Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cestovní ruch v České republice

Cestovní ruch v České republice

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza S
Šetření:08. 02. 2013 - 03. 03. 2013
Počet respondentů:191
Počet otázek (max/průměr):11 / 10.02
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:79,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:09
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,  

 

jsem studentka a výsledky tohoto dotazníku budu uvádět v maturitní práci. Celý dotazník vám zabere jen 2 minuty. Vaše vyplnění dotazníku mi velice pomůže.

Předem děkuji za ochotnou spolupráci.

Odpovědi respondentů

1. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
do 25 let14374,87 %74,87 %  
25 - 504322,51 %22,51 %  
nad 50 let52,62 %2,62 %  

Graf

2. Všimli jste si někdy nějaké propagace cestovního ruchu? (např. TV spoty, katalogy, letáčky, veletrh CR,…)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano16083,77 %83,77 %  
ne3116,23 %16,23 %  

Graf

3. Pokud ano, které vás upoutaly?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

ano v cestovní kancelaře

bannery na internetu

barevné, na křídovém papíře

Czech tourism

CzechTourism

Česko - to letí

Dovolená v Česku – to letí!, upoutávky na jižní moravu

Fisher

GO

hlavně tv spoty a upoutávky v rádiu

Holiday World

hory a lyžařská střediska

internetová propagace

internetová reklama

internetové upoutávky

Jihočeský kraj

katalogy

katalogy

katalogy

katalogy

Katalogy

katalogy

katalogy

katalogy, internet

katalogy, letáčky

katalogy, letáky, veletrhy, internet, videa

katalogy, tv spoty

Katalogy, zvlášť pokud jsou zajímavě graficky řešené

Letáčky

letáčky ve schránce, TV spoty

letáky

letáky

Morava

Morava

Na internetu při slevových akcích Slevomat

nevím

nevím

Nevybavuji si

nevzpomínám si

Nová reklama CzechTourism

Plakáty, TV spot.

projekt kudy z nudy, Česko letí.

propagace cestovního ruchu na billboardech s paní v kroji a řepkovým polem, což nedobré pro zahraničí (vytvoří si špatný obraz o ČR) Kudyznudy.cz praguecityline.cz

především letáčky

příjemné navození ráje

Region a Go v Brně. kampaň Czech Tourism - Czech republike

region tour

Reklama na internetu

Reklama v kině před zahájením filmu.

reklamní spoty

reklamy v TV

reklamy v TV, novinách, letáky

spoty

spoty na internetu, katalogy

TV - zahraniční destinace

tv propagace Chorvatsko

tv reklamy

TV reklamy

TV spot

TV spoty

TV spoty Kudy z nudy a CzechTourism

tv spoty, internet

tv spoty, katalogy

Tv spoty, katalogy

TV spoty, katalogy

TV spoty, veletrh CR

TV, billboardy

tv, mail, katalogy. Podle místa, které mě zaujalo

tvorba propagace ČR od Czech Toursm

Určitě nejvíc televize, moře, pláž..

veletr cestovního ruchu na Výstavišti 7.-10.2.2013

veletrh

veletrh cestovního ruchu v Plzni

veletrh CR na výstavišti

veletrh go region brno, spoty v televizi na nádraží

veletrh Holiday World

veletrh v Holešovicích

veletrhy

veletrhy

videospoty,

web kudyznudy.cz

Zofinske forum na tema Cestovni ruch

žádné

žádné

žádné

žádné

žádné

Žádné...většina jich je hrozných, například reklama na region Ostrava, který běží v kině před filmem

že by mě přímo nějaký zaujal, to se říct nedá, ale uvědomuji si reklamy na portály kudyznudy.cz, pohadkovecesko.cz atd.

4. Trávíte dovolenou v České republice?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12665,97 %65,97 %  
Ne, jezdím do zahraničí6031,41 %31,41 %  
Ne, nejezdím na dovolenou52,62 %2,62 %  

Graf

5. Pokud trávíte dovolenou v České republice, uveďte oblíbená místa

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Adršpašské skály, Babiččino údolí

Beskydy

České Budějovice, Český Krumlov, Krkonoše, Šumana, Vranov nad Dyjí

české švýcarsko, šumava, morava

Český Krumlov

Český Krumlov

Český Krumlov

Český Krumlov, Moravský kras

Český ráj

český ráj, jižní Morava

Český ráj, Krokonoše, střední Čechy

Český ráj, morava, středočeský kraj

Český ráj, Olomoucký kraj

Český Ráj, Třeboň, Beskydy, Vysočina

Český ráj, východní část Střodočeského kraje

hory

Hory, lesy,

hrady, zámky a zajímavá místa

chalupa ve středních Čechách, Moravské sklípky, hory

Jeseníky, Lužické hory, Českomoravská vysočina

Jeseníky, Šumava, Východní slovácko, Brno

jihočeský kraj

Jizerské hory,Šumava

jizni cechy, kokorimsko, adrspassko

Jižní čechy

Jižní Čechy

jižní čechy

Jižní Čechy

Jižní Čechy

Jižní Čechy

Jížní Čechy

jižní Čechy

Jižní čechy a Jižní Morava

Jižní Čechy, Česká Kanada, Vysočina

Jižní Čechy, Jižní Morava, Krkonoše

Jižní Čechy, Morava

Jižní Čechy, Morava, Karlovy Vary, Máchovo jezero

Jižní čechy, morava, krkonoše

Jižní Čechy, Západní Čechy

Jižní Čechy( Písek, Hluboká nad Vltavou, Český Krumlov)

jižní morava

jižní Morava, Český ráj

Jížní Morava, Jížní a Severní Čechy - nemám oblíbená místa

jižní morava, jižní čechy

Jižní Morava, Jižní Čechy

jižní Morava, Jižní Čechy, Beskydy

Jížní Morava, Jížní Čechy.

jižní morava, lednicko valtický areál

kokořínsko, Krkonoše, Hanácko

Krkonoše Vysočina

Krkonoše

Krkonoše, Jeseníky, Beskydy, Šumava

Krkonoše, Jeseníky, Praha

Krkonoše, Pálava

Krkonoše, Šumava, Morava

krusne hory

Lipno

Lipno, Hřensko, Morava

Lipno, Krkonoše

Lipno, Morava, Hřensko

Lipno, Praděd

Máchovo jezero, Lipno, Liberec

Máchovo jezero, Slapy

Mariánské Lázně, Svijany, Máchovo jezero

na své chatě

Nejčastěji Beskydy, Jeseníky ale i jiné oblasti ČR.

Novohradské hory, Jeseníky

Občas, Beskydy, Rozkoě u Náchoda

Orlické hory, Beskydy, Český ráj

Orlické hory, Šumava, Berounsko

Orlík

Orlík, Seč, Vltava

Pastvinská přehrada, Jeseníky, Slezká Harta, Kroměřížsko

Plzeň,Český Krumlov

Plzeňsko, Český Švýcarsko, Křivoklátsko a Český kras

Praha

praha

Praha, Jižní Čechy

Řecké ostrovy (Zakynthos, Kréta), španělské ostrovy (Malorca, Ibiza)

sjíždění řek - Vltava, Lužnice, Sázava vysočina jižní morava

Slapy, Máchovo jezero, Lednice, Jižní Morava

Střední a Jižní Čechy

střední a jižní Čechy

středočeský kraj

Středočeský kraj

Špindlerův mlýn, Jižní Čechy

šumava

Šumava

šumava

Šumava (Lipno), Český Krumlov, Krkonoše, Jeseníky

šumava, český ráj

Šumava, Český Ráj, České Středohoří

Šumava, Jizerské hory

Šumava, Jizerské hory, Krušné hory

Šumava, jižní Morava, hezká města - Kutná Hora, Český Krumlov, atd.

Šumava, Krkonoše

Šumava, Krkonoše, jižní Morava

Třeboňsko

turistika - turistické stezky všudemožně

Uherské Hradiště

venkov

vodácké kempy, skály- české švýcarsko, český ráj, prachovské skály atd.

všechny hrady a zámky

Vysočina, Jižní Morava, Jižní Čechy

Zlatá stezka Českého ráje, Krkonoše, Beskydy, Jeseníky

6. Jakou dovolenou preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pobytovou8142,41 %42,41 %  
poznávací7237,7 %37,7 %  
zaměřenou na sportování, turistiku3015,71 %15,71 %  
jiné84,19 %4,19 %  

Graf

7. Využíváte služeb cestoní kanceláře?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10253,4 %53,4 %  
ano8946,6 %46,6 %  

Graf

8. Jaké ubytování preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hotel9248,17 %48,17 %  
penzion8745,55 %45,55 %  
apartmán7036,65 %36,65 %  
kemp5126,7 %26,7 %  
jiné2714,14 %14,14 %  

Graf

9. Jakou dopravu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
osobní automobil12665,97 %65,97 %  
letadlo9147,64 %47,64 %  
autobus3920,42 %20,42 %  
jiné2211,52 %11,52 %  
jené42,09 %2,09 %  

Graf

10. Jak dlouhý bývá váš pobyt?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
týden11761,26 %61,26 %  
14 dní3719,37 %19,37 %  
víkend3216,75 %16,75 %  
více jak 14 dní52,62 %2,62 %  

Graf

11. Kolik vás přibližně stojí týdenní dovolená pro jednu osobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 6000 Kč7338,22 %38,22 %  
do 6000 Kč5930,89 %30,89 %  
do 3000 Kč3317,28 %17,28 %  
3000 Kč2613,61 %13,61 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Váš věk:

2. Všimli jste si někdy nějaké propagace cestovního ruchu? (např. TV spoty, katalogy, letáčky, veletrh CR,…)

4. Trávíte dovolenou v České republice?

6. Jakou dovolenou preferujete?

7. Využíváte služeb cestoní kanceláře?

8. Jaké ubytování preferujete?

9. Jakou dopravu preferujete?

10. Jak dlouhý bývá váš pobyt?

11. Kolik vás přibližně stojí týdenní dovolená pro jednu osobu?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Váš věk:

2. Všimli jste si někdy nějaké propagace cestovního ruchu? (např. TV spoty, katalogy, letáčky, veletrh CR,…)

4. Trávíte dovolenou v České republice?

6. Jakou dovolenou preferujete?

7. Využíváte služeb cestoní kanceláře?

8. Jaké ubytování preferujete?

9. Jakou dopravu preferujete?

10. Jak dlouhý bývá váš pobyt?

11. Kolik vás přibližně stojí týdenní dovolená pro jednu osobu?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

S, T.Cestovní ruch v České republice (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://cestovni-ruch-v-ceske-republ.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.