Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda nabízené služby Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem vedou ke spokojenosti zákazníků. Dotazník je určen pouze respondentům Ústeckého kraje.
Odpovědi respondentů
1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 2, ne → konec dotazníku].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
73
62,39 %
62,39 %
ne
44
37,61 %
37,61 %
2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
jinak
43
57,33 %
36,75 %
internet
15
20 %
12,82 %
doporučení
9
12 %
7,69 %
firemní akce
8
10,67 %
6,84 %
3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0x → konec dotazníku, 1x → otázka č. 4, 2x → otázka č. 4, vícekrát → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
0x
33
44,59 %
28,21 %
1x
17
22,97 %
14,53 %
vícekrát
11
14,86 %
9,4 %
2x
9
12,16 %
7,69 %
3x - 5x
4
5,41 %
3,42 %
4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
oběd
15
34,88 %
12,82 %
jiné důvody
9
20,93 %
7,69 %
soukromé
7
16,28 %
5,98 %
firemní akce
7
16,28 %
5,98 %
ubytování
4
9,3 %
3,42 %
sportovní akce
1
2,33 %
0,85 %
5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 6, ne → otázka č. 7].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
26
60,47 %
22,22 %
ano
17
39,53 %
14,53 %
6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
16
94,12 %
13,68 %
ne
1
5,88 %
0,85 %
7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
masáž
17
39,53 %
14,53 %
sauna
15
34,88 %
12,82 %
fitness
11
25,58 %
9,4 %
8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
39
90,7 %
33,33 %
ne
4
9,3 %
3,42 %
9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
26
60,47 %
22,22 %
ne
17
39,53 %
14,53 %
10. Víte co je Benada club card?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 11, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
34
79,07 %
29,06 %
ano
9
20,93 %
7,69 %
11. Jste vlastníkem Benada club card?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 12, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
6
66,67 %
5,13 %
ano
3
33,33 %
2,56 %
12. Využíváte výhod Benada club card?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 13, ne → otázka č. 14].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
2
66,67 %
1,71 %
ne
1
33,33 %
0,85 %
13. Jste spokojen/a s výhodami Benada club card?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
1
50 %
0,85 %
ano
1
50 %
0,85 %
14. Do jaké věkové kategorie patříte:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
31 - 60 let
25
58,14 %
21,37 %
18 - 30 let
17
39,53 %
14,53 %
61 - a více let
1
2,33 %
0,85 %
15. Jakého jste pohlaví:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
muž
22
51,16 %
18,8 %
žena
21
48,84 %
17,95 %
16. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nevíce zaujalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
personál
8
18,6 %
6,84 %
nic
3
6,98 %
2,56 %
čistota
3
6,98 %
2,56 %
příjemný personál
2
4,65 %
1,71 %
prostor
2
4,65 %
1,71 %
navštívila jsem jen recepci
1
2,33 %
0,85 %
moderní styl
1
2,33 %
0,85 %
Poloha
1
2,33 %
0,85 %
interier
1
2,33 %
0,85 %
Příjemná obsluha.
1
2,33 %
0,85 %
ostatní odpovědi
vzhled cistota a pristup personalu čistý interiér, moderní menu v restauraci Vzhled, menu Renovovaná část poloha vůči centru města příjemné prostředí interiéry hotelu recepce Madlo na schodisti, bal jsem se, ze kdyz se zapru tak ho zlomim pořádání branchu vstupní hala velikost Barmanka Je to nový a moderní hotel velice dobré jídlo i obsluha. Prostředi, interiery CENY xxxx Krásné lobby pěkné ubytování a výhled na zámeček Větruše
20
46,51 %
17,09 %
17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
nic
11
25,58 %
9,4 %
wc
3
6,98 %
2,56 %
okoli hotelu
2
4,65 %
1,71 %
Ceny
2
4,65 %
1,71 %
personál
2
4,65 %
1,71 %
kliky u dveří vypadají jako stálé ve své pozici a plní dojem že dveře lze pouze zatlačit
1
2,33 %
0,85 %
personal je ve kreci...
1
2,33 %
0,85 %
Výrazný design toalet
1
2,33 %
0,85 %
chybějící fitnes nebo welness
1
2,33 %
0,85 %
Občasné výkyvy v kvalitě jídla
1
2,33 %
0,85 %
ostatní odpovědi
sluzby servis tesco express v rámci areálu drobné nečistoty lokalita, hluk z okolních silnic obsluha Restaurace informace o poloze hotelu restaurace - neodpovídající servis, dlouhá čekací doba květinová výzdoba lokalita okoli čistota kliky u dveří nečistota parkování toalety xxxx o ničem nevím
18
41,86 %
15,38 %
18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
známky mají hodnotu stejnou, jako se používá hodnocení ve škole
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Ochota a přístup personálu
1.857
1.456
Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce
1.814
0.989
Nabídka a kvalita stravování
1.953
0.835
Vnitřní prostředí hotelu
1.721
0.852
Vnitřní prostředí restaurace
1.884
0.94
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sauna na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 30 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinak na otázku 2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Víte co je Benada club card?
1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 60 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáž na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
odpověď ano:
6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
odpověď ano:
6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
odpověď ano:
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáž na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 30 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi oběd na otázku 4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sauna na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Víte co je Benada club card?
2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
odpověď ano:
4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
10. Víte co je Benada club card?
odpověď ne:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
15. Jakého jste pohlaví:
odpověď žena:
5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
odpověď Ochota a přístup personálu=1:
4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
odpověď Vnitřní prostředí hotelu=1:
5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:
5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
10. Víte co je Benada club card?
14. Do jaké věkové kategorie patříte:
15. Jakého jste pohlaví:
17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:
5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
10. Víte co je Benada club card?
14. Do jaké věkové kategorie patříte:
15. Jakého jste pohlaví:
17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.