Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Český sen
Český sen
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Daniel Nejedlo |
---|---|
Šetření: | 28. 03. 2012 - 30. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 241 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 8.58 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 86,7 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:25 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Tento průzkum se týká reakcí na fiktivní hypermarket ČESKÝ SEN. Ve všech médiích proběhla celorepubliková reklamní kampaň na domnělý hypermarket, která byla z velké části hrazena i z peněz daňových poplatníků - internetové stránky projektu jsou ceskysen.cz Při "otevření" však vyšlo najevo, že celý hypermarket je podvod - místo budovy stála na místě pouze obří plachta.
Cílem dotazníků je zjistit etickou stránku tohoto projektu.
Odpovědi respondentů
1. Vaše pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 136 | 56,43 % | 56,43 % |
Muž | 105 | 43,57 % | 43,57 % |
2. Váš věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
18-25 let | 178 | 73,86 % | 73,86 % |
26-40 let | 43 | 17,84 % | 17,84 % |
41-55 let | 9 | 3,73 % | 3,73 % |
Méně než 18 let | 6 | 2,49 % | 2,49 % |
56 a více let | 5 | 2,07 % | 2,07 % |
3. Pamatujete si reklamní kampaň na domnělý obchodní dům Český sen z roku 2003?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 4, ne → otázka č. 10, mlhavě → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 108 | 44,81 % | 44,81 % |
ne | 87 | 36,1 % | 36,1 % |
mlhavě | 46 | 19,09 % | 19,09 % |
4. Uvěřili jste této reklamní kampani
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 99 | 67,81 % | 41,08 % |
ano | 47 | 32,19 % | 19,5 % |
5. Považujete za morálně správné udělat reklamní kampaň na neexistující produkt?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 75 | 51,02 % | 31,12 % |
ne | 72 | 48,98 % | 29,88 % |
6. Víte o někom z vašeho okolí, kdo "navštívil" hypermarket?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 66,9 % | 40,25 % |
nevím | 38 | 26,21 % | 15,77 % |
ano | 10 | 6,9 % | 4,15 % |
7. Považujete za morálně správné poukazovat touto cestou na sociální a psychologické jevy ve společnosti
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 109 | 73,65 % | 45,23 % |
ne | 26 | 17,57 % | 10,79 % |
nevím | 13 | 8,78 % | 5,39 % |
8. Považujete za morální, že kampaň byla z velké části financována z peněz daňových poplatníků?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 91 | 61,9 % | 37,76 % |
ano | 37 | 25,17 % | 15,35 % |
nevím | 19 | 12,93 % | 7,88 % |
9. Jaký si myslíte, že byl smysl projektu? (lze vybrat více odpovědí)
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Poukázat na snadnou manupolovatelnost reklamou | 132 | 89,19 % | 54,77 % |
Dokázání lidské konzumní společnoti | 109 | 73,65 % | 45,23 % |
Sociologicko-psychologický výzkum | 82 | 55,41 % | 34,02 % |
Jednalo se o nejapný žert | 16 | 10,81 % | 6,64 % |
Těžko soudit | 1 | 0,68 % | 0,41 % |
10. Jste typ člověka, který obvykle do 7 dnů po otevření nového obchodního centra či hyper/supermarketu ve vašem okolí navštíví danou jednotku?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 115 | 49,78 % | 47,72 % |
Spíše ne | 72 | 31,17 % | 29,88 % |
Spíše ano | 31 | 13,42 % | 12,86 % |
Ano | 13 | 5,63 % | 5,39 % |
11. Zajímáte se o slevy v obchodech, ve kterých nakupujete?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 166 | 71,55 % | 68,88 % |
ne | 66 | 28,45 % | 27,39 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.