Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Česká kosmetika

Česká kosmetika

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Nejmanová
Šetření:30. 03. 2013 - 06. 04. 2013
Počet respondentů:320
Počet otázek (max/průměr):23 / 15.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

tento dotazník slouží jako podklad pro praktickou část mé bakalářské práce a tímto bych Vás chtěla poprosit o jeho vyplnění. Otázky jsou zaměřeny na oblast kosmetiky a vybranými respondenty jsou dívky a ženy všech věkových kategorií.

Předem děkuji za Váš čas strávený vyplňováním dotazníku.

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne29190,94 %90,94 %  
ano299,06 %9,06 %  

Graf

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → konec dotazníku, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne28798,63 %89,69 %  
ano41,37 %1,25 %  

Graf

3. Co je pro Vás důležité při výběru kosmetiky pečující o pleť a tělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/výkon19367,25 %60,31 %  
vysoká kvalita12041,81 %37,5 %  
přírodní kosmetika9834,15 %30,63 %  
netestování na zvířatech7325,44 %22,81 %  
známá značka6823,69 %21,25 %  
nízká cena3712,89 %11,56 %  
česká kosmetika258,71 %7,81 %  
doporučení kosmetičky10,35 %0,31 %  
účinnost, dobrá snášenlivost10,35 %0,31 %  
Doporučení známých, nebo recenze na internetu.10,35 %0,31 %  
že neobsahuje žádné chem. sajrajty, resp. co nejméně a žádné karcinogeny!10,35 %0,31 %  
momentálně hlavně to, že po ní nemám alergickou reakci a nepálí mě po ní kůže10,35 %0,31 %  
dostupnost10,35 %0,31 %  
účinnost10,35 %0,31 %  
vune10,35 %0,31 %  
potvrzená kvalita v dTestu10,35 %0,31 %  

Graf

4. Co Vás ovlivňuje při nákupu kosmetiky pečující o pleť a tělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
minulé zkušenosti20270,38 %63,13 %  
doporučení přátel a známých14349,83 %44,69 %  
recenze výrobků od ostatních uživatelů10135,19 %31,56 %  
doporučení rodiny7325,44 %22,81 %  
reklama4114,29 %12,81 %  
doporučení lékaře3813,24 %11,88 %  
doporučení kosmetičky289,76 %8,75 %  
cena20,7 %0,63 %  
složení10,35 %0,31 %  
vyzkoušení vzorku10,35 %0,31 %  
že neobsahuje žádné chem. sajrajty, resp. co nejméně a žádné karcinogeny!10,35 %0,31 %  
Doporučení sestry10,35 %0,31 %  
složení výrobku, certifikáty 10,35 %0,31 %  
vune,konzistence,slozeni10,35 %0,31 %  
vzhled10,35 %0,31 %  
dostupnost10,35 %0,31 %  

Graf

5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku pečující o pleť a tělo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
drogerie23381,18 %72,81 %  
lékárny9633,45 %30 %  
supermarkety/hypermarkety5619,51 %17,5 %  
prostřednictvím katalogů4917,07 %15,31 %  
parfumerie4515,68 %14,06 %  
značkové/specializované prodejny4214,63 %13,13 %  
internet3211,15 %10 %  
kosmetika přímo v kosmetickém salonu10,35 %0,31 %  
u vizážistky10,35 %0,31 %  
od poradkyně Mary Kay10,35 %0,31 %  
přímo od kosmetičky10,35 %0,31 %  
známé zprostředkovatelky10,35 %0,31 %  
bioobchody,barevný svět10,35 %0,31 %  
u kosmetičky10,35 %0,31 %  
vyrábím si doma10,35 %0,31 %  

Graf

6. Jak Vás ovlivňuje reklama v oblasti kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi málo10636,93 %33,13 %  
průměrně10536,59 %32,81 %  
vůbec3712,89 %11,56 %  
poměrně hodně3110,8 %9,69 %  
silně82,79 %2,5 %  

Graf

7. Znáte značku Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23280,84 %72,5 %  
ne5519,16 %17,19 %  

Graf

8. Jak jste se o značce Ryor dozvěděla?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
náhodně6427,59 %20 %  
informativní články a reportáže v médiích4619,83 %14,38 %  
reklama3916,81 %12,19 %  
doporučení přátel a známých3414,66 %10,63 %  
doporučení rodiny2611,21 %8,13 %  
už nevím10,43 %0,31 %  
náhodně v 90.letech10,43 %0,31 %  
v diskuzních fórech o kosmetice10,43 %0,31 %  
nepamatuju se10,43 %0,31 %  
prezentace na nemcine :)10,43 %0,31 %  
od své kosmetičky10,43 %0,31 %  
"historicky" známá značka10,43 %0,31 %  
znám z drogerie10,43 %0,31 %  
v obchode pri nakupu10,43 %0,31 %  
lékárna10,43 %0,31 %  
uz si nepamatuji, je to davno10,43 %0,31 %  
kdysi jsme ji měli doma, myslím že mamka ji používala10,43 %0,31 %  
doporučení kosmetičky10,43 %0,31 %  
v obchodu10,43 %0,31 %  
v obchodě u regálu10,43 %0,31 %  
dostala jsem nabídku spolupráce10,43 %0,31 %  
nevim10,43 %0,31 %  
prodejna byla blízko mého bydliště10,43 %0,31 %  
pracovala jsem s ní jako kosmetička a paní majitelku znala osobně v jejích začátcích,byla to v té době sand nejlepší dosažitelná kosmetika10,43 %0,31 %  
pres blogerku miu10,43 %0,31 %  
vidím v obchodech10,43 %0,31 %  
sestra studovala obor kosmetika, používaly značku Ryor na praxi10,43 %0,31 %  
kosmeticky blog10,43 %0,31 %  

Graf

9. Použila jste někdy přípravek/přípravky značky Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, používám pravidelněotázka č. 10, ano, používám občasotázka č. 10, ano, ale pouze zřídkaotázka č. 10, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, ale pouze zřídka7331,47 %22,81 %  
ano, používám občas6427,59 %20 %  
ne6327,16 %19,69 %  
ano, používám pravidelně3213,79 %10 %  

Graf

10. Kde přípravky značky Ryor kupujete/jste koupila?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v drogerii11365,7 %35,31 %  
ve značkové prodejně4526,16 %14,06 %  
v lékárně116,4 %3,44 %  
na internetu105,81 %3,13 %  
v hypermarketu52,91 %1,56 %  
dostala jsem ho,sama nekupuji10,58 %0,31 %  
dostala jako dárek10,58 %0,31 %  
dostala jsem ho, nekoupila10,58 %0,31 %  
byl to dárek10,58 %0,31 %  
zkoušela jsem produkt od kosmetičky10,58 %0,31 %  
v makru10,58 %0,31 %  
Nekupuji.10,58 %0,31 %  
nekupuji10,58 %0,31 %  
je to už dlouho, netuším10,58 %0,31 %  
dárek10,58 %0,31 %  
již nevím10,58 %0,31 %  
dostala jsem10,58 %0,31 %  
nekupuji, dostávám10,58 %0,31 %  
nevím kde10,58 %0,31 %  
nevím10,58 %0,31 %  

Graf

11. Jak jste/byla jste s přípravkem spokojena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojena11366,08 %35,31 %  
velmi spokojena4123,98 %12,81 %  
spíše nespokojena169,36 %5 %  
nespokojena10,58 %0,31 %  

Graf

12. Pokud kupujete některé přípravky značky Ryor pravidelně, které?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aknestop

aknestop tyčinka

Aknestop, odlicovadlo dvoufazove, balzám na rty,gel proti celulitide

aktivní krem proti vraskam, dvoufazova odličovaci emulze, krem na ruce

ankestop krem na den a noc, tycinka, dvoufazova odlicovaci emulze, balzam na rty grep a cerny rybiz

balzam na rty

Břečťanový gel

Bylinné tonikum na problematickou pleť

čistící řada

denní a noční krém

Denní krém

denni krem s bilymi hrozny gel na celulitidu

Depigmentacni krem

dvoufazova emulze - odličování, hydrateční krem s aloe vera, samopalovaci krem

dvoufazova odlicovaci emulze, samoopalovaci krem, caj

dvoufazova odličovaci emulze balzam na rty krem co zpomaluje rust chloupku

gel k redukci podkožního tuku

gel proti celulitidě a párkrát jsem vyzkoušela pleťový krém

gel proti celulitidě, lymfadren, pohár života

hydratační kapsle s ceramidy kolagenový gel na vrásky

Kaviarovy krem

kaviarovy krem

kaviraovy krem

klidnicí sérum pro podraždenou pokožku, uvolnujici matovy gel, blazam na rty

Klidnici serum, vyzivny krem s mandlovym olejem

krém Aknestop, tyčinka Aknestop, sérum Aknestop, slupovací pleťová maska, krém na rozšířené žilky, masky...

krém aknestop,a pletovou vodu a lokální tyčinku

krém na den a noc, gel na celulitidu

krem nocni hydratacni, uvolnujici gel

krem s amarantovym olejem - ryamar

krem s kmenovými buňkami, lifting s okamžitým účinkem

Krém s koenzymem Q10 Balzam na rty, krem zpomalujici růst chloupku

krem s kyselinou hyal.

krem s kyselinou hyal. a kmenovymi bunkami

kremy

krémy

krémy denní a noční

masážní gel s mořskými řasami, anti-aging krém na obličej

mléko pletové čistící nebo některou plet.masku

Mořské rasy - krem a ocni krem proti vraskam, dvojfazova odlicovaci emulze

na odlíčení

ne

nekupuji

nekupuji

nekupuji pravidelně

noční a denní krémy

Noční krém

oční krém

Odlicovaci emulze

odličovač

odličovač očí dvoufázový

pleťová voda

pleťové mléko

pletovou vodu, pletove mleko

Proti akné

Rada mořské řasy

roll on

roll-on Aknestop

ryamar pletový olej

řada aknestop - všechny produkty

řada s koenzymem Q10 řada modelace tela balzam na rty pohar života

samoopalovak

Sampon

sprchové gely, gel proti celulitidě, krémy na obličej

šampon, samoopalovací mléko

šampon, sprchovy gel, denni krem, krem na noc

Tea tree intim gel

Tea tree oil gel

ultramastné tělové mléko, dvoufazová odličovací elmulze, krém na ruce

výž.krém

Zestihlujici gel,krém s kmen.bunkami

žádné

13. Na přípravcích značky Ryor oceňujete zejména:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
poměr cena/výkon8751,48 %27,19 %  
přírodní složení5431,95 %16,88 %  
původní česká kosmetika4928,99 %15,31 %  
nízká cena4727,81 %14,69 %  
příjemná parfemace3520,71 %10,94 %  
vysoká kvalita3118,34 %9,69 %  
účinnost2917,16 %9,06 %  
netestování na zvířatech2816,57 %8,75 %  
praktické balení74,14 %2,19 %  
vzhledová stránka31,78 %0,94 %  
příběh majitelky společnosti Ryor10,59 %0,31 %  
nemam tuseni10,59 %0,31 %  
nemůžu posoudit, nebyla jsem příliš spokojená10,59 %0,31 %  
nic neoceňuji10,59 %0,31 %  

Graf

14. Pokud jste byla někdy s přípravky značky Ryor nespokojena, uveďte prosím důvod

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neúčinnost1831,03 %5,63 %  
vzhledová stránka1322,41 %4,06 %  
nepříjemná parfemace1220,69 %3,75 %  
nepraktické balení1017,24 %3,13 %  
nízká kvalita46,9 %1,25 %  
vysoká cena35,17 %0,94 %  
nezaujaly11,72 %0,31 %  
nevím11,72 %0,31 %  
alergie11,72 %0,31 %  
mastnota11,72 %0,31 %  
nevyhovuje mi11,72 %0,31 %  
velikost balení11,72 %0,31 %  
reakce pleti11,72 %0,31 %  

Graf

15. Jak hodnotíte ceny produktů Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřené12674,56 %39,38 %  
nízké2514,79 %7,81 %  
vysoké137,69 %4,06 %  
podezřele nízké31,78 %0,94 %  
příliš vysoké21,18 %0,63 %  

Graf

16. Pokud znáte rozsah nabízeného sortimentu společnosti Ryor, jak jste s ním spokojena?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše spokojena7472,55 %23,13 %  
velmi spokojena1817,65 %5,63 %  
spíše nespokojena98,82 %2,81 %  
nespokojena10,98 %0,31 %  

Graf

17. Viděla/slyšela jste reklamu na Ryor

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neviděla, ani jsem neslyšela reklamu7142,01 %22,19 %  
v tištěných médiích6136,09 %19,06 %  
na internetu2816,57 %8,75 %  
v rádiu2011,83 %6,25 %  
tv21,18 %0,63 %  
v divadle plakaty10,59 %0,31 %  

Graf

18. Znáte kosmetický blog mujryor.cz?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14786,98 %45,94 %  
ano158,88 %4,69 %  
ano a využívám74,14 %2,19 %  

Graf

19. Znáte kosmetické salóny Ryor?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13278,11 %41,25 %  
ano3319,53 %10,31 %  
ano a využívám42,37 %1,25 %  

Graf

20. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-3012443,21 %38,75 %  
20 a méně4917,07 %15,31 %  
41-503512,2 %10,94 %  
51-602910,1 %9,06 %  
31-40258,71 %7,81 %  
61-70196,62 %5,94 %  
71 a více62,09 %1,88 %  

Graf

21. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
11640,42 %36,25 %  
11439,72 %35,63 %  
základní3110,8 %9,69 %  
vyučena s maturitou134,53 %4,06 %  
VOŠ72,44 %2,19 %  
vyučena62,09 %1,88 %  

Graf

22. Počet členů domácnosti

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
410135,19 %31,56 %  
26522,65 %20,31 %  
36221,6 %19,38 %  
5 a více3712,89 %11,56 %  
1227,67 %6,88 %  

Graf

23. Počet obyvatel místa,ve kterém žijete

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více než 1 milion obyvatel14149,13 %44,06 %  
do 10 tis. obyvatel5519,16 %17,19 %  
100 tis obyvatel - 500 tis. obyvatel3211,15 %10 %  
10 tis. - 50 tis. obyvatel2910,1 %9,06 %  
50 tis. - 100 tis. obyvatel217,32 %6,56 %  
500 tis. - 1 milion obyvatel93,14 %2,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Co je pro Vás důležité při výběru kosmetiky pečující o pleť a tělo?

  • odpověď poměr cena/výkon:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledová stránka na otázku 14. Pokud jste byla někdy s přípravky značky Ryor nespokojena, uveďte prosím důvod

15. Jak hodnotíte ceny produktů Ryor?

  • odpověď přiměřené:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhledová stránka na otázku 14. Pokud jste byla někdy s přípravky značky Ryor nespokojena, uveďte prosím důvod

18. Znáte kosmetický blog mujryor.cz?

  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi neviděla, ani jsem neslyšela reklamu na otázku 17. Viděla/slyšela jste reklamu na Ryor
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale pouze zřídka na otázku 9. Použila jste někdy přípravek/přípravky značky Ryor?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 19. Znáte kosmetické salóny Ryor?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nespokojena na otázku 11. Jak jste/byla jste s přípravkem spokojena?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřené na otázku 15. Jak hodnotíte ceny produktů Ryor?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékárně na otázku 10. Kde přípravky značky Ryor kupujete/jste koupila?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše spokojena na otázku 11. Jak jste/byla jste s přípravkem spokojena?

19. Znáte kosmetické salóny Ryor?

  • odpověď ne:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, ale pouze zřídka na otázku 9. Použila jste někdy přípravek/přípravky značky Ryor?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi v lékárně na otázku 10. Kde přípravky značky Ryor kupujete/jste koupila?

20. Váš věk

  • odpověď 20 a méně:
    • 5.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 21. Nejvyšší dosažené vzdělání

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

3. Co je pro Vás důležité při výběru kosmetiky pečující o pleť a tělo?

4. Co Vás ovlivňuje při nákupu kosmetiky pečující o pleť a tělo?

5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku pečující o pleť a tělo?

6. Jak Vás ovlivňuje reklama v oblasti kosmetiky?

7. Znáte značku Ryor?

8. Jak jste se o značce Ryor dozvěděla?

9. Použila jste někdy přípravek/přípravky značky Ryor?

10. Kde přípravky značky Ryor kupujete/jste koupila?

11. Jak jste/byla jste s přípravkem spokojena?

13. Na přípravcích značky Ryor oceňujete zejména:

14. Pokud jste byla někdy s přípravky značky Ryor nespokojena, uveďte prosím důvod

15. Jak hodnotíte ceny produktů Ryor?

16. Pokud znáte rozsah nabízeného sortimentu společnosti Ryor, jak jste s ním spokojena?

17. Viděla/slyšela jste reklamu na Ryor

18. Znáte kosmetický blog mujryor.cz?

19. Znáte kosmetické salóny Ryor?

20. Váš věk

21. Nejvyšší dosažené vzdělání

22. Počet členů domácnosti

23. Počet obyvatel místa,ve kterém žijete

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí v marketingu, v oblasti výzkumu trhu či v reklamě

2. Pracujete Vy, nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve firmě Ryor?

3. Co je pro Vás důležité při výběru kosmetiky pečující o pleť a tělo?

4. Co Vás ovlivňuje při nákupu kosmetiky pečující o pleť a tělo?

5. Kde nejčastěji nakupujete kosmetiku pečující o pleť a tělo?

6. Jak Vás ovlivňuje reklama v oblasti kosmetiky?

7. Znáte značku Ryor?

8. Jak jste se o značce Ryor dozvěděla?

9. Použila jste někdy přípravek/přípravky značky Ryor?

10. Kde přípravky značky Ryor kupujete/jste koupila?

11. Jak jste/byla jste s přípravkem spokojena?

13. Na přípravcích značky Ryor oceňujete zejména:

14. Pokud jste byla někdy s přípravky značky Ryor nespokojena, uveďte prosím důvod

15. Jak hodnotíte ceny produktů Ryor?

16. Pokud znáte rozsah nabízeného sortimentu společnosti Ryor, jak jste s ním spokojena?

17. Viděla/slyšela jste reklamu na Ryor

18. Znáte kosmetický blog mujryor.cz?

19. Znáte kosmetické salóny Ryor?

20. Váš věk

21. Nejvyšší dosažené vzdělání

22. Počet členů domácnosti

23. Počet obyvatel místa,ve kterém žijete

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Nejmanová, K.Česká kosmetika (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://ceska-kosmetika.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.