Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chování zákazníka při nakupování na internetu
Chování zákazníka při nakupování na internetu
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Radek Malina |
---|---|
Šetření: | 20. 03. 2011 - 28. 03. 2011 |
Počet respondentů: | 89 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19.42 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 84,1 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.04:18 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den
Jmenuji se Radek Malina a jsem studentem třetího ročníku vysoké školy. K úspěšnému dokončení mého studia je nezbytné vytvořit bakalářskou práci na téme: Chování zákazníka při nakupování na internetu. Součástí této práce je i praktický oddíl, jehož část se Vám právě dostala do rukou. Cílem mé práce je zjistit, jaké vlivy nejvíce působí na zákazníka při výběru produktů na internetu.
Dotazník je zcela anonymní.
Předem Vám velmi děkuji za čas, který jste strávili vyplňováním tohoto dotazníku.
S přáním úspěšného dne
Radek Malina
Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)
Otázky, ve kterých je odpověď vyznačena číslicemi:
1 - minimálně
2
3
4
5 - maximálně
Odpovědi respondentů
1. Nakupoval/a jste už někdy na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → konec dotazníku].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 88 | 98,88 % | 98,88 % |
Ne | 1 | 1,12 % | 1,12 % |
2. Proč jste se rozhodl/a pro nákup na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nižší cena | 72 | 81,82 % | 80,9 % |
Větší výběr | 51 | 57,95 % | 57,3 % |
Pohodlí domava | 49 | 55,68 % | 55,06 % |
Úspora času při výběru | 45 | 51,14 % | 50,56 % |
Rychlejší dostupnost | 32 | 36,36 % | 35,96 % |
bonusová sleva 10% z ceny paušálu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
moznost porovnani a snadnejsiho ziskani informaci | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
porovnání nabídek | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
3. Co jste na internetu nakupoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Elektronika | 71 | 80,68 % | 79,78 % |
Ošacení | 46 | 52,27 % | 51,69 % |
Dovoloná | 28 | 31,82 % | 31,46 % |
Šperky | 17 | 19,32 % | 19,1 % |
Potraviny | 7 | 7,95 % | 7,87 % |
parfémy | 5 | 5,68 % | 5,62 % |
knihy, CD | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
knihy | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
knihy, hobby pomůcky, dekorace, dárky | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
kosmetika a parfémy | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Hudba, filmy | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
parfém | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
knížky ,CD | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Dárkové předměty, žonglovací vybavení, | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vodní dýmka a příslušenství | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
sluzby | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Kosmetika | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
chovatelské potřeby pro psy | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
specializované zboží | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
kosmetika, počítačové komponenty | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
CD, DVD | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
zvíře | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
hračky | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
stolní | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
4. Jak jste se dozvěděl/a o možnosti nakoupit Vámi hledaný produkt na internetu
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Reklama na internetu | 37 | 42,05 % | 41,57 % |
Přátelé/známí | 32 | 36,36 % | 35,96 % |
4 | 4,55 % | 4,49 % | |
vlastním vyhledáváním | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
na internetu je všechno | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vyhledáním v internetovém vyhledavači | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vlastní myšlení | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
čumím a vidím | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
kde jinde než na netu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vyhledávání v seznam zboží | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Upoutávka v televizi | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
reklamní leták od operátora | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
pomocí internetových vyhledávačů | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
záměrné hledání v prohlížeči | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vlastní výběr konkrétní věci | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vlastní zájem- hledala jsem vhodný obchod | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
v dnesni dobe se da koupit takřka vse | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
hledání na internetu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
dnes temer kazde zbozi ma svou alternativu na netu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
všeobecná znalost, že lze koupit vše | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Sám nalezl | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
zadala jsem do vyhledávače a bylo | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
pokud něco kupuji, zjišťuji cenu na netu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
na internetu je dnes vše | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vše je na netu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vyhledání viz. heureka.cz | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
google? | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
premisa je špatně. zkráceně google | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vyhledavače | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
nabídka slevových a aukčních portálů | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
hledala jsem | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
LOGICKY - nejsem včerejší | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
všechno je na internetu | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
vlastni usudek | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
zkusila jsem hledat přes vyhledávač | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
5. Kladl/a jste důraz na doporučení známého, který vám stránku/produkt doporučil?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 50 | 56,82 % | 56,18 % |
ano | 38 | 43,18 % | 42,7 % |
6. Ovlivnila Vás při výběru produktu reklama na internetu, v tisku, v televizi?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 59 | 67,05 % | 66,29 % |
nevím | 16 | 18,18 % | 17,98 % |
ano | 13 | 14,77 % | 14,61 % |
7. Pokud ano, čím Vás reklama nejvíce zaujala?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
barva,kreativita
barvy, logo firmy
Cenou, dostupností přes internet
cenové akce
dostatek informací o produktu
nápadem
nezaujala
prezentace nejnižší ceny
reklamy nesnáším
Vyskočila v tu pravou chvíli...
8. Jaký čas Vám zabralo hledání produktu na internetu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Několik minut | 60 | 68,18 % | 67,42 % |
Několik hodin | 26 | 29,55 % | 29,21 % |
Několik dnů | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
9. Použil/a jste při hledání klíčová slova nebo jste přesně věděl/a, kde hledat?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
klíčová slova | 34 | 38,64 % | 38,2 % |
jak kdy | 5 | 5,68 % | 5,62 % |
věděla jsem kde hledat | 3 | 3,41 % | 3,37 % |
vedel jsem kde hledat | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
Ano | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
věděla jsem, kde hledat | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
věděla | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
přesně | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
obojí | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
ne | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
ostatní odpovědi | 35 | 39,77 % | 39,33 % |
10. Do jaké míry Vás při výběru zaujala forma prezentace produktu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
3 | 37 | 42,05 % | 41,57 % |
4 | 22 | 25 % | 24,72 % |
2 | 14 | 15,91 % | 15,73 % |
1 | 11 | 12,5 % | 12,36 % |
5 | 4 | 4,55 % | 4,49 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.93 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 4 |
Variační rozpětí: | 3 |
Rozptyl: | 0.8 |
Směrodatná odchylka: | 0.9 |
Medián: | 3 |
Modus: | 3 |
11. Jak důležitá byla pro Vás cena při výběru produktu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 30 | 34,09 % | 33,71 % |
4 | 25 | 28,41 % | 28,09 % |
3 | 13 | 14,77 % | 14,61 % |
1 | 11 | 12,5 % | 12,36 % |
2 | 9 | 10,23 % | 10,11 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.68 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.64 |
Směrodatná odchylka: | 1.28 |
Medián: | 4 |
Modus: | 5 |
12. Do jaké míry Vás při výběru ovlivnila lokalita prodejce?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 | 29 | 32,95 % | 32,58 % |
2 | 19 | 21,59 % | 21,35 % |
3 | 17 | 19,32 % | 19,1 % |
4 | 13 | 14,77 % | 14,61 % |
5 | 10 | 11,36 % | 11,24 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 2.45 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.67 |
Směrodatná odchylka: | 1.29 |
Medián: | 2 |
Modus: | 1 |
13. Do jaké míry Vás při výběru zaujala dostupnost produktu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
4 | 29 | 32,95 % | 32,58 % |
5 | 22 | 25 % | 24,72 % |
3 | 17 | 19,32 % | 19,1 % |
2 | 11 | 12,5 % | 12,36 % |
1 | 9 | 10,23 % | 10,11 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 3.55 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 5 |
Variační rozpětí: | 4 |
Rozptyl: | 1.36 |
Směrodatná odchylka: | 1.17 |
Medián: | 4 |
Modus: | 4 |
14. Byl pro Vás důležitý způsob platby?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 62 | 70,45 % | 69,66 % |
ne | 26 | 29,55 % | 29,21 % |
15. Pokud ano, jaký způsob platbyste preferoval/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Bankovním převodem | 43 | 48,86 % | 48,31 % |
Na dobírku | 43 | 48,86 % | 48,31 % |
Při odběru | 27 | 30,68 % | 30,34 % |
PayPal | 13 | 14,77 % | 14,61 % |
Paysafecard | 5 | 5,68 % | 5,62 % |
uáleží na podmínkách prodeje | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Říkám, ne :-) | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
supercash | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
platební kartou | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Paysec | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
PayMyway | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
16. Ověřoval/a jste si důvěryhodnost poskytovatele služby?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 64 | 72,73 % | 71,91 % |
ne | 24 | 27,27 % | 26,97 % |
17. Jaké byly vaše zkušenosti s nakupováním na internetu?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výborný | 50 | 56,82 % | 56,18 % |
chvalitebný | 33 | 37,5 % | 37,08 % |
dobrý | 5 | 5,68 % | 5,62 % |
18. Jaké vidíte výhody a nevýhody v nakupování na internetu?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
+ rychlejsi, moznost porovnani vyrobku, levnejsi, mozno vratit do 14 dnu bez udani duvodu - nemoznost otestovat/videt vyrobek, nebezpeci podvodu, nekdy problem s reklamaci
+ rychlost hledani, siroka nabidka, dovoz az do domu - spolehlivost dodani (obchody casto lzou o mnozsvi kusu na sklade. Casto je uvedeno, ze zbozi je skladem, i kdyz ve skutecnosti neni) - zbozi si neni mozne vyzkouset, pri pripadne nespokojenosti s produktem pak trva nekolik dni, nez se idealne podari vymenit za jiny
+ Rychlost, možnost sehnat zboží, které se v kammených obchodech neprodává/špatně shání, možnost vyhledávání, - možnost podvodů, zdržení
Hlavně možnost nákupu zboží ze zahraničí, které u nás vůbec k dostání není / je v porovnání nehorázně drahé Možnost vrácení zboží do 2 týdnů, pokud nevyhovuje Jediná nevýhoda je možnost falešného prodejce, člověk ale musí používat mozek, co si budeme povídat, muhehe :-)
horší způsob reklamace produktu
mnoho firem na jednom místě, filtrování podle ceny
možnost vrátit zboží do 14 dní.
Nevýhodou je, že si nemůžete věc vyzkoušet a těžko se věc dá vrátit. Přínosem je pohodlnost a jednoduchost nákupu.
Nevýhody? Mnozí provozovatelé českých eshopů nechápou, že když si člověk něco kupuje přes internet, nechce, aby mu to přišlo do týdne (když je zboží skladem), nebo za tři týdny (v jiném případě). Zboží má dorazit během dvou dnů, což je v zahraničí standardem.
nížší cena
Okamžitá dostupnost zvoleného zboží a současně nížší cena
pohodlí domova, nevýhodou je nemožnost si zboží detailně prohlédnout
pohodlí, úspora času nemožnost si vyzkoušet velikost (oblečení)
především cenu a dále fakt, že můžu vidět dostupnost zboží
ryhlost,zádna prace
Rychlé, jednoduché, levné. Tím, že s epohybuji ve větších měnstech, kde např. Mall.cz nebo alza.cz umožňují osobní odběr, tzn. odpadají poplatky za dopravu, je to pro mě nejvýhodnější.
Rychllost a dostupnost
rychlost
Úspora času, levnější produkty
V:rychlost N: kvalita může být zrádná
velká výhoda je v drtivé většině případů nižší cena, lepší dostupnost. nevýhodou je případné reklamování, ale tento problém se postupně také vytrácí díky tzv odběrným místům, které zároveň u dobrých obchodů slouží jako místo, kde se dá podat zboží k reklamaci.
výhoda - mnohem větší možnost výběru,, nižší cena, možnost nakoupit v teple křesla nevýhoda - např. u bot a oblečení nedá se vyzkkoušet
výhoda - možnost vrátit zboží, velký výběr, nižší cena nevýhoda - nemohu si ho osobně prohlédnout
výhoda cena, nevýhoda nejistota ohledně dodání zboží a případné reklamace
Výhoda v klidu si vybírat třeba dva dny zboží doma, prověřit prodejce nevýhoda v riziku zaslání třeba cihly v balíku místo zaplaceného zboží
výhoda: přehlednost, vše na jednom místě, možnost porovnání cen různých prodejců nevýhoda: nemůžu si zboží osahat, prohlídnout, zkusit, někdy delší dodací lhůty
výhodou je nesporně cena, širší sortiment, recenze na daný produkt, nevýhodou je platba (obvykle se člověk bojí), ale nenakupuji vždy to nejlevnější co najdu - v to nemám důvěru
Výhody - cena, rychlost dodání Nevýhody - riziko důvěryhodnosti u neověřeného dodavatele
Výhody - nižší cena, možnost nakoupit z pohodlí domova Nevýhody - zboží nemusí být ihned skladem, možné problémy s reklamacemi
Výhody - rychlost, neomezený výběr zboží, dostupnost dodavatelů ze zahraničí, nižší cena, pohodlí Nevýhody - vysoká cena poštovného
výhody - široký výběr, možnost okamžitého srovnání ceny, česová flexibilita nevýhody - nemožnost prohlédnout si produkt před koupí, klamné recenze prodávajícího
Výhody - výběr, okamžitý přehled konkurence. Nevýhody - rizika nedodání, ztížené reklamace atd...
výhody jsou že je to z pohodlí domova nevýhody jsou takové že zboží nemusí dorazit vpořádku
Výhody- možnost nakupovat kdykoli, cokoli a jakkoli NEvýhody - anonymní prodejce
vyhody- nizsi cena, vecsi vyber nevyhody - dostupnost+ nemoznost "osahat" si vyrobek
výhody- rychlost, přehled, nikdo mě neláme do nákupu a koupimm si co chci s rozmyslem, bez front a stresu nevýhody - nevim co přesně kupuju, ani názorům "lidi" se nedá věřit na e-shopech (marketing), atp.
Výhody-přehlednost,jednoduchost a nevýhoda jen,že si nelze zboží prohlédnout zblízka.
výhody: levnější než v kamenném obchodě, větší výběr nevýhody: prodejce nemusí být seriózní, obtížnější vyřízení reklamace (nutnost odesílání na vlastní náklady s nejistým výsledkem. zda bude reklamace přijata, či ne)
Výhody: pohodlné, rychlé, levnější
výhody: rychlost , úspora času, nižší cena, širší sortiment nevýhody: chybí přímý kontakt se zbožím, nedůvěryhodnost něktrých obchodů
výhody: velký výběr, doprava až domů, lepší ceny
výhody:možnosti porovnání cen,objednávka nonstop, nevýhody:k dispozici je pouze vizuální pohled na produkt-nemohu si ho před koupí osahat.
Výhody:poholdnost a rychlost dostupnosti nevýhody:při problému časová a finanční náročnost na reklamaci
Výhody:rychlost,nákup z domova,zboží v e-shopech bývá zpravidla levnější,možnost rychlého porovnání cen u konkurence,ušetřený čas,většinou velký výběr zboží. Nevýhody:nemožnost si zboží prohlédnout/vyzkoušet,zboží se může poškodit při přepravě,objednávka může dojít nekompletní,zdlouhavá reklamace,různé podvody na zákazníka.
zavádějící prezentování produktu, není možno si produkt "ohmatat" popřípadě nechat předvést
19. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21 - 30 | 59 | 67,05 % | 66,29 % |
15 - 20 | 14 | 15,91 % | 15,73 % |
31 - 40 | 7 | 7,95 % | 7,87 % |
41 - 50 | 7 | 7,95 % | 7,87 % |
51 - 60 | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
20. Nejvyšší dosažené vzdělání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Středoškolské s maturitou | 52 | 59,09 % | 58,43 % |
Vysokoškolské | 25 | 28,41 % | 28,09 % |
Základní | 6 | 6,82 % | 6,74 % |
Středoškolské | 3 | 3,41 % | 3,37 % |
Vyšší odborné | 2 | 2,27 % | 2,25 % |
21. Povolání
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Student | 52 | 59,09 % | 58,43 % |
Zaměstnanec | 24 | 27,27 % | 26,97 % |
Podnikatel | 5 | 5,68 % | 5,62 % |
Důchodce | 3 | 3,41 % | 3,37 % |
Na mateřské dovolené | 3 | 3,41 % | 3,37 % |
Nezaměstnaný | 1 | 1,14 % | 1,12 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.