Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co děláte pro svůj rozvoj?

Co děláte pro svůj rozvoj?

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Hana Dezortová
Šetření:21. 11. 2017 - 06. 12. 2017
Počet respondentů:87
Počet otázek (max/průměr):10 / 8.9
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:46,3 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.05:48
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Vážení respondenti,

protože se věnuji oblasti osobního a profesního rozvoje, chci vědět, co nejvíc zajímá právě vás, ty, kteří se chtějí - anebo třeba nechtějí, i to je důležité - vzdělávat. Jaká témata jsou pro vás přínosná? Jaké formy? Co od učení a vzdělávání očekáváte?

Odpovědi respondentů

1. Děláte něco pro svůj osobní/ profesní rozvoj?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 2, neotázka č. 3].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano7282,76 %82,76 %  
ne1517,24 %17,24 %  

Graf

2. Napiště, jaké způsoby seberozvoje, vzdělávání či učení využíváte (kurzy, konference, články na internetu, studium na VŠ, debaty se zkušenějšími...)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

četba, povídání a naslouchání, modlitba

Četba, sledování dokumentů, webové stránky osobního rozvoje, setkávání s různorodými jedinci.

Články

články na internetu, četba, studium cizích jazyků

články na internetu, debaty se zkušenějšími, kurzy

články na netu, rozhovory s lidmi, kteří jsou inteligentnějšího typu

čtení článků, diskuse s odborníky a kolegy, občas školení

čtení článků, naslouchání různým menšinám, podílením se na aktivismu (i když jen trochu), čtení knih apod.

čtení odborných článků na inernetu

čtení, debaty. člověk se učí každý den :)

čtení,vyhledávání všeho co neznám

čtu

čtu literaturu, pracuji s internetem, chodím na výstavy kurzy a školení.

Čtu odbornou literaturu, chodím do posilovny, surfuji na netu

Debaty, četba, fb skupiny, reálná cinnost

DVPP, články a videa na internetu, odborná literatura

Flamenco, čínština, port de bras.....

hodně čtu, surfuji na netu, chystám se na univerzitu 3.věku

internet

internet, konference, cestování

internet, studium na SŠ

Jazykové kurzy Články na internetu

Knihy, články, meetupy, konference, články

konference pres zamestnavatele, vzdelavaci plan jako soucast profesniho rustu je soucasti pracovni naplne, na internetu hledam, studium na VS jiz ukonceno, ale sleduju vyzkumy a nove trendy v oblasti, debat se ucastnim z pozice vykonavatele v praxi - tudiz i navrhy reseni a case management

Konference, články, konzultace s kolegy

konference, internet. odborne stranky, atd

konference, kurzy, semináře, individuální studium konkrétních témat (excerpta odborné literatury, jejich komparace atd.) včetně konzultací se zkušenějšími, selfcoaching

konference, přednášky, debaty se zkušenějšími, internet

Kupuji si odborné knihy, vzdělávám se na internetu (i kurzy on-line).

kurzy

Kurzy AJ, odborné konference, doktorát na UPOL, četba, píši knihu..

kurzy, články na internetu, četba

Kurzy, články, návody, knihy

kurzy, internet, debaty, výuková videa placená i free, literatura, workshopy, webináře...

Kurzy, konference, e-learning

Kurzy, odborná literatura, články na internetu

kurzy, odborné snídaně, konference, články

Kurzy, osobni kouc (oboje placeno firmou)

Kurzy, rekvalifikace, odborné knihy, audio

kurzy, rozmluva se staršími kolegy, články na internetu

Kurzy, semináře, dálkové vš studium, webináře, odborná literatura.

kurzy, workshopy, on line kurzy, konference, couching, odborna literatura,

Kurzy, ženy ženám, knihy, rodinné konstelace, kraniosakralni terapie

lekce baletu a flamenca, lekce jógy, články na internetu

Odborné kurzy

online kurzy, veřejné diskuze a přednášky

pracovní stáž, kurzy na vš, volitelné rozvojové přednášky na vš a v knihovnách, články na internetu, osobnostní testy na internetu, výuková videa

pravidelné sledování seriózních mass medií (ne bulvár!!!), debaty se zkušenějšími, studium metodik, jazykové kurzy

psychoterapie, udržovací fyzické cvičení

samouk

Sebezkusenostni psychoterapie

Semináře, četba, dálkové studium

Snažím se jezdit na sympozia, přednášky, konference. Jednu dobu jsem psala články do časopisu.

Snažím se svépomocně rozvíjet své znalosti cizích jazyků, ekologie apod. Zajímám se o to, co se děje ve světě. Čili... prostřednictvím internetu, debat apod.

Stínování

studium dálkového doktorského studia, aktivní "mozková" práce při MD z domu, sledování aktuálních témat v oboru profese

Studium na VŠ

studium na VŠ

studium na VŠ

studium na VŠ, čtení

Studium na VŠ, knihy, dokumenty, odborné články, debaty, kvízové hry...

studium na VŠ, knihy, kříve kurzy, občas nějaká přednáška

studium SŠ, kurz NJ

studium VOŠ, debaty se zkušenějšími

studium VŠ, články na internetu, články v časopisech, osobnostní kvízy

Studuji VŠ, jazykové kurzy, čtení odborné literatury a článků

Školení

školení v zaměstnání, kurz cizího jazyka, četba knih (beletrie i odborné knihy), chodím za kulturou, články na internetu...

Tvorive kurzy

vlastní pídění po novinkách v oboru, vlastní učení, studium z různých zdrojů - knihy, internet, konference, osobní sdělení, od kolegů, apod.

vš, zajímám se o témata na internetu a angažuji se v diskuzích

3. Vybrali byste si pro svůj pracovní rozvoj e-learning?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 5, ano, e-learning už používámotázka č. 5, nevím, co to jeotázka č. 5, neotázka č. 4].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3540,23 %40,23 %  
ne2629,89 %29,89 %  
ano, e-learning už používám1719,54 %19,54 %  
nevím, co to je910,34 %10,34 %  

Graf

4. Proč byste si nevybrali e-learning?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

E-learning je vyčerpávající

Existuji jine formy, ktere uprednostnuji.

Existují zábavnější formy vzdělávání.

Lepší je živý kontakt s lektorem

Mam radeji klasicke knihy, ucebnice a tak. Ale e-learning plne fungujici v mobilu by nebyl spatny.

mám zkušenosti, že elearningy připravované v českém prostředí jsou o ničem, lepší je vždy přednáška živého člověka

nedokážu si doma vytvořit studijní prostředí, radši jdu někam, kde je. A možnost osobní mezilidské interakce

Nedokážu u toho déle vydržet, lepší si dojít na přednášku

nechci furt sedět u počítače

nemám dostatečnou motivaci, nevěřím že by mě to dostatečně obohatilo

Není vhodný pro můj obor

Neosobní přístup

Nezajímá mě taková forma vzdělávání

počítače se stále bojím

protože můj rozvoj sebevzdělávání podléhá mým vlastím kritériím, které si dokáží v dnešním multimediálním světě sama dohledat a nastudovat...e-learning je bohužel "jenom" byznys, který nesplňuje požadavky klientů v individuálním přístupu.

připadá mi to jako typický "produkt" pro výdělek. BTW, víte jaký je rozdíl mezi produktem a výrobkem? Produkt je omr.aný na kvalitě :)

rád dělám věci sám metodou pokus omyl

v tomto ohledu spíše preferuji osobní kontakt s přednášejícím, ale je to čistě subjetivní záležitost, pokud je e dobře zpracovaný, tak proč ne

vystačím si sám

Využil bych jej jen jako doprovodný nástroj. Upřednostňuji skupinovou debatu za předpokladu, že přítomní jsou odborníci v předmětu setkání..

5. Pokud je v názvu nějak aktivity "vzdělávání", "kurz" nebo "učení"

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
záleží na dalším kontextu5362,35 %60,92 %  
navnadí mě to1517,65 %17,24 %  
je mi to lhostejné1214,12 %13,79 %  
odradí mě to55,88 %5,75 %  

Graf

6. Při profesním rozvoji dáváte přednost lektorům/ přednášejícím

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
lidem z praxe, kteří něco dokázali, ale nemusí být známí6878,16 %78,16 %  
odborníkům, kteří ale nemusí být nijak známí, pokud je zajímavé jejich téma5259,77 %59,77 %  
odborníkům, kteří jsou známí a populární910,34 %10,34 %  
lidem z praxe, kteří jsou známí89,2 %9,2 %  

Graf

7. Z programu vzdělávací akce mě nejvíc zaujmou

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
témata6574,71 %74,71 %  
možné aplikace do mé praxe či života5664,37 %64,37 %  
koncepce a provázanost celého programu1820,69 %20,69 %  
známá jména1011,49 %11,49 %  
myšlenky11,15 %1,15 %  
Cena 11,15 %1,15 %  
zajímavé novinky11,15 %1,15 %  
!ověřená" jména, kvalitní11,15 %1,15 %  

Graf

8. v oblasti rozvoje mě nejvíc zajímají témata

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zvládání stresu3843,68 %43,68 %  
duševní hygiena, realaxace3641,38 %41,38 %  
cizí jazyky3641,38 %41,38 %  
komunikační dovednosti - verbální3641,38 %41,38 %  
kreativní myšlení2832,18 %32,18 %  
trénink paměti, poroznosti2326,44 %26,44 %  
osobní typologie2326,44 %26,44 %  
jak funguje mozek2225,29 %25,29 %  
neverbální komunikace2225,29 %25,29 %  
time management2022,99 %22,99 %  
zdravá životospráva1921,84 %21,84 %  
vedení lidí1820,69 %20,69 %  
práce s technologiemi (smart phone, google kalendář apod.)1719,54 %19,54 %  
řízení týmů1517,24 %17,24 %  
Zdravotnictví22,3 %2,3 %  
prodejní dovednosti22,3 %2,3 %  
zájmy a záliby11,15 %1,15 %  
Jak kdy 11,15 %1,15 %  
řadu těchto oblastí sama jako lektor přednáším, takže ano, pokud mi téma může dále rozšířit obzor, ale většinou dávám přednost v rámci seberozvoje odbornějším psychologickým, filosofickým a dalším tématům11,15 %1,15 %  
asertivita11,15 %1,15 %  
psychologii mám prakticky vystudovanou, jak funguje mozek vím, s technologiemi nemám žádné potíže, tedy vzdělávání jen tehdy, pokud něco konkrétního momentálně potřebuji11,15 %1,15 %  
Rozšíření si obzoru v mém oboru 11,15 %1,15 %  
odborné téma s úrovní, nikoliv hloupé rádoby "aktuální" téma, zmíněné možnosti jsou mezi tématy s prominutím "pro pitomce". Omlouvám se za upřímnost.11,15 %1,15 %  
technika11,15 %1,15 %  
Technická, tj. z mého oboru11,15 %1,15 %  
aerodynamika, meteorologie, flight planning11,15 %1,15 %  
Umění, ekologie apod.11,15 %1,15 %  
práce s dětmi11,15 %1,15 %  
Odborná témata, politická témata11,15 %1,15 %  
it11,15 %1,15 %  
odborný vývoj (zahradnictví a energetika)11,15 %1,15 %  
všechno zajímavé11,15 %1,15 %  
duchovní rozvoj, růst11,15 %1,15 %  
úplně jiná témata11,15 %1,15 %  
klasické jezdecké umění11,15 %1,15 %  

Graf

9. jaká je vaše pracovní pozice

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední management1112,64 %12,64 %  
liniový management1011,49 %11,49 %  
obchodní reprezentant, prodejce55,75 %5,75 %  
top management44,6 %4,6 %  
student44,6 %4,6 %  
pracovník HR oddělení44,6 %4,6 %  
OSVČ 33,45 %3,45 %  
zaměstnanec22,3 %2,3 %  
dělník22,3 %2,3 %  
IT22,3 %2,3 %  
administrativní pracovník22,3 %2,3 %  
důchodce11,15 %1,15 %  
zástupce vedoucího oddělení11,15 %1,15 %  
invalidní důchodce11,15 %1,15 %  
SZP11,15 %1,15 %  
řadový zaměstnanec11,15 %1,15 %  
lektor, kouč11,15 %1,15 %  
pracovník back office-u11,15 %1,15 %  
zatím jsem student, part-time byl v liniovém managementu11,15 %1,15 %  
referent11,15 %1,15 %  
nepracuji11,15 %1,15 %  
nic z uvedeného11,15 %1,15 %  
Embryolog11,15 %1,15 %  
specialista11,15 %1,15 %  
programový manažer, nemám přímé podřízené11,15 %1,15 %  
HR management11,15 %1,15 %  
vedoucí pracovník v státní sféře, s požadavkem odborného vysokoškolského vzdělání, asi v moderní mluvě "HR management"11,15 %1,15 %  
Svobodné povolani11,15 %1,15 %  
Strojní inženýr11,15 %1,15 %  
vyzkumny pracovnik11,15 %1,15 %  
Nepracuji v managementu11,15 %1,15 %  
Lektor Time Managementu11,15 %1,15 %  
Vývojář11,15 %1,15 %  
normílní negr11,15 %1,15 %  
Student VŠ, lektor vědeckých kroužků 11,15 %1,15 %  
státní úředník - vedoucí11,15 %1,15 %  
lékárník 11,15 %1,15 %  
Knihovnice11,15 %1,15 %  
mám svoji firmu11,15 %1,15 %  
podnikatel11,15 %1,15 %  
řadový referent11,15 %1,15 %  
sociální pracovník11,15 %1,15 %  
student zatím ;)11,15 %1,15 %  
Žádná11,15 %1,15 %  
vedoucí poradenského pracoviště11,15 %1,15 %  
rodičovská dovolená11,15 %1,15 %  
živnostník11,15 %1,15 %  
úplně jiná pozice11,15 %1,15 %  
rentier11,15 %1,15 %  

Graf

10. Jaká je pozice, na kterou se připravujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
management1520 %17,24 %  
top management1013,33 %11,49 %  
řízení lidských zdrojů810,67 %9,2 %  
nepřipravuji se56,67 %5,75 %  
žádná34 %3,45 %  
Zádná34 %3,45 %  
Na žádnou 22,67 %2,3 %  
na stáří11,33 %1,15 %  
já se na nic nepřipravuji11,33 %1,15 %  
vedoucí oddělení11,33 %1,15 %  
nepřipravuji se na změnu pozice11,33 %1,15 %  
finanční řízení11,33 %1,15 %  
nyní se už ne připravují na nic11,33 %1,15 %  
specialista11,33 %1,15 %  
vědecký pracovník, s požadavkem minimálně jednoho vědeckého titulu, čili opravdu někdo, kdo své práci rozumí11,33 %1,15 %  
ředitel 11,33 %1,15 %  
CEO11,33 %1,15 %  
Nechystám se povýšit11,33 %1,15 %  
normální negr11,33 %1,15 %  
asistent pedagoga11,33 %1,15 %  
nepřipravuji se na jinou pozici11,33 %1,15 %  
Ministr školství11,33 %1,15 %  
lékárník, nutriční terapeut11,33 %1,15 %  
Knihovnice11,33 %1,15 %  
it11,33 %1,15 %  
?11,33 %1,15 %  
aby vše dobře fungovalo 11,33 %1,15 %  
zůstanu u toho, čím jsem... :-)11,33 %1,15 %  
update a upgrade současné pozice11,33 %1,15 %  
na nic11,33 %1,15 %  
Operátor11,33 %1,15 %  
asi nic konkrétního, zkrátka růst jako takový11,33 %1,15 %  
-11,33 %1,15 %  
nevím11,33 %1,15 %  
Pracovník Cestovního Ruchu11,33 %1,15 %  
lepší rentier :-)11,33 %1,15 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

8. v oblasti rozvoje mě nejvíc zajímají témata

  • odpověď komunikační dovednosti - verbální:
    • 2.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi neverbální komunikace na otázku 8. v oblasti rozvoje mě nejvíc zajímají témata

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Děláte něco pro svůj osobní/ profesní rozvoj?

3. Vybrali byste si pro svůj pracovní rozvoj e-learning?

5. Pokud je v názvu nějak aktivity "vzdělávání", "kurz" nebo "učení"

6. Při profesním rozvoji dáváte přednost lektorům/ přednášejícím

7. Z programu vzdělávací akce mě nejvíc zaujmou

8. v oblasti rozvoje mě nejvíc zajímají témata

9. jaká je vaše pracovní pozice

10. Jaká je pozice, na kterou se připravujete?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Děláte něco pro svůj osobní/ profesní rozvoj?

3. Vybrali byste si pro svůj pracovní rozvoj e-learning?

5. Pokud je v názvu nějak aktivity "vzdělávání", "kurz" nebo "učení"

6. Při profesním rozvoji dáváte přednost lektorům/ přednášejícím

7. Z programu vzdělávací akce mě nejvíc zaujmou

8. v oblasti rozvoje mě nejvíc zajímají témata

9. jaká je vaše pracovní pozice

10. Jaká je pozice, na kterou se připravujete?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Dezortová, H.Co děláte pro svůj rozvoj? (výsledky průzkumu), 2017. Dostupné online na https://co-delate-pro-svuj-rozvoj.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.