Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cesty do Německa a jejich motiv

Cesty do Německa a jejich motiv

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Vinikarová
Šetření:08. 01. 2011 - 30. 01. 2011
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):20 / 18.89
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

 

v rámci mé Diplomové práce na Vysoké škole ekonomické v Praze provádím výzkum v oblasti cestovního ruchu. Tématika ankety je věnována cestování do zahraničí, především do Německa, a získávání informací k Vašim cestám a působení dalších vlivů na Vaše rozhodování. Účast na anketě je dobrovolná a anonymní. Data budou zpracována v rámci mé Diplomové práce.

 

Vyplnění dotazníku Vám nezabere více než pár minut a pozitivně tím přispějete ke zpracování Diplomové práce.

 

Děkuji za Vaši spolupráci a čas, který budete vyplnění věnovat.

 

Anna Vinikarová
 

Odpovědi respondentů

1. CzechTourism je:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Agentura propagující Českou republiku na zahraničních trzích9262,16 %62,16 %  
Státní příspěvková organizace Ministerstva pro místní rozvoj5839,19 %39,19 %  
Sdružení podniků cestovního ruchu působící na českém trhu2214,86 %14,86 %  
Pravidelný časopis o cestování po České republice42,7 %2,7 %  

Graf

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, znám Německou turistickou centráluotázka č. 3, Ano, už jsem o tom někdy slyšel / a, ale podrobnosti neznámotázka č. 4, Neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8356,08 %56,08 %  
Ano, už jsem o tom někdy slyšel / a, ale podrobnosti neznám 4127,7 %27,7 %  
Ano, znám Německou turistickou centrálu 2416,22 %16,22 %  

Graf

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel1770,83 %11,49 %  
Ano, úspěšně729,17 %4,73 %  

Graf

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, opakovaněotázka č. 5, Ano, jednouotázka č. 5, Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / aotázka č. 8].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, opakovaně 11980,41 %80,41 %  
Ano, jednou 1610,81 %10,81 %  
Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / a 138,78 %8,78 %  

Graf

5. Jel / a jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
individuálně12693,33 %85,14 %  
s CK / CA1611,85 %10,81 %  
obchodně139,63 %8,78 %  

Graf

6. Jel / a jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
S přáteli9671,11 %64,86 %  
S rodinou6145,19 %41,22 %  
Sám / a3626,67 %24,32 %  
S kolegy1611,85 %10,81 %  

Graf

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2 – 4 denní6648,89 %44,59 %  
1 denní3626,67 %24,32 %  
8 denní a více1813,33 %12,16 %  
5 – 7 denní1511,11 %10,14 %  

Graf

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, nabídka je širokospektrální11577,7 %77,7 %  
Ano, ale nabídka je velmi limitována2416,22 %16,22 %  
Ne, domnívám se, že je mnoho zajímavějších destinací96,08 %6,08 %  

Graf

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Internet - vyhledávač11275,68 %75,68 %  
Internet - stránky místa6443,24 %43,24 %  
Průvodce4731,76 %31,76 %  
Turistické centrály96,08 %6,08 %  
přes známé21,35 %1,35 %  
Internet - Newsletter21,35 %1,35 %  
časopis10,68 %0,68 %  
nikde jsem nic nehledala10,68 %0,68 %  
JEL JSEM JEN TAK ...10,68 %0,68 %  
od přátel10,68 %0,68 %  
rodina žijící v Německu10,68 %0,68 %  
škola,byl to školní zájezd10,68 %0,68 %  
od kamarádů10,68 %0,68 %  
od rodiny10,68 %0,68 %  
doporučení známých10,68 %0,68 %  
wikipedia.org10,68 %0,68 %  
kamaráti, rodina10,68 %0,68 %  
od tety, která v Německu bydlí10,68 %0,68 %  
google earth10,68 %0,68 %  
od přátel/známých, kteří tam již byli10,68 %0,68 %  
známí, přáteé10,68 %0,68 %  
známí v místě pobytu10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  
Od známých.10,68 %0,68 %  
od kamardky10,68 %0,68 %  
doporučení10,68 %0,68 %  
od CA10,68 %0,68 %  
známí10,68 %0,68 %  
nevyhledávám informace, Německo navštěvuji jako10,68 %0,68 %  
tranzit. Bydlím na hranicích, cesta do vedlejšího 10,68 %0,68 %  
města je přez Německo kratší. Cesta přez ČR je 910,68 %0,68 %  
km a přez Německo jen 4 km. Jezdi tak i autobus :)10,68 %0,68 %  
Německem jen projíždím, proto info o něm z GPS10,68 %0,68 %  

Graf

10. Informace o zemi jste získal / a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hledal / a jsem si sama13591,22 %91,22 %  
Od CK / CA - informační prospekty85,41 %5,41 %  
Od CK / CA - ústní předání53,38 %3,38 %  
od přátel21,35 %1,35 %  
nehledala10,68 %0,68 %  
PO CESTĚ10,68 %0,68 %  
přes známé10,68 %0,68 %  
rodina žijící v Německu10,68 %0,68 %  
nic jsem nehledal10,68 %0,68 %  
kamaráti, rodina10,68 %0,68 %  
od kamaráda10,68 %0,68 %  
ve škole (Německá škola)10,68 %0,68 %  
Také od známých.10,68 %0,68 %  
od kamaradky10,68 %0,68 %  
Německem jen projíždím, proto info o něm z GPS10,68 %0,68 %  

Graf

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, chtěla jsem si rozšířit zásobu informací z domova8960,14 %60,14 %  
Ne, informace z domova pro mě byly dostačující2315,54 %15,54 %  
Ne, informace z domova pro mě byli dostačující2114,19 %14,19 %  
Ano, informací z domova jsem měla nedostatek138,78 %8,78 %  
Ne, pro cestování nepovažuji za důležité se o destinaci informovat21,35 %1,35 %  

Graf

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Anglicky13087,84 %87,84 %  
Německy7450 %50 %  
Francouzsky1711,49 %11,49 %  
Španělsky1711,49 %11,49 %  
italsky42,7 %2,7 %  
rusky32,03 %2,03 %  
portugalsky21,35 %1,35 %  
žádným21,35 %1,35 %  
Ani jedním10,68 %0,68 %  
česky10,68 %0,68 %  
komunikativně AJ, NJ10,68 %0,68 %  
polsky10,68 %0,68 %  
Ale není to zas až tolik aktivně:)10,68 %0,68 %  
žádný10,68 %0,68 %  
Latina10,68 %0,68 %  
čeština10,68 %0,68 %  
řečtina10,68 %0,68 %  
Hebrejština10,68 %0,68 %  
Portugalština10,68 %0,68 %  
polština pasivně10,68 %0,68 %  
ruština -pouze hovor.10,68 %0,68 %  

Graf

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano - 5x a více6543,92 %43,92 %  
Ne2516,89 %16,89 %  
Ano - 2x2516,89 %16,89 %  
Ano - 3x2013,51 %13,51 %  
Ano - 4x138,78 %8,78 %  

Graf

14. Jaký je motiv Vašich cest?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Městská turistika9463,51 %63,51 %  
Aktivní dovolená6543,92 %43,92 %  
Vánoční trhy4329,05 %29,05 %  
Služební cesty2214,86 %14,86 %  
Wellness128,11 %8,11 %  
návštěva přátel42,7 %2,7 %  
Nákupy42,7 %2,7 %  
nakupování 32,03 %2,03 %  
Studium32,03 %2,03 %  
návštěva rodiny21,35 %1,35 %  
zábavní parky21,35 %1,35 %  
Sportovní utkání21,35 %1,35 %  
návštěva přátel a známých21,35 %1,35 %  
návštěva přátel, přestupní stanice10,68 %0,68 %  
navšětvá známých + dovolená10,68 %0,68 %  
navstevy pritele ;)10,68 %0,68 %  
návštěva kamarádů10,68 %0,68 %  
študijný pobyt10,68 %0,68 %  
příroda10,68 %0,68 %  
MOTO DOVOLENÁ10,68 %0,68 %  
VFR10,68 %0,68 %  
oktoberfest10,68 %0,68 %  
návštěva příbuzných10,68 %0,68 %  
chata s přáteli10,68 %0,68 %  
Poznávání a odpočinek10,68 %0,68 %  
erasmus10,68 %0,68 %  
studium :)10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
Jazykový kurz10,68 %0,68 %  
nemecko nenavstevuji pouze projizdim10,68 %0,68 %  
kulturní akce10,68 %0,68 %  
rodina, kamaráti10,68 %0,68 %  
turnaj v házené10,68 %0,68 %  
návštěva partnera na Erasmu10,68 %0,68 %  
návštěva příbuzných, nákupy10,68 %0,68 %  
pobyt Erasmus v Berlíně10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  
jazkové kurzy10,68 %0,68 %  
tranzit, nákup10,68 %0,68 %  
studijní cesty10,68 %0,68 %  
festival10,68 %0,68 %  
průjezd do jiných zemí10,68 %0,68 %  

Graf

15. Co bylo pro Vás rozhodujícím faktorem při volbě Německa jako cílové destinace Vaši dovolené?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vzdálenost42,72 %2,7 %  
památky32,04 %2,03 %  
je blízko32,04 %2,03 %  
rodina32,04 %2,03 %  
jazyk 21,36 %1,35 %  
přátelé21,36 %1,35 %  
blízkost21,36 %1,35 %  
-21,36 %1,35 %  
dostupnost21,36 %1,35 %  
Nic, nikdy jsem Německo nenavštívila.10,68 %0,68 %  
ostatní odpovědi architektura
chybělo mi do sbírky
jazyk + dopravní dostupnost kultura
Blízkost ČR, skvělé podmínky pro bruslaře.
transit / návštěva přátel
dovolená blízko ČR na pár dní
kulturni akce, Berlin
reference od přátel
veletrh ITB, dostupnost destinace
Lépe poznat Německo osobně. :)
kamarádi
chcela som si vyskúšať štúdium na nemeckej univerz
znami, pritel, exkurze
je to blízko, podobná kultura, lepší než v ČR
žil jsem tam - mám zde přátele
Byl jsem na návštěvě přátel.
Trh, vzdálenost - bydlíme u hranic
Zajímavost města - památky, pověst
KVALITNÍ SILNICE
blízkost, pestrá kulturní nabídka (muzea apod.)..
VFR
je to blízko a zároveň zajímavé
cílovou destinací byla konkrétní zajímavá města
Blízkost k ČR, jazyk
Je to kousek
Vzdálenost od místa bydliště.
vzdálenost od Prahy
nelze určit rozhodující faktor, vždy kombinace
bydlím kousek od hranic :-)
dostupnost automobilem, atraktivní památky a města
vzdálenost z ČR
Známí
návštěva rodiny, prohlídka měst, studium jazyka
krátká vzdálenost, sympatie, nízká cena
rodinné vazby
blízkost,zajímavost
Cebit
návštěva europaparku
.
mala vzdalenost
konani veletrhu
zájem o Německo
Navštívení konkrétních vybraných akcí
blízkost, podobná mentalita obyvatel, kultura
poměr ceny a kvality
pritele
Nebyl jsem tam
dopravní dostupnost, časté spoje, blízkost
skáy-Frankenjura
je za rohem a má co nabídnout
sousední země čr
blízkost země
geografická blízkost
návštěva kamarádky
blízkost, jazyk, který ovládám a ceny
vzdalenost od CR, touha poznat tuto zemi lepe
blízkost destinace
snadná dostupnost a zajímavé destinace
blízkost (sousední stát), jiná kultura
geografická i kulturní blízkost
nejel jsem tam na dovolenou
museum
jazyk, kulturní blízkost
blízko ČR, dostatk informací, bezpečnost, kvalita
široké spektrum zábavy - Berlín
zajimavy turisticky cil
akce, které se tam konaly
dostupnost, širokost nabídky
Zážitky
kultura, turistické destinace
že tam mají veliké zábavní parky
památky, kultura
...
návštěva kamarádky, která tam v létě pracovala
Přítelkyně
Cyklostezky
blízkost, přátelé v zemi, památky
společný plán s dalšími
..potřeba volně se nadechnout, na den, dva vypnout
Německo jsem nenavštívila.
Snadná dopravní dostupnost, kultura.
kultura
kvalita služeb, Vánoční trhy
Většinou sportovní cíl
turnaj v házené v Berlíně
Vzdálenost, jazyk, turistika
Kolektiv
Zvídavost
zájem o historii + spojené nákupy
blízkost, jazyková znalost
pobyt u příbuzných
Nenavštívila jsem
Dostupnost, památky, jazyk, Euro
výběr obchodů, blízkost této země
pozat zemi, ve které jsou spol.země tak odlišné
dopravní dostupnost (vlaky, autobusy)
kvalita ubytování a příjemné prostředí
německé prostředí je mi sympatické
hory
rodice - poslali me tam na tabor;) sluzebka - zame
návštěva známých, možnost ubytování v jejich domě
zajímavost země
Berlín
Nikdy se nejednalo o dovolenou.
Vrátit se do míst, které jsem navštívila již dříve
Europa park
snadná dosažitelnost
cena a kvalita dovolené
jazyk, kterým se tam mluví
jeli jsme tam od podniku
doporučení od známých
byla to výměna fabrik ještě za "totáče"
jazyková kompetence
teplé moře a pláže
je kousek za hranicemi
festival
pamatky, muzea, autosalon
nedá se objet
oktoberfest
nevím
nabídka destinace, případně vzdělávací možnosti
Že sem se tam chtěl podívat a vyšel mě levno vlak
je nejblíže mému bydlišti
12383,67 %83,11 % 

Graf

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne8054,05 %54,05 %  
Ano, občas6543,92 %43,92 %  
Ano, vždy32,03 %2,03 %  

Graf

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ocenila bych více nabízených akcí na trhu6443,24 %43,24 %  
O tyto akce nemám zájem, tudíž jsem indiferentní4228,38 %28,38 %  
Ano, ale nabídka by mohla být širší3422,97 %22,97 %  
Ano, nabídka je vyčerpávající85,41 %5,41 %  

Graf

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu8356,08 %56,08 %  
Reklama v metru5436,49 %36,49 %  
Inzerce v odborných časopisech4127,7 %27,7 %  
Inzerce v novinách4027,03 %27,03 %  
Reklama v rádiu2617,57 %17,57 %  
televize32,03 %2,03 %  
článek v časopise10,68 %0,68 %  
destinace si nevybiram podle reklamy10,68 %0,68 %  
reklamám se vyhýbám, nesleduju je10,68 %0,68 %  
nevím10,68 %0,68 %  
REKLAM SI NEVŠÍMÁM10,68 %0,68 %  
doporučení od přátel10,68 %0,68 %  
Billboard10,68 %0,68 %  
kombinace10,68 %0,68 %  
billboardy10,68 %0,68 %  
veletrhy10,68 %0,68 %  
reklama v televizi10,68 %0,68 %  
propagace mě neoslovuje10,68 %0,68 %  
CItylighty10,68 %0,68 %  
neosloví10,68 %0,68 %  
reklama v relevizi predevsim10,68 %0,68 %  
nabídka ca a ck10,68 %0,68 %  
reklama v MHD všeobecně10,68 %0,68 %  
rodina10,68 %0,68 %  
přátelé10,68 %0,68 %  

Graf

19. Pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena10671,62 %71,62 %  
Muž4228,38 %28,38 %  

Graf

20. Váš věk:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let12685,14 %85,14 %  
15 – 20 let74,73 %4,73 %  
31 – 35 let64,05 %4,05 %  
41 let a více53,38 %3,38 %  
36 – 40 let42,7 %2,7 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. CzechTourism je:

  • odpověď Agentura propagující Českou republiku na zahraničních trzích:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Španělsky na otázku 12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

  • odpověď Ano, znám Německou turistickou centrálu :
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel na otázku 3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

  • odpověď Německy:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem o to nepokoušel na otázku 3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám Německou turistickou centrálu na otázku 2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

  • odpověď Ne:
    • 5.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne, v minulosti jsem Německo nenavštívil / a na otázku 4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

  • odpověď Služební cesty:
    • 6.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi obchodně na otázku 5. Jel / a jste:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. CzechTourism je:

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

5. Jel / a jste:

6. Jel / a jste:

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

10. Informace o zemi jste získal / a:

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. CzechTourism je:

2. Víte, že je v České republice Německá turistická centrála (Deutsche Zentrale für Tourismus)?

3. Pokoušel / a jste se v minulosti získat informace o destinaci Německo přes Německou turistickou centrálu?

4. Navštívil / a jste v minulosti Německo?

5. Jel / a jste:

6. Jel / a jste:

7. O kolika denní pobyt se v průměru jednalo?

8. Domníváte se, že má Německo turistům co nabídnout?

9. Při plánování dovolené jste získal / a informace:

10. Informace o zemi jste získal / a:

11. Získával / a jste informace i během samotného pobytu?

12. Jakými cizími jazyky hovoříte aktivně?

13. Navštívil / a jste Německo opakovaně?

14. Jaký je motiv Vašich cest?

16. Vybíráte si cílovou destinaci podle konání známých akcí, o které máte zájem či o spojení se známými osobnostmi? Např. lidové slavnosti jako je Oktoberfest, filmový festival Berlinale, karneval v Kolíně nad Rýnem atd.

17. Myslíte si, že propagace akcí konaných v Německu je na českém trhu dostačující?

18. Kde Vás nejvíce osloví propagace určité destinace?

19. Pohlaví:

20. Váš věk:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vinikarová, A.Cesty do Německa a jejich motiv (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://cesty-do-nemecka-a-j.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.