Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Česká přírodní kosmetika Manufaktura

Česká přírodní kosmetika Manufaktura

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kateřina Vodstrčilová
Šetření:19. 05. 2010 - 26. 05. 2010
Počet respondentů:127
Počet otázek (max/průměr):24 / 15.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:07
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění dotazníku, který bude součástí mé bakalářské práce zaměřené na analýzu marketingové strategie společnosti Český národní podnik, s.r.o. provozující síť obchodů Manufaktura a vyrábějící kosmetiku značky Manufaktura.

 

Předem děkuji za Vaši ochotu a čas

Vodstrčilová

studentka 3. ročníku VŠE v Praze

Odpovědi respondentů

1. Slyšeli jste o kosmetice Manufaktura?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano8466,14 %66,14 %  
ne4333,86 %33,86 %  

Graf

2. Odkud ji znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchod6071,43 %47,24 %  
známí, přátelé, rodina1416,67 %11,02 %  
byla mi darována78,33 %5,51 %  
internet33,57 %2,36 %  

Graf

3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přírodní produkt5059,52 %39,37 %  
česká značka3744,05 %29,13 %  
originální ingredience – pivo, víno, aj.3541,67 %27,56 %  
design2226,19 %17,32 %  
kvalita89,52 %6,3 %  
cena44,76 %3,15 %  

Graf

4. Výrobek Manufaktura jste koupili:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [nikdyotázka č. 11, jednouotázka č. 5, vícekrátotázka č. 5, pravidelněotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vícekrát3541,67 %27,56 %  
jednou2327,38 %18,11 %  
nikdy2327,38 %18,11 %  
pravidelně33,57 %2,36 %  

Graf

5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchod6098,36 %47,24 %  
internet11,64 %0,79 %  

Graf

6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přiměřená5590,16 %43,31 %  
vysoká69,84 %4,72 %  

Graf

7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5996,72 %46,46 %  
ne23,28 %1,57 %  

Graf

8. A z jakého důvodu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzhled prodejny 4065,57 %31,5 %  
příjemná atmosféra 3760,66 %29,13 %  
možnost vyzkoušení některých výrobků1321,31 %10,24 %  
profesionální personál 1118,03 %8,66 %  
přehledné uspořádání a označení výrobků914,75 %7,09 %  
neprofesionální personál 11,64 %0,79 %  
nízké poštovné při dodání z e-shopu11,64 %0,79 %  
malé prodejny11,64 %0,79 %  

Graf

9. Co Vám v obchodech Manufaktura chybí?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic214,29 %1,57 %  
větší výběr zboží17,14 %0,79 %  
nové řady, nové produkty17,14 %0,79 %  
prostor- prodejny byvají velmi malé17,14 %0,79 %  
větší množství dřevěných hraček17,14 %0,79 %  
nic mi nechybí17,14 %0,79 %  
pánská kosmetika17,14 %0,79 %  
výrobky s olivovým olejem17,14 %0,79 %  
větší sortiment výrobků17,14 %0,79 %  
vyrobky lze koupit i tam kde nic nevi17,14 %0,79 %  
ostatní odpovědi pleťová kosmetika
Obměna výrobků
pánská kosmetická řada
321,43 %2,36 % 

Graf

10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dárky k nákupům3557,38 %27,56 %  
slevy3049,18 %23,62 %  
věrnostní slevy2134,43 %16,54 %  
slevové kupóny 1626,23 %12,6 %  
soutěže34,92 %2,36 %  
předvádění23,28 %1,57 %  

Graf

11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5363,1 %41,73 %  
ne3136,9 %24,41 %  

Graf

12. Jak jste s ní byli spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen2750,94 %21,26 %  
velmi spokojen2547,17 %19,69 %  
nespokojen11,89 %0,79 %  

Graf

13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
řada mrtvé moře1426,42 %11,02 %  
pivní řada1426,42 %11,02 %  
vážená kosmetika1120,75 %8,66 %  
Karlovarská řada713,21 %5,51 %  
vinná řada611,32 %4,72 %  
dětská řada11,89 %0,79 %  

Graf

14. Jaký výrobek kosmetiky Manufaktura je Váš oblíbený ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tělové máslo27,41 %1,57 %  
přírodní houba13,7 %0,79 %  
olejová koupel mrtvé moře13,7 %0,79 %  
pleťové krémy13,7 %0,79 %  
Pivní řada13,7 %0,79 %  
pivní maska13,7 %0,79 %  
olejová koupel13,7 %0,79 %  
dřevěný hřeben, pivní balzám a mýdlo z dead sea13,7 %0,79 %  
krém na ruce13,7 %0,79 %  
koupelová sůl13,7 %0,79 %  
ostatní odpovědi sprchový gel Mrtvé moře
pěna
dětská sprchová emulze
pivní maska, sůl do koupele,
denní krém
sprchový gel
vinný sprchový gel
sůl z mrtvého moře
sůl do koupele
čokoládový sprcháč
mýdlo "bábovka"
pivní masážní olejíček
vinný šampon
peeling
mýdlo
pivní sprchový gel
1659,26 %12,6 % 

Graf

15. S čím nejste spokojeni u této kosmetiky?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic571,43 %3,94 %  
není plně přírodní, dělá mi ekzémy a vyrážky114,29 %0,79 %  
ničím114,29 %0,79 %  

Graf

16. Jaké jiné značky přírodní kosmetiky znáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yves Rocher10683,46 %83,46 %  
Botanicus6551,18 %51,18 %  
L´Occitane 5644,09 %44,09 %  
Body shop4737,01 %37,01 %  
Salus/Saloos4233,07 %33,07 %  
Lavera1914,96 %14,96 %  
Cosmetics ATOK International97,09 %7,09 %  
Nobilis Tilia64,72 %4,72 %  
AHAVA21,57 %1,57 %  
Lush21,57 %1,57 %  
Just10,79 %0,79 %  
manufaktura není přírodní kosmetika10,79 %0,79 %  
z těchto žádnou10,79 %0,79 %  
Sanoflore, Weleda, Dr. Hauschka10,79 %0,79 %  
pivní šampón,10,79 %0,79 %  
Weleda10,79 %0,79 %  
žádné10,79 %0,79 %  
urtekram, alverde, Hauschka, logona10,79 %0,79 %  
Dr, Hauschka, 10,79 %0,79 %  
Eoné10,79 %0,79 %  
zadne10,79 %0,79 %  
Body Basic10,79 %0,79 %  
AVON10,79 %0,79 %  
Weleda, Logona10,79 %0,79 %  
Mary Kay10,79 %0,79 %  

Graf

17. Kupujete výrobky jiné značky přírodní kosmetiky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 19].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne7357,48 %57,48 %  
ano5442,52 %42,52 %  

Graf

18. A jaké značky?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Yves Rocher1018,52 %7,87 %  
Botanicus23,7 %1,57 %  
AHAVA23,7 %1,57 %  
Weleda23,7 %1,57 %  
salus23,7 %1,57 %  
Oriflame23,7 %1,57 %  
Saloos, Lavera11,85 %0,79 %  
Botanicus, LÓccitane11,85 %0,79 %  
Salus, Alverde11,85 %0,79 %  
Alverde, Yves Rocher11,85 %0,79 %  
ostatní odpovědi Ryor
Botanicus, Just, Yves Rocher
Yves Rocher, L'occitane, Botanicus
saloos, nobilis tilia, logona, alverde, ajurvédu
Yves Rocher, Body Shop
Botanicus, Yves Rocher
botanicus, lavera, yves rocher, l´occitane
Just
ATOK
L´Occitane
yves rocher, body shop, botanicus
Weleda, Dr. Hauschka, Sanoflore
pangea tea
Yves Rocher, Cosmetics ATOK International
urtekram,alverde
Lavera, Alverde
Saloos, Lavera, Welleda
Dr. Hauschka, Eoné
Jaroslav Červinka FOR MERCO
Cosmetics ATOK International
Body Shop
Yves Rocher, Body Shop, Body Basic
Lush
Saloos,Botanicus
L´occitane, Yves Rocher
Lush, L´Occitane, Body shop, Saloos
Lavera
lavera, saloos, botanicus
Saloos
Alverde
3055,56 %23,62 % 

Graf

19. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena10078,74 %78,74 %  
muž2721,26 %21,26 %  

Graf

20. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20 - 25 let8466,14 %66,14 %  
26 - 30 let1411,02 %11,02 %  
41 - 50 let107,87 %7,87 %  
31 - 40 let86,3 %6,3 %  
60 a více let64,72 %4,72 %  
do 20 let53,94 %3,94 %  

Graf

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské6248,82 %48,82 %  
vysokoškolské5442,52 %42,52 %  
základní 64,72 %4,72 %  
vyučen32,36 %2,36 %  
vyučen s maturitou21,57 %1,57 %  

Graf

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0 - 10 000 Kč 5444,63 %42,52 %  
0 - 10 000 Kč 2117,36 %16,54 %  
10 001 - 20 000 Kč 2016,53 %15,75 %  
20 001 - 30 000 Kč 1714,05 %13,39 %  
30 001 - 40 000 Kč86,61 %6,3 %  
50 001 a více10,83 %0,79 %  

Graf

23. V jak velkém městě či obci bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 500 0004837,8 %37,8 %  
do 20 0002620,47 %20,47 %  
200 001 - 500 0001713,39 %13,39 %  
20 000 - 50 0001411,02 %11,02 %  
50 001 - 100 0001310,24 %10,24 %  
100 001 - 200 00097,09 %7,09 %  

Graf

24. Ve kterém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha4233,07 %33,07 %  
Moravskoslezský1914,96 %14,96 %  
Olomoucký129,45 %9,45 %  
Moravskoslezský kraj86,3 %6,3 %  
Jihomoravský75,51 %5,51 %  
Středočeský53,94 %3,94 %  
Zlínský32,36 %2,36 %  
Vysočina32,36 %2,36 %  
ústecký21,57 %1,57 %  
Jihomoravský kraj21,57 %1,57 %  
ostatní odpovědi Plzeňský
hl.m.Praha
pce
Královéhradecký
Moravskoslezském
Zlín
Moravskoslezký
Prešovský kraj
olomoucký kraj
Jihočeský
severomoravském
Liberecký
Olomouckém
stredocesky
SR
Východní Čechy
jih
Hl. m. Praha
brno
Žilinský
zlínksý
Bratislavsky
Pardubický
2418,9 %18,9 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšeli jste o kosmetice Manufaktura?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchod na otázku 2. Odkud ji znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi známí, přátelé, rodina na otázku 2. Odkud ji znáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi česká značka na otázku 3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi design na otázku 3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi originální ingredience – pivo, víno, aj. na otázku 3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přírodní produkt na otázku 3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchod na otázku 5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřená na otázku 6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost vyzkoušení některých výrobků na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná atmosféra na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárky k nákupům na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivní řada na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi řada mrtvé moře na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vážená kosmetika na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?

  • odpověď obchod:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost vyzkoušení některých výrobků na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná atmosféra na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřená na otázku 6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárky k nákupům na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi řada mrtvé moře na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?

  • odpověď přiměřená:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi řada mrtvé moře na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost vyzkoušení některých výrobků na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi vážená kosmetika na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchod na otázku 5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?

7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost vyzkoušení některých výrobků na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná atmosféra na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi vzhled prodejny na otázku 8. A z jakého důvodu?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchod na otázku 5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi přiměřená na otázku 6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi věrnostní slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi dárky k nákupům na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevy na otázku 10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednou na otázku 4. Výrobek Manufaktura jste koupili:

11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen na otázku 12. Jak jste s ní byli spokojeni?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi pivní řada na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi řada mrtvé moře na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi vážená kosmetika na otázku 13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

17. Kupujete výrobky jiné značky přírodní kosmetiky?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Yves Rocher na otázku 18. A jaké značky?

23. V jak velkém městě či obci bydlíte?

  • odpověď nad 500 000:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Praha na otázku 24. Ve kterém kraji bydlíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšeli jste o kosmetice Manufaktura?

2. Odkud ji znáte?

3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?

4. Výrobek Manufaktura jste koupili:

5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?

6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?

7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?

8. A z jakého důvodu?

10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?

11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?

12. Jak jste s ní byli spokojeni?

13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

16. Jaké jiné značky přírodní kosmetiky znáte?

17. Kupujete výrobky jiné značky přírodní kosmetiky?

18. A jaké značky?

19. Jste:

20. Věk:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

23. V jak velkém městě či obci bydlíte?

24. Ve kterém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšeli jste o kosmetice Manufaktura?

2. Odkud ji znáte?

3. Co Vás na této kosmetice zaujalo?

4. Výrobek Manufaktura jste koupili:

5. Kde nejčastěji kupujete výrobky Manufaktura?

6. Jak vnímáte cenu kosmetiky Manufaktura vzhledem k její kvalitě?

7. Je pro Vás nakupování v prodejnách Manufaktura příjemné?

8. A z jakého důvodu?

10. Jakým výhodám prodeje byste dali přednost?

11. Vyzkoušeli jste už kosmetiku Manufaktura?

12. Jak jste s ní byli spokojeni?

13. Kterou řadu kosmetických výrobků manufaktura preferujete?

16. Jaké jiné značky přírodní kosmetiky znáte?

17. Kupujete výrobky jiné značky přírodní kosmetiky?

18. A jaké značky?

19. Jste:

20. Věk:

21. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

22. Jaký je Váš čistý měsíční příjem?

23. V jak velkém městě či obci bydlíte?

24. Ve kterém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vodstrčilová, K.Česká přírodní kosmetika Manufaktura (výsledky průzkumu), 2010. Dostupné online na https://ceska-prirodni-kosmetika-manufaktura.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.