Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování na instagramu

Chování na instagramu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Matěj Cohorna
Šetření:27. 07. 2022 - 07. 08. 2022
Počet respondentů:139
Počet otázek (max/průměr):24 / 17.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:74,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:19
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

jmenuji se Matěj Cohorna a jsem studentem na Univerzitě Hradec Králové.

Tento dotazník zkoumá chování lidí na sociální síti instagram. Zkoumá převážně interakce s obsahem na instagramu a zároveň interakce s firemními profily na této platformě.

Získaná data budou sloužit jako podklad mé bakalářské práce.

Dotazník Vám zabere maximálně 10 minut.

Odpovědi respondentů

1. Jaké je Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena9669,06 %69,06 %  
Muž3827,34 %27,34 %  
Jiné53,6 %3,6 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2496,47 %6,47 %  
2596,47 %6,47 %  
2385,76 %5,76 %  
1875,04 %5,04 %  
2175,04 %5,04 %  
1964,32 %4,32 %  
3264,32 %4,32 %  
2253,6 %3,6 %  
2653,6 %3,6 %  
7153,6 %3,6 %  
ostatní odpovědi 20
31
28
74
29
34
16
30
27
33
37
64
52
45
35
36
50
65
40
17
44
63
14
49
51
39
43
80
67
68
82
69
75
79
10
60
70
56
7251,8 %51,8 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:33.94
Minimum:18
Maximum:74
Variační rozpětí:56
Rozptyl:260.73
Směrodatná odchylka:16.15
Medián:28
Modus:24

Graf

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou6244,6 %44,6 %  
vysokoškolské5338,13 %38,13 %  
základní117,91 %7,91 %  
středoškolské s výučním listem107,19 %7,19 %  
vyšší odborné32,16 %2,16 %  

Graf

4. Používáte sociální síť Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 5, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano11784,17 %84,17 %  
Ne2215,83 %15,83 %  

Graf

5. Používáte Instagram každý den?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano9379,49 %66,91 %  
Ne2420,51 %17,27 %  

Graf

6. Kdy jste na Instagramu aktivní?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Večer (17-23 hodin)7866,67 %56,12 %  
Odpoledne (12-17 hodin)6051,28 %43,17 %  
Dopoledne (9-12 hodin)5244,44 %37,41 %  
Ráno (do 9 hodin)3529,91 %25,18 %  
V noci1815,38 %12,95 %  
Poledne1311,11 %9,35 %  

Graf

7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den10085,47 %71,94 %  
Pátek1210,26 %8,63 %  
Sobota1210,26 %8,63 %  
Pondělí108,55 %7,19 %  
Středa108,55 %7,19 %  
Úterý75,98 %5,04 %  
Čtvrtek75,98 %5,04 %  
Neděle75,98 %5,04 %  

Graf

8. Co na Instagramu děláte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Prohlížím si nové příspěvky (posty)9682,05 %69,06 %  
Prohlížím si nové příběhy (stories)8673,5 %61,87 %  
Píšu si s lidmi4841,03 %34,53 %  
Hledám novinky/informace3630,77 %25,9 %  
Hledám zábavu2622,22 %18,71 %  
Vyhledávám nové profily1916,24 %13,67 %  
Hledám, co bych si mohl/a koupit54,27 %3,6 %  
soutěže10,85 %0,72 %  
Hledám inspirace na vaření a motivaci ⁰10,85 %0,72 %  
Sleduji a kontroluji sveho kamarada10,85 %0,72 %  
pracuji - vedu instagramové profily společností10,85 %0,72 %  
kontroluji svůj firemní profil10,85 %0,72 %  
koukám na zvířátka10,85 %0,72 %  
Přidávám příspěvky10,85 %0,72 %  

Graf

9. Lajkujete, komentujete, sdílíte či si ukládáte příspěvky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Lajkuji9076,92 %64,75 %  
Ukládám4740,17 %33,81 %  
Komentuji3429,06 %24,46 %  
Sdílím2319,66 %16,55 %  
Ani jedna z předchozích odpovědí2117,95 %15,11 %  

Graf

10. Máte raději příspěvky nebo příběhy?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám raději příspěvky (posty)5042,74 %35,97 %  
Mám rád/a oboje4235,9 %30,22 %  
Mám raději příběhy (stories)2521,37 %17,99 %  

Graf

11. Jak hledáte nové profily, které budete sledovat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nehledám nové profily4437,61 %31,65 %  
Dostanu doporučení od známých2924,79 %20,86 %  
Viděl/a jsem odkaz na profil někde mimo Instagram2622,22 %18,71 %  
Doporučení od Instagramu2622,22 %18,71 %  
Pomocí hashtagu (#), který mě zajímá2117,95 %15,11 %  
Sleduji ty profily, které sledují mě1512,82 %10,79 %  
Sleduji ty profily, které sledují moji známí97,69 %6,47 %  
Nejčastěji hledám podle názvu10,85 %0,72 %  
Náhodně na ně narazím.10,85 %0,72 %  
pomocí vyhledávače10,85 %0,72 %  
sleduju známé10,85 %0,72 %  
Vyhledávám pouze osoby, které osobně znám10,85 %0,72 %  
Označení druhého uživatele na foto10,85 %0,72 %  
Ja sa k novým profilom defacto dostávam výlučne cez @ odkazy z príspevkov ľudí, ktorých už sledujem..10,85 %0,72 %  

Graf

12. Jaké typy profilů sledujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Osobní profily přátel9581,2 %68,35 %  
Profily známých osobností7059,83 %50,36 %  
Profily, které slouží pro zábavu4841,03 %34,53 %  
Profily s edukativní tématikou4538,46 %32,37 %  
Profily influencerů3832,48 %27,34 %  
Hobby profily (kutilství/vaření/...)3832,48 %27,34 %  
Zpravodajské profily3630,77 %25,9 %  
Profily se zvířaty3429,06 %24,46 %  
Cestovatelské profily3328,21 %23,74 %  
Profily s jídlem3227,35 %23,02 %  
Firemní profily2823,93 %20,14 %  
modelky10,85 %0,72 %  
Sleduju moc profilů rádiových stanic, a to je asi hlavní důvod proč používám Instagram.10,85 %0,72 %  
Profily módních značek10,85 %0,72 %  
Ty, které mě motivuji10,85 %0,72 %  
fotografy10,85 %0,72 %  
žádné10,85 %0,72 %  
byty, bytové doplňky, zahrady10,85 %0,72 %  

Graf

13. Jaký typ obsahu máte rád/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Fotka10589,74 %75,54 %  
Video4538,46 %32,37 %  
články10,85 %0,72 %  
Umění10,85 %0,72 %  

Graf

14. Máte raději barevné nebo černobílé příspěvky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mám raději barevné7564,1 %53,96 %  
Mám rád/a oboje4235,9 %30,22 %  

Graf

15. Čtete popisky příspěvků celé?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, čtu popisky celé5647,86 %40,29 %  
Ano, ale pouze krátké popisky5547,01 %39,57 %  
Ne, nečtu je vůbec65,13 %4,32 %  

Graf

16. Sledujete nějaký firemní profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, sledujiotázka č. 17, Ne, nesledujiotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, nesleduji5950,43 %42,45 %  
Ano, sleduji5849,57 %41,73 %  

Graf

17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nové produkty, které firma právě začala nabízet4575 %32,37 %  
Slevové akce4066,67 %28,78 %  
Propagace produktů firmy3863,33 %27,34 %  
Příspěvky s přidanou hodnotou (obsah, který mě něco naučí)2541,67 %17,99 %  
Autentické příspěvky z dění v této firmě2338,33 %16,55 %  
Vtipné příspěvky2236,67 %15,83 %  
Soutěže (o slevu, produkt)2135 %15,11 %  
Sdílené fotky či videa od zákazníků1321,67 %9,35 %  

Graf

18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dvakrát týdně2745 %19,42 %  
Jednou za dva dny1423,33 %10,07 %  
Jednou za týden1118,33 %7,91 %  
Jednou denně711,67 %5,04 %  
Je mi to jedno11,67 %0,72 %  

Graf

19. Měl by firemní profil přidávat příspěvky i o víkendu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne3151,67 %22,3 %  
Ano2338,33 %16,55 %  
je mi to jedno23,33 %1,44 %  
Záleží, zda má podnik otevřeno 11,67 %0,72 %  
Proč by neměl, pokud chce?11,67 %0,72 %  
Pouze, pokud o víkendu pořádá nějakou akci nebo je součástí něčeho, co je o víkendu, nebo pokud pracuje i o víkendu 11,67 %0,72 %  
pravidelnost pushuje algoritmus11,67 %0,72 %  

Graf

20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Přidává kvalitní obsah, který mě něco naučí4272,41 %30,22 %  
Pravidelně přidává příspěvky3560,34 %25,18 %  
Odpovídá na soukromé zprávy3356,9 %23,74 %  
Reaguje na označení svými sledujícími/zákazníky2950 %20,86 %  
Pravidelně přidává příběhy1525,86 %10,79 %  
Nezahlcuje svými příspěvky, přispívá adekvátně 11,72 %0,72 %  
Přidává pěkné nebo vtipné fotografie 11,72 %0,72 %  

Graf

21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jaká je šance, že profil doporučím někomu dalšímu?0.8791.348
Jaká je šance, že si od této firmy něco koupíte?0.8970.817

Graf

22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „++”, „+”, „0”, „-” a „--”.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Jaká je šance, že si nyní tento produkt koupíte?0.5520.592

Graf

23. Myslíte si, že je pro firmy nutné mít v dnešní době Instagramový profil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, ale pomůže to v propagaci firmy6757,26 %48,2 %  
Ano, je to nutné pro každou firmu2622,22 %18,71 %  
Ne, není to nutné1613,68 %11,51 %  
Ano, ale pouze pro větší firmy54,27 %3,6 %  
Ano, myslím že v dnešní době je jak pro začátečnickou tak pro pokorčilou firmu lepší instagramový profil mít. 10,85 %0,72 %  
Neřekl bych, že to je nutností. Podle mého názoru to je pouze možnost, jak se dále prezentovat (potencionálním) zákazníkům. Důležitá je ale i kvalita obsahu, který daná firma vytváří.10,85 %0,72 %  
Zalezi na tom, cim se firma zabyva, jestli je to napr designovy nabytek pak 110% by meli mit vysperkovany profily na sitich10,85 %0,72 %  

Graf

24. **NEPOVINNÉ** Zaujal Vás nějaký Instagramový profil (líbí se Vám co dělá)? Napište ho prosím níže:

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne210,53 %1,44 %  
Nejvíc mám rád profil Fajn Rádia - vždy je tam humor a dobrá atmosféra.15,26 %0,72 %  
lukasthepsychologist15,26 %0,72 %  
wolfnationclub15,26 %0,72 %  
Lego, tam jsem pracoval. A potom různé dopravní firmy a o dlouhých vlasech. 15,26 %0,72 %  
-15,26 %0,72 %  
Pavlína Vera Gabriela česká rapunzel15,26 %0,72 %  
lékař Marek Dvořák - ukazuje lidem první pomoc a propojuje to se svými zkušenostmi z praxe15,26 %0,72 %  
laskolinka15,26 %0,72 %  
ZOO Plzeň, IKEM15,26 %0,72 %  
ostatní odpovědi obecně profily lidí, kteří mají zajímavé koníčky, něco vyrábějí, zvelebují své domy a zahrady
novako.photo
Ovalbed
Erik Meldik a MamaDomisha, to jsou úžasní lidé, zábavní, chytří a i tipy na kulinářství, apod..
Be originál masch
Lukáš Kril a jeho nabídky brikulí
@jimezdrave.cz Líbí se mi jejich kvízy o různých potravinách, vždy se dozvím něco nového.
Knihy Dobrovský, Tam&Zpět
842,11 %5,76 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 9 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Kolik je Vám let?

  • odpověď < 10 - 21 >:
    • 4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

6. Kdy jste na Instagramu aktivní?

  • odpověď Večer (17-23 hodin):
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příběhy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za týden na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?

7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

  • odpověď Pátek:
    • 11.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pondělí na otázku 7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

8. Co na Instagramu děláte?

  • odpověď Píšu si s lidmi:
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sdílím na otázku 9. Lajkujete, komentujete, sdílíte či si ukládáte příspěvky?
    • 2.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
  • odpověď Prohlížím si nové příběhy (stories):
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva dny na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si od této firmy něco koupíte?=0 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poledne na otázku 6. Kdy jste na Instagramu aktivní?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Profily influencerů na otázku 12. Jaké typy profilů sledujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doporučení od Instagramu na otázku 11. Jak hledáte nové profily, které budete sledovat?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si nyní tento produkt koupíte?=0 na otázku 22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příběhy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firemní profily na otázku 12. Jaké typy profilů sledujete?

9. Lajkujete, komentujete, sdílíte či si ukládáte příspěvky?

  • odpověď Lajkuji:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleduji ty profily, které sledují mě na otázku 11. Jak hledáte nové profily, které budete sledovat?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Poledne na otázku 6. Kdy jste na Instagramu aktivní?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Píšu si s lidmi na otázku 8. Co na Instagramu děláte?

12. Jaké typy profilů sledujete?

  • odpověď Profily známých osobností:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi základní na otázku 3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

16. Sledujete nějaký firemní profil?

  • odpověď Ano, sleduji:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firemní profily na otázku 12. Jaké typy profilů sledujete?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s přidanou hodnotou (obsah, který mě něco naučí) na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sdílené fotky či videa od zákazníků na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Slevové akce na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Soutěže (o slevu, produkt) na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dvakrát týdně na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za dva dny na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 19. Měl by firemní profil přidávat příspěvky i o víkendu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že profil doporučím někomu dalšímu?=1 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že profil doporučím někomu dalšímu?=2 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si od této firmy něco koupíte?=0 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si od této firmy něco koupíte?=1 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si od této firmy něco koupíte?=2 na otázku 21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Odpovídá na soukromé zprávy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příběhy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příspěvky na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Přidává kvalitní obsah, který mě něco naučí na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reaguje na označení svými sledujícími/zákazníky na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si nyní tento produkt koupíte?=0 na otázku 22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jaká je šance, že si nyní tento produkt koupíte?=1 na otázku 22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové produkty, které firma právě začala nabízet na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Propagace produktů firmy na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Autentické příspěvky z dění v této firmě na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vtipné příspěvky na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 19. Měl by firemní profil přidávat příspěvky i o víkendu?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za týden na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?
  • odpověď Ne, nesleduji:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pátek na otázku 7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sobota na otázku 7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?

  • odpověď Nové produkty, které firma právě začala nabízet:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sdílené fotky či videa od zákazníků na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou za týden na otázku 18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?

20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?

  • odpověď Odpovídá na soukromé zprávy:
    • 3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příběhy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
  • odpověď Pravidelně přidává příspěvky:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Pravidelně přidává příběhy na otázku 20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?
  • odpověď Přidává kvalitní obsah, který mě něco naučí:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Příspěvky s přidanou hodnotou (obsah, který mě něco naučí) na otázku 17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Používáte sociální síť Instagram?

5. Používáte Instagram každý den?

6. Kdy jste na Instagramu aktivní?

7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

8. Co na Instagramu děláte?

9. Lajkujete, komentujete, sdílíte či si ukládáte příspěvky?

10. Máte raději příspěvky nebo příběhy?

11. Jak hledáte nové profily, které budete sledovat?

12. Jaké typy profilů sledujete?

13. Jaký typ obsahu máte rád/a?

14. Máte raději barevné nebo černobílé příspěvky?

15. Čtete popisky příspěvků celé?

16. Sledujete nějaký firemní profil?

17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?

18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?

19. Měl by firemní profil přidávat příspěvky i o víkendu?

20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?

21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.

22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.

23. Myslíte si, že je pro firmy nutné mít v dnešní době Instagramový profil?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jaké je Vaše pohlaví?

2. Kolik je Vám let?

3. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

4. Používáte sociální síť Instagram?

5. Používáte Instagram každý den?

6. Kdy jste na Instagramu aktivní?

7. Jaké dny v týdnu používáte Instagram?

8. Co na Instagramu děláte?

9. Lajkujete, komentujete, sdílíte či si ukládáte příspěvky?

10. Máte raději příspěvky nebo příběhy?

11. Jak hledáte nové profily, které budete sledovat?

12. Jaké typy profilů sledujete?

13. Jaký typ obsahu máte rád/a?

14. Máte raději barevné nebo černobílé příspěvky?

15. Čtete popisky příspěvků celé?

16. Sledujete nějaký firemní profil?

17. Jaký chcete vidět obsah od firemního profilu?

18. Jak často by měl firemní profil přidávat příspěvky?

19. Měl by firemní profil přidávat příspěvky i o víkendu?

20. Co podle Vás dělá dobrý firemní profil?

21. Firemní profil se mi líbí, mám rád/a produkt/y této firmy.

22. Někdo koho znáte se pochlubil produktem, který se Vám líbí.

23. Myslíte si, že je pro firmy nutné mít v dnešní době Instagramový profil?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Cohorna, M.Chování na instagramu (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://chovani-na-instagramu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.