Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Clarion Congress Hotel

Clarion Congress Hotel

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Kamila Šťastná
Šetření:08. 08. 2013 - 20. 08. 2013
Počet respondentů:117
Počet otázek (max/průměr):18 / 6.58
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:75 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:55
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

cílem tohoto dotazníku je zjistit, zda nabízené služby Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem vedou ke spokojenosti zákazníků. Dotazník je určen pouze respondentům Ústeckého kraje.

Odpovědi respondentů

1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7362,39 %62,39 %  
ne4437,61 %37,61 %  

Graf

2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
jinak4357,33 %36,75 %  
internet1520 %12,82 %  
doporučení912 %7,69 %  
firemní akce810,67 %6,84 %  

Graf

3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [0x → konec dotazníku, 1xotázka č. 4, 2xotázka č. 4, vícekrátotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0x3344,59 %28,21 %  
1x1722,97 %14,53 %  
vícekrát1114,86 %9,4 %  
2x912,16 %7,69 %  
3x - 5x45,41 %3,42 %  

Graf

4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
oběd1534,88 %12,82 %  
jiné důvody920,93 %7,69 %  
soukromé716,28 %5,98 %  
firemní akce716,28 %5,98 %  
ubytování49,3 %3,42 %  
sportovní akce12,33 %0,85 %  

Graf

5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 6, neotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2660,47 %22,22 %  
ano1739,53 %14,53 %  

Graf

6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1694,12 %13,68 %  
ne15,88 %0,85 %  

Graf

7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
masáž1739,53 %14,53 %  
sauna1534,88 %12,82 %  
fitness1125,58 %9,4 %  

Graf

8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3990,7 %33,33 %  
ne49,3 %3,42 %  

Graf

9. Navštívil/a jste restauraci Benada?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano2660,47 %22,22 %  
ne1739,53 %14,53 %  

Graf

10. Víte co je Benada club card?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 11, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3479,07 %29,06 %  
ano920,93 %7,69 %  

Graf

11. Jste vlastníkem Benada club card?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne666,67 %5,13 %  
ano333,33 %2,56 %  

Graf

12. Využíváte výhod Benada club card?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 13, neotázka č. 14].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano266,67 %1,71 %  
ne133,33 %0,85 %  

Graf

13. Jste spokojen/a s výhodami Benada club card?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne150 %0,85 %  
ano150 %0,85 %  

Graf

14. Do jaké věkové kategorie patříte:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
31 - 60 let2558,14 %21,37 %  
18 - 30 let1739,53 %14,53 %  
61 - a více let12,33 %0,85 %  

Graf

15. Jakého jste pohlaví:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
muž2251,16 %18,8 %  
žena2148,84 %17,95 %  

Graf

16. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nevíce zaujalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
personál818,6 %6,84 %  
nic36,98 %2,56 %  
čistota36,98 %2,56 %  
příjemný personál24,65 %1,71 %  
prostor24,65 %1,71 %  
navštívila jsem jen recepci12,33 %0,85 %  
moderní styl12,33 %0,85 %  
Poloha 12,33 %0,85 %  
interier12,33 %0,85 %  
Příjemná obsluha.12,33 %0,85 %  
ostatní odpovědi vzhled
cistota a pristup personalu
čistý interiér, moderní menu v restauraci
Vzhled, menu
Renovovaná část
poloha vůči centru města
příjemné prostředí
interiéry hotelu
recepce
Madlo na schodisti, bal jsem se, ze kdyz se zapru tak ho zlomim
pořádání branchu
vstupní hala
velikost
Barmanka
Je to nový a moderní hotel velice dobré jídlo i obsluha.
Prostředi, interiery
CENY
xxxx
Krásné lobby
pěkné ubytování a výhled na zámeček Větruše
2046,51 %17,09 % 

Graf

17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic1125,58 %9,4 %  
wc36,98 %2,56 %  
okoli hotelu24,65 %1,71 %  
Ceny24,65 %1,71 %  
personál24,65 %1,71 %  
kliky u dveří vypadají jako stálé ve své pozici a plní dojem že dveře lze pouze zatlačit12,33 %0,85 %  
personal je ve kreci...12,33 %0,85 %  
Výrazný design toalet12,33 %0,85 %  
chybějící fitnes nebo welness12,33 %0,85 %  
Občasné výkyvy v kvalitě jídla 12,33 %0,85 %  
ostatní odpovědi sluzby
servis
tesco express v rámci areálu
drobné nečistoty
lokalita, hluk z okolních silnic
obsluha
Restaurace
informace o poloze hotelu
restaurace - neodpovídající servis, dlouhá čekací doba
květinová výzdoba
lokalita okoli
čistota
kliky u dveří
nečistota
parkování
toalety
xxxx
o ničem nevím
1841,86 %15,38 % 

Graf

18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

známky mají hodnotu stejnou, jako se používá hodnocení ve škole

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
Ochota a přístup personálu1.8571.456
Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce1.8140.989
Nabídka a kvalita stravování1.9530.835
Vnitřní prostředí hotelu1.7210.852
Vnitřní prostředí restaurace1.8840.94

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 8 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

  • odpověď ano:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi fitness na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi sauna na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 30 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi jinak na otázku 2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Víte co je Benada club card?
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 31 - 60 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi muž na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáž na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?

5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

  • odpověď ano:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?

6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?

  • odpověď ano:
    • 6.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?

  • odpověď ano:
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Ochota a přístup personálu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • zobrazit další souvislosti
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi žena na otázku 15. Jakého jste pohlaví:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Schopnost komunikace personálu v českém i jiném jazyce=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi masáž na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 18 - 30 let na otázku 14. Do jaké věkové kategorie patříte:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi oběd na otázku 4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi sauna na otázku 7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:
    • 2.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=2 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 10. Víte co je Benada club card?
    • 2.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

9. Navštívil/a jste restauraci Benada?

  • odpověď ano:
    • 4.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi vícekrát na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?

10. Víte co je Benada club card?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 9. Navštívil/a jste restauraci Benada?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1x na otázku 3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí hotelu=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

15. Jakého jste pohlaví:

  • odpověď žena:
    • 5.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi nic na otázku 17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?

18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  • odpověď Ochota a přístup personálu=1:
    • 4.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nabídka a kvalita stravování=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
  • odpověď Vnitřní prostředí hotelu=1:
    • 5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vnitřní prostředí restaurace=1 na otázku 18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?

4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:

5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?

7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:

8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?

9. Navštívil/a jste restauraci Benada?

10. Víte co je Benada club card?

14. Do jaké věkové kategorie patříte:

15. Jakého jste pohlaví:

17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?

18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Slyšel/a jste o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

2. Jak jste se dozvěděl/a o Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

3. Kolikrát jste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem navštívil/a?

4. Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem jsem navštívil/a za jakým účelem:

5. Navštívil/a jste někdy webové stránky Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem?

6. Získal/a jste z webových stránek Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem potřebné informace?

7. Jakou z doplňkových služeb byste rád/a využil/a:

8. Doporučil/a byste Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem svým známým?

9. Navštívil/a jste restauraci Benada?

10. Víte co je Benada club card?

14. Do jaké věkové kategorie patříte:

15. Jakého jste pohlaví:

17. Co Vás v Hotelu Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem nejvíce zklamalo?

18. Hodnocení spokojenosti zákazníků se službami Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Šťastná, K.Clarion Congress Hotel (výsledky průzkumu), 2013. Dostupné online na https://clarion-congress-hotel.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.