Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chráněné zeměpisné označení "České pivo"

Chráněné zeměpisné označení "České pivo"

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kristýna Holasová
Šetření:18. 02. 2015 - 04. 03. 2015
Počet respondentů:265
Počet otázek (max/průměr):25 / 20.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:88,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:06
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážená respondentko, vážený respondente,

jsem studentkou 5. ročníku VŠE v Jindřichově Hradci a ráda bych Vás požádala o vyplnění dotazníku pro účely mé diplomové práce. Hlavním cílem šetření je zjištění spotřebitelského chování a znalosti značky "České pivo". Předem děkuji za Vaši ochotu a čas strávený nad vyplňováním dotazníku. 

Odpovědi respondentů

1. Pijete pivo?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 2, Neotázka č. 9].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano21079,25 %79,25 %  
Ne5520,75 %20,75 %  

Graf

2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Chuť17583,33 %66,04 %  
Značka10248,57 %38,49 %  
Kvalita9846,67 %36,98 %  
Cena8640,95 %32,45 %  
Způsob výroby178,1 %6,42 %  
Značka kvality157,14 %5,66 %  
Reklama62,86 %2,26 %  
Původ10,48 %0,38 %  
zkusenost10,48 %0,38 %  
zkušenost10,48 %0,38 %  

Graf

3. Preferujete při výběru piva vyšší kvalitu nebo nižší cenu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Optimální je kombinace přiměřené kvality za přiměřenou cenu.13363,33 %50,19 %  
Dávám přednost kvalitním výrobkům.6028,57 %22,64 %  
Rozhodující je cena.178,1 %6,42 %  

Graf

4. Jste ochoten zaplatit větší částku za produkt, pokud se zvýší jeho kvalita?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jsem ochoten připlatit si určitou částku v případě zvýšení kvality.15071,43 %56,6 %  
Cena je pro mě rozhodující. Při případném zdražení budu kupovat jiný produkt.3416,19 %12,83 %  
Cena pro mě není rozhodující v případě kvalitního výrobku.2612,38 %9,81 %  

Graf

5. Preferujete pivo českého či zahraničního původu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Preferuji především pivo českého původu.9444,76 %35,47 %  
Preferuji zásadně pivo českého původu.8138,57 %30,57 %  
Nehledím na zemi původu.3516,67 %13,21 %  

Graf

6. Myslíte si, že je české pivo kvalitnější než zahraniční?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10248,57 %38,49 %  
Spíše ano7636,19 %28,68 %  
Nevím2210,48 %8,3 %  
Ne73,33 %2,64 %  
Spíše ne31,43 %1,13 %  

Graf

7. Považujete za přínosné, když je pivo zpracováno tradičními způsoby, dle tradičních receptur?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano13262,86 %49,81 %  
Spíše ano5827,62 %21,89 %  
Nevím146,67 %5,28 %  
Spíše ne31,43 %1,13 %  
Ne31,43 %1,13 %  

Graf

8. Sledujete při nákupu piva údaje na etiketě?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Údaje sleduji příležitostně.9344,29 %35,09 %  
Ano, sleduji základní údaje, složení a označení kvality.4722,38 %17,74 %  
Ano, sleduji základní údaje (datum spotřeby, země původu aj.).3818,1 %14,34 %  
Ne, údaje na etiketě mě nezajímají.3215,24 %12,08 %  

Graf

9. Znáte tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ne, neznám.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám.15257,36 %57,36 %  
Ano, někdy jsem jí viděl/a.6926,04 %26,04 %  
Ano, znám a vím, co označuje.4416,6 %16,6 %  

Graf

10. Znáte tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ne, neznám.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám.19372,83 %72,83 %  
Ano, někdy jsem jí viděl/a.4918,49 %18,49 %  
Ano, znám a vím, co označuje.238,68 %8,68 %  

Graf

11. Znáte tuto značku?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

Multimediální soubory v této otázce:


Ne, neznám.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ne, neznám.18870,94 %70,94 %  
Ano, někdy jsem jí viděl/a.5119,25 %19,25 %  
Ano, znám a vím, co označuje.269,81 %9,81 %  

Graf

12. Všímáte si na etiketách označení kvality?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Pouze v případě že je na přední etiketě lahve.13249,81 %49,81 %  
Nesleduji údaje na etiketách.6825,66 %25,66 %  
Ano6524,53 %24,53 %  

Graf

13. Znáte označení „České pivo“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano, vím, co toto označení znamená.otázka č. 14, Někdy jsem o tomto označení slyšel/a, ovšem přesně nevím, co toto označení znamená.otázka č. 15, Neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Někdy jsem o tomto označení slyšel/a, ovšem přesně nevím, co toto označení znamená.12145,66 %45,66 %  
Ne9234,72 %34,72 %  
Ano, vím, co toto označení znamená.5219,62 %19,62 %  

Graf

14. Můžete uvést nějaký pivovar, jehož produkty nesou chráněné zeměpisné označení „České pivo“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Nemohu odpovědět2036,36 %7,55 %  
Bernard814,55 %3,02 %  
budvar35,45 %1,13 %  
Budějovický Budvar23,64 %0,75 %  
Pilsner Urquell23,64 %0,75 %  
Černá Hora23,64 %0,75 %  
Plzeňský prazdroj23,64 %0,75 %  
Pilsner urqel11,82 %0,38 %  
Prazdroj, Krušovice, Bernard11,82 %0,38 %  
Břevnovský pivovar11,82 %0,38 %  
Bernard,Gambrinus,Kozel,Černá hora11,82 %0,38 %  
Radegast, Gambrinus, Kozel11,82 %0,38 %  
Plzeň 11,82 %0,38 %  
Budějovické pivo, Chodské pivo11,82 %0,38 %  
Polička11,82 %0,38 %  
Litovel11,82 %0,38 %  
Budvar ČB11,82 %0,38 %  
Gambrinus11,82 %0,38 %  
Primátor, Vyškov, Krušovice11,82 %0,38 %  
krušovice11,82 %0,38 %  
Svijany, Uherský Brod, Černá Hora11,82 %0,38 %  
radegast11,82 %0,38 %  
Pilsner11,82 %0,38 %  

Graf

15. Co si myslíte, že označení „České pivo“ představuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedná se o chráněné zeměpisné označení České republiky.19975,09 %75,09 %  
Jedná se o chráněné zeměpisné označení Evropské Unie.6624,91 %24,91 %  

Graf

16. Co si myslíte, že značka „České pivo“ podporuje?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Jedná se o značku, která se snaží zachovat tradici českého pivovarnictví při zachování tradičních postupů s důrazem na kvalitu použitých surovin.21581,13 %81,13 %  
Jedná se o značku, která se snaží podporovat české pivovary.4015,09 %15,09 %  
Jedná se o značku, která podporuje vývoz českého piva do zahraničí.103,77 %3,77 %  

Graf

17. Preferoval/a byste produkt s označením „České pivo“?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Spíše ano11141,89 %41,89 %  
Ano7628,68 %28,68 %  
Nevím5621,13 %21,13 %  
Ne145,28 %5,28 %  
Spíše ne83,02 %3,02 %  

Graf

18. Znáte pivovar Poutník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 19, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano20476,98 %76,98 %  
Ne6123,02 %23,02 %  

Graf

19. Pijete pivo vyrobené v tomto pivovaru?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Anootázka č. 20, Neotázka č. 23].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano12762,25 %47,92 %  
Ne7737,75 %29,06 %  

Graf

20. Který z produktů je pro vás nejlepší?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Světlý ležák 12%6450,39 %24,15 %  
Světlý kvasnicový ležák 12%2015,75 %7,55 %  
Světlé výčepní pivo 10%1914,96 %7,17 %  
Speciál 14%1511,81 %5,66 %  
Světlý hořký ležák 12%97,09 %3,4 %  

Graf

21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1. místo4333,86 %16,23 %  
2. místo3729,13 %13,96 %  
3. místo3023,62 %11,32 %  
dno10,79 %0,38 %  
810,79 %0,38 %  
nevím 8.?10,79 %0,38 %  
1310,79 %0,38 %  
Deset až patnáct. 10,79 %0,38 %  
Nemohu určit10,79 %0,38 %  
desáté10,79 %0,38 %  
5.místo10,79 %0,38 %  
510,79 %0,38 %  
nevim10,79 %0,38 %  
když není nic jiného10,79 %0,38 %  
2010,79 %0,38 %  
pijeme ho pouze příležitostně, pokud jsme kolem Pelhřimova10,79 %0,38 %  
1010,79 %0,38 %  
bohužel Poutník má velmi omezenou nabídku, chybí svrchně kvašená-je dost daleko v žebříčku +-70pivovarů, co piju.10,79 %0,38 %  
5. místo10,79 %0,38 %  
párkrát jsem ochutnal10,79 %0,38 %  

Graf

22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano10381,1 %38,87 %  
Nevím2015,75 %7,55 %  
Ne43,15 %1,51 %  

Graf

23. Jste

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena14052,83 %52,83 %  
Muž12547,17 %47,17 %  

Graf

24. Váš věk je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18 – 25 let9535,85 %35,85 %  
26 – 40 let6825,66 %25,66 %  
41 – 55 let5219,62 %19,62 %  
56 a více let5018,87 %18,87 %  

Graf

25. Z jakého kraje pocházíte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Kraj Vysočina17666,42 %66,42 %  
Hlavní město Praha228,3 %8,3 %  
Jihomoravský kraj134,91 %4,91 %  
Jihočeský kraj124,53 %4,53 %  
Moravskoslezký kraj93,4 %3,4 %  
Středočeský kraj93,4 %3,4 %  
Zlínský kraj51,89 %1,89 %  
Ústecký kraj51,89 %1,89 %  
Pardubický kraj41,51 %1,51 %  
Královéhradecký kraj41,51 %1,51 %  
Olomoucký kraj41,51 %1,51 %  
Liberecký kraj20,75 %0,75 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

  • odpověď Cena:
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Rozhodující je cena. na otázku 3. Preferujete při výběru piva vyšší kvalitu nebo nižší cenu?
  • odpověď Chuť:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Značka kvality na otázku 2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

7. Považujete za přínosné, když je pivo zpracováno tradičními způsoby, dle tradičních receptur?

  • odpověď Ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob výroby na otázku 2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

9. Znáte tuto značku?

  • odpověď Ano, znám a vím, co označuje.:
    • 5.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano, znám a vím, co označuje. na otázku 10. Znáte tuto značku?

19. Pijete pivo vyrobené v tomto pivovaru?

  • odpověď Ano:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Speciál 14% na otázku 20. Který z produktů je pro vás nejlepší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlé výčepní pivo 10% na otázku 20. Který z produktů je pro vás nejlepší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlý kvasnicový ležák 12% na otázku 20. Který z produktů je pro vás nejlepší?
    • zobrazit další souvislosti
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Světlý ležák 12% na otázku 20. Který z produktů je pro vás nejlepší?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. místo na otázku 21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2. místo na otázku 21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 3. místo na otázku 21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ano na otázku 22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nevím na otázku 22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?

22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?

  • odpověď Ano:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1. místo na otázku 21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?

23. Jste

  • odpověď Muž:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ne na otázku 17. Preferoval/a byste produkt s označením „České pivo“?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pijete pivo?

2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

3. Preferujete při výběru piva vyšší kvalitu nebo nižší cenu?

4. Jste ochoten zaplatit větší částku za produkt, pokud se zvýší jeho kvalita?

5. Preferujete pivo českého či zahraničního původu?

6. Myslíte si, že je české pivo kvalitnější než zahraniční?

7. Považujete za přínosné, když je pivo zpracováno tradičními způsoby, dle tradičních receptur?

8. Sledujete při nákupu piva údaje na etiketě?

9. Znáte tuto značku?

12. Všímáte si na etiketách označení kvality?

13. Znáte označení „České pivo“?

14. Můžete uvést nějaký pivovar, jehož produkty nesou chráněné zeměpisné označení „České pivo“?

15. Co si myslíte, že označení „České pivo“ představuje?

16. Co si myslíte, že značka „České pivo“ podporuje?

17. Preferoval/a byste produkt s označením „České pivo“?

18. Znáte pivovar Poutník?

19. Pijete pivo vyrobené v tomto pivovaru?

20. Který z produktů je pro vás nejlepší?

21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?

22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?

23. Jste

24. Váš věk je

25. Z jakého kraje pocházíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pijete pivo?

2. Jaká kritéria jsou pro Vás rozhodující při nákupu piva?

3. Preferujete při výběru piva vyšší kvalitu nebo nižší cenu?

4. Jste ochoten zaplatit větší částku za produkt, pokud se zvýší jeho kvalita?

5. Preferujete pivo českého či zahraničního původu?

6. Myslíte si, že je české pivo kvalitnější než zahraniční?

7. Považujete za přínosné, když je pivo zpracováno tradičními způsoby, dle tradičních receptur?

8. Sledujete při nákupu piva údaje na etiketě?

9. Znáte tuto značku?

12. Všímáte si na etiketách označení kvality?

13. Znáte označení „České pivo“?

14. Můžete uvést nějaký pivovar, jehož produkty nesou chráněné zeměpisné označení „České pivo“?

15. Co si myslíte, že označení „České pivo“ představuje?

16. Co si myslíte, že značka „České pivo“ podporuje?

17. Preferoval/a byste produkt s označením „České pivo“?

18. Znáte pivovar Poutník?

19. Pijete pivo vyrobené v tomto pivovaru?

20. Který z produktů je pro vás nejlepší?

21. Na jaké místo pomyslného žebříčku oblíbenosti (ve srovnání s ostatními značkami) byste zařadil/a produkty pivovaru Poutník?

22. Uvítali byste, kdyby pivovar získal označení „České pivo“, které by zaručovalo, že jeho produkty jsou vyráběny tradičními způsoby kvašení a z kvalitních surovin?

23. Jste

24. Váš věk je

25. Z jakého kraje pocházíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Holasová, K.Chráněné zeměpisné označení "České pivo" (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://chranene-zemepisne-oznaceni.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.