Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování spotřebitelů na trhu s nábytkem

Chování spotřebitelů na trhu s nábytkem

Dopis Ježíškovi - Vánoční dárky 2016
Jaké dárky Vám udělají pod stromečkem radost a jaké byste radši nedostávali?

(veřejné výsledky pro všechny "ježíšky" již 10. prosince ve 12:00)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Hlaváčová
Šetření:02. 03. 2015 - 10. 03. 2015
Počet respondentů:216
Počet otázek (max/průměr):23 / 19.41
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:76,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:12
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážené respondentky, vážení respondenti,

 

obracím se na Vás s žádostí o vyplnění dotazníku, který poslouží jako podklad pro vypracování diplomové práce na téma „analýza chování spotřebitelů na trhu s bytovým nábytkem“.

Cílem zpracované práce bude především zjistit, jak probíhá nákupní rozhodovací proces a jaké faktory jej ovlivňují, stanovení klíčových kritérií podle kterých se spotřebitelé rozhodují při nákupu, dále také spokojenost s nabídkou a možnostmi trhu a typ prodejen, které spotřebitelé nejčastěji při nákupu volí. Na základě Vašich odpovědí budou formulována obecná doporučení pro obchodníky na trhu s nábytkem.

Závěrem bych Vás ráda požádala o pravdivé vyplňování dotazníku. Dotazník je anonymní a získané údaje nemohou být spojovány s vaší osobou.

 

Předem děkuji za spolupráci.

 

Kristýna Hlaváčová,

studentka oboru Nábytkové inženýrství Mendelovy univerzity v Brně.

Odpovědi respondentů

1. Jak často nakupujete nábytek?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [každý rokotázka č. 2, jednou za 2 – 5 letotázka č. 2, jednou za 10 letotázka č. 2, po více jak 10 letechotázka č. 2, nikdy jsem žádný nábytek nekoupil/aotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jednou za 2 – 5 let10749,31 %49,54 %  
jednou za 10 let4219,35 %19,44 %  
po více jak 10 letech2913,36 %13,43 %  
každý rok219,68 %9,72 %  
nikdy jsem žádný nábytek nekoupil/a188,29 %8,33 %  

Graf

2. Jaké obchodníky pro nákup nábytku preferujete nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [obchodní řetězce s nábytkem (IKEA, ASKO, Sconto…)otázka č. 3, zakázková výroba (truhlářská firma, podnikatel)otázka č. 5, e-shopotázka č. 5, bazarotázka č. 5, jinéotázka č. 5].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
obchodní řetězce s nábytkem (IKEA, ASKO, Sconto…)15075,38 %69,44 %  
zakázková výroba (truhlářská firma, podnikatel)3819,1 %17,59 %  
e-shop73,52 %3,24 %  
jiné31,51 %1,39 %  
bazar10,5 %0,46 %  

Graf

3. Který z těchto obchodních řetězců nejčastěji preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
IKEA10972,67 %50,46 %  
Sconto138,67 %6,02 %  
ASKO106,67 %4,63 %  
Möbelix96 %4,17 %  
Kika42,67 %1,85 %  
Jysk32 %1,39 %  
JENA10,67 %0,46 %  
XXXLutz10,67 %0,46 %  

Graf

4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

(použijte prosím stupnici jako ve škole: 1 - nejdůležitější, nejčastější faktor, 5 - nejméně důležitý, nejméně častý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
čistota prodejny1.9270.948
upravenost personálu2.521.036
přístup personálu1.5730.685
rozmístění zboží2.11.037
možnost dopravy zboží2.241.609
možnost montáže zboží3.061.63
informace o zboží1.560.593
viditelná cena1.40.573

Graf

5. Jaké aspekty jsou pro Vás důležité při výběru prodejce?

(použijte prosím stupnici jako ve škole: 1 - nejdůležitější, nejčastější faktor, 5 - nejméně důležitý, nejméně častý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
osobní dřívější zkušenost1.5880.795
doporučení rodiny, známých20.814
firemní kultura prodejce2.7090.99
vzhled prodejny2.4571.092
webové stránky prodejce2.6381.437
veřejně dostupné informace o prodejci2.5181.084
recenze na prodejce2.2661.11
vzdálenost prodejny2.3521.012
proslulost značky2.8541.25

Graf

6. Co vše je součástí Vašeho rozhodovacího procesu a předchází nákupu?

Vyberte prosím minimálně 1 odpověď.

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
návštěva konkrétní prodejny s nábytkem a analýza dostupného zboží16984,92 %78,24 %  
webové stránky prodejny a získání informací o konkrétních výrobcích10653,27 %49,07 %  
porada s rodinou, přáteli8542,71 %39,35 %  
studium odborných článků, časopisů a publikací3718,59 %17,13 %  
internetové diskuze3015,08 %13,89 %  
návštěva interiérového studia a konzultace s odborníkem2512,56 %11,57 %  
technické informace o výrobku, estetika a funkčnost, bezpečnost10,5 %0,46 %  
cena10,5 %0,46 %  
vlastní návrh nábytku, nákup materiálu, vlastní výroba10,5 %0,46 %  
kvalita a cena10,5 %0,46 %  
finance - co nejvíc zboží za co nejméně peněz10,5 %0,46 %  
že nějaký kousek potřebuji :)10,5 %0,46 %  
možnosti dopravy10,5 %0,46 %  

Graf

7. Ohodnoťte prosím dané aspekty, podle důležitosti, při výběru nábytku:

(použijte prosím stupnici jako ve škole: 1 - nejdůležitější, nejčastější faktor, 5 - nejméně důležitý, nejméně častý)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
cena1.8840.695
kvalita1.4170.484
značka3.3971.204
materiál1.7740.718
vzhled1.3620.512
bezpečnost1.8990.985

Graf

8. Využíváte při koupi nábytku bezplatné pomoci zaměstnance dané prodejny?

(pokud tuto službu prodejna umožňuje)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas12160,8 %56,02 %  
ano6532,66 %30,09 %  
nikdy136,53 %6,02 %  

Graf

9. Využil/a jste někdy placených služeb bytového designéra?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE18090,45 %83,33 %  
ANO199,55 %8,8 %  

Graf

10. Jaký typ nábytku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
demontovatelný11859,3 %54,63 %  
žádný z uvedených nepreferuji6934,67 %31,94 %  
nedemontovatelný126,03 %5,56 %  

Graf

11. Ocenil/a byste po nákupu demontovatelného zboží doplňkovou službu dopravy spojenou s montáží zakoupeného zboží?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12562,81 %57,87 %  
NE7437,19 %34,26 %  

Graf

12. Jaký materiál nábytku ve Vaší domácnosti převažuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
aglomerovaný materiál (dřevotřískový, dřevovláknitý, lamino apod.)13165,83 %60,65 %  
masivní materiál4623,12 %21,3 %  
nejsem si jist189,05 %8,33 %  
masivní i aglomerovaný material10,5 %0,46 %  
plast10,5 %0,46 %  
kombinace všech výše uvedených10,5 %0,46 %  
dřevo, lamino10,5 %0,46 %  

Graf

13. Zajímáte se před koupí nábytku o jeho technologické parametry?

(použité spojovací materiály, množství použitého lepidla, povrchová úprava apod.)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
občas10653,27 %49,07 %  
ano5427,14 %25 %  
nikdy3919,6 %18,06 %  

Graf

14. Nakoupil/a jste někdy nábytek přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 15, NEotázka č. 17].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
NE14974,87 %68,98 %  
ANO5025,13 %23,15 %  

Graf

15. Jak jste byl/a spokojen/a s nákupem přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/á2754 %12,5 %  
velmi spokojen/á2040 %9,26 %  
absolutně neodpovídalo fotce...absolutní fiasko12 %0,46 %  
naprosto neodpovidalo popisu 12 %0,46 %  
zkušenosti s e-shopy je velkice rozdílná, proto i spokojenost nemá jednoznačné vyjádření12 %0,46 %  

Graf

16. Co pro Vás bylo hlavním důvodem k volbě nákupu přes e-shop?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nákup z pohodlí doma1938 %8,8 %  
cena1020 %4,63 %  
doprava domů816 %3,7 %  
časové důvody714 %3,24 %  
kombinace vice faktoru12 %0,46 %  
nábytek nebyl v kamenném obchodě12 %0,46 %  
kombinace všech uvedených možností12 %0,46 %  
Nedostupnost v ČR12 %0,46 %  
větší možnost výběru12 %0,46 %  
v okolí jsme nesehnali, co jsme potřebovali12 %0,46 %  

Graf

17. Jste spokojen/a s velikostí výběru nábytku na českém trhu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spokojen/a15879,4 %73,15 %  
nespokojen/a3417,09 %15,74 %  
velmi spokojen/a42,01 %1,85 %  
velmi nespokojen/a31,51 %1,39 %  

Graf

18. Sledujete před plánovanou koupí nábytku akční letákové nabídky prodejců?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ANOotázka č. 19, NEotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO12160,8 %56,02 %  
NE7839,2 %36,11 %  

Graf

19. Je pro Vás poté při výběru rozhodujícím faktorem právě akční cena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ANO6452,89 %29,63 %  
NE5747,11 %26,39 %  

Graf

20. Pohlaví respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena15772,35 %72,69 %  
muž6027,65 %27,78 %  

Graf

21. Věk respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 – 30 let10548,39 %48,61 %  
31 – 40 let4822,12 %22,22 %  
41 – 55 let4420,28 %20,37 %  
55 a více let198,76 %8,8 %  
46 – 55 let10,46 %0,46 %  

Graf

22. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokoškolské (magisterské, inženýrské, doktorské)8840,55 %40,74 %  
úplné střední vzdělání (s maturitou)8137,33 %37,5 %  
vyšší odborné nebo bakalářské3917,97 %18,06 %  
střední odborné (vyučen)83,69 %3,7 %  
základní10,46 %0,46 %  

Graf

23. Povolání respondenta:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec13863,59 %63,89 %  
student3917,97 %18,06 %  
na mateřské dovolené156,91 %6,94 %  
podnikatel135,99 %6,02 %  
důchodce83,69 %3,7 %  
ostatní31,38 %1,39 %  
nezaměstnaný10,46 %0,46 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Který z těchto obchodních řetězců nejčastěji preferujete?

  • odpověď IKEA:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost dopravy zboží=5 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

  • odpověď možnost dopravy zboží=1:
    • 3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost montáže zboží=1 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?
  • odpověď přístup personálu=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi upravenost personálu=1 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?
  • odpověď viditelná cena=1:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost montáže zboží=1 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

7. Ohodnoťte prosím dané aspekty, podle důležitosti, při výběru nábytku:

  • odpověď kvalita=1:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi zakázková výroba (truhlářská firma, podnikatel) na otázku 2. Jaké obchodníky pro nákup nábytku preferujete nejčastěji?
  • odpověď vzhled=1:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi upravenost personálu=1 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

11. Ocenil/a byste po nákupu demontovatelného zboží doplňkovou službu dopravy spojenou s montáží zakoupeného zboží?

  • odpověď ANO:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi přístup personálu=3 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi možnost montáže zboží=1 na otázku 4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

14. Nakoupil/a jste někdy nábytek přes e-shop?

  • odpověď ANO:
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi spokojen/á na otázku 15. Jak jste byl/a spokojen/a s nákupem přes e-shop?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi velmi spokojen/á na otázku 15. Jak jste byl/a spokojen/a s nákupem přes e-shop?
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi cena na otázku 16. Co pro Vás bylo hlavním důvodem k volbě nákupu přes e-shop?
    • zobrazit další souvislosti
    • 4.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nákup z pohodlí doma na otázku 16. Co pro Vás bylo hlavním důvodem k volbě nákupu přes e-shop?

18. Sledujete před plánovanou koupí nábytku akční letákové nabídky prodejců?

  • odpověď ANO:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ANO na otázku 19. Je pro Vás poté při výběru rozhodujícím faktorem právě akční cena?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 19. Je pro Vás poté při výběru rozhodujícím faktorem právě akční cena?

21. Věk respondenta:

  • odpověď 21 – 30 let:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 23. Povolání respondenta:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi nikdy jsem žádný nábytek nekoupil/a na otázku 1. Jak často nakupujete nábytek?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často nakupujete nábytek?

2. Jaké obchodníky pro nákup nábytku preferujete nejčastěji?

3. Který z těchto obchodních řetězců nejčastěji preferujete?

4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

5. Jaké aspekty jsou pro Vás důležité při výběru prodejce?

6. Co vše je součástí Vašeho rozhodovacího procesu a předchází nákupu?

7. Ohodnoťte prosím dané aspekty, podle důležitosti, při výběru nábytku:

8. Využíváte při koupi nábytku bezplatné pomoci zaměstnance dané prodejny?

9. Využil/a jste někdy placených služeb bytového designéra?

10. Jaký typ nábytku preferujete?

11. Ocenil/a byste po nákupu demontovatelného zboží doplňkovou službu dopravy spojenou s montáží zakoupeného zboží?

12. Jaký materiál nábytku ve Vaší domácnosti převažuje?

13. Zajímáte se před koupí nábytku o jeho technologické parametry?

14. Nakoupil/a jste někdy nábytek přes e-shop?

15. Jak jste byl/a spokojen/a s nákupem přes e-shop?

16. Co pro Vás bylo hlavním důvodem k volbě nákupu přes e-shop?

17. Jste spokojen/a s velikostí výběru nábytku na českém trhu?

18. Sledujete před plánovanou koupí nábytku akční letákové nabídky prodejců?

19. Je pro Vás poté při výběru rozhodujícím faktorem právě akční cena?

20. Pohlaví respondenta:

21. Věk respondenta:

22. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání:

23. Povolání respondenta:

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často nakupujete nábytek?

2. Jaké obchodníky pro nákup nábytku preferujete nejčastěji?

3. Který z těchto obchodních řetězců nejčastěji preferujete?

4. Jaké faktory jsou pro Vás důležité při návštěvě obchodního řetězce?

5. Jaké aspekty jsou pro Vás důležité při výběru prodejce?

6. Co vše je součástí Vašeho rozhodovacího procesu a předchází nákupu?

7. Ohodnoťte prosím dané aspekty, podle důležitosti, při výběru nábytku:

8. Využíváte při koupi nábytku bezplatné pomoci zaměstnance dané prodejny?

9. Využil/a jste někdy placených služeb bytového designéra?

10. Jaký typ nábytku preferujete?

11. Ocenil/a byste po nákupu demontovatelného zboží doplňkovou službu dopravy spojenou s montáží zakoupeného zboží?

12. Jaký materiál nábytku ve Vaší domácnosti převažuje?

13. Zajímáte se před koupí nábytku o jeho technologické parametry?

14. Nakoupil/a jste někdy nábytek přes e-shop?

15. Jak jste byl/a spokojen/a s nákupem přes e-shop?

16. Co pro Vás bylo hlavním důvodem k volbě nákupu přes e-shop?

17. Jste spokojen/a s velikostí výběru nábytku na českém trhu?

18. Sledujete před plánovanou koupí nábytku akční letákové nabídky prodejců?

19. Je pro Vás poté při výběru rozhodujícím faktorem právě akční cena?

20. Pohlaví respondenta:

21. Věk respondenta:

22. Vaše nejvyšší ukončené vzdělání:

23. Povolání respondenta:

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hlaváčová, K.Chování spotřebitelů na trhu s nábytkem (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://chovani-spotrebitelu-23.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.