Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > České celebrity v reklamě

České celebrity v reklamě

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Vanda Horná
Šetření:11. 10. 2015 - 25. 10. 2015
Počet respondentů:254
Počet otázek (max/průměr):21 / 20.78
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:50,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.09:58
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti, prosím Vás o vyplnění anonymního dotazníku, který poslouží jako zdroj informací pro školní práci „České celebrity v reklamě a jejich vliv na nákupní chování českých spotřebitelů“. Předem Vám děkuji za Váš čas. Vanda Horná

Odpovědi respondentů

1. Jmenujte celebritu, kterou máte nejvíc rád/a:

(Českou osobnost, které si vážíte)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Karel Gott135,12 %5,12 %  
Marek Eben124,72 %4,72 %  
Lucie Bílá114,33 %4,33 %  
Jaromír Jágr114,33 %4,33 %  
Tomáš Klus83,15 %3,15 %  
Jan Kraus83,15 %3,15 %  
Ivan Trojan62,36 %2,36 %  
Simona Stašová51,97 %1,97 %  
KAREL RODEN41,57 %1,57 %  
Monika Absolonová41,57 %1,57 %  
ostatní odpovědi Tereza Maxová
Leoš Mareš
Václav Klaus
Jiří Macháček
Zdeněk Svěrák
Václav Havel
Michal Horáček
Havel
Gott
Aňa Geislerová
žádná
Angelina Jolie
Pohlreich
Nemám
Lucie Vondráčková
Donutil
Bohdan Pomahač
Meda Mládková
Petr rychlý
Iva Janžurová
Taťána Kuchařová
Jágr
Tomáš Halík
Ondřej Sokol
Dana Morávková
Marta Kubišová
Radek Jaroš
Vondráčková lucie
Václav Vydra
Zdeněk Pohlreich
Arnold Schwarzenegger
Madonna
nejraději se dívám na Ivana Trojana
Eva Holubová
Ivo Smoldas
Jitka Cvancarova
Kateřina Brožová
Brzobohatý
Kraus
Nemam favorita, ale napriklad Tereza Maxova
Petr Čtvrtníček
Paul Wesley
Magda Vašáryová
T. Klus
Tana Pauhofova
Agáta Prachařová
Ondřej Brzobohatý
Bohdalová
tereza kostkova
Vojtěch Dyk
Filip Blažek
Dominik Hašek
George Clooney
Řezník
Jitka Schneiderová
Jitka Čvančarová
Ondřej Vetchý
Tu s největšíma kozama
Jakub Kohák
Božidara Turzonovová
Xavier Bardem
Petra LovelyHair
uma thurman
Klara issova
Kája Gott
Anthony Hopkins
Natalie Portman
Libuše Šafránková
Jiří Mádl
Ondřej Trojan
petr ctvrtnicek
Tomáš Měcháček
Ivana Chýlková
Ester Ládová a Václav Klaus
Mensik
Horáček Michal
Nesleduji ceskou scenu natolik podrobne, abych zde mela oblibenou celebritu.
Marie Rottrová
Iveta Bartošová
Ondřej Brzobohatý a jeho tatínek
Richard Krajčo
Jáchym Topol
vážím si lékařů, pedagogů, nikoliv celebrit
Simona Krajnova
Komenský, Hus
James Cole
Jára Cimrman
prezident
Wabi Daněk.
vlasta burian
Ondra Brzobohatý
Zeman
?
Tomáš Sedláček
Jaromír Bosák
Zdeněk Polreich
Karel kníže Švarcenberk
Ray Koranteng
Tana Kucharova
Vetchý
Hynek Čermák
Lukáš Hejlík
Josef Váňa
Jakub Prachař
Nikol Štíbrová
Robert Downey Jr.
Michal Suchánek
Tereza Voříšková
Anna Linhartová
Dejdar
michal pavlíček
Chýlková
Jan Pirk
Čtvrtníček Petr
Hana Vagnerová
Miloš Zeman
pan Cibulka
Tereza Kerndlová
Martin Kraus (zpěvák)
Táňa Kuchařová
Radek Bajgar
Daniel Stach
Martin Dejdar
Liška
Olga Sommerová
Václav Neckář
Jan Sokol
Josef Vojtek
Simona Krainová
Jára C.
Milada Horáková
Daniel Landa
Jan Werich
Tomas Klus
Ondra Sokol
fotbalista Peterka
Helena Vondráčková
17267,72 %67,72 % 

Graf

2. Jaké vlastnosti podle Vás jmenovanou osobnost vystihují?

(vyberte na škále vhodné hodnoty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
řád, disciplína vs. nespoutanost, nezávislost1-2-3-4-5-6-73.6224.448
kolektivní typ vs. individualista1-2-3-4-5-6-74.0084.26

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

3. Umíte si představit, že by se tato osobnost stala tváří nějaké společnosti, objevila se v reklamě nebo reprezentovala nějakou komerční značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Určitě ano11545,28 %45,28 %  
Spíše ne5622,05 %22,05 %  
Spíše ano4919,29 %19,29 %  
Určitě ne3413,39 %13,39 %  

Graf

4. Pokud ano, v jaké oblasti?

(více možných odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
módní průmysl8941,4 %35,04 %  
zdravý životní styl7434,42 %29,13 %  
vzdělávání7233,49 %28,35 %  
kosmetika6731,16 %26,38 %  
automobilismus4520,93 %17,72 %  
potraviny4018,6 %15,75 %  
finanční produkty2712,56 %10,63 %  
energie – elektřina, plyn…115,12 %4,33 %  
sport52,33 %1,97 %  
ne20,93 %0,79 %  
zdravotnictví20,93 %0,79 %  
cokoli20,93 %0,79 %  
charitativní projekt10,47 %0,39 %  
pojištění10,47 %0,39 %  
Elektronika - samsung atd.10,47 %0,39 %  
navíc se už objevil u telefonního operátora10,47 %0,39 %  
VÍNO NEBO KVALITNÍ LKOHOL10,47 %0,39 %  
sportovní potřeby10,47 %0,39 %  
doufám, že nikdy nikde10,47 %0,39 %  
mobilní služby10,47 %0,39 %  
Rodinný život10,47 %0,39 %  
Neziskové organizace/charita10,47 %0,39 %  
V nicem10,47 %0,39 %  
Kultura10,47 %0,39 %  
Národ10,47 %0,39 %  
hudební10,47 %0,39 %  
:D10,47 %0,39 %  
skutečná osobnost by se nedala do služby reklamě10,47 %0,39 %  
detske domovy, charita, rakovina..10,47 %0,39 %  
ve všem, byl vemi všestranný10,47 %0,39 %  
cokoliv10,47 %0,39 %  
alkohol10,47 %0,39 %  
Příroda, hudba, knihy atd10,47 %0,39 %  
cigarety, telefony krokodyl, becherovka 10,47 %0,39 %  
Blbost10,47 %0,39 %  
nápoje10,47 %0,39 %  
telekomunikace10,47 %0,39 %  
je součástí reklamy na mobilního operátora10,47 %0,39 %  
jezdectví10,47 %0,39 %  
Charita10,47 %0,39 %  
Kosmetika - třeba vlasová :-D10,47 %0,39 %  
Mobilní operátor10,47 %0,39 %  
jedině snad v oblasti etikety10,47 %0,39 %  
nadace10,47 %0,39 %  
politika10,47 %0,39 %  
Neziskove organizace napr. pro pomoc nemocnym10,47 %0,39 %  
hudební průmysl10,47 %0,39 %  
zhovadilost10,47 %0,39 %  
žádné10,47 %0,39 %  
společenské akce10,47 %0,39 %  
hubedni nastroje, tabory10,47 %0,39 %  
nevím10,47 %0,39 %  

Graf

5. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Ondřeje Brzobohatého?

(vyberte na škále vhodné hodnoty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
řád, disciplína vs. nespoutanost, nezávislost1-2-3-4-5-6-73.7172.841
kolektivní typ vs. individualista1-2-3-4-5-6-73.9693.424

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

6. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne15862,2 %62,2 %  
Víno3714,57 %14,57 %  
Ano114,33 %4,33 %  
vína103,94 %3,94 %  
víno z Moravy31,18 %1,18 %  
moravská vína20,79 %0,79 %  
Nějaká vína20,79 %0,79 %  
Vína z Moravy20,79 %0,79 %  
česká vina20,79 %0,79 %  
Vína z Čech a Moravy20,79 %0,79 %  
Vína z moravy, Vína z čech20,79 %0,79 %  
víno, snad moravské vinaře10,39 %0,39 %  
Vína, oblečení10,39 %0,39 %  
oblečení10,39 %0,39 %  
nějaká vína z Moravy tuším10,39 %0,39 %  
Sazka10,39 %0,39 %  
vinařský fond10,39 %0,39 %  
Vína z Mikulova10,39 %0,39 %  
Vina z Moravy a Cech10,39 %0,39 %  
kondomy10,39 %0,39 %  
Vína z Moravy a Čech10,39 %0,39 %  
vino?? ale je mi silně nesympatický teda..10,39 %0,39 %  
moravská a česká vína10,39 %0,39 %  
propaguje Kuchařovou :-)10,39 %0,39 %  
Vína (Moravia?)10,39 %0,39 %  
nějaké oblečení10,39 %0,39 %  
Nějaký alkohol10,39 %0,39 %  
Vína z Čech, vína z Moravy10,39 %0,39 %  
myslím, že to bylo nějaké víno10,39 %0,39 %  
myslím, že vína, ale nevím přesně10,39 %0,39 %  
České a Moravské vína10,39 %0,39 %  
nemam tuseni10,39 %0,39 %  
neznám10,39 %0,39 %  
"zkraťte si cestu domů"10,39 %0,39 %  

Graf

7. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Vína z Moravy, vína z Čech:

(více možných odpovědí)

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepobízí mě k nákupu/k vyzkoušení12750,8 %50 %  
Pozitivní emoce8935,6 %35,04 %  
Vybraná osobnost neladí s tématem a zpracováním6726,8 %26,38 %  
Vybraná osobnosti ladí s tématem a zpracováním6526 %25,59 %  
Negativní emoce3313,2 %12,99 %  
Pobízí mě k nákupu/k vyzkoušení2811,2 %11,02 %  
Napadlo mě u toho: Cože?10,4 %0,39 %  
nemám ráda OB :-)10,4 %0,39 %  
Neoriginalni plus vnimam ho tak, ze reklamu dela jen pro penize. 10,4 %0,39 %  
Neutrální emoce10,4 %0,39 %  
strašný, spíš mě to odradí10,4 %0,39 %  
nepovedena reklama na ukor Ondreje10,4 %0,39 %  
je mi to jedno....nulový efekt10,4 %0,39 %  
reklama je trošku kýčovitá10,4 %0,39 %  
Nic se mnou nedela.10,4 %0,39 %  
Nedíval se, nicméně již úvodní póza mr. Brzobohatého je na šavli, takže "negativní emoce"10,4 %0,39 %  
nemám rád prakticky žádné 10,4 %0,39 %  
neni mi sympaticky vubec10,4 %0,39 %  
Mám chuť na víno10,4 %0,39 %  
Nepiji víno není to pro mě moc relevantní10,4 %0,39 %  
Osobnost ladí s tématem, ale neladí se zpracováním10,4 %0,39 %  
Nějak mě neoslovila10,4 %0,39 %  
Navíc i vtipné :)10,4 %0,39 %  
Úsměvné a trapné10,4 %0,39 %  
už hrál v jiné reklamě na to samé a ta vypadala lépe, takhle má podle mě strašné zpracování10,4 %0,39 %  
víno vůbec nepiju, takže dopad žádný, neutrální10,4 %0,39 %  
smích10,4 %0,39 %  
Víno se pije většinou v poklidu, reklama ve mě vyvolává neklid10,4 %0,39 %  
a to má být vtipné nebo zaujmout? Na víno si po této reklamě doopravdy nevzpomenu.10,4 %0,39 %  
Ondrej je tu nejaky hystericky, je to odpurne10,4 %0,39 %  
je to strašné, pouštěla jsem si to 3x a uvědomila jsem si, že vlastně značku jsem si nezapomatovala10,4 %0,39 %  
ale hezky se na něj kouká10,4 %0,39 %  

Graf

8. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Leoše Mareše?

(vyberte na škále vhodné hodnoty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
řád, disciplína vs. nespoutanost, nezávislost1-2-3-4-5-6-75.7322.842
kolektivní typ vs. individualista1-2-3-4-5-6-74.6145.67

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

9. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne11645,67 %45,67 %  
Ano9236,22 %36,22 %  
Blažek5019,69 %19,69 %  
Blazek83,15 %3,15 %  
obleky Blažek72,76 %2,76 %  
obleky62,36 %2,36 %  
Blažek obleky20,79 %0,79 %  
oblečení Blažek20,79 %0,79 %  
oblečení20,79 %0,79 %  
pánské obleky20,79 %0,79 %  
Bandi20,79 %0,79 %  
Evropa 210,39 %0,39 %  
Blazek panska moda10,39 %0,39 %  
spolecensky oblek10,39 %0,39 %  
kasino?10,39 %0,39 %  
Sazka10,39 %0,39 %  
Oděvy10,39 %0,39 %  
oděvy blažek10,39 %0,39 %  
oblečení a hodinky snad?10,39 %0,39 %  
Blažek10,39 %0,39 %  
Nějaké hyperdrahé hodinky pro snoby?10,39 %0,39 %  
kasino10,39 %0,39 %  
axe10,39 %0,39 %  
léky na potenci10,39 %0,39 %  
tvář značky Blažek10,39 %0,39 %  
Pánská móda10,39 %0,39 %  
obleky?10,39 %0,39 %  
Bažek 10,39 %0,39 %  
restaurace Hollywood planet10,39 %0,39 %  
Blažek ???10,39 %0,39 %  
auto10,39 %0,39 %  
asi nějaké společenské oblečení10,39 %0,39 %  
obleky,oblečení10,39 %0,39 %  
evropa210,39 %0,39 %  
Evropa 2 :-)10,39 %0,39 %  
Pánskou modu - obleky 10,39 %0,39 %  
je to kripl namyšlenej10,39 %0,39 %  
Blažek, obleky10,39 %0,39 %  

Graf

10. Vyjádřete se prosím k následující reklamě DRESS CODE BLAŽEK - backstage video A/W 2015:

(více možných odpovědí)

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybraná osobnosti ladí s tématem a zpracováním17469,6 %68,5 %  
Pozitivní emoce8734,8 %34,25 %  
Nepobízí mě k nákupu/k vyzkoušení7228,8 %28,35 %  
Pobízí mě k nákupu/k vyzkoušení5622,4 %22,05 %  
Negativní emoce249,6 %9,45 %  
Vybraná osobnost neladí s tématem a zpracováním187,2 %7,09 %  
nuda20,8 %0,79 %  
Mohlo by tam být víc Mareše a méně designérů10,4 %0,39 %  
Mam chut vzit pritele a poridit mu kousek z teto kolekce 10,4 %0,39 %  
Celkem prestižní firma si vybere feťáka, aby ji reprezentoval? Doba Marešovy slávy je dávno pryč. Na většinu lidí působí Mareš odpudivě, neprofesionálně a vždy velmi strhaně, jako na tomto videu.10,4 %0,39 %  
Moc dlouhá reklama, disproporce mezi moderní nespoutanou hudbou a formálním oblečením10,4 %0,39 %  
Příliš dlouhá reklama, odrazuje délkou.10,4 %0,39 %  
reklama je zbytečně dlouhá10,4 %0,39 %  
Je to strašně dlouhé, osobnost úplně zanikne10,4 %0,39 %  
velmi profi reklama10,4 %0,39 %  
Leoš Mareš se určitě neobléka u Blažka, jeho styl oblékání je úplně jiný. Přijde mi, že si to natáčení ani neužívá.10,4 %0,39 %  
Marese nemam rada, tudiz i na reklamu s nim se neusmeju.10,4 %0,39 %  
Profesionálně zpracované, chytré 10,4 %0,39 %  
Jen nevím kam schovávali to oblečeni co předvádí Leoš Mareš... V obchodě není ...10,4 %0,39 %  
nemám rád žádné reklamy10,4 %0,39 %  
naprosto parádní spot10,4 %0,39 %  
Dokonalé10,4 %0,39 %  
neutrální emoce10,4 %0,39 %  
nepůsobí jako reklama10,4 %0,39 %  
Až na konci se objevuje, trochu humoru, což je škoda. L.Mařeš je spojen s humorem, ten by se více měl objevit v dané reklmě. Pouze posledni 10 s. je málo.10,4 %0,39 %  
Příliš dlouhé, hůře se drží pozornost. Má vzbuzovat dojem preciznosti, profesionality, ale zároveň dynamiky, až příliš je to z toho cítit.10,4 %0,39 %  
odrazuje mě, kretén10,4 %0,39 %  
Kdyby tam byl dress code pro ženy, chtěla bych si oblečení vyzkoušet, popřípadně koupit, ale myslím, že to bude drahé. :D10,4 %0,39 %  
snobská reklama10,4 %0,39 %  
super, zaujme hlavně hudba a hezcí lidé10,4 %0,39 %  
Promiňte, ale nebudu se 3 minuty dívat na toho idiota.10,4 %0,39 %  

Graf

11. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jiřího Macháčka?

(vyberte na škále vhodné hodnoty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
řád, disciplína vs. nespoutanost, nezávislost1-2-3-4-5-6-75.4252.567
kolektivní typ vs. individualista1-2-3-4-5-6-73.7873.797

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

12. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14858,27 %58,27 %  
Ano6324,8 %24,8 %  
Božkov3212,6 %12,6 %  
Káva41,57 %1,57 %  
Alkohol41,57 %1,57 %  
Bozkov31,18 %1,18 %  
Nescafé31,18 %1,18 %  
RUM31,18 %1,18 %  
kávu31,18 %1,18 %  
Fernet20,79 %0,79 %  
vodafone20,79 %0,79 %  
Magnesia20,79 %0,79 %  
Božkov zelená20,79 %0,79 %  
káva?10,39 %0,39 %  
alkoholicky napoj10,39 %0,39 %  
Když nevím o koho jde, těžko mohu odpovědět...10,39 %0,39 %  
mobilní operátor?10,39 %0,39 %  
oděvy blažek10,39 %0,39 %  
Zelena bozkov10,39 %0,39 %  
Oskar operator??10,39 %0,39 %  
likéry10,39 %0,39 %  
|Nescafe10,39 %0,39 %  
Alkohol Zelena10,39 %0,39 %  
Nějaký alkohol10,39 %0,39 %  
Golf - zelena 10,39 %0,39 %  
Zelená10,39 %0,39 %  
Reklama na kavu10,39 %0,39 %  
mattoni10,39 %0,39 %  
prací prášek10,39 %0,39 %  
Božkov, Nescafe10,39 %0,39 %  
rum Božkov10,39 %0,39 %  
Božkov??? 10,39 %0,39 %  
tuzemák10,39 %0,39 %  
jo, Božkov :-D10,39 %0,39 %  
produkty Božkov10,39 %0,39 %  
Nescafe, Božkov10,39 %0,39 %  
neznám10,39 %0,39 %  
Magnesia, Český lev10,39 %0,39 %  
zelená božkov10,39 %0,39 %  
Nevim jakou, nepamatuji se.10,39 %0,39 %  

Graf

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Božkov Zelená: Vždycky sám sebou:

(více možných odpovědí)

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vybraná osobnosti ladí s tématem a zpracováním15762,8 %61,81 %  
Pozitivní emoce11144,4 %43,7 %  
Nepobízí mě k nákupu/k vyzkoušení9738,8 %38,19 %  
Pobízí mě k nákupu/k vyzkoušení3514 %13,78 %  
Negativní emoce3212,8 %12,6 %  
Vybraná osobnost neladí s tématem a zpracováním3112,4 %12,2 %  
Božkov mám rád, ale ta reklama je o ničem10,4 %0,39 %  
golf je super, akorát by se mi mohl rychleji snižovat HCP10,4 %0,39 %  
nelíbí se mi10,4 %0,39 %  
Trapné 10,4 %0,39 %  
Neviděl, zelená je hnus. A slogan je špatně. Má být "Božkov Zelená: Vždycky sám." Takže negativní emoce10,4 %0,39 %  
nemám rád žádné reklamy10,4 %0,39 %  
hloupé a trapné10,4 %0,39 %  
neutrální emoce10,4 %0,39 %  
místo sportu nekvalitní chlast10,4 %0,39 %  
bohužel produkt nemám ráda, tudíž nemohu posoudit zbytek10,4 %0,39 %  
Škoda, že mi zelená nechutná10,4 %0,39 %  
nepobídla k nákupu, protože zelenou miluju a nepotřebuje reklamu10,4 %0,39 %  

Graf

14. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jaromíra Jágra?

(vyberte na škále vhodné hodnoty)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.

KritériumŠkálaPrůměr*Rozptyl
řád, disciplína vs. nespoutanost, nezávislost1-2-3-4-5-6-72.0672.59
kolektivní typ vs. individualista1-2-3-4-5-6-73.1424.216

* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.

15. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne12248,03 %48,03 %  
Ano9738,19 %38,19 %  
Sazka249,45 %9,45 %  
Žvýkačky135,12 %5,12 %  
vodňanské kuře51,97 %1,97 %  
Huawei20,79 %0,79 %  
sazka?20,79 %0,79 %  
Vodňanské kuře, Sazka20,79 %0,79 %  
Telefony 10,39 %0,39 %  
kurata10,39 %0,39 %  
Tipsport10,39 %0,39 %  
Autobazar10,39 %0,39 %  
žvýkačky, klaus10,39 %0,39 %  
Lenovo10,39 %0,39 %  
hodinky10,39 %0,39 %  
Sazka, kuře10,39 %0,39 %  
sportka10,39 %0,39 %  
Sazkova kancelar sazka10,39 %0,39 %  
žvýkačky Hubba Bubba, SAZKA10,39 %0,39 %  
Na žvýkačky10,39 %0,39 %  
léky10,39 %0,39 %  
žvýkačky?10,39 %0,39 %  
ODS10,39 %0,39 %  
kasino10,39 %0,39 %  
Huawei, Vodňanské kuře10,39 %0,39 %  
volební kampaň ANO10,39 %0,39 %  
sazka, obleky bandi10,39 %0,39 %  
Kuřata10,39 %0,39 %  
mléko, žvýkačky, kuře10,39 %0,39 %  
kdysi dávno 2m dlohá žvýkačka10,39 %0,39 %  
Tipsport, Vodňanské kuře10,39 %0,39 %  
Žvýkačky, sazka10,39 %0,39 %  
Nevzpominam si, jaka to byla10,39 %0,39 %  
zvykacky kdysi10,39 %0,39 %  
kure, denik Sport10,39 %0,39 %  
Mobil10,39 %0,39 %  
žvýkačka10,39 %0,39 %  
pamatuji se na Sazku10,39 %0,39 %  
žvýkačky, vodňanské kuře10,39 %0,39 %  
mleko10,39 %0,39 %  
nevím10,39 %0,39 %  
neznám ho10,39 %0,39 %  
Žvejka, Sazka10,39 %0,39 %  
Kuře, Řeznictví10,39 %0,39 %  
Nepamatuji se jakou.10,39 %0,39 %  
vodnanske kure10,39 %0,39 %  

Graf

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Sazka: 10 sázek na zkoušku:

(více možných odpovědí)

 

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
c) Pozitivní emoce13052 %51,18 %  
a) Vybraná osobnosti ladí s tématem a zpracováním10943,6 %42,91 %  
f) Nepobízí mě k nákupu/k vyzkoušení9236,8 %36,22 %  
b) Vybraná osobnost neladí s tématem a zpracováním5823,2 %22,83 %  
d) Negativní emoce3815,2 %14,96 %  
e) Pobízí mě k nákupu/k vyzkoušení228,8 %8,66 %  
Nebýt "nepovedených" záběrů, které jsou záměrné a stěžejní, reklama by byla dost trapná.10,4 %0,39 %  
vtipné zpracování, je poznat, že Jágr není herec a to té reklamě dává kouzlo10,4 %0,39 %  
nechápu, že to má zapotřebí10,4 %0,39 %  
Není herec a je to vidět, spíš je to trapný 10,4 %0,39 %  
nemám rád žádné reklamy10,4 %0,39 %  
xx10,4 %0,39 %  
bez nápadu, bez vtipu a spíše trapné10,4 %0,39 %  
o ničem10,4 %0,39 %  
jsem inertní na sázky10,4 %0,39 %  
Pobavilo10,4 %0,39 %  
spis trochu trapne. presto mi je sympaticky10,4 %0,39 %  
Divna reklama, Jarda tam neni sympatak10,4 %0,39 %  
vtipná, povedená reklama10,4 %0,39 %  
blbost10,4 %0,39 %  
Dobrá a vtipná reklama10,4 %0,39 %  

Graf

17. Uveďte své pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena19576,77 %76,77 %  
Muž5923,23 %23,23 %  

Graf

18. Uveďte svůj věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15 až 24 let9336,61 %36,61 %  
25 až 34 let9035,43 %35,43 %  
35 až 49 let6224,41 %24,41 %  
50 až 64 let83,15 %3,15 %  
65 let a více10,39 %0,39 %  

Graf

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské vzdělání14858,27 %58,27 %  
Střední s maturitou9236,22 %36,22 %  
Základní114,33 %4,33 %  
Střední bez maturity31,18 %1,18 %  

Graf

20. Jaká média preferujete?

(více možných odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internetové stránky22387,8 %87,8 %  
Sociální média11846,46 %46,46 %  
Televize11143,7 %43,7 %  
Časopisy6224,41 %24,41 %  
Noviny5923,23 %23,23 %  
Rozhlas3814,96 %14,96 %  
Odborný tisk a důvěryhodné weby10,39 %0,39 %  
Vlastní odpověď10,39 %0,39 %  
doporučení10,39 %0,39 %  
nemáme doma televizi10,39 %0,39 %  
žádné10,39 %0,39 %  

Graf

21. Velikost sídla, ve kterém dlouhodobě žijete (podle počtu obyvatel)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
100 001 a více obyvatel13753,94 %53,94 %  
10 001 – 100 0005320,87 %20,87 %  
1001 – 10 0004116,14 %16,14 %  
do 1000239,06 %9,06 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

12. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

  • odpověď Ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

18. Uveďte svůj věk:

  • odpověď 15 až 24 let:
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Základní na otázku 19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jmenujte celebritu, kterou máte nejvíc rád/a:

2. Jaké vlastnosti podle Vás jmenovanou osobnost vystihují?

3. Umíte si představit, že by se tato osobnost stala tváří nějaké společnosti, objevila se v reklamě nebo reprezentovala nějakou komerční značku?

4. Pokud ano, v jaké oblasti?

5. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Ondřeje Brzobohatého?

6. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

7. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Vína z Moravy, vína z Čech:

8. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Leoše Mareše?

9. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

10. Vyjádřete se prosím k následující reklamě DRESS CODE BLAŽEK - backstage video A/W 2015:

11. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jiřího Macháčka?

12. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Božkov Zelená: Vždycky sám sebou:

14. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jaromíra Jágra?

15. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Sazka: 10 sázek na zkoušku:

17. Uveďte své pohlaví:

18. Uveďte svůj věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká média preferujete?

21. Velikost sídla, ve kterém dlouhodobě žijete (podle počtu obyvatel)?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jmenujte celebritu, kterou máte nejvíc rád/a:

2. Jaké vlastnosti podle Vás jmenovanou osobnost vystihují?

3. Umíte si představit, že by se tato osobnost stala tváří nějaké společnosti, objevila se v reklamě nebo reprezentovala nějakou komerční značku?

4. Pokud ano, v jaké oblasti?

5. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Ondřeje Brzobohatého?

6. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

7. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Vína z Moravy, vína z Čech:

8. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Leoše Mareše?

9. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

10. Vyjádřete se prosím k následující reklamě DRESS CODE BLAŽEK - backstage video A/W 2015:

11. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jiřího Macháčka?

12. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

13. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Božkov Zelená: Vždycky sám sebou:

14. Jaké vlastnosti podle Vás vystihují Jaromíra Jágra?

15. Vzpomenete si, zda propaguje nějakou značku/produkt?

16. Vyjádřete se prosím k následující reklamě Sazka: 10 sázek na zkoušku:

17. Uveďte své pohlaví:

18. Uveďte svůj věk:

19. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

20. Jaká média preferujete?

21. Velikost sídla, ve kterém dlouhodobě žijete (podle počtu obyvatel)?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Horná, V.České celebrity v reklamě (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://ceske-celebrity-v-reklame.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.