Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chanel, Dior a Yves Saint Laurent

Chanel, Dior a Yves Saint Laurent

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Barbora Bílová
Šetření:26. 03. 2016 - 29. 03. 2016
Počet respondentů:141
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.57
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:64,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, 

jmenuji se Barbora Bílová a jsem studentkou gymnázia Arabská. Ráda bych vás poprosila o pár minut vašeho času k vyplnění krátkého dotazníku, který se týká značek Chanel, Dior a Yves Saint Laurent. Dotazník je součástí mé ročníkové práce. 
 

Odpovědi respondentů

1. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena12588,65 %88,65 %  
Muž1611,35 %11,35 %  

Graf

2. Jaký je Váš věk?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Od 18 do 29 let7653,9 %53,9 %  
Méně než 18 let3222,7 %22,7 %  
Od 30 do 39 let2014,18 %14,18 %  
Od 40 do 49 let53,55 %3,55 %  
60 a více42,84 %2,84 %  
Od 50 do 59 let42,84 %2,84 %  

Graf

3. Zajímáte se o luxusní značky oblečení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8761,7 %61,7 %  
Ne5438,3 %38,3 %  

Graf

4. Znáte značky Chanel, Dior, Yves Saint Laurent?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13998,58 %98,58 %  
Ne21,42 %1,42 %  

Graf

5. Jaké druhy produktů se Vám vybaví ve spojení s výše uvedenými značkami?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Parfémy10070,92 %70,92 %  
Luxusní oblečení9466,67 %66,67 %  
Makeup6646,81 %46,81 %  
Doplňky3927,66 %27,66 %  

Graf

6. Z jakého důvodu byste si koupili zboží od těchto značek?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-Kvalita kosmetiky -krásné, revoluční, intenzivní, dlouhotrvající vůně (platí pro Chanel)

abych byla frajer

Dobrý pocit

E

Elegantni, vkusne

Exkluzivita

Ikonické zboží které nikdy neztratí na hodnotě ani stylu.

j

jako dárek

je kvalitni

Je kvalitní, i když i u těchto značek je třeba vybírat.

Je to něco jako spojení kvality, luxusu a výjimečnosti.

Je to vyhlášená značka. Ale nemusela bych mít od toho kupu věcí.

Jedině při výborné kvalitě, neniceni životního prostředí a netestovani na zvířatech.

jedinečnost

Jméno

Jsou kvalitní (tím myslím oblast kosmetiky).

Jsou kvalitní a vypadají zajímavě.

Jsou pěkné, známé a kvalitní.

kdyby byla velká sleva

Kdyby mě něco zaujalo opravdu natolik, že bych byla schopná vyhodit tolik peněz, tak bych očekávala kvalitu a jedinečnost.

kdyby mi vyhovovalo a vysoká cena by se projevila v jedinečnosti, kvalitě.

kdyby se mi líbil design i materiál

kdyby se mi líbila konkrétní věc

kdyby se mi líbilo

kdybych měla hodně peněz

kdybych měla hoodně peněz nazbyt a už opravdu nevěděla, co s nimi

Koupila bych si make up ysl protoze s nim mam dobrou zkusenost. Otatni me tolik nelaka

kupuju parfemy a kosmetiku pravidelně

Kvalita Jméno značky Design

kvalita

Kvalita

Kvalita

kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

kvalita

kvalita

Kvalita

kvalita

Kvalita

kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

Kvalita

kvalita a originalita

Kvalita a prestiž.

Kvalítá zboží

Kvalita, luxus

Kvalita, nadčasovost

Kvalita, originalita

kvalita, originalita

kvalita, originalita od jiných, prestiž

Kvalita, prestiž

Kvalita, prestiž

kvalita, prestiž, značka

Kvalita, příjemná vůně parfému...

kvalita, sednutí parfému,

Kvalita, výdrž

Kvalita, vzhled, nevykořisťování, prestiž, nadčasovost

kvalita, známý legendární produkt

kvalita,luxus

kvalita,nemá je každý

Kvalitní oblečení, parfémy

Kvůli jedinečnosti

Kvůli pocitu jedinecnosti

Kvůli zaručené kvalitě

Líbí se mi

Luxus

mám ho rád

mám radá módu, luxusní značky a beru to jako poměrně dobrý způsob utrácení (nevyhazuji peníze za úplné hlouposti). Navíc jsou to kvalitní věci co dost dlouho vydrží.

Mám ráda specifickou vůni, louho vydrží

Mám zájem o vysokou kvalitu, která mi dlouho vydrží.

Money

musela bych je pořídit ve výrazné slevě nebo je dostat jako dárek

muselo by se mi to moc líbit

Myslím že bude kvalitnější, než od značky ne tak drahé

Na audienci u anglické královny.

Nádherný design, kvalita, nadčasovost.

Nekoupil bych si - jsou moc drahé, na běžné nošení stačí méně kvalitní.

nekoupil, prijde mi to jako zbytecnost

Nekoupila

Nekoupila bych si ho, zmíněné značky jsem zkoušela a zjistila jsem, že kvalitou nedosáhnou na mé oblíbence.

Nekoupila bych si zboží od těchto značek, je to neskutečně drahé.

nekoupila jde jen o značku

Není to můj styl, předražené, nadhodnocené

Nevěděla bych co s penězi, vytahování se

nízká cena

NWM

Očekávám exkluzivitu, luxus a kvalitu

Originalita, kvalita, …

Originalita, vyjímečnost

Pocit exkluzivity u oblečení a doplňků, u parfémů pěkná vůně a u make upu vyhovující produkt- konzistence, odstín.

Pohrůžka smrti

Pokud by měly dobré reference nebo se mi hodně líbilo provedení

prestiž

Pro radost

pro radost

Produkt by mne zaujal

prostě jen tak

Protože na to mám.

Protože se mi líbí.

Protože se mi udělá díra na současném oblečení

Přebytek peněz

Působí na mě kvalitně.

Renomé značky, design, reklama

Rozmar, očekávání jisté kvality

Své holce bych koupil Chanel, protože je proste potřeba. Dior bych si koupil např. frames, protože jsou prostě stylish. Yves Saint Laurent bych so nekoupil nic, protože dělají už jen kosmetiku. Oblečení je pod labelem Saint Laurent Paris už 3. rokem a koupil bych si od nich úplně vše, protože Hedi Slimane je prostě bůh.

Věřím kvalitě zboží o těchto značek a některé z jejich produktů jsou prostě ničím nenahraditelné.

Vůně ,originalita

Výborná kvalita

vyhrání v loterii

Výrobek mi musí padnout do oka, vonět, příjemný materiál, nadčasovost

vysoká kvalita, luxus

Vzhled, kvalita

x

YSL některé parfémy mají příjemnou vůni

Z důvodu kvality.

z zadneho

z zadneho

Z žádného

Z žádného - je to předražené. Zájem vyhnaný reklamou...

Za odměnu

Záruka kvality

Zboží těchto značek bych si v životě nekoupil, cítím k nim nepřekonatelný odpor. Raději bych věnoval peníze charitě.

Ze stejného dupvodu, jako každou jinou značku.

značka, kvalita?

značky s tradicí a jménem na trhu

7. Myslíte si, že Coco Chanel, Christian Dior a Yves Saint Laurent byli v oblasti módy v něčem revoluční? Pokud ano, uveďte v čem.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

...

......

Ano

Ano byli

Ano byli

ano Coco- klobouky atd

ano chanel třeba kostými, pohled na ženu YSL také pohled na ženu, střihy,...

ano jistě, kdysi ano

Ano v extrémních maržích

Ano- celkově

ano, ale nejsem si jistá

Ano, byli revoluční, průlomové v oblasti oděvů

ano, Coco např, kalhoty

Ano, coco prinesla uplne novou modu, diky ni se neoblekame do korzetu a krajek

ano, dokázali být kreativní

ano, chanel 5, kostýmy chanel

Ano, myslím. Například Chanel přišla do módního světa s úplně novým pohledem na styl oblékání, byl jednoduchý, ale přesto velmi krásný, a podtrhoval ženské křivky.

Ano, neustálý vývoj

Ano, nové pojetí módy pro všechny.

ano, originalita

Ano, předvedli nové slušivé styly a střihy.

ANO, stačí zhlédnout filmy/dokumenty o nich

ano, strihy, materialy, kontroverze

Ano, šokovali a rozšířili možnosti módy u žen i mužů

Ano, v myšlení

Ano, začali s necim novým, neobvyklým.

Ano.

Ano. Coco chanel například zavedla do módy kalhoty pro ženy

Ano. Coco Chanel vytvořila praktičtější ale zároveň elegantní oblečení, takže ženy již nemusely být "sešněrované" v korzetech. Dior byl asi nejvíce revoluční se svojí kolekcí New Look a Yves Saint Laurent vytvořil třeba první oblek pro ženy.

Ano. Coco Chanel zavedla pánský styl i do skříní dam, Dior zase rád upozorňoval na křehkost žen, zvyraznoval útlost pasů, YSL používal nekonvenční vzory pro své návrhy.

Byli první

Co se týče coco, tak ta si myslím zaslouží obdiv a dík jako první, z pohledu mne, jako ženy. Rozjela revoluci v oblíkání žen do mužnějšího stylu.

Coco - kalhoty pro ženy, Dior - parfémy.

Coco - klasický kostým a důraz na ženskost, Dior-společenské a elegantní šaty

Coco co se tyče střihu a materiálu, délek a siluety. Přišla s úplným opakem dobové módy, odprostila se od pompeznosti, ke které se pak vrátil v 50. Letech Dior. YSL - použití panských prvku v damskem odivani

Coco definovala moderní ženu. Dior je nadčasový. Mathieu Saint Laurent a jeho haute couture je nesmrtelné.

Coco Chanel byla revoluční v nošení kalhot a kalhotových kostýmků.

Coco Chanel byla rozhodně revoluční, když třeba přepracovala pánské střihy na dámské. oblečení

Coco Chanel byla velmi revoliční v damske mode

Coco Chanel nás v postatě osvobodila od korzetů, vděčíme ji i a "malé černé" .. to jsou podle mě dost revoluční věci. O zbylých značkách nevím, nekupuji je

Coco Chanel oblékla ženy do pohodlnějších pánských věcí a dala nám svobodu v oblékání. Christian Dior naopak dal možnost nosit pompézni róby.

Coco Chanel prosadila v ženské módě některé prvky do té doby náležící výhradně do mužského šatníku.

Coco Chanel úplně změnila dámskou módu, stylizovala ji z přezdobeného stylu do stylu spíše jednoduchého s nádechem pánského stylu. Ch. Dior zase kladl velký důraz na ženskost. Yves Saint Laurent kombinoval prvky ženskosti, které získal jako asistent Diora a kombinoval je s prvky, které jsou více tradiční a více nositelné.

coco chanel v průkopnictví kalhot u žen, ostatní dva nevím.

Coco Chanel zavedla krátké sukně u Christiana Diora a Y S Laurenta ničem pdobném nevím.

Coco Chanel zmenila vzhled damske mody a u ostatnich nevim

coco chanel- dámské kalhoty

Coco oblečeni pro ženy - kalhotove kostýmy Dior- kabelka ladyDi Ysl-

Coco určitě, vybočila z nevšedního stylu a šla vlastní cestou.

coco v mode-kalhoty, perly

extravagancí

Chanel - malé černé, Dior - dior silueta, YSL - unisex prvky

chanel - pojetí dámské módy

Chanel - typický dámský kostýmek, u dalších nevím

j

Jejich módní návrhy jsem nestudovala do hloubky, ale určitě se jejich kolekce promítly i do současné módy. Dle mých informací i přispěly k emancipaci žen(Coco Chanel).

jiný směr, nešli s davem, odvážní

jo

Každý kdo něco dokázal, byl něčím vyjímečný

Každý má svůj osobitý styl,který se ostatní značky snaží napodobovat.

Každý z nich do světa módy přinesl něco nového a ve své době strhl poprask, ať už Chanel svými kostýmky a uvolněnější módou pruhovaných triček nebo Dior nádhernými róbami.

Kvalita v porovnání s cenou

Měli svůj cíl a šli si tvrdě za ním, což se jim vyplatilo.

Minimalismus, inovace

Minimálně Coco Chanel určite už jenom tím že předbehla dobu, umožnila ženám nosit upravené a pohldlné pánské oblečení. Ale výjmeční/revoluční byly všichni. Všichni měly převratné nápady a odvahu uskutečnit své sny a prosadit se

moda mě nezajímá

Módní kolekce

Myslím, že ano. Jim můžeme děkovat za určitou revoluci v dámském oblečení (především tedy Coco Chanel). Jednoduché, elegantní a zároveň neuvěřitelné kousky. To je pro mě tohle trio.

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne

ne

Ne

Ne

Ne.

ne.

nebali se jít proti proudu

Nejspíš ano protože se na to ptáte.

nemyslím

nemyslim si

netusím

netuším

Netuším, nic o nich nevím

Netuším.

Neviem

nevím

Nevím

nevím

Nevim

Nevím

nevím

Nevím

Nevím

Nevim

nevím

nevím

nevím konkrétně ale myslím že ano byli

Nevím, ale asi ano, když jsou tak úspěšní:)

Nevím, je to možné, těžko soudit, když neznám

Nevím, zas tak moc se nezajímám

nevím, znám jen podle jména

Nevím...

Nevybavím si teď

Nové pojetí módy. Malé černé třeba..

opravdu ne

Originalitou

panske strihy pro damy napriklad, jinak nevim, moc se o to nezajimam

Průkopníci co se módy týče. Ikony.

Průkopníci nových trendů.

převrat ve světě módy

Revoluční je podle mě každý kdo dokáže vymyslet třeba oblečení/nějaký look, který ještě nikdo nevymyslel.:-)

Rozhodne ano. Coco Chanel - malé černé, YSL tuxedo.

Rozhodně, Coco Chanel a Yves Saint Laurent hlavně přenesením pánských prvků do dámské módy.

Spis v těch hruzach, co dokázali navrhnout.

Studuji módní navrharstvi a tyhle osobnosti se nikdy nezapomenou. Coco Chanel - tvidove kostýmy, kalhoty i když s tím poprvé nepřišla ona. Dior - uple pasy, elegantní oblečení na úrovni haut couture a Yves Saint Laurent své,, minimalistické " šaty inspirované kubismem.

těžko odpovědět krátce,takže ve stručnosti,všichni přišli s něčím zcela novým

to je otázka na dizertační práci

Určitě ale nevím v čem

určite ano. chanel v nohaviciach pre zeny .

Určitě ano. Na svou dobu přišli s něčím novým, co je charakterizovalo.

Určování módy

Uvedli novou modu - male cerne, new look, obleky pro zeny...

v cenách

V jejich přínosu, nadčasovosti a revolučních kouscích.

ve své době ano - novotvary v modě, dnes tyto značky revoluční nejsou

Ve své době ano, nyní tyjí z podstaty.

Ve své době se nebáli být jiní, založili na to svůj podnik

Viděla jsem film o Coco, ten byl sice zajímavý, ale o nějaké ,,módní revoluci" nevím

Vizionáři

Vymysleli mnoho nových stylů a střihů oblečení

Vytvoření směrů- C.Ch. Kostýmky, černá a krémová. Látky se strukturou. Ch.D. Ženská móda- opak Chanelu. YSL inspirace Marokem, kombinace barev, geometrie

Vytvořili nové styly

x

Začali dělat módu pro ženy, které nejsou jen módním doplňkem

Zcela nové směry v oblékání, stále nová inspirace , módnost, ..

8. Koupil/a jste si někdy produkt od výše uvedených značek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8157,45 %57,45 %  
Ne6042,55 %42,55 %  

Graf

9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Parfémy6173,49 %43,26 %  
Makeup4149,4 %29,08 %  
Oblečení1416,87 %9,93 %  
Doplňky1416,87 %9,93 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zajímáte se o luxusní značky oblečení?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplňky na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

5. Jaké druhy produktů se Vám vybaví ve spojení s výše uvedenými značkami?

  • odpověď Luxusní oblečení:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:
  • odpověď Makeup:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Makeup na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

8. Koupil/a jste si někdy produkt od výše uvedených značek?

  • odpověď Ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Oblečení na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Parfémy na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Makeup na otázku 9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Zajímáte se o luxusní značky oblečení?

4. Znáte značky Chanel, Dior, Yves Saint Laurent?

5. Jaké druhy produktů se Vám vybaví ve spojení s výše uvedenými značkami?

6. Z jakého důvodu byste si koupili zboží od těchto značek?

7. Myslíte si, že Coco Chanel, Christian Dior a Yves Saint Laurent byli v oblasti módy v něčem revoluční? Pokud ano, uveďte v čem.

8. Koupil/a jste si někdy produkt od výše uvedených značek?

9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je vaše pohlaví?

2. Jaký je Váš věk?

3. Zajímáte se o luxusní značky oblečení?

4. Znáte značky Chanel, Dior, Yves Saint Laurent?

5. Jaké druhy produktů se Vám vybaví ve spojení s výše uvedenými značkami?

6. Z jakého důvodu byste si koupili zboží od těchto značek?

7. Myslíte si, že Coco Chanel, Christian Dior a Yves Saint Laurent byli v oblasti módy v něčem revoluční? Pokud ano, uveďte v čem.

8. Koupil/a jste si někdy produkt od výše uvedených značek?

9. Od těchto značek nejčastěji nakupujete:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bílová, B.Chanel, Dior a Yves Saint Laurent (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://chanel-dior-a-yves-saint-lau.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.