Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity marketing

Celebrity marketing

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Pešicová
Šetření:01. 09. 2012 - 01. 10. 2012
Počet respondentů:108
Počet otázek (max/průměr):42 / 34.08
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:48,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.13:56
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Následující dotazník bude zpracován za účelem zpracování diplomové práce na téma Marketingová komunikace vybrané společnosti, se zaměřením na celebrity marketing.

Odpovědi respondentů

1. Považujete se za reklamožrouty či spíše za přepínače programů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Během reklam odcházím od média.3027,78 %27,78 %  
Přepínám mezi programy, abych je nevnímal/a.3027,78 %27,78 %  
Sleduji a vnímám reklamy, protože se jim nelze vyhnout.2220,37 %20,37 %  
Sleduji reklamy, ale nevnímám je (např. ztlumím zvuk).1715,74 %15,74 %  
Nechávám se reklamami inspirovat.65,56 %5,56 %  
Reklamožrout.32,78 %2,78 %  

Graf

2. Vyznačte u každého média, jak často jej sledujete?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

3. Kolik času v průměru trávíte denně u každého z níže uvedených médií?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

4. Jaká reklama se Vám v poslední době nejvíce líbila? Uveďte, prosím, děj reklamy a produkt.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

_

-

...

...., zž nemusím, já už ho vidím

"asi jinej gang" nebo "ježkovy zraky" - celá tato povedená série - reklama na služby telefonního operátora

aaa

Air Bank - všechny reklamy od nich - jsou nápadité

Axe - andělé padající z nebe - sprchový gel

Beko lednice, pračka s malým klukem

bilboard s lukášem pavláskem, kde drží španělku.vypadá tam vtipně.jinak jsem nic poslední dobou nezaregistrovala,snažim se reklamám vyhýbat

Bóbika - Seznam

bohužel, jak jsme již psala. Jakmile se spustí reklama, od média odcházím.

člověk skáče zkrz čokoládu, mléko a karamel - nějaká sladkost

Děj této reklamy se odehrává na oslavě narozenin. Přijde malý klouček se svojí maminkou k oslavenkyni přibližně stejného věku a za zády má dárek. Pozdraví se a chlapeček povídá: "Tady jsem ti přinesl lahvinku." Zděšená maminka dárek rozbalí a tam je ovocná šťáva. Produktem je sirup Jupí.

Fijo banka s letuškou

Fio banka, letuška ("Tyhle brýle dokážou vidět vnitřní krásu a díky té tvojí praskly),s Kotkem objednávajícím vodu "tamté roštěnce"...

Jakási televizní reklama kde mladá žena se sluchátkem v uchu dělá něco mezi závodem na čas a parkourem v městském prostředí, protože parkour je super. Ale netuším o jakou firmu/značku a jaký produkt vůbec šlo.

Kecky od Vodafonu

Kluk vypráví tátovi, kolik bylo na párty lidí a máma leje postupně víc a víc sava do bazénu. Savo.

Kofola - vánoční prasátko "Ne ne, já nemusím, já už ho vidím."

kofola - vánoční reklama

Kofola-vánoční reklama se "zlatým" prasátkem a tatínkem s holčičkou, kteří jdou uříznout do lesa vánoční stromeček

Kofola, holčika a tatínek jdou do lesa uřiznout vánoční stromeček. Známá věta "Tati a bude mít i ty zahnutý zuby nahoru?"

Lednice Beko. Dítě je rostomilé.

Líbí se mi reklamy na Axe. Jsou nápadité! Ta poslední(snad je to ještě poslední)se odehrávala na pláži, kde se mladík po vykoupání v moři sprchoval daným produktem. Během sprchy na sebe upotal stoustu mladých dívek, které napodobovaly jeho pohyby. Je ale fakt,že mnohem lepší byla ta předtím a to ta, jak mladík chodil s andělem, který mu dělal samé potíže, samozřejmě roztomilé!!!

Magnesia - reklamy s rozhovory pana Lišky aj.

Módní reklamy hm - nejvíce ta s rodinkou ve stejném obleceni

Muler ovocicko

Na reklamy nekoukám

Na t-mobile - trosečníci na ostrově kde je vítají domorodkyně

na t-mobile....

nějaké Axe

Nekoukám

nelíbila žádná

nemůžu si vzpomenout

nepamatuji se

nesleduji reklamy

nesleduju reklamy

nesleduju reklamy, tudíž nemůžu odpovědět

nevím

nevím

nevním reklamy

Nevybavuji si žádnou reklamu, která by se mi líbila.

nevzpomenu si

nevzpomenu si

Nevzpomínám si.

Neznám, nesleduji.

NIKE LONDON

Operátor T-mobile. Kotek a Tydít na motorkách.

red bull

Reebok fitness, skvela hudba

Reklama na Fernet, jak vypustil svoji manželku, která mu tam něco mumlala - udělal co mohl :D

reklama na Mrože

Reklama na Old Spice. Jak si tam hubený chlápek pouští motivační "kazetu": Jsem silný chlap..

Reklama na SAVO: matka nalévá savo do bazénu a poslouchá jak se syn byví s otcem o party a jak slyší, že tam byla spousta děvčat, tak už to nelije po víčkách, ale vylije do bazenu celou lahev.

reklama na t- mobile, herec Vojta Kotek jede s gangem namotorkách

Reklama na T-mobile, asi jinej gang. Produkt-levné volání v síti???

reklama s kotkem na nějaký telefon

Reklama se sprinterem Boltem na karty VISA.

reklamy ignoruji

reklamy na air bank - "typický" bankéř vs. zaměstnanec air bank

reklamy se mi nelíbí

Série reklam s panem Pavláskem a Kotkem (nebo Mádlem? mě se pletou) na telefonního operátora, tuším, že T-mobile.

sleduji zahraniční televizi/internet - reklama není česká

Smrček a Smrček - Vodafone Vánoce 2010

Sprchový gel Axe. Mladík se sprchuje na pláži a dívky ho při tom napodobují. On si na konci odkryje ruce z prsou, ale dívky bohužel ne.... :-)

T-MOBILE

T-Mobile - celá sága reklam na různé akce T-Mobilu (ať už reklamy v posilce, motorkáři či teď nově Havaj

T-mobile ,dva surfaři čekají na vlnu a třetí tam ztvrdnul - mistr světa v čekání ..reklama na neomezené surfování po internetu

T-mobile Havaj i Motorkáři

T-Mobile Motorkáři: Dárce , Vojta Kotek

T-Mobile skoro všechny z jejich poslední kampaně

T-mobile všechny poslední dobou

T-mobile všechny reklamy s Kotkem a Tydýtem. :o))

t-mobile, ježkovy voči

T-mobile, zastavení motorkářů policistou, "asi jinej gang,co"

T-Mobile: "A, Vojta dela zraloka."

tablety od T-mobile

Tarify T-Mobile, surfaři čekající věky na správnou vlnu.

tmobile, ich produkty

Trosečníci vylézají na břeh, vítají je krásky, blonďák si však kleká na mořské ježky a trpí. Je mi ho líto, ale řežu se smíchy, je dobrej! Reklama na mobil. operátora.

Tullamore Dew. Čtyři muži zpívají píseň ,,Give Me Your Hand", poté se dozvídáme, že tři z nich jsou vězni (na rukou mají pouta), kteří si zašli na svůj poslední přípitek - na Tullamore Dew.

V poslední době jsem nejvíce zaregistrovala reklamu na T-mobile. Série v posilovně nebo verze s motorkáři s Kotkem a Pavláskem mi pobavila. Ale služby T-mobile nevyužívám.

V poslední době mě nezaujala žádná reklama. Z těch starších reklama na Mattoni s modelkou H.Svobodovou nebo reklama na toaletní papír _chlapeček na WC a pejsek.

V poslední době mě žádná reklama nezaujala, obecně mám velmi ráda reklamy na Kofolu.

v poslední době mne žádná nezaujala

v poslední době nic

v poslední době se mi žádná reklama nelíbila. Zaujala mě ale britská reklama, ve které organizace RAF láká nové pracovníky. Velmi dramaticky až filmově zpracovaná reklama, žena pomáhá uprchlíkům v nástupu do letadla a helikoptéry, emotivní atmosféra, ztratí se malá holčička a s pomocí ženy najde svou maminku. Mottem je: I vy se můžete zapojit tam, kde vás někdo potřebuje. Přidejte se k RAF.

v televizii nesledujem reklamy a na internete ich nevnimam, taze na tuto otazku neviem odpovedat

Vánoční reklama na kofolu "A bude mít taky zahnutý žuby nahóru?" je prostě nejlepší.

Vánoční reklama na Kofolu nebo reklama na Vodafone reklama (vánoční se stromečky, kecky, Nightwork)

Visa karta? - Usian Bolt - závod Usiana a startéra, nakupování produktů pomocí kreditní karty během jeho běhu na trať versus startér, který se tam dostane dopravními prostředky

Vodafone obecně-Pavel Liška, vánoční stromečky,...

vodafone-hasiči, T-mobil-jiný gang

Vodofone, vesnická zábava a Liška jako hasič sundavá balónek ze stromu a spadne. Poté jako hasič přijde Vojta Dyk a odchází s mladou maminkou a jejím dítětem, kterému patří balónek.

Všeobecně reklamy na pivo o přestávkách v zápasech Ligy Mistrů.

vybavuji si jich více,ale netuším na co byla...takže asi borec co dojí žirafu - skittles

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná

žádná mě nenapadá

žádná reklama z poslední doby se mi nelíbila tak, aby mi uvízla v hlavě natolik abych znal děj a produkt. Možná Mistr a aquila čaj...

Žádnou neznám.

žádnou si nevybavuji

žádnou si nevybavuji

5. Co si představujete pod pojmem celebrita?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
známá osobnost1312,15 %12,04 %  
slavná osobnost43,74 %3,7 %  
veřejně známá osoba32,8 %2,78 %  
mediálně známá osobnost32,8 %2,78 %  
známá osoba21,87 %1,85 %  
někdo mediálně známý21,87 %1,85 %  
slavný člověk21,87 %1,85 %  
veřejně známý člověk21,87 %1,85 %  
Osoba známá z médií - sprotovec, herec, politik,...10,93 %0,93 %  
uměle vytvořené představy10,93 %0,93 %  
ostatní odpovědi něco nebo někoho všeobecně známého
Člověk, který je výjimečný v oboru, kterému se věnuje.
naneštěstí pseudo-osobnosti typu Hanychová, které nám cpou média
Člověka, který prakticky nic neumí, ale má dobré marketingové zastoupení.
Slavná osobnost (herec, sportovec, umelec ...) avšak ne vědec
osoba kolem které se dělá mediální humbuk
známá či úspěšná osoba
Verejne znama osobnost
veřejně známá charismatická osobnost
někdo všeobecně známý
Ten kdo je oslavován :)))) Většinou člokem dělající do televize, hudby, filmu a jehož život se neustále rozmazává v bulvárních plátcích na pofidérních pořadech televizní stanice! To je o českých celebritách!
Osobu, kterou každý znám a která má vlil.
osoba, ktora sa velmi rychlo dostala do povedomia verejnosti, ale v podstate nic nedosiahla
slavná osobnost, která se objevuje v médiích
Osoba propagovaná médii, herec, zpěvák, do jisté míry i politik(čka)
Obecně známá osobnost, která se často vyskytuje v médiích.
známá osobnost, populární, často v médiích
veřejně známá osoba, o které média říkají, že se bez ní neobejdeme...
Všeobecně známá osobnost (v tom nejlepším slova smyslu).
cvičená opice co nemá peněz nikdy dost
obecně známá osoba ze show-bys.
Všem známa osoba, strhuje na sebe pozornost médií.
osobnost kterou všichni žerou
osobu, která něco dokázala, vybudovala si to sama ..a určitě naše české ,,hvězdy" nepovažuji na celebrity :-)
známá osbnost, o které se často mluví a bývá v médiích
Slavná osobnost, kterou má většina populace v povědomí
známa osobnost, čo svoj uspech dosiahla poctivou pracou, neuznavam VIP čo vznikaju reality shows
Člověk, který je "mediálně vidět", ať už se o to "zasloužil" jakkoli.
slavnou sobnost - herec, zpěvák, modelka apod.
herec, zpěvák, moderátor
Slavná, známá osoba.
...
osobnost, která je veřejně známá
člověk, omílaný v médiích, kde se šťourají v jejich soukromí
osobu všeobecně známou
osoba, kterou zná většina populace jménem
Veřejně známá osobnost, která slávu získala mnohými způsoby.
někdo, o kom neustále píšou v bulváru a nedají s tím pokoj
Člověk, jehož jméno lidem něco říká - dokážou si vybavit ksicht a profesi a pak toho člověka "obtěžují" na ulicích
veřejnosti dobře známá osoba (obličej)
slavná osoba, obvykle je její sláva uměle vytvořená, postavená na chatrných základech, bez médií by jí nebylo, je vlastně celkem nezajímavá.
Známou osobnost. Když mi někdo řekne její jméno, tak hned vím o koho se jedná.
někdo slavný, neustále omílaný v bulváru
známý obličej
a co vy?
Známá nebo slavná osobnost
herec, zpěvák, spisovatel,politik
slavná osoba
osoba, která ve svém životě pro společnost něco dokázala ve svém oboru, ale to se netýká tzv. celebrit, např. Krainová, Hanychová, Vojtek etc.,
Veřejně uznávaná osobnost
známá osobnost - herec, herečka
uspech
Slavná osobnost, která je často terčem bulváru. Jedná se spíš o herce, zpěváky a podobně.
člověk veřejného společenského a mediálního života o němž si denně můžeme číst v bulváru články typu "kde-co-kdy-a jak" prováděl, napáchal a jak to strašně ovlivní životy nás čtenářů :-)
Osoba která je často k vidění v médiích
v dnešní době se pojmem "celebrita" označuje jakákoliv "modelka" či "zpěvačka" 5. kategorie.... pro mne je celebrita někdo opravdu vyjímečný.....
človek, který je vnímán na veřejnosti
zpěváci, herečky, modelky, prostě lidi co se cpou do televize a časopisů
Mediálně akcentovanou osobu
nějaká známá osobnost
mediálně zviditelňovaná osoba, která se o medializaci zasloužila (víceméně) prací
člověk bez hodnot, jenž toho pro společnost mnoho nedokázal a svou jedinečnost staví na základě tuposti občanů
osobnost známá z televize a stránek bulváru
mediálně známá osoba
osoba činná v kultuře, politice, objevující se v médiích
mediáně známá osoba
někdo, kdo ve svém životě něco prospěšného dokázal, tedy rozhodně nikdo ze současných tzv. celebrit
všeobecně známá osoba
známá osobnost, vzor pro běžné lidi
kdokoli sledovaný bulvárem
známá osobnost často se vyskytující v mediích
aaa
známý umělec nebo sportovec
někdo slavný, mediálně známý
7469,16 %68,52 % 

Graf

6. Máte nějakou oblíbenou celebritu? Prosím, jmenujte ji. (V případě, že máte více oblíbených osobností, jmenujte pouze tu nejoblíbenější.)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1312,15 %12,04 %  
nemám1211,21 %11,11 %  
Angelina Jolie32,8 %2,78 %  
Vojta Dyk21,87 %1,85 %  
Marek Eben21,87 %1,85 %  
Pavel Liška21,87 %1,85 %  
Lucie Bílá21,87 %1,85 %  
Jaromír Jágr10,93 %0,93 %  
nemám a nesnáším je10,93 %0,93 %  
Nicolac Cage10,93 %0,93 %  
ostatní odpovědi Messi
Dana Morávková
Vladimír Růžička
Natalie Portman
NIkoliv
Julia Roberts
Usain Bolt
Alicia Keys
žádnou
Žádná česká! Ze zahraničí: Reba McEntire
Bruce Willis
Zlata Adamovská
nemam oblubenu celebritu
Robert Downey Jr.
Liška
Jan Kraus
Tom Hanks
Ondřej Synek
stádo cvičených opic
Pohlreich
dávám přednost zajímavým lidem, kteří mají co říct a udělali něco zajímavého, nikoho nepreferuji
Avril Lavigne
Nikolas Cage
Jony Depp
Beyonce:), Angelia, Robert Kyiosaky
Natalie Portman.
Táňa Vilhelmová
...
Christina Aguilera
Ondřej Sokol
Paris Hilton, Iveta Bartošová (obě negativně brané)
Dara Rolins
Colin Farrell
známé osobnosti mě nezajímají
honza nezmar
Richard Krajčo
Václav Moravec
Hanák
Zuzanu Norisovou
nemám nejoblíbenější
Hugn Laurie
_
Michael C. Hall
Sean Connery
Josef Vágner
pan Jan Werich, Podskalský, B. Zeman, Gollová, Jirásková, Bohdalová, Lukavský, P. Soukup, etc.
Christian Bale
Jiří Macháček
Keanu reves
Ne, osobnosti, které mám v oblibě, bych nenazvala celebritami.
Kirsten Scott Thomas
George Clooney
Klus
Iva Janžurová
nemám konkrétní oblíbenou celebritu
Táňa Kuchařová
Sebe
Karel Gott
Johnny Depp
kate middleton
Marek Eben Lucie Bílá
Landa Daniel
Jiří Mencl
z českých třeba jan kraus
Beyonce
aaa
adam sandler
Tom Hardy
6863,55 %62,96 % 

Graf

7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Nepropaguje.otázka č. 10, Nepropaguje, což mě těší.otázka č. 10, Nepropaguje, což je škoda.otázka č. 10, Vystupuje v jedné reklamě.otázka č. 8, Vystupuje ve více než v jedné reklamě.otázka č. 8, Nevím.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevím.5147,22 %47,22 %  
Nepropaguje.2220,37 %20,37 %  
Nepropaguje, což mě těší.1412,96 %12,96 %  
Vystupuje v jedné reklamě.1211,11 %11,11 %  
Vystupuje ve více než v jedné reklamě.76,48 %6,48 %  
Nepropaguje, což je škoda.21,85 %1,85 %  

Graf

8. Uveďte, prosím, jaký produkt resp. značku propaguje:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Sazka, Deník Sport15,26 %0,93 %  
jogurt15,26 %0,93 %  
VISA, PUMA15,26 %0,93 %  
Vodafone15,26 %0,93 %  
Vodafone - mobilníé operátor15,26 %0,93 %  
Mattoni15,26 %0,93 %  
Wuestenrot15,26 %0,93 %  
Dynavix15,26 %0,93 %  
parfém, foťák15,26 %0,93 %  
kozmetika15,26 %0,93 %  
ostatní odpovědi Parfém Miss Dior Chérie.
vlastní parfémy
Poděbradku Prolinie
Nespresso
kosmetika, spodní prádlo
čaj
Kondomy
myslim,že byl v reklamě na vodu,jogurt nebo tak něco
Parfém Heat a Pulse, oblečení Dereon, minerální vodu, kosmetiku Loeral
947,37 %8,33 % 

Graf

9. Jaký je Váš postoj k reklamám, kde vystupuje Vaše oblíbená celebrita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Je mi to jedno.3042,86 %27,78 %  
Některé reklamy s nimi jsou zajímavé.1724,29 %15,74 %  
Líbí se mi, vídat je i mimo jejich profesní činnost.811,43 %7,41 %  
Nelíbí se mi, když se zapojují do reklamních kampaní.68,57 %5,56 %  
neutrální11,43 %0,93 %  
v ČR nejsou11,43 %0,93 %  
Možná vystupuje v upoutávce na filmový festival - nevadí mi to.11,43 %0,93 %  
moje celebrita v reklamách není11,43 %0,93 %  
chápu, že slavní lidé se zapojují do reklam. Je to součást jejich povolání11,43 %0,93 %  
Nevystupuje11,43 %0,93 %  
Nemám oblíbenou celebritu.11,43 %0,93 %  
žádný11,43 %0,93 %  
každý se musí nějak živit.i za cenu toho ponížení to někteří dělají11,43 %0,93 %  

Graf

10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

11. Sledujete příběhy ze života slavných?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, pravidelně.otázka č. 12, Ano, příležitostně.otázka č. 12, Ne, životy ze života slavných mě nezajímají.otázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, životy ze života slavných mě nezajímají.5752,78 %52,78 %  
Ano, příležitostně.5046,3 %46,3 %  
Ano, pravidelně.10,93 %0,93 %  

Graf

12. Uveďte, prosím, Vaše zdroje (média):

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet1325,49 %12,04 %  
tv35,88 %2,78 %  
Televize, časopisy23,92 %1,85 %  
Internet, časopisy23,92 %1,85 %  
televize23,92 %1,85 %  
časopisy, internet23,92 %1,85 %  
super.cz23,92 %1,85 %  
internet, televize23,92 %1,85 %  
televize, internet11,96 %0,93 %  
idnes.cz, super.cz11,96 %0,93 %  
ostatní odpovědi History revue, ČT, Prima, Nova
internet a tv
www.super .cz, Vip zprávy (TV Prima)
internet, radio, televize
idnes, blesk
Knihy, časopis Reflex, internet, životopisné filmy.
people.com
VIP zprávy
www.super.cz, www.eonline.com.
Televize, časopisy.
internet, seznam a idnes
Tv, tisk, internet
Story , Spy, Stratosféra, Top star
rádio, televize
Různé časopisy, bulvár. Nekupuji si je, ale když na ně narazím např. na návštěvě, přečtu si je. Pak i internet.
Inernet
internet, časopisy u kadeřnice :-)
internet, tv
novinky.cz,super.cz
bulvár
tv, internet,FB
2141,18 %19,44 % 

Graf

13. Které vlastnosti by podle Vás měla mít celebrita vystupující v reklamách? Ohodnoťte, prosím, každou vlastnost.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

14. V jaké části reklamního sdělení pochytíte nejvíce informací?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V závěru.3835,19 %35,19 %  
Komplexně v celé reklamě.3330,56 %30,56 %  
V úvodu.1614,81 %14,81 %  
V hlavní části.87,41 %7,41 %  
nevím32,78 %2,78 %  
z toho, které informaci opravdu obsahuje10,93 %0,93 %  
nevnímám10,93 %0,93 %  
v závislosti na typu/kreativitě reklamy. někdy na začátku, někdy na konci...10,93 %0,93 %  
nikde - reklamy nesnáším10,93 %0,93 %  
to je různé10,93 %0,93 %  
V kompletně celé reklamě za předpokladu, že mě zaujme.10,93 %0,93 %  
reklamy nesnáším:-)10,93 %0,93 %  
v žádné10,93 %0,93 %  
reklamy nesleduju10,93 %0,93 %  
nesleduji10,93 %0,93 %  

Graf

15. Preferujete reklamy, ve kterých vystupují slavné osobnosti, před těmi s „obyčejnými lidmi“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nedávám jim přednost.5550,93 %50,93 %  
Záleží na celkovém dojmu z reklamy, nikoliv na výstupu jednotlivce.4339,81 %39,81 %  
je to jedno10,93 %0,93 %  
je mi jedno kde se jaké opice objevují10,93 %0,93 %  
nepreferuji žádné reklamy10,93 %0,93 %  
ani obyčejné lidi a už vůbec ne slavné osobnosti10,93 %0,93 %  
většinou ani nevím, že jde o celebritu, pokud tam je, takže je mi to jedno10,93 %0,93 %  
nevím10,93 %0,93 %  
Ano, reklamy s celebritou se mi líbí více.10,93 %0,93 %  
pokud náhodou zahlédnu reklamu se slavnou osobností, říkám si, má-li to zapotřebí, ztrapňovat se v reklamě....10,93 %0,93 %  
záleží na typu reklamy - někam se hodí běžný člověk, někam se hodí celebrita (bez ní by reklama ani nefungovala - viz onen čaj)10,93 %0,93 %  
nesleduji10,93 %0,93 %  

Graf

16. Ovlivňuje Vás přítomnost celebrit v reklamách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nenechávám se nikým ani ničím ovlivňovat.5752,78 %52,78 %  
Záleží mi spíše na stylu reklamy a typu výrobku.4339,81 %39,81 %  
možná, ale podvědomě10,93 %0,93 %  
těžko říct, nevím10,93 %0,93 %  
Nevím10,93 %0,93 %  
Spíš mě odrazuje10,93 %0,93 %  
otravuje mě to10,93 %0,93 %  
pouze pokud by to byl můj extrémní oblíbenec10,93 %0,93 %  
nesleduji reklami10,93 %0,93 %  
ne10,93 %0,93 %  

Graf

17. Považujete reklamy s celebritami za důvěryhodnější než ty ostatní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Není pro mě důležitá osoba, která v reklamách vystupuje.7569,44 %69,44 %  
Ne, jsou pro mě méně důvěryhodné.2725 %25 %  
nevim10,93 %0,93 %  
ne, chtějí si jen přivydělat10,93 %0,93 %  
naprosto ne, je jen slabostí celebrity, že podlehla finanční nabídce, nevěřím, že si určitou pastou opravdu čistí zuby, nebo že má v kalhotkách zrovna tu určitou vložku10,93 %0,93 %  
Ano, mám k nim důvěru.10,93 %0,93 %  
mně jsou reklamy, ať s celebritami či bez nich, naprosto ukradené......10,93 %0,93 %  
stejný klam jako každá jiná10,93 %0,93 %  

Graf

18. Pokud se v reklamě objeví celebrita, všimnete si, jaký produkt propaguje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, většinou si všimnu.4945,37 %45,37 %  
Ne, většinou si nevšimnu, který produkt je představován.2624,07 %24,07 %  
Ano, vždy si všimnu.1312,04 %12,04 %  
Ne, všimnu si pouze slavné osobnosti.109,26 %9,26 %  
Ne21,85 %1,85 %  
Nevím21,85 %1,85 %  
Pokud tu danou celbritu znám, tak si všimnu.10,93 %0,93 %  
záleží, třeba na pohlaví10,93 %0,93 %  
přepínám na jiný kanál:)10,93 %0,93 %  
nesleduji10,93 %0,93 %  
Nevím...10,93 %0,93 %  
Kája Gott s trapnou reklamou na jakýsi nápoj, pan Bartoška v neméně trapné reklamě na sýr, pár herců v reklamě na jogurt, ta je obzvláště "povedená" :-(( děs běs.....10,93 %0,93 %  

Graf

19. Celebrity skutečně používají produkty, které doporučují.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím4339,81 %39,81 %  
spíše nesouhlasím3835,19 %35,19 %  
nevím1917,59 %17,59 %  
spíše souhlasím87,41 %7,41 %  

Graf

20. Jak na Vás působí celebrita propagující více produktů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezáleží na tom, kolik produktů propaguje.5450 %50 %  
Vadí mi to.3229,63 %29,63 %  
Nevadí mi to.2220,37 %20,37 %  

Graf

21. Díky využití celebrity v reklamních kampaních vzroste Vaše důvěra v daný produkt.

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nesouhlasím6661,11 %61,11 %  
spíše nesouhlasím2624,07 %24,07 %  
nevím109,26 %9,26 %  
spíše souhlasím54,63 %4,63 %  
souhlasím10,93 %0,93 %  

Graf

22. Líbí se Vám, nějaká reklama s celebritou? Uveďte, prosím, celebritu i produkt (popř. společnost).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

Ale jo, líbí se mi Gott s čajem Aquilou, reklamy od T-mobile s Kotkem a tydýtem, reklamy od Vodafone se Čtvrtníčkem...

Beyonce parfem

Bolek a Sobota - byl to vodafone?

Dana Morávková, Activia

Djokovič a šarapovova, HEAD

Fio Banka - Jiří Mádl, T-mobile - Vojta Kotek

Georg Cloony - nescafe

George Clooney - Nespresso

Jakub Wagner - ČSOB

Jarda Jágr, Sazka

Karel Gott - čaj Aquila

Karel Gott - Dobrá voda

Kotek-T mobil

kraus a mattoni

Možná ten Gotťák s Aquilou.

N/A

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

nelíbí

Nelíbí.

nesleduji

nesleduji reklami

nic mě nenapadá

Operátor T-mobile. Kotek a Tydít na motorkách.

Prolinea se Zuzanou Norisovou, Activia s Danou Morávkovou

Rafael Nadal, nějaký poker

s lukášem pavláskem ty tmobilecký

s polívkou přes vánoce reklama na telefon

t-mobile

T-Mobile Motorkáři: Dárce , Vojta Kotek

T-Mobile, Kotek

Teď Škoda a nevím, jak se jim to povedlo, dostala do reklamy na nový model zpěvačku Anastasiu a ta je hodně dobrá :)

usain bolt-puma

Usian Bolt - karty VISA.

Visa karta? - Usian Bolt - závod Usiana a startéra, nakupování produktů pomocí kreditní karty během jeho běhu na trať versus startér, který se tam dostane dopravními prostředky

Vodafone

Vodafone - Nightwork, Liška

Vojta Dyk a reklama na Vodfone

Vojta Kotek na T-mobile

Vojta Kotek, Pavlásek T-mobile Vojta Dyk Vodafone

Vojta Kotek, reklamy na T-Mobile

Vojtěch Kotek, Lukáš Pavlásek - tarify - T-Mobile

Žádná

23. Vadí Vám nějaká reklama, v níž se objevuje celebrita? Uveďte, prosím, celebritu i produkt (popř. společnost).

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

-

acitivie - Dana Morávková

Activia - Dana Morávková

Aktivia -Morávková

Cokoliv s Kotkem a Mádlem

Dana Morávková - jogurt, je jakási strojená, nepřesvědčivá

Dana Morávková-Activia

FIO banka, Mádl

Heidi Klum - taft

Helena Vondráčková, Coral... kdo by odolal

Jan Kraus - minirální vody - Mattoni

jogurt Müller s ivou Pazderkovou

Karel Got a reklama na ledový čaj Team

Karel Gott - čaje v pet lahvi

Karel Gott a reklama na Korunní

Karel Gott, Zelený čaj Team od Aquily

Krampol - Když čtu deník AHA, je ze mě hned JUDr. (či jak to je), nemusím ani reklamy na Mattoni s nějakou vodu (Kraus je v pořádku, reklama je stupidní)

Marek Vašut - lék na prostatu

Marek Vašut, Prostenal

Miroslav Donutil v reklamě na Proenzi

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne.

nesleduji

nevim

Nevím

nevím o žádné, která by mi vadila

Nevybavuji si, ale naprosto mě vytáčí, když nějaká známá osobnost propaguje autobazar...

nevzpomenu si

nic mě nenapadá

půjčky

Reklama na Matoni s Krausem

reklamy mi vadí obecně, a celebrity v reklamě mi připadají jako ubožáci, kteří pro peníze udělají cokoliv

reklamy na doplňky stravy, např. Prostenal s Vašutem

Urbánková Kosmodisk TOPSHOP

v reklamách se skutečné celebrity neobjevují

Vadí mi reklama s Donutilem a produktem na klouby.

Vašut - něco na prostatu

Vašut, ojetá auta, AAA. To fakt nechápu...

Všechny

všechny

Všechny,akorát je to známkou toho,že už nemají jak vydělávat

vzpomněla jsem si na mumii helenu vondráčkovou a její "zmrzlina coral,kdo by odolal" a ještě reklamu na fitko.děs

xxxlutz

24. Myslíte si, že některé celebrity by svou popularitu mohli lépe využít namísto reklamních kampaní v jiných aktivitách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 25, Spíše ano.otázka č. 25, Nevím.otázka č. 26, Spíše ne.otázka č. 26, Ne.otázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.4238,89 %38,89 %  
Nevím.3734,26 %34,26 %  
Spíše ano.2220,37 %20,37 %  
Spíše ne.65,56 %5,56 %  
Ne.10,93 %0,93 %  

Graf

25. Při jakých aktivitách by mohla být popularita celebrit efektivněji využívána?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

"politika", charita, nadační činnosti

Aktivní pomoc pro např. fondy, viditelnost efektu jejich práce v nadnárodním měřítku, atp.

Ať dělá to, co umí...

Dobrocinnost

dobročinnost

dobročinnost

humanitárních

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita

charita a propagace dobré věi

charita a zdarma!

Charita, politika

charita, pomoc zvířatům apod.

charita, založení nadace na podporu zdraví obyvatelstva, boj proti civilizačním chorobám, finanční podpora nemocných, bezplatné vystupování na benefičních koncertech (a ne jako L. Bílá a Vondráčková, které si chtěj nechat všude zaplatit - vit benefič. vánoční koncert na mou v Brně)

Charita.

charitativní

Charitativní akce

charitativní projekty

Charitativních

Charity, názory

mohou být tváří nějaké pacientské organizace a pomáhat jim rozšířit informace o nějaké nemoci a prevenci mezi lidmi

Nadace

nadace a další věci pro pomoc méně majetným lidem

Nadační fondy.

Nevím.

nevýdělečná sféra

obecně prospěšných, tedy nejen na těch, za které dostane honorář

podporování neziskových akcí

pomoc detom, ludom v nudzi, a pod.

pomoc chorim

Pomoc jinym

Popularita by se mohla více využít ve otevření očí veřejnosti v otázkách, kterými se nezabývá politika, nebo být vzorem pro správné chování, jak by se lidé k sobě měli chovat a jak a co lze ve státě zmenit. Byla by to jiná forma diplomacie a cesty vyjednávání a přesvědčování pro dobrou věc.

poukázat na aktuální problémy společnosti a popostrčit lidi aby nebyli tak lhostejní

Práce s dětmi, dobročinné akce.

pri charitativních akcích

Propagace neziskových organizací, iniciace veřejné diskuze.

při aktivitách studentů

Při dobročinných akcích a nebo poukázat peníze získné propagací nějakého produktu na dobročinné účely.

Při charitě.

při jejich hlavní pracovní činnosti, ať už je to herectví nebo politika

při propagaci bohulibé činnosti neziskovek, upozorňování na problémy světa, chudých apod.

Při různých charitativních akcích.

při řešení celosvětových problémů

při žádných

přitahování pozornosti k charitativním projektům

rozumnou prací jako zbytek normálních lidí

tzv. celebrity se hodí tak na reklamu o podvýživě

u dobročinných akcí

V aktivitách patřících do jejich oboru

V těch, které je původně proslavily - sport, zpěv a podobně.

Ve své profesi

veřejně prospěšné akce neziskového charakteru

Veřejně prospěšné práce, charita

26. Dokážete jmenovat alespoň jednu celebritu, jejíž umístění v reklamě považujete za nevhodné?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1126,19 %10,19 %  
Karel Gott37,14 %2,78 %  
Nevim24,76 %1,85 %  
všechny24,76 %1,85 %  
ne nevzpomínám si 12,38 %0,93 %  
Ne :-D12,38 %0,93 %  
Ne.12,38 %0,93 %  
Helena Vondráčková12,38 %0,93 %  
byla by to Bartošová12,38 %0,93 %  
Karel Gott - myslím, že to nemá zapotřebí a reklama sama o sobě ani není vtipná či nápaditá.12,38 %0,93 %  
ostatní odpovědi Chudík
Vašut v reklamně na ojeté šunty
Krampol,Bartoška,Kvitová
hlas paní Bohdalové v reklamě pro Mauntfield
Aktivia -Morávková
Karel Gott na Team čaj
-
Gott
nic mě nanapadá
Andie McDowell
Filip Tomsa
komedianti, zpěváci, modelky
Jiřina Bohdalová, Dana Morávková, Martin Zounar
v reklamách se skutečné celebrity neobjevují
reklama s gottem kde si hraje na prezidenta, či jak to bylo
všechny pravidelně se objevující v Blesku apod. bulvárních záležitostech
Iva Pazderková
Karel Gott- nějaký čaj nevím značku
1842,86 %16,67 % 

Graf

27. Reklama, které společnosti je níže popsána? Vzpomenete si, která celebrita se v této reklamě vyskytla? „Ano, mohli jsme pro Vás natočit normální, vánoční reklamu a krásnou – umělý sníh, falešní sobi a potom nějaká ta vábnička pro nové zákazníky. Jenomže my jsme řekli NE! Žádné návnady, a když dárky, tak pro všechny!“

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
čtvrtníček1418,18 %12,96 %  
Vodafone911,69 %8,33 %  
Vodafone - Čtvrtníček67,79 %5,56 %  
Vodafone, Petr Čtvrtníček45,19 %3,7 %  
Vodafone, Čtvrtníček33,9 %2,78 %  
Nevim22,6 %1,85 %  
ne22,6 %1,85 %  
Petr Čtvrtníček22,6 %1,85 %  
nevzpomínám si na jméno ale reklamu znám11,3 %0,93 %  
Petr Čtvrtníček - Vodafone11,3 %0,93 %  
ostatní odpovědi Vodafone-Petr Čtvrtníček
nevzpomenu
Vodafone Čtvrtníček
český komik, ale kdyby si mě na místě zabila, tak si nevzpomenu na jeho jméno. Bylo to na vodafone a kolem něho čivavy se sobíma parůžkama :) možná Čtvrtníček?
Macháček ????
Richard Nedvěd
Herec Čtvrtníček.
herec z České sody (nevzpomenu si na jméno :)
vím o koho jde,pamatuji si ji ale na jméno si nevzpomenu...byla na vodafone
nevzpomínám
vodafone, čtvrtníček?? (neznám jméno)
pamatuji reklamu, ale celebritu ne
T-Mobile
T-mobile, Čtvrtníček
Petr Čtvrtníček.
vodafone? celebritu nevím
vím, ale nevzpomenu si na jméno. Reklama na Vodafone
Jasně, vodafone, čtvrtníček :-)
asi Vodafone?
čtvrtíček vodafone
Čtvrtníček a Vodafone
Čtvrtníček - geniální věc!:-D
Čtvrtníček - Vodafone
Petr Ctvrtnicek
Vodafone, - Čtvrtníček
Čtvrtníček :-) povedená věc :-)
Zde si pamatuji na čivavu s rohy, i osobnost, bohužel jméno neznám.
Vodafone, obličej znám, jméno ne
snad pan Kraus
v reklamách se skutečné celebrity neobjevují
možná Vodafon, nemůžu si vzpomenout na jméno herce, vím o koho jde
Vodafone ale neznám jméno celebrity
Vodafone (jak jsem zmínila výše, jediné reklamy od této firmy mají skutečně něco do sebe)
3342,86 %30,56 % 

Graf

28. Která telekomunikační společnost měla ve své reklamě slogan „Kouzelné úterky“?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nevím2334,33 %21,3 %  
T-Mobile1928,36 %17,59 %  
netuším45,97 %3,7 %  
O234,48 %2,78 %  
t mobile22,99 %1,85 %  
T-Mobile?11,49 %0,93 %  
Vodafone11,49 %0,93 %  
Nevzpomenu si11,49 %0,93 %  
t-mobile? :D11,49 %0,93 %  
t-mobil11,49 %0,93 %  
ostatní odpovědi T-Mobile.
nevzpomínám si (mimochodem v otázce 29 jsem s určitostí věděla jen první větu, ostatní jsou určeny vařazovacím způsobem :) )
to je v nějaké reklamě?
tmobile
hádám, že vodafone nebo jiný operátor
T-mobil, vnucovali mi to v SMS
02
nepamatuju si, i když jsem ji postřehla
tmobile, to vím, pač jsem u nich v tu dobu byla
T - mobile
Nevím.
1116,42 %10,19 % 

Graf

29. Přiřaďte, prosím, k níže uvedeným citacím z reklam následující společnosti: O2, T-Mobile a Vodafone

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

30. Víte, které společnosti je tváří Vojta Kotek s Lukášem Pavláskem?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile4755,29 %43,52 %  
Ne910,59 %8,33 %  
tmobile55,88 %4,63 %  
netuším22,35 %1,85 %  
t mobile22,35 %1,85 %  
T-Mobile?22,35 %1,85 %  
vodafone22,35 %1,85 %  
Nevím.22,35 %1,85 %  
nějaké telefonické služby11,18 %0,93 %  
t- mobile11,18 %0,93 %  
ostatní odpovědi T-Mobile.
t-mobie
Ano.
To nevím, můj tip je ale T-Mobile
T-mobil
vodafone? nevím, všechny telefonní společnosti mi splývají
02
podvodné
Vodafon
t - mobile
T-Mobile ?
t mobi'e
1214,12 %11,11 % 

Graf

31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O21828,57 %16,67 %  
Nevim1219,05 %11,11 %  
netuším812,7 %7,41 %  
0246,35 %3,7 %  
nevzpomenu si23,17 %1,85 %  
o2?23,17 %1,85 %  
nemám nejmenší tušení11,59 %0,93 %  
Nesleduji TV, takže nevím.11,59 %0,93 %  
02?11,59 %0,93 %  
reklamu neznám11,59 %0,93 %  
ostatní odpovědi O2.
nevím, možná o2
Nevybavuji si. Možná O2
t-mobile
asi O2
nevím, reklamu neznám
Vodafone?
O2 chytré telefony
neznám
tu neznám
nevím, ale viděla jsem
Nevím.
O2??
1320,63 %12,04 % 

Graf

32. Znáte reklamu na experty, kteří Vám přenesou kontakty do nového telefonu, nastaví ho a doporučí aplikace, ve které v současné době účinkuje hudební skupina Nightwork?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 33, Ne.otázka č. 34].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano.5651,85 %51,85 %  
Ne.5248,15 %48,15 %  

Graf

33. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vodafone4173,21 %37,96 %  
O2610,71 %5,56 %  
Vodafon23,57 %1,85 %  
nevim23,57 %1,85 %  
netuším11,79 %0,93 %  
Vodafone.11,79 %0,93 %  
T-mobile, tipuju11,79 %0,93 %  
0211,79 %0,93 %  
tmobile11,79 %0,93 %  

Graf

34. Znáte reklamu na mobilní aplikace, ve které se v červnu 2012 objevovala fotbalová reprezentace České republiky při tréninku s Jakubem Kohákem jako trenérem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano.otázka č. 35, Ne.otázka č. 36].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne.9386,11 %86,11 %  
Ano.1513,89 %13,89 %  

Graf

35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
T-Mobile1173,33 %10,19 %  
nevím213,33 %1,85 %  
T-Mobile.16,67 %0,93 %  
Nevím.16,67 %0,93 %  

Graf

36. Dokážete přiřadit jednotlivé reklamní nabídky telekomunikačních společností?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

38. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena.7572,82 %69,44 %  
Muž.2827,18 %25,93 %  

Graf

39. Váš věk:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 let a méně5655,45 %51,85 %  
26 - 35 let2928,71 %26,85 %  
36 - 50 let1211,88 %11,11 %  
51 - 65 let43,96 %3,7 %  

Graf

40. Kraj Vašeho bydliště:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha2530,12 %23,15 %  
středočeský1821,69 %16,67 %  
Jihomoravský78,43 %6,48 %  
zlínský44,82 %3,7 %  
Liberecký33,61 %2,78 %  
Královehradecký22,41 %1,85 %  
Střední čechy22,41 %1,85 %  
Vysočina22,41 %1,85 %  
JM22,41 %1,85 %  
Plzeňský22,41 %1,85 %  
ostatní odpovědi Pardubický
Jihočeský
Stredocesky
MS
Hlavní město Praha
Benešov
Středočeský kraj
Praha.
Ústecký
zlín
Olomoucký
Karlovarský
Moravskoslezský
jihocesky
1619,28 %14,81 % 

Graf

41. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské.5858 %53,7 %  
Středoškolské s maturitou.3636 %33,33 %  
Středoškolské bez maturity.22 %1,85 %  
VOŠ11 %0,93 %  
vysokoskolske I. stupna11 %0,93 %  
Základní.11 %0,93 %  
VOŚ11 %0,93 %  

Graf

42. Jste:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pracující.6161,62 %56,48 %  
Student.4747,47 %43,52 %  
Nezaměstnaný.1111,11 %10,19 %  
Důchodce.22,02 %1,85 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 12 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Kolik času v průměru trávíte denně u každého z níže uvedených médií?

  • odpověď Televize=Méně než 1 hodinu:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Televize=Nikdy na otázku 2. Vyznačte u každého média, jak často jej sledujete?

10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

  • odpověď Kreativita=Velmi důležité.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vystupuje v jedné reklamě. na otázku 7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?
  • odpověď Vtipnost=Velmi důležité.:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepropaguje, což mě těší. na otázku 7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přitažlivost nabídky=Nedůležité. na otázku 10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

11. Sledujete příběhy ze života slavných?

  • odpověď Ano, příležitostně.:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet na otázku 12. Uveďte, prosím, Vaše zdroje (média):

15. Preferujete reklamy, ve kterých vystupují slavné osobnosti, před těmi s „obyčejnými lidmi“?

  • odpověď Ne, nedávám jim přednost.:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nemám na otázku 6. Máte nějakou oblíbenou celebritu? Prosím, jmenujte ji. (V případě, že máte více oblíbených osobností, jmenujte pouze tu nejoblíbenější.)

21. Díky využití celebrity v reklamních kampaních vzroste Vaše důvěra v daný produkt.

  • odpověď nesouhlasím:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrita=Nevhodné. na otázku 10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

24. Myslíte si, že některé celebrity by svou popularitu mohli lépe využít namísto reklamních kampaní v jiných aktivitách?

  • odpověď Ano.:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Celebrita=Nevhodné. na otázku 10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

29. Přiřaďte, prosím, k níže uvedeným citacím z reklam následující společnosti: O2, T-Mobile a Vodafone

  • odpověď Eva má nový chytrý telefon, ale jak se dívá na nastavení, něco jí to připomíná, ano, španělskou vesnici.=O2:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?

30. Víte, které společnosti je tváří Vojta Kotek s Lukášem Pavláskem?

  • odpověď T-Mobile:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-Mobile na otázku 35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

32. Znáte reklamu na experty, kteří Vám přenesou kontakty do nového telefonu, nastaví ho a doporučí aplikace, ve které v současné době účinkuje hudební skupina Nightwork?

  • odpověď Ano.:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vodafone na otázku 33. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

34. Znáte reklamu na mobilní aplikace, ve které se v červnu 2012 objevovala fotbalová reprezentace České republiky při tréninku s Jakubem Kohákem jako trenérem?

  • odpověď Ano.:
    • 7.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi T-Mobile na otázku 35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.

  • odpověď Jakub Vágner=ČSOB:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová=UniCredit Bank na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
  • odpověď Jan Kraus=Mattoni:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi O2 na otázku 31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?
  • odpověď Jaromír Jágr=Sazka:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová=UniCredit Bank na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
  • odpověď Jiří Mádl=Fio Banka:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová=UniCredit Bank na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
  • odpověď Petra Kvitová=:
    • 5.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jiří Mádl= na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vojtěch Dyk= na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.
  • odpověď Vojtěch Dyk=Vodafone:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Petra Kvitová=UniCredit Bank na otázku 37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.

42. Jste:

  • odpověď Pracující.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 36 - 50 let na otázku 39. Váš věk:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Považujete se za reklamožrouty či spíše za přepínače programů?

2. Vyznačte u každého média, jak často jej sledujete?

3. Kolik času v průměru trávíte denně u každého z níže uvedených médií?

5. Co si představujete pod pojmem celebrita?

6. Máte nějakou oblíbenou celebritu? Prosím, jmenujte ji. (V případě, že máte více oblíbených osobností, jmenujte pouze tu nejoblíbenější.)

7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?

9. Jaký je Váš postoj k reklamám, kde vystupuje Vaše oblíbená celebrita?

10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

11. Sledujete příběhy ze života slavných?

12. Uveďte, prosím, Vaše zdroje (média):

13. Které vlastnosti by podle Vás měla mít celebrita vystupující v reklamách? Ohodnoťte, prosím, každou vlastnost.

14. V jaké části reklamního sdělení pochytíte nejvíce informací?

15. Preferujete reklamy, ve kterých vystupují slavné osobnosti, před těmi s „obyčejnými lidmi“?

16. Ovlivňuje Vás přítomnost celebrit v reklamách?

17. Považujete reklamy s celebritami za důvěryhodnější než ty ostatní?

18. Pokud se v reklamě objeví celebrita, všimnete si, jaký produkt propaguje?

19. Celebrity skutečně používají produkty, které doporučují.

20. Jak na Vás působí celebrita propagující více produktů?

21. Díky využití celebrity v reklamních kampaních vzroste Vaše důvěra v daný produkt.

24. Myslíte si, že některé celebrity by svou popularitu mohli lépe využít namísto reklamních kampaní v jiných aktivitách?

25. Při jakých aktivitách by mohla být popularita celebrit efektivněji využívána?

26. Dokážete jmenovat alespoň jednu celebritu, jejíž umístění v reklamě považujete za nevhodné?

27. Reklama, které společnosti je níže popsána? Vzpomenete si, která celebrita se v této reklamě vyskytla? „Ano, mohli jsme pro Vás natočit normální, vánoční reklamu a krásnou – umělý sníh, falešní sobi a potom nějaká ta vábnička pro nové zákazníky. Jenomže my jsme řekli NE! Žádné návnady, a když dárky, tak pro všechny!“

28. Která telekomunikační společnost měla ve své reklamě slogan „Kouzelné úterky“?

29. Přiřaďte, prosím, k níže uvedeným citacím z reklam následující společnosti: O2, T-Mobile a Vodafone

30. Víte, které společnosti je tváří Vojta Kotek s Lukášem Pavláskem?

31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?

32. Znáte reklamu na experty, kteří Vám přenesou kontakty do nového telefonu, nastaví ho a doporučí aplikace, ve které v současné době účinkuje hudební skupina Nightwork?

33. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

34. Znáte reklamu na mobilní aplikace, ve které se v červnu 2012 objevovala fotbalová reprezentace České republiky při tréninku s Jakubem Kohákem jako trenérem?

35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

36. Dokážete přiřadit jednotlivé reklamní nabídky telekomunikačních společností?

37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.

38. Jste:

39. Váš věk:

40. Kraj Vašeho bydliště:

41. Nejvyšší dosažené vzdělání:

42. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Považujete se za reklamožrouty či spíše za přepínače programů?

2. Vyznačte u každého média, jak často jej sledujete?

3. Kolik času v průměru trávíte denně u každého z níže uvedených médií?

5. Co si představujete pod pojmem celebrita?

6. Máte nějakou oblíbenou celebritu? Prosím, jmenujte ji. (V případě, že máte více oblíbených osobností, jmenujte pouze tu nejoblíbenější.)

7. Propaguje Vaše oblíbená celebrita nějaký výrobek nebo službu?

9. Jaký je Váš postoj k reklamám, kde vystupuje Vaše oblíbená celebrita?

10. V následující tabulce označte, prosím, v každém řádku, nakolik je pro Vás důležitý výskyt daného faktoru v reklamě.

11. Sledujete příběhy ze života slavných?

12. Uveďte, prosím, Vaše zdroje (média):

13. Které vlastnosti by podle Vás měla mít celebrita vystupující v reklamách? Ohodnoťte, prosím, každou vlastnost.

14. V jaké části reklamního sdělení pochytíte nejvíce informací?

15. Preferujete reklamy, ve kterých vystupují slavné osobnosti, před těmi s „obyčejnými lidmi“?

16. Ovlivňuje Vás přítomnost celebrit v reklamách?

17. Považujete reklamy s celebritami za důvěryhodnější než ty ostatní?

18. Pokud se v reklamě objeví celebrita, všimnete si, jaký produkt propaguje?

19. Celebrity skutečně používají produkty, které doporučují.

20. Jak na Vás působí celebrita propagující více produktů?

21. Díky využití celebrity v reklamních kampaních vzroste Vaše důvěra v daný produkt.

24. Myslíte si, že některé celebrity by svou popularitu mohli lépe využít namísto reklamních kampaní v jiných aktivitách?

25. Při jakých aktivitách by mohla být popularita celebrit efektivněji využívána?

26. Dokážete jmenovat alespoň jednu celebritu, jejíž umístění v reklamě považujete za nevhodné?

27. Reklama, které společnosti je níže popsána? Vzpomenete si, která celebrita se v této reklamě vyskytla? „Ano, mohli jsme pro Vás natočit normální, vánoční reklamu a krásnou – umělý sníh, falešní sobi a potom nějaká ta vábnička pro nové zákazníky. Jenomže my jsme řekli NE! Žádné návnady, a když dárky, tak pro všechny!“

28. Která telekomunikační společnost měla ve své reklamě slogan „Kouzelné úterky“?

29. Přiřaďte, prosím, k níže uvedeným citacím z reklam následující společnosti: O2, T-Mobile a Vodafone

30. Víte, které společnosti je tváří Vojta Kotek s Lukášem Pavláskem?

31. Záběr na kluka sedícího na schodech, který má na klíně položený notebook z krabice. Střídá záběr na slečnu v kavárně na vyhlídce, odesílající poštu vhozením obálky do notebooku z krabice. Dále se na záběru objevují chlapci ve školní tělocvičně, kteří si pouští dynamický obrázek jako video na obrazovce kartonového počítače. Následuje snímek podnikatele hledající adresu v papírovém adresáři připevněném k notebooku z krabice. Která společnost použila výše zmíněnou reklamu?

32. Znáte reklamu na experty, kteří Vám přenesou kontakty do nového telefonu, nastaví ho a doporučí aplikace, ve které v současné době účinkuje hudební skupina Nightwork?

33. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

34. Znáte reklamu na mobilní aplikace, ve které se v červnu 2012 objevovala fotbalová reprezentace České republiky při tréninku s Jakubem Kohákem jako trenérem?

35. Uveďte, prosím, název společnosti, která ji použila ve své kampani:

36. Dokážete přiřadit jednotlivé reklamní nabídky telekomunikačních společností?

37. Přiřaďte, prosím, ke slavným osobnostem v tabulce následující společnosti: Mattoni, ČSOB, Sazka, UniCredit Bank, Fio Banka, Vodafone.

38. Jste:

39. Váš věk:

40. Kraj Vašeho bydliště:

41. Nejvyšší dosažené vzdělání:

42. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Pešicová, K.Celebrity marketing (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://celebrity-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.