Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Služby České pošty

Služby České pošty

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lenka Křižanová
Šetření:08. 03. 2012 - 28. 03. 2012
Počet respondentů:217
Počet otázek (max/průměr):21 / 17.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:78,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,
jsem studentkou Vysoké školy logistiky v Přerově a tímto Vás prosím o vyplnění dotazníku, který mi pomůže při vypracovávání bakalářské práce na téma Logistické procesy služeb České pošty.

Dotazník je zaměřen na služby České pošty a problémy související s jejími logistickými procesy.

Vyplnění dotazníku zabere přibližně 3 minuty a všechny odpovědi budou anonymní. 
Dotazník je určen pro všechny, bez omezení.
 

Předem děkuji za Váš čas a účast v dotazníkovém šetření.
 

Odpovědi respondentů

1. Jak často navštěvujete Českou poštu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jen když je to nutné (méně než 12x za rok)10648,85 %48,85 %  
měsíčně7534,56 %34,56 %  
týdně3114,29 %14,29 %  
denně52,3 %2,3 %  

Graf

2. Jsou vaše návštěvy ovlivněné ochotou zaměstnanců České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne, neovlivňuje13461,75 %61,75 %  
ano, ovlivňuje5625,81 %25,81 %  
ano, ovlivňuje, ale dávám přednost kvalitě služeb2712,44 %12,44 %  

Graf

3. Jaký je Váš nejčastější důvod návštěvy pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vyzvedávání balíků, dopisů apod.11753,92 %53,92 %  
odesílání balíků, dopisů apod.6630,41 %30,41 %  
finanční služby, platby apod.3114,29 %14,29 %  
využití terminálu Czech POINT20,92 %0,92 %  
od každého něco10,46 %0,46 %  

Graf

4. Jsou podle Vás služby na České poště dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, ale navrhl(a) bych dalšíotázka č. 5, anootázka č. 6, neotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16776,96 %76,96 %  
ne2812,9 %12,9 %  
ano, ale navrhl(a) bych další2210,14 %10,14 %  

Graf

5. Jakou novou službu České pošty byste navrhl(a)?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bezpečný přenos digitálních dat (emailů), kdy přečtení tohoto emailu je rovnocenné doporučenému dopisu s modrým pruhem (s dodejkou).

Celou Českou poštu bych zprivatizoval a (minimálně) polovinu lidé vyházel. Za cenu jaká se platí za jejich služby je kvalita ubohá

dodání zásilky do domu v určitou dobu

Dorucovani baliku domu, nikoliv jen dorucovani listecku o ulozeni zasilky

Doručování celkově nebo alespoň doporučených zásilek na adresy fyzických osob ve večerních hodinách.

doručování ve večerních hodinách

Doručování zásilek i o víkendech

expres dodavku

express výdej balíků a dopisů

ft

fyzické doručování balíků na adresu adresáta

LEPŠÍ OTEVÍRACÍ DOBA!!!

Lepší přístup ke klientům.

Možnost platby např. dobírkové zásilky platební kartou.

Možnost úhrady platební kartou.

Např. podání zásilky z domova, abych nemusela ztrácet čas na poště.

nbnbvn

Nejde o množství, ale o kvalitu. Nejde je nazvat slušně...

Nemyslela jsem to v kvantitě, ale v kvalitě - rozhodně by měli nosit poštu odpoledne a večer, kdy už jsou lidé doma.

nenapadá mě

nic

Nikoli novou sklužbu, ale nový přístup. Pro mě je příjemnější návštěva zubaře, než pošty. Bolševický přístup a chování mě odrazuje. Pošta by se měla zabývat především poštovními službami a dělat je pořádně. Ostatní služby patří na volný trh, ne do státního podniku.

Opravdové doručování zásilek až k adresátovi. V naprosté většině případů místo doručení zásilky, hodí do schránky lístek o nezastižení adresáta (i když jsem doma) a pak musím pro zásilku na poštu.

otravujou telefonem jak kreteni a oznameni do schranky nehodi kokoti

platba kartou za balíky doručené domů

platbu kartou

Platbu kartou za dobírku na přepážce (libovolnou kartou, nikoli jen kartou poštovní banky) Nějaký způsob kontroly doručovatelů, aby práci neflákali a balíky doručili a ne jen vložili výzvu do schránky (i když jsem doma).

postačila by kvalita stávajících

praní prádla

prodej letenek

Profesionalita, rychlost a kvalita doručení zásilky.

profesionalitu zaměstnanců

Při dnešním šetření financí se přidávájí větší rajóny jednotlivým doručovatelům a tak dochází samozřejmě ke klamavým dodávání zásilek např. že se vhodí do schránky výzva k vyzvednutí zásilky, aniž by předtím pošťák zazvonil a ujistil se, že jsme doma.

rozvoz balíků

telefonická informace o času doručení zásilky předem či domluva doručení na konkrétní dobu

večerní doručení, jiná otevírací doba

výpisy z různých rejstříků, které se dají sehnat pouze na magistrátě

Vyzvednutí balíku na odeslání u mě doma.

Zjednosdušit produktové portfolio. Zavést profily pro tisknutí podacích lístů, terminály pro vyplňování adres atd. Psát ručně pořád to samé dokola a zbytečně mě fakt nebaví a pro klienta kteý posílá občas je pro mě produktové portfolio pošty zbytečně složité.

zlepšila bych dočasné služby!!!

zrušení trapného prodeje braku na pobočkách. To na poštu nepatří

žádnou

žádnou

ŽÁDNOU

6. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb České pošty? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
74319,82 %19,82 %  
83415,67 %15,67 %  
62712,44 %12,44 %  
52411,06 %11,06 %  
42310,6 %10,6 %  
32310,6 %10,6 %  
9135,99 %5,99 %  
2115,07 %5,07 %  
1104,61 %4,61 %  
1094,15 %4,15 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.82
Minimum:2
Maximum:9
Variační rozpětí:7
Rozptyl:3.98
Směrodatná odchylka:1.99
Medián:6
Modus:7

Graf

7. Co byste vylepšili na službách České pošty? (můžete zaškrtnout až 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
možnost dodání zásilky do domu v konkrétní dobu13662,67 %62,67 %  
cenu11653,46 %53,46 %  
rychlost obsluhy na přepážkách9945,62 %45,62 %  
rychlost dodání zásilek7936,41 %36,41 %  
nic62,76 %2,76 %  
spolehlivost20,92 %0,92 %  
ochotu doručujících osob10,46 %0,46 %  
vyměnit doručovatelky! jsou nespolehlivé!10,46 %0,46 %  
spolehlivost a ochota personálu v první řadě10,46 %0,46 %  
erotické stejnokroje, pro ženy i muže10,46 %0,46 %  
Chování a přístup10,46 %0,46 %  
Větší ochotu pracovnic za přepážkou10,46 %0,46 %  
neotravovani po telefonu10,46 %0,46 %  
Profesionalitu a ochotu u přepážek10,46 %0,46 %  
Zneužívání pravomoci celních deklarantů10,46 %0,46 %  
A taky se občas něco ztratí10,46 %0,46 %  
aby dávali oznámení o nedodání balíku/doporučenky do schránky - často tam lístek vůbec nenajdu10,46 %0,46 %  
v brandyse nad labem otevřit všechny přepážky10,46 %0,46 %  
upozornění, že adresa, na kterou posílám zásilku, nejlépe s příplatkem za expres doručení do rukou adresáta, není doručovací a tedy nejen, že zásilka nebude doručena na adresu, ale adresát se ani nedozví, že by si ji měl vyzvednout10,46 %0,46 %  
pracovní doba.10,46 %0,46 %  
viz otázka č.510,46 %0,46 %  
spolehlivost při dodávání zásilek10,46 %0,46 %  
počkat aspoň 5 minut až člověk vyleze z domu než mu hodit lístek do schránky a odjet!!!!10,46 %0,46 %  
ochotu personálu10,46 %0,46 %  
nakládání se zásilkami10,46 %0,46 %  
pracovní doba10,46 %0,46 %  
skutečné dodání balíku10,46 %0,46 %  
viz otázka 510,46 %0,46 %  
lepší přístup k zákazníkům10,46 %0,46 %  
chování10,46 %0,46 %  
ráda bych, aby doručovatel balíků byl ochoten vyjít do patra; ne vždy může člověk sejít domů10,46 %0,46 %  
zacházení se zásilkami10,46 %0,46 %  
komunikace se zákazníky10,46 %0,46 %  
ochotu10,46 %0,46 %  
zatelefonování příjemci a doručení v konkrétní dobu na konkrétní místo10,46 %0,46 %  
ochotu a informovanost zaměstnanců10,46 %0,46 %  
lepší zacházení s balíky10,46 %0,46 %  
delší otvírací dobu pošt na vesnicích10,46 %0,46 %  
Možnost operativní telefonické dohody ohledně doručení zásilky.10,46 %0,46 %  
přístup zaměstnanců10,46 %0,46 %  

Graf

8. Máte dobré zkušenosti s distribucí Vašich zásilek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16475,58 %75,58 %  
ne5324,42 %24,42 %  

Graf

9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouhá dodací doba1630,19 %7,37 %  
nedoručení zásilky1426,42 %6,45 %  
poškození zásilky1120,75 %5,07 %  
zásilka byla vykradena47,55 %1,84 %  
Nekonečný seznam errorů při vybírání i odesílání pošty!!!11,89 %0,46 %  
dlouhá dodací doba, poškození zásilky, nedoručení zásilky (ztráta balíku)11,89 %0,46 %  
nedoručení zásilky v době kdy jsem byla doma11,89 %0,46 %  
českou poštu jsem musela 3x informovat, ze bydlím na nové adrese, než mi začali chodit zásilky, přestože jméno bylo uvedeno na zvonku a schránce11,89 %0,46 %  
neoznámení o doručení zásilky11,89 %0,46 %  
Nezvoní11,89 %0,46 %  
Tvrdi, ze nejsem doma kdyz jsem doma11,89 %0,46 %  
ikdyž jsem doma, najdu ve schránce, že mi nemohl být doručen balík, jelikož se pošťačka "nedozvonila" a musím na poštu11,89 %0,46 %  

Graf

10. Dostatali jste se do situace, kdy jste se rozhodli reklamovat zásilku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano, reklamoval(a) jsemotázka č. 11, ano, ale reklamaci jsem nepodal(a)otázka č. 12, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne14667,28 %67,28 %  
ano, reklamoval(a) jsem4118,89 %18,89 %  
ano, ale reklamaci jsem nepodal(a)3013,82 %13,82 %  

Graf

11. Pokud jste reklamoval(a), byl(a) jste spokojen(a) s lhůtou pro vyřízení reklamace (tj. do 30 dnů)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2458,54 %11,06 %  
ne1741,46 %7,83 %  

Graf

12. Pojišťujete si své zásilky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, jen v případě většího objemu a větší cennosti balíku12457,14 %57,14 %  
ne, nikdy5223,96 %23,96 %  
ano, vždy4118,89 %18,89 %  

Graf

13. Víte o možnosti využití služby Sledování zásilek (Track&Trace)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano15872,81 %72,81 %  
ne5927,19 %27,19 %  

Graf

14. Pokud ano, využíváte této služby České pošty?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10968,99 %50,23 %  
ne4931,01 %22,58 %  

Graf

15. Byli byste ochotni si připlatit za možnost stanovení přesného času doručení zásilky do domu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 16, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11854,38 %54,38 %  
ano9945,62 %45,62 %  

Graf

16. Do jaké výše korun jste ochotni si připlatit za tuto službu, aby pro Vás byla finančně přijatelná?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
501717,17 %7,83 %  
20 Kč88,08 %3,69 %  
3077,07 %3,23 %  
1066,06 %2,76 %  
2055,05 %2,3 %  
10055,05 %2,3 %  
50 kč44,04 %1,84 %  
30 kč44,04 %1,84 %  
50kč33,03 %1,38 %  
100 Kč22,02 %0,92 %  
ostatní odpovědi 30,-
dvacet korun
200
40Kč
15
padesát korun
50,-
Na ceně mi nezáleží, spíš nemám důvěru k České poště, že by časy následně opravdu dodržovala!
150
do 30 kč
max. 100,-
20%
sto korun
20,-
Nedokážu posoudit - bydlím na malé vesnici a zde by se jim to asi nevyplatilo
100,- Kč
10%
50 kč.
záleží na ceně zásilky
50kč příplatek za stanovený čas donášky až domů
20% z ceny poštovného zásilky
25 Kč
25
cca do 10 Kč
v závislosti na ceně zásilky, rozhodně ne více než 150 Kč
třicet
Do 50,00 Kč
40
20Kč
10 kč - jedna SMS by stačila
30Kč
80
25,-
50 kc
3838,38 %17,51 % 

Graf

17. Stává se Vám, že i přesto když jste doma, tak Vám poštovní doručovatel vhodí do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky, aniž by předtím zazvonil a ujistil se, že nejste doma?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, často8237,79 %37,79 %  
ano, občas7635,02 %35,02 %  
ne5927,19 %27,19 %  

Graf

18. Jak hodnotíte osobní přístup a ochotu poštovních doručovatelů vůči zákazníkům? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
84118,89 %18,89 %  
73817,51 %17,51 %  
52210,14 %10,14 %  
9209,22 %9,22 %  
2209,22 %9,22 %  
4188,29 %8,29 %  
6177,83 %7,83 %  
3167,37 %7,37 %  
10135,99 %5,99 %  
1125,53 %5,53 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.98
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.3
Směrodatná odchylka:2.3
Medián:7
Modus:8

Graf

19. Stalo se Vám někdy, že Vám byla doručena zásilka, která byla určena někomu jinému?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne12959,45 %59,45 %  
ano8840,55 %40,55 %  

Graf

20. Jak jste takovou situaci vyřešili?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Ano, občas, shoda přijmení a protože je to ve stejné ulici řešeno vhozením do schránky správného adresáta.

balík jsem nechala na poště,obálku jsem vhodila do schránky

Buď to zanesu sousedovi nebo to nechám být..

Bydlím na vsi, takže jsem ji zanesla dotyčnému

bylo to v paneláku, ve kterém bydlím, tudíž jsem to dotyčnému donesla

Dala jsem ji na schránky nebo hodila do správné schránky

dala jsem zásilku do správné schránky a opakovaně jsem informovala poštu a žádala o správné doručování, když to byla pošta adresovaná do našeho domu lidem, kteří zde nebydlí, vrátila jsem ji na poštu s touto informací

dali do správné schránky

dggdgdggdgdf

Donesl adresátovi

Donesla jim ji sama

donesla jsem dopis na přepážku na Poště

Donesla jsem ji správnému adresátovi

Donesla jsem to do správné schránky

donesli do správné schránky

Dopis jsem položila na židli v prostorách schránek.

dopis jsem předala adresátovi

dopis jsem vhodila do schránky tomu, komu patřila.

Dopis jsem vrátila pošťačce tentýž den.

dopis jsem vystavila u schránek, aby si ho vzal správný adresát - sama jsem mezi 60 schránkami tu správnou nevyhledala

Doručil jsem ji osobně

doručila jsem ji sama, nebo dala zpátky na poštu

doručili jsme ji na uvedenou adresu

fg

hodila jsem ji do příslušné schránky

hodila jsem jí do správné schránky

hodila jsem ji sousedovi do schránky

hodila jsem ji sousedovi do schránky, bydlíme v paneláku, takže se pošťačka prostě jen přehmátla o jednu schránku

hodila jsem ji vedle sousedovi, kterému patřila

Hodili jsme ji sousedce do schránky, případně předali poště k opětovnému doručení.

Hodili to do schránky té správné osobě. A víckrát se nám to stalo i opačně. Když se to opakovalo, napsali jsme stížnost na Č. poštu, která to hned začala řešit a už se to neopakovalo.

Jednalo se o jmenovce ve stejném městě. Zásilku jsem mu osobně předal.

Jelikož jsem osobu znal, předal jsem jí danou zásilku.

Jelikož nebyla uvedena zpáteční adresa a uvedená adresa na obálce byla špatná, zásilka (dopis) skončil v koši :o)

Kontaktovala jsem místní pobočku.

našla jsem dotyčného sama

nijak, byla totiz memu priteli

odevzdání správnému příjemci (většinou sousedi) nebo odevzdání na poštu

Odevzdáním na poště

Odnesl jsem ji na správnou adresu

Odnesl jsem to na poštu do balíkové přepážky...

odnesla jsem ji na poštu

Odnesla jsem ji na poštu, když jsem měla čas. Když ne, nechala jsem ji položenou na schránkách, aby si ji doručovatelka zase vzala.

odnesla jsem zásilku na poštu

odnesla jsem zásilku zpět na poštu nebo pokud byl adresát v blízkosti, tak přímo jemu

Osobně jsem ji dotyčnému předala, pokud to byl soused, nebo jsem vrátila zásilku pošťačce

Pakliže šlo o osobu mně známou, zásilku jsem předala. V opačném případě bych ji pravděpodobně vrátila na poštu.

Pokud to byl někdo neznámý, tak vrácením na poštu, pokud to byl známý, tak předáním.

Pokud to byl někdo ze sousedů, tak jsem jim to hodila do schránky. V případě, že jsem adresáta neznala, napsala jsem na obálku špatně vhozený dopis a vratila na poštu

předal adresátovi, byl to jmenovec o deset vchodů dále

předal dotyčnému

Předal jsem ji dané osobě.

předal správné osobě

předal správnému adresátovi (sousedovi)

Předala jsem zásilku správnému adresátovi

Předala jsem zásilku, která nebyla pro mne, na místní poště.

předali jsme ji tomu dotyčnému

přenesla jsem ji

snažila jsem se ji hodit do schránky správného majitele

Vhodil jsem ji do schránky daného člověka (pokud byl ze stejného domu), vhodil jsem ji do poštovní schránky, odnesl zpět na poštu.

Vhodil jsem zásilku do správné schránky.

vrácení

vrácením

vrácením

Vrácením na poštu

Vrácením zásilky na poštu.

vrátil jsem ji

vrátil jsem ji zpět poště

Vrátil jsem zásilku druhý de doručovateli

Vrátil na poštu.

vrátil zásilku skutečnému příjemci

vrátila ji doručovateli

vrátila jsem dopis na poštu

vrátila jsem ji

Vrátila jsem ji na poštu.

vrátila jsem ji poště.

vrátila jsem zásilku buď poště nebo předala konečnému příjemci

vrátila jsem zásilku zpět poště

Vrátila jsem zásilku.

vrátila na poštu

Vrátili na poštu

záleží komu to je (stává se to několikrát do roka), buďto to hodíme zpátky do poštovní schránky (když nevíme kdo to je) nebo, když je to sousedům, tak jim to dáme schránky

zanesl jsem ji osobně dané osobě

Zanesla jsem ji adresátovi (většinou soused), ale věřím, že se to stát může, když doručovatel vezme omylem do ruky 2, třeba tenší dopisy, najednou

zanesla jsem ji ma adresu na obálce - bylo to o ulici dál.

zanesla jsem na uvedenou adresu

zanesli na poštu nebo přímo sousedovi, kterému dopis nebo balíkpatřil

Zboží nebylo převzato.

21. V které obci či městě nejčastěji navštěvujete pobočku České pošty?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha3013,82 %13,82 %  
Přerov135,99 %5,99 %  
Brno115,07 %5,07 %  
Zlín94,15 %4,15 %  
Kostelec u Holešova52,3 %2,3 %  
Plzeň52,3 %2,3 %  
Ostrava31,38 %1,38 %  
Liberec31,38 %1,38 %  
České Budějovice31,38 %1,38 %  
Karviná31,38 %1,38 %  
ostatní odpovědi Jihlava
Vsetín
Žamberk
Prostějov
Uherské Hradiště
Holešov
Hradec Králové
Kladno
Cheb
Dobruška
-
Praha 9
Bohumín
Znojmo
Jaroměřice nad Rokytnou
Ústí nad Orlicí
Stará Ves
Holešov, Přerov
Uherský Brod
Holešov, Brno
Hranice na Moravě
Týnec nad Sázavou
Litoměřice
Karlovy Vary
Kunovice
Rožnov pod Radhoštěm
Praha 3 a Praha 13
Slivenec
nevím
Velké Meziříčí
ov
Mělník
Jičín
Sokolnice
v Kroměříži
Horní Moštěnice, Přerov
Brno, Tišnov
Olomouc - Holice
Bochoř, Přerov
Ostrava, Háj ve Slezsku
Přerov - Předmostí
Frýdek-Místek
Rokycany
Karviná-Fryštát (hlavní pošta)
brandys nad labem
Olomouc
Kroměříž
Rožmitál pod Třemšínem
Němčice nad Hanou
Slušovice
PHA
Km, Brno
Veselí nad Lužnicí
Praha - Sluneční náměstí, Praha - Litevská
Nížkov
Praha 5
Praha 10
Litultovice
Holešov.
Troubsko
Blansko
Kroměříž, Zlín
MOST
Studénka
Třebíč
Bílina
Praha 3
žďár nad sázavou
Frýdlant nad Ostravicí
milovice
Jihlava, Luka nad Jihlavou
Kájov
gdgdgdgdgdddd
Rybitví
Vimperk
Slatiňany
Nová Paka
Pardubice
Praha 11
Choceň
Ivančice
Praha, Most
Červený Kostelec
Praha 4
Praha 14
Holice
Železný Brod
Jirkov
Chodov
Horažďovice
Tábor
Neratovice
Kravaře
Turnov
ČT
to nevim
g
v Berouně
Praha a Uherský Brod
Usti nad Labem
Český Těšín
Podbořany
Val. Polanka 75611
rodná obec
Děčín, Praha
Brno, Rosice u Brna
Milevsko
Praha 8
Praha 7
Tišice
Holešov (Zlínský kraj)
Boskovice
Blovice
Domažlice
Vlašim
Huslenky
13260,83 %60,83 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. Máte dobré zkušenosti s distribucí Vašich zásilek?

  • odpověď ne:
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dlouhá dodací doba na otázku 9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?
    • 4.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedoručení zásilky na otázku 9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi poškození zásilky na otázku 9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?

10. Dostatali jste se do situace, kdy jste se rozhodli reklamovat zásilku?

  • odpověď ano, reklamoval(a) jsem:
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Pokud jste reklamoval(a), byl(a) jste spokojen(a) s lhůtou pro vyřízení reklamace (tj. do 30 dnů)?
    • 5.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Pokud jste reklamoval(a), byl(a) jste spokojen(a) s lhůtou pro vyřízení reklamace (tj. do 30 dnů)?

15. Byli byste ochotni si připlatit za možnost stanovení přesného času doručení zásilky do domu?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 50 na otázku 16. Do jaké výše korun jste ochotni si připlatit za tuto službu, aby pro Vás byla finančně přijatelná?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Brno na otázku 21. V které obci či městě nejčastěji navštěvujete pobočku České pošty?

17. Stává se Vám, že i přesto když jste doma, tak Vám poštovní doručovatel vhodí do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky, aniž by předtím zazvonil a ujistil se, že nejste doma?

  • odpověď ano, často:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi poškození zásilky na otázku 9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často navštěvujete Českou poštu?

2. Jsou vaše návštěvy ovlivněné ochotou zaměstnanců České pošty?

3. Jaký je Váš nejčastější důvod návštěvy pošty?

4. Jsou podle Vás služby na České poště dostačující?

6. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb České pošty? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

7. Co byste vylepšili na službách České pošty? (můžete zaškrtnout až 3 možnosti)

8. Máte dobré zkušenosti s distribucí Vašich zásilek?

9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?

10. Dostatali jste se do situace, kdy jste se rozhodli reklamovat zásilku?

11. Pokud jste reklamoval(a), byl(a) jste spokojen(a) s lhůtou pro vyřízení reklamace (tj. do 30 dnů)?

12. Pojišťujete si své zásilky?

13. Víte o možnosti využití služby Sledování zásilek (Track&Trace)?

14. Pokud ano, využíváte této služby České pošty?

15. Byli byste ochotni si připlatit za možnost stanovení přesného času doručení zásilky do domu?

16. Do jaké výše korun jste ochotni si připlatit za tuto službu, aby pro Vás byla finančně přijatelná?

17. Stává se Vám, že i přesto když jste doma, tak Vám poštovní doručovatel vhodí do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky, aniž by předtím zazvonil a ujistil se, že nejste doma?

18. Jak hodnotíte osobní přístup a ochotu poštovních doručovatelů vůči zákazníkům? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

19. Stalo se Vám někdy, že Vám byla doručena zásilka, která byla určena někomu jinému?

21. V které obci či městě nejčastěji navštěvujete pobočku České pošty?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často navštěvujete Českou poštu?

2. Jsou vaše návštěvy ovlivněné ochotou zaměstnanců České pošty?

3. Jaký je Váš nejčastější důvod návštěvy pošty?

4. Jsou podle Vás služby na České poště dostačující?

6. Jak jste spokojeni s kvalitou služeb České pošty? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

7. Co byste vylepšili na službách České pošty? (můžete zaškrtnout až 3 možnosti)

8. Máte dobré zkušenosti s distribucí Vašich zásilek?

9. Pokud ne, jaký je Váš nejčastější problém se zásilkami?

10. Dostatali jste se do situace, kdy jste se rozhodli reklamovat zásilku?

11. Pokud jste reklamoval(a), byl(a) jste spokojen(a) s lhůtou pro vyřízení reklamace (tj. do 30 dnů)?

12. Pojišťujete si své zásilky?

13. Víte o možnosti využití služby Sledování zásilek (Track&Trace)?

14. Pokud ano, využíváte této služby České pošty?

15. Byli byste ochotni si připlatit za možnost stanovení přesného času doručení zásilky do domu?

16. Do jaké výše korun jste ochotni si připlatit za tuto službu, aby pro Vás byla finančně přijatelná?

17. Stává se Vám, že i přesto když jste doma, tak Vám poštovní doručovatel vhodí do schránky výzvu k vyzvednutí zásilky, aniž by předtím zazvonil a ujistil se, že nejste doma?

18. Jak hodnotíte osobní přístup a ochotu poštovních doručovatelů vůči zákazníkům? ohodnoťte na bodové stupnici 1 až 10, přičemž udělení 1 = nejnižší počet a udělení 10 = nejvyšší počet bodů

19. Stalo se Vám někdy, že Vám byla doručena zásilka, která byla určena někomu jinému?

21. V které obci či městě nejčastěji navštěvujete pobočku České pošty?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Křižanová, L.Služby České pošty (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://ceska-posta.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.