Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > České dráhy? Čekáš dlouho? Čekej dál!

České dráhy? Čekáš dlouho? Čekej dál!

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jitka Braunová
Šetření:09. 02. 2011 - 22. 02. 2011
Počet respondentů:187
Počet otázek (max/průměr):18 / 12.95
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Jituš a Dan dělají projekt pro(ti) Českým Drahám, a chtěli by nějaké vaše odpovědi :) Díky :) Je to krátký :)

Odpovědi respondentů

1. Jak často jezdíš mimo MHD?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
víc než jednou za týden8545,45 %45,45 %  
jednou za týden až měsíc6534,76 %34,76 %  
méně než jednou za měsíc 3719,79 %19,79 %  

Graf

2. Jakou část z tvojich jízd tvoří cesty mimo směr škola/práce-domov?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než polovinu14577,54 %77,54 %  
více než polovinu4222,46 %22,46 %  

Graf

3. Jezdí k tvým častým cílům vlak?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano13069,52 %69,52 %  
ne5730,48 %30,48 %  

Graf

4. Jakými vlaky jezdíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobák/Spěšný12064,17 %64,17 %  
Rychlík/Express11863,1 %63,1 %  
IC/EC7137,97 %37,97 %  
Esko2211,76 %11,76 %  
SC Pendolino168,56 %8,56 %  

Graf

5. Jak často používáš vlak v porovnání s autobusem/autem využíváš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vlak používám více než autobus/autootázka č. 6, vlak používám méně než autobus/autootázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vlak používám méně než autobus/auto10556,15 %56,15 %  
vlak používám více než autobus/auto8243,85 %43,85 %  

Graf

6. Proč jezdíš vlakem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlejší a/nebo časově výhodnější (vyšší rychlost, hustý interval, přesnost, dostupnost stanice, přestupy, návaznost spojů)5668,29 %29,95 %  
levnější než autobusy/auto3542,68 %18,72 %  
úroveň vlaků (dobrý servis, čistota, dostatek soukromí, příjemný personál)89,76 %4,28 %  

Graf

7. Co pro tebe znamená levnější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
je o 30% levnější 3745,12 %19,79 %  
je o 10% levnější 2732,93 %14,44 %  
je o 50% levnější 1821,95 %9,63 %  

Graf

8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednoduchost cenové politiky a slev2732,93 %14,44 %  
pohodlnost kupé2429,27 %12,83 %  
pohodlné a polohovatelné sedadla1417,07 %7,49 %  
Jsem magor/šotouš/zaměstnanec ČD1214,63 %6,42 %  
chtěl bych otevřené (open space) vagony1214,63 %6,42 %  
příjemná stanice1012,2 %5,35 %  
klimatizace910,98 %4,81 %  
čisté WC56,1 %2,67 %  
ČD financují rozvojovou pomoc v Africe44,88 %2,14 %  
dostatek občerstvení, nápojů, novin33,66 %1,6 %  

Graf

9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O nic, považuji vlak za lepší při stejné či mírně vyšší ceně3533,33 %18,72 %  
o 30 %2826,67 %14,97 %  
o 50%2725,71 %14,44 %  
o 10%1514,29 %8,02 %  

Graf

10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nechutné WC7369,52 %39,04 %  
zastaralost vlaků7066,67 %37,43 %  
chybějící WiFi5451,43 %28,88 %  
nepříjemné stanice4845,71 %25,67 %  
chybějící zásuvky4139,05 %21,93 %  
nepohodlná či nepolohovatelná sedadla3937,14 %20,86 %  
ani Bůh neví jaký lístek a za kolik si mám koupit (ani ta za přepážkou...)3634,29 %19,25 %  
nedostatečná klimatizace3432,38 %18,18 %  
nedostatek občerstvení, nápojů a novin1918,1 %10,16 %  
chtěl bych kupé1211,43 %6,42 %  
hladomor v Africe98,57 %4,81 %  
vadí mi kupé43,81 %2,14 %  

Graf

11. O jakých slevách jsi slyšel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
In-Karta15180,75 %80,75 %  
Traťová sleva (bydliště-škola)10455,61 %55,61 %  
jiné5328,34 %28,34 %  
žádných2010,7 %10,7 %  
SporoTiket179,09 %9,09 %  

Graf

12. Snažil(a) jsi se zjistit jaké slevy a akce by se mohly využít?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, uspěl(a) jsem7640,64 %40,64 %  
Ne, nestojí to za to...6936,9 %36,9 %  
Ano, neuspěl(a) jsem4222,46 %22,46 %  

Graf

13. Jaké slevy/služby ČD skutečně využíváš?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Traťová sleva (bydliště-škola)7037,43 %37,43 %  
Žádné, než bych to zjistil(a)....6233,16 %33,16 %  
In-Karta5026,74 %26,74 %  
Jiná(é)3418,18 %18,18 %  
SporoTiket52,67 %2,67 %  

Graf

14. A něco jiného proč (ne)jezdíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nespolehlivost, nevysvětlené a časté zpoždění 11,79 %0,53 %  
vlaky nejezdi az tam kam potrebuji11,79 %0,53 %  
nedostatek financí na auto a jeho provoz11,79 %0,53 %  
Tam, kam jezdím, nevede vhodný spoj.11,79 %0,53 %  
vysoka cena nizsia kvalita prepravy,trva dlhsie11,79 %0,53 %  
nemám kam vlakem jezdit11,79 %0,53 %  
vzdálenost města od vlakové stanice11,79 %0,53 %  
jezdím díky komfortu (dostatek místa pro nohy)11,79 %0,53 %  
ne11,79 %0,53 %  
Domů se dostanu rychleji busem11,79 %0,53 %  
ostatní odpovědi ----
Napriklad Praha-Vary je rychlejsi-castejsi autobus
Dobře se mi ve vlaku pracuje.
pochybní cestující, které prostě v buse nepotkám
Drahé, pomalé, hnusné
Protože pěšky to mám daleko :P
Ve vlaku se dá pracovat, uspořím čas
oproti autobusu je to zdlouhavé, musí se přestupov
Cesta z Prahy do Třebíče je 2 krát časově delší
socialismus. zaplatim pade a dalsi stopade dane
Cestuji povětšinou po Praze
Kvalita vlaků je hrozná.
Jedním slovem - předražené
Více výhod než bus
cena, úroveň v dobytčáku
pro mě nejlepší spojení Ostrava-Praha
Jezdím vlakem z důvodu větší pohodlnosti.
je to drahé, špinavé, pomalé a obecně nevýhodné
Prostě mě to baví. Je to pohodlnější než cesta bus
drahé, necítím se tam bezpečně
nevyznám se na nádražích
nemám jinou možnost
Je to jediný spoj, kde nemusím přestupovat
jsou lepší dopravci na trhu
v buse nemůžu číst, dělá se mi špatně
Nemám auto a sem student kokoti! Nenapadlo vás to?
Nejrychlejší a nejjednodušší spojení - práce
vlak prostě všude nejede
WC,možnost občerstvení a projít se,
v autobuse se mi nedělá dobře
jezdím - dá se jezdit dobře se zvířetem
Narozíl od autobusu staví o 2 km dál
protože mám vlaky prostě ráda....volnost pohybu
Ted nejezdim, protoze vlaky co maj jet tak nejedou
přestupování, zajížďka
špatné spojení
mám vlak zadarmo
Mě to prostě baví :-))))
nn
mám to daleko domů z nádraží
Nepotrebuju dojizdet.
drahé a nespolehlivé
chybí časová flexibilita
při jízdě se můžu projít
sedneš si a jedeš nemusíš řídit
není jiné rychlejší a levnější spojení
4682,14 %24,6 % 

Graf

15. Jak jsou je pro tebe důležitá cena a kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
cena a kvalita jsou pro mě stejně důležité7841,71 %41,71 %  
kvalita je pro mě podstatná, ale nepřiplatím si za ní příliš5227,81 %27,81 %  
hlavně jde o cenu, ale ne tak, že bych několik hodin trpěl|4021,39 %21,39 %  
půjdu za tím, co je nejpohodlnější a nejlepší, nech to stojí co to stojí126,42 %6,42 %  
jezdil bych i kdyby jsem byl i v dobytčáku, hlavně že je to levnější 52,67 %2,67 %  

Graf

16. Co jsou pro tebe výhody železnice?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
rychlost66,52 %3,21 %  
je ekologičtější22,17 %1,07 %  
žádné22,17 %1,07 %  
Do některých míst se člověk dostane snáze vlakem.11,09 %0,53 %  
pohodlí11,09 %0,53 %  
cesta ve vlacích IC/EC je docela pohodlná11,09 %0,53 %  
romantika, noznost cestovat se psi bez problemu11,09 %0,53 %  
nedělá se mi v nich nevolno jako v buse:)11,09 %0,53 %  
clovek nemusi ridit11,09 %0,53 %  
Vlak ma potencial (!) byt rychly a pohodlny 11,09 %0,53 %  
ostatní odpovědi většinou větší pohodlí, více prostoru
bezpečí, bezstarostnost, rychlost
Pohodí oproti autobusu na dálkových trasách
To existuje?
Rychlost u přímých spojů
nezavisla netykaju sa zapchy alebo nehody
clovek nemusi cekat v kolone na dalnici
skupinové slevy
pohodlí, slevy
prostor, možnost procházky, vlastní trať
s přáteli se cestuje vlakem pohodlněji
dostupnost;
---
Mozna mensi riziko nehody.
Pracovní pohodlí. Má to jistou atmosféru.
nemusím řídit
pohodlnost
Na vlastní oči vidím, kam vede socialismus..
Rychlejší cestování, to je tak všechno.
volnost pohybu, mám čas pro sebe, pohodlí
relativní spolehlivost, možnost práce a relaxace
dobre casy prichodov/odchodov
Krásná příroda kolem.
příjemnější pocit než cesta po silnici
pohodlnejší než autobus
zachod
Rychlejší než autobus, dostupnější
přímost, ménně zastávek
čas, kdy nemusím řídit auto; stanice v mém městě
Prostornost cestování, možnost projít se.
Vím kde je zastávka a jak koupit jízdenku.Pohodlná
pohodlí, více místa, koridor - rychlost
kupé, vhodnější na delší cesty ve větší skupině,
pohodlí, možnost v klidu něco syslit do notebooku
nemám moc ráda autobusy a ve vlaku je víc prostoru
příjemnější cestování, žádné zácpy
při cestě si dělám svoje věci - nemusím řídit...
Nepřestupuji tak často jako při jízdě autobusem
Možnost jet po železnici
Pohodlí - větší prostor například v kupé
jezdí skoro všude a často, je to dobré pro skupiny
Pohodlnost, hustá síť, personál, potenciál.
pohodlí, teplo v zimě
prostor, možnost mít pohodlí
zatim asi jen cena plus dostupnost v nekt.oblastec
že snad i dojedu
cena, dostupnost
zavazadla u sebe, při čtení se mi nedělá špatně
zadne zacpy :-) vetsinou...
Že to nejezdí spolu s autama
Rychlejší než bus, četnost spojení
komfort, prostor
vlak je pohodlnější, není mi z něj zle
nemůžou se dostat do zácpy, jezdí často
rychlost a pohodlnost
nemusím kupovat místenku
nejlepší dostupnost
většinou dojede...a někdy i včas
blízkost k bydlišti a možnost WC
rychlost, kdyz teda vlak vubec jede
skupinové cestování, výlet
pohodlí,
lépe se čurá ve vlaku než v buse...
jízda bez jiných starostí
není žádní výhoda, autobus je lepší
NIc
oproti autobusům častější intervaly
Rychlost vlaku, bezpečnost
pohodlnější na delší cesty oproti autobusu
rychlost, netrvdnu na silnici v kolonách; pohodlí
ekologické, při cestě si můžu číst
pohodlí, prostor, nedělá se mi tam špatně
bezpečnost
WC,velká kapacita vlaků
pendolino do ostravy je pohodlnější než auto
7581,52 %40,11 % 

Graf

17. Co jsou pro tebe nevýhody železnice?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
špína44,44 %2,14 %  
Vysoká cena.11,11 %0,53 %  
čas, cena11,11 %0,53 %  
špína téměř vždy, neochota personálu (ne vždy)11,11 %0,53 %  
preplnene spoje11,11 %0,53 %  
příliš mnoho lidí,často se stojí i několik hodin11,11 %0,53 %  
nedochvilnost, spousta casu clovek stravi na nadra11,11 %0,53 %  
částá zpoždění, přemrštěné ceny, špína11,11 %0,53 %  
poskytnutý servis11,11 %0,53 %  
velké zpoždění, cena11,11 %0,53 %  
ostatní odpovědi nefungujíci klimatizace, nevrlý personál
Nejezdí, kam potřebuju.
Vagóny a kvalita celkově
skarede stanice a bezdomovci na nich
sedadla
nepříjemné toalety
časté zpoždění vlaků
zastaralost, cena
přeplněné vlaky na trasách Pha-Slovensko/Polsko;
různé nehody a s tím související častá zpoždění
bordel a špína
Casta zpozdeni.
Zpoždění, vysoké ceny, labilní slevový chaos
pomalé, nutnost dopravy na a z nádraží,...
málo zastávek
malá konkurence a z toho plyne vše
Ceny, které si nemůžu dovolit.
nevhodný JŘ, stav vozů, chybí zásuvky
staré neudržované vozy, výluky
bezpecnost, uroven sprievodcov
Neustálé přesedání, vytahování jízdenky.
ne vždy je snadná orientace při přestupech
špinavé wc, vozne, přeplnené vlaky
socialismus.
nejede až k baráku
časté čekání na zpožděný vlak
zpoždění;kvalita vlaků;nádraží, kde se nedá čekat.
Bohužel prakticky všechno ostatní, viz. otázka 10.
Zpoždění, zastaralost a špína.
starší vozy, pomalé na běžných tratích
cena, úroveň v dobytčáku
cena, čas, železniční trasa (většinou oklika)
bez skupinové slevy drahá, chybí mi noční spoje,
cena, divný spolucestující
časová nespolehlivost
hrozná kvalita vozů
Drahé až moc, časté výluky, zpoždění,
špína, zpoždění, přestupy:-)
je to strašně špinavé a tak 2x dražší než autobus
Servis, netransparentnost, nepřehlednost.
drahé, pomalé
nevede mou obcí
Relativně nízká úroveň čistoty
bez zákazníckých karet si listek na netu nekoupím
nikdy nevis, kdy dojedes-snaha planovat cesty=pase
nedochvilnost, špína, smrad
špína, nespolehlivost, špatný technický stav
ne vsude se da dojet bez sloziteho prestupovani
všechno ostatní
Časté zpoždění, zdražování, úroveň vlaků-rychlíků
koleje nevedou všude, jinak je to OK
neudžováná sedadla, WC, přeplněné,nepřesné
častá zpoždění vlaků
občasná zpoždění (5 minut nepočítám za zpoždění)
zpoždění vlaků
Málo spojů
v zimě velká nespolehlivost, špína
nespolehlivost - 10 minut není pro ně zpoždění
čistota
v čr se může chovat jako monopol, nemá žád.konkure
hrozné, smradlavé stanice
ze vlak vetsinou nejede - tak pade na pade
přestupování, čekání
nedostatečné spoje, dlouhé trasy
závěsy smrdí
zpoždění a nemobilita
casta zpozdeni
zpoždění, málo místa k sezení
smrdí to tam
Nic
zpoždění, nenavazování vlaků, zima v kupé
špína, moc lidí ve frekventované dny (PÁ,NE)
zpoždění
jízdní řád, málo časově flexibilní
cena, špína, zpoždění, koleje nejsou všude
častá zpoždění
malá frekvence spojů
7785,56 %41,18 % 

Graf

18. A ještě něco křičí brouk mozkožrout? :)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

:))))

"Ano, 20.00 je sice prime-time, ale myslíme si, že správný čas pro telenovelu je 17.30. Nedomníváme se, že to je horší čas a doufáme, že si i v tomto čase seriál Tisíc a jedna noc najde své diváky," sdělila Novinkám mluvčí Novy Michaela Fričová. Hlavní vysílací čas televize tak počínaje týdnem od 14. února naplní opět mimo jiné Ordinace v růžové zahradě 2, Ulice, Comeback či také Česko Slovenská SuperStar. Z obrazovek zmizí reprízované díly amerického seriálu Odložené případy, které se až doposud vysílaly v čase, ve kterém půjde nyní turecká telenovela. "Netuším, jestli se k nim vrátíme. To ukáže až čas," dodala Fričová.

8 je nejvetsi lez! ale kdyz tam nemate nic realnyho, co by se dalo aspon pri dobry vuli zalhat ;) jeste sem ,prosim, doplnte kolonku- nejhorsi zazitek s ceskymi drahami ;) co jeste krici mozkozrout? :D mam dojem, ze Ceske Drahy uz nejsou pouze ceskym fenomenem- je to pojem, ktery zacina proti nasi vuli prekonavat hranice nasi male zemicky a svou povesti nas ,bohuzel, v urovni sluzeb posouva daleko na vychod (bohuzel ne az na ten ropny)...Kazdy cizinec si po kratkodobem pobytu v Cesku da dve a dve dohromady, jakym zpusobem ma zkoordinovat sve prejezdy a nachystat si minimalni hodinovou rezervu... Situaci muze vyresit podle meho nazoru jen motivujici konkurence a spravne investice.. Pro ceskeho setriveho cloveka je samozrejme zapotrebi i nutne si uvedomit, ze za kvalitu sluzeb je zapotrebi si priplatit...Pote by snad uz i bylo na miste se rozcilovat nad rozrezanymi sedackami, posprejovanymi okny, nefungujici klimatizaci, nevypocitatelnym topicim telesem a kvalitou "toalet", ktere nas nechavaji nostalgicky zavzpominat na detske tabory s odpadnimi jimkami... tak pri dalsi jizde nezapomente!!!may the force be with U ;) P.S. good luck s pruzkumem ;)

Asi jste se hodně bavili, když jste to vytvářeli, co? :)

Bléééééé

Čekej Dlouho, Časem Dojedeš

dis-komfort

Fakt miluju, když na nádraží čeká vlak, tak se zeptám průvodčího, kterej tam čouhá ze dveří, kam ten vlak jede a on na to že neví. I když je zázrak, že vůbec někam jede, ono někdy čekat na vlak, to aby si člověk vzal tejden volno. A tak vůbec, já tu železnici fakt nesnášim.

Hlavne by mali byt transparentnejsie zlavy, viac vyskoleni zamestnanci a lepsie chapanie fungovania slobodneho trhu zamestnancov.

Chápu, že mají vlaky zpoždění, vzhledem ke kolejím to ani moc lepší být nemůže. Jenden průšvih ovlivní dopravu široko daleko. Nicméně je to otrava. Taky mi vadí, že zpoždění přibývá po pěti minutách, takže místo toho, abych si na hodinu někam zašla, tak trčím na nádraží a čekám, kolik minut zas přibyde. A špínu a bordel dělají cestující. Hlavní problém bude asi v zazobaném vedení, korupci, šílených odměnách pro manažery. pak nejsou prachy na údržbu...

jasně. buďto chci jezdit za ceny jak v Praze kvalitníma moderníma vlakama, nebo chci jezdit za třetinovou cenu vagóny z 70 let, ale v žádném případě nechci jezdit starým motorákem za pořád vyšší cenu aby v Praze se modernizoval vozový park. Aneb, měli by postupně modernizovat plošně všude, ceny taky zvedají všem... :) PS: nemám nic proti Praze

je škoda, že už ježdění vlakem není takové familiérní jako ve slunce seno...

je to děs, když na 4 hodinovou trasu nasadí vagóny s "koženkovýma" kupéčkama, kde se mačká osm lidí... je buď zima nebo zas vedro, všichni se potí a nedí se dýchat... to je teda úroveň cestování... a ani nemluvím o bolestech zad po 4 hodinách na nepohodlné sedačce... děs běs

jednou jsme jeli Tábor-Praha přes čtyři hodiny, to byl nářez

Jj, nejdřív k dotazníku: Proč se nemohu rozepsat u rozepisovacích otázek více?:) a některé otázky mi přijdou zbytečně, až moc zjednodušené. otázky: 8) co to je za možnosti odpovědí?:) 12) uspěl jsem tak napůl, těch možností je opravdu hodně:) Můžete mi prosím potom tu vaši práci poslat? Zajímaly by mě vaše názory. A jste pro nebo proti ČD?:) Díky, ať se vám daří, Michal Baroch - člen Klub mladých logistiků

jménooo: Ivana Tylšarová :P

JO

jo, u 16. a 17. otázky se mi to nevešlo: 16. cestování je pohodlnější a příjemnější, 17. na webu ČD se nevyznám

Jo. máte ten dotazník pěkně zkurvený! Ste zaujatí čuráci co si myslí, že vlakem jezdí jenom socky a cigáni!!! Autobusem se cestuje ještě víc na kokot a sem student tak si asi to pojebaný auto nemůžu dovolit!!!!! Nejde mi o cenu! Hlavně že mě nějak rozumně dovezou! A že je tam hromada mamrdů, co nedokáže rozumně složit jízdní řád, a další hromada která nedokáže vlak odpravit načas, tak to bohužel za to nemůžu, ale nic jiného mi nezbývá!!!!!! Otázka č.8 je absolutně mimo kreténi!!! Stejně jako vy!

Kdyby na zeleznicich nepanovala korupce stejne jako jinde, urcite my se jezdilo lip a levneji. viz pripad s vlaky od Student Agency - lepsi nabidka, lepsi vlaky - vsechno nejlepsi, ale stejne se vybrala drazsi a min komfortni varianta.

Možná by bylo vhodné naučit se regulovat klimatizaci na správnou teplotu (v osobáku) - většinou je mi v létě zima a to nejsem zimomřivá

myslím,že je to nejdostupnější a nejspolehlivější doprava a kvalita se v poslední době zlepšila myslím,že váš test je zujat proti vlakové dopravě

ne

ne, netuším jak s tíhle chcete vyhrát stáž...

Nemám s ČD vysloveně špatnou zkušenost, ale jak jsem psal, jsou lepší dopravci ve stejný i lepší kvalitě za nížší cenu. Problém je je služba e-ticket není, alespoň donedávna nebyla přístupná běžným bezzákazníckokaretních klientům. Web je řešen taky dost nešťastně. Najít tam něco dá docela práci. Měli by se modlit za zdraví a dlouhý život IDOSU, který jim dost pomáha. uff

Nenávidím hyterické paničky, které si myslí, že by se měl svět podělat z toho, že na ně nezbylo místo a musí těch pár kilometrů -o můj bóže - stát.

Není co žrát !!!

nn

Otázka č. 5 má fakt podivnou češtinu....

privatizovat

s vyšší třídou vlaků, které z 95% využívám jsem spokojen

spíš?

Tento dotazník obsahuje řadu formálních chyb a obecných nedostatků, proto zvažte jeho eventuální použití, protože součástí prezentace výsledků v rámci jakéhokoli šetření je i zveřejnění dotazníku včetně specifikace a významu otázek... Teda tak by to být mělo.

Určitě! :D

Vlakem jedu proto, abych jel vlakem, i když je to dražší. Železnice nemůže za to, jakého má provozovatele (ČD). Pokud se zruší, něco mi v přírodě bude chybět. Mrzí mě, že se vlaky propagují negativně. Ani ten Železniční magazín už se v trafice nedá koupit, musím si ho nechat posílat. Děkuju že železnice je stále tu.

Vlaky a železnice mě od mala fascinují. Jezdím vlakem ráda. Bohužel v místě mého bydliště není vlakové spojení. Na vlak musím dojíždět autobusem. Kdbyych mohla jezdit jenom vlakem,jezdila bych. Jezdím většinou delší trasy (250km),využívám EC a SC. Na kvalitu si nemohu stěžovat. Ale je fakt,že jsem ještě nenavštívila ve vlaku WC :))

Vlaky kterými jezdím poslední dobou mnohem zlepšily služby. Často záleží na lidech se kterými cestuju jestli je cesta příjemná nebo ne. Proto jsem proti otevřenému prostoru. Do kupé se člověk může schovat - když má štěstí nepřisednou si hulákající sportovní fanoušci nebo rodiče, které nezvládají své děti - vřískající dítě v otevřeném prostoru bude otravovat všechny ... trávit takhle 5 hodin je o nervy.

vy jste asi nikdy nečetli literaturu,jak se dělá dotazník... a doufám,že lidi jako vy vlakem nejezdí

xD

yes

ze mam kvuli pozdnim prichodum prusvihy v praci, protoze S7 rano nekdy jede a nekdy ne, takze si asi budu privstavat a jezdit zase busem...

Zkoušel si někdo někdy sednou v osmi lidech na osmimístné sedačky v rychlících? S těmi opěradly na hlavu uprostřed?

Žádám copyright za kradení mých frází, Dano! :P

že jsi debil!

Železnici chybí vozy, kde by mohl člověk za jízdy bez komplikací pracovat a to i na regionálních spojích. Staré a neudržované vozy, uzavřená nevlídná nádraží cestující vyhání. Železnici též chybí stabilita sítě. Neustálé vyhrožování s rušením tratí vyhání cestující, kteří jí nevěří a místo investice do slevového (bonusového) průkazu investují do starého auta. Též neustálé výluky, kdy v určité trase vlaku je cestující nucen jet autobusem velmi snižuje přitažlivost železnice.


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak často používáš vlak v porovnání s autobusem/autem využíváš?

  • odpověď vlak používám méně než autobus/auto:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o 10% na otázku 9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o 30 % na otázku 9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi o 50% na otázku 9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi O nic, považuji vlak za lepší při stejné či mírně vyšší ceně na otázku 9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ani Bůh neví jaký lístek a za kolik si mám koupit (ani ta za přepážkou...) na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl bych kupé na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chybějící WiFi na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi chybějící zásuvky na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatečná klimatizace na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedostatek občerstvení, nápojů a novin na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nechutné WC na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepohodlná či nepolohovatelná sedadla na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepříjemné stanice na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi zastaralost vlaků na otázku 10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádných na otázku 11. O jakých slevách jsi slyšel?
  • odpověď vlak používám více než autobus/auto:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi levnější než autobusy/auto na otázku 6. Proč jezdíš vlakem?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi rychlejší a/nebo časově výhodnější (vyšší rychlost, hustý interval, přesnost, dostupnost stanice, přestupy, návaznost spojů) na otázku 6. Proč jezdíš vlakem?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi je o 10% levnější na otázku 7. Co pro tebe znamená levnější?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi je o 30% levnější na otázku 7. Co pro tebe znamená levnější?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi je o 50% levnější na otázku 7. Co pro tebe znamená levnější?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl bych otevřené (open space) vagony na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi jednoduchost cenové politiky a slev na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jsem magor/šotouš/zaměstnanec ČD na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlné a polohovatelné sedadla na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi pohodlnost kupé na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi příjemná stanice na otázku 8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?

11. O jakých slevách jsi slyšel?

  • odpověď Traťová sleva (bydliště-škola):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi SporoTiket na otázku 11. O jakých slevách jsi slyšel?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Traťová sleva (bydliště-škola) na otázku 13. Jaké slevy/služby ČD skutečně využíváš?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často jezdíš mimo MHD?

2. Jakou část z tvojich jízd tvoří cesty mimo směr škola/práce-domov?

3. Jezdí k tvým častým cílům vlak?

4. Jakými vlaky jezdíte?

5. Jak často používáš vlak v porovnání s autobusem/autem využíváš?

6. Proč jezdíš vlakem?

7. Co pro tebe znamená levnější?

8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?

9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?

10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?

11. O jakých slevách jsi slyšel?

12. Snažil(a) jsi se zjistit jaké slevy a akce by se mohly využít?

13. Jaké slevy/služby ČD skutečně využíváš?

15. Jak jsou je pro tebe důležitá cena a kvalita?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často jezdíš mimo MHD?

2. Jakou část z tvojich jízd tvoří cesty mimo směr škola/práce-domov?

3. Jezdí k tvým častým cílům vlak?

4. Jakými vlaky jezdíte?

5. Jak často používáš vlak v porovnání s autobusem/autem využíváš?

6. Proč jezdíš vlakem?

7. Co pro tebe znamená levnější?

8. Pro jaké kvality železnice je využíváš?

9. O kolik by musel být vlak levnější než je teď autobus abys ním jezdil(a)?

10. Co ti na kvalitě železnice vadí nebo čeho zlepšení by tě na ni mohlo přilákat?

11. O jakých slevách jsi slyšel?

12. Snažil(a) jsi se zjistit jaké slevy a akce by se mohly využít?

13. Jaké slevy/služby ČD skutečně využíváš?

15. Jak jsou je pro tebe důležitá cena a kvalita?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Braunová, J.České dráhy? Čekáš dlouho? Čekej dál! (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://ceske-drahy-cekas-dlouho-cek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.