Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Cigarety jako výrobek

Cigarety jako výrobek

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Marcela Balogová
Šetření:28. 03. 2015 - 31. 03. 2015
Počet respondentů:80
Počet otázek (max/průměr):10 / 10
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:82,7 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:01
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím o vyplnění krátkého dotazníku do mé seminární práce "Marketingový průzkum trhu" na téma cigarety.

Děkuji Balogová

Odpovědi respondentů

1. Kouříte cigarety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4657,5 %57,5 %  
ne3442,5 %42,5 %  

Graf

2. Jste muž nebo žena?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4758,75 %58,75 %  
muž3341,25 %41,25 %  

Graf

3. Kolik vykouříte cigaret denně?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-106581,25 %81,25 %  
11-201012,5 %12,5 %  
21 a více56,25 %6,25 %  

Graf

4. Kolik měsíčně utratíte za cigarety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0-500 Kč5872,5 %72,5 %  
501-1000 Kč1012,5 %12,5 %  
1501 Kč a více78,75 %8,75 %  
1001-1500 Kč56,25 %6,25 %  

Graf

5. Váš věk je?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
18-254252,5 %52,5 %  
26-392025 %25 %  
40-551721,25 %21,25 %  
56-7011,25 %1,25 %  

Graf

6. Jakou značku preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žádnou3442,5 %42,5 %  
jinou1316,25 %16,25 %  
L&M1316,25 %16,25 %  
Camel911,25 %11,25 %  
Marlboro78,75 %8,75 %  
Start22,5 %2,5 %  
Lucky Strike22,5 %2,5 %  

Graf

7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trafika3442,5 %42,5 %  
nekupuji3240 %40 %  
benzinová pumpa911,25 %11,25 %  
obchod45 %5 %  
jinde11,25 %1,25 %  

Graf

8. Myslíte si, že cigarety škodí zdraví?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7593,75 %93,75 %  
nevím45 %5 %  
ne11,25 %1,25 %  

Graf

9. Byli byste pro úplný zákaz kouření v restauracích?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4050 %50 %  
ne4050 %50 %  

Graf

10. Máte zkušenosti s elektronickou cigaretou?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4860 %60 %  
ano3240 %40 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 4 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Kouříte cigarety?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-20 na otázku 3. Kolik vykouříte cigaret denně?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 501-1000 Kč na otázku 4. Kolik měsíčně utratíte za cigarety?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi trafika na otázku 7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinou na otázku 6. Jakou značku preferujete?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi L&M na otázku 6. Jakou značku preferujete?
  • odpověď ne:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou značku preferujete?

6. Jakou značku preferujete?

  • odpověď žádnou:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi nekupuji na otázku 7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Kouříte cigarety?

7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?

  • odpověď nekupuji:
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 1. Kouříte cigarety?
    • 2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi žádnou na otázku 6. Jakou značku preferujete?

9. Byli byste pro úplný zákaz kouření v restauracích?

  • odpověď ne:
    • 2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 11-20 na otázku 3. Kolik vykouříte cigaret denně?
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi L&M na otázku 6. Jakou značku preferujete?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Kouříte cigarety?

2. Jste muž nebo žena?

3. Kolik vykouříte cigaret denně?

4. Kolik měsíčně utratíte za cigarety?

5. Váš věk je?

6. Jakou značku preferujete?

7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?

8. Myslíte si, že cigarety škodí zdraví?

9. Byli byste pro úplný zákaz kouření v restauracích?

10. Máte zkušenosti s elektronickou cigaretou?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Kouříte cigarety?

2. Jste muž nebo žena?

3. Kolik vykouříte cigaret denně?

4. Kolik měsíčně utratíte za cigarety?

5. Váš věk je?

6. Jakou značku preferujete?

7. Kde si kupujete nejčastěji cigarety?

8. Myslíte si, že cigarety škodí zdraví?

9. Byli byste pro úplný zákaz kouření v restauracích?

10. Máte zkušenosti s elektronickou cigaretou?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Balogová, M.Cigarety jako výrobek (výsledky průzkumu), 2015. Dostupné online na https://cigarety-jako-vyrobek.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.