Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování spotřebitelů v pultovém prodeji

Chování spotřebitelů v pultovém prodeji

Atraktivita turistických oblastí Jeseníky a Střední Morava
Znáte Střední Moravu nebo Jeseníky? Co považujete za největší lákadla regionu?

(veřejné výsledky 12. 12.)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristina Mikulová
Šetření:07. 12. 2015 - 31. 12. 2015
Počet respondentů:234
Počet otázek (max/průměr):13 / 10.61
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:81,8 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Cílem dotazníku je zjistit, co ovlivňuje rozhodování spotřebitelů při nákupu masných výrobků v pultovém prodeji a zda je jejich chování impulsivní nebo se rozhodují především na základě předem stanovených kritérií.

Odpovědi respondentů

1. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny (šunka, salám, šunkový salám, párek, klobása apod.)?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20487,18 %87,18 %  
NE3012,82 %12,82 %  

Graf

2. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny v pultovém prodeji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 3, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano19282,05 %82,05 %  
Ne4217,95 %17,95 %  

Graf

3. Kde častěji nakupujete uzeniny?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Regálový prodejotázka č. 5, Pultový prodejotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pultový prodej14072,92 %59,83 %  
Regálový prodej5227,08 %22,22 %  

Graf

4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Čerstvost1.4341.643
Zvyk2.6913.052
Nižší cena2.7282.625
Větší výběr2.4341.672
Osobní kontakt3.4492.453

Graf

5. Představte si, že stojíte ve frontě u pultového prodeje. Kdy se rozhodujete, jaký výrobek si koupíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rozmýšlím se během čekání ve frontě14375,26 %61,11 %  
Vím přesně, jaký výrobek si chci koupit, ještě dříve než vejdu do obchodu4121,58 %17,52 %  
Rozhoduji se až ve chvíli, kdy jsem na řadě63,16 %2,56 %  

Graf

6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti

Nepovinná otázka, respondent mohl u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
Cena3.55.874
Sleva/Akční cena4.0117.333
Vzhled2.5544.14
Doporučení obsluhy5.0327.117
Značka výrobce5.0485.939
Podíl masa2.6995.253
Typ výrobku (šunka od kosti, vídeňský párek apod.)2.9035.077
Země původu ČR5.0385.606

Graf

7. Jaký vliv při nákupu uzenin má na Vaše rozhodování značka výrobku – znalost výrobce?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Zajímá mě a může částečně ovlivnit mé rozhodování o koupi7339,67 %31,2 %  
Inofrmativní, ale neovlivňuje mé rozhodování o koupi7038,04 %29,91 %  
Nezajímá mě2111,41 %8,97 %  
Výrazný, vždy se dívám, kdo je výrobce a podle toho si vybírám výrobky ke koupi2010,87 %8,55 %  

Graf

8. Čtete během nákupu cedulky u výrobků v pultovém prodeji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 9, Neotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano15279,17 %64,96 %  
Ne4020,83 %17,09 %  

Graf

9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Cenu12784,67 %54,27 %  
Podíl masa (pokud je uveden)12382 %52,56 %  
Název výrobku11476 %48,72 %  
Složení výrobku6744,67 %28,63 %  
Země původu6442,67 %27,35 %  
Výrobce/Značku4932,67 %20,94 %  

Graf

10. Ocenili byste výraznější komunikaci u výrobků v pultovém prodeji a podporu prodeje v této kategorii?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 11, Neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13268,75 %56,41 %  
Ne6031,25 %25,64 %  

Graf

11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Doplnění dalších cedulek ukazujících - podíl masa, obsah soli, bez lepku, bez glutamátu apod.9168,94 %38,89 %  
Více informací o výrobcích na cedulkách7758,33 %32,91 %  
Větší informovanost obsluhy pultového prodeje7355,3 %31,2 %  
Výraznější cedulky u jednotlivých výrobků6750,76 %28,63 %  
Ochutnávky5642,42 %23,93 %  
Výraznější označení výrobce/značky výrobků2418,18 %10,26 %  
Barevné odlišení cedulek jednotlivých výrobců2115,91 %8,97 %  
Věrnostní program při nákupu výrobků vybraného výrobce1511,36 %6,41 %  
Akční nabídky – například 2+1 u párků1410,61 %5,98 %  
Výrazné cedule s akční nabídkou visící nad pultem129,09 %5,13 %  

Graf

12. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena15366,23 %65,38 %  
Muž7833,77 %33,33 %  

Graf

13. Váš věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
15-258034,93 %34,19 %  
26-357834,06 %33,33 %  
36-453414,85 %14,53 %  
46-552611,35 %11,11 %  
56 a více114,8 %4,7 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny v pultovém prodeji?

  • odpověď Ne:
    • 5.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi NE na otázku 1. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny (šunka, salám, šunkový salám, párek, klobása apod.)?

3. Kde častěji nakupujete uzeniny?

  • odpověď Pultový prodej:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost=0 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost=3 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=0 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=3 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=4 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=5 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=3 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=4 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=5 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=0 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=3 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=4 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvyk=0 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvyk=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvyk=3 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvyk=4 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zvyk=5 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu ČR=1 na otázku 6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 56 a více na otázku 13. Váš věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu ČR=3 na otázku 6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti

8. Čtete během nákupu cedulky u výrobků v pultovém prodeji?

  • odpověď Ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podíl masa=8 na otázku 6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Cenu na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Název výrobku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podíl masa (pokud je uveden) na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení výrobku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce/Značku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Země původu na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)

9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)

  • odpověď Cenu:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Název výrobku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvost=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrobce/Značku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
  • odpověď Název výrobku:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nižší cena=1 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
  • odpověď Podíl masa (pokud je uveden):
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Složení výrobku na otázku 9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Typ výrobku (šunka od kosti, vídeňský párek apod.)=0 na otázku 6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti

10. Ocenili byste výraznější komunikaci u výrobků v pultovém prodeji a podporu prodeje v této kategorii?

  • odpověď Ano:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Sleva/Akční cena=8 na otázku 6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Akční nabídky – například 2+1 u párků na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Barevné odlišení cedulek jednotlivých výrobců na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Doplnění dalších cedulek ukazujících - podíl masa, obsah soli, bez lepku, bez glutamátu apod. na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochutnávky na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Věrnostní program při nákupu výrobků vybraného výrobce na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší informovanost obsluhy pultového prodeje na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Více informací o výrobcích na cedulkách na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výrazné cedule s akční nabídkou visící nad pultem na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výraznější cedulky u jednotlivých výrobků na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Výraznější označení výrobce/značky výrobků na otázku 11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Osobní kontakt=2 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Větší výběr=0 na otázku 4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny (šunka, salám, šunkový salám, párek, klobása apod.)?

2. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny v pultovém prodeji?

3. Kde častěji nakupujete uzeniny?

4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti

5. Představte si, že stojíte ve frontě u pultového prodeje. Kdy se rozhodujete, jaký výrobek si koupíte?

6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti

7. Jaký vliv při nákupu uzenin má na Vaše rozhodování značka výrobku – znalost výrobce?

8. Čtete během nákupu cedulky u výrobků v pultovém prodeji?

9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)

10. Ocenili byste výraznější komunikaci u výrobků v pultovém prodeji a podporu prodeje v této kategorii?

11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?

12. Vaše pohlaví

13. Váš věk

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny (šunka, salám, šunkový salám, párek, klobása apod.)?

2. Nakoupil jste za období posledních 3 měsíců alespoň jeden výrobek uzeniny v pultovém prodeji?

3. Kde častěji nakupujete uzeniny?

4. Proč preferujete pultový prodej? – Seřaďte dle důležitosti

5. Představte si, že stojíte ve frontě u pultového prodeje. Kdy se rozhodujete, jaký výrobek si koupíte?

6. Jaké faktory Vás při rozhodování ovlivňují? – seřaďte dle důležitosti

7. Jaký vliv při nákupu uzenin má na Vaše rozhodování značka výrobku – znalost výrobce?

8. Čtete během nákupu cedulky u výrobků v pultovém prodeji?

9. Co si na cedulce v pultovém prodeji většinou přečtete? – (označte pravdivé odpovědi)

10. Ocenili byste výraznější komunikaci u výrobků v pultovém prodeji a podporu prodeje v této kategorii?

11. Jaké nástroje podpory prodeje by Vám usnadnily rozhodování a pomohli při výběru toho správného výrobku?

12. Vaše pohlaví

13. Váš věk

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Mikulová, K.Chování spotřebitelů v pultovém prodeji (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://chovani-spotrebitelu-v-pulto.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.