Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cesty do Německa a jejich motiv

Cesty do Německa a jejich motiv

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Vinikarová
Šetření:08. 01. 2011 - 30. 01. 2011
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

v rámci mé Diplomové práce na Vysoké škole ekonomické v Praze provádím výzkum v oblasti cestovního ruchu. Tématika ankety je věnována cestování do zahraničí, především do Německa, a získávání informací k Vašim cestám a působení dalších vlivů na Vaše rozhodování. Účast na anketě je dobrovolná a anonymní. Data budou zpracována v rámci mé Diplomové práce.

 

Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než pár minut a pozitivně tím přispějete ke zpracování Diplomové práce.

 

Děkuji za Vaši spolupráci a čas, který budete vyplnění věnovat.

 

Anna Vinikarová
 

Odpovědi respondentů

1. CzechTourism je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Agentura propagující Českou republiku na zahraničních trzích9262,16 %62,16 %  
Státní příspěvková organizace Ministerstva pro místní rozvoj5839,19 %39,19 %  
Sdružení podniků cestovního ruchu působící na českém trhu2214,86 %14,86 %  
Pravidelný časopis o cestování po České republice42,7 %2,7 %  

Graf

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám Německou turistickou centráluotázka č. 3, Ano, už jsem o tom někdy slyšel / a, ale podrobnosti neznámotázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8356,08 %56,08 %  
Ano, už jsem o tom někdy slyšel / a, ale podrobnosti neznám 4127,7 %27,7 %  
Ano, znám Německou turistickou centrálu 2416,22 %16,22 %  

Graf

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel1770,83 %11,49 %  
Ano, úspěšně729,17 %4,73 %  

Graf

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, opakovaněotázka č. 5, Ano, jednouotázka č. 5, Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / aotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, opakovaně 11980,41 %80,41 %  
Ano, jednou 1610,81 %10,81 %  
Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / a 138,78 %8,78 %  

Graf

5. Jel / a jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuálně12693,33 %85,14 %  
s CK / CA1611,85 %10,81 %  
obchodně139,63 %8,78 %  

Graf

6. Jel / a jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli9671,11 %64,86 %  
S rodinou6145,19 %41,22 %  
Sám / a3626,67 %24,32 %  
S kolegy1611,85 %10,81 %  

Graf

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 4 denní6648,89 %44,59 %  
1 denní3626,67 %24,32 %  
8 denní a více1813,33 %12,16 %  
5 – 7 denní1511,11 %10,14 %  

Graf

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nabídka je širokospektrální11577,7 %77,7 %  
Ano, ale nabídka je velmi limitována2416,22 %16,22 %  
Ne, domnívám se, že je mnoho zajímavějších destinací96,08 %6,08 %  

Graf

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet - vyhledávač11275,68 %75,68 %  
Internet - stránky místa6443,24 %43,24 %  
Průvodce4731,76 %31,76 %  
Turistické centrály96,08 %6,08 %  
přes známé21,35 %1,35 %  
Internet - Newsletter21,35 %1,35 %  
časopis10,68 %0,68 %  
nikde jsem nic nehledala10,68 %0,68 %  
JEL JSEM JEN TAK ...10,68 %0,68 %  
od přátel10,68 %0,68 %  
rodina žijící v Německu10,68 %0,68 %  
škola,byl to školní zájezd10,68 %0,68 %  
od kamarádů10,68 %0,68 %  
od rodiny10,68 %0,68 %  
doporučení známých10,68 %0,68 %  
wikipedia.org10,68 %0,68 %  
kamaráti, rodina10,68 %0,68 %  
od tety, která v Německu bydlí10,68 %0,68 %  
google earth10,68 %0,68 %  
od přátel/známých, kteří tam již byli10,68 %0,68 %  
známí, přáteé10,68 %0,68 %  
známí v místě pobytu10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  
Od známých.10,68 %0,68 %  
od kamardky10,68 %0,68 %  
doporučení10,68 %0,68 %  
od CA10,68 %0,68 %  
známí10,68 %0,68 %  
nevyhledávám informace, Německo navštěvuji jako10,68 %0,68 %  
tranzit. Bydlím na hranicích, cesta do vedlejšího 10,68 %0,68 %  
města je přez Německo kratší. Cesta přez ČR je 910,68 %0,68 %  
km a přez Německo jen 4 km. Jezdi tak i autobus :)10,68 %0,68 %  
Německem jen projíždím, proto info o něm z GPS10,68 %0,68 %  

Graf

10. Informace o zemi jste získal / a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hledal / a jsem si sama13591,22 %91,22 %  
Od CK / CA - informační prospekty85,41 %5,41 %  
Od CK / CA - ústní předání53,38 %3,38 %  
od přátel21,35 %1,35 %  
nehledala10,68 %0,68 %  
PO CESTĚ10,68 %0,68 %  
přes známé10,68 %0,68 %  
rodina žijící v Německu10,68 %0,68 %  
nic jsem nehledal10,68 %0,68 %  
kamaráti, rodina10,68 %0,68 %  
od kamaráda10,68 %0,68 %  
ve škole (Německá škola)10,68 %0,68 %  
Také od známých.10,68 %0,68 %  
od kamaradky10,68 %0,68 %  
Německem jen projíždím, proto info o něm z GPS10,68 %0,68 %  

Graf

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, chtěla jsem si rozšířit zásobu informací z domova8960,14 %60,14 %  
Ne, informace z domova pro mě byly dostačující2315,54 %15,54 %  
Ne, informace z domova pro mě byli dostačující2114,19 %14,19 %  
Ano, informací z domova jsem měla nedostatek138,78 %8,78 %  
Ne, pro cestování nepovažuji za důležité se o destinaci informovat21,35 %1,35 %  

Graf

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglicky13087,84 %87,84 %  
Německy7450 %50 %  
Francouzsky1711,49 %11,49 %  
Španělsky1711,49 %11,49 %  
italsky42,7 %2,7 %  
rusky32,03 %2,03 %  
portugalsky21,35 %1,35 %  
žádným21,35 %1,35 %  
Ani jedním10,68 %0,68 %  
česky10,68 %0,68 %  
komunikativně AJ, NJ10,68 %0,68 %  
polsky10,68 %0,68 %  
Ale není to zas až tolik aktivně:)10,68 %0,68 %  
žádný10,68 %0,68 %  
Latina10,68 %0,68 %  
čeština10,68 %0,68 %  
řečtina10,68 %0,68 %  
Hebrejština10,68 %0,68 %  
Portugalština10,68 %0,68 %  
polština pasivně10,68 %0,68 %  
ruština -pouze hovor.10,68 %0,68 %  

Graf

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - 5x a více6543,92 %43,92 %  
Ne2516,89 %16,89 %  
Ano - 2x2516,89 %16,89 %  
Ano - 3x2013,51 %13,51 %  
Ano - 4x138,78 %8,78 %  

Graf

14. Jaký je motiv Vašich cest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Městská turistika9463,51 %63,51 %  
Aktivní dovolená6543,92 %43,92 %  
Vánoční trhy4329,05 %29,05 %  
Služební cesty2214,86 %14,86 %  
Wellness128,11 %8,11 %  
návštěva přátel42,7 %2,7 %  
Nákupy42,7 %2,7 %  
nakupování 32,03 %2,03 %  
Studium32,03 %2,03 %  
návštěva rodiny21,35 %1,35 %  
zábavní parky21,35 %1,35 %  
Sportovní utkání21,35 %1,35 %  
návštěva přátel a známých21,35 %1,35 %  
návštěva přátel, přestupní stanice10,68 %0,68 %  
navšětvá známých + dovolená10,68 %0,68 %  
navstevy pritele ;)10,68 %0,68 %  
návštěva kamarádů10,68 %0,68 %  
študijný pobyt10,68 %0,68 %  
příroda10,68 %0,68 %  
MOTO DOVOLENÁ10,68 %0,68 %  
VFR10,68 %0,68 %  
oktoberfest10,68 %0,68 %  
návštěva příbuzných10,68 %0,68 %  
chata s přáteli10,68 %0,68 %  
Poznávání a odpočinek10,68 %0,68 %  
erasmus10,68 %0,68 %  
studium :)10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
Jazykový kurz10,68 %0,68 %  
nemecko nenavstevuji pouze projizdim10,68 %0,68 %  
kulturní akce10,68 %0,68 %  
rodina, kamaráti10,68 %0,68 %  
turnaj v házené10,68 %0,68 %  
návštěva partnera na Erasmu10,68 %0,68 %  
návštěva příbuzných, nákupy10,68 %0,68 %  
pobyt Erasmus v Berlíně10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  
jazkové kurzy10,68 %0,68 %  
tranzit, nákup10,68 %0,68 %  
studijní cesty10,68 %0,68 %  
festival10,68 %0,68 %  
průjezd do jiných zemí10,68 %0,68 %  

Graf

15. Co bylo pro Vás rozhodujícím faktorem při volbě Německa jako cílové destinace Vaši dovolené?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdálenost42,72 %2,7 %  
památky32,04 %2,03 %  
je blízko32,04 %2,03 %  
rodina32,04 %2,03 %  
jazyk 21,36 %1,35 %  
přátelé21,36 %1,35 %  
blízkost21,36 %1,35 %  
-21,36 %1,35 %  
dostupnost21,36 %1,35 %  
Nic, nikdy jsem Německo nenavštívila.10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi architektura
chybělo mi do sbírky
jazyk + dopravní dostupnost kultura
Blízkost ČR, skvělé podmínky pro bruslaře.
transit / návštěva přátel
dovolená blízko ČR na pár dní
kulturni akce, Berlin
reference od přátel
veletrh ITB, dostupnost destinace
Lépe poznat Německo osobně. :)
kamarádi
chcela som si vyskúšať štúdium na nemeckej univerz
znami, pritel, exkurze
je to blízko, podobná kultura, lepší než v ČR
žil jsem tam - mám zde přátele
Byl jsem na návštěvě přátel.
Trh, vzdálenost - bydlíme u hranic
Zajímavost města - památky, pověst
KVALITNÍ SILNICE
blízkost, pestrá kulturní nabídka (muzea apod.)..
VFR
je to blízko a zároveň zajímavé
cílovou destinací byla konkrétní zajímavá města
Blízkost k ČR, jazyk
Je to kousek
Vzdálenost od místa bydliště.
vzdálenost od Prahy
nelze určit rozhodující faktor, vždy kombinace
bydlím kousek od hranic :-)
dostupnost automobilem, atraktivní památky a města
vzdálenost z ČR
Známí
návštěva rodiny, prohlídka měst, studium jazyka
krátká vzdálenost, sympatie, nízká cena
rodinné vazby
blízkost,zajímavost
Cebit
návštěva europaparku
.
mala vzdalenost
konani veletrhu
zájem o Německo
Navštívení konkrétních vybraných akcí
blízkost, podobná mentalita obyvatel, kultura
poměr ceny a kvality
pritele
Nebyl jsem tam
dopravní dostupnost, časté spoje, blízkost
skáy-Frankenjura
je za rohem a má co nabídnout
sousední země čr
blízkost země
geografická blízkost
návštěva kamarádky
blízkost, jazyk, který ovládám a ceny
vzdalenost od CR, touha poznat tuto zemi lepe
blízkost destinace
snadná dostupnost a zajímavé destinace
blízkost (sousední stát), jiná kultura
geografická i kulturní blízkost
nejel jsem tam na dovolenou
museum
jazyk, kulturní blízkost
blízko ČR, dostatk informací, bezpečnost, kvalita
široké spektrum zábavy - Berlín
zajimavy turisticky cil
akce, které se tam konaly
dostupnost, širokost nabídky
Zážitky
kultura, turistické destinace
že tam mají veliké zábavní parky
památky, kultura
...
návštěva kamarádky, která tam v létě pracovala
Přítelkyně
Cyklostezky
blízkost, přátelé v zemi, památky
společný plán s dalšími
..potřeba volně se nadechnout, na den, dva vypnout
Německo jsem nenavštívila.
Snadná dopravní dostupnost, kultura.
kultura
kvalita služeb, Vánoční trhy
Většinou sportovní cíl
turnaj v házené v Berlíně
Vzdálenost, jazyk, turistika
Kolektiv
Zvídavost
zájem o historii + spojené nákupy
blízkost, jazyková znalost
pobyt u příbuzných
Nenavštívila jsem
Dostupnost, památky, jazyk, Euro
výběr obchodů, blízkost této země
pozat zemi, ve které jsou spol.země tak odlišné
dopravní dostupnost (vlaky, autobusy)
kvalita ubytování a příjemné prostředí
německé prostředí je mi sympatické
hory
rodice - poslali me tam na tabor;) sluzebka - zame
návštěva známých, možnost ubytování v jejich domě
zajímavost země
Berlín
Nikdy se nejednalo o dovolenou.
Vrátit se do míst, které jsem navštívila již dříve
Europa park
snadná dosažitelnost
cena a kvalita dovolené
jazyk, kterým se tam mluví
jeli jsme tam od podniku
doporučení od známých
byla to výměna fabrik ještě za "totáče"
jazyková kompetence
teplé moře a pláže
je kousek za hranicemi
festival
pamatky, muzea, autosalon
nedá se objet
oktoberfest
nevím
nabídka destinace, případně vzdělávací možnosti
Že sem se tam chtěl podívat a vyšel mě levno vlak
je nejblíže mému bydlišti
12383,67 %83,11 % 

Graf

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8054,05 %54,05 %  
Ano, občas6543,92 %43,92 %  
Ano, vždy32,03 %2,03 %  

Graf

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ocenila bych více nabízených akcí na trhu6443,24 %43,24 %  
O tyto akce nemám zájem, tudíž jsem indiferentní4228,38 %28,38 %  
Ano, ale nabídka by mohla být širší3422,97 %22,97 %  
Ano, nabídka je vyčerpávající85,41 %5,41 %  

Graf

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu8356,08 %56,08 %  
Reklama v metru5436,49 %36,49 %  
Inzerce v odborných časopisech4127,7 %27,7 %  
Inzerce v novinách4027,03 %27,03 %  
Reklama v rádiu2617,57 %17,57 %  
televize32,03 %2,03 %  
článek v časopise10,68 %0,68 %  
destinace si nevybiram podle reklamy10,68 %0,68 %  
reklamám se vyhýbám, nesleduju je10,68 %0,68 %  
nevím10,68 %0,68 %  
REKLAM SI NEVŠÍMÁM10,68 %0,68 %  
doporučení od přátel10,68 %0,68 %  
Billboard10,68 %0,68 %  
kombinace10,68 %0,68 %  
billboardy10,68 %0,68 %  
veletrhy10,68 %0,68 %  
reklama v televizi10,68 %0,68 %  
propagace mě neoslovuje10,68 %0,68 %  
CItylighty10,68 %0,68 %  
neosloví10,68 %0,68 %  
reklama v relevizi predevsim10,68 %0,68 %  
nabídka ca a ck10,68 %0,68 %  
reklama v MHD všeobecně10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10671,62 %71,62 %  
Muž4228,38 %28,38 %  

Graf

20. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let12685,14 %85,14 %  
15 – 20 let74,73 %4,73 %  
31 – 35 let64,05 %4,05 %  
41 let a více53,38 %3,38 %  
36 – 40 let42,7 %2,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. CzechTourism je:

  • odpověď Agentura propagující Českou republiku na zahraničních trzích:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Španělsky na otázku 12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

  • odpověď Ano, znám Německou turistickou centrálu :
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel na otázku 3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

  • odpověď Německy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel na otázku 3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám Německou turistickou centrálu na otázku 2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

  • odpověď Ne:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / a na otázku 4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

  • odpověď Služební cesty:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodně na otázku 5. Jel / a jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. CzechTourism je:

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

5. Jel / a jste:

6. Jel / a jste:

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

10. Informace o zemi jste získal / a:

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. CzechTourism je:

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

5. Jel / a jste:

6. Jel / a jste:

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

10. Informace o zemi jste získal / a:

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Vinikarová, A.Cesty do Německa a jejich motiv (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cesty-do-nemecka-a-j.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.