Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chci chodit hezky oblečená (nejen) v těhotenství

Chci chodit hezky oblečená (nejen) v těhotenství

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Darina Bláhová
Šetření:15. 02. 2011 - 26. 02. 2011
Počet respondentů:110
Počet otázek (max/průměr):19 / 16.31
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

ráda bych poprosila ženy nad 18 let o vyplnění tohoto krátkého dotazníku.

Vaše odpovědi mi pomohou pochopit nákupní chování (preference) při výběru oblečení. Otázky se týkají nákupu veškerého oblečení a dále těhotenského oblečení (tzn. nemusíte být právě těhotná, pouze jak byste v tomto období nakupovala či jaké máte zkušenosti s těhotenskou módou v ČR).

Tento dotazník je anonymní a odpovědi budou použity především ke zpracování mé diplomové práce.

Děkuji za Váš čas!

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Pokud byste vybrala více odpovědí, napište to prosím v pořadí podle významu do varianty - Jiná odpověď...

 

Děkuji!

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete pro sebe oblečení? (myšleno veškeré oblečení)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze příležitostně5148,11 %46,36 %  
Nejméně jednou měsíčně4340,57 %39,09 %  
Nejméně jednou týdně65,66 %5,45 %  
nic10,94 %0,91 %  
Pokud něco potřebuji, nebo se mi líbí.10,94 %0,91 %  
Pouze, když něco potřebuji.10,94 %0,91 %  
Podle nálady a dostupných financí10,94 %0,91 %  
Pokud něco potřebuji10,94 %0,91 %  
jen když se mi něco líbí10,94 %0,91 %  

Graf

2. Oblečení které se mi líbí, nevyberu nejčastěji z tohoto důvodu

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nesedne mi6359,43 %57,27 %  
Nemají moji velikost2220,75 %20 %  
nic43,77 %3,64 %  
Neschválí mi jej kamarádka (partner apod.)32,83 %2,73 %  
je drahé21,89 %1,82 %  
cena21,89 %1,82 %  
Potřebuji zhubnout a pak to bude dobré!10,94 %0,91 %  
nesedne mi nebo není velikost10,94 %0,91 %  
Je pro mě nepraktické, neužiji ho.10,94 %0,91 %  
Příliš vysoká cena10,94 %0,91 %  
cenová nedostupnost10,94 %0,91 %  
Nevyhovuje strih,barva,kvalita materialu a tim padem ani cena10,94 %0,91 %  
drahe10,94 %0,91 %  
vysoká cena10,94 %0,91 %  
Nelíbí se mi barva10,94 %0,91 %  
Je moc drahé:-)10,94 %0,91 %  

Graf

3. Myslím, že v ČR je možné sehnat kvalitní a vkusné oblečení a to i ve velikosti nad 44 (L až XXXL). S tímto tvrzením

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše souhlasím4037,38 %36,36 %  
Spíše nesouhlasím3128,97 %28,18 %  
Nevím1816,82 %16,36 %  
Určitě nesouhlasím1413,08 %12,73 %  
Určitě souhlasím43,74 %3,64 %  

Graf

4. Upřednostňuji oblečení vyrobené v

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Země původu není až tak rozhodující7772,64 %70 %  
EU1211,32 %10,91 %  
České republice109,43 %9,09 %  
Asii (Čína, Indie)32,83 %2,73 %  
všechny značky stále ještě vyrábějí v Číně!!!10,94 %0,91 %  
Turecko, Italie10,94 %0,91 %  
usa10,94 %0,91 %  
EU, USA10,94 %0,91 %  

Graf

5. Těhotenské oblečení a já (myšleno obecně, nemusíte být právě těhotná)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nakupuji pouze příležitostně, nebo jen část oblečení, které kombinuji s běžným šatníkem6056,6 %54,55 %  
Přemýšlím o jeho nákupu již v počátku těhotenství2119,81 %19,09 %  
Nakupuji spíše v posledních měsících těhotenství1312,26 %11,82 %  
Většinu oblečení dostanu od kamarádek či nakupuji z druhé ruky (Second hand)98,49 %8,18 %  
nic10,94 %0,91 %  
nakupuji příležitostně10,94 %0,91 %  
nepřemýšlela jsem nad tím10,94 %0,91 %  

Graf

6. Těhotenská móda v ČR představuje

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středně velký výběr (dostatečný)5955,66 %53,64 %  
Nedostatečný výběr3533,02 %31,82 %  
Velký výběr kolekcí v různých kvalitách a cenách65,66 %5,45 %  
nevím43,77 %3,64 %  
Nevím, jsem po porodu 20 let10,94 %0,91 %  
nic10,94 %0,91 %  

Graf

7. Při nákupu těhotenského oblečení nejvíce postrádám (postrádala jsem)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Eleganci a vkus4342,16 %39,09 %  
Oblečení pro zvláštní příležitosti2120,59 %19,09 %  
Výběr velikostí1312,75 %11,82 %  
Vyšší kvalitu (materiálu i zpracování)1211,76 %10,91 %  
nic43,92 %3,64 %  
nepostrádám21,96 %1,82 %  
nižší cenu10,98 %0,91 %  
nemám přehled10,98 %0,91 %  
Nedokážu posoudit10,98 %0,91 %  
je to drahé, takže levnější kousky10,98 %0,91 %  
nevím10,98 %0,91 %  
barevnost10,98 %0,91 %  
byla jsem spokojená10,98 %0,91 %  

Graf

8. V případě nákupu těhotenského oblečení budu především pořizovat

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kalhoty3373,33 %30 %  
Spodní prádlo2351,11 %20,91 %  
Sukni, šaty2044,44 %18,18 %  
Tričko, top1840 %16,36 %  
Kabát, bunda1022,22 %9,09 %  
Lem na břicho817,78 %7,27 %  
Svetr, rolák613,33 %5,45 %  
Variabilní šál, zavinovačku48,89 %3,64 %  
Plavky12,22 %0,91 %  

Graf

9. Myslíte si, že je vhodné kupovat novorozeným dětem oblečení vyrobené z biobavlny či chemicky nebarvených materiálů? A za jakých podmínek?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale pouze pokud by cena byla stejná jako u běžného oblečení4340,95 %39,09 %  
Ano, i pokud by byla cena vyšší3432,38 %30,91 %  
Nevím1817,14 %16,36 %  
Ne, na materiálu nezáleží76,67 %6,36 %  
na materiálu záleží, ale nemusí to být nutně bio10,95 %0,91 %  
dědit bavlnu po jiných dětech10,95 %0,91 %  
u alergiků ano10,95 %0,91 %  

Graf

10. Těhotenské oblečení většinou není šité tak, aby se dalo nosit i před a po tomto období. S tímto tvrzením

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše souhlasím6663,46 %60 %  
Určitě souhlasím2524,04 %22,73 %  
Spíše nesouhlasím76,73 %6,36 %  
Určitě nesouhlasím54,81 %4,55 %  
nic10,96 %0,91 %  

Graf

11. Oblíbené místo nákupu oblečení (nejen těhotenského)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prodejna v nákupním centru5149,04 %46,36 %  
Kamenná prodejna (samostatný obchod)3836,54 %34,55 %  
Internetový obchod87,69 %7,27 %  
Katalog (zásilkový obchod)43,85 %3,64 %  
second hand10,96 %0,91 %  
Second hand, mimibazar.10,96 %0,91 %  
aukro10,96 %0,91 %  

Graf

12. Odhad celkových výdajů na pořízení těhotenského oblečení (za celé období)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4 000 - 6 000 Kč3634,95 %32,73 %  
2 000 - 4 000 Kč3433,01 %30,91 %  
Více než 6 000 Kč2120,39 %19,09 %  
100 - 2 000 Kč1211,65 %10,91 %  

Graf

13. Pravděpodobný důvod Vašeho zájmu o novou značku oblečení (nejen pro těhotené)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní doporučení3837,62 %34,55 %  
Inzerce v médiích (tisk, rádio)1716,83 %15,45 %  
Slevový kupón1312,87 %11,82 %  
Reklama v centrech pro těhotné, matky s dětmi, fitness centra aj.1110,89 %10 %  
Inzerce na internetu (využití Facabook, email..)109,9 %9,09 %  
Katalog na zásilkový prodej54,95 %4,55 %  
nic10,99 %0,91 %  
Nesleduji značky10,99 %0,91 %  
Pokud je to kvalitní, na značce až tak nezáleží.10,99 %0,91 %  
náhoda10,99 %0,91 %  
Cilene hledani info o mode10,99 %0,91 %  
vidím, líbí, koupím10,99 %0,91 %  
něco vidím, líbí se mi to, koupím to10,99 %0,91 %  

Graf

14. Vaše osobní zkušenosti s nákupem těhotenského oblečení či jiné doplňující informace k tématu

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

???????????????????????????????????????????????????????????????????

celkem dobré

co bylo levné, bylo buď krátké nebo pobryndané. Co bylo hezké, bylo drahé.

dnes je móda taková, že lze v těhotenství nosit i to co normálně

I netěhotná jsem si koupila nabírané triko pod poprsím určené pro těhotné a je skvělé.

Je pravdou, že jsem se nijak enormně nesháněla, ale největší problém byl pro mě v nedostatečné možnosti výběru a také v nedostatečných barvách. To že jsem těhotná přeci naznamená, že chci nosit pouze bílou, černou a šedivou? Celkově jsem viděla pouze těhotenské oblečení bez nápadu.

Jelikož mám velmi specifickou velikost - jsem mohutná 185cm vysoká, ale na svoji výšku celkem štíhlá, mám problémy se vším oblečením, včetně obuvi - vel. 44. :-(

Jsem spokojená, to co jsem kdy potřebovala, tak jsem sehnala.

koupila jsem si nastavitelné těhotenské rifle, ačkoli nejsem těhotná a jsou výborné

Koupila jsem těhotenské kalhoty a nic to nevydrželo,to se stalo s 2

Kupovat jen to co je o pravdu nutné .

málo kde se dalo sehnat, fádní barvy, spíše tmavé,celkem drahé, proto jsem nekupovala mnoho kusů

Malý výběr, podivné velikosti a střihy. Kromě těhotenských kalhot jsem raději nakupovala netěhotenskou módu (jen ve větší velikosti a elastického materiálu).

Nejsem těhotná

nemám

nemám

přehlednější nabídka je na internetu nebo v katalogu než v obchodech

Příliš dávná doba, došlo k velkému pokroku, nemohu hodnotit více.

S nákupem těhotenského oblečení mám zásadní problém ohledně velikosti - při výšce 160 cm a štíhlé postavě zpravidla kupuji oblečení velikosti 34, popř. XS. V těhotenství mi pochopitelně roste břicho, nikoli tak další rozměry, a sehnat těhotenské kalhoty, které by mi nevisely přes boky, popř. tuniku, jejíž rukávy bych necourala po zemi, je opravdový problém.

těhotenské oblečení nenakupuji

Těším se až ty těhotenský hadry vyměnim za normální.:-)

v čr se není výběr oblečení na těhotné

V první polovině jsem nosila spíš větší normální oblečení- V druhé půlce jsem byla jak mamut tak šlo spíš o pohodlí takže těhotenské kalhoty a velká nebo těhotenská trička.

V současné době je velký výběr těhotenského oblečení, pokud se vyskytují samostatně (ne součástí CA nebo HM etc.) jejich cena je poměrně vysoká. Jednou jsem si kopila těhotenské kalhoty (omylem), pohlodlné, dají se nosit i normálně (před těhotenstvím), po těhotenství si to už dost dobře nedokážu představit, leda, že bych nepřiměřeně ztloustla :-))

vše co je označeno jako "těhotenské", je příšerně předražené málokde se dalo sehnat něco hezkého

žádné

žádné

15. Zvolte prosím Vaší věkovou skupinu

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
20-24 let2624,3 %23,64 %  
26-35 let2523,36 %22,73 %  
30-34 let1715,89 %15,45 %  
25-29 let1211,21 %10,91 %  
36-40 let76,54 %6,36 %  
35-3965,61 %5,45 %  
40 a více54,67 %4,55 %  
40+43,74 %3,64 %  
Do 19 let32,8 %2,73 %  
20-25 let21,87 %1,82 %  

Graf

16. Bydlím v obci

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 100 000 obyvatel5653,33 %50,91 %  
do 10 000 obyvatel2120 %19,09 %  
do 100 000 obyvatel1918,1 %17,27 %  
do 1 000 obyvatel98,57 %8,18 %  

Graf

17. Mé vzdělání

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
5654,9 %50,91 %  
4140,2 %37,27 %  
Vyučena43,92 %3,64 %  
Základní10,98 %0,91 %  

Graf

18. Současný stav

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bezdětná5148,11 %46,36 %  
1 dítě a více4845,28 %43,64 %  
Těhotná76,6 %6,36 %  

Graf

19. Moje velikost oblečení

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
M1736,96 %15,45 %  
L1021,74 %9,09 %  
S715,22 %6,36 %  
XL613,04 %5,45 %  
XS48,7 %3,64 %  
Kalhoty L, trička apod. M...:)12,17 %0,91 %  
nic12,17 %0,91 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete pro sebe oblečení? (myšleno veškeré oblečení)

2. Oblečení které se mi líbí, nevyberu nejčastěji z tohoto důvodu

3. Myslím, že v ČR je možné sehnat kvalitní a vkusné oblečení a to i ve velikosti nad 44 (L až XXXL). S tímto tvrzením

4. Upřednostňuji oblečení vyrobené v

5. Těhotenské oblečení a já (myšleno obecně, nemusíte být právě těhotná)

6. Těhotenská móda v ČR představuje

7. Při nákupu těhotenského oblečení nejvíce postrádám (postrádala jsem)

8. V případě nákupu těhotenského oblečení budu především pořizovat

9. Myslíte si, že je vhodné kupovat novorozeným dětem oblečení vyrobené z biobavlny či chemicky nebarvených materiálů? A za jakých podmínek?

10. Těhotenské oblečení většinou není šité tak, aby se dalo nosit i před a po tomto období. S tímto tvrzením

11. Oblíbené místo nákupu oblečení (nejen těhotenského)

12. Odhad celkových výdajů na pořízení těhotenského oblečení (za celé období)

13. Pravděpodobný důvod Vašeho zájmu o novou značku oblečení (nejen pro těhotené)

15. Zvolte prosím Vaší věkovou skupinu

16. Bydlím v obci

17. Mé vzdělání

18. Současný stav

19. Moje velikost oblečení

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete pro sebe oblečení? (myšleno veškeré oblečení)

2. Oblečení které se mi líbí, nevyberu nejčastěji z tohoto důvodu

3. Myslím, že v ČR je možné sehnat kvalitní a vkusné oblečení a to i ve velikosti nad 44 (L až XXXL). S tímto tvrzením

4. Upřednostňuji oblečení vyrobené v

5. Těhotenské oblečení a já (myšleno obecně, nemusíte být právě těhotná)

6. Těhotenská móda v ČR představuje

7. Při nákupu těhotenského oblečení nejvíce postrádám (postrádala jsem)

8. V případě nákupu těhotenského oblečení budu především pořizovat

9. Myslíte si, že je vhodné kupovat novorozeným dětem oblečení vyrobené z biobavlny či chemicky nebarvených materiálů? A za jakých podmínek?

10. Těhotenské oblečení většinou není šité tak, aby se dalo nosit i před a po tomto období. S tímto tvrzením

11. Oblíbené místo nákupu oblečení (nejen těhotenského)

12. Odhad celkových výdajů na pořízení těhotenského oblečení (za celé období)

13. Pravděpodobný důvod Vašeho zájmu o novou značku oblečení (nejen pro těhotené)

15. Zvolte prosím Vaší věkovou skupinu

16. Bydlím v obci

17. Mé vzdělání

18. Současný stav

19. Moje velikost oblečení

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Bláhová, D.Chci chodit hezky oblečená (nejen) v těhotenství (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://chci-chodit-hezky-oblecena-n.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.