Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování zákazníka na internetu

Chování zákazníka na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jana Hejnová
Šetření:18. 10. 2011 - 25. 10. 2011
Počet respondentů:73
Počet otázek (max/průměr):16 / 15.38
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,jsem studentky třetího ročníku vysoké školy. K úspěšnému dokončení našeho studia je nezbytné vytvořit semestrální práci na téma: Chování zákazníka při nakupování na internetu. Součástí této práce je i praktický oddíl, jehož část se Vám právě dostala do rukou. Cílem mé práce je zjistit, jaké vlivy nejvíce působí na zákazníka při výběru produktů na internetu.

Dotazník je zcela anonymní.

Předem Vám velmi děkujeme za čas, který jste strávili vyplňováním tohoto dotazníku.

S přáním úspěšného dne Jana Hejnová a spol.

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano7095,89 %95,89 %  
Ne34,11 %4,11 %  

Graf

2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

cena zboží nebylo možné koupit v mém městě

cena

cena

CENA

cena, jedinečnost zboží - v kamenných obchodech nebylo k dispozici, na internetu ano

cena, pohodli

cena, snadnost, rychlost

cena,pohodlí

cena,výběr

dobrý výběr, ceny, nikam nemusím

dostupnost

dostupnosť

Je to fofr :-)

je to levné, pohodlné

Je to levnější

Je to levnější a pohodlnější. Nakupuji také u věci, které v kamenném obchodě nekoupím

Je to levnější než v kamenném obchodě

Je to pohodlné.

Je to pohodlnější a mnohdy i levnější.

Je to pohodlnější, mám širší výběr a lze koupit i to co se v ČR sehnat nelze, obvykle nižší cena než v kamenné prodejně.

kvůli ceně

kvůli levnější ceně

lepsi ceny

Lepší ceny, doprava do domu.

Lepší dostupnost zboží, nižší cena, větší výběr, pohodlnost.

levnější a pohodlnější volba, větší výběr

levnější cena

Levnější nákup

levnější než v kamenném obchodě objednávka z pohodlí domova

Levnější, rychlejší a přehlednější. (Nemám ráda nákupy ve velkých obchodních centrech)

na e-shopu se dají sehnat věci, za lepší peníze... nevýhodou je, že si člověk zboží nemůže vyzkoušet...

našla jsem položku, kterou jsem v kamenném obchodě nenašla; je to levnější; urychlení času

nejlevnější zboží

Neomezeny vyber a vyber ceny

nižší cena

Nižší cena

nižší cena

Nižší cena, nesnáším obcházení obchodů

peníze, čas, větší výběr

pohodlí

pohodlí a cena

pohodli domova, expresni dodani

pohodlné

pohodlně,z domova

pohodlnost

pohodlnost, levnější zboží

pohodlný nákup z domova, možnost většího výběru zboží, možnost vybírat a prohlížet zboží neomezeně dlouho (v kamenném obchodě nemůžu vybírat 3 hodiny:-))

praktické a často i levnější

Pro pohodlí nákupu z domova

pro výhodnější cenu, nebo proto, že výrobek nebyl v kamenném obchodě k dostání

protože je to pohodlné, z tepla domova a ještě vám to přivezou až pod nos

protože je to většinou levnější a pohodlnější

protože jsem líná někam chodit protože toto zboží nekoupím u nás ve městě protože to tam mají někdy levnější

převážně výběr zboží a cena v porovnání s ostatními

rozhodovala cena výrobku a pak prověření eshopu

rychlost

Rychlost, dostupnost, cena,

Rychlost, nákup z domova.

Sehnatelnost, pohodlí

šetří to čas

V kameném obchodě neměli typ výrobku, který jsem potřebovala

VELKÉ MNOŽSTVÍ NABÍDEK, LEPŠÍ CENY, POHODLNOST.

větší výběr

Větší výběr, jednoduchost nákupu, nižší ceny

větší výběr, nižší cena, pohodlí domova

výběr z pohodlí domova, v obchodě není možné konkrétní typ zboží sehnat, je to levnější

výhodnější cena

výhodnější nábídky a víc pohodlí

z pohodlnosti

ze zvědavosti, zjistit možnosti nákupu na internetu...

3. Co jste na internetu nakupoval/a?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

autosedačku

barvu do tiskárny

boty

Boty, psí krmivo, chovatelské potřeby, zájezdy, šaty.

bytové doplňky, oblečení, zboží pro zábavu

cd, dvd, oblečení, dárkové předměty...

dárkové poukazy

domácí spotřebiče, služby, sportovní náčiní

domácí spotřebiče,PC,léky,licence k programům,kancelářskou židli,plyšáky,měřič tlaku srdce,květiny...

doplňky stravy

elektro, darky

elektronika

elektronika

elektronika, mobilní telefon

Elektronika, nábytek, drobné dárky

elektronika, parfémy, sportovní vybavení

elektronika, spodní prádlo, dárky, vybavení do bytu, vybavení do kuchyně, adventní věnec, šperky

elektronika, vybaveni dilny,obleceni

elektroniku

elektroniku

elektroniku

elektroniku, dárky

elektroniku, knihy, kosmetiku

Elektroniku, kosmetiku, knihy, DVD, oblečení, potraviny, dárky, vybavení domácnosti

Elektroniku, oblečení, kosmetiku, knihy.

elektroniku, oblečení, parfémy

elektroniku, šperky, dovolenou

fotoaparát

kniha

knihy, dvd,...

Knihy, elektroniku, kosmetuku, hračky, doplňky, oblečení...

Knihy, Oblečení.

Knihy, povlečení

Knihy, spotřebiče.

kosmetika, parfem

Letenky, zájez, počítač, příslušenství k počítači, stolní hry, sluchátka, mp3 přehrávač, fotoaparát, lístky do kina, jízdenky na autobus, vlak, vybavení domácnosti...

Móda, kosmetika, zájezdy, letenky.

OBLEČENÍ

Oblečení, el. spotřebiče

oblečení, elektroniku, knihy, autodíly

oblečení, elektroniku, parfémy, kosmetiku, sportovní potřeby, vstupenky

OBLEČENÍ, ELEKTRONIKU, ŠPERKY, KOSMETIKU, LÉKY, PROSTĚ VŠE.

oblečení, hračky, elektroniku, domácí spotřebiče, sportovní vybavení

oblečení, kosmetika, zdravotnické pomůcky, knihy, učebnice, hračky, elektronika, domácí spotřebiče, kancelářské a papírnické potřeby,.......v podstatě vše kromě automobilu a obuvi.

oblečení, kosmetiku, elektroniku

oblečení, kosmetiku, šperky, boty, zájezdy

oblečení, pexeso, elektrotechniku,

Oblečení, zboží sexuálního rázu, kosmetiku atd.

oblečení,dárky

oblečení,elektroniku,hračky

obleční, sportovní zboží

parfém

parfém, powerball, piercing

parfém, vlasovou kosmetiku, oblečení, auto doplňky

parfémy

parfémy

parfemy,elektroniku,oblečení

peněženku, fotoaparát, mobilní telefon

potřeby pro psa - klec, hračky, dárky na Vánoce - pleťovou masku, keramiku...

převážně oblečení...

různě

Různě

sportovní obuv

Sportovní vybavení oblečení parfémy

věci na sport, elektroniku ...

většinou věci, které jsem si již předtím měla možnost koupit osobně v obchodě, tudíž jsem je již znala nebo věci, u kterých nemám tušení kde jinde je koupit

vse mozne

Vsechno krom obleceni

vše možné

zájezd, elektronika

4. Jak jste se dozvěděl/a o možnosti nakoupit Vámi hledaný produkt na internetu

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

? na internetu

Ani nevím, o nakupování na internetu vím docela dlouho, poté stačí jen google.

Díky webovým stránkám jednotlivých obchodů (popř. o aukro.cz - díky reklamě)

doporučení známého

emailem

google

google

google, seznam

heureka.cz

hledal

Hledala jsem ho na internetu.

hledáním?

internet je rozšířený - o koupi se ví všeobecně .. a kdo něco hledá a chce si koupit, tak si to prohlídne na internetu a porovnává ceny ...

INTERNET JE VŠUDE KOLEM A DÁ SE TAM NAJÍT VŠE.

internetova reklama

internetový vyhledávač? (...)

na internetu

na internetu

na internetu

na internetu je možné najít téměř vše

na internetu se dá koupit skoro všechno

náhodou našla jsem to na vyhledávači; cíleně jsem se koukla, jestli to v daném obchodě nemají

nasel jsem si ho

našel jsem si to sám

našla jsem si to

Našla jsem si to

nedozvěděl jsem se to nijak, prostě jsem to zkusil a vyšlo to :-)

nejsem blbej

nijak jsem se o tom nedozvěděla, sama jsem zkusila daný produkt vyhledat

od kamarádky

od prodavače v kamenném obchodě

od přítele

od známých nebo jsem to na internetu sama našla

od známých, který s tím měli zkušenosti...

povazuji moznost sehnat na internetu veskere kvalitni zbozi za samozrejmost

Projížděním internetu.

Prostě hledám produkt ve vyhledávači, buď tam je, nebo není.

PŘÁTELÉ

přes internet

Reklama

reklama na internetu

reklama, návštěvy e-shopů!

různé zdroje

sám sem hledal

Skoro vše zboží/služby lze koupit na internetu. Většinou vím, jaký produkt hledám.

strejda google

To ví asi každý :)

ve vyhledávači

veškeré zboží je dnes běžně dostupné na internetu, jen si člověk musí vybrat konkrétní obchod pleťová maska - ta co jsem chtěla je profesionální, dostupná v jediném obchodě keramika - obchod kamarádky psí potřeby - obchod,kde mají velký výběr profesionálních dogfrisbee disků

vše hledám nejdřív na netu

všechno je k dostání na internetu ;)

Vyhledala jsem si to na google.com

vyhledala jsem si to sama

vyhledala jsem si to vyhledávačem

vyhledáváním

Vyhledáváním zajímavých nabídek

vzdy se na internet kouknu

www stránky

z google.com

z internetového vyhledávače

z internetu

z internetu

Z internetu.

zadala jsem si produkt do vyhledávače a dle recenzí se rozhodla o nákupu

zadam do vyhledavace,jak asi...

zase na internetu

zkusila jsem to

zkusila ve vyhledavači

zkušenost

Že by z internetu ?

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 6, Neotázka č. 6].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne4260 %57,53 %  
Ano2840 %38,36 %  

Graf

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 7, Neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne5680 %76,71 %  
Ano1420 %19,18 %  

Graf

7. Pokud ano, čím Vás reklama nejvíce zaujala?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

-

-

----

.

...

...

0

cenou

cenou

cenou, rozsahem sortimentu

dala jsem NE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

imagom

každá zaujme jinak

nabídkou produktů

NAZAUJALA

Ne

ne

ne

ne

NE

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne

Ne, nezaujala. Proč je otázka povinná?

neovlivnila

Neovlivnila

NEOVLIVNILA

Neovlivnila

Neovlivnila mě.

Nesnáším je!

nezaujala

Nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

nezaujala

Nezaujala mě a nerozhoduji se podle reklamy! tohle měla být snad nepovinná otázka?!

Nezaujala.

ničim

ničím

ničím

ničim

Ničím

nijak mne nezaujala, repsektive žádnou reklamu na produkt, který jsem si kupoval jsem nespozoroval

odpověděla jsem ne

originálním nevnucujícím se sloganem doplněným příjemně vyhlížejícím obrázkem

prijemnym vzhledem

provedením

provedením

Průhledností a cenou

Šla jsem cíleně za svým.

vtipem

výhodnou nabídkou

vzhledem

vzhledem

zadala jsem ne

zpracováním

zvolila jsem "ne"

8. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Klíčová slovaotázka č. 9, Věděl/a přesně, kde hledatotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Klíčová slova4767,14 %64,38 %  
Věděl/a přesně, kde hledat2332,86 %31,51 %  

Graf

9. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Velmiotázka č. 10, Částečněotázka č. 10, Vůbecotázka č. 10].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Částečně4970 %67,12 %  
Velmi1318,57 %17,81 %  
Vůbec811,43 %10,96 %  

Graf

10. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Důležitáotázka č. 11, Méně důležitáotázka č. 11, Nedůležitáotázka č. 11].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Důležitá6491,43 %87,67 %  
Méně důležitá57,14 %6,85 %  
Nedůležitá11,43 %1,37 %  

Graf

11. Jaký způsob platby na internetu preferujete?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

bankovním převodem

Dobírka

dobírka

Dobírka

dobirka

dobírka

dobírka

dobírka

dobírka

dobírka

dobírka

dobírka

dobírka

DOBÍRKA

dobírka, paypal

Dobírka, převod na účet

Dobírka,až poté platba předem přes účet.

dobírkou

Dobírkou

dobírkou

dobírkou

dobírkou

dobírkou

dobírkou

dobírku

dobírku

dobírky

doporučeně dobírkou

hotově při převzetí

internetbanking

internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví

kartou

kartou

kartou

kartou

kartou, přes zabezpečený kanál. po čr dobírkou

Kartou, případně moneybookers, paypal

Kartou.

maximálně využívám internetové bankovnictví

na dobirku

na dobírku

na dobírku

na dobírku

na dobírku

na dobírku

na dobírku

na dobírku

na dobírku, někdy přes bankovní účet

ON-LINE PLATBY

Online kartou, GoPay atd.

Osobně

osobní výběr na prodejně

paypall

platba dobírkou, při převzetí

platebnim prevodem

pri doručení zásielky

převod na účet

Převod na účet.

převodem

převodem

převodem

převodem

převodem

Převodem

převodem na účet

převodem na účet

převodem z bankovního účtu

při dodání

při převzetí

12. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 13, Neotázka č. 13].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano4665,71 %63,01 %  
Ne2434,29 %32,88 %  

Graf

13. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný3550 %47,95 %  
výborný3448,57 %46,58 %  
dobrý11,43 %1,37 %  

Graf

14. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
19-264868,57 %65,75 %  
27-591927,14 %26,03 %  
1-1834,29 %4,11 %  

Graf

15. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Základníotázka č. 16, Středoškolské bez maturityotázka č. 16, Středoškolské s maturitouotázka č. 16, Vyšší odbornéotázka č. 16, Vysokoškolskéotázka č. 16].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou3144,29 %42,47 %  
Vysokoškolské1927,14 %26,03 %  
Vyšší odborné1420 %19,18 %  
Středoškolské bez maturity45,71 %5,48 %  
Základní22,86 %2,74 %  

Graf

16. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Muž → konec dotazníku, Žena → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena5172,86 %69,86 %  
Muž1927,14 %26,03 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

7. Pokud ano, čím Vás reklama nejvíce zaujala?

8. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

9. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

10. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

11. Jaký způsob platby na internetu preferujete?

12. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

13. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

14. Věk

15. Nejvyšší dosažené vzdělání

16. Pohlaví

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

7. Pokud ano, čím Vás reklama nejvíce zaujala?

8. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

9. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

10. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

11. Jaký způsob platby na internetu preferujete?

12. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

13. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

14. Věk

15. Nejvyšší dosažené vzdělání

16. Pohlaví

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Hejnová, J.Chování zákazníka na internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://chovani-zakaznika-na-interne.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.