Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování spotřebitele na trhu s kloubní výživou

Chování spotřebitele na trhu s kloubní výživou

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Tereza Zavřelová
Šetření:08. 07. 2013 - 22. 07. 2013
Počet respondentů:148
Počet otázek (max/průměr):17 / 11.64
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:17
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážený respondente,

tento dotazník je součástí marketingového výzkumu při zavedení na trh nového produktu na kloubní výživu. Dotazník se skládá z max. 16 otázek, jejichž vyplnění Vám zabere méně než 10 minut. Vyplnění tohoto dotazníku je samozřejmě anonymní.

Odpovědi respondentů

1. Užíváte nebo užívali jste někdy potravinové doplňky na podporu výživy kloubů?

Napište prosím slovní odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 2].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8557,05 %57,43 %  
Ne6442,95 %43,24 %  

Graf

2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 8, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4263,64 %28,38 %  
Ano2436,36 %16,22 %  

Graf

3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
tablety2225 %14,86 %  
je mi to jedno2225 %14,86 %  
tobolky, kapsle1921,59 %12,84 %  
gel89,09 %5,41 %  
tekutina77,95 %4,73 %  
žvýkací tablety či plátky55,68 %3,38 %  
prášková forma55,68 %3,38 %  

Graf

4. Splňovalo užívání preparátu Vaše očekávání? Pokud ano, uveďte jaká byla tato očekávání.

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4047,06 %27,03 %  
Lepsi pohyblivost44,71 %2,7 %  
prevence44,71 %2,7 %  
zmírnění bolesti33,53 %2,03 %  
Větší odolnost, mírnění bolesti11,18 %0,68 %  
bolest kolenou + křupání kolenou11,18 %0,68 %  
Perfektní regenerace kloubů a šlach11,18 %0,68 %  
omezení bolesti kloubů11,18 %0,68 %  
prevence11,18 %0,68 %  
zlepšení stávajícího stavu, menší citlivost a bolestivost-kolafit, kamzík11,18 %0,68 %  
menší bolestivost-kamzík11,18 %0,68 %  
zmírnění bolesti, zlepšení stávajícího stavu11,18 %0,68 %  
zmírnění bolesti, zlepšení stavu-GS Condro11,18 %0,68 %  
vymizení bolesti-condrosulf11,18 %0,68 %  
bez bolesti kloubu11,18 %0,68 %  
zlepšení pohyblivosti11,18 %0,68 %  
citila jsem se svezeji11,18 %0,68 %  
bez bolesti, uleva od ni11,18 %0,68 %  
měla jsem dobrý pocit, že dělám něco pro mé klouby11,18 %0,68 %  
mensi bolestivost kloubu11,18 %0,68 %  
Úleva od bolesti.11,18 %0,68 %  
Snížení bolesti.11,18 %0,68 %  
Prevence před bolestí11,18 %0,68 %  
Zadna bolestivost pri sportu11,18 %0,68 %  
subjektivní zlepšení obtíží při pohybu11,18 %0,68 %  
Lepsi pohyblivost,vymizeni bolestivosti11,18 %0,68 %  
Zlepseni stavajiciho stavu11,18 %0,68 %  
snížení bolesti při tréninku11,18 %0,68 %  
Nevim11,18 %0,68 %  
Vymizeni bolesti11,18 %0,68 %  
Pohodlnejsi pohyblivost11,18 %0,68 %  
Vymizeni problemu11,18 %0,68 %  
Lepsi kondice11,18 %0,68 %  
zlepšení zdravotního stavu11,18 %0,68 %  
odstraneni bolesti11,18 %0,68 %  
Zadna bolestivost pri sportovani11,18 %0,68 %  
Prevence proti bolesti11,18 %0,68 %  
snizeni bolestivosti11,18 %0,68 %  

Graf

5. Konzultujete užívání produktů na kloubní výživu s Vaším lékařem?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5261,18 %35,14 %  
Ano3338,82 %22,3 %  

Graf

6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne2731,76 %18,24 %  
sport1720 %11,49 %  
práce na zahradě44,71 %2,7 %  
Aktivne sportuji33,53 %2,03 %  
Prace v domacnosti33,53 %2,03 %  
sport-běhání11,18 %0,68 %  
triatlon11,18 %0,68 %  
Kadeřnice11,18 %0,68 %  
sportovní aerobik11,18 %0,68 %  
Atletika, posilovna, fotbal11,18 %0,68 %  
aktivní sport11,18 %0,68 %  
posilování11,18 %0,68 %  
tenis, badminton a další sporty11,18 %0,68 %  
práce ve vinohradě11,18 %0,68 %  
sport, prace11,18 %0,68 %  
běh11,18 %0,68 %  
prace na zahrade, zamestnani - skladnik 11,18 %0,68 %  
výkon povolání11,18 %0,68 %  
kazdodenni pracovni uvazek, majitelka RK, manzelka a matka dvou malych deti - vyzvedavani ze skolky a skoly, nakupy, joga, aerobic, sport se psem 11,18 %0,68 %  
vše, co dělám, zatěžuje klouby11,18 %0,68 %  
Každá činnost zahrnující jakýkoli pohyb zatěžuje klouby, ale nijak extrémně je myslím nezatěžuji.11,18 %0,68 %  
prace na zahrade, chuze do schodu11,18 %0,68 %  
Jízda na kole, jiný sport, práce.11,18 %0,68 %  
povolání, práce na zahradě11,18 %0,68 %  
Povolání, sport11,18 %0,68 %  
Sport,prace na zahrade11,18 %0,68 %  
Chuze do schodu11,18 %0,68 %  
práce11,18 %0,68 %  
běh, posilování a další sporty11,18 %0,68 %  
Casta pesi chuze11,18 %0,68 %  
Prilezitostne sportuji,prace v domacnosti11,18 %0,68 %  
vrcholově sportuji11,18 %0,68 %  
rehabilitace11,18 %0,68 %  
Zavodne sportuji11,18 %0,68 %  
Obcas sportuji11,18 %0,68 %  
povolani11,18 %0,68 %  

Graf

7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nepravidelně2529,41 %16,89 %  
Dlouhodobě jako prevenci1922,35 %12,84 %  
Nárazově, v době onemocnění či jiné komplikace1821,18 %12,16 %  
Jako prevenci v určitém období1618,82 %10,81 %  
Nárazově, před náročnou událostí (např. sportovní aktivita apod.)78,24 %4,73 %  

Graf

8. Zaznamenali jste v posledním roce nějakou reklamu na kloubní preparáty? Pokud ano, uveďte prosím kde (tisk, TV, internet, v lékárně, u lékaře)

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, žádnou reklamu jsem nezaznamenal/a3330,56 %22,3 %  
TV1715,74 %11,49 %  
tv, internet54,63 %3,38 %  
proenzi32,78 %2,03 %  
Proenzi Q1021,85 %1,35 %  
TV-kamzík21,85 %1,35 %  
internet21,85 %1,35 %  
Gs Condro21,85 %1,35 %  
Kamzik-tv21,85 %1,35 %  
nuskin21,85 %1,35 %  
Jelikož se pohybuju mezi majiteli firem s doplňky, tak samozřejmě ano. Internet, lekárny,..10,93 %0,68 %  
TV, internet, u lékaře, časopisy, v lékárně10,93 %0,68 %  
TV-kamzík, lékárna10,93 %0,68 %  
gs chondro na vánoce,tv i internet,vzorky v lékárnách10,93 %0,68 %  
tisk, tv, u lékaře a v lékárně10,93 %0,68 %  
lekarna, internet, tv10,93 %0,68 %  
s hanzlíkem, který leze na komín-proenzi, nové žvýkací tablety-proenzi10,93 %0,68 %  
GS condro forte10,93 %0,68 %  
TV, tisk, outdoor, lékárna, lékař10,93 %0,68 %  
Reklam na kloubní preparáty je hojně všude, především v televizních reklamách.10,93 %0,68 %  
wobenzym10,93 %0,68 %  
u lékaře10,93 %0,68 %  
internet, tisk, tv10,93 %0,68 %  
internet, TV10,93 %0,68 %  
tisk,tv,internet,v lékárně10,93 %0,68 %  
tv, tisk10,93 %0,68 %  
tv, lékař, lékárna10,93 %0,68 %  
Tv, u lékaře, internet10,93 %0,68 %  
Kamzik,gs condro10,93 %0,68 %  
Kamzik,proenzi,gs condro10,93 %0,68 %  
Gs condro kamzik 10,93 %0,68 %  
Kamzik proenzi10,93 %0,68 %  
Proenzi gs condro10,93 %0,68 %  
Kamzik proenzi-tv10,93 %0,68 %  
Kamzik proenzi-v tv10,93 %0,68 %  
Wobenzym -tisk,kamzik-tv10,93 %0,68 %  
Wobenzym-tisk10,93 %0,68 %  
Nevybavuji si nazev10,93 %0,68 %  
Wobenzym-tv10,93 %0,68 %  
TV, tisk, lékař10,93 %0,68 %  
Colafit-tisk10,93 %0,68 %  
Colafit,proenzi-tisk10,93 %0,68 %  
Proenzi-tv,geladrink-tisk10,93 %0,68 %  
Kamzik,proenzi-tv10,93 %0,68 %  
Televizni reklamy10,93 %0,68 %  
Tv-proenzi10,93 %0,68 %  
Colafit-tisk,kamzik-tv10,93 %0,68 %  
Tv-gs condro10,93 %0,68 %  

Graf

9. Jaký máte postoj k reklamě na kloubní preparáty?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádný, ignoruji ji5954,63 %39,86 %  
Pozitivní, zdá se mi přínosná3633,33 %24,32 %  
Negativní, zdá se mi matoucí1312,04 %8,78 %  

Graf

10. Rozhodnutí užívat kloubní preparát bylo ovlivněno na základě:

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vlastního rozhodnutí4440,74 %29,73 %  
Doporučení či rady lékaře3330,56 %22,3 %  
Doporučení blízké osoby1816,67 %12,16 %  
Reklamy1312,04 %8,78 %  

Graf

11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?

U každého vyznačte pouze jednu možnost

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?

U každého vyznačte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

13. Jakou formu balení preferujete?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
dlouhodobé zvýhodněné balení za vyšší cenu(např. 3 měsíce=500 Kč)7064,81 %47,3 %  
krátkodobé balení za nižší cenu (např. 1 měsíc=200 Kč)3835,19 %25,68 %  

Graf

14. Která z následujících možností Vás ovlivní při rozhodování o nákupu kloubní výživy nejvíce?

Vyberte pouze jednu možnost.

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zvýhodněné balení (1+1zdarma, 20% navíc apod.)6661,11 %44,59 %  
Zaváděcí cena3027,78 %20,27 %  
Dárek zdarma1211,11 %8,11 %  

Graf

15. Jaké je Vaše pohlaví?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Muž5752,78 %38,51 %  
Žena5147,22 %34,46 %  

Graf

16. Jaký je Váš věk?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-35 let5853,7 %39,19 %  
více než 60 let1715,74 %11,49 %  
46-60 let1614,81 %10,81 %  
36-45 let1513,89 %10,14 %  
Méně než 20 let21,85 %1,35 %  

Graf

17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

Vyberte pouze jednu možnost.

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
10 000-19 999 Kč4238,89 %28,38 %  
Méně než 10 000 Kč3330,56 %22,3 %  
20 000-29 999 Kč2018,52 %13,51 %  
30 000 a více1312,04 %8,78 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Užíváte nebo užívali jste někdy potravinové doplňky na podporu výživy kloubů?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi je mi to jedno na otázku 3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 4. Splňovalo užívání preparátu Vaše očekávání? Pokud ano, uveďte jaká byla tato očekávání.
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 5. Konzultujete užívání produktů na kloubní výživu s Vaším lékařem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 5. Konzultujete užívání produktů na kloubní výživu s Vaším lékařem?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sport na otázku 6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouhodobě jako prevenci na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako prevenci v určitém období na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nárazově, v době onemocnění či jiné komplikace na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nepravidelně na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 60 let na otázku 16. Jaký je Váš věk?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tablety na otázku 3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi tobolky, kapsle na otázku 3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi předchozí zkušenost=Málo na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
  • odpověď Ne:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?

11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?

  • odpověď cena=Hodně:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevová akce=Hodně na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
  • odpověď předchozí zkušenost=Hodně:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi TV na otázku 8. Zaznamenali jste v posledním roce nějakou reklamu na kloubní preparáty? Pokud ano, uveďte prosím kde (tisk, TV, internet, v lékárně, u lékaře)
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 30 000 a více na otázku 17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi recenze na internetu=Hodně na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi země původu=Hodně na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi doporučení známých=Hodně na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované prodejny=méně často na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?

  • odpověď drogerie=nikdy:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako prevenci v určitém období na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi specializované prodejny=nikdy na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?
  • odpověď internet=nikdy:
    • 2.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 60 let na otázku 16. Jaký je Váš věk?
  • odpověď lékárna=často:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 60 let na otázku 16. Jaký je Váš věk?
  • odpověď supermarket=nikdy:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi tobolky, kapsle na otázku 3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouhodobě jako prevenci na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jako prevenci v určitém období na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi drogerie=nikdy na otázku 12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi slevová akce=Vůbec na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sport na otázku 6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi balení produktu, etiketa=Vůbec na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi značka, výrobce=Vůbec na otázku 11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?

13. Jakou formu balení preferujete?

  • odpověď dlouhodobé zvýhodněné balení za vyšší cenu(např. 3 měsíce=500 Kč):
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dlouhodobě jako prevenci na otázku 7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Užíváte nebo užívali jste někdy potravinové doplňky na podporu výživy kloubů?

2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?

3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?

4. Splňovalo užívání preparátu Vaše očekávání? Pokud ano, uveďte jaká byla tato očekávání.

5. Konzultujete užívání produktů na kloubní výživu s Vaším lékařem?

6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).

7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?

8. Zaznamenali jste v posledním roce nějakou reklamu na kloubní preparáty? Pokud ano, uveďte prosím kde (tisk, TV, internet, v lékárně, u lékaře)

9. Jaký máte postoj k reklamě na kloubní preparáty?

10. Rozhodnutí užívat kloubní preparát bylo ovlivněno na základě:

11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?

13. Jakou formu balení preferujete?

14. Která z následujících možností Vás ovlivní při rozhodování o nákupu kloubní výživy nejvíce?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Užíváte nebo užívali jste někdy potravinové doplňky na podporu výživy kloubů?

2. Kupujete nebo koupil/a jste někdy produkt tohoto typu jako dárek?

3. Jaké aplikační formy kloubní výživy Vám nejvíce vyhovují?

4. Splňovalo užívání preparátu Vaše očekávání? Pokud ano, uveďte jaká byla tato očekávání.

5. Konzultujete užívání produktů na kloubní výživu s Vaším lékařem?

6. Vykonáváte pravidelně nějakou činnost, která zatěžuje klouby? Pokud ano, specifikujte prosím tuto činnost blíže (např. výkon povolání, sport, práce na zahradě).

7. V jakém období a jak často užíváte kloubní preparáty?

8. Zaznamenali jste v posledním roce nějakou reklamu na kloubní preparáty? Pokud ano, uveďte prosím kde (tisk, TV, internet, v lékárně, u lékaře)

9. Jaký máte postoj k reklamě na kloubní preparáty?

10. Rozhodnutí užívat kloubní preparát bylo ovlivněno na základě:

11. Jaké faktory Vás ovlivňují při samotné koupi kloubních preparátů?

12. Kde nejčastěji nakupujete produkty na kloubní výživu?

13. Jakou formu balení preferujete?

14. Která z následujících možností Vás ovlivní při rozhodování o nákupu kloubní výživy nejvíce?

15. Jaké je Vaše pohlaví?

16. Jaký je Váš věk?

17. Jaký je Váš průměrný měsíční příjem?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Zavřelová, T.Chování spotřebitele na trhu s kloubní výživou (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://chovani-spotrebitele-na-trhu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.