Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Česko-anglické vzdělávací centrum pro děti do 3 let

Česko-anglické vzdělávací centrum pro děti do 3 let

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Alžběta Kočí
Šetření:06. 12. 2011 - 20. 12. 2011
Počet respondentů:119
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.18
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:22
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

plánuji otevření česko–anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let, kde budou rodiče docházet s dětmi do výuky. Zajímá mě, jaký by byl zájem mezi rodiči, zda by vůbec se svými ratolestmi uvítali něco podobného. Maximální kapacita lekce by byla 10 dospělých a 10 dětí.
Centrum se bude soustředit na podporu výuky angličtiny prostřednictvím zpívání anglických písniček, říkadel a na čtení pohádek v angličtině. Efektivně budou využity i rekvizity v podobě hraček, které děti uvítají jako příjemné zpestření. Pro nejmenší děti od 3 měsíců do 1 roku bude centrum nabízet anglické písničky a říkadla spojené s aktivitami zaměřenými na rozvoj smyslů – děti budou mít možnost si chytnout či ochutnat spoustu nejrůznějších předmětů a hraček. Na podporu vize bude centrum vybaveno barevnými světly, lesklými předměty a zrcadly. Lektorka bude s dětmi mluvit pouze v AJ.


Velmi ocením i názory nerodičů či budoucích rodičů, zkuste se vžít alespoň na chvíli do role rodiče a předat svůj názor dál.
 

 

Odpovědi respondentů

1. Jste rodiče?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7260,5 %60,5 %  
Ne4739,5 %39,5 %  

Graf

2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3548,61 %29,41 %  
nevím2534,72 %21,01 %  
ne1216,67 %10,08 %  

Graf

3. Pokud souhlasíte, v čem vidíte přínos takového centra?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

- možnost smysluplně trávit čas s dítětem,

-dvojjazyčná výchova dětí od malička -pobyt v kolektivu dalších dětí

brzké seznámení s cizím jazykem

Čím dřív s tím děti začnou, tím líp.

děti se naučí nenásilnou formou základy angličtiny;

Deti se tam nauci zacatky anglickeho jazyka formou hrani a budou se tam tesit. Sice tady uz je nekolil takovych center, ale vzdy uvitam nove metody a vyuku s detma.

Děti zjistí že není jen jejich rodný jazyk.....

Dítě se naučí nenásilnou formou komunikovat v cizím jazyce, do budoucna pro něj bude jazyk přirozenější a nebude se bát jej používat

ditko si osvoji/odposloucha cizi jazyk a bude se mu v budoucnu lepe ucit

dobrý základ pro budoucí výuku AJ

Dvojjazyčná výchova

Investice do budoucnosti. Znalost anglictiny je naprosta nutnost.

já myslím, že je dobré s výukou českého jazyka zároveň vštípit i jazyk anglický, pokud totiž anglicky nemyslíme - nemluvíme

Jako dítě se učíme jazyky velmi jednoduše a přirozeně - velká výhoda do budoucna.

Kladný a rozvíjející se řečový potenciál do budoucího života dítěte.

neni tady takove a pro dite je uceni jazyku v jiz utlem veku vyhodou.

Potkávání se s rodiči a dětmi jiných kultur a jazyků,aktviní zapojení dítěte,seznámení s jiným jazykem

Používáme při výchově 3jazyky - čj, nj a aj, která stojí v pozadí (dorozumívací jazyk rodičů), takže by pro syna byla právě možnost návštěvou takového centra mít větší kontakt s Aj

pro rozvoj dítěte je tento věk nejlepší

Přínos je zejména pro děti, které mají možnost ve věku maximálního vstřebávání podnětů vnímat "druhý" jazyk formou zcela přirozenou.

Přínosné by toto bylo podle mě spíše pro děti od 3 let.

ranne osvojeni AJ

rozvíjení dítěte, snadnější učení jazyka ve škole

syn na svůj věk hezky mluví česky ráda bych tedy začala s aj

V celkovém rozvoji osobnosti dítěte.

V časném setkání dítěte s anglickým jazykem, i jako zařízení, kde se dítě do 3 let může začít setkávat s vrstevníky.

v rozvijani schopnosti dietata rozmyslat a vyjadrovat sa v cudzom jazyku. V spestreni casu, ktory dieta do troch rokov travi prevazne len s rodicmi.

Věřím, že je to příjemné zpestření všedních dnů.

vícestranný rozvoj dítěte co nejdříve

volnočasová aktivita a kolektiv dětí

vystavení se cizímu jazky už od malinka

4. Co by Vás přesvědčilo k návštěvě takového centra? Označte maximálně 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zábavný program pro dítě7966,39 %66,39 %  
Objevit netradiční formu výuky AJ pro nejmenší děti7663,87 %63,87 %  
Přijatelná cena7563,03 %63,03 %  
Možnost příjemně strávit část dne se svým dítětem (v pěkném prostředí a s občerstvením)4638,66 %38,66 %  
Možnost seznámit se s angličtinou3226,89 %26,89 %  
Možnost setkat se s novými lidmi2117,65 %17,65 %  
Dobrá reklama86,72 %6,72 %  
nic21,68 %1,68 %  
Výchova dítěte v kulturním prostředí10,84 %0,84 %  
výuka angličtiny pro dítě10,84 %0,84 %  
obavam se, ze by me nepresvedcilo nic, jsem proti10,84 %0,84 %  
Názor odborníka na prospěšnost této aktivity.10,84 %0,84 %  
nic,myslím,že je to brzy10,84 %0,84 %  

Graf

5. Jaká reklama by pro Vás byla nejpřesvědčivější? Označte maximálně 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reference od přátel9882,35 %82,35 %  
Kvalitní internetové stránky s fotografiemi centra a podrobný popis aktivit7663,87 %63,87 %  
Zajímavý článek v místních novinách4436,97 %36,97 %  
Leták, který najdu v čekárně u lékaře, v mateřském centru, na nádraží, kavárně aj.2823,53 %23,53 %  
Reportáž v televizi2722,69 %22,69 %  
Leták v tramvaji/autobuse54,2 %4,2 %  
Reklamní plakát na ulici43,36 %3,36 %  
nic10,84 %0,84 %  
žádná10,84 %0,84 %  

Graf

6. Co byste od takového centra očekávali? Označte maximálně 3 možnosti.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglické říkanky s akcemi (užití nohou, rukou, prstů, pohybové akce během zpívání)8067,23 %67,23 %  
Interaktivní zpívání písniček v AJ s použitím rekvizit (loutky, plyšová zvířátka, hračky týkající se tématu písničky apod.)7563,03 %63,03 %  
Aktivity zaměřené na rozvoj smyslů a řeči6151,26 %51,26 %  
Seznámení dítěte s anglickým jazykem netradiční formou5042,02 %42,02 %  
Interaktivní čtení pohádek v AJ s použitím rekvizit a anglických knih pro děti4537,82 %37,82 %  
Příležitostné hlídání dítěte (na pár hodin denně)2420,17 %20,17 %  
Možnost uspořádat oslavu narozenin Vašeho dítěte43,36 %3,36 %  
nic21,68 %1,68 %  
učení se angličtiny, zatímco děti si mají možnost 10,84 %0,84 %  
hlídání dítěte ale v Aj10,84 %0,84 %  
hlidani v odpolednich hodinach10,84 %0,84 %  

Graf

7. Kolik byste byli ochotni zaplatit za půlhodinovou lekci v centru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
50 - 100,- Kč7260,5 %60,5 %  
0 - 50,- Kč2420,17 %20,17 %  
100 - 150,- Kč1714,29 %14,29 %  
nevím65,04 %5,04 %  

Graf

8. Aktivity budou rozděleny do tří věkových kategorií. O kterou věkovou kategorii byste měli největší zájem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 - 3 roky5445,38 %45,38 %  
nevím3327,73 %27,73 %  
1 - 2 roky2319,33 %19,33 %  
3 měsíce - 1 rok97,56 %7,56 %  

Graf

9. Jak často byste chtěli centrum s dítětem navštěvovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2x týdně5243,7 %43,7 %  
1x týdně4638,66 %38,66 %  
nevím1714,29 %14,29 %  
vícekrát týdně43,36 %3,36 %  

Graf

10. Pokud máte chuť autorce dotazníku něco vzkázat, udělejte to, prosím, zde :-)

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Ahoj Betka, drzim palce. Znie to ako super napad, ked Vas prideme navstivit, tak sa potom pridem pozriet, ako to funguje :-). pa, juliana.

Ahoj Bětko, vidím, že jsi se do toho pustula. Držím palce! Těším se někdy na setkání. Máša

Ahoj Betus :-), tak jsem vyplnila a sdilim. Drzim palce!

Ahoj, nešlo by to udělat i albánštinou? Byl by určitě velký zájem....;o)))

Asi jsem s odpověďmi moc nepomohla. Ale nemůžu si pomoct, podle mého se má dítě nejdříve pořádně naučit mateřský jazyk, pak až může následovat výuka dalších. Něco jiného je, vyrůstá-li dítě v dvojjazyčné rodině... Ale každopádně přeji hodně štěstí a aby bylo dost lidí s opačným názorem :-)

Ať se ti daří...Radim =))

At ti to vyjde Betule

Bětko, ať se Ti daří, je to skvělej plán!!!!

Bětulinko, a co takhle něco pro starší děti?

Bětuško, doufám, že uvažuješ o otevření takového centra tady v Ostravě, pokud ano už si nás piš..... začináme chodit příští týden a už se moc těším :o) Moc vás s Lucinkou a Jardou zdravíme :o) Gabka + Rozárka (z Cambridge :o)))

Bezva napad s vytvoretnim pruzkumu, drzim palce, I ptes vlastni ne tak uplne pozitivni zkusenost s anglickym zpusobem vedeni skolek a jesli, se mi jejich styl libi,drzim palce , jen tak dal x

dobry napad :)

Dobrý nápad, děti zatím nemám, ale až budou něco takového bych uvítala, už jenom proto, že nechci aby na tom byli s jazykama jako já :-)

Držím palce :)

Držím palce,Betynko a věřím,že zájem bude obrovský,chybí tu něco podobného,co ty zamýšlíš,hodně zdaru!!!

držím pěsti :) !!!

Držím ti palce....

Důležitá je dostupnost MHD. Dale Velikost a homogenita skupiny děti.

Důlěžité ja určitě zázemí a také dostupnost.

Good luck :)

Jelikož mé dcery jsou ve věku 2 a 20 let můžu napsat svůj názor co se týče starší dcery. Ve mateřské škole navštěvovala Aj a vodila jsem jí jednou týdně odpoledne na Aj bez rodičů na 1 hod.Při škole vždy měla ještě Aj po vyučování 1 týdně. Výuka ve škole byla 100%nedostatečná končila na ZŠ s jedničkou a na gymnáziu mi se svými vědomostmi v pololetí málem propadala. Vyslali jsme ji na 6 týdnu do Londýna na intenzivní kurz., který ji pomohl v klasifikaci na 3. Nyní chodí do Dobrušky na kurz Aj. Stále doufám, že anglicky se snad konečně domluví. Tím chci říct, že nevěřím když budu chodit s mladší dcerou na Aj dávám ji tím základy Aj. Pokud půjde o hlídání s pestrou výukou bude to děti jistě bavit.

Jestli máte v plánu jen zase založit továrnu na rychlý prachy jak to teď dělají ostatní kolem, tak to radši nedělejte a neobírejte rodiny o peníze. Snad to fakt myslíte dobře a nejde vám jen o zisk.. Platit potom 15 tisíc za měsíc jako v některých školkách, to pak je síla. Zvlášť když pak člověk ani nevidí výsledky a to samé mohu dítě učit doma. Bojím se, že tyhle kroužky za chvíli přestanou mít smysl, protože dnes umí anglicky téměř každý a já třeba svou dceru učím anglicky v pohodě doma.

Kde by to bylo? Díky. Pokud "to má být" at se vam to podari realizovat... Krásné Vánoce

kde chceš centrum otevřít

Mám sice starší dítka, ale je to super nápad :) a držím palce k jeho realizaci

Máme již starší dítě (5 let), proto jsme u některých otázek odpovídali s ohledem na jeho věk. Přejeme autorce hodně úspěchů v jejich plánech.)

Milá Bětko, zdravíme Tebe i Lucinku a samozřejmě otce rodiny :-). Doufám, že se Ti plán vyvede tak, jak si představuješ. Hodně štěstí a budete-li mít cestu přes Frankfurt, nedaleko kterého žijeme, rádi vás uvidíme! Daniela Omachlíková (dříve Štěpánová :-))

Myslím si,že tak malé dítě se neučí jazyk jen,když v rodině někdo mluví jiným jazykem.Že všechny tyhle aktivity jsou jen tahání peněz s rodiču.Aby rodiče pak mohli machrovat,že dítko chodí na angličtinu.

myslim, ze je to velmi dobry napad.kategorie veku bych uzila vsechny,jelikoz nyni koncim MD a jiz brzy nastoupim na druhou,tudiz bych jiste vyuzila postupne vsechny vekove kategorie.

Nejsem si jistá, jestli už v takto raném věku učit děti ANJ, když se teprve učí svůj mateřský jazyk. Vím, že se tímto způsobem asi snáze cizímu jazyku naučí, ale nějak mi to k takto malým dětem nepasuje...

Nejsem si jista, zda je prinosne zacit s vyukou v tak ranem veku. Dle meho nazoru si ma dite nejprve radne osvojit matersky jazyk a teprve pozdeji (nejdrive v peti letech) zacit s dalsim. Jina je situace, kdy rodice mluvi kazdy jinym jazykem, ale pokud jsou oba Cesi, prednost ma cestina. Jazyky (a venuji se jim profesionalne dodnes) jsem se ucila od treti tridy a bylo to naprosto dostatecne. Takze dle meho nazoru je idealni zacit zaroven se skolni dochazkou.

nemá absolutně žádný význam učit anglicky děti do 3 let věku

Omlouvám se, že jsem nebyla dobrý dotazovaný :-) Já pro to učit se jazyk takhle brzy moc nejsem. Ale hodně štěstí!!!

Přeji hodně štěstí.

U nás v mateřském centru funguje angličtina pro dospělé, kde si s sebou můžeme brát děti. Děti si hrají ve stejné místnosti, kde je výuka, kdykoli přijdou k mamince nebo jsou u maminky. Případně maminka jde za dítětem. Vše je volnou formou a za cenu myslím 30, 40 Kč. Zpívání je fajn, protože zaujme i děti. Jinak dle mého názoru se buď dítě má přirozeně učit oba jazyky odmala (jeden z rodičů je cizinec např., nebo je alespoň 5 dní v týdnu v kontaktu s jazykem), nebo se má nejprve naučit mluvit v jednom jazyce a pak velmi nenásilnou formou (písničky, básničky s aktivitami) začít druhý jazyk, spíš ve školkovém věku. Ale to je jen můj názor, možná proto, že mi jazyky nejdou a proto k nim nemám příliš vřelý vztah. Jinak samozřejmě souhlasím, že jazyk (angličtina) je velmi velmi důležitý. Přeji hodně štěstí v zajímavém projektu :-)

Velice doufám, že se něco podobného povede, většina bilingvinních MŠ a ZŠ je soukromá a tudíž dosti drahá a i když s angličtinou pracuji, nepřipadám si být dostatečně kvalifikovaná na to, abych ji učila svou dceru

Vzhledem k popisovanému záměru a vlastní zkušenosti v výukou aj u dětí školkového věku si myslím, že tato oblast je spíše předmětem momentálního zájmu, než dlouhodobé potřeby. Účelovost výuky aj u dětí mladšího předškolního věku je i dle odborníků diskutabilní, z mého hlediska by tedy šlo primárně o využití centra jako další volnočasové aktivity, spíše než podpory vzdělání svého dítěte mladšího 3let. Což může stejně dobře nabídnout i mateřské centrum, které výuku aj ve své nabídce jako doplňkovou aktivitu.

Založit takové centrum je podle mě dobrý nápad. Přeju, ať se podaří realizovat :)


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Jste rodiče?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste rodiče?

2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?

4. Co by Vás přesvědčilo k návštěvě takového centra? Označte maximálně 3 možnosti.

5. Jaká reklama by pro Vás byla nejpřesvědčivější? Označte maximálně 3 možnosti.

6. Co byste od takového centra očekávali? Označte maximálně 3 možnosti.

7. Kolik byste byli ochotni zaplatit za půlhodinovou lekci v centru?

8. Aktivity budou rozděleny do tří věkových kategorií. O kterou věkovou kategorii byste měli největší zájem?

9. Jak často byste chtěli centrum s dítětem navštěvovat?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste rodiče?

2. Uvítali byste založení česko-anglického vzdělávacího centra pro děti do 3 let?

4. Co by Vás přesvědčilo k návštěvě takového centra? Označte maximálně 3 možnosti.

5. Jaká reklama by pro Vás byla nejpřesvědčivější? Označte maximálně 3 možnosti.

6. Co byste od takového centra očekávali? Označte maximálně 3 možnosti.

7. Kolik byste byli ochotni zaplatit za půlhodinovou lekci v centru?

8. Aktivity budou rozděleny do tří věkových kategorií. O kterou věkovou kategorii byste měli největší zájem?

9. Jak často byste chtěli centrum s dítětem navštěvovat?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Kočí, A.Česko-anglické vzdělávací centrum pro děti do 3 let (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cesko-anglicke-vzdelavaci-ce.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.