Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování uživatele Internetu vzhledem k reklamě

Chování uživatele Internetu vzhledem k reklamě

Kdo by měl být příštím prezidentem ČR (v roce 2018)?
Zúčastněte se krátkého dotazníku a oznámkujte Havla, Klause a Zemana.

(veřejné výsledky 15. prosince ve 12h)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Sabina Smalikova
Šetření:07. 03. 2012 - 14. 03. 2012
Počet respondentů:325
Počet otázek (max/průměr):20 / 20
Použité ochrany:unikátní IP
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:63,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.06:33
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 

Dobrý den,

dovoluji si Vás požádat o vyplnění dotazníku týkajícího se chování uživatelů na Internetu a jejich reakcí na internetovou reklamu. Výsledky použiji jako podklad pro moji bakalářskou práci. Dotazník Vám zabere jen pár minut a je zcela anonymní. 

Určeno pro respondety ve věkovém rozmězí 15-35 let.

 

Děkuji všem za ochotu!

 

 

Odpovědi respondentů

1. Jak často používáte Internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
4-6 hodin denně12739,08 %39,08 %  
Více než 8 hodin denně6921,23 %21,23 %  
1-2 hodiny denně6520 %20 %  
6-8 hodin denně6018,46 %18,46 %  
Méně než 1 hodinu denně41,23 %1,23 %  

Graf

2. Jakou domovskou stránku používáte na svém vyhledávači?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Seznam.cz14444,31 %44,31 %  
Google.cz13040 %40 %  
jiné4212,92 %12,92 %  
Centrum.cz72,15 %2,15 %  
Atlas.cz10,31 %0,31 %  
Yahoo.com10,31 %0,31 %  

Graf

3. Zaškrtněte činnosti, kterými se na Internetu zabýváte alespoň 1x týdně:

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail31697,23 %97,23 %  
Sociální sítě26982,77 %82,77 %  
Sběr informací, které mne zajímají (zprávy, diskuze, bulvár, blogy..)25779,08 %79,08 %  
Sběr informací do školy/ práce23371,69 %71,69 %  
Film, hudba21967,38 %67,38 %  
Přispívání do diskuzí13340,92 %40,92 %  
Nákup/ prodej9228,31 %28,31 %  
Hry8927,38 %27,38 %  
Sdílení fotografií8124,92 %24,92 %  
Vlastní webové stránky4814,77 %14,77 %  
Psaní blogů206,15 %6,15 %  
Hodnocení produktů a služeb206,15 %6,15 %  
Psaní článků164,92 %4,92 %  
Psaní recenzí123,69 %3,69 %  
Nevěnuji se žádné z těchto činností10,31 %0,31 %  

Graf

4. Navštěvujete diskuze a hodnocení společnosti/produktu/služby před nákupem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, téměř před každým nákupem11635,69 %35,69 %  
Ano, ale pouze pokud se jedná o dražší nákup, v řádu tisíců9830,15 %30,15 %  
Ano, ale pouze před nákupem na internetu6720,62 %20,62 %  
Ne, spoléhám se pouze na vlastní úsudek4413,54 %13,54 %  

Graf

5. Jaké formy Internetové komunikace využíváte alespoň 1x týdně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
E-mail30192,62 %92,62 %  
Sociální sítě (Facebook, Twitter, Linkedin, Google plus +, MySpace, Lide.cz, Spolužáci..)27484,31 %84,31 %  
Instat Messaging (ICQ, Adium, Meebo, Miranda IM, Pidgin, Qnext, Trillian, Jabber..)11134,15 %34,15 %  
Chat7623,38 %23,38 %  
VoIP (telefonování přes Internet)3811,69 %11,69 %  
Vlastní webové stránky278,31 %8,31 %  
Videochat226,77 %6,77 %  
Blogy206,15 %6,15 %  
Nevyužívám žádné z těchto forem30,92 %0,92 %  

Graf

6. Které ze služeb využíváte alespoň 1x týdně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Facebook26581,54 %81,54 %  
YouTube24475,08 %75,08 %  
Lide.cz9830,15 %30,15 %  
Jiné8325,54 %25,54 %  
Stream.cz5115,69 %15,69 %  
Google Plus +3611,08 %11,08 %  
Twitter298,92 %8,92 %  
Rajce.cz216,46 %6,46 %  
Linkedin154,62 %4,62 %  
Libimseti.cz154,62 %4,62 %  
Žádné113,38 %3,38 %  
Picasaweb92,77 %2,77 %  
MySpace72,15 %2,15 %  

Graf

7. Přeposíláte zábavné, vtipné, řetězové maily přátelům?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nikdy16049,23 %49,23 %  
Zřídka11936,62 %36,62 %  
Někdy4012,31 %12,31 %  
Velmi často30,92 %0,92 %  
Často30,92 %0,92 %  

Graf

8. Vnímáte reklamu na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano, ale nevěnuji ji větší pozornost19158,77 %58,77 %  
Ne, zcela ji ignoruji7723,69 %23,69 %  
Ne, reklamu blokuji4915,08 %15,08 %  
Ano a často sháním další informace o nabídce82,46 %2,46 %  

Graf

9. Pokud si reklamy na Internetu všimnete, kde bývá nejčastěji?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
V pravé části obrazovky15447,38 %47,38 %  
V horní části obrazovky6219,08 %19,08 %  
Pohybující se souměrně při rolování webové stránky5918,15 %18,15 %  
Reklamu blokuji5516,92 %16,92 %  
Nachází se na celé obrazovce4012,31 %12,31 %  
Mezi textem webové stránky3711,38 %11,38 %  
V levé části obrazovky185,54 %5,54 %  
Nachází se v nějaké zábavné aplikaci175,23 %5,23 %  
V dolní části obrazovky164,92 %4,92 %  
Jiné103,08 %3,08 %  

Graf

10. Pokud si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pohyblivý banner10833,23 %33,23 %  
Statický banner (nepohyblivý obrázek)7723,69 %23,69 %  
Vyskakující okno (pop-up)7322,46 %22,46 %  
Banner rolující se souběžně s webovou stránkou6419,69 %19,69 %  
Reklama, která se zobrazí před načtením stránky5416,62 %16,62 %  
Reklamu blokuji5015,38 %15,38 %  
Blikající banner3611,08 %11,08 %  
Musí být agresivní, abych si ji všiml/a206,15 %6,15 %  
Jiné103,08 %3,08 %  

Graf

11. Pokud Vás reklama zaujme:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Občas na ni kliknu, ale hned zase zavřu, většinou se nejedná o nic zajímavého8827,08 %27,08 %  
Nereaguji, i když se mi zdá zajímavá8425,85 %25,85 %  
Reklamu blokuji5115,69 %15,69 %  
Občas na ni kliknu a zjišťuji další informace, zřídkakdy nakoupím nebo využiji služeb4915,08 %15,08 %  
Nekliknu na ni, ale zadám produkt/službu do vyhledávače3811,69 %11,69 %  
Občas na ni kliknu, pokud mne zaujme, jdu se na výrobek podívat do prodejny144,31 %4,31 %  
Vždy na ni kliknu a většinou nakoupím nebo využiji služeb10,31 %0,31 %  

Graf

12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Zajímavá reklama může ovlivnit spotřebitele2.1231.08
Občas poskytuje zajímavé informace3.0431.137
Musí být dobře umístěna, aby oslovila2.2031.46
Pokud není umístěna agresivní formou, ani si ji nevšimnu2.961.503
Nechám se často ovlivnit4.2981.194
Snažím se ji vyhnout2.2921.955
Je zbytečná, nepřínosná2.8251.505
Zaujme mne pouze zahraniční reklama4.1631.226
Zaujme mne pouze česká reklama3.9231.388
Dobře udělaná reklama je druh umění2.2651.548
Reklama na internetu mne otravuje, obzvláště ta agresivní2.122.063

Graf

13. Reklamu na Internetu hodnotím jako:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Více rušivou než jiné formy reklamy18657,23 %57,23 %  
Méně rušivou než jiné formy reklamy13942,77 %42,77 %  

Graf

14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Banner3.4311.581
E-mailing, newslettery3.8771.733
Reklamní článek3.4551.43
Diskuze, recenze2.2891.381
Věrnostní programy3.3291.618
Vzorky, kupóny, slevy, balíčky2.8221.679
Reklama v sociální síti3.8121.383
Advergaming (hry s reklamním obsahem)4.1751.289
Reklama v katalogu (firmy, zboží, seznam..)3.4221.388
Reklama ve fulltextovém vyhledávači (google, bing, yahoo..)3.7511.498

Graf

15. Odebíráte RSS kanály?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne14143,38 %43,38 %  
Nevím co to je13842,46 %42,46 %  
Ano4614,15 %14,15 %  

Graf

16. Nakoupili jste někdy na základě reklamy na Internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne21265,23 %65,23 %  
Ano11334,77 %34,77 %  

Graf

17. Jak dlouho jste ochotni čekat na načtení webové stránky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Max. 5 vteřin12939,69 %39,69 %  
Max. 10 vteřin10432 %32 %  
1-2 vteřiny4212,92 %12,92 %  
30 vteřin268 %8 %  
Více247,38 %7,38 %  

Graf

18. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Hlavní město Praha10732,92 %32,92 %  
Středočeský kraj3811,69 %11,69 %  
Jihomoravský kraj268 %8 %  
Moravskoslezský kraj257,69 %7,69 %  
Zlínský kraj206,15 %6,15 %  
Jihočeský kraj175,23 %5,23 %  
Liberecký kraj164,92 %4,92 %  
Olomoucký kraj164,92 %4,92 %  
Ústecký kraj134 %4 %  
Pardubický kraj123,69 %3,69 %  
Plzeňský kraj103,08 %3,08 %  
Kraj Vysočina103,08 %3,08 %  
Královéhradecký kraj82,46 %2,46 %  
Karlovarský kraj72,15 %2,15 %  

Graf

19. Do jaké věkové skupiny spadáte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2616952 %52 %  
15-206520 %20 %  
32-356018,46 %18,46 %  
27-31319,54 %9,54 %  

Graf

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
SŠ, SOŠ, Gymnázium17955,08 %55,08 %  
7222,15 %22,15 %  
3811,69 %11,69 %  
SOU206,15 %6,15 %  
VOŠ164,92 %4,92 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

3. Zaškrtněte činnosti, kterými se na Internetu zabýváte alespoň 1x týdně:

  • odpověď Vlastní webové stránky:
    • 6.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vlastní webové stránky na otázku 5. Jaké formy Internetové komunikace využíváte alespoň 1x týdně?

9. Pokud si reklamy na Internetu všimnete, kde bývá nejčastěji?

  • odpověď Reklamu blokuji:
    • 5.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Reklamu blokuji na otázku 10. Pokud si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu?

12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

  • odpověď Nechám se často ovlivnit=5:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský kraj na otázku 18. Z jakého kraje pocházíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá reklama může ovlivnit spotřebitele=5 na otázku 12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)
  • odpověď Snažím se ji vyhnout=1:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Plzeňský kraj na otázku 18. Z jakého kraje pocházíte?
  • odpověď Zaujme mne pouze zahraniční reklama=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zaujme mne pouze česká reklama=5 na otázku 12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:

  • odpověď Advergaming (hry s reklamním obsahem)=5:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze, recenze=5 na otázku 14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:
  • odpověď E-mailing, newslettery=5:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá reklama může ovlivnit spotřebitele=5 na otázku 12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)
  • odpověď Reklamní článek=5:
    • 3.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Diskuze, recenze=5 na otázku 14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:

16. Nakoupili jste někdy na základě reklamy na Internetu?

  • odpověď Ne:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Zajímavá reklama může ovlivnit spotřebitele=5 na otázku 12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

19. Do jaké věkové skupiny spadáte?

  • odpověď 15-20:
    • 4.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi na otázku 20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Jak často používáte Internet?

2. Jakou domovskou stránku používáte na svém vyhledávači?

3. Zaškrtněte činnosti, kterými se na Internetu zabýváte alespoň 1x týdně:

4. Navštěvujete diskuze a hodnocení společnosti/produktu/služby před nákupem?

5. Jaké formy Internetové komunikace využíváte alespoň 1x týdně?

6. Které ze služeb využíváte alespoň 1x týdně?

7. Přeposíláte zábavné, vtipné, řetězové maily přátelům?

8. Vnímáte reklamu na Internetu?

9. Pokud si reklamy na Internetu všimnete, kde bývá nejčastěji?

10. Pokud si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu?

11. Pokud Vás reklama zaujme:

12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

13. Reklamu na Internetu hodnotím jako:

14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:

15. Odebíráte RSS kanály?

16. Nakoupili jste někdy na základě reklamy na Internetu?

17. Jak dlouho jste ochotni čekat na načtení webové stránky?

18. Z jakého kraje pocházíte?

19. Do jaké věkové skupiny spadáte?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Jak často používáte Internet?

2. Jakou domovskou stránku používáte na svém vyhledávači?

3. Zaškrtněte činnosti, kterými se na Internetu zabýváte alespoň 1x týdně:

4. Navštěvujete diskuze a hodnocení společnosti/produktu/služby před nákupem?

5. Jaké formy Internetové komunikace využíváte alespoň 1x týdně?

6. Které ze služeb využíváte alespoň 1x týdně?

7. Přeposíláte zábavné, vtipné, řetězové maily přátelům?

8. Vnímáte reklamu na Internetu?

9. Pokud si reklamy na Internetu všimnete, kde bývá nejčastěji?

10. Pokud si reklamy všimnete, jakou má nejčastěji podobu?

11. Pokud Vás reklama zaujme:

12. Pokud se řekne Reklama na Internetu, pomyslíte si (oznámkujete škálou 1-5 jako ve škole)

13. Reklamu na Internetu hodnotím jako:

14. Ohodnoťte škálou 1-5 (jako ve škole) jednotlivé formy propagace,do jaké míry Vás jsou schopny ovlivnit:

15. Odebíráte RSS kanály?

16. Nakoupili jste někdy na základě reklamy na Internetu?

17. Jak dlouho jste ochotni čekat na načtení webové stránky?

18. Z jakého kraje pocházíte?

19. Do jaké věkové skupiny spadáte?

20. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Smalikova, S.Chování uživatele Internetu vzhledem k reklamě (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://chovani-uzivatele-internetu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.