | 13 | 20,63 % | 12,04 % |
32. Znáte reklamu na experty, kteří Vám přenesou kontakty do nového telefonu, nastaví ho a doporučí aplikace, ve které v současné době účinkuje hudební skupina Nightwork?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 33, Ne. → otázka č. 34].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano. | 56 | 51,85 % | 51,85 % |
Ne. | 52 | 48,15 % | 48,15 % |
33. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vodafone | 41 | 73,21 % | 37,96 % |
O2 | 6 | 10,71 % | 5,56 % |
Vodafon | 2 | 3,57 % | 1,85 % |
nevim | 2 | 3,57 % | 1,85 % |
netuším | 1 | 1,79 % | 0,93 % |
Vodafone. | 1 | 1,79 % | 0,93 % |
T-mobile, tipuju | 1 | 1,79 % | 0,93 % |
02 | 1 | 1,79 % | 0,93 % |
tmobile | 1 | 1,79 % | 0,93 % |
34. Znáte reklamu na mobilní aplikace, ve které se v červnu 2012 objevovala fotbalová reprezentace České republiky při tréninku s Jakubem Kohákem jako trenérem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano. → otázka č. 35, Ne. → otázka č. 36].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne. | 93 | 86,11 % | 86,11 % |
Ano. | 15 | 13,89 % | 13,89 % |
35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
T-Mobile | 11 | 73,33 % | 10,19 % |
nevím | 2 | 13,33 % | 1,85 % |
T-Mobile. | 1 | 6,67 % | 0,93 % |
Nevím. | 1 | 6,67 % | 0,93 % |
36. Dokážete přiřadit jednotlivé reklamní nabídky telekomunikačních společností?
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
38. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena. | 75 | 72,82 % | 69,44 % |
Muž. | 28 | 27,18 % | 25,93 % |
39. Váš věk:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
25 let a méně | 56 | 55,45 % | 51,85 % |
26 - 35 let | 29 | 28,71 % | 26,85 % |
36 - 50 let | 12 | 11,88 % | 11,11 % |
51 - 65 let | 4 | 3,96 % | 3,7 % |
40. Kraj Vašeho bydliště:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Praha | 25 | 30,12 % | 23,15 % |
středočeský | 18 | 21,69 % | 16,67 % |
Jihomoravský | 7 | 8,43 % | 6,48 % |
zlínský | 4 | 4,82 % | 3,7 % |
Liberecký | 3 | 3,61 % | 2,78 % |
Královehradecký | 2 | 2,41 % | 1,85 % |
Střední čechy | 2 | 2,41 % | 1,85 % |
Vysočina | 2 | 2,41 % | 1,85 % |
JM | 2 | 2,41 % | 1,85 % |
Plzeňský | 2 | 2,41 % | 1,85 % |
ostatní odpovědi | 16 | 19,28 % | 14,81 % |
41. Nejvyšší dosažené vzdělání:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Vysokoškolské. | 58 | 58 % | 53,7 % |
Středoškolské s maturitou. | 36 | 36 % | 33,33 % |
Středoškolské bez maturity. | 2 | 2 % | 1,85 % |
VOŠ | 1 | 1 % | 0,93 % |
vysokoskolske I. stupna | 1 | 1 % | 0,93 % |
Základní. | 1 | 1 % | 0,93 % |
VOŚ | 1 | 1 % | 0,93 % |
42. Jste:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Pracující. | 61 | 61,62 % | 56,48 % |
Student. | 47 | 47,47 % | 43,52 % |
Nezaměstnaný. | 11 | 11,11 % | 10,19 % |
Důchodce. | 2 | 2,02 % | 1,85 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.