Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní atmosféra - RegioJet

Cestovní atmosféra - RegioJet

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Lukáš Matoušek
Šetření:28. 02. 2013 - 07. 03. 2013
Počet respondentů:146
Počet otázek (max/průměr):12 / 9.01
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:76 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:26
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,


jmenuji se Lukáš Matoušek a jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze.

Chtěl bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, týkajícího se cestovní atmosféry u společnosti RegioJet.

Výsledky použiji ve své bakalářské práci v rámci kapitoly srovnání konkurenčního prostředí mezi společnostmi ČD, Leo Express a RegioJet.

 

Děkuji.
 

Odpovědi respondentů

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne13894,52 %94,52 %  
Ano85,48 %5,48 %  

Graf

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vícekrát za týdenotázka č. 3, jednou za týdenotázka č. 3, dvakrát do měsíceotázka č. 3, jednou za měsícotázka č. 3, méně než jednou za měsícotázka č. 3, se společností RegioJet jsem ještě necestoval/a → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
méně než jednou za měsíc6144,2 %41,78 %  
se společností RegioJet jsem ještě necestoval/a2820,29 %19,18 %  
vícekrát za týden1712,32 %11,64 %  
jednou za měsíc139,42 %8,9 %  
dvakrát do měsíce139,42 %8,9 %  
jednou za týden64,35 %4,11 %  

Graf

3. Cestujete rád/a vlakem?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5247,27 %35,62 %  
ano, velmi rád4742,73 %32,19 %  
spíše ne87,27 %5,48 %  
ne32,73 %2,05 %  

Graf

4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, velmi se zlepšila6559,09 %44,52 %  
ano, nepatrné zlepšení jsem zaznamenal/a3531,82 %23,97 %  
nevšiml/a jsem si zlepšení65,45 %4,11 %  
pozoruji zhoršení21,82 %1,37 %  
spíše ne21,82 %1,37 %  

Graf

5. Co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo RegioJet?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žlutý vlak76,36 %4,79 %  
pohodlí32,73 %2,05 %  
vlak32,73 %2,05 %  
Kvalita21,82 %1,37 %  
žlutá21,82 %1,37 %  
žluté vlaky21,82 %1,37 %  
lháři21,82 %1,37 %  
Jančura21,82 %1,37 %  
pohodlné cestování21,82 %1,37 %  
Žlutá barva.10,91 %0,68 %  
ostatní odpovědi lepší
sushi :)
Kvalita, příjemné prostředí, orchideje
Služby pro cestující, kvalita, komfort
Sushi ve vlaku
Hezké a čisté vlaky :-))
pohodlí, úsměv
Wifi
mnoho povyku pro nic, agresivni lzive PR
nesplněné sliby
příjemná cesta vlakem
káva zdarma
zluty vlak
Komfort
Podvodné jednání ze strany majitele Radima Jančury
vyprodané vlaky, návaly chamtivých cestujících prahnoucími po kávě zadarmo
Pohodlí, výborná cena, kvalitní služby, jistota místa, příjemný pocit z cestování, příjemné prostředí a personál.
Plané sliby a skutek utek. Věčně nefunkční klimatizace nebo topení, sliby o 100% kompenzaci i když realita je kolikrát jiná...
Trapný Radim Jančura, který všechny pomlouvá
pohodlí, servis, pohoda
lokomotiva 162, káva, žlutá barva
luxus, stewardka, občerstvení
Komfort za low-cost ceny...!!!
Uplakánci.
podávání na palubě občerstvení . Káva, voda a noviny zadarmo
Odlišný přístup k cestujícím
Kvalitní vozový park (myslím pouze vozy Ampz), ochota, výborné kafe, milé prostředí.
přijemnou atmosféru, čistota, pohodlí
levná jízdenka, rezervované místo
jízda, na kterou se vždy těším
žlutá a kafe
paskvil českého a anglického slova
už nikdy více
otravný pan Jančura a jeho lhaní
kvalitní servis
internet, dobrá cena, pohodlí,nabídka
Kvalitní doprava za dobrou cenu a k tomu dobré služby na úrovni
žlutá barva, růžové košile
lepší vlak
Žlutý vlak, chlapci v růžových košilkách.
Železnice, Pohodlí
stewardi, pohoda, príjemná cesta, koláč
pohodlny zluty vlak
spokojenost, pohodlí
Firma s kterou nejsem spokojen.
pohozené kelímky na zemi, neobsluhující steward
Skvělý servis
Káva
komfort, příjemá obsluha, výborný servis
Nutnost rezervace místenky předem, pohodlí
žlutá, konkurence, vlak
dobré gastronomické služby
žluté vlaky, levné občerstvení, příjemné cestování
Oranžová
žlutý expres
zlty vlak, ruzove uniformy, voda zdarma
žltá a milí ľudia
firma, která donutila ČD něco se sebou dělat. Kultura cestování se zadrhla někde v 80.letech minulého století - alespoň na některých tratích.
krásné WC :-)
Radim Jančura a žluté vlaky
žlutý, příjemná atmosféra, ochotný personál, dobrá cena, voda a kafe
Smrad z hadry.
Žluté vlaky, čistota, komfort, perfektní služby.
Moderní vlak s wifi a skvělou nabídkou levného a chutného jídla a bez problémové cestování
žluté vlaky, často porouchané
laté komfort sushi
zmena na kolejich, žlutý
spokojenost
Káva, místenka, příjemná cesta žlutým vlakem
žlutý vlak, voda, kafe, noviny, zdarma :-)
nízká cena, stewardka
Student agency
společnost Studentagency, komfort
tavrohový dort:-) levná, pohodlná jízda
Kafe zdarma!
cestování na úrovni
Luxus
Nadutost a vychloubačnost pana Jančury.
pohodlí, vždy mám jisté místo
Cesta plná utrpení
Velmi ochotný personál a slušivé uniformy
Komfort a příjemná obsluha.
Ponekud starsi vozovy park s obcasnou nespolehlivosti. Velmi zvlastni chovani majitele firmy
přeplněné vlaky
8476,36 %57,53 % 

Graf

6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
a) Jak se Vám líbí vnější design vlaků1.9360.878
b) Jak jste spokojen/a s nastupováním do vlaku1.9451.088
c) Jak se Vám líbí vnitřní design vlaků1.7910.693
d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)2.3821.291
e) Jak hodnotíte osvětlení ve vlacích1.9641.035
f) Jak jste spokojen/a s hlukem ve vlacích RegioJet1.9451.052
g) Jak jste spokojen/a s dispozičním řešením jednotlivých vozů (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)1.8641.1
h) Jak hodnotíte pohodlnost sedadel1.8731.129
i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla2.1731.197
j) Je ve vlacích RegioJet dostatečný prostor pro nohy1.8271.07
k) Jak hodnotíte vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)1.9361.041
l) Jaký je Váš názor na poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)1.6181.109
m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu1.7361.03
n) Jak hodnotíte vzhled personálu (jednotnost a vzhled uniforem, upravenost…)1.6090.947
o) Jak hodnotíte toalety ve vlacích RegioJet1.6730.966
p) Jaký je Váš názor na čistotu ve vlacích1.7271.017
q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb1.61.058
r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy1.91.163

Graf

7. Uveďte prosím jakékoliv pozitivní či negativní dojmy z cestování:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
kolísavé teploty12,27 %0,68 %  
žádné nejsou12,27 %0,68 %  
Zejména asi nadstandardní čistota interiérů vlaků.12,27 %0,68 %  
Chovají se k cestujícímu jako k zákazníkovi12,27 %0,68 %  
Široká nabídka jídla a pití za super ceny12,27 %0,68 %  
Pomála WiFi sít, nemožnost zhasnutí, tvrdá sedadla 12,27 %0,68 %  
mala uspesnost plneni jizdniho radu, neschopnost reakce na mimoradne udalosti12,27 %0,68 %  
časté poruchy klimatizace /topení, časté záměny vozů12,27 %0,68 %  
cestujici kouril na toalete12,27 %0,68 %  
+ čistota, pohodlí, sluzby12,27 %0,68 %  
ostatní odpovědi bohužel k dispozici bylo pouze kupé. Modré kupé tragédie, kožené pohodlnější, ale LE nebo SC se to nevyrovná (hlavně kůže v létě)
regiojet nedal to co slíbil
Plané sliby v médiích o nových vlacích a v reálu jezdí velmi poruchové vagony koupené po vyřazení v Rakousku.
pozitivní je přístup personálu, vozy s velkoprostorem a kupé po 4 a catering
špatné hlášení ve vlacích
pohoda
Poslední dobou je vlak více znečištěný, např. polité stolky od kafe, po zimním období jsou průhledné odkládací prostory špinavé, stolky neutřené ani zespod,...
skvělá káva, příjemný personál a prostředí
jela jsem v prosinci a musela jsem sedět v kabátě, byla šílená zima
ve všech vozech je cítit zvláštní zápach
zpožděný vlak, nefungující klimaticeza ve 35°C, naprotý chaos v objednávkách, nestihající steward => s regiojetem jsem jel jen jednou a do budoucna díky této zkušenosti žádnou další cestu neplánuji.
Zatím bez problémů, zaměstnanci velmi příjemné vystupování
Pozitivum: samostatné sedadlo, kde máte relativní soukromí.
Negativní - nefunkční nebo jen částečně funkční klimatizace při několika jízdách
skvelá a pohodlná jazda
Nastoupil jsem do vlaku RJ v Hranicích na Moravě,při nástupu mi steward akorát řekl Dobrý den a to bylo všecho.Čekal jsem,že přijde a nabídne nám následující služby a to jsem si chtěl ještě objednat.Stewardi kupé procházeli a nevšímaly si nás vůbec.Hrůza
jak jsem se zmínil výše, neobsluhující steward, nevšímavost stewarda
Nemožnost přesednout si jinam když mám otravné spolucestující/díky rezervaci mám vždy zajištěné místi/výhodná cena
negativní - 2x jsem si zakoupila jízdenku do čtyřkupé a musela cestovat v šestikupé. Bez vysvětlení, prý vagon prostě není.
rychlost, cena, personál, čistota
kvalita cestování, přístup personálu - na velice dobré úrovni. Jídlo za přijatelné ceny. Jediné, co mi schází, jsou v kupé stolečky(výsuvné) u prostředního sedadla - chybí při odkládání věcí a třeba i jídla.
pohodlné cestování, nikdy se mi nechce vystupovat, dobré jídlo, příjemný personál
Perfektní obsluha, okamžité informování o zpoždění, vstřícnost personálu
nedali co slíbili - žádné noviny, jídlo ... jen voda
společnost RegioJet přinesla na naše koleje konkurenci, dokázali stlačit (ovlivnit) ceny a zvýšit komfort cestování, což hodnotím velmi pozitivně, jelikož vlakem cestuji minimálně 2x do měsíce a rozdíl oproti dřívějšku je velmi znatelný.
jednou (ale jen jednou) palubni personal vubec nezaregistroval muj nastup do vlaku, tj. po celou cestu (nastesti kratkou) si me nevsimali!!
Je velice těžké ohodnotit známkou spokojenost s personálem. Je to velice individuální. Setkala jsme se s velmi příjemnými stevardy, ale také s velmi neochotnými:-( Regoi Jetu byl asi nejvíce vytkla kvalitu Wifi připojení
Velice se mi líbí, že jakékoliv informace o jízdě jsou hlášeny. Obsluha na mě byla vždy velice příjemná a záchody krásně voněly.
Často mě zklamalo chování personálu, jeden mi řekne ono a druhý úplný opak.
Seděla jsem v kupé, kde byla pokažená klimatizace... Okamžitě se to řešilo a bylo po problému. Personál je velmi ochotný!
Žádné zpoždění, příjemný personál a rychlá obsluha.
Casta zpozdeni zpusobena poruchovosti vozu a lokomotiv
vlaky jsou většinou přeplněné, nelze cestovat operativně, protože je nutné dlouho dopředu rezervovat
ošklivé wc
3477,27 %23,29 % 

Graf

8. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5953,64 %40,41 %  
muž5146,36 %34,93 %  

Graf

9. Věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-25 let7366,36 %50 %  
26-35 let2421,82 %16,44 %  
méně než 18 let65,45 %4,11 %  
36-50 let54,55 %3,42 %  
51-65 let21,82 %1,37 %  

Graf

10. Vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6054,55 %41,1 %  
vysokoškolské3632,73 %24,66 %  
základní76,36 %4,79 %  
vyšší odborné54,55 %3,42 %  
vyučen/a21,82 %1,37 %  

Graf

11. Profese:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
student/ka6761,47 %45,89 %  
jiné1816,51 %12,33 %  
úředník/ce76,42 %4,79 %  
podnikatel/ka65,5 %4,11 %  
manuálně pracující54,59 %3,42 %  
učitel/ka54,59 %3,42 %  
nezaměstnaný/á10,92 %0,68 %  

Graf

12. Čistý měsíční příjem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 5000 Kč4944,95 %33,56 %  
5001-10 000 Kč1715,6 %11,64 %  
10 001–15 000 Kč1412,84 %9,59 %  
20 001-30 000 Kč1110,09 %7,53 %  
15 001–20 000 Kč109,17 %6,85 %  
30 001–40 000 Kč43,67 %2,74 %  
více než 50 000 Kč32,75 %2,05 %  
40 001–50 000 Kč10,92 %0,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):

  • odpověď l) Jaký je Váš názor na poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001–20 000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
  • odpověď n) Jak hodnotíte vzhled personálu (jednotnost a vzhled uniforem, upravenost…)=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
  • odpověď q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb=1:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e) Jak hodnotíte osvětlení ve vlacích=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):

9. Věk:

  • odpověď 18-25 let:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001-10 000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 11. Profese:

11. Profese:

  • odpověď student/ka:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

3. Cestujete rád/a vlakem?

4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?

6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):

8. Pohlaví:

9. Věk:

10. Vzdělání:

11. Profese:

12. Čistý měsíční příjem:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?

2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?

3. Cestujete rád/a vlakem?

4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?

6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):

8. Pohlaví:

9. Věk:

10. Vzdělání:

11. Profese:

12. Čistý měsíční příjem:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Matoušek, L.Cestovní atmosféra - RegioJet (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://cestovni-atmosfera-regiojet.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.