Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nejznámější české outdoorové značky v povědomí lidí

Nejznámější české outdoorové značky v povědomí lidí

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Martin Šimáček
Šetření:08. 03. 2016 - 04. 04. 2016
Počet respondentů:133
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.23
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:02
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Krásný den všem,

rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který je součástí mé semestrální práce.

Dotazník je určen pro všechny, kteří tíhnou k outdoorovým sportům, tedy v tomto případě používají oblečení a výrobky českých outdoorových firem.

Rád bych zde zmínil, že mne zajímají pouze firmy, které jsou české a zároveň i v České Republice své výrobky vyrábějí.

Cílem dotazníku je zjištění, která z firem je mezi lidmi nejznámější.

Předem děkuji za vyplnění.

Martin Šimáček

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena9772,93 %72,93 %  
muž3627,07 %27,07 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 - 26 let7455,64 %55,64 %  
27 - 40 let3425,56 %25,56 %  
41 - 55 let1712,78 %12,78 %  
0 - 17 let75,26 %5,26 %  
56 - 70 let10,75 %0,75 %  

Graf

3. Při výběru outdoorového oblečení nebo outdoorových výrobků je pro mne rozhodující:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kvalita12090,23 %90,23 %  
cena11384,96 %84,96 %  
barva výrobku3727,82 %27,82 %  
místo výroby118,27 %8,27 %  
pozáruční servis86,02 %6,02 %  

Graf

4. Za outdoorové výrobky ročně utratím:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč8866,17 %66,17 %  
5001 - 10 000 Kč3828,57 %28,57 %  
10 001 - 15 000 Kč32,26 %2,26 %  
15 001 - 20 000 Kč32,26 %2,26 %  
více než 25 000 Kč10,75 %0,75 %  

Graf

5. Českou firmu Tilak:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 6, neznámotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám9168,42 %68,42 %  
znám4231,58 %31,58 %  

Graf

6. Jaký výrobek firmy Tilak vlastním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný3177,5 %23,31 %  
mikina512,5 %3,76 %  
čepice410 %3,01 %  
bunda410 %3,01 %  
kalhoty25 %1,5 %  
tričko12,5 %0,75 %  
rukavice12,5 %0,75 %  
jiný12,5 %0,75 %  

Graf

7. Českou firmu Direct Alpine:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 8, neznámotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám7153,38 %53,38 %  
znám6246,62 %46,62 %  

Graf

8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný3355,93 %24,81 %  
kalhoty1016,95 %7,52 %  
bunda1016,95 %7,52 %  
mikina711,86 %5,26 %  
tričko711,86 %5,26 %  
jiný58,47 %3,76 %  
rukavice23,39 %1,5 %  
spací pytel23,39 %1,5 %  

Graf

9. Českou firmu High Point:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 10, neznámotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám8866,17 %66,17 %  
znám4533,83 %33,83 %  

Graf

10. Jaký výrobek firmy High Point vlastním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný3170,45 %23,31 %  
bunda613,64 %4,51 %  
kalhoty49,09 %3,01 %  
jiný36,82 %2,26 %  
mikina24,55 %1,5 %  
tričko24,55 %1,5 %  
rukavice12,27 %0,75 %  
čepice12,27 %0,75 %  

Graf

11. Českou firmu Sir Joseph:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [známotázka č. 12, neznámotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám11384,96 %84,96 %  
znám2015,04 %15,04 %  

Graf

12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádný1470 %10,53 %  
bunda210 %1,5 %  
spací pytel210 %1,5 %  
tričko210 %1,5 %  
čepice210 %1,5 %  
rukavice15 %0,75 %  

Graf

13. Z níže uvedeného seznamu znám jméno:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
neznám nikoho9672,18 %72,18 %  
Josef Rakoncaj2921,8 %21,8 %  
Roman Kamler107,52 %7,52 %  
Radek Nováček64,51 %4,51 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Českou firmu Tilak:

  • odpověď znám:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 6. Jaký výrobek firmy Tilak vlastním?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi znám na otázku 11. Českou firmu Sir Joseph:

7. Českou firmu Direct Alpine:

  • odpověď znám:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi bunda na otázku 8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi kalhoty na otázku 8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Roman Kamler na otázku 13. Z níže uvedeného seznamu znám jméno:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi znám na otázku 11. Českou firmu Sir Joseph:

9. Českou firmu High Point:

  • odpověď znám:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 10. Jaký výrobek firmy High Point vlastním?

11. Českou firmu Sir Joseph:

  • odpověď znám:
    • 6.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádný na otázku 12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Při výběru outdoorového oblečení nebo outdoorových výrobků je pro mne rozhodující:

4. Za outdoorové výrobky ročně utratím:

5. Českou firmu Tilak:

6. Jaký výrobek firmy Tilak vlastním?

7. Českou firmu Direct Alpine:

8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?

9. Českou firmu High Point:

10. Jaký výrobek firmy High Point vlastním?

11. Českou firmu Sir Joseph:

12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?

13. Z níže uvedeného seznamu znám jméno:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Při výběru outdoorového oblečení nebo outdoorových výrobků je pro mne rozhodující:

4. Za outdoorové výrobky ročně utratím:

5. Českou firmu Tilak:

6. Jaký výrobek firmy Tilak vlastním?

7. Českou firmu Direct Alpine:

8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?

9. Českou firmu High Point:

10. Jaký výrobek firmy High Point vlastním?

11. Českou firmu Sir Joseph:

12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?

13. Z níže uvedeného seznamu znám jméno:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šimáček, M.Nejznámější české outdoorové značky v povědomí lidí (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://ceske-outdoorove-znacky.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.