Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování lidí na internetu

Chování lidí na internetu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adam Závada
Šetření:11. 04. 2013 - 18. 04. 2013
Počet respondentů:335
Počet otázek (max/průměr):17 / 16.05
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:83 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:59
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, jsem studentem 3. ročníku Fakulty managementu a ekonomiky ve Zlíně a tématem mé bakalářské práce je internetový marketing.

 

Rozhodl jsem se udělat průzkum ohledně chování lidí na internetu. Budu velmi potěšen, pokud zodpovíte mé otázky.

 

Adam Závada

Odpovědi respondentů

1. Jaký vyhledávač primárně používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google.cz23269,25 %69,25 %  
Seznam.cz9327,76 %27,76 %  
Centrum.cz61,79 %1,79 %  
Jiný (Uveďte jaký)41,19 %1,19 %  

Graf

2. Z jakých hlavních důvodu využíváte internet? (Vyberte 2 nejčastější)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kvůli komunikaci s přáteli (sociální sítě, e-mail, ...)21564,18 %64,18 %  
Kvůli studiu a vzdělání15746,87 %46,87 %  
Kvůli zábavě13038,81 %38,81 %  
Kvůli práci9428,06 %28,06 %  
Nákup zboží či služeb3711,04 %11,04 %  
Jiný důvod (uveďte jaký)82,39 %2,39 %  

Graf

3. Vyberte 3 činnosti, které na internetu nejčastěji provádíte

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 3).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail23871,04 %71,04 %  
Sociální sítě19056,72 %56,72 %  
Vyhledávání informací, kontaktů15847,16 %47,16 %  
Návštěva zpravodajských serverů (politika, kultura, bulvár ...)14743,88 %43,88 %  
Poslech hudby7522,39 %22,39 %  
Nákup zboží, služeb6720 %20 %  
Sledování filmů, videí6017,91 %17,91 %  
Hraní her288,36 %8,36 %  
Tvorba a úprava vlastních webových stránek144,18 %4,18 %  
Přispívání do diskuzí, psaní recenzí133,88 %3,88 %  
Jiné (uveďte jaké)92,69 %2,69 %  
Psaní blogů61,79 %1,79 %  

Graf

4. Jak často využíváte internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více jak 5 hodin denně10631,64 %31,64 %  
3 – 4 hodiny denně8425,07 %25,07 %  
Jsem stále online6820,3 %20,3 %  
1 – 2 hodiny denně5616,72 %16,72 %  
Párkrát za týden216,27 %6,27 %  

Graf

5. Pokud si hodláte koupit zboží přes internet a neznáte detaily, jak postupujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Použiji vyhledavač a zadám vhodnou kombinaci slov vztahující se k danému nákupu11734,93 %34,93 %  
Použiji srovnávač cen (heureka.cz, zbozi.cz,...)9929,55 %29,55 %  
Přečtu si různé diskuze a reference8725,97 %25,97 %  
Zeptám se známých226,57 %6,57 %  
Použiji katalogové vyhledávání (firmy.cz,…)102,99 %2,99 %  

Graf

6. V případě, že vyhledáváte zboží či službu přes vyhledávač, jak postupujete po zadání slov či fráze?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Projdu si prvních pár nabídek a poté vyberu ty nejzajímavější19157,01 %57,01 %  
Projdu si všechny možné nabídku a následně je srovnávám11333,73 %33,73 %  
Vyberu tu firmu, která je pro mě nejznámější267,76 %7,76 %  
Kliknu vždy na první nabídku51,49 %1,49 %  

Graf

7. Vnímáte reklamu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale větší pozornost jí nevěnuji16649,55 %49,55 %  
Ne, ignoruji ji11333,73 %33,73 %  
Ne, blokuji ji4112,24 %12,24 %  
Ano, vnímám a zajímám se o ni154,48 %4,48 %  

Graf

8. V případě, že si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Animovaný (pohyblivý) banner9127,16 %27,16 %  
Vyskakující reklamní okno7622,69 %22,69 %  
Reklama před načtením videa, stránky5516,42 %16,42 %  
Videoreklama3811,34 %11,34 %  
Statický banner3510,45 %10,45 %  
Textová reklama na serverech226,57 %6,57 %  
Textová reklama ve vyhledavačích185,37 %5,37 %  

Graf

9. Pokud Vás reklama zaujme (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ani tak ji nevěnuji žádnou pozornost13048,51 %38,81 %  
Kliknu na ni, ale většinou hned zavřu, protože mě nezaujala5821,64 %17,31 %  
Kliknu na ni a zjišťuji další informace4717,54 %14,03 %  
Nekliknu na ni, ale na její popud zadám produkt či službu do vyhledavače3211,94 %9,55 %  
Reklamu blokuji10,37 %0,3 %  

Graf

10. Reklama na internetu je pro mě:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Velmi rušivá13640,6 %40,6 %  
Rušivá, ale méně než ostatní formy reklamy9728,96 %28,96 %  
Nevnímám ji4814,33 %14,33 %  
Málo rušivá4714,03 %14,03 %  
Zajímavá72,09 %2,09 %  

Graf

11. Která reklama na internetu vás obtěžuje nejvíce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Všechny17050,75 %50,75 %  
Žádná5416,12 %16,12 %  
vyskakovací okna51,49 %1,49 %  
vyskakující okna51,49 %1,49 %  
videoreklama41,19 %1,19 %  
alza.cz41,19 %1,19 %  
Reklama před načtením videa, stránky20,6 %0,6 %  
vyskakující reklamní okno20,6 %0,6 %  
reklamy před videem20,6 %0,6 %  
Na různý hry a jste 1000 000 člověk, vyzvědněte si cenu10,3 %0,3 %  
vyskakující okno, hlučné reklamy před videem10,3 %0,3 %  
Reklama před videem na které se chci koukat, která se nedá přeskočit. Firmy, co si zadávají tento typ reklamy bojkotuji. 10,3 %0,3 %  
Reklama u videí10,3 %0,3 %  
která se mi pohybuje po stránce a nelze se jí zbavit10,3 %0,3 %  
ta,ktera mi vyskoci pred nactenim stranky10,3 %0,3 %  
"vyskakující"10,3 %0,3 %  
taková, která vyskočí přes celé okno a musí se zavřít10,3 %0,3 %  
T - mobile10,3 %0,3 %  
vyskakovaci banery10,3 %0,3 %  
Vyskakující okna s audiem.10,3 %0,3 %  
reklamy, které se mi nějakým způsobem vnutí (youtube, otevírací okna na stránkách,...)10,3 %0,3 %  
Vyskakující před videem či před načtením stránky.10,3 %0,3 %  
když se např. na tn.cz samo spustí video a zablokuje mi celý počítač, protože je pomalý a nezvládá!!! a navíc se zvukem, který je pro mě velmi rušivý.10,3 %0,3 %  
všechny před videem na youtube10,3 %0,3 %  
videoreklamy, které naskočí místo stránky a musí se shlédnout/odkliknout10,3 %0,3 %  
Před videi10,3 %0,3 %  
ozvuceny animovany banner10,3 %0,3 %  
překrývající text10,3 %0,3 %  
spam10,3 %0,3 %  
vyskakující okno s "výhrou"10,3 %0,3 %  
po kliknutí na video, když na mě začne křičet alza cz a pod. tak mě berou všichni čerti10,3 %0,3 %  
reklamy na hubnutí10,3 %0,3 %  
před videem10,3 %0,3 %  
Reklama přes celou stránku, kde musím hledat jak ji ukončit nějakým křížkem před pokračováním.10,3 %0,3 %  
nesleduji je vůbec10,3 %0,3 %  
Videoreklamy10,3 %0,3 %  
před spuštěním videa10,3 %0,3 %  
když mi něco vyskočí přes celou stránku10,3 %0,3 %  
zvuková!10,3 %0,3 %  
reklamy před načtením videa10,3 %0,3 %  
vyskakovací okna a samospouštěcí videa10,3 %0,3 %  
před načtením obsahu - filmy, hry, atp10,3 %0,3 %  
taková, která blokuje přístup ke stránkám (vyskakovací okna, které překáží a musí se zavřít aby člověk viděl obsah stránky)10,3 %0,3 %  
Vyskakující reklamy10,3 %0,3 %  
kdyz prejedu nechte banner a reklama se mi zobrazi skoro pres cele okno a nemuzu se ji hned zbavit10,3 %0,3 %  
reklamy před zobrazením požadovaného videa10,3 %0,3 %  
vyskakovací okna přes celou obrazovku10,3 %0,3 %  
zázračné hubnutí10,3 %0,3 %  
na erekci, viagru a další věci, které mě jako ženu nezajímají10,3 %0,3 %  
reklamy ve videích na youtube10,3 %0,3 %  
Vyskakovací okna s reklamou na Travian apod.10,3 %0,3 %  
youtube10,3 %0,3 %  
padajici a ruzne se motajici okna10,3 %0,3 %  
reklama přes celou obrazovku,kterou musím vypnout10,3 %0,3 %  
reklama ve videiích10,3 %0,3 %  
reklama na pseudovýhry10,3 %0,3 %  
pohyblivá, zvuková10,3 %0,3 %  
taková, která překryje celou stránku a musí se zavřít, aby šlo pokračovat10,3 %0,3 %  
reklama před načtením videa10,3 %0,3 %  
Vyhráli jste Isračky!10,3 %0,3 %  
zvuková10,3 %0,3 %  
video-reklamy před klipem na youtube.cz10,3 %0,3 %  
reklama před videem10,3 %0,3 %  
Spamy10,3 %0,3 %  
Blikající banery 10,3 %0,3 %  
Jestli jde o formu, tak vyskakující reklamní okno. Jestli jde o produkt, nemám takovou.10,3 %0,3 %  
na alza.cz, s tím zeleným panáčkem!!!10,3 %0,3 %  
při sledování videa vyskočí s dolní lišty do videa, to mě dokáže naštvat10,3 %0,3 %  
Vyskakující reklamní okna10,3 %0,3 %  
Okno které se samo otevírá přes obrazovku10,3 %0,3 %  
pohyblivý baner10,3 %0,3 %  
vyskakující reklamní okno - člověk si prohlíží nějakou stránku a čtení mu naruší právě tato nepříjemná reklama10,3 %0,3 %  
reklama se zvukem, vyskakující baner přes celou obrazovku nebo její většinovou část, nově otevřené okno10,3 %0,3 %  
videoreklama, reklama se zvukem10,3 %0,3 %  
reklamy u videi, např.youtube10,3 %0,3 %  
Právě ono vyskakující reklamní okno. Zdržuje mne od práce, protože ji nejdříve musím avřít než mohu pracovat dále.10,3 %0,3 %  
pohyblivé bannery co řvou když na ně omylem najedu myší10,3 %0,3 %  
reklamy před videem 10,3 %0,3 %  
ktera prekryje obsah a nuti mne ji zavrit10,3 %0,3 %  
Kterákoliv, která vyskočí při otevření nějaké stránky, začne se přehrávat, řvát na celé kolo, a nemohu najít křížek k jejímu odstranění!10,3 %0,3 %  
produkty ohledně peněz10,3 %0,3 %  
vyskakující okna a hlavně reklamy se zvukem (vadí mi i jen krátký zvuk pro upozornění)10,3 %0,3 %  
Dlouhé reklamy na YouTube10,3 %0,3 %  
všechny ty, které vám na nějakou chvílí znemožní pracovat na aktuální stránce(např. vyjede před žadanou stránku a vy musíte hledak zavírací křížek)10,3 %0,3 %  
eroticke služby, produkty, stránky10,3 %0,3 %  
výherní reklamy, hubnutí, klamavé10,3 %0,3 %  
jak zhubnout 10,3 %0,3 %  
alza (ten zelený škrt)10,3 %0,3 %  
Reklama ve videu na Youtobe10,3 %0,3 %  
zelený pajdulák Alza.cz10,3 %0,3 %  
reklamy před spouštěním videí10,3 %0,3 %  
pred videem, vyskakovaci (zabirajici valnou cast stranky)10,3 %0,3 %  
Vyskakovací okénka - dyž projdou přes adBlocker10,3 %0,3 %  
Bannery překrývající text10,3 %0,3 %  
pohyblivá10,3 %0,3 %  
pokud překryje celou obrazovku a musím hledat křížek10,3 %0,3 %  

Graf

12. Nakoupili jste někdy zboží či službu poté, co jste kliknuli na reklamní sdělení?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne24974,33 %74,33 %  
Nevybavuji si5215,52 %15,52 %  
Ano3410,15 %10,15 %  

Graf

13. Používáte Facebook?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano26579,1 %79,1 %  
Ne6318,81 %18,81 %  
Zrušil/a jsem si ho72,09 %2,09 %  

Graf

14. Pokud ano, jste fanouškem některé společnosti, která prodává zboží či služby? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 13 zaškrtli odpověď "Ano")

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14052,04 %41,79 %  
Ano12947,96 %38,51 %  

Graf

15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jen, pokud si všimnu, že je "něco nového"7147,33 %21,19 %  
Docela často2718 %8,06 %  
Vůbec2617,33 %7,76 %  
Málo1610,67 %4,78 %  
Ano, pravidelně106,67 %2,99 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena24372,54 %72,54 %  
Muž9227,46 %27,46 %  

Graf

17. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19 - 2514543,28 %43,28 %  
26 - 4512838,21 %38,21 %  
15-18329,55 %9,55 %  
46 - 60247,16 %7,16 %  
60 a více61,79 %1,79 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

14. Pokud ano, jste fanouškem některé společnosti, která prodává zboží či služby? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 13 zaškrtli odpověď "Ano")

  • odpověď Ano:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, pravidelně na otázku 15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jen, pokud si všimnu, že je "něco nového" na otázku 15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Docela často na otázku 15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaký vyhledávač primárně používáte?

2. Z jakých hlavních důvodu využíváte internet? (Vyberte 2 nejčastější)

3. Vyberte 3 činnosti, které na internetu nejčastěji provádíte

4. Jak často využíváte internet?

5. Pokud si hodláte koupit zboží přes internet a neznáte detaily, jak postupujete?

6. V případě, že vyhledáváte zboží či službu přes vyhledávač, jak postupujete po zadání slov či fráze?

7. Vnímáte reklamu na internetu?

8. V případě, že si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

9. Pokud Vás reklama zaujme (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

10. Reklama na internetu je pro mě:

11. Která reklama na internetu vás obtěžuje nejvíce?

12. Nakoupili jste někdy zboží či službu poté, co jste kliknuli na reklamní sdělení?

13. Používáte Facebook?

14. Pokud ano, jste fanouškem některé společnosti, která prodává zboží či služby? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 13 zaškrtli odpověď "Ano")

15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")

16. Pohlaví

17. Věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaký vyhledávač primárně používáte?

2. Z jakých hlavních důvodu využíváte internet? (Vyberte 2 nejčastější)

3. Vyberte 3 činnosti, které na internetu nejčastěji provádíte

4. Jak často využíváte internet?

5. Pokud si hodláte koupit zboží přes internet a neznáte detaily, jak postupujete?

6. V případě, že vyhledáváte zboží či službu přes vyhledávač, jak postupujete po zadání slov či fráze?

7. Vnímáte reklamu na internetu?

8. V případě, že si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

9. Pokud Vás reklama zaujme (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 7 nezaškrtli políčko "Ne, blokuji ji")

10. Reklama na internetu je pro mě:

11. Která reklama na internetu vás obtěžuje nejvíce?

12. Nakoupili jste někdy zboží či službu poté, co jste kliknuli na reklamní sdělení?

13. Používáte Facebook?

14. Pokud ano, jste fanouškem některé společnosti, která prodává zboží či služby? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 13 zaškrtli odpověď "Ano")

15. Pokud ano, sledujete pravidelně její obsah? (Vyplňte, jen pokud jste v otázce č. 14 zaškrtli odpověď "Ano")

16. Pohlaví

17. Věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Závada, A.Chování lidí na internetu (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://chovani-lidi-na-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.