Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování zákazníka při nakupování na internetu

Chování zákazníka při nakupování na internetu

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Radek Malina
Šetření:20. 03. 2011 - 28. 03. 2011
Počet respondentů:89
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.42
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:84,1 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:18
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den

 

Jmenuji se Radek Malina a jsem studentem třetího ročníku vysoké školy. K úspěšnému dokončení mého studia je nezbytné vytvořit bakalářskou práci na téme: Chování zákazníka při nakupování na internetu. Součástí této práce je i praktický oddíl, jehož část se Vám právě dostala do rukou. Cílem mé práce je zjistit, jaké vlivy nejvíce působí na zákazníka při výběru produktů na internetu.

Dotazník je zcela anonymní.

Předem Vám velmi děkuji za čas, který jste strávili vyplňováním tohoto dotazníku.

S přáním úspěšného dne

Radek Malina

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Otázky, ve kterých je odpověď  vyznačena číslicemi:

1 - minimálně

2

3

4

5 - maximálně

Odpovědi respondentů

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano8898,88 %98,88 %  
Ne11,12 %1,12 %  

Graf

2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nižší cena7281,82 %80,9 %  
Větší výběr5157,95 %57,3 %  
Pohodlí domava4955,68 %55,06 %  
Úspora času při výběru4551,14 %50,56 %  
Rychlejší dostupnost3236,36 %35,96 %  
bonusová sleva 10% z ceny paušálu11,14 %1,12 %  
moznost porovnani a snadnejsiho ziskani informaci11,14 %1,12 %  
porovnání nabídek11,14 %1,12 %  

Graf

3. Co jste na internetu nakupoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Elektronika7180,68 %79,78 %  
Ošacení4652,27 %51,69 %  
Dovoloná2831,82 %31,46 %  
Šperky1719,32 %19,1 %  
Potraviny77,95 %7,87 %  
parfémy55,68 %5,62 %  
knihy, CD22,27 %2,25 %  
knihy22,27 %2,25 %  
knihy, hobby pomůcky, dekorace, dárky11,14 %1,12 %  
kosmetika a parfémy11,14 %1,12 %  
Hudba, filmy11,14 %1,12 %  
parfém11,14 %1,12 %  
knížky ,CD11,14 %1,12 %  
Dárkové předměty, žonglovací vybavení, 11,14 %1,12 %  
vodní dýmka a příslušenství11,14 %1,12 %  
sluzby11,14 %1,12 %  
Kosmetika11,14 %1,12 %  
chovatelské potřeby pro psy11,14 %1,12 %  
specializované zboží11,14 %1,12 %  
kosmetika, počítačové komponenty11,14 %1,12 %  
CD, DVD11,14 %1,12 %  
zvíře11,14 %1,12 %  
hračky11,14 %1,12 %  
stolní11,14 %1,12 %  

Graf

4. Jak jste se dozvěděl/a o možnosti nakoupit Vámi hledaný produkt na internetu

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Reklama na internetu3742,05 %41,57 %  
Přátelé/známí3236,36 %35,96 %  
google44,55 %4,49 %  
vlastním vyhledáváním11,14 %1,12 %  
na internetu je všechno11,14 %1,12 %  
vyhledáním v internetovém vyhledavači11,14 %1,12 %  
vlastní myšlení11,14 %1,12 %  
čumím a vidím11,14 %1,12 %  
kde jinde než na netu11,14 %1,12 %  
vyhledávání v seznam zboží11,14 %1,12 %  
Upoutávka v televizi11,14 %1,12 %  
reklamní leták od operátora11,14 %1,12 %  
pomocí internetových vyhledávačů11,14 %1,12 %  
záměrné hledání v prohlížeči11,14 %1,12 %  
vlastní výběr konkrétní věci11,14 %1,12 %  
vlastní zájem- hledala jsem vhodný obchod11,14 %1,12 %  
v dnesni dobe se da koupit takřka vse 11,14 %1,12 %  
hledání na internetu11,14 %1,12 %  
dnes temer kazde zbozi ma svou alternativu na netu11,14 %1,12 %  
všeobecná znalost, že lze koupit vše11,14 %1,12 %  
Sám nalezl11,14 %1,12 %  
zadala jsem do vyhledávače a bylo11,14 %1,12 %  
pokud něco kupuji, zjišťuji cenu na netu11,14 %1,12 %  
na internetu je dnes vše11,14 %1,12 %  
vše je na netu11,14 %1,12 %  
vyhledání viz. heureka.cz11,14 %1,12 %  
google?11,14 %1,12 %  
premisa je špatně. zkráceně google11,14 %1,12 %  
vyhledavače11,14 %1,12 %  
nabídka slevových a aukčních portálů11,14 %1,12 %  
hledala jsem11,14 %1,12 %  
LOGICKY - nejsem včerejší11,14 %1,12 %  
všechno je na internetu11,14 %1,12 %  
vlastni usudek11,14 %1,12 %  
zkusila jsem hledat přes vyhledávač11,14 %1,12 %  

Graf

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5056,82 %56,18 %  
ano3843,18 %42,7 %  

Graf

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne5967,05 %66,29 %  
nevím1618,18 %17,98 %  
ano1314,77 %14,61 %  

Graf

7. Pokud ano, čím Vás reklama nejvíce zaujala?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

barva,kreativita

barvy, logo firmy

Cenou, dostupností přes internet

cenové akce

dostatek informací o produktu

nápadem

nezaujala

prezentace nejnižší ceny

reklamy nesnáším

Vyskočila v tu pravou chvíli...

8. Jaký čas Vám zabralo hledání produktu na internetu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Několik minut6068,18 %67,42 %  
Několik hodin2629,55 %29,21 %  
Několik dnů22,27 %2,25 %  

Graf

9. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
klíčová slova3438,64 %38,2 %  
jak kdy55,68 %5,62 %  
věděla jsem kde hledat33,41 %3,37 %  
vedel jsem kde hledat22,27 %2,25 %  
Ano22,27 %2,25 %  
věděla jsem, kde hledat22,27 %2,25 %  
věděla22,27 %2,25 %  
přesně11,14 %1,12 %  
obojí11,14 %1,12 %  
ne11,14 %1,12 %  
ostatní odpovědi věděla jsem
klíčová slova a vyhledávač
Přesně jsem věděl, kde hledat. Jsem šikovné 8-)
věděl jsem, kde hledat
přesně věděl kde hledat
klicove slovo
vždy název konkrétního produktu
věděl jsem
konkrétní stránky, klíčová slova
použila jsem klíčová slova
Pouzivam klicova slova
vetsinou klicova slova
pouzila
převážně prostřednictvím klíčových slov
použil jsem klíčová slova
vím kde hledat
vedel jsem co hledat
ano -věděla jsem, kde hledat - amazon
většinou Heuréka a také mám své ověřené stránky
zalezelo na tom o jaky produkt se jedna, že?
věděla přesně kde hledat
oboje, nejlepší je heureka -je zde cenové srovnání
věděla jsem, kde budu hledat
kde hledat
slova
kombinace
presne
klíčová slova i přímo adresu
název výrobku
věděl kde hledat
klíčováv slova
ano, vedel sem kde hledat
použila
presne som vedel
ano, použila jsem
3539,77 %39,33 % 

Graf

10. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
33742,05 %41,57 %  
42225 %24,72 %  
21415,91 %15,73 %  
11112,5 %12,36 %  
544,55 %4,49 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.93
Minimum:1
Maximum:4
Variační rozpětí:3
Rozptyl:0.8
Směrodatná odchylka:0.9
Medián:3
Modus:3

Graf

11. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
53034,09 %33,71 %  
42528,41 %28,09 %  
31314,77 %14,61 %  
11112,5 %12,36 %  
2910,23 %10,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.68
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.64
Směrodatná odchylka:1.28
Medián:4
Modus:5

Graf

12. Do jaké míry Vás při výběru ovlivnila lokalita prodejce?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12932,95 %32,58 %  
21921,59 %21,35 %  
31719,32 %19,1 %  
41314,77 %14,61 %  
51011,36 %11,24 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:2.45
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.67
Směrodatná odchylka:1.29
Medián:2
Modus:1

Graf

13. Do jaké míry Vás při výběru zaujala dostupnost produktu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
42932,95 %32,58 %  
52225 %24,72 %  
31719,32 %19,1 %  
21112,5 %12,36 %  
1910,23 %10,11 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:3.55
Minimum:1
Maximum:5
Variační rozpětí:4
Rozptyl:1.36
Směrodatná odchylka:1.17
Medián:4
Modus:4

Graf

14. Byl pro Vás důležitý způsob platby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6270,45 %69,66 %  
ne2629,55 %29,21 %  

Graf

15. Pokud ano, jaký způsob platbyste preferoval/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Bankovním převodem4348,86 %48,31 %  
Na dobírku4348,86 %48,31 %  
Při odběru2730,68 %30,34 %  
PayPal1314,77 %14,61 %  
Paysafecard55,68 %5,62 %  
uáleží na podmínkách prodeje11,14 %1,12 %  
Říkám, ne :-)11,14 %1,12 %  
supercash11,14 %1,12 %  
platební kartou11,14 %1,12 %  
Paysec11,14 %1,12 %  
PayMyway11,14 %1,12 %  

Graf

16. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6472,73 %71,91 %  
ne2427,27 %26,97 %  

Graf

17. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výborný5056,82 %56,18 %  
chvalitebný3337,5 %37,08 %  
dobrý55,68 %5,62 %  

Graf

18. Jaké vidíte výhody a nevýhody v nakupování na internetu?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

+ rychlejsi, moznost porovnani vyrobku, levnejsi, mozno vratit do 14 dnu bez udani duvodu - nemoznost otestovat/videt vyrobek, nebezpeci podvodu, nekdy problem s reklamaci

+ rychlost hledani, siroka nabidka, dovoz az do domu - spolehlivost dodani (obchody casto lzou o mnozsvi kusu na sklade. Casto je uvedeno, ze zbozi je skladem, i kdyz ve skutecnosti neni) - zbozi si neni mozne vyzkouset, pri pripadne nespokojenosti s produktem pak trva nekolik dni, nez se idealne podari vymenit za jiny

+ Rychlost, možnost sehnat zboží, které se v kammených obchodech neprodává/špatně shání, možnost vyhledávání, - možnost podvodů, zdržení

Hlavně možnost nákupu zboží ze zahraničí, které u nás vůbec k dostání není / je v porovnání nehorázně drahé Možnost vrácení zboží do 2 týdnů, pokud nevyhovuje Jediná nevýhoda je možnost falešného prodejce, člověk ale musí používat mozek, co si budeme povídat, muhehe :-)

horší způsob reklamace produktu

mnoho firem na jednom místě, filtrování podle ceny

možnost vrátit zboží do 14 dní.

Nevýhodou je, že si nemůžete věc vyzkoušet a těžko se věc dá vrátit. Přínosem je pohodlnost a jednoduchost nákupu.

Nevýhody? Mnozí provozovatelé českých eshopů nechápou, že když si člověk něco kupuje přes internet, nechce, aby mu to přišlo do týdne (když je zboží skladem), nebo za tři týdny (v jiném případě). Zboží má dorazit během dvou dnů, což je v zahraničí standardem.

nížší cena

Okamžitá dostupnost zvoleného zboží a současně nížší cena

pohodlí domova, nevýhodou je nemožnost si zboží detailně prohlédnout

pohodlí, úspora času nemožnost si vyzkoušet velikost (oblečení)

především cenu a dále fakt, že můžu vidět dostupnost zboží

ryhlost,zádna prace

Rychlé, jednoduché, levné. Tím, že s epohybuji ve větších měnstech, kde např. Mall.cz nebo alza.cz umožňují osobní odběr, tzn. odpadají poplatky za dopravu, je to pro mě nejvýhodnější.

Rychllost a dostupnost

rychlost

Úspora času, levnější produkty

V:rychlost N: kvalita může být zrádná

velká výhoda je v drtivé většině případů nižší cena, lepší dostupnost. nevýhodou je případné reklamování, ale tento problém se postupně také vytrácí díky tzv odběrným místům, které zároveň u dobrých obchodů slouží jako místo, kde se dá podat zboží k reklamaci.

výhoda - mnohem větší možnost výběru,, nižší cena, možnost nakoupit v teple křesla nevýhoda - např. u bot a oblečení nedá se vyzkkoušet

výhoda - možnost vrátit zboží, velký výběr, nižší cena nevýhoda - nemohu si ho osobně prohlédnout

výhoda cena, nevýhoda nejistota ohledně dodání zboží a případné reklamace

Výhoda v klidu si vybírat třeba dva dny zboží doma, prověřit prodejce nevýhoda v riziku zaslání třeba cihly v balíku místo zaplaceného zboží

výhoda: přehlednost, vše na jednom místě, možnost porovnání cen různých prodejců nevýhoda: nemůžu si zboží osahat, prohlídnout, zkusit, někdy delší dodací lhůty

výhodou je nesporně cena, širší sortiment, recenze na daný produkt, nevýhodou je platba (obvykle se člověk bojí), ale nenakupuji vždy to nejlevnější co najdu - v to nemám důvěru

Výhody - cena, rychlost dodání Nevýhody - riziko důvěryhodnosti u neověřeného dodavatele

Výhody - nižší cena, možnost nakoupit z pohodlí domova Nevýhody - zboží nemusí být ihned skladem, možné problémy s reklamacemi

Výhody - rychlost, neomezený výběr zboží, dostupnost dodavatelů ze zahraničí, nižší cena, pohodlí Nevýhody - vysoká cena poštovného

výhody - široký výběr, možnost okamžitého srovnání ceny, česová flexibilita nevýhody - nemožnost prohlédnout si produkt před koupí, klamné recenze prodávajícího

Výhody - výběr, okamžitý přehled konkurence. Nevýhody - rizika nedodání, ztížené reklamace atd...

výhody jsou že je to z pohodlí domova nevýhody jsou takové že zboží nemusí dorazit vpořádku

Výhody- možnost nakupovat kdykoli, cokoli a jakkoli NEvýhody - anonymní prodejce

vyhody- nizsi cena, vecsi vyber nevyhody - dostupnost+ nemoznost "osahat" si vyrobek

výhody- rychlost, přehled, nikdo mě neláme do nákupu a koupimm si co chci s rozmyslem, bez front a stresu nevýhody - nevim co přesně kupuju, ani názorům "lidi" se nedá věřit na e-shopech (marketing), atp.

Výhody-přehlednost,jednoduchost a nevýhoda jen,že si nelze zboží prohlédnout zblízka.

výhody: levnější než v kamenném obchodě, větší výběr nevýhody: prodejce nemusí být seriózní, obtížnější vyřízení reklamace (nutnost odesílání na vlastní náklady s nejistým výsledkem. zda bude reklamace přijata, či ne)

Výhody: pohodlné, rychlé, levnější

výhody: rychlost , úspora času, nižší cena, širší sortiment nevýhody: chybí přímý kontakt se zbožím, nedůvěryhodnost něktrých obchodů

výhody: velký výběr, doprava až domů, lepší ceny

výhody:možnosti porovnání cen,objednávka nonstop, nevýhody:k dispozici je pouze vizuální pohled na produkt-nemohu si ho před koupí osahat.

Výhody:poholdnost a rychlost dostupnosti nevýhody:při problému časová a finanční náročnost na reklamaci

Výhody:rychlost,nákup z domova,zboží v e-shopech bývá zpravidla levnější,možnost rychlého porovnání cen u konkurence,ušetřený čas,většinou velký výběr zboží. Nevýhody:nemožnost si zboží prohlédnout/vyzkoušet,zboží se může poškodit při přepravě,objednávka může dojít nekompletní,zdlouhavá reklamace,různé podvody na zákazníka.

zavádějící prezentování produktu, není možno si produkt "ohmatat" popřípadě nechat předvést

19. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21 - 305967,05 %66,29 %  
15 - 201415,91 %15,73 %  
31 - 4077,95 %7,87 %  
41 - 5077,95 %7,87 %  
51 - 6011,14 %1,12 %  

Graf

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Středoškolské s maturitou5259,09 %58,43 %  
Vysokoškolské2528,41 %28,09 %  
Základní66,82 %6,74 %  
Středoškolské33,41 %3,37 %  
Vyšší odborné22,27 %2,25 %  

Graf

21. Povolání

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Student5259,09 %58,43 %  
Zaměstnanec2427,27 %26,97 %  
Podnikatel55,68 %5,62 %  
Důchodce33,41 %3,37 %  
Na mateřské dovolené33,41 %3,37 %  
Nezaměstnaný11,14 %1,12 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?

  • odpověď Úspora času při výběru:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi PayPal na otázku 15. Pokud ano, jaký způsob platbyste preferoval/a?

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

  • odpověď Středoškolské s maturitou:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

21. Povolání

  • odpověď Student:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15 - 20 na otázku 19. Věk

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?

3. Co jste na internetu nakupoval/a?

4. Jak jste se dozvěděl/a o možnosti nakoupit Vámi hledaný produkt na internetu

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

8. Jaký čas Vám zabralo hledání produktu na internetu?

9. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

10. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

11. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

12. Do jaké míry Vás při výběru ovlivnila lokalita prodejce?

13. Do jaké míry Vás při výběru zaujala dostupnost produktu?

14. Byl pro Vás důležitý způsob platby?

15. Pokud ano, jaký způsob platbyste preferoval/a?

16. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

17. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Povolání

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?

2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?

3. Co jste na internetu nakupoval/a?

4. Jak jste se dozvěděl/a o možnosti nakoupit Vámi hledaný produkt na internetu

5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?

6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?

8. Jaký čas Vám zabralo hledání produktu na internetu?

9. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?

10. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?

11. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?

12. Do jaké míry Vás při výběru ovlivnila lokalita prodejce?

13. Do jaké míry Vás při výběru zaujala dostupnost produktu?

14. Byl pro Vás důležitý způsob platby?

15. Pokud ano, jaký způsob platbyste preferoval/a?

16. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?

17. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?

19. Věk

20. Nejvyšší dosažené vzdělání

21. Povolání

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Malina, R.Chování zákazníka při nakupování na internetu (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://chovani-zakaznika-pri-nakupo.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.