Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Celebrity v reklamě na vybrané značky piva

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Jehličková
Šetření:19. 03. 2012 - 01. 04. 2012
Počet respondentů:68
Počet otázek (max/průměr):9 / 9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:69 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

Jsem studentkou posledního ročníku Vysoké školy ekonomické v Praze a ráda bych vás poprosila o vyplněný tohoto dotazníku, který slouží jako základ mé praktické části diplomové práce na téma „Potenciál zapojení celebrit v marketingové komunikaci vybrané kategorie produktů“. Vyplnění dotazníku by vám nemělo trvat déle než 3 minuty. Dotazování je zcela anonymní. Je možná vždy jen jedna odpověď.

 

Velice děkuji za Váš čas

Bc. Anna Jehličková
 

Odpovědi respondentů

1. Která z dvaceti vyjmenovaných celebrit nejvíce odpovídá následujícím osobnostním charakteristikám? (nemusí odpovídat všem, ale co nejvíce) drsná, dominantní, seriózní, "ranař", zkušená, přátelská, intelektuální, "playboy", štíhlá, svalnatá, charismatická, metrosexuální

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Roman Šebrle1623,53 %23,53 %  
"Rytmus" alias Patrik Vrbovský1116,18 %16,18 %  
Leoš Mareš913,24 %13,24 %  
Marek Vašut811,76 %11,76 %  
Agáta Hanychová811,76 %11,76 %  
Jiří Langmajer34,41 %4,41 %  
Josef Vojtek34,41 %4,41 %  
Jaromír Jágr34,41 %4,41 %  
Lucie Bílá22,94 %2,94 %  
Tomáš Rosický11,47 %1,47 %  
Martin Dejdar11,47 %1,47 %  
Lou Fanánek Hagen11,47 %1,47 %  
Jan Koller11,47 %1,47 %  
Vojtěch Kotek11,47 %1,47 %  

Graf

2. Která z dvaceti vyjmenovaných celebrit nejvíce odpovídá následujícím osobnostním charakteristikám? (nemusí odpovídat všem, ale co nejvíce) drsná, dominantní, "srandista", "ranař", zkušená, přátelská, pudová, romantik, štíhlá, svalnatá, charismatická, nedbalá

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Marek Vašut913,24 %13,24 %  
Leoš Mareš68,82 %8,82 %  
Josef Vojtek68,82 %8,82 %  
"Rytmus" alias Patrik Vrbovský68,82 %8,82 %  
Tomáš Matonoha57,35 %7,35 %  
Lou Fanánek Hagen45,88 %5,88 %  
Veronika Žilková45,88 %5,88 %  
Lucie Bílá45,88 %5,88 %  
Tomáš Rosický45,88 %5,88 %  
Martin Dejdar34,41 %4,41 %  
Pavel Liška34,41 %4,41 %  
Jiří Langmajer22,94 %2,94 %  
Agáta Hanychová22,94 %2,94 %  
Jaromír Jágr22,94 %2,94 %  
Dan Bárta22,94 %2,94 %  
Roman Šebrle22,94 %2,94 %  
Miroslav Etzler22,94 %2,94 %  
Vojtěch Kotek22,94 %2,94 %  

Graf

3. Která z dvaceti vyjmenovaných celebrit nejvíce odpovídá následujícím osobnostním charakteristikám? (nemusí odpovídat všem, ale co nejvíce) jemná, dominantní, "srandista", citlivá, zkušená, přátelská, pudová, "playboy", štíhlá, svalnatá, charismatická, metrosexuální

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Agáta Hanychová710,29 %10,29 %  
Vojtěch Kotek68,82 %8,82 %  
Marek Vašut68,82 %8,82 %  
Lucie Bílá68,82 %8,82 %  
Leoš Mareš57,35 %7,35 %  
"Rytmus" alias Patrik Vrbovský57,35 %7,35 %  
Pavel Liška57,35 %7,35 %  
Roman Šebrle45,88 %5,88 %  
Dan Bárta45,88 %5,88 %  
Jaromír Jágr34,41 %4,41 %  
Libor Bouček34,41 %4,41 %  
Veronika Žilková34,41 %4,41 %  
Lou Fanánek Hagen22,94 %2,94 %  
Martin Dejdar22,94 %2,94 %  
Jiří Langmajer22,94 %2,94 %  
Tomáš Matonoha22,94 %2,94 %  
Tomáš Rosický22,94 %2,94 %  
Miroslav Etzler11,47 %1,47 %  

Graf

4. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Méně než 25 let4972,06 %72,06 %  
26 - 35 let1319,12 %19,12 %  
36 - 49 let34,41 %4,41 %  
50 - 65 let34,41 %4,41 %  

Graf

5. Nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou4363,24 %63,24 %  
Vysokoškolské2130,88 %30,88 %  
Základní45,88 %5,88 %  

Graf

6. Kraj:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Královéhradecký811,76 %11,76 %  
jihomoravský811,76 %11,76 %  
zlínský68,82 %8,82 %  
Středočeský68,82 %8,82 %  
moravskoslezský68,82 %8,82 %  
Pardubický45,88 %5,88 %  
ústecký45,88 %5,88 %  
Liberecký 34,41 %4,41 %  
vysočina34,41 %4,41 %  
Praha22,94 %2,94 %  
ostatní odpovědi olomoucký
Zlín
Jihočeský
yPlzensky
hl.m.Praha
Středočeský - Praha

Karlovarský
oomoucký
jc
hl. město
plzeň - sever
západočeský
Plyeňský
Hlavní město Praha
1826,47 %26,47 % 

Graf

7. Velikost města, ve kterém bydlíte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
- 50 0004160,29 %60,29 %  
150 000 - 500 0001014,71 %14,71 %  
1 000 000 - 710,29 %10,29 %  
50 000 - 150 000710,29 %10,29 %  
500 000 - 1 000 00034,41 %4,41 %  

Graf

8. Povolání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student4566,18 %66,18 %  
Pracující1826,47 %26,47 %  
pracující student22,94 %2,94 %  
rentiér11,47 %1,47 %  
Nezaměstnaný11,47 %1,47 %  
nezaměstnaná11,47 %1,47 %  

Graf

9. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5276,47 %76,47 %  
Muž1623,53 %23,53 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Která z dvaceti vyjmenovaných celebrit nejvíce odpovídá následujícím osobnostním charakteristikám? (nemusí odpovídat všem, ale co nejvíce) drsná, dominantní, seriózní, "ranař", zkušená, přátelská, intelektuální, "playboy", štíhlá, svalnatá, charismatická, metrosexuální

4. Věk:

5. Nejvyšší dosažené vzdělání:

7. Velikost města, ve kterém bydlíte:

8. Povolání:

9. Jste:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Která z dvaceti vyjmenovaných celebrit nejvíce odpovídá následujícím osobnostním charakteristikám? (nemusí odpovídat všem, ale co nejvíce) drsná, dominantní, seriózní, "ranař", zkušená, přátelská, intelektuální, "playboy", štíhlá, svalnatá, charismatická, metrosexuální

4. Věk:

5. Nejvyšší dosažené vzdělání:

7. Velikost města, ve kterém bydlíte:

8. Povolání:

9. Jste:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Jehličková, A.Celebrity v reklamě na vybrané značky piva (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://celebrity-v-reklame-na-vybra.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.