Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Česká výroba

Česká výroba

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martina Neubauerová
Šetření:19. 09. 2018 - 03. 10. 2018
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):16 / 8.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jak Češi přistupují k domácím produktům? A jak to vidí designéři a tvůrci českých výrobků?

Pokud se zajímáte o české výrobky, nebo jste designér s vlastní značkou (a výrobou v Čechách, popřípadě na Slovensku), nebo doma tvoříte vlastní výrobky, které následně prodáváte, je tento dotazník cílený právě na vás.


Budu ráda pokud si najdete minutku a vyplníte ho.

Odpovědi respondentů

1. Kdo jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5169,86 %69,86 %  
Muž2230,14 %30,14 %  

Graf

2. Kde bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha2230,14 %30,14 %  
Do 5 000 obyvatel1824,66 %24,66 %  
10 - 50 tisíc1013,7 %13,7 %  
nad 100 tisíc obyvatel912,33 %12,33 %  
50 - 100 tisíc912,33 %12,33 %  
5 - 10 tisíc56,85 %6,85 %  

Graf

3. Dosažené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Střední škola s maturitou4156,16 %56,16 %  
Vysoká škola2128,77 %28,77 %  
Základní škola912,33 %12,33 %  
Vyučen/a22,74 %2,74 %  

Graf

4. Co jste?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Pouze nakupující.otázka č. 5, Designér se svou vlastní značkou.otázka č. 9, Člověk co si (třeba doma pro radost) vyrábí věci, které pak občas i prodává. Nic velkého.otázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze nakupující.4764,38 %64,38 %  
Člověk co si (třeba doma pro radost) vyrábí věci, které pak občas i prodává. Nic velkého.1621,92 %21,92 %  
Designér se svou vlastní značkou.1013,7 %13,7 %  

Graf

5. Nakupujete české výrobky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, upřednostňuji jeotázka č. 6, Ne, téměř nikdy → konec dotazníku, Ano, ale vyjímečněotázka č. 6, Ne, pouze vyjímečněotázka č. 6, Nikdy → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, upřednostňuji je2451,06 %32,88 %  
Ano, ale vyjímečně2042,55 %27,4 %  
Ne, téměř nikdy24,26 %2,74 %  
Ne, pouze vyjímečně12,13 %1,37 %  

Graf

6. Znáte pojem slowfashion?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2760 %36,99 %  
Ano1124,44 %15,07 %  
Slyšel/a jsem o tom, ale přesně nevím715,56 %9,59 %  

Graf

7. Pokud sháníte nějaký produkt, hledáte nejdříve u českých výrobců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíš ne1635,56 %21,92 %  
Spíš ano1328,89 %17,81 %  
Ano817,78 %10,96 %  
Ne817,78 %10,96 %  

Graf

8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet3577,78 %47,95 %  
Trhy1737,78 %23,29 %  
Fler613,33 %8,22 %  
ve specializovaném kamenném obchodě12,22 %1,37 %  
obchod12,22 %1,37 %  
lokální výrobci potravin12,22 %1,37 %  
Už znám své oblíbené designéry, jinde nehledám12,22 %1,37 %  
V obchodě (COOP , PENNY)12,22 %1,37 %  
v klasických obchodech kamenných.12,22 %1,37 %  
Supermarket12,22 %1,37 %  
Normální obchody12,22 %1,37 %  

Graf

9. Pokud své produkty prodáváte, tak kde?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na svém webu1142,31 %15,07 %  
na sociálních sítích934,62 %12,33 %  
Na trhu (Dyzajnmarket, trhy v obci, atd.)623,08 %8,22 %  
na fler311,54 %4,11 %  
na jiném webu27,69 %2,74 %  
V několika prodejnách po ČR13,85 %1,37 %  
Zatím nikde, ale chtěla bych si založit eshop na shoptetu.13,85 %1,37 %  
Po známých 13,85 %1,37 %  
Lidem okolo13,85 %1,37 %  
neprodávám13,85 %1,37 %  
Známým či přes známé13,85 %1,37 %  
Nem13,85 %1,37 %  
osobně známým, rodině13,85 %1,37 %  
Mezi známímy13,85 %1,37 %  
Na společném webu (třeba spolu s jinými designéry)13,85 %1,37 %  

Graf

10. Používáte na svou propagaci nějakou formu reklamy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1661,54 %21,92 %  
Ano1038,46 %13,7 %  

Graf

11. Jakou formu reklamy používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na sociálních sítích10100 %13,7 %  
Spolupracuji s influencery550 %6,85 %  
Seo220 %2,74 %  
Propagaci na jiných webech220 %2,74 %  
Sponzoring a s tím spojené fyzické reklamní poutače a loga 110 %1,37 %  
časopisy, noviny110 %1,37 %  

Graf

12. Využíváte nějaké formy spolupráce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1381,25 %17,81 %  
Ano318,75 %4,11 %  

Graf

13. Jaké formy spolupráce nejčastěji využíváte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spolupracuji s influencery545,45 %6,85 %  
Podporujeme se s jinými designéry/tvůrci545,45 %6,85 %  
Spolupracuji s webovými portály218,18 %2,74 %  
S propagací mám docela problémy, zatím ji moc nedělám, proto prodávám hlavně přes známé 19,09 %1,37 %  
Reklamy na sociálních sítích (Facebook, instagram) a bannery a loga na stáncích/výrobcích, které jsou vidět19,09 %1,37 %  

Graf

14. Přijde vám, že čeští lidé o domácí produkty:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pomalu se jejich zájem zvedá1557,69 %20,55 %  
Spíš mají zájem623,08 %8,22 %  
Nevím311,54 %4,11 %  
Pomalu zájem o české produkty upadá27,69 %2,74 %  
Mají o ně zájem, ale nejsou za ně ochotni zaplatit adekvátní cenu.13,85 %1,37 %  
Spíš nemají zájem13,85 %1,37 %  
Původ není důležitý, rozhoduje kvalita a cena.13,85 %1,37 %  

Graf

15. Využíváte nějaký web/showroom, kde je víc značek a prodejců k prodeji svých výrobků?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne1557,69 %20,55 %  
Ne, ale měl/a bych zájem623,08 %8,22 %  
Ano519,23 %6,85 %  

Graf

16. Využili jste k prodeji a propagaci nějaký z uvedených

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nemám zájem1246,15 %16,44 %  
Ne, ale rád/a bych830,77 %10,96 %  
Dyzajnmarket311,54 %4,11 %  
Ano, většinu z uvedených 13,85 %1,37 %  
Ano, jiné..13,85 %1,37 %  
Ano, trhy v obci/městě13,85 %1,37 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Co jste?

  • odpověď Člověk co si (třeba doma pro radost) vyrábí věci, které pak občas i prodává. Nic velkého.:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, nemám zájem na otázku 16. Využili jste k prodeji a propagaci nějaký z uvedených
  • odpověď Designér se svou vlastní značkou.:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi na svém webu na otázku 9. Pokud své produkty prodáváte, tak kde?
  • odpověď Pouze nakupující.:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, ale vyjímečně na otázku 5. Nakupujete české výrobky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, upřednostňuji je na otázku 5. Nakupujete české výrobky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte pojem slowfashion?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Znáte pojem slowfashion?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíš ano na otázku 7. Pokud sháníte nějaký produkt, hledáte nejdříve u českých výrobců?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíš ne na otázku 7. Pokud sháníte nějaký produkt, hledáte nejdříve u českých výrobců?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Internet na otázku 8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Trhy na otázku 8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?

8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?

  • odpověď Internet:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Znáte pojem slowfashion?

9. Pokud své produkty prodáváte, tak kde?

  • odpověď na svém webu:
    • 6.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Designér se svou vlastní značkou. na otázku 4. Co jste?

10. Používáte na svou propagaci nějakou formu reklamy?

  • odpověď Ano:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Na sociálních sítích na otázku 11. Jakou formu reklamy používáte?
  • odpověď Ne:
    • 4.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 12. Využíváte nějaké formy spolupráce?

11. Jakou formu reklamy používáte?

  • odpověď Na sociálních sítích:
    • 7.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 10. Používáte na svou propagaci nějakou formu reklamy?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kdo jste?

2. Kde bydlíte?

3. Dosažené vzdělání?

4. Co jste?

5. Nakupujete české výrobky?

6. Znáte pojem slowfashion?

7. Pokud sháníte nějaký produkt, hledáte nejdříve u českých výrobců?

8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?

9. Pokud své produkty prodáváte, tak kde?

10. Používáte na svou propagaci nějakou formu reklamy?

11. Jakou formu reklamy používáte?

12. Využíváte nějaké formy spolupráce?

14. Přijde vám, že čeští lidé o domácí produkty:

15. Využíváte nějaký web/showroom, kde je víc značek a prodejců k prodeji svých výrobků?

16. Využili jste k prodeji a propagaci nějaký z uvedených

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kdo jste?

2. Kde bydlíte?

3. Dosažené vzdělání?

4. Co jste?

5. Nakupujete české výrobky?

6. Znáte pojem slowfashion?

7. Pokud sháníte nějaký produkt, hledáte nejdříve u českých výrobců?

8. Pokud se rozhodnete pro český produkt, kde ho kupujete/sháníte?

9. Pokud své produkty prodáváte, tak kde?

10. Používáte na svou propagaci nějakou formu reklamy?

11. Jakou formu reklamy používáte?

12. Využíváte nějaké formy spolupráce?

14. Přijde vám, že čeští lidé o domácí produkty:

15. Využíváte nějaký web/showroom, kde je víc značek a prodejců k prodeji svých výrobků?

16. Využili jste k prodeji a propagaci nějaký z uvedených

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Neubauerová, M.Česká výroba (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://ceska-vyroba.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.