Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > cestovní agentury

cestovní agentury

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Ondřej Liďák
Šetření:23. 10. 2011 - 25. 10. 2011
Počet respondentů:33
Počet otázek (max/průměr):21 / 15.94
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:65,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

jsme studenti 3. ročníku Ekonomické fakulty VŠB – TU Ostrava a provádíme marketingový výzkum týkající se analýzy konkurence cestovní kanceláře Exim Tours pro zjištění potřebných úprav či služeb pro její klienty. Proto Vás prosíme o vyplnění krátkého dotazníku, který je zcela anonymní. Jeho výsledky budou vyhodnoceny a stanou se součástí naší semestrální práce. Pokud není uvedeno jinak, označte, prosím, vždy jen jednu odpověď.

Děkujeme za Váš čas a spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Vaše pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2884,85 %84,85 %  
Muž515,15 %15,15 %  

Graf

2. Váš věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-252987,88 %87,88 %  
36-5039,09 %9,09 %  
26-3513,03 %3,03 %  

Graf

3. Jste? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student (ka)2575,76 %75,76 %  
Zaměstnaný (á)721,21 %21,21 %  
Nezaměstnaný (á)26,06 %6,06 %  
OSVČ13,03 %3,03 %  

Graf

4. Znáte cestovní kancelář Exim Tours?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano 3193,94 %93,94 %  
Ne (přejděte prosím na otázku č. 6)26,06 %6,06 %  

Graf

5. Jakým způsobem jste se o naší CK dozvěděli? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet1756,67 %51,52 %  
TV1240 %36,36 %  
Pobočka723,33 %21,21 %  
Rádio413,33 %12,12 %  
Doporučení13,33 %3,03 %  
propagační materiály13,33 %3,03 %  
nic13,33 %3,03 %  
ani nevím, nejspíš internet13,33 %3,03 %  
už nevím13,33 %3,03 %  
škola13,33 %3,03 %  

Graf

6. Jaké další cestovní kanceláře znáte? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Čedok33100 %100 %  
CK Fisher3296,97 %96,97 %  
Firo tour2987,88 %87,88 %  
Vítkovice Tours2060,61 %60,61 %  
Canaria Travel1545,45 %45,45 %  
Kudrna (Brno)13,03 %3,03 %  
CK Blue Style13,03 %3,03 %  
top fly, azur reizen a jiné13,03 %3,03 %  
BUlgaria tour, Blue style, Comett13,03 %3,03 %  
MÁJ, BOLERO, ....13,03 %3,03 %  
BaK Tour13,03 %3,03 %  
ALEXANDRIA13,03 %3,03 %  
azur reizen13,03 %3,03 %  
CK Alexandria, Ancora, CK Invia13,03 %3,03 %  
CK Fede13,03 %3,03 %  
Ancora13,03 %3,03 %  

Graf

7. Znáte některé z uvedených internetových cestovních agentur? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
INVIA.cz2781,82 %81,82 %  
Zájezdy.cz2369,7 %69,7 %  
Last.cz2060,61 %60,61 %  
Nettravel.cz927,27 %27,27 %  
dovolena.cz, cestovani.cz, bluestyle.cz, lasty.cz13,03 %3,03 %  
newtravel.cz13,03 %3,03 %  
dovolena.cz13,03 %3,03 %  

Graf

8. S kým jezdíte na dovolenou? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Partner/partnerka2369,7 %69,7 %  
Rodiče1854,55 %54,55 %  
Kamarádi1648,48 %48,48 %  
Sám39,09 %9,09 %  
Nejezdím na dovolenou (dotazování prosím ukončete)13,03 %3,03 %  

Graf

9. Jakým dopravním prostředkem cestujete na dovolenou? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Letadlem2371,88 %69,7 %  
Automobilem2268,75 %66,67 %  
Autobusem 1650 %48,48 %  
vlakem13,13 %3,03 %  

Graf

10. Jaké faktory jsou pro Vás rozhodující při výběru cestovní kanceláře? (seřaďte následující faktory podle důležitosti jako ve škole od 1 do 5, 1- nejdůležitější až 5- nedůležité)

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena zájezdu1.2581.03
Kvalita služeb1.3230.993
Známost CK2.6132.56
Dostupnost poboček2.9682.87
Tradice a historie CK3.6132.044

Graf

11. Dovolenou nakupujete? (zakroužkujte 1 odpovědět)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Na pobočce CK929,03 %27,27 %  
Přes internet CK 825,81 %24,24 %  
Nevyužívám služeb CA ani CK, ale jezdím na vlastní pěst516,13 %15,15 %  
Přes internet CA516,13 %15,15 %  
Na pobočce CA412,9 %12,12 %  

Graf

12. Pokud jste v předchozí otázce č. 11 uvedli variantu e) a f), tak Vám děkujeme, že jste nám věnovali čas a dotazování můžete ukončit.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
na tuhle otázku neodpovídejte9100 %27,27 %  

Graf

13. U které společnosti kupujete zájezdy ?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic211,11 %6,06 %  
INVIA211,11 %6,06 %  
CK Fischer15,56 %3,03 %  
Condor, internet15,56 %3,03 %  
Travel Portal15,56 %3,03 %  
victoria15,56 %3,03 %  
invia.cz, nettravel.cz, dovolena.cz15,56 %3,03 %  
Nacesty.cz15,56 %3,03 %  
jak kdy, podle aktuálních cen - u té nejlevnější15,56 %3,03 %  
BRIGA15,56 %3,03 %  
azur reizen15,56 %3,03 %  
CK Alexandria15,56 %3,03 %  
ZAJEZDY.CZ15,56 %3,03 %  
Ancora, Čedok15,56 %3,03 %  
Uveďte název do políčka vlastní odpověd:15,56 %3,03 %  
čedok15,56 %3,03 %  
ruzne - studijni zajezdy pres Student Agency,15,56 %3,03 %  
dovolena - Firo, Fischer15,56 %3,03 %  

Graf

14. Nakupujete dovolenou přes internetové stránky dané společnosti? (jestliže ne, tak tuto otázku vynechejte). Ohodnoťte prosím jednotlivé vlastnosti webových stránek. (zakroužkujte 1- nejlepší 5- nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Přehlednost1.51.25
Design2.1431.551
Informace o zájezdech1.2140.597
Počet fotografií nabízených hotelů2.0711.495
Počet fotografií nabízených lokalit1.9291.781

Graf

15. Nakupujete dovolenou na pobočce dané společnosti? (jestliže ne, tak tuto otázku vynechejte) Ohodnoťte prosím jednotlivé faktory. (zakroužkujte 1- nejlepší až 5- nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Atmosféra v kanceláři1.8461.053
Ochota pracovníků1.1540.13
Vstřícnost pracovníků1.3080.213
Nabídka katalogů1.8461.515
Nabídka propagačních předmětů2.6922.367

Graf

16. Myslíte si, že daná společnost má dostatečnou nabídku těchto zájezdů? (zakroužkujte 1- největší až 5- nejhorší)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Nabídka exotických dovolených1.6840.953
Nabídka poznávacích zájezdů1.8951.042
Nabídka zimních dovolených2.0531.945
Nabídka jiných zde neuvedených zájezdů1.0531.734

Graf

17. Kam jezdíte nejčastěji na dovolenou? (zakroužkujte 1 nebo více odpovědí)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Do Evropy 2086,96 %60,61 %  
Do ČR 1147,83 %33,33 %  
Do exotických krajin 939,13 %27,27 %  

Graf

18. Jste spokojeni s cenou zájezdů dané společnosti? (zakroužkujte 1 odpověď)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem spokojen (a) s cenami zájezdů (pokračujte otázkou č. 20.)1565,22 %45,45 %  
Nejsem spokojen (a) s cenami zájezdů, mohli by být levnější 626,09 %18,18 %  
Neumím posoudit (pokračujte otázkou č. 20.)28,7 %6,06 %  

Graf

19. O kolik % by se musela snížit cena zájezdů u dané společnosti, abyste využili nabídky? (zakroužkujte 1 odpověď)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
o 20%342,86 %9,09 %  
o 15%228,57 %6,06 %  
o více než 21%114,29 %3,03 %  
o 10% 114,29 %3,03 %  

Graf

20. Ve kterých ročních obdobích jezdíte na dovolenou s danou společnosti? (pokud jezdíte na dovolenou v daném období častěji, uveďte kolikrát a příslušný počet zakroužkujte)

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „0”, „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jaro0.7831.561
Léto1.0870.514
Podzim0.6521.183
Zima0.9132.514

Graf

21. Kolik Vás stojí dovolená u dané společnosti? (Pokud jezdíte s celou rodinou, uveďte celkovou částku i za děti. Pokud jedete sami nebo s přáteli, přítelkyní či přítelem nebo s rodiči, uveďte celkovou částku pouze za Vás.) (zakroužkujte 1 odpověď)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10001- 15000 Kč627,27 %18,18 %  
15001- 20000 Kč522,73 %15,15 %  
20001- 30000 Kč418,18 %12,12 %  
Do 6 000 Kč313,64 %9,09 %  
6001- 10000 Kč313,64 %9,09 %  
Více než 40 000 Kč14,55 %3,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Liďák, O.cestovní agentury (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cestovni-agentury.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.