Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Lukáš Matoušek a jsem studentem Vysoké školy ekonomické v Praze.
Chtěl bych Vás poprosit o vyplnění tohoto dotazníku, týkajícího se cestovní atmosféry u společnosti RegioJet.
Výsledky použiji ve své bakalářské práci v rámci kapitoly srovnání konkurenčního prostředí mezi společnostmi ČD, Leo Express a RegioJet.
Děkuji.
Odpovědi respondentů
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → konec dotazníku, Ne → otázka č. 2].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ne
138
94,52 %
94,52 %
Ano
8
5,48 %
5,48 %
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [vícekrát za týden → otázka č. 3, jednou za týden → otázka č. 3, dvakrát do měsíce → otázka č. 3, jednou za měsíc → otázka č. 3, méně než jednou za měsíc → otázka č. 3, se společností RegioJet jsem ještě necestoval/a → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
méně než jednou za měsíc
61
44,2 %
41,78 %
se společností RegioJet jsem ještě necestoval/a
28
20,29 %
19,18 %
vícekrát za týden
17
12,32 %
11,64 %
jednou za měsíc
13
9,42 %
8,9 %
dvakrát do měsíce
13
9,42 %
8,9 %
jednou za týden
6
4,35 %
4,11 %
3. Cestujete rád/a vlakem?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
52
47,27 %
35,62 %
ano, velmi rád
47
42,73 %
32,19 %
spíše ne
8
7,27 %
5,48 %
ne
3
2,73 %
2,05 %
4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano, velmi se zlepšila
65
59,09 %
44,52 %
ano, nepatrné zlepšení jsem zaznamenal/a
35
31,82 %
23,97 %
nevšiml/a jsem si zlepšení
6
5,45 %
4,11 %
pozoruji zhoršení
2
1,82 %
1,37 %
spíše ne
2
1,82 %
1,37 %
5. Co se Vám vybaví, když uslyšíte slovo RegioJet?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žlutý vlak
7
6,36 %
4,79 %
pohodlí
3
2,73 %
2,05 %
vlak
3
2,73 %
2,05 %
Kvalita
2
1,82 %
1,37 %
žlutá
2
1,82 %
1,37 %
žluté vlaky
2
1,82 %
1,37 %
lháři
2
1,82 %
1,37 %
Jančura
2
1,82 %
1,37 %
pohodlné cestování
2
1,82 %
1,37 %
Žlutá barva.
1
0,91 %
0,68 %
ostatní odpovědi
lepší sushi :) Kvalita, příjemné prostředí, orchideje Služby pro cestující, kvalita, komfort Sushi ve vlaku Hezké a čisté vlaky :-)) pohodlí, úsměv Wifi mnoho povyku pro nic, agresivni lzive PR nesplněné sliby příjemná cesta vlakem káva zdarma zluty vlak Komfort Podvodné jednání ze strany majitele Radima Jančury vyprodané vlaky, návaly chamtivých cestujících prahnoucími po kávě zadarmo Pohodlí, výborná cena, kvalitní služby, jistota místa, příjemný pocit z cestování, příjemné prostředí a personál. Plané sliby a skutek utek. Věčně nefunkční klimatizace nebo topení, sliby o 100% kompenzaci i když realita je kolikrát jiná... Trapný Radim Jančura, který všechny pomlouvá pohodlí, servis, pohoda lokomotiva 162, káva, žlutá barva luxus, stewardka, občerstvení Komfort za low-cost ceny...!!! Uplakánci. podávání na palubě občerstvení . Káva, voda a noviny zadarmo Odlišný přístup k cestujícím Kvalitní vozový park (myslím pouze vozy Ampz), ochota, výborné kafe, milé prostředí. přijemnou atmosféru, čistota, pohodlí levná jízdenka, rezervované místo jízda, na kterou se vždy těším žlutá a kafe paskvil českého a anglického slova už nikdy více otravný pan Jančura a jeho lhaní kvalitní servis internet, dobrá cena, pohodlí,nabídka Kvalitní doprava za dobrou cenu a k tomu dobré služby na úrovni žlutá barva, růžové košile lepší vlak Žlutý vlak, chlapci v růžových košilkách. Železnice, Pohodlí stewardi, pohoda, príjemná cesta, koláč pohodlny zluty vlak spokojenost, pohodlí Firma s kterou nejsem spokojen. pohozené kelímky na zemi, neobsluhující steward Skvělý servis Káva komfort, příjemá obsluha, výborný servis Nutnost rezervace místenky předem, pohodlí žlutá, konkurence, vlak dobré gastronomické služby žluté vlaky, levné občerstvení, příjemné cestování Oranžová žlutý expres zlty vlak, ruzove uniformy, voda zdarma žltá a milí ľudia firma, která donutila ČD něco se sebou dělat. Kultura cestování se zadrhla někde v 80.letech minulého století - alespoň na některých tratích. krásné WC :-) Radim Jančura a žluté vlaky žlutý, příjemná atmosféra, ochotný personál, dobrá cena, voda a kafe Smrad z hadry. Žluté vlaky, čistota, komfort, perfektní služby. Moderní vlak s wifi a skvělou nabídkou levného a chutného jídla a bez problémové cestování žluté vlaky, často porouchané laté komfort sushi zmena na kolejich, žlutý spokojenost Káva, místenka, příjemná cesta žlutým vlakem žlutý vlak, voda, kafe, noviny, zdarma :-) nízká cena, stewardka Student agency společnost Studentagency, komfort tavrohový dort:-) levná, pohodlná jízda Kafe zdarma! cestování na úrovni Luxus Nadutost a vychloubačnost pana Jančury. pohodlí, vždy mám jisté místo Cesta plná utrpení Velmi ochotný personál a slušivé uniformy Komfort a příjemná obsluha. Ponekud starsi vozovy park s obcasnou nespolehlivosti. Velmi zvlastni chovani majitele firmy přeplněné vlaky
84
76,36 %
57,53 %
6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
a) Jak se Vám líbí vnější design vlaků
1.936
0.878
b) Jak jste spokojen/a s nastupováním do vlaku
1.945
1.088
c) Jak se Vám líbí vnitřní design vlaků
1.791
0.693
d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)
2.382
1.291
e) Jak hodnotíte osvětlení ve vlacích
1.964
1.035
f) Jak jste spokojen/a s hlukem ve vlacích RegioJet
1.945
1.052
g) Jak jste spokojen/a s dispozičním řešením jednotlivých vozů (uspořádání kupé, velkoprostorové vozy…)
1.864
1.1
h) Jak hodnotíte pohodlnost sedadel
1.873
1.129
i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla
2.173
1.197
j) Je ve vlacích RegioJet dostatečný prostor pro nohy
1.827
1.07
k) Jak hodnotíte vybavení vozů – (zásuvky, stolečky, možnost připojení k WIFI…)
1.936
1.041
l) Jaký je Váš názor na poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)
1.618
1.109
m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu
1.736
1.03
n) Jak hodnotíte vzhled personálu (jednotnost a vzhled uniforem, upravenost…)
1.609
0.947
o) Jak hodnotíte toalety ve vlacích RegioJet
1.673
0.966
p) Jaký je Váš názor na čistotu ve vlacích
1.727
1.017
q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb
1.6
1.058
r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy
1.9
1.163
7. Uveďte prosím jakékoliv pozitivní či negativní dojmy z cestování:
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
kolísavé teploty
1
2,27 %
0,68 %
žádné nejsou
1
2,27 %
0,68 %
Zejména asi nadstandardní čistota interiérů vlaků.
mala uspesnost plneni jizdniho radu, neschopnost reakce na mimoradne udalosti
1
2,27 %
0,68 %
časté poruchy klimatizace /topení, časté záměny vozů
1
2,27 %
0,68 %
cestujici kouril na toalete
1
2,27 %
0,68 %
+ čistota, pohodlí, sluzby
1
2,27 %
0,68 %
ostatní odpovědi
bohužel k dispozici bylo pouze kupé. Modré kupé tragédie, kožené pohodlnější, ale LE nebo SC se to nevyrovná (hlavně kůže v létě) regiojet nedal to co slíbil Plané sliby v médiích o nových vlacích a v reálu jezdí velmi poruchové vagony koupené po vyřazení v Rakousku. pozitivní je přístup personálu, vozy s velkoprostorem a kupé po 4 a catering špatné hlášení ve vlacích pohoda Poslední dobou je vlak více znečištěný, např. polité stolky od kafe, po zimním období jsou průhledné odkládací prostory špinavé, stolky neutřené ani zespod,... skvělá káva, příjemný personál a prostředí jela jsem v prosinci a musela jsem sedět v kabátě, byla šílená zima ve všech vozech je cítit zvláštní zápach zpožděný vlak, nefungující klimaticeza ve 35°C, naprotý chaos v objednávkách, nestihající steward => s regiojetem jsem jel jen jednou a do budoucna díky této zkušenosti žádnou další cestu neplánuji. Zatím bez problémů, zaměstnanci velmi příjemné vystupování Pozitivum: samostatné sedadlo, kde máte relativní soukromí. Negativní - nefunkční nebo jen částečně funkční klimatizace při několika jízdách skvelá a pohodlná jazda Nastoupil jsem do vlaku RJ v Hranicích na Moravě,při nástupu mi steward akorát řekl Dobrý den a to bylo všecho.Čekal jsem,že přijde a nabídne nám následující služby a to jsem si chtěl ještě objednat.Stewardi kupé procházeli a nevšímaly si nás vůbec.Hrůza jak jsem se zmínil výše, neobsluhující steward, nevšímavost stewarda Nemožnost přesednout si jinam když mám otravné spolucestující/díky rezervaci mám vždy zajištěné místi/výhodná cena negativní - 2x jsem si zakoupila jízdenku do čtyřkupé a musela cestovat v šestikupé. Bez vysvětlení, prý vagon prostě není. rychlost, cena, personál, čistota kvalita cestování, přístup personálu - na velice dobré úrovni. Jídlo za přijatelné ceny. Jediné, co mi schází, jsou v kupé stolečky(výsuvné) u prostředního sedadla - chybí při odkládání věcí a třeba i jídla. pohodlné cestování, nikdy se mi nechce vystupovat, dobré jídlo, příjemný personál Perfektní obsluha, okamžité informování o zpoždění, vstřícnost personálu nedali co slíbili - žádné noviny, jídlo ... jen voda společnost RegioJet přinesla na naše koleje konkurenci, dokázali stlačit (ovlivnit) ceny a zvýšit komfort cestování, což hodnotím velmi pozitivně, jelikož vlakem cestuji minimálně 2x do měsíce a rozdíl oproti dřívějšku je velmi znatelný. jednou (ale jen jednou) palubni personal vubec nezaregistroval muj nastup do vlaku, tj. po celou cestu (nastesti kratkou) si me nevsimali!! Je velice těžké ohodnotit známkou spokojenost s personálem. Je to velice individuální. Setkala jsme se s velmi příjemnými stevardy, ale také s velmi neochotnými:-( Regoi Jetu byl asi nejvíce vytkla kvalitu Wifi připojení Velice se mi líbí, že jakékoliv informace o jízdě jsou hlášeny. Obsluha na mě byla vždy velice příjemná a záchody krásně voněly. Často mě zklamalo chování personálu, jeden mi řekne ono a druhý úplný opak. Seděla jsem v kupé, kde byla pokažená klimatizace... Okamžitě se to řešilo a bylo po problému. Personál je velmi ochotný! Žádné zpoždění, příjemný personál a rychlá obsluha. Casta zpozdeni zpusobena poruchovosti vozu a lokomotiv vlaky jsou většinou přeplněné, nelze cestovat operativně, protože je nutné dlouho dopředu rezervovat ošklivé wc
34
77,27 %
23,29 %
8. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
žena
59
53,64 %
40,41 %
muž
51
46,36 %
34,93 %
9. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
18-25 let
73
66,36 %
50 %
26-35 let
24
21,82 %
16,44 %
méně než 18 let
6
5,45 %
4,11 %
36-50 let
5
4,55 %
3,42 %
51-65 let
2
1,82 %
1,37 %
10. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
středoškolské s maturitou
60
54,55 %
41,1 %
vysokoškolské
36
32,73 %
24,66 %
základní
7
6,36 %
4,79 %
vyšší odborné
5
4,55 %
3,42 %
vyučen/a
2
1,82 %
1,37 %
11. Profese:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student/ka
67
61,47 %
45,89 %
jiné
18
16,51 %
12,33 %
úředník/ce
7
6,42 %
4,79 %
podnikatel/ka
6
5,5 %
4,11 %
manuálně pracující
5
4,59 %
3,42 %
učitel/ka
5
4,59 %
3,42 %
nezaměstnaný/á
1
0,92 %
0,68 %
12. Čistý měsíční příjem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
do 5000 Kč
49
44,95 %
33,56 %
5001-10 000 Kč
17
15,6 %
11,64 %
10 001–15 000 Kč
14
12,84 %
9,59 %
20 001-30 000 Kč
11
10,09 %
7,53 %
15 001–20 000 Kč
10
9,17 %
6,85 %
30 001–40 000 Kč
4
3,67 %
2,74 %
více než 50 000 Kč
3
2,75 %
2,05 %
40 001–50 000 Kč
1
0,92 %
0,68 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
odpověď l) Jaký je Váš názor na poskytované služby na palubě – (jídlo, pití, možnost nákupu jízdenek na pražskou MHD…)=1:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 001–20 000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
odpověď n) Jak hodnotíte vzhled personálu (jednotnost a vzhled uniforem, upravenost…)=1:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi m) Jak jste spokojen/a s chováním personálu=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
odpověď q) Ohodnoťte vztah kvalita/cena poskytovaných služeb=1:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi d) Jak hodnotíte mikroklimatické podmínky ve vlacích RegioJet (teplo, zima…)=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi r) Jaký bývá Váš nejčastější požitek z jízdy=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi i) Je ve vlacích RegioJetu dostatečný prostor pro zavazadla=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi e) Jak hodnotíte osvětlení ve vlacích=1 na otázku 6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
9. Věk:
odpověď 18-25 let:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5001-10 000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:
1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi student/ka na otázku 11. Profese:
11. Profese:
odpověď student/ka:
2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi do 5000 Kč na otázku 12. Čistý měsíční příjem:
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
3. Cestujete rád/a vlakem?
4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?
6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
8. Pohlaví:
9. Věk:
10. Vzdělání:
11. Profese:
12. Čistý měsíční příjem:
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Pracujete Vy nebo někdo z Vašeho blízkého okolí ve společnosti RegioJet?
2. Jak často využíváte služeb společnosti RegioJet?
3. Cestujete rád/a vlakem?
4. Zlepšila se podle Vás železniční doprava s nástupem konkurence?
6. Následující sadu otázek ohodnoťte prosím jako ve škole (1-nejlepší, 5-nejhorší):
8. Pohlaví:
9. Věk:
10. Vzdělání:
11. Profese:
12. Čistý měsíční příjem:
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.