Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nejznámější české outdoorové značky v povědomí lidí
Nejznámější české outdoorové značky v povědomí lidí
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Šimáček |
---|---|
Šetření: | 08. 03. 2016 - 04. 04. 2016 |
Počet respondentů: | 133 |
Počet otázek (max/průměr): | 13 / 10.23 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 74,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:02 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Krásný den všem,
rád bych Vás požádal o vyplnění krátkého anonymního dotazníku, který je součástí mé semestrální práce.
Dotazník je určen pro všechny, kteří tíhnou k outdoorovým sportům, tedy v tomto případě používají oblečení a výrobky českých outdoorových firem.
Rád bych zde zmínil, že mne zajímají pouze firmy, které jsou české a zároveň i v České Republice své výrobky vyrábějí.
Cílem dotazníku je zjištění, která z firem je mezi lidmi nejznámější.
Předem děkuji za vyplnění.
Martin Šimáček
Odpovědi respondentů
1. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 97 | 72,93 % | 72,93 % |
muž | 36 | 27,07 % | 27,07 % |
2. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18 - 26 let | 74 | 55,64 % | 55,64 % |
27 - 40 let | 34 | 25,56 % | 25,56 % |
41 - 55 let | 17 | 12,78 % | 12,78 % |
0 - 17 let | 7 | 5,26 % | 5,26 % |
56 - 70 let | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
3. Při výběru outdoorového oblečení nebo outdoorových výrobků je pro mne rozhodující:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
kvalita | 120 | 90,23 % | 90,23 % |
cena | 113 | 84,96 % | 84,96 % |
barva výrobku | 37 | 27,82 % | 27,82 % |
místo výroby | 11 | 8,27 % | 8,27 % |
pozáruční servis | 8 | 6,02 % | 6,02 % |
4. Za outdoorové výrobky ročně utratím:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
do 5000 Kč | 88 | 66,17 % | 66,17 % |
5001 - 10 000 Kč | 38 | 28,57 % | 28,57 % |
10 001 - 15 000 Kč | 3 | 2,26 % | 2,26 % |
15 001 - 20 000 Kč | 3 | 2,26 % | 2,26 % |
více než 25 000 Kč | 1 | 0,75 % | 0,75 % |
5. Českou firmu Tilak:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 6, neznám → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 91 | 68,42 % | 68,42 % |
znám | 42 | 31,58 % | 31,58 % |
6. Jaký výrobek firmy Tilak vlastním?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 31 | 77,5 % | 23,31 % |
mikina | 5 | 12,5 % | 3,76 % |
čepice | 4 | 10 % | 3,01 % |
bunda | 4 | 10 % | 3,01 % |
kalhoty | 2 | 5 % | 1,5 % |
tričko | 1 | 2,5 % | 0,75 % |
rukavice | 1 | 2,5 % | 0,75 % |
jiný | 1 | 2,5 % | 0,75 % |
7. Českou firmu Direct Alpine:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 8, neznám → otázka č. 9].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 71 | 53,38 % | 53,38 % |
znám | 62 | 46,62 % | 46,62 % |
8. Jaký výrobek firmy Direct Alpine vlastním?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 33 | 55,93 % | 24,81 % |
kalhoty | 10 | 16,95 % | 7,52 % |
bunda | 10 | 16,95 % | 7,52 % |
mikina | 7 | 11,86 % | 5,26 % |
tričko | 7 | 11,86 % | 5,26 % |
jiný | 5 | 8,47 % | 3,76 % |
rukavice | 2 | 3,39 % | 1,5 % |
spací pytel | 2 | 3,39 % | 1,5 % |
9. Českou firmu High Point:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 10, neznám → otázka č. 11].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 88 | 66,17 % | 66,17 % |
znám | 45 | 33,83 % | 33,83 % |
10. Jaký výrobek firmy High Point vlastním?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 31 | 70,45 % | 23,31 % |
bunda | 6 | 13,64 % | 4,51 % |
kalhoty | 4 | 9,09 % | 3,01 % |
jiný | 3 | 6,82 % | 2,26 % |
mikina | 2 | 4,55 % | 1,5 % |
tričko | 2 | 4,55 % | 1,5 % |
rukavice | 1 | 2,27 % | 0,75 % |
čepice | 1 | 2,27 % | 0,75 % |
11. Českou firmu Sir Joseph:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [znám → otázka č. 12, neznám → otázka č. 13].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám | 113 | 84,96 % | 84,96 % |
znám | 20 | 15,04 % | 15,04 % |
12. Jaký výrobek firmy Sir Joseph vlastním?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žádný | 14 | 70 % | 10,53 % |
bunda | 2 | 10 % | 1,5 % |
spací pytel | 2 | 10 % | 1,5 % |
tričko | 2 | 10 % | 1,5 % |
čepice | 2 | 10 % | 1,5 % |
rukavice | 1 | 5 % | 0,75 % |
13. Z níže uvedeného seznamu znám jméno:
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
neznám nikoho | 96 | 72,18 % | 72,18 % |
Josef Rakoncaj | 29 | 21,8 % | 21,8 % |
Roman Kamler | 10 | 7,52 % | 7,52 % |
Radek Nováček | 6 | 4,51 % | 4,51 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.