Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co je důležité při přípravě společenské nebo jiné akce (eventu)?

Co je důležité při přípravě společenské nebo jiné akce (eventu)?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petra Uzlová
Šetření:20. 02. 2011 - 24. 02. 2011
Počet respondentů:65
Počet otázek (max/průměr):16 / 13.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,5 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.04:11
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

 Dotazník bude sloužit jako součást praktické části diplomové práce - Jak využít event management pro firemní marketing. 

Moc prosím všechny o pomoc!

Odpovědi respondentů

1. Účastníte se různých akcí (společenských, zaměstnaneckých, konferencí apod.)?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano5990,77 %90,77 %  
ne69,23 %9,23 %  

Graf

2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
společenská akce4975,38 %75,38 %  
vánoční večírek4772,31 %72,31 %  
zaměstnanecká party4366,15 %66,15 %  
slavnostní rauty, bankety4163,08 %63,08 %  
seminář3756,92 %56,92 %  
firemní prezentace3452,31 %52,31 %  
konefernce3350,77 %50,77 %  
teambulding3147,69 %47,69 %  
uvedení nového produktu1624,62 %24,62 %  
promotion1624,62 %24,62 %  
grand openingy1421,54 %21,54 %  
žádného11,54 %1,54 %  
módní přehlídka11,54 %1,54 %  
Co je v tomto výběru míněno pod společenskou akcí?11,54 %1,54 %  
ples11,54 %1,54 %  
tisková konference11,54 %1,54 %  

Graf

3. Co rozhoduje o tom, zda na akci půjdete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
program akce4873,85 %73,85 %  
termín akce, kdy se akce bude konat4670,77 %70,77 %  
kdo akci pořádá4264,62 %64,62 %  
setkání s přáteli / známými3858,46 %58,46 %  
téma akce3046,15 %46,15 %  
místo konání - jak je zajímavá lokalita2640 %40 %  
informace, které mohu na akci získat2538,46 %38,46 %  
možnost vzít na akci partnera/ku1726,15 %26,15 %  
zajímavě / kreativně vytvořená pozvánka 710,77 %10,77 %  
musel jsem tam povině11,54 %1,54 %  
U lokality jde spíše o dostupnost.11,54 %1,54 %  

Graf

4. Pořádal/a jste někdy akci?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano3553,85 %53,85 %  
ne3046,15 %46,15 %  

Graf

5. Kolik akcí jste pořádal/a?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat číselnou odpověď.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
0615 %9,23 %  
2512,5 %7,69 %  
10410 %6,15 %  
2037,5 %4,62 %  
1537,5 %4,62 %  
525 %3,08 %  
10025 %3,08 %  
3025 %3,08 %  
325 %3,08 %  
425 %3,08 %  
ostatní odpovědi 200
60
25
50
16
1
300
80
350
922,5 %13,85 %

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:24.19
Minimum:0
Maximum:200
Variační rozpětí:200
Rozptyl:1614.39
Směrodatná odchylka:40.18
Medián:10
Modus:0

Graf

6. Troufl/a byste si na uspořádání akce?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano4370,49 %66,15 %  
nevím1422,95 %21,54 %  
ne46,56 %6,15 %  

Graf

7. Na co byste kladl/a důraz při pořádání akce?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

1 tema 2 venue 3 pozvanka 4 menu 5 entertainment 6 speaker vsech 6 zakladnich veci je dulezitych. preference neurcuje poradatel, ale ten kdo to plati. Who signs the bills!

aby přišlo co nejvíce lidí

aby se lidi bavili

aby se lidi nenudili

Aby svým programem vystihovala své téma, aby splnila účel pořádání a aby byli účastníci spokojení s místem konání i průběhem akce

Cil, plan, partneri a sponzori

dobrou organizaci

dobrou organizaci akce, nepodcenění žádných maličkostí

Kvalitní příprava.

Místo, čas, dostupnost, ketering, hudba

na dodrzeni puvodniho zameru akce a dodrzeni rozpoctu

na poměr náklady/spokojenost účastníků

na spkojenost účastníků, originalita akce

na vše co bych považoval za podstatné..

na zábavu

Náplň akce, termín a místo konání, kvalita provedení

nevím

občerstvení (celá organizace jako taková)

občerstvení,zajištění odborníků

pečlivě připravený program, občerstvení během akce, dobrá organizace akce, příjemné prostředí

program, personální zajištění, dostatek financí

složení pozvaných lidí, občerstvení, příjemná atmosféra

správné načasování, volbu vhodného místa a vytvoření přátelské atmosféry

synchronizace všech aspektů

téma akce, program, prostor (atraktivita, dostupnost), občerstvení,

Téma, erudovanost přednášejících

téma, pohoštění, hudba, zábava

termín, místo, výběr pozvaných

V podstatě na všechny výše uvedené aspekty, od lokality, přes program, pozvánku, vhodně vybraný termín....atd. Dobrá akce musí být silná ve všech aspektech. Jak platí i jinde, akce je tak "silná", jak "silný" je její nejslabší článek :-)

včasné informování o akci, program a raut. Kde není jídlo, tam nikdo nechodi....

včasné zarezervování místa, které by vyhovovalo většině zvaných - včasné oznámení pozvaným, aby s akcí mohli počítat - na program - prostě nepodcenit organizaci předem...

Zábava, typ lidí

zajímavé téma + program, bezchybná organizace, snaha o originalitu, zajímavá interaktivní prezentace ....

Zajímavé téma, zajímaví hosté, časová nenáročnost

zajímavý prostor - zajímavý program - dobré jídlo - snažit se ukázat něco, s čím se většina lidí ještě nesetkala

Záleželo by na tom, o jakou akci by šlo.

8. Využíváte vy nebo vaše firma při přípravě akcí agenturu?

Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne3966,1 %60 %  
ano1322,03 %20 %  
nevím711,86 %10,77 %  

Graf

9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?

Nepovinná otázka, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se mohl u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

PodotázkaPrůměrRozptyl
název akce / téma akce2.4621.21
o nových informacích zjištěných na akci2.5281.494
o programu2.4721.344
o občerstvení2.6421.136
o organizaci celé akce2.5091.495
nových zážitcích2.5192.057

Graf

10. Napadá vás ještě něco, o čem nejvíce vyprávíte po akci?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
O lidech.16,25 %1,54 %  
třeba právě o těch nevydařených částech akce :)16,25 %1,54 %  
lidé, kdo se zucastnil to je dulezite16,25 %1,54 %  
uspesnost z financniho hlediska16,25 %1,54 %  
o tom, co se nepovedlo16,25 %1,54 %  
o místě konání akce16,25 %1,54 %  
kdo akci a nakolik úspěšně organizoval16,25 %1,54 %  
Záleží na tom, co se na té akci udá.16,25 %1,54 %  
o tom, kdo se opil16,25 %1,54 %  
kamarádi16,25 %1,54 %  
ostatní odpovědi Jak jsem se dopravila domů
drby
co se tam dělo
ženy
ne
o účastnících
637,5 %9,23 % 

Graf

11. Pracujete v marketingu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 12, neotázka č. 12].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4670,77 %70,77 %  
ano1929,23 %29,23 %  

Graf

12. Vaše pohlaví

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena4777,05 %72,31 %  
muž1422,95 %21,54 %  

Graf

13. Věk

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
25 - 353353,23 %50,77 %  
15 - 252032,26 %30,77 %  
35 - 45711,29 %10,77 %  
55 a více11,61 %1,54 %  
45-5511,61 %1,54 %  

Graf

14. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Vysokoškolské2438,1 %36,92 %  
Bakalářské1828,57 %27,69 %  
Střední s maturitou1422,22 %21,54 %  
Vyšší odborné69,52 %9,23 %  
Nedokončené základní a základní11,59 %1,54 %  

Graf

15. Jaká je velikost obce nebo města, ve kterém žijete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nad 150 0003961,9 %60 %  
3000 - 50 0001219,05 %18,46 %  
do 3000711,11 %10,77 %  
50 000 - 150 00057,94 %7,69 %  

Graf

16. Do jaké kategorie se řadíte?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zaměstnanec1828,57 %27,69 %  
student1828,57 %27,69 %  
střední management1117,46 %16,92 %  
OSVČ69,52 %9,23 %  
vyšší management23,17 %3,08 %  
žena na mateřské11,59 %1,54 %  
nic11,59 %1,54 %  
majitel, jednatel firmy, člen představenstva11,59 %1,54 %  
střední management na mateřské dovolené11,59 %1,54 %  
student, zaměstanec i osvč11,59 %1,54 %  
student, střední management11,59 %1,54 %  
důchodce11,59 %1,54 %  
nezaměstnaný11,59 %1,54 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la

  • odpověď firemní prezentace:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi promotion na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
  • odpověď konefernce:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi grand openingy na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
  • odpověď seminář:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi promotion na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi grand openingy na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
  • odpověď slavnostní rauty, bankety:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi promotion na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi o nových informacích zjištěných na akci=3 na otázku 9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?

4. Pořádal/a jste někdy akci?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi uvedení nového produktu na otázku 2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la
  • odpověď ne:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi < - 0 > na otázku 5. Kolik akcí jste pořádal/a?

5. Kolik akcí jste pořádal/a?

  • odpověď < - 0 >:
    • 2.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 4. Pořádal/a jste někdy akci?

6. Troufl/a byste si na uspořádání akce?

  • odpověď ano:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi o programu=3 na otázku 9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední management na otázku 16. Do jaké kategorie se řadíte?

13. Věk

  • odpověď 15 - 25:
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi student na otázku 16. Do jaké kategorie se řadíte?
  • odpověď 25 - 35:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 8. Využíváte vy nebo vaše firma při přípravě akcí agenturu?

15. Jaká je velikost obce nebo města, ve kterém žijete?

  • odpověď nad 150 000:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi o nových informacích zjištěných na akci=3 na otázku 9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi střední management na otázku 16. Do jaké kategorie se řadíte?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Účastníte se různých akcí (společenských, zaměstnaneckých, konferencí apod.)?

2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la

3. Co rozhoduje o tom, zda na akci půjdete?

4. Pořádal/a jste někdy akci?

5. Kolik akcí jste pořádal/a?

6. Troufl/a byste si na uspořádání akce?

8. Využíváte vy nebo vaše firma při přípravě akcí agenturu?

9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?

11. Pracujete v marketingu?

12. Vaše pohlaví

13. Věk

14. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

15. Jaká je velikost obce nebo města, ve kterém žijete?

16. Do jaké kategorie se řadíte?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Účastníte se různých akcí (společenských, zaměstnaneckých, konferencí apod.)?

2. Jakého typu akce jste se zúčastnil/la

3. Co rozhoduje o tom, zda na akci půjdete?

4. Pořádal/a jste někdy akci?

5. Kolik akcí jste pořádal/a?

6. Troufl/a byste si na uspořádání akce?

8. Využíváte vy nebo vaše firma při přípravě akcí agenturu?

9. Když hodnotíte akci zpětně, o čem nejvíce vyprávíte?

11. Pracujete v marketingu?

12. Vaše pohlaví

13. Věk

14. Jaké je Vaše nejvyšší ukončené vzdělání?

15. Jaká je velikost obce nebo města, ve kterém žijete?

16. Do jaké kategorie se řadíte?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Uzlová, P.Co je důležité při přípravě společenské nebo jiné akce (eventu)? (výsledky průzkumu), 2011. Dostupné online na https://co-je-dulezite-pri-priprave.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.