Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
jmenuji se Adéla Košáková a jsem studentkou oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – technické univerzity Ostrava a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Vaše odpovědi mi poslouží jako zdroj informací pro mou závěrečnou práci.
Všechny otázky jsou povinné a přizpůsobeny i Vašim odpovědím.
Předem děkuji za Váš čas a vyplnění.
Odpovědi respondentů
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
438
90,68 %
90,68 %
Ne
45
9,32 %
9,32 %
2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Zábavné příspěvky
2.333
1.683
Informace o firmách a značkách
3.479
1.67
Novinky ze světa
2.674
1.96
Reklamy
4.671
0.595
Nové informace o přátelích
1.95
1.253
Události z okolí
2.039
1.279
Nakupování
3.824
1.446
Seznámení
4.484
0.852
Práce (zaměstnání, škola)
3.162
2.25
3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 4, Ne → otázka č. 11].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
271
61,87 %
56,11 %
Ne
167
38,13 %
34,58 %
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Podpora oblíbené značky
2.482
1.713
Informace o slevách
2.875
2.058
Baví mě jejich příspěvky
2.364
1.401
Firma pochází z mého okolí
3.346
1.77
Snadnější komunikace s firmou
3.399
1.797
Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy
2.989
1.908
5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nevadí mi
89
32,84 %
18,43 %
Spíše mi nevadí
73
26,94 %
15,11 %
Spíše mi vadí
65
23,99 %
13,46 %
Nevím
24
8,86 %
4,97 %
Vadí mi
19
7,01 %
3,93 %
Vyhledávám je
1
0,37 %
0,21 %
6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
89
32,84 %
18,43 %
Ano
72
26,57 %
14,91 %
Spíše ne
61
22,51 %
12,63 %
Ne
43
15,87 %
8,9 %
Nevím
6
2,21 %
1,24 %
7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Tipy a triky
122
45,02 %
25,26 %
Informace ze zákulisí
108
39,85 %
22,36 %
Nové produkty
90
33,21 %
18,63 %
Tipy na zdravý životní styl
78
28,78 %
16,15 %
Informace o produktech
67
24,72 %
13,87 %
Nic
4
1,48 %
0,83 %
žádný
4
1,48 %
0,83 %
nezajímá mě to
2
0,74 %
0,41 %
Stories nesleduji.
1
0,37 %
0,21 %
stories mně nezajímají, je mi jedno jak se chovají ... cizí lidé, nejsem hyena co se pase na cizí účet, nezajímá mně bulvár
1
0,37 %
0,21 %
moc to nesleduji
1
0,37 %
0,21 %
Nic z nabízeného
1
0,37 %
0,21 %
Stories na Instagramu si přehrávám pouze od blízkých přátel, mě to otravuje (u ostatních, co sleduji, mám stories "ztišené"). Stories na Facebooku jsou trapné:D podle mě to patří na Instagram, ale na Facebooku to zbytečně otravuje
1
0,37 %
0,21 %
něco nového neotřelého
1
0,37 %
0,21 %
Ignoruje je
1
0,37 %
0,21 %
Sledovat co někdo dělá nebo nedělá je pouze stráta času. Mám spoustu lepších aktivit.
1
0,37 %
0,21 %
nic z tohoto
1
0,37 %
0,21 %
nevyhledávám stories
1
0,37 %
0,21 %
Tento typ příspěvků mě moc nebere
1
0,37 %
0,21 %
Co se týče firem, tak mne stories nezajímají
1
0,37 %
0,21 %
nezajimaji
1
0,37 %
0,21 %
Stories mě nezajímají vůbec
1
0,37 %
0,21 %
ve stories mě zajímají jen fotky mých kamarádů
1
0,37 %
0,21 %
asi žádný
1
0,37 %
0,21 %
reklamní žádné
1
0,37 %
0,21 %
nic, ten formát je divný
1
0,37 %
0,21 %
žádný, Stories mně nezajímají celkově
1
0,37 %
0,21 %
...
1
0,37 %
0,21 %
24 hodin je málo
1
0,37 %
0,21 %
zajímavosti
1
0,37 %
0,21 %
žádný, tento formát mě neláká
1
0,37 %
0,21 %
stories mě nezajímají, protože jsou jen dočasné a nestíhám je sledovat
1
0,37 %
0,21 %
nevím
1
0,37 %
0,21 %
Nesleduji, tedy nci
1
0,37 %
0,21 %
Nesleduji něco co mi v zápěstí zmizí a nemohu se k tomu vrátit
1
0,37 %
0,21 %
-
1
0,37 %
0,21 %
nezajímá
1
0,37 %
0,21 %
informace dohledávám i měsíce zpětně, takže mě to vůbec nezajímá
1
0,37 %
0,21 %
8. Jste uživatel Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 9, Ne → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
198
73,06 %
40,99 %
Ne
73
26,94 %
15,11 %
9. Jak často navštěvujete Instagram?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý den → otázka č. 10, Několikrát týdně → otázka č. 12, Jednou za týden → otázka č. 12, Pár krát za měsíc → otázka č. 12, Jednou za měsíc → otázka č. 12].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Každý den
148
74,75 %
30,64 %
Několikrát týdně
30
15,15 %
6,21 %
Jednou za týden
9
4,55 %
1,86 %
Jednou za měsíc
6
3,03 %
1,24 %
Pár krát za měsíc
5
2,53 %
1,04 %
10. Kolik času trávíte na Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Maximálně půl hodiny denně
60
40,27 %
12,42 %
30 - 60 minut denně
58
38,93 %
12,01 %
Více jak hodinu denně
31
20,81 %
6,42 %
11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nezajímá mě, co dělají
133
79,64 %
27,54 %
Zbytečný spam
53
31,74 %
10,97 %
Jejich příspěvky jsou pouze reklamy
46
27,54 %
9,52 %
Nemají zajímavý obsah
39
23,35 %
8,07 %
Pokud mám zájem podívám se např.na seznamu
1
0,6 %
0,21 %
Nemám Instagram.
1
0,6 %
0,21 %
Nezajímá mne to.
1
0,6 %
0,21 %
Ti lide jsou zbytecny odpad a mylne se domnivaji,ze neco dokazali. Nepatri jim zajem,patri je zavrit do klece a hazet po nich shnila rajcata
1
0,6 %
0,21 %
ztráta času
1
0,6 %
0,21 %
nemám na to čas
1
0,6 %
0,21 %
instagram nepoužívám
1
0,6 %
0,21 %
nemám čas je sledovat
1
0,6 %
0,21 %
nemám instagram
1
0,6 %
0,21 %
12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Mobilní telefon
316
72,15 %
65,42 %
Desktop (stolní počítač)
108
24,66 %
22,36 %
Tablet
14
3,2 %
2,9 %
13. Zajímáte se o zdravý životní styl?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spíše ano
179
40,87 %
37,06 %
Spíše ne
118
26,94 %
24,43 %
Ano
104
23,74 %
21,53 %
Ne
37
8,45 %
7,66 %
14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
25 - 34 let
226
46,79 %
46,79 %
35 - 44 let
92
19,05 %
19,05 %
15 - 24 let
85
17,6 %
17,6 %
55 let a více
47
9,73 %
9,73 %
45 - 54 let
33
6,83 %
6,83 %
15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0
296
61,28 %
61,28 %
2
95
19,67 %
19,67 %
1
72
14,91 %
14,91 %
3
14
2,9 %
2,9 %
4 a více
6
1,24 %
1,24 %
16. Jaké je vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
364
75,36 %
75,36 %
Muž
119
24,64 %
24,64 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?
odpověď Ano:
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevadí mi na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše mi nevadí na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše mi vadí na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadí mi na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace ze zákulisí na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové produkty na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy a triky na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy na zdravý životní styl na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste uživatel Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste uživatel Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o firmách a značkách=1 na otázku 2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
odpověď Ne:
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou pouze reklamy na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemají zajímavý obsah na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímá mě, co dělají na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zbytečný spam na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
8. Jste uživatel Instagramu?
odpověď Ano:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
9. Jak často navštěvujete Instagram?
odpověď Každý den:
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?
odpověď Mobilní telefon:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?
odpověď 0:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 24 let na otázku 14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?
2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
8. Jste uživatel Instagramu?
9. Jak často navštěvujete Instagram?
10. Kolik času trávíte na Instagramu?
11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?
13. Zajímáte se o zdravý životní styl?
14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?
15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?
16. Jaké je vaše pohlaví?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?
2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?
4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
8. Jste uživatel Instagramu?
9. Jak často navštěvujete Instagram?
10. Kolik času trávíte na Instagramu?
11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?
13. Zajímáte se o zdravý životní styl?
14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?
15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?
16. Jaké je vaše pohlaví?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.
Tereza Králová: Dobrý den Adélko, můžu se zeptat zda byste byla ochotná a na e-mail pak nspsala jak Váš výzkum pro diplomku dopadl ? Můj e-mail je tereza.kralova@zusodry.cz
Díky a přeji mnoho zdaru !
Pěkný den
KRÁLOVÁ TEREZA