Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chráněné označení české pivo
Chráněné označení české pivo
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Lukáš Polanecký |
---|---|
Šetření: | 11. 11. 2012 - 11. 12. 2012 |
Počet respondentů: | 199 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 10.56 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 75,3 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:41 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
chtěl bych Vás požádat o vyplnění tohoto dotazníku, jehož výsledky budou součástí mé diplomové práce na téma Chráněné označení ”České pivo” a jeho pozice na tuzemském trhu. Cílem dotazníku je zmapovat povědomí české populace o označení výrobků značkou „České pivo“. V dotazníku je vždy jen jedna správná odpověď.
Děkuji za Váš čas a ochotu,
Bc. Lukáš Polanecký, student JČU ZF.
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Žena | 112 | 56,28 % | 56,28 % |
Muž | 87 | 43,72 % | 43,72 % |
2. Věk:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15 – 25 | 141 | 70,85 % | 70,85 % |
26 – 40 | 34 | 17,09 % | 17,09 % |
41 – 60 | 20 | 10,05 % | 10,05 % |
61 a více | 4 | 2,01 % | 2,01 % |
3. Co znamená značka CHZO?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chráněné zeměpisné označení | 97 | 48,74 % | 48,74 % |
Chráněná značka ochrany | 92 | 46,23 % | 46,23 % |
Chráněná zelená označení | 10 | 5,03 % | 5,03 % |
4. Znáte označení ”České pivo”?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 109 | 54,77 % | 54,77 % |
Ano | 90 | 45,23 % | 45,23 % |
5. Co to označení ”České pivo” je?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chráněné zeměpisné označení českých výrobků | 134 | 67,34 % | 67,34 % |
Chráněné zeměpisné označení České republiky | 45 | 22,61 % | 22,61 % |
Chráněné zeměpisné označení Evropské Unie | 20 | 10,05 % | 10,05 % |
6. Je označení ”České pivo” zapsáno v nějakém rejstříku o ochraně označení?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 126 | 63,32 % | 63,32 % |
Ne | 73 | 36,68 % | 36,68 % |
7. V případě odpovědi na otázku č. 6 ANO – v jakém dokumentu je CHZO definováno? V případě odpovědi NE – tuto otázku přeskočit:
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nařízení Rady (ES) č. 1014/2008 | 60 | 53,57 % | 30,15 % |
Nařízení EP a Rady (ES) č. 852/2004 | 34 | 30,36 % | 17,09 % |
Nařízení ES 178/2002 | 18 | 16,07 % | 9,05 % |
8. Cílem označení ”České pivo” je:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Chránit tradici českého pivovarnictví, technologii výroby, předcházet vzniku napodobenin a zneužívat tak jeho jedinečných vlastností | 182 | 91,46 % | 91,46 % |
Podporovat výrobu s tímto označením na zahraničním trhu | 12 | 6,03 % | 6,03 % |
Zlepšovat pověst pivovarů a podporovat libovolnou technologii, kterou podnik uzná za vhodné | 5 | 2,51 % | 2,51 % |
9. Může být za ”České pivo” označován výrobek, který je vyroben na území ČR netradičními metodami?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 100 | 50,25 % | 50,25 % |
ANO | 99 | 49,75 % | 49,75 % |
10. Výrobek vyrobený tradičními metodami, ale v zahraničí může nést označení ”České pivo”?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
NE | 115 | 57,79 % | 57,79 % |
ANO | 84 | 42,21 % | 42,21 % |
11. Při nákupu dal(a) byste přednost výrobku s označením ”České pivo”?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ANO | 163 | 81,91 % | 81,91 % |
NE | 36 | 18,09 % | 18,09 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.