Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Domácí cestovní ruch
Domácí cestovní ruch
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Robert Húšťava |
---|---|
Šetření: | 11. 03. 2012 - 31. 03. 2012 |
Počet respondentů: | 13 |
Počet otázek (max/průměr): | 14 / 12.31 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 28 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.03:32 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Vážený pane, vážená paní
v rámci své bakalářské práce provádím průzkum známosti cestovní kanceláře Atis. a.s. v porovnání s jejími konkurenty a míru jejich propagace a distribuce. Cestovní kancelář Atis a.s. se specializuje na domácí cestovní ruch, kde působí 20 let. Tímto Vás prosím o chvilku Vašeho času na vyplnění tohoto dotazníku. V místech, kde jsou naznačeny řádky doplňte případnou odpověď.
Odpovědi respondentů
1. Znáte cestovní kancelář Atis a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne (přeskočte na otázku č. 4) → otázka č. 4].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne (přeskočte na otázku č. 4) | 11 | 84,62 % | 84,62 % |
Ano | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
2. Odkud jste se dozvěděli o cestovní kanceláři Atis a.s.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Z internetu | 2 | 100 % | 15,38 % |
3. Víte o CK Atis a.s. něco bližšího? (Pokud nevíte, napište ne. Pokud víte, vypište konkrétní informace)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
ne
Sídlí v Bruntále
4. Uveďte, jaké znáte 2 cestovní kanceláře, které nabízejí dovolené v Česku (mimo CK Atis) :
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Čedok, Firo Tour | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Fisher, Čedok | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Hana, | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Čedok, Firo Tours | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Modex sport, Čedok | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Čedok, Fischer | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Čedok, Fisher | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Čedok, Alexandria | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
čedok, invia | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Bavi, Čedok | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Exim Tour, Favorit | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Student Agency, Exim tour | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Firo Tour, Čedok | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
5. Uveďte, které z následujících vlastností jsou největšími přednostmi CK č.1 (max. 3 odpovědi):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Kvalita nabízených služeb | 11 | 84,62 % | 84,62 % |
Cena | 8 | 61,54 % | 61,54 % |
Zajímavá nabídka | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
Prestiž cestovní kanceláře | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
Propagace/reklama | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
6. Uveďte, které z následujících vlastností jsou největšími přednostmi CK č.2 (max. 3 odpovědi):
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Prestiž cestovní kanceláře | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
Propagace/reklama | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
Zajímavá nabídka | 7 | 53,85 % | 53,85 % |
Kvalita nabízených služeb | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
Cena | 4 | 30,77 % | 30,77 % |
7. Uveďte, kde všude jste se setkal s jejich nabídkou nebo propagačními materiály:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Bruntál
Internet, cestovní agentury, katalog.
internet, rádio, televize
internet, rozhlas, televize, ...
Internet, známí, brožury, inzerce v časopisech
Na internetu
Na internetu, v katalozích, ...
na internetu, v televizi, v časopise
Na stojanech na ulici, v TV, rádio
noviny, časopisy, internet, TV, rádio
Reklama do schránek, bilboard, časopisy
v obchodech, bilboardy, letáky, plakáty
v televizi, na internetu
8. Uveďte všechny typy a druhy propagace, na které si u těchto CK vzpomenete:
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Internet, katalog, billboardy.
internet, letáky,
Internet, známí, brožury, inzerce v časopisech, pomalovaná letadla
katalogy, internet
katalogy, letáčky, stojany, ...
Letáky, Časopisy
letáky, katalogy
Reklama do schránek, bilboard, časopisy
Reklama, spoty v televizi
Reklamní letáky, Katalogy, reklama v televizi, reklama v rádiu
telemarketing, PR, direct marketing, tištěná reklama
televizní shoty a reklamy
v obchodech, bilboardy, letáky, plakáty
9. Co Vás nejvíce ovlivní při nákupu produktu od určité CK? (max. 3 odpovědi)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Cena | 12 | 92,31 % | 92,31 % |
Doporučení od přátel a známých | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
Předchozí zkušenosti | 6 | 46,15 % | 46,15 % |
Prestiž | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
Široká nabídka | 5 | 38,46 % | 38,46 % |
Propagace/reklama | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
10. V případě, že je zájezd nabízen se slevou upřednostňujete:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Last minute (doprodej) | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
Věrnostní slevu | 2 | 15,38 % | 15,38 % |
Slevu za včasný nákup | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
11. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 10 | 76,92 % | 76,92 % |
Muž | 3 | 23,08 % | 23,08 % |
12. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 12 | 92,31 % | 92,31 % |
15 - 20 | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
13. Vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské | 12 | 92,31 % | 92,31 % |
Vysokoškolské | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
14. Zaměstnání:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 12 | 92,31 % | 92,31 % |
Zaměstnanec | 1 | 7,69 % | 7,69 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.