Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Český bulvár: Kdo a proč ho čte?

Český bulvár: Kdo a proč ho čte?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lucie Skalická
Šetření:10. 04. 2012 - 17. 04. 2012
Počet respondentů:282
Počet otázek (max/průměr):19 / 14.46
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:81,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:13
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení,


prosím o laskavé vyplnění dotazníku. Dotazník je určený pro čtenáře i nečtenáře bulvárních a seriózních listů. Zpracování výsledků bude použito jako podklad k průzkumu v mé diplomové práci.

 

V případě, že byste se chtěli k některé otázce vyjádřit obšírněji, samozřejmě jsou vaše názory a připomínky velmi vítány.
 

Velmi děkuji za spolupráci a z důvodu možnosti využití dotazníku prosím o odpovědi na všechny otázky.


Jitka Skalická
 

Odpovědi respondentů

1. Jsem

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena19569,15 %69,15 %  
muž8730,85 %30,85 %  

Graf

2. Kolik je vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-29 let17361,35 %61,35 %  
30-44 let7325,89 %25,89 %  
45-59 let258,87 %8,87 %  
nad 60 let113,9 %3,9 %  

Graf

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
maturita14250,35 %50,35 %  
vysokoškolské10436,88 %36,88 %  
vyučen186,38 %6,38 %  
základní186,38 %6,38 %  

Graf

4. Jaké je vaše sociální postavení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student12745,04 %45,04 %  
zaměstnanec11340,07 %40,07 %  
nezaměstnaný113,9 %3,9 %  
důchodce113,9 %3,9 %  
živnostník93,19 %3,19 %  
ostatní62,13 %2,13 %  
podnikatel51,77 %1,77 %  

Graf

5. Jaký je váš průměrný čistý měsíční příjem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-10 000 Kč14250,35 %50,35 %  
10 001 - 20 000 Kč 6523,05 %23,05 %  
20 001 - 30 000 Kč 4114,54 %14,54 %  
30 001 - 40 000 Kč 207,09 %7,09 %  
nad 50 001 Kč 93,19 %3,19 %  
40 001 - 50 000 Kč 51,77 %1,77 %  

Graf

6. Čtete bulvární deníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 7, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne16056,74 %56,74 %  
ano12243,26 %43,26 %  

Graf

7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Blesk9981,15 %35,11 %  
Aha!3528,69 %12,41 %  
Super.cz108,2 %3,55 %  
super32,46 %1,06 %  
internetové21,64 %0,71 %  
internet21,64 %0,71 %  
Super.cz, internetová podoba10,82 %0,35 %  
Revue - idnes.cz10,82 %0,35 %  
Superspy10,82 %0,35 %  
co je po ruce10,82 %0,35 %  
Glanc10,82 %0,35 %  
internetové verze10,82 %0,35 %  
všeobecně internet, super.cz10,82 %0,35 %  
Rytmus života, novinky.cz10,82 %0,35 %  
Rytmus života10,82 %0,35 %  
internetové super.cz a idnes.cz/revue10,82 %0,35 %  

Graf

8. Jak často čtete bulvární deníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zcela výjimečně 3629,51 %12,77 %  
asi 2-3 x týdně 3125,41 %10,99 %  
1x týdně 3024,59 %10,64 %  
denně2520,49 %8,87 %  

Graf

9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
odreagování se 7763,11 %27,3 %  
celebrity a svět showbyznysu 3629,51 %12,77 %  
zábava 1915,57 %6,74 %  
senzace, skandály 1512,3 %5,32 %  
fotografie 1411,48 %4,96 %  
absence politiky 86,56 %2,84 %  
soutěže, křížovky, inzerce 64,92 %2,13 %  
sport43,28 %1,42 %  
nízká cena 21,64 %0,71 %  
zvědavost (leží u příbuzných na stole)10,82 %0,35 %  
guilty pleasure10,82 %0,35 %  
nudím se10,82 %0,35 %  
nuda10,82 %0,35 %  
nic jiného ke čtení v práci není10,82 %0,35 %  
protože to někdo koupí, tak do toho nahlédnu10,82 %0,35 %  
zvědavost10,82 %0,35 %  
leží u někoho na stole10,82 %0,35 %  
pracovní, monitoring tisku10,82 %0,35 %  
dostávám od příbuzných 10,82 %0,35 %  
zabíjení času v restauraci při čekání na jídlo10,82 %0,35 %  
dlouhodobé připoutání na lůžko v kombinaci s hospitalizací10,82 %0,35 %  
Čtu to jen u snídaně pro pobavení se jak nám zase nic důležitého neřeknou. pro objektivní informace čtu nezávislé internetové servery.10,82 %0,35 %  
na návštěvě u tchýně se nedím a tak čtu, jinde ne.10,82 %0,35 %  
tragédie, neštěstí 10,82 %0,35 %  
jiné noviny nejsou doma k dispozici10,82 %0,35 %  
z nudy10,82 %0,35 %  

Graf

10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
většinou ne7057,38 %24,82 %  
většinou ano2722,13 %9,57 %  
ne2520,49 %8,87 %  

Graf

11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ne5645,9 %19,86 %  
spíše ano3226,23 %11,35 %  
ne2621,31 %9,22 %  
ano86,56 %2,84 %  

Graf

12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5847,54 %20,57 %  
spíše ano2419,67 %8,51 %  
ano2117,21 %7,45 %  
spíše ne1915,57 %6,74 %  

Graf

13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8569,67 %30,14 %  
spíše ne3024,59 %10,64 %  
spíše ano64,92 %2,13 %  
ano10,82 %0,35 %  

Graf

14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne11090,16 %39,01 %  
ano129,84 %4,26 %  

Graf

15. Čtete jiné deníky (týdeníky) než bulvární? Pokud ano, uveďte prosím název.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne6021,28 %21,28 %  
MF Dnes238,16 %8,16 %  
Nečtu176,03 %6,03 %  
Metro62,13 %2,13 %  
Právo51,77 %1,77 %  
Sport51,77 %1,77 %  
idnes41,42 %1,42 %  
Mladá Fronta31,06 %1,06 %  
Mf Dnes, Lidové noviny31,06 %1,06 %  
Mladá Fronta Dnes31,06 %1,06 %  
ostatní odpovědi HN, MF Dnes
Lidovky
Květy
Moravskoslezský deník
MF Dnes, Sport
HN
Deník
Epocha
Instinkt, Týden
denik sport
Respekt, Instinkt
nečtu, pouze občas, když se mi něco náhodou dostane do ruky
lidovky, idnes, novinky
jiné např. MFD, HN
mf dnes, E 15
Mf Dnes, Květy
čtu spíše časopisy zaměřené na přírodu a jiné zajímavosti, takže u mě vede Lidé a země, 21. století a časopisy tomu podobné
idnes.cz, novinky.cz
Elle
DNES
ano-metro
jen zprávy na intenetu,případně v TV,tisk jako takový téměř vůbec
aktuálně, ihned, idnes, lidovky
-----------------------
Plzeňský deník
MF
reflex, tyden,
Kraus,Elle,Cosmopolitan..
tištěné nečtu
Týden, Profit
MF/I Dnes
Respekt, Hospodářské noviny
MF Dnes, idnes, novinky
Lidové noviny
týden, reflex,
idnes, novinky, reflex, freeglobe, nwoo, osud................atd
zprávy na internetu
ekonom, mladá fronta dnes
MF Dnes, Deník
respekt (ale čtu ho nepravidelně)
mladá fronta, právo
Týden
Hranický týden
Reflex, Mladá Fronta
MF Dnes, Reflex, Respekt
Internetové noviny
metro, právo, hospodářské noviny, E15
Hospodářské noviny, Respekt
Právo, MF, Reflex, Instinkt, Moje psychologie
Britské listy, Reflex
MF Dnes, Reflex
hospodářské noviny
MFDNES, Maxim
ano, právo
MF Dnes, idnes
HN, LN
týdeník Hospodářských novin
Dieta, idnes, novinky.cz, E15, metro, čt24 online,
Ano - a ty seriozně - ne pro pobavení: Hospodářské noviny, Lidové noviny, občas Reflex, Týden...
metro, reflex, kdysi filter
Deník Litoměřicka
Mladá Fronta, Lidové noviny, Hospodářské noviny
aha
Hospodářské noviny, Deník
MF, Reflex
tištěné ne
motorkarske
noviny
Reflex, Katka
DM Active beauty(časopis drogeroe DM)
Rytmus života, Pestrý svět
Ekonom, Euro, Týden
MFdnes
Mladá Fronta, Týden, Lidovky
Právo, HN
MF Dnes, Právo, LN, HN
idnes.cz, onadnes, dtest
Region
Mladá Fronta, Xantypa
Právo, Dnes
nečtu jiné deníky
Metro, Lidovky, Hospodářky, Respekt, Týden
Moravskoslezský deník, Epocha, 21století, Novinky.cz
Novojičínský týdeník
Opavský deník
nečtu jiné
Nymburský deník
internet
MF dnes, hospodarske noviny
Magazín Dnes
někdy mladou frontu, katolický týdeník
Dolce Vita, OK, Marianne, Respekt, Ekonom, Euro, Instinkt, Týden, Žena a život
zdravotnické noviny
Týden, Instinkt, MF Dnes
Střelecká revue, Magazín TV
MF Dnes,
MF Dnes, Právo, deník
Zahrádkář, Receptář, TV Magazín
n e
Reflex
MF Dnes, Květy, Vlasta, Rodina
LN? MF Dnes, MS Deník
Deník, HN, Prague Post
HN, Reflex
Znojemsko
MF Dnes, Právo, MS Deník
LN, Reflex, Respekt, Týden
Respekt
Jihočeské listy
LN, Reflex
MS Deník, MF Dnes
MF Dnes, Metro
MF Dnes, Instinkt
MF Dnes, Ekonom
LN, HN
LN, MF Dnes, Berounský deník
LN, MF Dnes, HN, Týden, Respekt
nepravidelně Reflex, Respekt, více méně pravidelně Mladou frontu
Čtu pouze na internetu nezávislé servery.
MF Dnes, Reflex, Glanc
Květy, Joy
Slovácký deník, Mladá fronta, Dobrý den s kurýrem
východočeský denník
Respekt, Reflex, MF Dnes
ne:-)
Mladá Fronta, Maxim, Reflex
Hospodářské noviny, Reflex, Lidé a země
metro, respekt z remitendy a online idnes, ihned, lidovky, tyden
Reflex, Respekt, Instinkt
Lidové noviny, týdeník rozhlas, a2, týden, Hospodářské noviny, respekt, reflex
EURO
jen výjimečně - žádný konkrétní
lidové noviny, MF dnes, hospodářské noviny
Ano, časopisy pro ženy
Ano, Týden, MF Dnes, Právo
Právo, Hospodářské noviny, Lidovky
Hospodářské noviny, Právo, MF Dnes
Hospodářské noviny, MF Dnes
instinkt, reflex, týden
Dnes, Ekonom
Respekt, Die Zeit, Ekonom
Reflex, Respect
nic
Speed, Esquire
15354,26 %54,26 % 

Graf

16. Z jakých jiných médií získáváte informace o veřejném dění?

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

17. Dáváte přednost tištěné verzi bulvárního deníku před internetovou?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22579,79 %79,79 %  
ano5720,21 %20,21 %  

Graf

18. Co je při koupi Vašeho bulvárního deníku nejdůležitější?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
titulní strana, titulky 5920,92 %20,92 %  
informace4817,02 %17,02 %  
nekupuju3010,64 %10,64 %  
Nekupuji289,93 %9,93 %  
cena deníku 227,8 %7,8 %  
nečtu124,26 %4,26 %  
fotografie 93,19 %3,19 %  
nic93,19 %3,19 %  
nečtu bulvár31,06 %1,06 %  
nekupuji je31,06 %1,06 %  
nečtu bulvární deníky20,71 %0,71 %  
nekupuji bulvární deníky20,71 %0,71 %  
zvyk20,71 %0,71 %  
Nekupuji tištěnou formu bulváru10,35 %0,35 %  
bulvár je pro důchodce a pro lidi bez inteligence10,35 %0,35 %  
nekupuji, občas dostanu zdarma10,35 %0,35 %  
nekupuji, dostávám od příbuzných10,35 %0,35 %  
Bulvár vůbec nekupuji. Ale časopis si koupím podle toho, jak mě zaujme titulní strana. Samozřejmě hledím i na cenu. I přesto, že mě National Geography jako časopis velmi zaujal, tak vysokou částku za něj i přesto ochotná dát nejsem.10,35 %0,35 %  
občas kupuji blesk ze zvyku10,35 %0,35 %  
nekupuji je, ať jsou jakékoliv10,35 %0,35 %  
fakt nekupuju už jsem to psal předtím ;-)10,35 %0,35 %  
Nekupovat10,35 %0,35 %  
nekupuju, občas kouknu na web deníku 10,35 %0,35 %  
aby se mi nedostal do rukou10,35 %0,35 %  
nekupuji, čtu u příbuzných10,35 %0,35 %  
pouze sleduji na internetu10,35 %0,35 %  
jak mohu odpovedet kdyz je nectu..?10,35 %0,35 %  
bulvární tisk nekupuji10,35 %0,35 %  
nic, bulvár nekupuju, je to hrůza10,35 %0,35 %  
čtu pouze na internetu10,35 %0,35 %  
netýká se10,35 %0,35 %  
nekupuji jej, na netu je zdarma10,35 %0,35 %  
nekupuji BD10,35 %0,35 %  
čtu pouze na netu10,35 %0,35 %  
nekupuji, čtu jen online10,35 %0,35 %  
nekupuju ho a nečtu10,35 %0,35 %  
nekupuji, jen občas prohlídnu na internetu10,35 %0,35 %  
1. Nejen to kdo článek psal, ...2. ale také pro koho ho psal... je třeba si toto uvědomit, a přez to všechno mít vlastní názor10,35 %0,35 %  
nikdy ho nekupuji, má ho zdarma v práci a čtu podle titulků,když mě zaujmou10,35 %0,35 %  
příběh celebrity na pokračování 10,35 %0,35 %  
Nekupuji, takže nic10,35 %0,35 %  
n10,35 %0,35 %  
osobně bych si bulvár nekoupila. Čtu ho jen, když ho koupí někdo jiný a naskytne se příležitost.10,35 %0,35 %  
nekupujem10,35 %0,35 %  
nekupuji bilvár10,35 %0,35 %  
nectu to10,35 %0,35 %  
neutratila bych za ně peníze10,35 %0,35 %  
moje nálada10,35 %0,35 %  
nečtu je10,35 %0,35 %  
nečtu bulvární deník, tudíž pro mě není důležité nic.10,35 %0,35 %  
nekupuju, čtu v MHD někomu přes rameno10,35 %0,35 %  
dostávám od příbuzných10,35 %0,35 %  
nekupuju, čtu ve vlaku někomu přes rameno10,35 %0,35 %  
nekupuju, čtu v restauraci10,35 %0,35 %  
součást nákupu10,35 %0,35 %  
nekupuju, čtu na webu10,35 %0,35 %  
nekupuju si ho10,35 %0,35 %  
bulvární deníky nekupuji, preferuji internet10,35 %0,35 %  
Nikdy ho nekupuji. Koupí si ho má matka a já nakouknu. Nedala bych za to ani korunu.10,35 %0,35 %  
čtu jen na internet10,35 %0,35 %  
nikdy nekupuji, čtu jen, pokud se mi dostane do rukou10,35 %0,35 %  
bulvární deníky nekupuji.10,35 %0,35 %  
podíl pravdy10,35 %0,35 %  
nekupuji, dostávám10,35 %0,35 %  
nekupuji ho10,35 %0,35 %  
nic, čtu z webu10,35 %0,35 %  

Graf

19. Jak byste charakterizoval (a) jednou větou bulvární deníky? Prosím, uveďte, i když je nečtete.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Odpad72,48 %2,48 %  
drby62,13 %2,13 %  
nevim51,77 %1,77 %  
Lži41,42 %1,42 %  
zábava31,06 %1,06 %  
Blbosti31,06 %1,06 %  
ztráta času31,06 %1,06 %  
Zbytečnost20,71 %0,71 %  
špína20,71 %0,71 %  
sranda20,71 %0,71 %  
ostatní odpovědi Hnus
Pomluvy
Spousta fotek, mnoho pomluv, málo pravdy.
Čtení pro hloupé
show
Bulvární deníky jsou noviny, které pokud píšou o někom, tak je to bez vyjádření oné osoby a nebo nám zprostředkovávají především povrchní informace, přičemž články nepíšou odborníci na dané téma.
zcela nesmyslný vynález, neadekvátní informace, vtipné podání, povl, nikdy si bulvár nekoupím a ani nepřečtu.
Čtení pro lidi, kterým se nechce přemýšlet nad něčím serióznějším.
Noviny, které se zabývají životy slavných a někdy se v nich vrtají až přespříliš.
jsou to hyeny, které se většinou "pasou" na nějakém neštěstí, katastrofě ...
na každém šprochu, pravdy trochu
čtení pro duchodce
lživé, snaha šokovat za účelem zvýšení prodeje
Věc, kterou člověk musí brát s hodně velkým nadhledem.
hovadiny a lži na jednom míste
Svět celebrit tak trochu jinak. Aneb Co o nich chceme cist.
pouze senzace, skandaly, kdo s kym, zakulisi znamych lidi. zadna relevantni informace jakkoli uzitecna, pokud me nezajima co mel gott k snidani
Čtení na odreagování, když je čtu nesoustředím se na to, jako při četbě jiných deníků. Ale rozhodně je neodsuzuju, jsou třeba.
Debilita.
Nenáročné noviny
Totální blbost,dělají z komára velblouda.
Pro někoho dovolený voyerismus, pro někoho náhradní život za ten jeho nudný.
Je to hnus Velebnosti!
Hnus a hrůza
většinou samé lži
--------------------
Žumpa
Stihnu to jedním slovem - svinstvo.
h...o který se s..e lidem do života
00
Smyšlenky lidí, kteří potřebují mít co psát a uživit se
zabava a odreagovani
honba za nedůležitou senzací
Směs nafouknutých, překroucených a někdy i nesmyslných informací, které se snaží za každou cenu šokovat a pobavit čtenáře.
často změt nesmyslů
jsou dobré na odreagování, ale nesmí se jim moc věřit
lež a zábava :D
Neskutečně hloupý druh zábavy, kde většina informací ani není pravdivá.
Spousta klepů, křiklavé titulky, hodně fotografií.
Články psané pro lidi, kteří se potřebují ujistit, že někdo jiný (celebrity) mají větší problémy než oni sami
Noviny pro hloupé lidi.
sračky, které někdy pobaví
Kraviny. Nicméně pro pobavení někdy i dobré.
časopis plný módy, drbů a celebrit
senzacechtivé noviny
parazitování na slavných osobách
hloupé zbytečné drby
snůžka informací překroucených nebo vytržených z kontextu s cílem zaumout, ohromit a pobavit "obyčejné" lidi
Je to ubohost, ale zábavná
zkreslené a většinou vymyšlené články
Senzace a skandály za účelem komerce
hnusné, neetické, nevkusné a nesmyslné narušování soukromí lidí pro pobavení senzacechtivých čtenářů, kteří zřejmě nemají vlastní život
nafouknutá bublina. lži ?!
Cílem je nalákat lidi na pikantnosti z životů jiných lidí
Levná senzace
Informace podávají způsobem, který vyvolá největší senzaci a tím je zkreslují.
Odpad.
výmysly pro jednodušší čtenáře
hodně obrázků, úderné nadpisy a nepodstatné informace
Těžící především z neštěstí, trapasů, exhibic, slavných.
mnohdy narušují soukromí celebrit
...
Ničitelé životů (jak čtenářských, tak těch, o jejichž problémech rády informují)
Už jen přečtení titulků mě rozesměje.
Bulvární deníky jsou pro mě naprosto nepřijatelný artikl, často parazitující na smyšlených aférách celebrit.
snůška vymyšlených canců
Trapárna
ne všemu se dá věřit
Rub naší doby.
nepříjemné
nepravdivé
Ačkoliv to může znít primitivně, může být inspirací, kde to zrovna žije, kluby známé, co se nosí, ale primárně odreagování se.
odragování se, zábava
vědomí zabavit se, ale nezískat podložené informace
vytahují peníze z naivních nebo znuděných lidí
bezduché lživé informace
Vhodné pro rozdělávání ohně.
pro někoho hlavní zdroj informací, pro jiného dobrý podpalový materiál, pro mě odreagování po dlouhém dni, ač informacím příliš nevěřím a upřímně mně na nich ani nesejde - čtu jen "Celebrity"
byznys, senzace, manipulace
Bulvár, špína a žumpa a senzace za každou cenu, hlavně když to hlupáci a primitivové kupujou.
špína, výmysly, nízká úroveň pisatelů, za "celebritu" se považuje každý kašpar co se jednou objevil v nějaké tv show....
Svinstvo.
Člověk se něco dozví, ale musí to brát s rezervou.
Primitivní tisk napsaný odpornou češtinou
Snaha vydělat publikováním co nejvíce šokujících a skandálních (smyšlených nebo přikrášlených) informací
Informace o věcech a dění, které mě nezajímají.
Plýtvání papírem na něco stejně falešnho jako sádrová vejce pod slepici.
jsou to pohadky pro pobaveni
Přehnané info o celebritách.
kanál
drby, pomluvy, porušení soukromí osobností
Nudní, smutní a nicnedokazajíc postavy !!"czech fu***ng showbusiness"!!, jsou buďto na svůj popud zpovídáni, o svých "problémech", případně je někdo vypaparazí.. někteří to milují a někteří to nenávidí!!!
skandály
žumpa.
Dělání z komára velblouda, honba za senzací za každou cenu
Proč si je občas nepřečíst?
Hnus.
bývají v nich informace, které zajímají velkou část populace
zbytečnost, ztráta času
Zisk za cenu senzace, i když většinou překroucenými a scestnými informacemi.
Smutný odraz dnešní doby.
Cytlavé čtení, ale pravdu, ať si každý vyčte mezi řádky.
Bulváru se nedá věřit!
snůška hnoje
špína,hnus a zbytečné informace
čtou ho blbci
Zbytečný způsob publicistiky
Stupidní témata
škoda papíru
Strkají nos do věcí, do kterých jim nic není.
škoda času
Nesolidní
Nepodložené, spekulativní zpravodajství.
Jsou neseriózní!
Spousta informací.
Nedůvěryhodné
Přečíst, ale některé věci nebrat příliš vážně.
jeden nesmysl za druhým
Vytáhnout z lidí, co nejvíc peněz!
Drby, může ublížit.
Lži aneb velmi upravená a zdramatizovaná část pravdy, které se jen směji a pohrdám ji.
Senzace, zisk.
Zisk.
Komixové čtení bez hodnostných informací plné fotek a blábolů. :)
Snaha dosažení vysokého prodeje.
Honba za senzacemi, pololži, ne-li vymyšlené informace.
Pro určitou část společnosti je to důležité, tak je toleruji.
Vymyšlené senzace.
Zveličování a překrucování faktických informací, aby se zvýšil prodej.
Ztráta času.
Naplňují poptávku čtenářů.
spína
Lživé a nepravdivé klepy.
Píšou většinou kraviny, ale zasměju se u toho.
Lži, blbosti.
Kup si lež
Nechápu jejich oblíbenost.
Nikomu bych za ten plátek neplatila. Jsou to kraviny.
lidé rádi slyší (čtou), že se má někdo hůř než oni
brak
odreagování se, zábava
naprosto zbytečné informace
Úkolem bulvárního deníku je šokovat, bez ohledu na to, jestli jsou informace v něm uvedené pravdivé, či ne.
Lžia překroucené info za účelem senzací a zisku.
Bulváru se nedá věřit.
Zábava pro slaboduché jedince.
blaf
Každou neděli, ať se děje, co se děje, musí být bulvár! Naučila mě to máma.
Škvár – vylhaný s tím, aby získali peníze jsou schopni vymyslet takové lži, které lidi poškodí a ti se nemají jak bránit.
Hyenismus
Chvilka odpočinku.
slátaniny
Snaha pokleslých novinářů uživit se za každou cenu přiživováním se na hlouposti a senzacechtivosti lidí.
Manipulace s informacemi, bohužel ani tzv. “seriozní” deníky nepřináší vždy nezkreslené informace
Stoka, která parazituje z části na závisti a z části na zlomyslnosti čtenářů bez využitelných informací.
Bulvár - samé lži, pomluvy.
Naprosto zbytečné se jimi zabývat. Tyto informace zajímají lidi, kteří na to mají jednak čas a kteří zřejmě nejsou spokojeni sami se sebou. Proto se potřebují ujistit, že celebrity jsou také chybující.
Produkt skupiny lidí, který mě nijak neovlivňuje ani nezajímá.
bulvární deník je drbna
Reálné události přepracované do testů se skandálními prvky, bohatě doplněnými o fotografie.
Laciná zábava pro široké masy.
Špína v rádoby líbivém obalu.
Ulhané noviny pro naivní lidi.
Drbárna
nepravda
Neskutečné polopravdy a směsice někdy, až urážlivých výmyslů.
Nesmyslné informace, cílem bulváru je prodej za každou cenu!
I tento druh info má na trhu své opodstatnění. Neměl by však překračovat etický rámec.
Obsah nemá vypovídající hodnotu, nepravdy.
Deníky, které se přiživují na neštěstí druhých.
Patří k životu, ale člověk je nesmí brát moc vážně.
Přehled senzací a skandálů.
Klamání veřejnosti.
Splašky
Dělají z komára velblouda!
Oddychová četba.
Neetické a nemorální publikování informací za každou cenu, přispívají k poklesu kulturnosti veřejnosti.
Jsou povrchní, neseriózní.
Považuji je za neseriózní.
Zvrácené pohádky plné erotiky.
Vadí mi nejen nerespektování soukromí osob o kterých bulvár píše, ale zejména neetičnost a agresivita se kterou se bulvár pase na cizím neštěstí.
Výnosný business pro vydavatele a reklama pro ty o kterých se píše.
Bulvární deníky uvádějí kopu bezcenných informací a drbů.
Čtení pro pobavení, které chytří lidé nemůžou brát vážně.
Jsou příliš "zábavné".
Deníky, které využívají problémů, starostí a nepříjemných situací lidí ve společnosti k vlastnímu obohacení a podporují tím už tak společensky narušenou psychiku naší společnosti.
Lehce stravitelný tisk, lákající na velké nadpisy, fotky prezentující šokující informace, které se jednoduše čtou, než aby se čtenáři zajímali o alespoň minimální relevanci, ke všemu urážející mnoho lidí a přinášející mnoho zcela zkreslených či dokonce lž
Výmysly, ztráta času, zbytečné zatěžování zraku a pozornosti.
za účelem zvýšení prodeje si často přikrášlují články.
Neseriozní deníky, které se živí neštěstím druhých.
Drby, drby, drby a skandály
Bulvární deník slouží k tomu aby hloupé ovce četli a záviděli a nestarali se o věci podstatné!
K ničemu
sračky
Přehnanost
nedá se jim důvěřovat, vše je nafukují jako bublinu
humus
Co s tím, když to lidi čtou
hlouposti
je to snůška keců
pomluvy a dohady
Končí-li titulek otazníkem, zní odpověď "ne".
Jednoduchý mediální přístup k lidem.
Dobrá věc pro pobavení a odreagování.
Svinstvo manipulující s informacemi
Lži a pomluvy.
Bulváru neupírám právo na život, i popkulturního čtení je lidem zapotřebí, ale osobně se mu vhýbám na sto honů.
Vypln casu a utek od sedi kazdodenniho vlastniho zivota pro jiste jedince
Smyšlené deníky.
Noviny plné skandálů.
Přehánějící deníky.
Lži a nesmyslné informace
vzrušující
bláboly
vytahují špínu na lidi, často si věci přibarvují, absolutně neseriózní
Spousta vymyšlených informací
pohádka pro dospělé
svinstvo
špinění celebrit a známých osobností
shit
občas si vymýšlí,lžou
nuda
zajímavosti
senzace
Hon za ziskem bez ohledu na druhé
vyhozené peníze
lživé informace
Noviny, u kterých každý předpokládá jejich nepravdivost se nakonec jeví jako nejvíce pravdivé.
čtení pro nižší inteligenci
hnus rozvíjející lidskou závist a negativní lidské vlastnosti
několik stránek lží a sci-fi
senzacemi nabitý plátek, určený sociálním skupinám s nižším prahem inteligence
vymyšlené zprávy pro získání čtenářů
lidi to čtou rádi, když nikomu neubližují, proč ne..
Slovy mého strejdy: "slátaniny"...
bulvár
Je to, zpravidla, lidi degradující shluk nesmyslů, nechutností a levných výkřiků o ničem.
nevkusné, nechutné
pohádky co pobaví, zkrátí dlouho chvíli, jsou cenným zdrojem drbů pro méně nteligentní obyvatelstvo
Jsou to plátky, které se přiživují na osudech populárních osobností.
sdělovací prostředky, jejichž hlavní náplní jsou informace o známých osobách
Lži, které přitahují veřejnost.
Titulek má často přenesený význam, ne ten, který čtenáře napadne jako první
24586,88 %86,88 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je vám let?

  • odpověď 18-29 let:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 4. Jaké je vaše sociální postavení?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0-10 000 Kč na otázku 5. Jaký je váš průměrný čistý měsíční příjem?
  • odpověď nad 60 let:
    • 23.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi důchodce na otázku 4. Jaké je vaše sociální postavení?

4. Jaké je vaše sociální postavení?

  • odpověď důchodce:
    • 23.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nad 60 let na otázku 2. Kolik je vám let?

5. Jaký je váš průměrný čistý měsíční příjem?

  • odpověď 0-10 000 Kč:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 4. Jaké je vaše sociální postavení?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nezaměstnaný na otázku 4. Jaké je vaše sociální postavení?

6. Čtete bulvární deníky?

  • odpověď ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Aha! na otázku 7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Blesk na otázku 7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x týdně na otázku 8. Jak často čtete bulvární deníky?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 8. Jak často čtete bulvární deníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi celebrity a svět showbyznysu na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi zábava na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi většinou ano na otázku 10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi většinou ne na otázku 10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi odreagování se na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi asi 2-3 x týdně na otázku 8. Jak často čtete bulvární deníky?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotografie na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Super.cz na otázku 7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?
  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi nečtu na otázku 18. Co je při koupi Vašeho bulvárního deníku nejdůležitější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 18. Co je při koupi Vašeho bulvárního deníku nejdůležitější?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nečtu na otázku 15. Čtete jiné deníky (týdeníky) než bulvární? Pokud ano, uveďte prosím název.

7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?

  • odpověď Blesk:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ne na otázku 13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?

10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?

  • odpověď většinou ne:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotografie na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.

13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?

  • odpověď ne:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Super.cz na otázku 7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?

14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?

  • odpověď ne:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Super.cz na otázku 7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi odreagování se na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi denně na otázku 8. Jak často čtete bulvární deníky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše ano na otázku 11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotografie na otázku 9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Čtete bulvární deníky?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi většinou ne na otázku 10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jsem

2. Kolik je vám let?

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké je vaše sociální postavení?

5. Jaký je váš průměrný čistý měsíční příjem?

6. Čtete bulvární deníky?

7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?

8. Jak často čtete bulvární deníky?

9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.

10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?

11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?

12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?

13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?

14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?

15. Čtete jiné deníky (týdeníky) než bulvární? Pokud ano, uveďte prosím název.

16. Z jakých jiných médií získáváte informace o veřejném dění?

17. Dáváte přednost tištěné verzi bulvárního deníku před internetovou?

18. Co je při koupi Vašeho bulvárního deníku nejdůležitější?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jsem

2. Kolik je vám let?

3. Jaké je vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

4. Jaké je vaše sociální postavení?

5. Jaký je váš průměrný čistý měsíční příjem?

6. Čtete bulvární deníky?

7. Který (é) bulvární deník (y) čtete?

8. Jak často čtete bulvární deníky?

9. Jaké jsou hlavní Vaše důvody, proč čtete bulvární deníky? Uveďte, prosím, maximálně dva důvody.

10. Věříte informacím, které uvádějí bulvární deníky?

11. Vyprávíte o tom, co jste se dočetl(a) v bulvárním deníku rodině, známým a přátelům?

12. Necháváte výtisky bulvárního deníku kolovat (nečtete ho sám/sma, ale po přečtení předáváte dál)?

13. Ztotožňujete se s celebritou a jejím příběhem, o kterém čtete?

14. Přál(a) byste si být někdy na titulní stránce bulvárního deníku?

15. Čtete jiné deníky (týdeníky) než bulvární? Pokud ano, uveďte prosím název.

16. Z jakých jiných médií získáváte informace o veřejném dění?

17. Dáváte přednost tištěné verzi bulvárního deníku před internetovou?

18. Co je při koupi Vašeho bulvárního deníku nejdůležitější?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Skalická, L.Český bulvár: Kdo a proč ho čte? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://cesky-bulvar-kdo-a-proc-ho-c.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.