Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Češi vs Angličani: Značky piva. Kdo je věrnější?

Češi vs Angličani: Značky piva. Kdo je věrnější?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Teichmannová
Šetření:31. 01. 2015 - 01. 03. 2015
Počet respondentů:172
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:71,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.07:47
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

jsem studentkou třetího ročníku bakalářského studia na University of Huddersfield a VŠB - TUO. V současné době píši bakalářskou práci, která se zabývá mezigeneračním srovnáním v oblasti věrnosti značce v České Republice a Velké Británii. Níže uvedený dotazník poslouží ke sběru primárních dat, na jejichž základě bude výzkum v rámci bakalářské práce proveden. Cílem výzkumu je zjistit, jak se Generace X (lidé narozeni zhruba v letech 1965 – 1979) liší od Generace Y (1980 – 1995) ve věrnosti značkám, konkrétně na trhu piva. Získané výsledky budou použity k účelům této bakalářské práce. Tímto bych Vás ráda požádala o chvíli Vašeho času a vyplnění dotazníku. Předem mnohokrát děkuji.

Aneta Teichmannová
 

Odpovědi respondentů

1. Jak často pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x až 2x týdně4928,49 %28,49 %  
1x až 2 x měsíčně4526,16 %26,16 %  
Párkrát do roka3520,35 %20,35 %  
3x až 4x týdně2413,95 %13,95 %  
Vůbec ne (pokud zvolíte tuto možnost, pokračujte prosím otázkou č. 13)105,81 %5,81 %  
Téměř každý den95,23 %5,23 %  

Graf

2. Kde pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci, hospodě14791,3 %85,47 %  
doma11772,67 %68,02 %  
na párty11269,57 %65,12 %  
na koncertě8452,17 %48,84 %  
na sportovním utkání6238,51 %36,05 %  
na fetivalu10,62 %0,58 %  
letní festivaly10,62 %0,58 %  
na chate, vyletech, v zahranici10,62 %0,58 %  
na grilovačkách10,62 %0,58 %  
všude kde to jde10,62 %0,58 %  
před obchodem10,62 %0,58 %  
na výletě10,62 %0,58 %  
na návštěvě10,62 %0,58 %  
na návštěvě, venku 10,62 %0,58 %  
plesy10,62 %0,58 %  
u ohně... prostě venku s kamarádama10,62 %0,58 %  

Graf

3. Kde pivo pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v restauraci, hospodě10967,28 %63,37 %  
doma3521,6 %20,35 %  
na party95,56 %5,23 %  
na koncertě74,32 %4,07 %  
na festivalu10,62 %0,58 %  
na sportovním utkání10,62 %0,58 %  

Graf

4. Které značky piva pijete? Uveďte maximálně tři značky, které pijete nejčastěji, v pořadí preference.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1. Telcsky Zacharias 2. Konrad 3. Lobkowicz

Beranek(budějcké-singer hospoda) a kozel

Bernard, Pilsner

Bernard, Radegast

Bernard, Staropramen ochucený

Birell

Birell, Kozel, Gambrinus

Braník, v akci

Braník, Zlatopramen, Budvar

Břevnovský klášterní pivovar sv. Vojtěcha Břevnovský Benedict 12°, Gambrinus 10°, Budějovický Budvar 12°

Budvar, Kozel, Gambrinus

Budvar, Krušovce, Radegast

Clock, Matuška, Bernard

Frisco

Gambáč

Gambrinus Radegast Kozel

Gambrinus

Gambrinus, Birel, Ostravar

Gambrinus, Birell, Staropramen

Gambrinus, Holba, Pardubické

Gambrinus, Pilsner Urquell, Birel

Gambrinus, Plzeň, Budvar

Gambrinus, Velkopopovický kozel, Staročech

GAMBRINUS,KRUŠOVICE,DUFF

Gambriuns, Staropramen, Zlatopramen

Guinness!! Master, Svijany

Heineken, Holba, Krakonoš

Heineken, Staropramen, Bernard

heineken, stella, budvar

Holba Svijany Pilsner Urquell

Holba, Budvar, Svijany

Holba, kozel

Holba, Kozel, Staropramen.

Holba, Kozel, Svijany

Ječmínkova 12° (restaurační pivovar), Holba

Klášter, Rampušák, Poutník

Koníček, Svijany

kozel - černý regent sviany

Kozel (černý), Svijany, pivo z Vinohradského pivovaru

Kozel, Gambrinus, Starobrno

Kozel, Gambrinus, Staropramen

Kozel, Gambrinus, Staropramen

Kozel, Radas, Radegast

Kozel, Radegast, Budvar

kozel, radegast, polička

Kozel, Staropramen, Svijany

Kozel, Zubr, Radegast

krušovice,

Litovel, Krušovice, Starobrno

Litovel, Svijany, Radegast

Matuška, Kocour, Brno

Ochucená ovocná piva (Gambrinus, Staropramen, Sládkova limonáda apod.)

Ostravar Heineken Pillsner Urquell

Ostravar

Ostravar, Heineken, Radegast

Ostravar, Pilser Urquell, Radegast, jine male mistni pivovary

Ostravar, Staropramen,

Ostravar, Staropramen, Radegast

Ostravar,Kozel,Radek

ostravar,radegast,budvar

Pardál, Zlatopramen, Plzeň

Pillsner Urquel, Ostravar

Pilsner Urqell, Budweiser, Gambrinus

Pilsner Urquel, Gambrinus, Rebel

pilsner urquel. budvar 12°,

Pilsner Urquell Kozel Gambrinus

Pilsner Urquell

Pilsner Urquell

Pilsner Urquell , Radegast, Zubr

Pilsner Urquell, Birrel, Poutník, Kácov, Krušovice (pšeničné)

Pilsner Urquell, Budvar, Holba

Pilsner Urquell, Gambrinus, Hoegaarden

Pilsner Urquell, Guiness, Ostravar

pilsner urquell, ostravar, svijany

Pilsner Urquell, Starobrno

Pilsner Urquell, Staropramen, Gambrinus

Pilsner Urquell, Svijany, Gambrinus

Pilsner Urquell, Svijany, Zlatovar

Pivo Vraník (rodinný pivovar u Zlína), Svijany

Pivovar Antos Plzen Bernard

Platan

Plzeň

plzen, budvar, rakovník

Plzeň, Heineken, Radegast

Plzeň, Holba, Litovel

Plzeň, Holba, Únětice

Plzeň, Polička

Plzeň, Radegast, Bernard

Plzeň, Radegast, Kozel

plzeň, starobrno, radegast

Plzeň, Staropramen, Ostravar

Plzeň, Svijany, Budvar

polička, radegast, kozel

Prazdroj

Prazdroj

Prazdroj, gambrinus

Primátor,Svijany,Krušovice

radegast

Radegast

Radegast

Radegast

Radegast pilsner ostravar

radegast, budvar, plzeň

Radegast, Fenix

Radegast, Gambrinus, Heineken

Radegast, Heineken

Radegast, Heineken

Radegast, Heineken, Gambrinus

Radegast, Kingswood, Heineken

Radegast, Kozel, Březňák

Radegast, Kozel, Budejovicky Budvar

Radegast, Kozel, Koníček

radegast, kozel, litovel

Radegast, Kozel, Pilsner

Radegast, Kozel, Zlatopramen

Radegast, Ostravar

Radegast, Pilsner

Radegast, Pilsner Urqel

Radegast, Pilsner Urquel, Kozel

Radegast, Pilsner, Gambrinus

Radegast, Pilsner, Staropramen

Radegast, Plzeň

Radegast, Poličské pivo (Záviš), Kozel

Radegast, staropramen, gambrinus

Radegast, Staropramen, Velkopopovický kozel

Radegast, Stella artois

Radegast, Svijany, Koníček

Radegast,Staropramen,Gambrinus

Radniční pivovar Jihlava, Budějovický Budvar, Plzeňský Prazdroj

Starobrno, Kozel, Gambrinus

Starobrno,Hauskrecht

Staropramen

Staropramen - ochucená piva, Frisco

Staropramen (11,12), Radegast

Staropramen, Birel, Svijany

staropramen,gambrinus,svijany

Stella Artois, budweiser, pilsner urquel

Svijany Pilsner Urquell Bernard

Svijany, Guinness, Radegast

Svijany, Pilsner Urquell

Svijany, Plzeňský prazdroj, Bernard

Svijany, polička, plzeň

Svijany, Radegast, Bernard

svijany, radegast, starobrno

Svijany, Staropramen, Radegast

Zubr, Kozel, Radegast

zubr, svijany, maestro, starobrno, radegast, staropramen, litovel

5. V jaké formě pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené14893,08 %86,05 %  
Ze skleněné láhve12578,62 %72,67 %  
Z plechovky8050,31 %46,51 %  
Z PET láhve2918,24 %16,86 %  
ze sklenice21,26 %1,16 %  
z hrnce10,63 %0,58 %  
V jakékoliv formě10,63 %0,58 %  

Graf

6. V jaké formě pivo pijete nejčastěji?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Točené11169,81 %64,53 %  
Ze skleněné láhve3522,01 %20,35 %  
Z plechovky116,92 %6,4 %  
v tekuté10,63 %0,58 %  
Z PET láhve10,63 %0,58 %  

Graf

7. Jaký druh piva pijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ležáky11371,52 %65,7 %  
Výčepní11270,89 %65,12 %  
Ochucené6440,51 %37,21 %  
Tmavé, polotmavé6339,87 %36,63 %  
Speciální5937,34 %34,3 %  
Nealkoholické3522,15 %20,35 %  
Pšeničné2918,35 %16,86 %  
Portery, stouty95,7 %5,23 %  
Nepasterizované 10,63 %0,58 %  
Nefiltrát10,63 %0,58 %  
ale10,63 %0,58 %  

Graf

8. Při výběru piva je pro Vás spíše důležitější:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Značka piva12981,65 %75 %  
Cena2918,35 %16,86 %  

Graf

9. Značku piva si vybíráte podle:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Názoru přátel, známých6239,49 %36,05 %  
Oblíbené značky v rodině5434,39 %31,4 %  
chuti1912,1 %11,05 %  
Reklamy138,28 %7,56 %  
podle chuti74,46 %4,07 %  
chuť42,55 %2,33 %  
chutě31,91 %1,74 %  
podle toho co mi chutná31,91 %1,74 %  
podle sebe31,91 %1,74 %  
Novinových článků31,91 %1,74 %  
sebe31,91 %1,74 %  
Osobní zkušenost21,27 %1,16 %  
Podle toho, jak mi chutná21,27 %1,16 %  
Sociálních médií21,27 %1,16 %  
jak mi chutna21,27 %1,16 %  
dle chuti21,27 %1,16 %  
chuťových preferencí10,64 %0,58 %  
Podle toho, co mi chutná.10,64 %0,58 %  
Dle vlastního názoru a chuti10,64 %0,58 %  
predchozi (vlastni) zkusenosti10,64 %0,58 %  
podle toho jak mi chutná10,64 %0,58 %  
Podle sebe (vlastní chuť)10,64 %0,58 %  
podle chuti a celkové harmonie piva10,64 %0,58 %  
podle toho, co mi chutná10,64 %0,58 %  
Podle meho nazoru10,64 %0,58 %  
dle náhody, momentální nálady a intuice :D10,64 %0,58 %  
prostě to, které mi chutná10,64 %0,58 %  
Podle nabídky restaurace10,64 %0,58 %  
Podle dostupnosti piva v hospodě10,64 %0,58 %  
Dle mých preferencí, chutí.10,64 %0,58 %  
osobních preferencí10,64 %0,58 %  
předchozích zkušeností10,64 %0,58 %  
Nejvíc mi chutná 10,64 %0,58 %  
Chuti a kvality. 10,64 %0,58 %  
toho co mi zdravotně vyhovuje10,64 %0,58 %  
dle mé chuti10,64 %0,58 %  
co třeba podle mého vlastního názoru? Tato možnost chybí!10,64 %0,58 %  
Podle zkušeností(ochutnal jsem dost značek)10,64 %0,58 %  
svého vkusu10,64 %0,58 %  
dle mých osobních preferencí, neb se v tom vyznám10,64 %0,58 %  
Na co narazím, to ochutnám10,64 %0,58 %  
podle sebe, chuti10,64 %0,58 %  
toho, která mi chutnala10,64 %0,58 %  
Podle mé chuti10,64 %0,58 %  
co mi chutná10,64 %0,58 %  
Už jsem zkusil hodně takže podle toho co mě chutná10,64 %0,58 %  
Svých zkušeností a recenzí na pivním webu, také ze zvědavosti, když něco vypadá "zajímavě".10,64 %0,58 %  
chuti a ceny10,64 %0,58 %  
podle své chuti10,64 %0,58 %  
Podle toho, na jakou příchuť mám chuť. V případě shodných příchutí od více značek volím podle obalu (který na mě více zapůsobí, to koupím).10,64 %0,58 %  
Podle chuti.10,64 %0,58 %  
Náhodně10,64 %0,58 %  
podle vlastní chuti10,64 %0,58 %  

Graf

10. Jak byste popsali svou ochotu měnit značky piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám oblíbené dvě až tři značky piva, které střídám.7749,36 %44,77 %  
Jen občas piji jinou značku piva, než mou oblíbenou.3824,36 %22,09 %  
Nemám oblíbené značky piva, značky piv často měním.3321,15 %19,19 %  
Vždy piji jen svou oblíbenou značku piva.85,13 %4,65 %  

Graf

11. Z jakých důvodů byste se vzdal/a své oblíbené značky piva?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Snížení kvality (chuti) piva12780,89 %73,84 %  
Nedostupnost značky8151,59 %47,09 %  
Růst ceny4428,03 %25,58 %  
Nezměnil/a bych svou oblíbenou značku piva.148,92 %8,14 %  
Populární reklama jiné značky42,55 %2,33 %  
Jiná značka mi začne více chutnat10,64 %0,58 %  
kdyby bylo nějaké nové a lepší! :)10,64 %0,58 %  
Oblíbila bych si jiné na základě osobní zkušenosti (ochutnala bych něco nového dle jídelního lístku)10,64 %0,58 %  
N/A10,64 %0,58 %  
kvůli čemukoli10,64 %0,58 %  
kdybych nalezla nějakou jinou, která by mi více chutnala10,64 %0,58 %  
politické důvody, skandály pivovaru apod.10,64 %0,58 %  
najdu jinou, lepší značku10,64 %0,58 %  
nemám žádnou oblíbenou značku10,64 %0,58 %  

Graf

12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6” a „7”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Považuji se obecně za věrného/ou značce piva.4.3183.555
Má oblíbená značka piva je stejná, jako u mých rodinných příslušníků.3.9813.383
Má oblíbená značka piva je stejná jako u mých přátel.4.3572.645
Svou oblíbenou značku piva doporučuji ostatním lidem.4.4974.104
Když svou oblíbenou značku v obchodě nenajdu, koupím si jinou.4.6173.574
Lokální značky piva jsou kvalitnější.4.4683.054
Globální značky nabízejí univerzální chuť.4.1373.177
Zkoušet nové druhy piva mě baví.4.5234.302
Zkoušet nové značky piva mě baví.4.5134.116
Při výběru značky piva jsem konzervativní a vybírám osvědčené značky.4.1433.72
Okolí mně ovlivňuje při výběru značky piva.3.3993.207
Kvalita piva se odvíjí od jeho značky.3.8812.807
Kvalita piva se odvíjí od jeho ceny.3.7192.62

Graf

13. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10359,88 %59,88 %  
Muž6940,12 %40,12 %  

Graf

14. Do které věkové skupiny patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 2713477,91 %77,91 %  
28 – 351911,05 %11,05 %  
36 – 43105,81 %5,81 %  
44 – 5174,07 %4,07 %  
52 a více21,16 %1,16 %  

Graf

15. Pocházíte z:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
České Republiky17199,42 %99,42 %  
Velké Británie10,58 %0,58 %  

Graf

16. Vaše dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské10460,47 %60,47 %  
Vysokoškolské6034,88 %34,88 %  
Základní74,07 %4,07 %  
Vyučen10,58 %0,58 %  

Graf

17. Váš sociální status je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student10561,05 %61,05 %  
Zaměstnaný plně duševní práce3520,35 %20,35 %  
Podnikatel116,4 %6,4 %  
Zaměstnaný plně manuální práce74,07 %4,07 %  
Zaměstnaný částečně42,33 %2,33 %  
Pracující student10,58 %0,58 %  
Proboha, slečno, co to je za výběr povolání? Pracuji jak duševně, tak manuálně. Prosím, příště se trochu zamyslete nad formulací otázeka také na možnosti v odpovědích!10,58 %0,58 %  
rodicovska dovolena10,58 %0,58 %  
Učitelka zš10,58 %0,58 %  
doktorand10,58 %0,58 %  
Nezaměstnaný10,58 %0,58 %  
8.tř.10,58 %0,58 %  
Jsem studentka a zároveň pracující ve čtyřech institucích10,58 %0,58 %  
zaměstananý student10,58 %0,58 %  
student, zaměstnaný částečně10,58 %0,58 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. V jaké formě pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

  • odpověď Z plechovky:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Z plechovky na otázku 6. V jaké formě pivo pijete nejčastěji?

7. Jaký druh piva pijete?

  • odpověď Ležáky:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Globální značky nabízejí univerzální chuť.=7 na otázku 12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

  • odpověď Zkoušet nové druhy piva mě baví.=1:
    • 8.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkoušet nové značky piva mě baví.=1 na otázku 12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):
  • odpověď Zkoušet nové značky piva mě baví.=4:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zkoušet nové druhy piva mě baví.=4 na otázku 12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

13. Jste:

  • odpověď Žena:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamy na otázku 9. Značku piva si vybíráte podle:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často pijete pivo?

2. Kde pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

3. Kde pivo pijete nejčastěji?

5. V jaké formě pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

6. V jaké formě pivo pijete nejčastěji?

7. Jaký druh piva pijete?

8. Při výběru piva je pro Vás spíše důležitější:

9. Značku piva si vybíráte podle:

10. Jak byste popsali svou ochotu měnit značky piva?

11. Z jakých důvodů byste se vzdal/a své oblíbené značky piva?

12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

13. Jste:

14. Do které věkové skupiny patříte?

15. Pocházíte z:

16. Vaše dosažené vzdělání:

17. Váš sociální status je:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často pijete pivo?

2. Kde pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

3. Kde pivo pijete nejčastěji?

5. V jaké formě pivo pijete? Zatrhněte všechny platné varianty.

6. V jaké formě pivo pijete nejčastěji?

7. Jaký druh piva pijete?

8. Při výběru piva je pro Vás spíše důležitější:

9. Značku piva si vybíráte podle:

10. Jak byste popsali svou ochotu měnit značky piva?

11. Z jakých důvodů byste se vzdal/a své oblíbené značky piva?

12. Ohodnoťte následující tvrzení (1 – silně nesouhlasím, 7 – silně souhlasím):

13. Jste:

14. Do které věkové skupiny patříte?

15. Pocházíte z:

16. Vaše dosažené vzdělání:

17. Váš sociální status je:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Teichmannová, A.Češi vs Angličani: Značky piva. Kdo je věrnější? (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://cesi-vs-anglicani-znacky-piv.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.