Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > CK VIA PETROV
CK VIA PETROV
→ Máte zkušenosti s distančním vzděláváním (jako žák/student, učitel nebo rodič)? Jaké vidíte výhody a nevýhody tohoto způsobu výuky? Jsou předměty, pro které se hodí více? ←
(veřejné výsledky)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Martin Přikryl |
---|---|
Šetření: | 18. 11. 2010 - 20. 11. 2010 |
Počet respondentů: | 8 |
Počet otázek (max/průměr): | 11 / 9.75 |
Použité ochrany: | unikátní IP |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 89,5 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.01:39 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
touto cestou bych Vám rád nastínil o čem by tento dotazník měl být. Má být o cestovní kanceláři, které se jmenuje CK VIA PETROV. Sídlí v Brně. Dotazník se bude týkat věcí ohledně komunikací mezi Vámi a cestostovkou. Mimo jiné, získané informace využiji i v mé seminární práci.
Odpovědi respondentů
1. Slyšeli jste někdy o cestovní kanceláři VIA PETROV v Brně? (V případě kladné odpovědi, odpovězte na otázku číslo 2.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 6 | 75 % | 75 % |
Ano | 2 | 25 % | 25 % |
2. Z jakého zdroje jste se dozvěděli o existenci CK VIA PETROV?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Internet | 2 | 50 % | 25 % |
Jiné.. | 2 | 50 % | 25 % |
3. Zaznamenali jste o této CK reklamní články, billboardy či reklamu v lokální televizi? (V případě, že ano odpovězte na otázku číslo 4.)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 8 | 100 % | 100 % |
4. Bylo v reklamě o CK vše podstatné? Popřípadě byl inzerát srozumitelný?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Spíše ne | 2 | 66,67 % | 25 % |
Rozhodně ne | 1 | 33,33 % | 12,5 % |
5. Líbí se Vám vzhled a přehlednost webových stránek CK VIA PETROV? Ohodnoťte jako ve škole. (http://www.viapetrov.cz/)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
chvalitebný | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
dostatečný | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
nedostatečný | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
dobrý | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
6. Znáte CK s podobným zaměřením jako CK VIA PETROV? Zaměření CK je především na náboženský CR.
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ne | 7 | 100 % | 87,5 % |
7. Myslíte si, že by Vás bavilo provozovat náboženský cestovní ruch?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Nevím | 4 | 50 % | 50 % |
Ne | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
Ano | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
8. Popřípadě jaký druh cestovního ruchu preferujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Rekreační CR | 2 | 25 % | 25 % |
Mix (např. rekreační a poznávací CR) | 2 | 25 % | 25 % |
Zdravotně - orientovaný CR | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Sportovně - turistický CR | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Přírodní CR | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
Poznávací CR | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
9. Nabídka zájezdů CK VIA PETROV se skládá z čtyř hlavních zájezdů. Myslíte si, že je to málo?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Jiná odpověď | 3 | 37,5 % | 37,5 % |
Ne, nabídka zajezdů je dostačující | 2 | 25 % | 25 % |
Ano, chtěl bych aby se nabídka zájezdů rozšířila | 2 | 25 % | 25 % |
Ano, je mi jedno jakou nabídku zajezdů poskytují a v jaké míře | 1 | 12,5 % | 12,5 % |
10. Jste muž nebo žena?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Muž | 6 | 75 % | 75 % |
Žena | 2 | 25 % | 25 % |
11. Kolik je Vám let?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
15-25 | 6 | 75 % | 75 % |
36-45 | 2 | 25 % | 25 % |
Zdroje respondentů
Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):
- nezjištěno (88,2 %)
- facebook.com (7,1 %)
Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.