Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Chtěli jsme být, budeme - rodiče, profesoři a prarodiče

Chtěli jsme být, budeme - rodiče, profesoři a prarodiče

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Hrůza
Šetření:24. 03. 2015 - 31. 03. 2015
Počet respondentů:39
Počet otázek (max/průměr):13 / 13
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:56,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Prosím o vyplnění dotazníku rodiči, profesory a prarodiči.

Dotazník musím vypracovat vrámci školního projektu. 

Vyplnění dotazníku vám zabere méně než 5 minut.

Odpovědi respondentů

1. Pamatuješ si, čím ses chtěl (a) stát ve školce? Pokud ano, tak čím?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano - kosmonautem

artistom alebo archeologom.

astronaut

Bankéřka.

Hasičem

Herecka

Kosmonaut, veterinář

kuchařka po mamince

lékařkou

Letuškou

maminkou :-) splněno

myslím, že lékařkou a učitelkou (střídavě)

Napamatuji

nechodil jsem do školky, ale jako malý jsem chtěl být tuším popelářem či kosmonautem :D

Nechodil jsem do školky.

nejspis ucitelkou

Nepamatuji

Nepamatuji

nepamatuji

nepamatuju, ale ve škole jsem chtěla být učitelkou

nevím

paní učitelkou

paní učitelkou

popelář, hasič, učitel

Popelářem

Princeznou

Princeznou

Tanečnicí kankánu a bubenicí

učitelka

učitelka

učitelka

učitelkou

učitelkou

učitelkou v MŠ

ve školce nevím, na prvním stupni ZŠ jsem pár let toužila stát se učitelkou a pak jsem dlouho chtěla být květinářkou

Veterinář

Zpěvačka

zpěvačka, nebo baletka

ZpěvačkOU

2. Jaké je vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Asistentka

cifršpion :-)

Dělník

ekonomka

Ergoterapeutka

Farmaceuticka asistentka

Grafik

Chemik.

Ještě studuji

jsem studentka

kancelářská krysa

kontrolor kvality/student VŠ (PdF MU - Dějepis/OV)

Kuchařka

lektor

lisařka ve firmě na výrobu plastů

podnikám, vedu kurzy etikety a společenského chování

poradkyně v oblasti vzdělávání, přírodních věd, ekonomické oblasti

porodní asistentka

právník

Prodavačka

Prodavačka.

Recepcni

sociální pracovník a marketingový ředitel

střední manager

student

student

student

student - priprava na profesi kouce a medialniho psychologa

Student veteriny (vysoká škola)

Student vysoké školy

študent psychológie

telefonní operátor

učitelka

uČITELKA NA sš

Učitelka v MŠ

VŠ pedagog

zdravotní sestra

Zdravotní sestra

zemědělec

3. Chtěl (a) jsi někdy pracovat ve stejném oboru jako tvoji rodiče?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2974,36 %74,36 %  
ano1025,64 %25,64 %  

Graf

4. Které povolání považuješ za nejvíce prestižní a proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

armádní letec, kosmonaut apod - vyjímečnost

Diplomat

Doktor (vzdělání, finanční zajištění, uznání společnosti, kontakty)

Doktoři

Farmaceut-lekarnik, protoze je to prace ktera by me bavila a neni fyzicky narocna a dobre ocenena

hasič/zdravotnický záchranář - protože pomáhá jiným lidem v situacích, kdy je to nejvíc potřeba

Jakékoliv, které člověka naplňuje a baví.

Kazde, kde je dany ve svem oboru nejlepsi

lékař

LÉKAŘ

lékař - je tam nejvyšší pravděpodobnost dodržování morálních zásad

Lékař - je to užasná a záslužná práce

Lékař - má v rukou zdraví a životy lidí

Lékař - nedocenitelné znalosti mající moc zachránit život člověka.

Lékař - obecně je vnímán jako spasitel a je-li to lékař-vědec, ještě víc. Musel se hodně vzdělávat, své vzdělání využívá, problémy, které řeší, jsou svým způsobem jedinečné, musí kombinovat... Osobně obdivuji přírodovědce v roli vědců - posouvají svět.

Lékař - vzbuzuje to úctu a pocit bohatství, byť je realita často někde jinde.

lékař - zachraňuje životy - někdy :-)

lékař-vědec, velká odpovědnost a velké možnosti

Lékař, pomoc lidem ku zdraví je nejdůležitější

Lékař, protože má moc zachraňovat lidi

Lékař, zachraňuje životy.

lékaři - mají v rukou lidský život

Majitel nadnárodního koncernu - protože má skutečnou moc

Manager. Vysoký plat.

Neexistují neprestižní povolání

Nemám prvenství v presiži

Neurochirurg, kardiochirug - proste specialiste a chirurgove obecne

neviem.

Obchodování s aktivy

Podnikatel, pro něhož je práce koníčkem. Protože může být opravdu šťastný.

Politik-má velkou moc a když dokáže dostat lidi na svou stranu a používá mozek, tak může dokázat velké věci a všichni z nás je pocítí.

Politika, sumy peněz téměř za nic

právník, kapacita v lékařství

profesor vysoké školy - je na úrovni, hodně si vydělá a je zajímavé

Ředitel firmy- vetšinou silný, ambiciozní a úspěšný muž

řemeslo něco umí, něco vytváří je to reálné a hezky měřitelné

řiditel je to důležitá funkce, na kterou každý nemá

sociální pracovníci

Takto neuvažuji.

5. Napiš povolání své matky:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Administrativní pracovnice

dělnice

Dělnice.

Dělník

ekonomka

ekonómka

ekonomka

elektrotechnik

farmaceut

frézařka

fyzioterapeut

Chemička

chemik

kontrolorka

kuchařka

kuchařka

Kuchařka

Kuchařka

lékařka

Matematička.

Nevyučená :-(

Pošťačka

PRACOVNICE NA POŠTĚ

prodavačka potravin

programátor

programátro

sekretářka

spolumajitelka stavební firmy

Teď už je v důchodu,jinak dělala kde co

tkadlena

účetní

účetní

účetní

učitelka

učitelka v MŠ

Vyrobni delnice

Vyučená kuchařka, pracovala v úvěrové firmě i ve výrobě. Nyní je na mateřské

Zdravotní sestra

zdravotní sestra

6. Napiš povolání svého otce:

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

...asi kuchar (nevidam se s nim)

Automechanik / závozník

Bezpečnostní technik

dělník

Dělník

dělník, elektro údržbář

elektrikář

elektrotechnik

fyzik

hajný

Hasič

havíř

Horník.

instalatér

instalatér

lékař

Lesník

malíř natěrač pokojů

Manager

Matematik.

Montér

nevím

OSVČ

otce neznám

podnikatel

podnikatel

programátor

Programátor

programátor

projektant

Řidič.

strojvedoucí a po té pracovník na Generálním ředitelství Českých drah

svářeč

Tč.v důchodu,jinak stolař

Technolog specialista

údržbář

vedoucí prodejny

Zedník

zemědělec

7. Na čem podle tebe nejvíc záleží při volbě budoucího povolání?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

aby človeka bavilo a napĺňalo

aby se práce stala koníčkem a zálibou

aby to člověka bavilo

Aby to člověka bavilo.

abych pro něj měla předpoklady

Je toho více

jít si za svým

koníčky, osobní zájmy

na dostupných informacích, finančních a jiných možnostech, sebedůvěře, studijních výsledcích

Na motivaci a podpoře jak ze strany rodiny tak okolí.

na možnostech a lidech, které člověk potká a na talentu, který má

Na objektivním odhadu sebe sama

na osobních preferencích

Na rodičích, jejich vzoru a na motivaci, kterou přinese dobrý pedagog na 2. nebo 3. stupni vzdělání (mezi 11. - 18. rokem života)

na samotnem rozhodnutí, co bude clovek studovat po zakladni skole

Na schonostech

na tom jakou práci může jedinec dělat co nejlépe u dětí se může vycházet z jeho zájmů, koníčků , z toho co jej nejvíce baví

Na tom jestli mě to povolání dokáže v životě uživit.

Na tom, co člověku jde a co ho baví.

Na tom, co chci dělat a jestli mám předpoklady k dané práci

na tom, pro jakou činnost má člověk vlohy, co ho baví, a co dostane v životě za příležitosti

Na vlohách a chuti to dělat

Na volných pozicích, na penězích

na zájmech, co mě baví

Na zálibách a možnostech

Na zkušenostech, odhodlanosti, sebevědomí a životním postoji

Odhodlani, vedomosti

Okolí , zájmy, inteligence

Osobní ambice

osobní dispozice, podpora rodičů

Práce by měla člověka naplňovat a zároveň ho neokrádat o veškerý čas.

Předpokladech a zájmech jedince

rodiče a zájmy

rozhodnout se dle toho, co mě opravdu baví

schopnosti, zájmy

vliv rodiny

Vzor rodičů, vzor učitelů a blízkých osob

x

Zalezi na osobnosti cloveka a mel by se urcite venovat oblasti, ktera ho bavi/zajima

8. Jaké povolání by sis vybral (a), pokud bys neměla možnost studovat na vysoké škole?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

administrativa

Baví mě vařit Jinak práce u zvířat,v útulku,a pod.

cestování a poznávání různých kultur

Cukrářka

ekonom

fakt nevím

Fotografka, umělkyně

hlídačka

hudební konzervatoř

chcela by som študovať štatistiku alebo nejaký umelecký smer.

kadeřnice

knihovnice

kosmeticka, kadernice (podnikani)

květinářka

lékař

Majitelka komunitní mateřské školky.

Malir,,spisovatel, chemik

módní návrhářka

možná zdravotní sestru, případně některé z uměleckých řemesel

Nepřemýšlel jsem o tom, byl jsem přijat na 2 VŠ

nevím

nevím, asi stejné co mám nyní

Nevím, pro případ, že by mě nevzali na vysokou školu uvažoval jsem o práci na poště nebo železnici.

odevni skolu

psycholog či psychiatr

psychologii a fylozofii

Psycholožka

řemeslo

Služby

švadlena

To nevím.

Účetní.

učitelka v mš

učitelka v MŠ (tehdy), dnes už je VŠ povinná i tam knihovnice - ty snad VŠ vzdělání zatím povinné nemají delegátka v cestovce (problém současného školství a očekávání trhu práce je v tom, že už se vyžaduje VŠ vzdělání nebo aspoň Bc. naprosto všude - třeba policajti, úřednice apod. - což způsobuje, že jeho úroveň je pak nižší než původních středních škol)

Veterinarni sestra

výpravčí

zahradnice nebo bych byla v domácnosti

zdravotní sestra

Zdravotní sestra

9. Je vaše nynější povolání (popř. bylo) tím, čím jste se někdy chtěl (a) stát?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano

ano

áno

Ano

Ano

Ano

ano

ano

astronaut

Budoucí, ano.

částečně je

Farmaceutem

jeste nejsem "dostudovana" k praci, kterou chci. Nicmene urcite to neni povolani, o kterem jsem snila na zs/ss.

Ještě nevím

Jo

ne

ne

ne

ne

ne

ne

ne

Ne

ne nidky

ne, ale nejsem nespokojená

NE!

Ne.

Někdy jsem učitelkou být chtěla, takže ano.

Nyní na MD Můj téměř celoživotní sen je pomáhat zvířatům v útulcích,či v jiných organizacích.

o povolání, které v současné době mám, jsem nikdy dříve nepřemýšlela, stalo se mi tak nějak shodou okolností, ale jsem v něm spokojená

Oborem je blízké tomu, čím jsem chtěl být od druhého stupně základní školy, jen jsem si představoval být někde v továrně a ne v akademické oblasti.

spíše ne, v době mé volby povolání takováto profese vůbec nebyla běžná

student

to sotva

učitelka na sš

V zásadě ano - během života se jen měnil obor, který jsem chtěla učit a představa o stupni školy, na kterém jsem měla ambice učit. Jednu dobu jsem se snažila uchytit mimo školství, ale stejně mě to tam pořád táhlo - je to prostě diagnoza.

víceméně ano, dělám to, co se mi na vysněném povolání líbilo, a nedělám to, co se mi na tom nelíbilo... takže je vlastně ještě lepší :o)

Víceméně ano.

zatím ano

10. Kdybyste si měl (a) teď vybírat povolání pro celý život, vybral (a) byste si něco jiného? Proč?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano protože mně moje práce neuspokojuje, potřebuji více reality, více výsledků

Ano- finanční ohodnocení, časová náročnost

ano, protože by to bylo blíže tomu, co mě baví

ano, protože jsou i lepší povolání než astronaut

Ano. Práce mi tolik nedává a nebaví mě.

Asi bych chtela byt farmaceutem a ne jen farmaceutickou asistentkou

Asi ne.

Asi ne. Baví mě odborná práce s mladými lidmi.

Částečně. Spíš bych do svého zaměstnání nějak ráda zařadila nové hodnoty a principy.

Módní návrhářka.Protože mě vždy, a i teď, bavilo navrhování oblečení, kreslení a móda vůbec

ne

ne

Ne

Ne

ne

ne

ne nevybrala

Ne nevybrala

Ne nevybrala.

ne, beru toto povolání jako poslání a baví mě

ne, jsem absolutně spokojená

ne, jsem spokojneá, práce mě baví

Ne, moje práce mě baví. I když neříkám, že by se mi nelíbilo být svým šéfem ;)

nevím

nevím

nevím, možná bych si vybrala něco trochu jiného, kde bych měla víc pocit, že jsem druhým lidem užitečná

nevím, nemohu se rozhodnout, ale asi ani ne

protože mě má práce nenaplňuje a je to jen sloužení systému

psycholožka

rozhodně, tahle prace je prechodna... pri praci na cely zivot bych mirila vys

Rozhodně. Protože teď dělám práci, která mě uživí. Chtěla bych dělat něco, co souvisí s mými zájmy, do čeho bych mohla vložit i kus sebe.

Spíš ne

Šel bych studovat čistou matematiku - velmi široké uplatnění

určitě ne

určite, lebo mi súčasný odbor úplne nesadol.

Určitě! Protože mě současné povolání neuživí, popř. povolání učitele už vůbec ne!

Verim, ze budu delat, co chci :)

vybral bych si povolání hudebníka v orchestru - mám hudební konzervatoř

Vybrala bych si strojní inženýrství, a to z důvodu lepší uplatnitelnosti na trhu práce a vyšších výdělků.

11. (Čistě teoreticky) Chtěl (a) byste se teď začít živit jinou prací? Jakou?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano řemeslo, rukama

ano - být férový, opravdu nezávislý, finanční poradce

ano, ale nevím jakou - pravděpodobně v sociální oblasti - pomoc potřebným

áno, chcela by som byť buď matematik, poprípade informatik, možno spisovateľ. a tiež by ma bavilo učiť na strednej škole (slovenčinu a angličtinu).

ano, kdybych si mohla vybírat, vybrala bych si práci psychologa

ano, učitelem hudby

Ano. Chtěla bych pracovat v kanceláři.

Asi ani ne

Beletristické překladatelství.

Čistě teoreticky by se mi líbilo být sekretářkou ředitele.

chci dělat uplně neco jiného než studuji chci býl pediatrem

Chtela bych uz pri studiu podnikat a pracovat v oboru - namisto "provizorni: prace

chtěla, ale není to možné

Marketingem nebo event managementem

Ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

ne

Ne

Ne nechtěla

ne, jsem absolutně spokojená

Ne.

Nechtěla

Nemám důvod měnit

nevadilo by mi dostat se do kariérní diplomacie...

nevím

Spíš bych chtěla spojit dvě povolání v jedno :)

teď bych určitě neměnila

tou, co více sype a člověk méně musí dělat

určitě a prodejce aktiv, nebo designer

viz výše

Viz.můj celoživotní sen

vlastnit kavarnu

Zrovna to řeším :-) A zjistila jsem, že i když se chystám měnit, tak mě jiná práce neláká, jen se možná vrátím k původnímu oboru jako subjektu učení.

12. Jaké vzdělání by vám přišlo dostatečné pro vaše děti?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

Alespoň maturita

Alespoň výuční list vaby získali.

cokoli, co bude samo chtít

Doufám aspoň v maturitu. Na druhou stranu, pokud bude mít výuční list v oboru, který jí bude bavit, zajistí jí slušný život a práce jí bude bavit, nebudu s tím mít problém.

jakákoli odbornost, která je bude bavit a naplňovat - střední odborné s maturitou stačí

jakékoliv, které by jim přineslo dostatek podkladů pro kvalitní život

maturita

Minimálně maturita

Minimalne stredni skola s maturitou nebo vyucni list + maturini zkouska

minimálně středoškolské s maturitou, lépe vysokoškolské bakalářské ( minim. )

Nechci klást nároky na své děti, rozhodnou se jak samy budou chtít.

Nejsem ambiciozní matka, ale vzhledem k tomu, že už naši předkové byli orientovaní na vzdělání a měli univerzitní vzdělání i v době, kdy ho mělo velmi málo lidí (muži v 19. století, ženy už od 1. republiky), tak jsem jiné než VŠ vzdělání nečekala. Ale kdyby z nějakých objektivních důvodů neměly děti VŠ, ale měly maturitu a realizovaly se slušným způsobem, jako dostatečné bych to vnímala.

Nejvyšší, na které budou stačit. Představoval jsem si VŠ, ale jsem rád, že odmaturoval.

podle jejich možností, když nebudou mít na VŠ, ať se klidně vyučí

Rozhodně nebudu své děti do něčeho nutit, moji rodiče to také nedělali. Ať si vyberou něco, co je bude bavit a uspokojovat

Stredni skola - zalezi na zamereni a jeho uplatneni. Nicmene budu asi chtit, aby me dite slo na vs, pokud budou finance a ono bude chtit, chtela bych, aby studovalo v zahranici, kde je lepsi rozmanitost oboru

stredni, vysoke... pokud najdou praci

střední

Střední škola s maturitou.

střední vzdělání s maturitou

středoškolské

Takové, jaké bude mé dítě dělat šťastné.

takové, jaké přijde smysluplné jim

Takové, jaké si děti vyberou

to které je bude bavit

to nech si rozhodný oni

určitě vyšší než základní

VŠ nebo výuční list. Podle schopností a preferencí pro budoucí zaměstnání.

vysoká škola

Vysoká škola, kterou zrovna končí má nejstarší dcera. U prostřední se spokojím s maturitou, jelikož vím, že dál studovat nechce. Třetí dcera je divoch, budu ráda když prostě něco vystuduje.

vysokoškolské

vysokoškolské

Vysokoškolské

vysokoškolské

vysokoškolské

vysokoškolské, ale je to úplně jedno

13. Ovlivnily vaše děti nějak vaši kariéru? Pokud ano, jak?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

ano dětmi byla značně omezena - zejm. většina zaměstnavatelů to vnímá jakokonečnou, ale zase přišly jiné příležitosti i možnosti, nakonec i nabídky.

Ano velmi. Kvůli dítěti je ze mě stále absolvent bez praxe. Což po skončení rodičovské dovolené nebude jednoduché.

Ano, dalo by se to tak vnímat, ale neovlivnily ji děti, ale trh práce. V 90. letech bylo velmi obtížné přesvědčit zaměstnavatele, že i matka 3 malých dětí může být neproblematickou pracovní silou, takže jsem vystudovala druhou VŠ a pak jsem se tam karierně uchytila, protože trh práce mi tehdy přilepil další cejchy - převzdělanost :-) a relativní stáří - všichni chtěli mladé ambicioznější... Aneb - jak se stát VŠ pedagogem z důvodu pracovní nouze.

ano, chci pro ně být dobrým příkladem slušného a úspěšného rodiče

ano, odešla jsem z postu vysokoškolského pedagoga, chtěla jsem mít více času na dítě

asi ano, vzal jsem práci, kde mám na ně víc času, ikdyž za méně peněz. Nakonec jsem rád.

ještě je nemám

nastoupila jsem na mateřskou v době, kdy se v naší firmě měnila řada věcí a dodnes v některých věcech tápu, protože jsem neměla a nemá dost času se v nich naučit chodit pořádně (v posledních pěti letech jsem byla na mateřské dvakrát a ve zbytku času jsem na polovičním úvazku, takže chodím do práce s pocitem, že nestíhám ani tam ani doma dělat všechno tak pečlivě, jak bych chtěla, kdyby toho času bylo víc)

ne

Ne

Ne

ne

ne

Ne

ne

ne

ne - jsem svobodný a ani děti nebudu mít nikdy v budoucnu

Ne, jsem na mateřské a snažím se pracovat převážně z domova

Ne, neovlivnily

nemám děti

nemám deti

nemám děti

nemam deti

nemám děti

Nemám děti

Nemám děti

Nemám děti

nemám děti

nemám děti

nemám děti

nemám děti

Nemám děti.

Nemám děti.

neovlivnily

Nevím. Asi by se vyvíjela jinak a možná bych byl více v zahraničí, ale těžko říci, jak.

Ovlivnili. Když jsem začínala s fotomodelingem, otěhotněla jsem poprvé. Pak už jsem se k tomu nevrátila, ale nelituji

ovlivnily

slouží mi jako slušná výmluva pro věci, které se mi nechce dělat :o))

x

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Hrůza, P.Chtěli jsme být, budeme - rodiče, profesoři a prarodiče (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://chteli-jsme-byt-budeme-rodic.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.