Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování na sociálních sítích

Chování na sociálních sítích

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Adéla Košáková
Šetření:26. 02. 2020 - 12. 03. 2020
Počet respondentů:483
Počet otázek (max/průměr):16 / 11.5
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:16
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Milí respondenti,

jmenuji se Adéla Košáková a jsem studentkou oboru Marketing a obchod na Ekonomické fakultě Vysoké školy báňské – technické univerzity Ostrava a ráda bych Vás požádala o vyplnění následujícího dotazníku. Vaše odpovědi mi poslouží jako zdroj informací pro mou závěrečnou práci. 

Všechny otázky jsou povinné a přizpůsobeny i Vašim odpovědím.

Předem děkuji za Váš čas a vyplnění.

Odpovědi respondentů

1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano43890,68 %90,68 %  
Ne459,32 %9,32 %  

Graf

2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zábavné příspěvky2.3331.683
Informace o firmách a značkách3.4791.67
Novinky ze světa2.6741.96
Reklamy4.6710.595
Nové informace o přátelích1.951.253
Události z okolí2.0391.279
Nakupování3.8241.446
Seznámení4.4840.852
Práce (zaměstnání, škola)3.1622.25

Graf

3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 4, Neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano27161,87 %56,11 %  
Ne16738,13 %34,58 %  

Graf

4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Podpora oblíbené značky2.4821.713
Informace o slevách2.8752.058
Baví mě jejich příspěvky2.3641.401
Firma pochází z mého okolí3.3461.77
Snadnější komunikace s firmou3.3991.797
Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy2.9891.908

Graf

5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nevadí mi8932,84 %18,43 %  
Spíše mi nevadí7326,94 %15,11 %  
Spíše mi vadí6523,99 %13,46 %  
Nevím248,86 %4,97 %  
Vadí mi197,01 %3,93 %  
Vyhledávám je10,37 %0,21 %  

Graf

6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano8932,84 %18,43 %  
Ano7226,57 %14,91 %  
Spíše ne6122,51 %12,63 %  
Ne4315,87 %8,9 %  
Nevím62,21 %1,24 %  

Graf

7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Tipy a triky12245,02 %25,26 %  
Informace ze zákulisí10839,85 %22,36 %  
Nové produkty9033,21 %18,63 %  
Tipy na zdravý životní styl7828,78 %16,15 %  
Informace o produktech6724,72 %13,87 %  
Nic 41,48 %0,83 %  
žádný41,48 %0,83 %  
nezajímá mě to20,74 %0,41 %  
Stories nesleduji.10,37 %0,21 %  
stories mně nezajímají, je mi jedno jak se chovají ... cizí lidé, nejsem hyena co se pase na cizí účet, nezajímá mně bulvár10,37 %0,21 %  
moc to nesleduji10,37 %0,21 %  
Nic z nabízeného10,37 %0,21 %  
Stories na Instagramu si přehrávám pouze od blízkých přátel, mě to otravuje (u ostatních, co sleduji, mám stories "ztišené"). Stories na Facebooku jsou trapné:D podle mě to patří na Instagram, ale na Facebooku to zbytečně otravuje10,37 %0,21 %  
něco nového neotřelého10,37 %0,21 %  
Ignoruje je10,37 %0,21 %  
Sledovat co někdo dělá nebo nedělá je pouze stráta času. Mám spoustu lepších aktivit.10,37 %0,21 %  
nic z tohoto10,37 %0,21 %  
nevyhledávám stories10,37 %0,21 %  
Tento typ příspěvků mě moc nebere10,37 %0,21 %  
Co se týče firem, tak mne stories nezajímají10,37 %0,21 %  
nezajimaji10,37 %0,21 %  
Stories mě nezajímají vůbec10,37 %0,21 %  
ve stories mě zajímají jen fotky mých kamarádů10,37 %0,21 %  
asi žádný10,37 %0,21 %  
reklamní žádné10,37 %0,21 %  
nic, ten formát je divný10,37 %0,21 %  
žádný, Stories mně nezajímají celkově10,37 %0,21 %  
...10,37 %0,21 %  
24 hodin je málo10,37 %0,21 %  
zajímavosti10,37 %0,21 %  
žádný, tento formát mě neláká10,37 %0,21 %  
stories mě nezajímají, protože jsou jen dočasné a nestíhám je sledovat10,37 %0,21 %  
nevím10,37 %0,21 %  
Nesleduji, tedy nci10,37 %0,21 %  
Nesleduji něco co mi v zápěstí zmizí a nemohu se k tomu vrátit 10,37 %0,21 %  
-10,37 %0,21 %  
nezajímá10,37 %0,21 %  
informace dohledávám i měsíce zpětně, takže mě to vůbec nezajímá10,37 %0,21 %  

Graf

8. Jste uživatel Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19873,06 %40,99 %  
Ne7326,94 %15,11 %  

Graf

9. Jak často navštěvujete Instagram?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Každý denotázka č. 10, Několikrát týdněotázka č. 12, Jednou za týdenotázka č. 12, Pár krát za měsícotázka č. 12, Jednou za měsícotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den14874,75 %30,64 %  
Několikrát týdně3015,15 %6,21 %  
Jednou za týden94,55 %1,86 %  
Jednou za měsíc63,03 %1,24 %  
Pár krát za měsíc52,53 %1,04 %  

Graf

10. Kolik času trávíte na Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Maximálně půl hodiny denně6040,27 %12,42 %  
30 - 60 minut denně5838,93 %12,01 %  
Více jak hodinu denně3120,81 %6,42 %  

Graf

11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nezajímá mě, co dělají13379,64 %27,54 %  
Zbytečný spam5331,74 %10,97 %  
Jejich příspěvky jsou pouze reklamy4627,54 %9,52 %  
Nemají zajímavý obsah3923,35 %8,07 %  
Pokud mám zájem podívám se např.na seznamu10,6 %0,21 %  
Nemám Instagram.10,6 %0,21 %  
Nezajímá mne to.10,6 %0,21 %  
Ti lide jsou zbytecny odpad a mylne se domnivaji,ze neco dokazali. Nepatri jim zajem,patri je zavrit do klece a hazet po nich shnila rajcata10,6 %0,21 %  
ztráta času10,6 %0,21 %  
nemám na to čas10,6 %0,21 %  
instagram nepoužívám10,6 %0,21 %  
nemám čas je sledovat10,6 %0,21 %  
nemám instagram10,6 %0,21 %  

Graf

12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Mobilní telefon31672,15 %65,42 %  
Desktop (stolní počítač)10824,66 %22,36 %  
Tablet143,2 %2,9 %  

Graf

13. Zajímáte se o zdravý životní styl?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano17940,87 %37,06 %  
Spíše ne11826,94 %24,43 %  
Ano10423,74 %21,53 %  
Ne378,45 %7,66 %  

Graf

14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 34 let22646,79 %46,79 %  
35 - 44 let9219,05 %19,05 %  
15 - 24 let8517,6 %17,6 %  
55 let a více479,73 %9,73 %  
45 - 54 let336,83 %6,83 %  

Graf

15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
029661,28 %61,28 %  
29519,67 %19,67 %  
17214,91 %14,91 %  
3142,9 %2,9 %  
4 a více61,24 %1,24 %  

Graf

16. Jaké je vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena36475,36 %75,36 %  
Muž11924,64 %24,64 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Snadnější komunikace s firmou=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=1 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=2 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=3 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=4 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímají mě příspěvky ze zákulisí firmy=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevadí mi na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše mi nevadí na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše mi vadí na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vadí mi na otázku 5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Spíše ne na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o produktech na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace ze zákulisí na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nové produkty na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy a triky na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Tipy na zdravý životní styl na otázku 7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 8. Jste uživatel Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 8. Jste uživatel Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Firma pochází z mého okolí=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o slevách=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora oblíbené značky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Baví mě jejich příspěvky=5 na otázku 4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informace o firmách a značkách=1 na otázku 2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)
  • odpověď Ne:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jejich příspěvky jsou pouze reklamy na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nemají zajímavý obsah na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nezajímá mě, co dělají na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zbytečný spam na otázku 11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?

8. Jste uživatel Instagramu?

  • odpověď Ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Každý den na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Několikrát týdně na otázku 9. Jak často navštěvujete Instagram?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?

9. Jak často navštěvujete Instagram?

  • odpověď Každý den:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maximálně půl hodiny denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?

12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?

  • odpověď Mobilní telefon:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více jak hodinu denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 - 60 minut denně na otázku 10. Kolik času trávíte na Instagramu?

15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?

  • odpověď 0:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 24 let na otázku 14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?

2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?

4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?

6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?

7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?

8. Jste uživatel Instagramu?

9. Jak často navštěvujete Instagram?

10. Kolik času trávíte na Instagramu?

11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?

12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?

13. Zajímáte se o zdravý životní styl?

14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?

16. Jaké je vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jste uživatelem Facebooku nebo Instagramu?

2. Z jakého důvodu navštěvujete sociální síť/sítě? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

3. Sledujete na sociálních sítích i firemní profily (značky, firmy, slavné osobnosti, influencery, atd.?

4. Z jakého důvodu tyto firemní účty sledujete? (1 - souhlasím, 2- spíše souhlasím, 3 - nevím, 4 - spíše nesouhlasím, 5 - nesouhlasím)

5. Jaký máte postoj k příspěvkům s produkty, které jsou propagovány v rámci placené spolupráce?

6. Zajímají vás Stories (tzv. příběhy, které jsou viditelné jen po dobu 24h) na Facebooku nebo Instagramu?

7. Jaký obsah by vás zajímal ve Stories?

8. Jste uživatel Instagramu?

9. Jak často navštěvujete Instagram?

10. Kolik času trávíte na Instagramu?

11. Z jakého důvodu nesledujte firemní profily nebo profily známých osobností na Instagramu?

12. Používáte k návštěvě sociálních sítí především mobilní telefon, desktop, a nebo tablet?

13. Zajímáte se o zdravý životní styl?

14. V jaké věkové kategorii se nacházíte?

15. Kolik nezletilých dětí vychováváte?

16. Jaké je vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Košáková, A.Chování na sociálních sítích (výsledky průzkumu), 2020. Dostupné online na https://chovani-na-socialnich-sitich.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.