Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování spotřebitele na internetu

Chování spotřebitele na internetu

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Zuzana Hanovská
Šetření:27. 03. 2014 - 08. 04. 2014
Počet respondentů:419
Počet otázek (max/průměr):30 / 24.77
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:72,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-5 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím pár minut Vašeho času k vyplnění dotazníku k mé diplomové práci s názvem Výzkum vlivu vybraného média na spotřební chování. Cílem tohoto dotazníku je zjistit, jak působí internet na vás - jako na spotřebitele. Zda na internetu nakupujete, hledáte na něm různé informace a další pro mě důležité údaje týkající se právě Vás a internetu.

Mnohokrát děkuji za vyplnění.

 

Odpovědi respondentů

1. V jakém reklamním médiu nejčastěji zaznamenáváte reklamu týkající se prodejů zájezdů, letenek, jízdenek a dalších služeb cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet32778,04 %78,04 %  
televize11427,21 %27,21 %  
časopisy10725,54 %25,54 %  
noviny5914,08 %14,08 %  
rozhlas5412,89 %12,89 %  
plakátovací plochy (billboard,...)5412,89 %12,89 %  
dopravní protředky389,07 %9,07 %  
reklamní panely184,3 %4,3 %  
ostatní (lavičky,...)30,72 %0,72 %  

Graf

2. Máte k dispozici trvale dostupné připojení k internetu ve Vašem domově?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 3, neotázka č. 26].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano40596,66 %96,66 %  
ne143,34 %3,34 %  

Graf

3. Jakou službu či produkt cestovního ruchu nejčastěji kupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jízdenky (vlakové, autobusové)18044,44 %42,96 %  
ubytovací služby13132,35 %31,26 %  
letenky12430,62 %29,59 %  
zájezd8320,49 %19,81 %  
stravovací služby379,14 %8,83 %  
vstupenky do kulturněhistorických pomátek358,64 %8,35 %  
dosud jsem žádnou službu či produkt cestovního ruchu přes internet nekoupil/a266,42 %6,21 %  
pronájem aut51,23 %1,19 %  
oblečení30,74 %0,72 %  
vstupenky na koncerty nebo do kina10,25 %0,24 %  
z těchto věcí nic10,25 %0,24 %  
vstupenky na kulturní akci10,25 %0,24 %  
nekupuji10,25 %0,24 %  

Graf

4. Kolikrát jste si zakoupil/a službu cestovního ruchu přes internet za poslední rok?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1x - 10x24560,49 %58,47 %  
11x - 20x6014,81 %14,32 %  
0x5112,59 %12,17 %  
více než 20x4912,1 %11,69 %  

Graf

5. Jaký bývá Váš důvod nákupu služby cestovního ruchu přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pohodlí28069,14 %66,83 %  
rychlost24460,25 %58,23 %  
možnost širokého výběru9022,22 %21,48 %  
bezpečnost163,95 %3,82 %  
cena122,96 %2,86 %  
nic nebylo10,25 %0,24 %  
mohu srovnat s ostatními nabídkami10,25 %0,24 %  
nenakupuji tyto služby přes internet10,25 %0,24 %  
Nižší celkové náklady a čas10,25 %0,24 %  
nekupuji10,25 %0,24 %  
Nenavidim preplnenost obchodu10,25 %0,24 %  
Nakupy bez preplnenych obchodu10,25 %0,24 %  
nenakupoval jsem10,25 %0,24 %  
kombinace faktoru10,25 %0,24 %  
nekupoval jsem :)10,25 %0,24 %  
nemusím se mačkat někde v obchodě10,25 %0,24 %  
nenakupuji10,25 %0,24 %  
nenakupuji na internetu10,25 %0,24 %  
čas spoje10,25 %0,24 %  
žádný10,25 %0,24 %  
business10,25 %0,24 %  
slevy10,25 %0,24 %  
-10,25 %0,24 %  
nenakupujem10,25 %0,24 %  

Graf

6. Jaký internetový vyhledávač používáte nejčastěji při získávání informací o produktech či službách cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Google28069,14 %66,83 %  
Seznam6816,79 %16,23 %  
Centrum256,17 %5,97 %  
nepoužívám vyhledávače143,46 %3,34 %  
Atlas61,48 %1,43 %  
Volny51,23 %1,19 %  
Yahoo20,49 %0,48 %  
firefox10,25 %0,24 %  
trip advisor, booking.com, skypicker.com10,25 %0,24 %  
opera, kámo10,25 %0,24 %  
booking.com10,25 %0,24 %  
skyscanner10,25 %0,24 %  

Graf

7. Využíváte internetové srovnávače cen při vyhledávání služeb a produktů cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 8, neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano23157,04 %55,13 %  
ne17442,96 %41,53 %  

Graf

8. Jaké internetové srovnávače cen využíváte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
heureka6126,64 %14,56 %  
Pelikán 83,49 %1,91 %  
různé 62,62 %1,43 %  
seznam52,18 %1,19 %  
...41,75 %0,95 %  
Zbozi.cz41,75 %0,95 %  
booking41,75 %0,95 %  
letuška41,75 %0,95 %  
Pelikan.cz31,31 %0,72 %  
Letuska31,31 %0,72 %  
ostatní odpovědi .
zboží.cz
heureka.cz
Booking.com
skyscanner
nevím
Nepamatuji se
sdovolena.cz
-
Zboží cz
skrz
Kralovna
heureka, zbozi.cz
invia
srovnanicen.cz
Expedia.com, heureca
skrz, letuska
žádné
dovolena.cz
Lutuska, pelikan, seznam
prostě hledám na internetu nejlepší cenu
pelikan, letuska
scestovani.cz, travelstyle.cz
porovnání cen
opodo, skyscanner
Zbozicz
mall seznam
seznam mall
Pelikán,heureka
cestujlevne.com - kde je vse, ubytovani, letenky, autopujcovny, atd.
Heureka,seznam,zbozi.cz
Seznam,heureka
Zbozi
Heureka,seznam
letenky.cz
skyscanner, nejlevnejsiletenky, letuska.cz
Na seznamu
skypicker.com
ty co mi google nabidne
heuréka, zboží.cz,srovnánícen.cz
skrz, levneceny,
dle potčeby
pres google
záleží jaký srovnávač zrovna na netu najdu, nepamatuji si název
Seznam. Cz
aletenky.cz
booking.com, skyscanner.com
pelikan, letuška
třeba pelikana nebo zboži.cz
letuska.cz
letuska.cz, skrz
last.cz
letuska.cz zbozi.cz heureka.cz
srovnej ceny
pelikan.cz, zbozi.cz
hotelscombined.com, azair.eu
Kralovna.cz, heureka.cz
Letuška.cz last.cz
travelstyle
skyscanner.cz
Pelikan.cz pro letenky
dovolena.cz, invia.cz
invia.cz, kralovna.cz
heureka, scyscanner
kralovna.cz, letuska.cz,
flug.de
heureka.cz, srovnanicen.cz
zajezdy.cz
hledej ceny, heuréka (na zboží)
scyscanner
Pelikán, Letuška, Honzovy letenky
zboží
srovnanice.cz nebo tak nejak
szboží
ams bus, invia
srovnejceny.cz
heureka, letuska
Booking,
heurek.cz
pelikan booking
booking.com nebo hostelbookers.com a další podobné
nepamatuji si
monitor
srovananicen.cz
booking.com, skyscanner.com, momondo.com
www.travelstyle.cz/‎
heuréka, skrz
hledejceny.cz
zboží.cz, skrz.cz
travelstyle, dovolena.cz
co mi zrovna vyjede samo na googlu :)
Heureka,seznam.cz,letuška,pelikán
Huereka
co mi Seznam nabídne
Heureka,seznam,letuska
Srovnávatel.cz
skrz, heuréka
Slevomat, cokoli, co mi vyjede při hledání
všechny na kterých se dají koupit letenky?
heureka, letuška,seznam
www.asociace.biz
heureka, hledej ceny
zbozí.cz, heureka
travelstyle.cz
žádné konkrétní, to co mi vyjede mezi prvními ve vyhledávači
heureka, vlak.spojeni
wserfwafr
12755,46 %30,31 % 

Graf

9. Získáváte informace o službách či produktech cestovního ruchu (letenky, ubytování, informace o destinaci,…) ze sociálních sítí (Facebook, Twitter,…)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 10, neotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne21051,85 %50,12 %  
ano19548,15 %46,54 %  

Graf

10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oblíbených skupin7940,51 %18,85 %  
příspěvků svých přátel4824,62 %11,46 %  
placené inzerce3417,44 %8,11 %  
fotografií svých přátel3015,38 %7,16 %  
účtů, k tomuto účelu vytvořených10,51 %0,24 %  
FB stránky jako cestujemelevne a jaknaletenky a podobné10,51 %0,24 %  
firemních stránek10,51 %0,24 %  
obecně od přátel a známých10,51 %0,24 %  

Graf

11. Vyjmenujte turistické portály, které znáte:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Neznam184,47 %4,3 %  
Kudy z nudy174,22 %4,06 %  
kudyznudy143,47 %3,34 %  
nevim112,73 %2,63 %  
Czech.cz112,73 %2,63 %  
kudyznudy.cz102,48 %2,39 %  
Turistik102,48 %2,39 %  
czechtourism71,74 %1,67 %  
czecot.com61,49 %1,43 %  
Invia51,24 %1,19 %  
ostatní odpovědi tripadvisor
Vyletnik
žádné
czech tourism
Holidayinfo
Czechtourism.cz
.
turistika.cz
nevybavuju si
neznam zadne
student agency
neznám žádný
holidayinfo.cz
booking
kudyznudy, invia
cestujlevne
booking.com
www.vyletnik.cz
...
Kudy z nudy, Výletník
nevím, co to je
dovolena.cz
žádný
Invia, Zájezdy online, Kudy z nudy..
tripadvisor,
kudyznudy, turistika, trekking, hedvabnastezka
kudy z nudy, travelocity, expedia, booking
region-vysocina.cz, czechtourism.cz
?
Region-vysocina.cz, praguewelcome.cz, jižnicechy.cz, trip advisor, my travel
dovolena.cz, cestujlevne.com, orbion.cz, airstop.cz, hedvabnastezka.cz
Hotely.cz, Booking.com, Atis
ryanair.com, wizzair.com
student agency, pelikan
sdovolena.cz, dále portály cestovních kanceláří
kralovna, pelikan, akcniletenky
praguewelcome.cz, kct.cz, czechtourism.cz
zajezdy.cz, alpina.cz, hedvabnastezka.cz
český ráj, jičín, liberecký kraj,... je jich hafo
hledej-ubytovani.cz
www.kudyznudy.cz/
kudy z nudy, kam v liberci
hned teď si nevzpomenu
Sdovolena
cestujlevne, letuska, zaletsi
virtualtravel.sk, virtual-travel.cz
seznam
jsnifsincis
turystyk cz
Turistik,vyletnik,cestykrajem.cz
Letuška
Ceskevylety.cz,letuska
Letenky.cz
Letuska,vyletnik,atlasceska
cestujlevne.com, hedvabnastezka
Booking.com, tripadvisor
Letuska,czech.cz
Turistik,vyletnik,czech.cz
Czechtourism, kudyznudy
Ceskevylety.cz,turisturaj.cz,letuska
Czech.cz, cestykrajem.cz
Letuska,turisturaj.cz
Turisturaj.cz,letuska,czech.cz
tripmag.cz, tripadvisor.com, kudyznudy.cz, turistik.cz, turistika.cz, hedvabnastezka.cz
www.letuska.cz , www.zluty.cz , www.levneletenky.cz
Trip Advisor, booking.com, hostelworld,
kudy z nudy, hrady a zámky České republiky
http://www.vyletnik.cz/
Booking.com, Expedia, Hotels.com
CZeCOT.cz
invia, student agency...
kudyznud
czech.cz, ceskevylety.cz, turistik
tourcentrope
Intact, invia, kudyznudy
ceskymkrajem.cz, ceskevylety.cz
turistik, czech.cz
cestovani.cz
levnezajezdy.cz
kudyznudy.cz, czechtourism.cz, czecot.cz,
sdovolena, ceskevylety, lazenskepobyty.cz
czech.cz, levnezajezdy.cz,
ceskymkrajem.cz, sdovolena
Kudy z nudy, Kam na výlet, Turistika.cz a další
ceskevylety.cz, czech.cz.
cestijlevne, zaletsi, studentagency...
náhodně
turistik, czech.cz, levnadovolena.cz
AirBnB, Letuska.cz, Booking.com
idos.cz
Student agency, Invia
mundo
Cestuj cz
Česko.cz
booking,com, hostelworld.com
neznám, zadám do Googlu, kam chci jet
neznám žádné, max kudyznudy
Kudy z nudy, visite prague, visite europe
turisticka centra jednotlivych mest v CR
tipynavylet.cz
Czech
radicestujeme.cz;hedvabnastezka.cz,orbion.cz;...
kudy z nudy, tripadvisor, praguewelcome, goout
cestykrajem.cz
sdovolená.cz
turisturaj.cz
kudyznudy.cz, booking.com, skyscanner.com
poznavaci zajezdy
vyletnik, turisturaj.cz
e-cesko.cz
czechtourism, visiteurope, vyletnik
czechtourism, turistik
czech.cz, výletník.cz, turistik
turistik.cz, czechturism
czech.cz, vyletnik.cz
turistik.cz, czecot.com
nepoznam alebo si neviem spomenut
dromedar.topky.sk, cestovani.idnes.cz, http://www.grancanariaforum.cz/, http://nighttours.com/, www.tripadvisor.com/‎
asa
Neznam
Nafarmu.cz Kamsdetmi.cz
z hlavy nevím
Turituraj.cz Česko.cz
Czech Tourism, Vysocina Tourism, Kudy z nudy
tripadvisor.com; kudyznudy.cz
neznám žádné
http://www.czecot.cz/ kudyznudy.cz
žádný mne nenapadá
Booking, invia, dovolenkovani, kudyznudy, pelikan, studentagency,letuska
dovolena.cz, invia.cz
broumovsko.cz
letuska, studentagency,
pohora
czechtourism.cz, kudyznudy.cz,
cestuj.cz, cambitour
invia.cz
žádný neznám
žádný mě zrovna nenapadá
cestujlevne.cz, vyletnik.cz
atlasceska, kudyznudy,
kudyznudy.cz, czechtourism, pelikan, akcni letenky, booking, letuska, ...
žádný si nevybavuji
CzechTourism, Kudy z nudy
studentagency
Žádný mě nenapadá, možná je to i tím, že je vůbec nevyužívám..
booking.com, hostelworld.com
tripadvisor, orbion
cestujlevne.cz, akcniletenky, tipynaletenky, letenkomat, scyscannet
booking.com, kudyznudy.cz,
czechtourism, cokdyvpraze
výlety a cestování
kudyznudy.cz, vyletnik.cz, praguewelcome.cz,
triptip, tripadvisor, invia
booking, novasol, nev dama, invia
kudyznudy, czechtourism, zajezdy.cz,
letuska.cz, invia.cz, wizzair.cz atd.
kudy z nudy, kam s dětmi, dovolená.cz, turistické známky.cz
pelikan.sk
--
zadny neznam
Honzovy letenky, Letuška, Pelikán, Flight scanner, Student agency
královna, pelikán, booking.com
Hedvábná stezka, Couchsurfing
turistika.cz booking.com
hedvabnastezka, orbion
zdržuje
Studentagency, letuska
cestujlevne.com, studentagency.cz, invia.cz,
mcos
..
zájezdy.cz, kouzelná kalábrie,
Studentagency.cz, kudyznudy.cz
zlatastezka.cz
Pracovala jsem v několika CK a je jich opravdu hodně.
Nevím z paměti.
booking.com, eurotours.cz
cestujeme.cz, cestujlevne.cz
x
a
invia, navstevnik.cz, turistika.cz
www.kudyznudy.cz
kudyznudy, czech turism
invia, dovolena.cz
last.cz, dovolena.cz, studentagency.cz
tripadvisor, lonelyplanet
mají je, tuším, všechny turistické regiony ;)
studentagency, letuska, pelikan
Invia.cz, Booking.com, Aplend.sk
czech tourism, kudy z nudy
nepouzivam
kupuju spíš jízdenky..
Nevim teď z hlavy
booking.com, student agency, tripadvisor
neznám moc turistické portály
oribion.cz; turistika.cz; vyletnik.cz
nevzpomenu si
kudy z nuda, akce , kam zajdem, kdy kde........
-
booking, tripsta, tripadvisor, letuska, studentagency, kralovna, cestujlevne,..
pelikan, skyscanner, letuska, invia
invia.cz, kudy z nudy
žiaden ma nenapadá
vyletnik.cz,
www.czechtourim.cz
Turistika, Výletník
tripadvisor, booking.com
Kudy z nidy, czech turism
booking.com, cestujlevne, invia
Slevydnes.cz, Slevomat.cz, Booking.com,
pelikan, letuska, bookings, akcniletenky, korunka
holydaypirates.com, pelikan.cz
kudyznudy, praguewelcome
sdovolená, levnezajezdy
tourmapy.cz
czech.cz, turustik, sdovolená.cz
kudyznudy.cz, vyletnik.cz, turistika.cz, hedvabnastezka.cz
??
Orbion booking pelikan studen agency
kudy z nudy, virtualtravel, cestování - idnes....
nenapadá mě žádný
czechtour
CzechTourism, Kudyznudy, Jedemtaky, Cestybezbariér
orbion, hedvabnastezka
jiznicechy.cz, dovolena.cz, slevomat - cestování
student agency, invia, a náhodně nalezené přes google
kudyznudy.cz , czechtourism.cz
trivago
Cestuj.cz
kudyznudy, CzechTourism, vyletnik
cestovní cz
Cedok.cz, Bluestyle.cz
Nechápu co je myšleno "turistickým portálem"
Kudy z nudy, turistika.cz
Ja fakt nevim
www.dovolena.cz
Cestovatelské portály
nepoznám
sdovolená, turistik, czech.cz
ceskevylety.cz
pepa.cz, vyletnik.cz, kudyznudy.cz,...
jste se zbláznila ne? to tu budu do zítra.
ceskymkrajem.cz, sdovolena.cz
TURISTIK, akcevcesku
kudy z nudy, czechtourism, trip advisor
dovolena.cz, sdovolena.cz,wellness
nic
hedvabnacesta.cz
jaknaletenky, akcniletenky
letuska.cz, pelikan.cz, cestujlevne.com
Klub českých turistů
levnezajezdy, dovolena
turistikaonline.sk
turista
czechturism.cz
Kudyznudy.cz,hedvabnastezka.cz,czechtourism.cz
kudyznudy.cz,turistik.cz,vyletnik.cz
invia, zajezdy
žádné neznám
zajezdy.cz, cestovka.cz, invia.cz
orlickehory.net, kudyznudy.cz,
pelikán, invia
tripadvisor.com, cestujlevne.cz
hledam konkr.vec kdekoliv
asdf
nevím, nepamatuji si
kudyznudy.cz, turistika.cz
29472,95 %70,17 % 

Graf

12. Nakoupil/a jste už někdy službu cestovního ruchu přes slevové portály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20851,36 %49,64 %  
ano19748,64 %47,02 %  

Graf

13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
úspora peněžních prostředků7739,09 %18,38 %  
oslovila mě nabídka5226,4 %12,41 %  
speciální příležitost (dárek, ...)2512,69 %5,97 %  
chtěl/a jsem vyzkoušet něco nového2311,68 %5,49 %  
cílená snaha zakoupit dané zboží/službu199,64 %4,53 %  
nekupoval sem10,51 %0,24 %  

Graf

14. Využil/a jste někdy služby virtuálních prohlídek v odvětví cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 15, neotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne22756,05 %54,18 %  
ano17843,95 %42,48 %  

Graf

15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chtěl/a jsem si obhlédnout místo před samotnou návštěvou13676,4 %32,46 %  
chtěl/a jsem dané místo navštívit, ale finanční situace mi to nedovolila2111,8 %5,01 %  
chtěl/a jsem dané místo navštívit, ale vzdálenost (doprava) mi to nedovolila137,3 %3,1 %  
potřebné pro studium či náhodně jsem na to narazila10,56 %0,24 %  
Chtěla jsem vidět jak to tam vypadá10,56 %0,24 %  
vše výše uvedené10,56 %0,24 %  
pri písaní diplomovej práce10,56 %0,24 %  
zvědavost10,56 %0,24 %  
příprava na seminární práci10,56 %0,24 %  
jen pro zajímavost, nic cíleného, ani omezeného viz body výše10,56 %0,24 %  
zajímalo mě, jak to vypadá10,56 %0,24 %  

Graf

16. V jakém případě využíváte služby webkamer (umožňující prohlídku daného místa v reálném čase) v oblasti cestovního ruchu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepoužívám jejich služeb16941,73 %40,33 %  
při zhodnocení stavu ski areálů12831,6 %30,55 %  
při zhodnocení stavu počasí9022,22 %21,48 %  
Doprava30,74 %0,72 %  
Dopravní situace20,49 %0,48 %  
Zjisteni obsazenosti restaurace10,25 %0,24 %  
obcas kouknu na mista, kde jsem byla10,25 %0,24 %  
jako doplněk mapy pro orientaci na místě10,25 %0,24 %  
Zhodnoceni stavu dopravni zacpy10,25 %0,24 %  
kdyz mi mama posle link.:D10,25 %0,24 %  
jak vypadá aktuální stav (např. na pláži)10,25 %0,24 %  
prohlídka okolí, počasí10,25 %0,24 %  
V restauracich10,25 %0,24 %  
zvědavost10,25 %0,24 %  
jak to tam vypadá10,25 %0,24 %  
jen tak, ze zájmu10,25 %0,24 %  
prohlidka památek10,25 %0,24 %  
když se potřebuji dostat na dosud neznámé místo. pro orientaci10,25 %0,24 %  

Graf

17. Podle jakých kritérií si vybíráte webové stránky, ze kterých nakupujete službu či produkt cestovního ruchu? Podle:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
hodnocení ostatních uživatelů24961,48 %59,43 %  
ceny služby či produktu21252,35 %50,6 %  
možnosti výběru dopravce5714,07 %13,6 %  
možnosti komunikace s prodávajícím4711,6 %11,22 %  
vlastni zkusenost40,99 %0,95 %  
nevybírám10,25 %0,24 %  
nevím10,25 %0,24 %  
vlastní zkušenost10,25 %0,24 %  
webový portál daného ubytování10,25 %0,24 %  
přehlednost webových stránek10,25 %0,24 %  
nejlépe přímo u poskytovatele služby (dopravce, ubytovatele)10,25 %0,24 %  
Moje vlastní zkušenost10,25 %0,24 %  
uzivatelsky friendly10,25 %0,24 %  
nekupuji10,25 %0,24 %  
tradice10,25 %0,24 %  
moje zkušenost10,25 %0,24 %  
nejspíš asi moje vl. zkušenost10,25 %0,24 %  
Moje zkusenost10,25 %0,24 %  
Má zkušenost10,25 %0,24 %  
Ze sve zkusenosti10,25 %0,24 %  
Svoje zkusenost10,25 %0,24 %  
ohlasy známých10,25 %0,24 %  
nenakupuji10,25 %0,24 %  
nenakupuji služby cestovního ruchu10,25 %0,24 %  
názoru a doporučení známých10,25 %0,24 %  
zdržuje10,25 %0,24 %  
vzhled, důvěryhodnost10,25 %0,24 %  
bezpečnosti webové stránky10,25 %0,24 %  
jsem zhulená a nevím10,25 %0,24 %  

Graf

18. Z jakých zdrojů nejčastěji získáváte doplňující informace o destinaci u Vámi již zakoupené dovolené?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [internetotázka č. 19, cestovní průvodceotázka č. 20, katalog cestovních kanceláří a agenturotázka č. 20, prodejci v cestovních kanceláří a agenturotázka č. 20, informace o destinaci mé dovolené nevyhledávámotázka č. 20, jinéotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet30274,57 %72,08 %  
cestovní průvodce5313,09 %12,65 %  
katalog cestovních kanceláří a agentur245,93 %5,73 %  
prodejci v cestovních kanceláří a agentur102,47 %2,39 %  
informace o destinaci mé dovolené nevyhledávám92,22 %2,15 %  
jiné71,73 %1,67 %  

Graf

19. Považujete informace o destinaci vyhledané přes internet za dostatečné?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano26989,07 %64,2 %  
ne3310,93 %7,88 %  

Graf

20. Využíváte v průběhu své dovolené internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 21, neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano27367,41 %65,16 %  
ne13232,59 %31,5 %  

Graf

21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pouze v případě připojení k wifi zdarma15857,88 %37,71 %  
placené wifi připojení v hotelu či jiném objektu6021,98 %14,32 %  
předplacený internet u operátora5520,15 %13,13 %  

Graf

22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sociální sítě (Facebook, Twitter, …)10939,93 %26,01 %  
komunikace (Skype, Viber, WhatsApp, …)6523,81 %15,51 %  
vyhledávání informací o dané destinaci5921,61 %14,08 %  
práce82,93 %1,91 %  
geocaching41,47 %0,95 %  
dění ve světě20,73 %0,48 %  
zprávy, maily20,73 %0,48 %  
maily20,73 %0,48 %  
obecné informace10,37 %0,24 %  
ke vsemu k cemu bych ho potrebovala doma10,37 %0,24 %  
zprávy10,37 %0,24 %  
noviny10,37 %0,24 %  
prace a sdileni zazitku na socialnich sitich10,37 %0,24 %  
správa letenek a rezervací, recenze restauraci, kultutrni akce atd.10,37 %0,24 %  
komunikace s rodinou10,37 %0,24 %  
zprávy ze světa10,37 %0,24 %  
dění vesvětě10,37 %0,24 %  
Zpravodajské servery10,37 %0,24 %  
vsechny moznosti10,37 %0,24 %  
mail10,37 %0,24 %  
email, správy atd10,37 %0,24 %  
kombinace všeho10,37 %0,24 %  
all above10,37 %0,24 %  
sociální sítě (Foursquare) + mapy = cestovní deník10,37 %0,24 %  
vsechny vyse zminene10,37 %0,24 %  
k tomu co je zrovna potřeba10,37 %0,24 %  
pracovní10,37 %0,24 %  
všechny tři možnosti10,37 %0,24 %  
Zprávy, atd10,37 %0,24 %  
sociální sítě jsou přeci komunikace!! takže využívám sociální sítě jako zdroj informací i komunikaci.10,37 %0,24 %  

Graf

23. Z jakého důvodu nevyužíváte internet na své dovolené?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nepotřebuji ho64,55 %1,43 %  
chci mít klid53,79 %1,19 %  
cena 53,79 %1,19 %  
klid53,79 %1,19 %  
odpočinek 43,03 %0,95 %  
relaxace32,27 %0,72 %  
vysoká cena32,27 %0,72 %  
Drahé21,52 %0,48 %  
potřeba klidu21,52 %0,48 %  
Dovolena je od relaxovani, ne od chatovani10,76 %0,24 %  
ostatní odpovědi Na dovolené chci relaxovat a odpočinout si od moderních technologií
odpocinek od kazdodenniho prohlizeni internetu, relaxace
Chci jen relaxovat
nemám potřebu být na internetu
protoze jezdim do mist, kde neni
Nebývá k dispozici. Pokud je výjimečně bezplatně k dispozici, využiji.
protože jsem na dovolené a chci mít klid
nemám
Abych si odpočinula od každodeních čiností.
Nemám připojení na internet v mobilu a nechci trávit dovolenou na internetu
proč na dovolené něco řešit?
Chci pouze relaxovat
nepotrebujem ho
dostupnost
Drahý
Neni pripojeni
Nechci byt nicim rusen
Obvykle dost drahé. A nedulezité
jsem na dovolené
Neni duvod
Chci "vypnout" a odpojit se od běžného života.
užívám si dovolenou
nezávislost
rád cestuji mimo civilizaci
není potřeba
lépe si užiju volno
nevím
z duvodu odpocinku
chci si odpočinout, mít klid a užívat si volno
Nechci platit za mobilní internet v zahraničí a na dovolené si chci odpočinout od každodenního života, proto internet nevyhledávám.
chci mít odpočinek
chci klid
nepodstatne na dovolene
nechci být nikým rušen
chci mít klid a odreagovat se od okolního světa
nemám k němu přístup
v zahraničí je internet drahý
na dovolené nebývá připojení k internetu a jinak je to moc drahé
na dovolenke chcem relaxovat, venovat sa rodine, veci na dostupne na internete ma vtedy nezaujimaju
Jsem rada ze si chvili mohu odpoutat od stresu kazdodenniho zivota
Chci se odpoutat od kazdodennich povinnosti
info
Je to moc drahe
cena připojení
je to dovolená ne
Internet mě zbytečně zahlcuje a na dovolené si chci odpočinout.
na dovolené nemám k internetu přístup a chci si odpočinout
na dovolené ho nepotřebuji
chci si od něj odpočinout
jsem na dovolené a chci klid, internet nepotřebuju
Nemám k němu přístup.
na dovolené není internet potřeba
jsem na dovolene, odpocivam
dovolená je o odpočinku....
neberu s sebou přístroje s připojením
Neprotřebuji ho, ráda si od něj odpočnu.
nevyužívám
nechci, aby mě tam kdokoliv otravoval
mám lepší věci na práci
nepotřebuji ho, mám ho v práci až až
Až na výjimky nepotřebuji.
aby mě nikdo neotravoval
Na mých dovolených většinou nemám přístup k internetu.
jsem na dovolené, nepotřebuji internet
jsem na dovolené, není potřeba
neni dostupny, nepotrebuji
nemám internet v mobilu a chci si dovolenou užít
nemám potřebu
využívám, když je
není čas
chci si odpočinout od internetu
internet v zahraničí je velmi drahý
mám dovolenou
není třeba
při své dovolené se nenechám nikým a ničím rušit
odpočinek od počítače
nechce se mi platit roaming
Dovolenou trávím u moře, venku, bavím se a nepotřebuji k tomu internet
Chci si odpočinout a relaxovat.
čas
být chvilku off-line není na škodu
chci si co nejvíce odpočinout
Abych měla klid od okolního světa a mohla se věnovat jen sobě a třeba mé rodině a odpočívat.
chci na chvíli relaxovat
Příliš drahé a podle mého názoru nezbytné.
CHCI KLID A NE CIST SPAMY
protože si chci odpočinout
internet je každodennou súčasťou môjho života, dovolenka by mala byť bez neho
mít klid
Mám dovolenou, nechci být "online" a k dispozici. V případě nutnosti samozřejmě ano, ale v principu je nevyužívám.
je to moc drahé a zbytečné
nic
je drahý
nemám mobilní internet :)
lebo si chcem od neho oddychnuť
chci si odpočinout
9672,73 %22,91 % 

Graf

24. Využíváte možnost sjednání cestovního pojištění přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20550,62 %48,93 %  
ne20049,38 %47,73 %  

Graf

25. Jaký způsob placení používáte na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
platební kartou online24360 %58 %  
přes internet neplatím8621,23 %20,53 %  
nebankovním platebním systémem (např. PayPal)5112,59 %12,17 %  
virtuální platební kartou256,17 %5,97 %  

Graf

26. Kde nejčastěji kupujete službu či produkt cestovního ruchu (zájezdy, letenky, jízdenky, ubytovací či stravovací služby, ...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Cestovní kancelář

cestovní kancelář

cestovní kancelář

cestovní kancelář

CK

ck

ck

Internet

Na pobočky

Pobočka obchodnika

Primo u obchodnika

Primo v cestovkach

Přímo u prodejců v obchodě osobně.

U obchodníka

27. Vaše pohlaví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena28467,78 %67,78 %  
muž13532,22 %32,22 %  

Graf

28. Do jaké věkové kategorie spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 30 let24959,43 %59,43 %  
31 - 40 let6415,27 %15,27 %  
41 - 50 let378,83 %8,83 %  
15 - 20 let368,59 %8,59 %  
51 - 62 let245,73 %5,73 %  
více než 62 let92,15 %2,15 %  

Graf

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou19346,06 %46,06 %  
vysokoškolské bakalářské10625,3 %25,3 %  
vysokoškolské magisterské6816,23 %16,23 %  
vyšší odborné276,44 %6,44 %  
středoškolské bez maturity163,82 %3,82 %  
základní92,15 %2,15 %  

Graf

30. V jakém kraji bydlíte?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Praha10224,34 %24,34 %  
Vysočina4210,02 %10,02 %  
Středočeský358,35 %8,35 %  
Jihomoravský245,73 %5,73 %  
pardubický235,49 %5,49 %  
liberecký184,3 %4,3 %  
Zlinsky163,82 %3,82 %  
Jihočeský163,82 %3,82 %  
Olomoucký143,34 %3,34 %  
Moravskoslezský133,1 %3,1 %  
ostatní odpovědi Ústecký
plzensky
Karlovarský
Kralovehradecký
Stredocesky
Vysocina
Hlavní město Praha
Středočeský kraj
Jihocesky
Karlovarském
jihočeský kraj
Liberecký kraj
jm
pardubicky kraj
MSK
Králové hradecky
Královéhradecký kraj
Zlínském
moravskoslezském
Plzeňském
Bratislavský
moravsko slezky
ustecky kraj
stredo cesky
liberecjy
západočeský
severočeský
praha5
Bournemouth
usteckem
beroun
Zlín, Praha
Baden-Württemberg
SR
CZ032
Praha 5
Jihomoravským
Kraj Vysočina
Hl. m. Praha
sydney, nsw, australia
Prazsky
Trnavský
hl.m. praha
středočeském
I LOVE VYSOCINA<3
trenčiansky
Jihomoravský kraj
tvl kde je výběr .. libereckej
moravskoslezký
Nitriansky kraj
sadf
11627,68 %27,68 % 

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

4. Kolikrát jste si zakoupil/a službu cestovního ruchu přes internet za poslední rok?

  • odpověď 0x:
    • 7.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi dosud jsem žádnou službu či produkt cestovního ruchu přes internet nekoupil/a na otázku 3. Jakou službu či produkt cestovního ruchu nejčastěji kupujete přes internet?

7. Využíváte internetové srovnávače cen při vyhledávání služeb a produktů cestovního ruchu?

  • odpověď ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi heureka na otázku 8. Jaké internetové srovnávače cen využíváte?

9. Získáváte informace o službách či produktech cestovního ruchu (letenky, ubytování, informace o destinaci,…) ze sociálních sítí (Facebook, Twitter,…)?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi fotografií svých přátel na otázku 10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi oblíbených skupin na otázku 10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi placené inzerce na otázku 10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi příspěvků svých přátel na otázku 10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:

12. Nakoupil/a jste už někdy službu cestovního ruchu přes slevové portály?

  • odpověď ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi cílená snaha zakoupit dané zboží/službu na otázku 13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem vyzkoušet něco nového na otázku 13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi oslovila mě nabídka na otázku 13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi speciální příležitost (dárek, ...) na otázku 13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi úspora peněžních prostředků na otázku 13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?

14. Využil/a jste někdy služby virtuálních prohlídek v odvětví cestovního ruchu?

  • odpověď ano:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem dané místo navštívit, ale finanční situace mi to nedovolila na otázku 15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem dané místo navštívit, ale vzdálenost (doprava) mi to nedovolila na otázku 15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi chtěl/a jsem si obhlédnout místo před samotnou návštěvou na otázku 15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?
  • odpověď ne:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nepoužívám vyhledávače na otázku 6. Jaký internetový vyhledávač používáte nejčastěji při získávání informací o produktech či službách cestovního ruchu?

20. Využíváte v průběhu své dovolené internet?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi placené wifi připojení v hotelu či jiném objektu na otázku 21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi pouze v případě připojení k wifi zdarma na otázku 21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi předplacený internet u operátora na otázku 21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi komunikace (Skype, Viber, WhatsApp, …) na otázku 22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sociální sítě (Facebook, Twitter, …) na otázku 22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vyhledávání informací o dané destinaci na otázku 22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. V jakém reklamním médiu nejčastěji zaznamenáváte reklamu týkající se prodejů zájezdů, letenek, jízdenek a dalších služeb cestovního ruchu?

2. Máte k dispozici trvale dostupné připojení k internetu ve Vašem domově?

3. Jakou službu či produkt cestovního ruchu nejčastěji kupujete přes internet?

4. Kolikrát jste si zakoupil/a službu cestovního ruchu přes internet za poslední rok?

5. Jaký bývá Váš důvod nákupu služby cestovního ruchu přes internet?

6. Jaký internetový vyhledávač používáte nejčastěji při získávání informací o produktech či službách cestovního ruchu?

7. Využíváte internetové srovnávače cen při vyhledávání služeb a produktů cestovního ruchu?

8. Jaké internetové srovnávače cen využíváte?

9. Získáváte informace o službách či produktech cestovního ruchu (letenky, ubytování, informace o destinaci,…) ze sociálních sítí (Facebook, Twitter,…)?

10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:

11. Vyjmenujte turistické portály, které znáte:

12. Nakoupil/a jste už někdy službu cestovního ruchu přes slevové portály?

13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?

14. Využil/a jste někdy služby virtuálních prohlídek v odvětví cestovního ruchu?

15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?

16. V jakém případě využíváte služby webkamer (umožňující prohlídku daného místa v reálném čase) v oblasti cestovního ruchu?

17. Podle jakých kritérií si vybíráte webové stránky, ze kterých nakupujete službu či produkt cestovního ruchu? Podle:

18. Z jakých zdrojů nejčastěji získáváte doplňující informace o destinaci u Vámi již zakoupené dovolené?

19. Považujete informace o destinaci vyhledané přes internet za dostatečné?

20. Využíváte v průběhu své dovolené internet?

21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?

22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?

24. Využíváte možnost sjednání cestovního pojištění přes internet?

25. Jaký způsob placení používáte na internetu?

27. Vaše pohlaví?

28. Do jaké věkové kategorie spadáte?

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

30. V jakém kraji bydlíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. V jakém reklamním médiu nejčastěji zaznamenáváte reklamu týkající se prodejů zájezdů, letenek, jízdenek a dalších služeb cestovního ruchu?

2. Máte k dispozici trvale dostupné připojení k internetu ve Vašem domově?

3. Jakou službu či produkt cestovního ruchu nejčastěji kupujete přes internet?

4. Kolikrát jste si zakoupil/a službu cestovního ruchu přes internet za poslední rok?

5. Jaký bývá Váš důvod nákupu služby cestovního ruchu přes internet?

6. Jaký internetový vyhledávač používáte nejčastěji při získávání informací o produktech či službách cestovního ruchu?

7. Využíváte internetové srovnávače cen při vyhledávání služeb a produktů cestovního ruchu?

8. Jaké internetové srovnávače cen využíváte?

9. Získáváte informace o službách či produktech cestovního ruchu (letenky, ubytování, informace o destinaci,…) ze sociálních sítí (Facebook, Twitter,…)?

10. Informace o službách a produktech cestovního ruchu získáváte na těchto sociálních síti především od:

11. Vyjmenujte turistické portály, které znáte:

12. Nakoupil/a jste už někdy službu cestovního ruchu přes slevové portály?

13. Jaký byl hlavní důvod k realizaci nákupu na slevovém serveru?

14. Využil/a jste někdy služby virtuálních prohlídek v odvětví cestovního ruchu?

15. Z jakého důvodu jste využil/a služby virtuálních prohlídek?

16. V jakém případě využíváte služby webkamer (umožňující prohlídku daného místa v reálném čase) v oblasti cestovního ruchu?

17. Podle jakých kritérií si vybíráte webové stránky, ze kterých nakupujete službu či produkt cestovního ruchu? Podle:

18. Z jakých zdrojů nejčastěji získáváte doplňující informace o destinaci u Vámi již zakoupené dovolené?

19. Považujete informace o destinaci vyhledané přes internet za dostatečné?

20. Využíváte v průběhu své dovolené internet?

21. Jaký druh připojení k internetu na své dovolené používáte?

22. Za jakým účelem využíváte internet v průběhu své dovolené nejčastěji?

24. Využíváte možnost sjednání cestovního pojištění přes internet?

25. Jaký způsob placení používáte na internetu?

27. Vaše pohlaví?

28. Do jaké věkové kategorie spadáte?

29. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

30. V jakém kraji bydlíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hanovská, Z.Chování spotřebitele na internetu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://chovani-spotrebitele-na-inte.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.