Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní kancelář Nev Dama

Cestovní kancelář Nev Dama

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Aneta Paulusová
Šetření:23. 03. 2012 - 30. 03. 2012
Počet respondentů:67
Počet otázek (max/průměr):16 / 12.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:61,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dobrý den,

 jsem studentka Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Tento dotazník bude sloužit k mé bakalářské práci na téma Analýza marketingové strategie cestovní kanceláře Nev Dama. Tento dotazník nemá žádné omezení (věkem, pohlavím,národností.). 

Díky 

Aneta Paulusová

Odpovědi respondentů

1. Znáte nebo slyšeli jste někdy o cestovní kanceláři Nev Dama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3552,24 %52,24 %  
ano3247,76 %47,76 %  

Graf

2. Odkud jste se dozvěděli o cestovní kanceláři Nev Dama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
od známých nebo od rodiny1340,63 %19,4 %  
média (TV, rádio..)721,88 %10,45 %  
propagační materiály (bilboardy, letáky)412,5 %5,97 %  
internet39,38 %4,48 %  
tisk 39,38 %4,48 %  
už nevím, někde jsem ten název slyšela13,13 %1,49 %  
v last minute centru13,13 %1,49 %  

Graf

3. Využili jste někdy služby cestovní kanceláře Nev Dama?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano 1krátotázka č. 4, ano 2krátotázka č. 4, ano vícekrátotázka č. 4, neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano 1krát1237,5 %17,91 %  
ne1237,5 %17,91 %  
ano 2krát618,75 %8,96 %  
ano vícekrát26,25 %2,99 %  

Graf

4. Byli jste se službami spokojeni?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen1365 %19,4 %  
velmi spokojen420 %5,97 %  
nespokojen210 %2,99 %  
spíše nespokojen15 %1,49 %  

Graf

5. Proč ne?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tragické služby delegáta, neochota, arogance, totální výsměch zákazníkovi150 %1,49 %  
naprosto se o nás nezajímali delegáti. Vpodstatě jsme je za celý pobyta ni neviděli.150 %1,49 %  

Graf

6. Kde nejraději nakupujete svou dovolenou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
webové stránky cestovní kanceláře2740,3 %40,3 %  
jiné webové stránky (invia.cz, zajezdy.cz)1928,36 %28,36 %  
nevyužívám služeb CK (vše se zajistím sám)1928,36 %28,36 %  
kamenný obchod cestovní kanceláře1725,37 %25,37 %  
přes cestovní agenturu (zprostředokovatel)1623,88 %23,88 %  

Graf

7. Máte svoji oblíbenou cestovní kancelář u které nakupujte pravidelně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4567,16 %67,16 %  
ano2232,84 %32,84 %  

Graf

8. Jakou?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Exim Tour627,27 %8,96 %  
Firo Tour418,18 %5,97 %  
ČEDOK313,64 %4,48 %  
Fischer14,55 %1,49 %  
CK Kudrna14,55 %1,49 %  
adrialand14,55 %1,49 %  
Duha tour14,55 %1,49 %  
mile14,55 %1,49 %  
CK Avantitour14,55 %1,49 %  
Victoria14,55 %1,49 %  
CK Kalousek14,55 %1,49 %  
5vorFlug14,55 %1,49 %  

Graf

9. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru cestovní kanceláře?

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
propagace/reklama5.8965.855
cena2.4783.264
pestrost nabídky3.9552.968
vzhled internetových stránek6.1492.993
prestiž cestovní kanceláře4.3283.206
předchozí zkušenost3.2543.861
doporučení od přátel, rodiny4.4334.574
vstřícnost personálu5.5073.623

Graf

10. Nejvíce by vás zaujala nabídka produktů v:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet5480,6 %80,6 %  
média (TV, rádio)1928,36 %28,36 %  
v tisku1522,39 %22,39 %  
letáky do vašich schránek1420,9 %20,9 %  
emailová sdělení1116,42 %16,42 %  
billboardy811,94 %11,94 %  
smluvní prodejci45,97 %5,97 %  

Graf

11. V případě, že je zájezd nabízen se slevou upřednostňujete:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
last minute (na poslední chvíli)4770,15 %70,15 %  
first minute (v předstihu)1014,93 %14,93 %  
slevy stálým zákazníkům68,96 %8,96 %  
dítě zdarma22,99 %2,99 %  
dovolene zajistuji sama, je to tam levnejsi pokud je zkoupeno dopredu.11,49 %1,49 %  
nevyhledávám slevy (je mi to jedno)11,49 %1,49 %  

Graf

12. Jaký typ dovolené vyhledáváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytové zájezdy5379,1 %79,1 %  
aktivní dovolenou (lyžování,cykloturistika,turistika)2334,33 %34,33 %  
poznávací zájezdy2334,33 %34,33 %  
prodloužené víkendy1116,42 %16,42 %  
wellness pobyty811,94 %11,94 %  
jiná11,49 %1,49 %  

Graf

13. Preferujete spíše:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
letní dovolenou4161,19 %61,19 %  
jezdím na zimní i na letní2232,84 %32,84 %  
zimní dovolenou45,97 %5,97 %  

Graf

14. Jste :

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena5074,63 %74,63 %  
muž1725,37 %25,37 %  

Graf

15. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 4465,67 %65,67 %  
26-351420,9 %20,9 %  
36-4545,97 %5,97 %  
56 a více45,97 %5,97 %  
46-5511,49 %1,49 %  

Graf

16. V jakém kraji žijete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pardubický2029,85 %29,85 %  
Jihomoravský1014,93 %14,93 %  
Zlínský811,94 %11,94 %  
Hl.město Praha710,45 %10,45 %  
Moravskoslezský68,96 %8,96 %  
Olomoucký45,97 %5,97 %  
Středočeský34,48 %4,48 %  
Královehradecký34,48 %4,48 %  
Plzeňský22,99 %2,99 %  
Ústecký22,99 %2,99 %  
Vysočina11,49 %1,49 %  
Jihočeský11,49 %1,49 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Znáte nebo slyšeli jste někdy o cestovní kanceláři Nev Dama?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi od známých nebo od rodiny na otázku 2. Odkud jste se dozvěděli o cestovní kanceláři Nev Dama?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano 1krát na otázku 3. Využili jste někdy služby cestovní kanceláře Nev Dama?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Využili jste někdy služby cestovní kanceláře Nev Dama?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen na otázku 4. Byli jste se službami spokojeni?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte nebo slyšeli jste někdy o cestovní kanceláři Nev Dama?

2. Odkud jste se dozvěděli o cestovní kanceláři Nev Dama?

3. Využili jste někdy služby cestovní kanceláře Nev Dama?

4. Byli jste se službami spokojeni?

6. Kde nejraději nakupujete svou dovolenou?

7. Máte svoji oblíbenou cestovní kancelář u které nakupujte pravidelně?

9. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru cestovní kanceláře?

10. Nejvíce by vás zaujala nabídka produktů v:

11. V případě, že je zájezd nabízen se slevou upřednostňujete:

12. Jaký typ dovolené vyhledáváte?

13. Preferujete spíše:

14. Jste :

15. Kolik je Vám let?

16. V jakém kraji žijete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte nebo slyšeli jste někdy o cestovní kanceláři Nev Dama?

2. Odkud jste se dozvěděli o cestovní kanceláři Nev Dama?

3. Využili jste někdy služby cestovní kanceláře Nev Dama?

4. Byli jste se službami spokojeni?

6. Kde nejraději nakupujete svou dovolenou?

7. Máte svoji oblíbenou cestovní kancelář u které nakupujte pravidelně?

9. Co vás nejvíce ovlivňuje při výběru cestovní kanceláře?

10. Nejvíce by vás zaujala nabídka produktů v:

11. V případě, že je zájezd nabízen se slevou upřednostňujete:

12. Jaký typ dovolené vyhledáváte?

13. Preferujete spíše:

14. Jste :

15. Kolik je Vám let?

16. V jakém kraji žijete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Paulusová, A.Cestovní kancelář Nev Dama (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://cestovni-kancelar-nev-dama.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.