Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Český hokej a marketing

Český hokej a marketing

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Svoboda
Šetření:03. 04. 2011 - 13. 04. 2011
Počet respondentů:45
Počet otázek (max/průměr):12 / 10.49
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Ahoj,

prosím vyplňte mi tenhle kratičký dotazník. Bude součástní mojí bakalářské práce s názvem Význam sportovní soutěže v marketingové komunikaci firmy na FEK ZČU v Plzni a zároveň k průzkumu, jak si lidé všímají sponzorů v ledním hokeji.

Díky moc všem!

Ondra S.

Odpovědi respondentů

1. Sledujete lední hokej?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [pravidelně se zajímámotázka č. 2, občas se podívám, co se dějeotázka č. 2, když už není jiného zbytíotázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas se podívám, co se děje1840 %40 %  
pravidelně se zajímám1840 %40 %  
když už není jiného zbytí511,11 %11,11 %  
ne48,89 %8,89 %  

Graf

2. Myslíte, že je český hokej dostatečně propagován?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2560,98 %55,56 %  
ne819,51 %17,78 %  
nevím819,51 %17,78 %  

Graf

3. Chodíte na zápasy hokejové extraligy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2151,22 %46,67 %  
jednou za čas1741,46 %37,78 %  
pravidelně37,32 %6,67 %  

Graf

4. Kdo je generálním partnerem Extraligy ledního hokeje pro sezonu 2010/2011v ČR?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tipsport2663,41 %57,78 %  
Telefónica O21024,39 %22,22 %  
Gambrinus49,76 %8,89 %  
Mattoni12,44 %2,22 %  

Graf

5. Znáte nějaké další sponzory extraligy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2151,22 %46,67 %  
ano2048,78 %44,44 %  

Graf

6. Jaké další sponzory tedy znáte?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tipsport211,76 %4,44 %  
Mountfield, Eaton, Steel, Holoubek, Škoda, GEUS ..15,88 %2,22 %  
škoda auto15,88 %2,22 %  
Telefónica O215,88 %2,22 %  
Tipsport, Staropramen15,88 %2,22 %  
Česká pojišťovna15,88 %2,22 %  
Škoda Auto, Bauer15,88 %2,22 %  
Hokej.cz, Česká pojišťovna15,88 %2,22 %  
škoda auto, ac steel15,88 %2,22 %  
Budějovický Budvar, Škoda Auto15,88 %2,22 %  
ostatní odpovědi česká pojišťovna, škoda, hamé, plzeňský prazdroj,
Kajot, Starbag, PSG
Škoda
Česká pojišťovna, O2
Česká pojišťova, Budweiser Budvar, Škoda, ČEZ,...
easton
635,29 %13,33 % 

Graf

7. Kde se podle Vás můžete nejčastěji setkat s reklamou na hokejovou extraligu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
TV vysílání2253,66 %48,89 %  
internet717,07 %15,56 %  
tiskoviny a časopisy512,2 %11,11 %  
billboardy, plakáty49,76 %8,89 %  
rozhlas37,32 %6,67 %  

Graf

8. Vadí Vám reklama na dresech a ledové ploše?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2356,1 %51,11 %  
ano1741,46 %37,78 %  
nevím12,44 %2,22 %  

Graf

9. Vyberte, kde je nejčastěji umístěno logo generálního sponzora na dresech, popř.výstroji, hráčů?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přední strana dresu3073,17 %66,67 %  
helma1331,71 %28,89 %  
zadní strana dresu nad číslem hráče921,95 %20 %  
rukávy a límec717,07 %15,56 %  

Graf

10. Sázková kancelář Tipsport pořádá různé soutěže spojené s hokejovou extraligou. Účastníte se jich?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne41100 %91,11 %  

Graf

11. Sázkaři mají u Tipsportu různé výhody, kterých si fanoušek sportu užívá. Přimělo by Vás to k alespoň k občasné sázce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2868,29 %62,22 %  
nevím1024,39 %22,22 %  
ano37,32 %6,67 %  

Graf

12. Jakého jste pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2458,54 %53,33 %  
žena1741,46 %37,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Svoboda, O.Český hokej a marketing (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cesky-hokej-a-marketing.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.