Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní kanceláře a agentury zaměřené na studenty

Cestovní kanceláře a agentury zaměřené na studenty

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Karolina Jandová
Šetření:10. 04. 2014 - 16. 04. 2014
Počet respondentů:149
Počet otázek (max/průměr):24 / 16.99
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:86,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:03
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku, který bude využit při zpracování mé bakalářské práce na téma Srovnání nabídky cestovních agentur se zaměřením na studenty . Velmi si vážím Vašich odpovědí a předem děkuji za Váš čas.

Odpovědi respondentů

1. Znáte cestovní kancelář Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14697,99 %97,99 %  
ne32,01 %2,01 %  

Graf

2. Jak ji vnímáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pozitivně12786,99 %85,23 %  
nemám na ni názor138,9 %8,72 %  
negativně64,11 %4,03 %  

Graf

3. Využil/a jste někdy služeb Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12082,19 %80,54 %  
ne2617,81 %17,45 %  

Graf

4. Které služby jste využil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vnitrostátní autobusová přeprava10486,67 %69,8 %  
přeshraniční autobusová přeprava6352,5 %42,28 %  
vlaková přeprava2621,67 %17,45 %  
letenky2218,33 %14,77 %  
jazykový / studijní pobyt1310,83 %8,72 %  
pojištění54,17 %3,36 %  
pracovní pobyt43,33 %2,68 %  
taxi po Praze43,33 %2,68 %  
zájezd přes Dovolená.cz43,33 %2,68 %  
ubytování21,67 %1,34 %  
Vizum10,83 %0,67 %  
viza10,83 %0,67 %  
pronájem auta10,83 %0,67 %  

Graf

5. Jak jste byl/a s poskytnutými službami spokojen/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
velmi spokojen/a, nabízené služby jsou na vysoké úrovni7965,83 %53,02 %  
spokojen/a, ale něco by se dalo zlepšit3529,17 %23,49 %  
neutrální názor, služby mě nijak neoslnily65 %4,03 %  

Graf

6. Co byste na službách poskytovaných Student Agency zlepšil/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic, služby odpovídají mým požadavkům7472,55 %49,66 %  
jednání se zákazníky, sms rezervace10,98 %0,67 %  
snížila bych cenu pracovních pobytů, jazykových/studijních pobytů10,98 %0,67 %  
příjemnější personál např. ve vlacích10,98 %0,67 %  
nástupní místa (v zahraničí jsou zcela mimo autobusová nádraží a těžko se hledají)10,98 %0,67 %  
více nástupních míst co se týče autobusové dopravy10,98 %0,67 %  
péče o cestující ve vlaku10,98 %0,67 %  
mezistátní doprava (zejména noční spoje) by mohly nabízet nějaké deky nebo polštářky na spaní)10,98 %0,67 %  
funkčnost-často nejde kávovar, WC, TV 10,98 %0,67 %  
servis10,98 %0,67 %  
více spojů na více míst10,98 %0,67 %  
častější spoje10,98 %0,67 %  
KRATŠÍ DOBA PŘI HLEDÁNÍ RODINY PRO AUPAIR POBYTY, ČEKALA JSEM BEZMÁLA 3 MĚSÍCE.10,98 %0,67 %  
cena10,98 %0,67 %  
rozšířit linky autobusů do menších měst10,98 %0,67 %  
mají docela často poruchy, zpoždění, hlavně co se vlaků týče teda, takže nějaké přísnější/častější technické kontroly, jinak služby mi vyhovují10,98 %0,67 %  
kázeň cestujících10,98 %0,67 %  
nižší cena10,98 %0,67 %  
Při zájezdu do Helrlíkovic prodávaly cestu s permanentkou za plnou cenu i když byla vedlejší sezóna a navíc tam ani nebyl sníh.10,98 %0,67 %  
taxi doprava je silena.Ceny vysoke, dlouhe cekaci lhuty10,98 %0,67 %  
informace o jízdném10,98 %0,67 %  
flexibilitu jazykových kurzů10,98 %0,67 %  
Úvodní přivítání na cestě pouštět z nahrávky a zkrátit obsah10,98 %0,67 %  
ochotu personálu10,98 %0,67 %  
Regionální přepravu a počet spojů10,98 %0,67 %  
dosažitelnost deklarovaných služeb (často porouchaný kávovar apod.)10,98 %0,67 %  
Snížit poplatky10,98 %0,67 %  
Cenu u pobytů10,98 %0,67 %  
nabídka nápoju a jidel10,98 %0,67 %  

Graf

7. Byl/a jste spokojen/a s cenou služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano, úroveň služeb odpovídá jejich ceně10688,33 %71,14 %  
ne, služby jsou zbytečně předražené1210 %8,05 %  
nevím21,67 %1,34 %  

Graf

8. Uplatnil/a jste někdy při nákupu služeb nějakou z nabízených slev?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 9, neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6755,83 %44,97 %  
ne5344,17 %35,57 %  

Graf

9. Kterou slevu jste uplatnil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ISIC/ALIVE karta4871,64 %32,21 %  
kreditová jízdenka2435,82 %16,11 %  
mládežník do 26 let2435,82 %16,11 %  
žákovská sleva1217,91 %8,05 %  
valentýnská sleva(2 za cenu jednoho)11,49 %0,67 %  
first minute11,49 %0,67 %  
dítě do 6 let11,49 %0,67 %  

Graf

10. Doporučili byste Student Agency svým známým či rodině?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12283,56 %81,88 %  
nevím1812,33 %12,08 %  
ne64,11 %4,03 %  

Graf

11. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou propagace Student Agency?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11478,08 %76,51 %  
ne3221,92 %21,48 %  

Graf

12. Kde jste na danou propagaci narazil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet10188,6 %67,79 %  
tisk4842,11 %32,21 %  
billboard3934,21 %26,17 %  
MHD3328,95 %22,15 %  
rádio1916,67 %12,75 %  
jejich autobusy10,88 %0,67 %  
lingua days10,88 %0,67 %  

Graf

13. Znáte cestovní agenturu STA Travel?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 14, neotázka č. 18].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13691,28 %91,28 %  
ano138,72 %8,72 %  

Graf

14. Využil/a jste někdy jejích služeb?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne13100 %8,72 %  

Graf

15. Kterých služeb STA Travel jste využil/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

žádné odpovědi

16. Byl/a jste s nimi spokojen/a?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádné odpovědi

17. Kde jste se o STA Travel dozvěděl/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet861,54 %5,37 %  
známí/přátelé323,08 %2,01 %  
letáček215,38 %1,34 %  

Graf

18. Vlastníte slevovou studentskou kartu ISIC?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11174,5 %74,5 %  
ne3825,5 %25,5 %  

Graf

19. Využil/a jste ji již někdy k uplatnění studentské slevy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 20, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano10897,3 %72,48 %  
ne32,7 %2,01 %  

Graf

20. Využil/a jste ji někdy k nákupu služeb vztahujících se k cestování?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 22].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6257,41 %41,61 %  
ne4642,59 %30,87 %  

Graf

21. O jakou službu/slevu se jednalo?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

autobus

Autobus po republice student agency

autobusová doprava

autobusová doprava

autobusová doprava

autobusove a vlakove jizdenky

cesta s SA

cesta vlakem, autobus

cestovní pojištění, snížené vstupné

cezhraniční autobusová přeprava

doprava

Doprava

doprava, vstup do památky

jízdenka

jízdenka na autobus, na vlak

jízdenka-autobus, vstupy do atraktivit v ČR i zahraničí

jízdenka, letenka

Jízdenky

Jizdenky

jízdenky na autobus do zahraničí

jízdné

levnější cestovní pojištění, jízdenky

listok na autobus, letenka

MHD, hudební festival a asi ještě něco Kájo :)

Myslím Kájo, že sem dostal slevu na jízdenku do Vídně od Student agency. Už sem se bál co zakliknout, aby na mě nevyskočilo tisíc dalších otázek :-), ještě že neznám STA Travel ;-) Přeju hodně respondentů Michal Š.

nákup jízdenky

nákup jízdenky

pojištění

pojištění

pojištění, jízdenka

prohlídky muzeí, slevy na průvodce (a to i tištěné)...

sleva na autobusovou dopravu a skipass

sleva na dopravu

sleva na jízdenku

sleva na jízdném

sleva na jízdném, sleva na vstupné

sleva na pojištění, sleva na vstupném do muzeí v cizině, sleva na jízdné MHD

Sleva na vlakovou jízdenku v USA (trasa: New York - Harrisburg), sleva na vstup do památkových objektů

slevy na jízdném

student agency bus

Ubytování Slevy na vstupném

vlak v GB, poloviční (studenstké) MHD jízdné v ČR

vstupné, jízdné na vleku

vstupy do atraktivit cestovního ruchu, doprava

Vstupy do muzeí apod.

výhodnější cestovní pojištění sleva na jízdném

22. Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-2411375,84 %75,84 %  
25-302718,12 %18,12 %  
31+64,03 %4,03 %  
18 a méně32,01 %2,01 %  

Graf

23. Stále studujete?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano12483,22 %83,22 %  
ne2516,78 %16,78 %  

Graf

24. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena11879,19 %79,19 %  
muž3120,81 %20,81 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

5. Jak jste byl/a s poskytnutými službami spokojen/a?

  • odpověď velmi spokojen/a, nabízené služby jsou na vysoké úrovni:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic, služby odpovídají mým požadavkům na otázku 6. Co byste na službách poskytovaných Student Agency zlepšil/a?

8. Uplatnil/a jste někdy při nákupu služeb nějakou z nabízených slev?

  • odpověď ano:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ISIC/ALIVE karta na otázku 9. Kterou slevu jste uplatnil/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi kreditová jízdenka na otázku 9. Kterou slevu jste uplatnil/a?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi mládežník do 26 let na otázku 9. Kterou slevu jste uplatnil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žákovská sleva na otázku 9. Kterou slevu jste uplatnil/a?

13. Znáte cestovní agenturu STA Travel?

  • odpověď ano:
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 14. Využil/a jste někdy jejích služeb?

14. Využil/a jste někdy jejích služeb?

  • odpověď ne:
    • 11.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Znáte cestovní agenturu STA Travel?

18. Vlastníte slevovou studentskou kartu ISIC?

  • odpověď ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 23. Stále studujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Znáte cestovní kancelář Student Agency?

2. Jak ji vnímáte?

3. Využil/a jste někdy služeb Student Agency?

4. Které služby jste využil/a?

5. Jak jste byl/a s poskytnutými službami spokojen/a?

6. Co byste na službách poskytovaných Student Agency zlepšil/a?

7. Byl/a jste spokojen/a s cenou služeb?

8. Uplatnil/a jste někdy při nákupu služeb nějakou z nabízených slev?

9. Kterou slevu jste uplatnil/a?

10. Doporučili byste Student Agency svým známým či rodině?

11. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou propagace Student Agency?

12. Kde jste na danou propagaci narazil/a?

13. Znáte cestovní agenturu STA Travel?

14. Využil/a jste někdy jejích služeb?

18. Vlastníte slevovou studentskou kartu ISIC?

19. Využil/a jste ji již někdy k uplatnění studentské slevy?

20. Využil/a jste ji někdy k nákupu služeb vztahujících se k cestování?

22. Váš věk?

23. Stále studujete?

24. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Znáte cestovní kancelář Student Agency?

2. Jak ji vnímáte?

3. Využil/a jste někdy služeb Student Agency?

4. Které služby jste využil/a?

5. Jak jste byl/a s poskytnutými službami spokojen/a?

6. Co byste na službách poskytovaných Student Agency zlepšil/a?

7. Byl/a jste spokojen/a s cenou služeb?

8. Uplatnil/a jste někdy při nákupu služeb nějakou z nabízených slev?

9. Kterou slevu jste uplatnil/a?

10. Doporučili byste Student Agency svým známým či rodině?

11. Setkal/a jste se někdy s nějakou formou propagace Student Agency?

12. Kde jste na danou propagaci narazil/a?

13. Znáte cestovní agenturu STA Travel?

14. Využil/a jste někdy jejích služeb?

18. Vlastníte slevovou studentskou kartu ISIC?

19. Využil/a jste ji již někdy k uplatnění studentské slevy?

20. Využil/a jste ji někdy k nákupu služeb vztahujících se k cestování?

22. Váš věk?

23. Stále studujete?

24. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Jandová, K.Cestovní kanceláře a agentury zaměřené na studenty (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://cestovni-kancelare-a-agentur.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.