Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co ovlivňuje školní prospěch?
Co ovlivňuje školní prospěch?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Anna Genserová |
---|---|
Šetření: | 29. 03. 2014 - 10. 04. 2014 |
Počet respondentů: | 386 |
Počet otázek (max/průměr): | 25 / 14.32 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 80,9 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.02:21 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den,
prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Co ovlivňuje školní prospěch?". Z výsledků budu pro své spolužáky na společenskovědním semináři tvořit prezentaci, která bude mimojiné hodnocená jako ústní zkoušení.
Tento dotazník je vhodný pro všechny studenty, hlavně středoškoláky a vysokoškoláky, a neměl by Vám zabrat více než 10 minut.
Předem děkuji za vyplnění. :)
Odpovědi respondentů
1. Pohlaví
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 251 | 65,03 % | 65,03 % |
muž | 135 | 34,97 % | 34,97 % |
2. Věk
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
21-23 | 110 | 28,5 % | 28,5 % |
15-18 | 98 | 25,39 % | 25,39 % |
24 a více | 95 | 24,61 % | 24,61 % |
19-20 | 69 | 17,88 % | 17,88 % |
méně než 15 | 14 | 3,63 % | 3,63 % |
3. Nejvyšší dosažené vzdělání matky
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 175 | 45,34 % | 45,34 % |
vysokoškolské | 109 | 28,24 % | 28,24 % |
vyučena | 70 | 18,13 % | 18,13 % |
základní | 32 | 8,29 % | 8,29 % |
4. Nejvyšší dosažené vzdělání otce
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
středoškolské s maturitou | 128 | 33,16 % | 33,16 % |
vysokoškolské | 124 | 32,12 % | 32,12 % |
vyučen | 123 | 31,87 % | 31,87 % |
základní | 11 | 2,85 % | 2,85 % |
5. Studuji
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní školu → otázka č. 6, střední školu/gymnázium → otázka č. 6, vysokou školu → otázka č. 7].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
vysokou školu | 251 | 65,03 % | 65,03 % |
střední školu/gymnázium | 119 | 30,83 % | 30,83 % |
základní školu | 16 | 4,15 % | 4,15 % |
6. Který obor plánujete studovat na VŠ?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
humanitní obory: politologie, sociologie, filosofie, historie apod. | 51 | 37,78 % | 13,21 % |
medicína, farmacie, biologie, chemie apod. | 35 | 25,93 % | 9,07 % |
technické obory: architektura, stavitelství, matematika, fyzika, informatika apod. | 30 | 22,22 % | 7,77 % |
ekonomické obory | 26 | 19,26 % | 6,74 % |
neplánuji studovat na VŠ | 16 | 11,85 % | 4,15 % |
právo | 15 | 11,11 % | 3,89 % |
cizí jazyky | 2 | 1,48 % | 0,52 % |
umělecké obory | 2 | 1,48 % | 0,52 % |
ještě nevím | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
Pedagogika | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
herectví | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
umělecký | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
multimédia | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
móda | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
modni navrharstvi | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
anglistika | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
psychologie | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
zemědělství | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
žurnalistika | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
souhlasím | 102 | 40,64 % | 26,42 % |
spíše souhlasím | 92 | 36,65 % | 23,83 % |
spíše nesouhlasím | 28 | 11,16 % | 7,25 % |
nevím | 23 | 9,16 % | 5,96 % |
nesouhlasím | 6 | 2,39 % | 1,55 % |
8. Průměr mých známek ve škole je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1,5-2 | 39 | 28,89 % | 10,1 % |
2-2,5 | 33 | 24,44 % | 8,55 % |
1-1,5 | 33 | 24,44 % | 8,55 % |
2,5-3 | 20 | 14,81 % | 5,18 % |
3-3,5 | 6 | 4,44 % | 1,55 % |
3,5-4 | 3 | 2,22 % | 0,78 % |
horší než 4 | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
9. Průměr mých známek ve škole je
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
2-2,5 | 97 | 38,65 % | 25,13 % |
1,5-2 | 78 | 31,08 % | 20,21 % |
1-1,5 | 44 | 17,53 % | 11,4 % |
2,5-3 | 28 | 11,16 % | 7,25 % |
horší než 3 | 4 | 1,59 % | 1,04 % |
10. Přivyděláváte si při škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 97 | 71,85 % | 25,13 % |
ano, méně než 5 hodin týdně | 26 | 19,26 % | 6,74 % |
ano, více než 5 hodin týdně | 8 | 5,93 % | 2,07 % |
ano, podnikám | 4 | 2,96 % | 1,04 % |
11. Vyděláváte si při škole?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 91 | 36,25 % | 23,58 % |
ano, do 10 hodin týdně | 64 | 25,5 % | 16,58 % |
ano, více než 20 hodin týdně | 51 | 20,32 % | 13,21 % |
ano, 10-20 hodin týdně | 38 | 15,14 % | 9,84 % |
ano, podnikám | 7 | 2,79 % | 1,81 % |
12. Jste kuřák?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 109 | 80,74 % | 28,24 % |
ano | 26 | 19,26 % | 6,74 % |
13. Jste kuřák?
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 209 | 83,27 % | 54,15 % |
ano | 42 | 16,73 % | 10,88 % |
14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
0 | 60 | 44,44 % | 15,54 % |
1-4 | 57 | 42,22 % | 14,77 % |
5-10 | 12 | 8,89 % | 3,11 % |
více než 15 | 4 | 2,96 % | 1,04 % |
10-15 | 2 | 1,48 % | 0,52 % |
15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-4 | 121 | 48,21 % | 31,35 % |
0 | 59 | 23,51 % | 15,28 % |
5-10 | 49 | 19,52 % | 12,69 % |
10-15 | 12 | 4,78 % | 3,11 % |
více než 15 | 10 | 3,98 % | 2,59 % |
16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 18, ne → otázka č. 20].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 112 | 82,96 % | 29,02 % |
ne | 23 | 17,04 % | 5,96 % |
17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 19, ne → otázka č. 21].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 206 | 81,75 % | 53,37 % |
ne | 46 | 18,25 % | 11,92 % |
18. Jak pozitivně a jak negativně?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
člověk má jiné hodnoty pro trávení času
Dobrý vývoj vztahu nás může motivovat a donutit nás učit se. Avšak většinou ovlivní negativně, škola pro nás přestane být takovou prioritou.
Chodim s 45 letym typanem a pozitivně ovlivňuje můj prospěch, když přinesu špatnou známku, nekoupí mi zmrzlinu
Jak kdy... Když vztah skřípe, je velmi stresující, což se může projevit na prospěchu.
Je to povolený doping který umí skvěle zlepšit náladu, naladit mozek na lepší vlny... :) Na druhou stranu být na někoho nasrán a naučit se do školy nebo se nechat vyzkoušet, to nedopadá dobře :D
Jsem na mobilu s pidi klávesnici
když mě bude partner podporovat, rozhodně se mi bude dařit lépe, než kdyby ne.
lepší nálada,míň času na učení
Motivace Rozptylování
negativně - méně času na učení, méně soustředění pozitivně - odbourávání stresu
Negativně - menší soustředěnost, méně času ...
Negativně, méně se učím
Nechceme být před tím druhým za hlupáka, méně času na studium
P:lepší motivace k učení N:méně času na učení
Pokud je vztah v pořádku tak se lépe učím a naopak
pozitivně - mohou nás motivovat ale způsobují mnohdy nesoustředěnost, nedostatek času
pozitivně - možná je motivace negativně - nechuť k učení, "radši budu s ní/m, než se učit"
Pozitivne - pritelkyne me uci matiku Negativne - nez se ucit, tak radsi travit cas s pritelkyni :-)
Pozitivně - Přítel (popř. kluk) Vás může povzbudit nebo Vás třeba i doučit. Negativně - Můžete být stále zamyšlení a nedávat pozor. Být stále se svým partnerem/kou a nemít čas se učit.
pozitivně - snažíme se před tím druhým nevypadat blbě a tak se snažíme negativně - více času trávíme s partnerem než s knihami
pozitivně - zlepšovat náladu a celkově pohled na svět negativně - méně času na učení
pozitivně : chci příteli ukázat že umím a že ho dám do kapsy negativně: netuším nestalo se mi to
Pozitivne mi muze poci s ucenim nebo me motivovay a inspirovat na druhou stranu vztah zabira dost casu a kompromisu
Pozitivně míň stresu,ale negativně naopak víc stresu(ono se to ve výsledku vynuluje),ale obrovská výhoda je psychická podpora.
Pozitivně tak, že nás partner může vést k učení, motivovat, případně nám pomáhat. Negativně tak, že s partnerem trávíme tolik času, že se ani nestihneme věnovat přípravě do školy.
pozitivně určitě - partner dokáže podržet při těžších zkoužkách negativně také - krize ve vztahu se mi promítá do prospěchu
Pozitivně- Pokud mi udělá radost přítel, mám více chuti do života a tím pádem i do učení Negativně- Pokud se pohádáme, už vůbec se mi nechce učit.
pozitivně-když se nehádáme, jde mi všechno skvělě negativně-když to není zrovna ok, tak někdy pozoruji, že se nesoustředím a mám vztek a tak mi to učení nějak nejde..
pozitivně: diskutuji na odborné téma s partnerem/vyměňujeme si názory/předháníme se, kdo a co ví (víc a líp ;) ) negativně: po hádce či špatné náladě mezi námi, nemám chuť pracovat a přemýšlet nad daným tématem ve škole
pozitivně: mnohem víc kreativního myšlení; povzbuzování a morální podpora partnera negativně: čas na učení občas trávím s partnerem
pozitivně: pokud mě partner podporuje a obecně vztah funguje a činí mě šťastnou, dává mi to energii do učení a řešení povinností a problémů. negativně: na druhou stranu skvělý vztah může mou pozornost od studia odvádět, + pokud vztah nefunguje, jsem v depresi a nemám náladu řešit studium
psychická podpora úbytek času
rozptýlení, nedostatek času na školu, změny v citovém rozpoložení
rozptyluje mě to od učení
Řekla bych, že pozitivně nijak, negativně zvýšením roztržitosti, nepozornosti
snažíme se vyrovnat partnerovi/ partnerce
Spíše pozitivně
spíše pozitivně
Záleží na spokojenosti partnerů ve vztahu.
19. Jak pozitivně a jak negativně?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
+ nálada - čas
Ať už se jedná o partnerský vztah, tak člověka rozhodně ovlivní pohoda, porozumění pozitivně, naopak hádky, neshody, rozchod negativně. Vliv mají také podobně vztahy s přáteli a rodinou.
Dobré vztahy = dobrá nálada = větší chuť věnovat se dalším věcem (právě i studiu). Platí i naopak.
dokáží motivovat blízkého člověka proto, že on takové vzdělání má - pozitivní nutnost studovat daleko od sebe - vede až k ukončení studia - negativní
jsou-li vztahy příznivé, pozitivně (lépe se člověku učí, je méně stresovaný), jsou-li nepříznivé, opak
když je vztah harmonický tak pozitivně
když jsou vztahy dobré, může to fungovat jako motivace, člověk má víc energie, naopak když vztahy nefungují dobře, tak se to určitě může negativně projevit v prospěchu
Když má člověk dobrý vztah, mám dobré všechno. A naopak. To je snad zbytečná otázka, což? :-)
Málo času na učení
Méně času na učení
mohou poskytnout motivaci či naopak zabírat čas
motivace mít dobré výsledky vs. investování času do učení namísto času s partnerem
Motivace, timemanagement
Negativně
Negativne
Negativně
negativně
negativne - mene casu na studium
Negativně - méně času, menší soustředěnost - ovlivnování nálady.
Negativně - obírají člověka o volný čas a myšlenky směřují jiným směrem.
Negativně - udělám si čas raději na přítelkyni, než na školu. To samé platí v práci - raději si vydělám, než se učím do školy - ale zase vím, že škola je důležitá - tak se snažím vždy před zápočty si vzít volno a učit se na ně, to samé u zkoušek. Pozitivně v tom, že mě přítelkyně při studiu psychicky podporuje.
negativně - ztráta času, pozitivně - opisování domácích úkolů
Negativně v případě problémů - nemožnost se soutředit, atd. Pozitivně - dotyčný mě může nutit spíše něco dělata motivovat :)
negativně- škola není na prvním místě, musím se starat o společnou domáctnost pozitivně- podpora partnera
Negativně, například když bydlíte s někým, kdo se k Vám přes všechnu snahu chová nepřátelsky, špatně se Vám pak spí, přes den podáváte menší výkon kvůli nevyspalosti atd. a možná pak kvůli tomu trávíte více času relaxací, než by bylo vhodné při magisterském studiu. Pozitivně třeba tak, že přítomnost hypotetického spolubydlícího, který se k Vám chová přátelsky, slušně a s respektem může sama o sobě pomoci zvládat stresové situace. .. http://www.ted.com/talks/kelly_mcgonigal_how_to_make_stress_your_friend?utm_content=awesm-publisher&utm_medium=on.ted.com-static&utm_campaign=&utm_source=facebook.com&awesm=on.ted.com_UpsideOfStress
Negativně: více času trávení s druhou polovičkou Pozitivně: všechno rychle udělat a pak mít čas na drahou polovičku
nemohu se soustředit partner může motivovat
nevím
Obecně nálada nebo psychické rozpoložení může mít vliv na soustředění, schopnost učit se atd.
oboje
Obojí, někdy mi může přítel pomoci s učením, ale kdybychom se dejme tomu rozešli, nebo něco nebylo v pořádku, tak bych na učení neměla pomyšlení a prospěch by byl horší.
Ovlivnuji pouze pozitivně, je psychicka pohoda a harmonie.
podle toho jestli vstah končí nebo začíná
Pokud jsem šťastná, líp se soustředím na školu. Když se se mnou rozešel přítel před zkouškami, prospěch byl mimo.
pokud se člověk chytne špatné party, jde to z kopce, pokud má jiného jako vzor, tak pozitivně, snaží se
pokud se ve vztahu nedaří, odrazí se to i na náladě atd.
Pokud se vše daří a ve vztahu jsem šťastná, pak určitě pozitivně. Pokud je tomu naopak, ovlivňují ho negativně.
Pozitiva: podpora, jak partnera, tak rodiny, případná pomoc s látkou Negativa: pokud jsme v nějaké nepohodě, určitě více přemýšlím nad vzniklým problémem a méně se soustředím na zkoušky
Pozitivně
Pozitivně - dobré vztahy a dobrá nálada = lepší soustředění na studium Negativně - hádky a neshody odvádějí pozornost od studia, od docházky
Pozitivně - dobré vztahy motivují k vyššímu výkonu ve studiu. Negativně - při problémech ve vztazích nebývá nálada na učení
Pozitivně - dobré vztahy s lidmi dokáží výkon zvýšit, neboť šťastný člověk má větší úspěch. Negativně - ubírání času, případně stres při vztahových problémech.
pozitivně - motivace (v mém případě co nejrychleji úspěšně dodělat školu a odstěhovat se za partnerem do ciziny). negativně - pokud dáváte partnerovi přednost před učením
Pozitivně - motivace, negativně - nefungující vztah/špatné období mohou mít vliv na nesoustředěnost
pozitivně - motivace, chuť do učení negativně - buď odvádění pozornosti při přehnané intenzitě vztahů nebo ztráta motivace např. při ztrátě vztahu
pozitivně - pocit štěstí a radosti, psychická pohoda negativně - méně času, rozptylování od studia
pozitivně - podpora od partnera negativně - nedostatek času na učení
Pozitivně - pokud doma či v partnerském vztahu panuje zejména harmonie a porozumění, méně se stresuji a prospěch je lepší, rodina i partner mě podporují. Negativně - pokud prožívám nějaké složitější období v rodině či s partnerem (hádky, řešení nevěry, rozchod, problémy rodiny - kterých jsem přímým svědkem nebo je musím řešit), pak nemám tolik motivace do učení a klid, který potřebuji a můj prospěch se horší.
Pozitivně - pomoc při vysvětlování, povídání si o tématu - více si pak pamatuji. Někdy mi přítel naprogramuje aplikaci pro zapamatování si nějakých obrázků/slovíček apod. Negativně - méně času na školu
pozitivně - pravidelný sex = větší pohoda :D, celkový větší klid negativně - méně času ke studiu (lepší je čas strávený s přítelem), v případě vážnějších problémů ve vztahu mohou vzniknout problémy i ve vzdělávání
pozitivně - sebevědomí negativně - čas
pozitivně - větší zapálení a důvod snaživosti negativně - člověk může být stažen do špatné skupinky lidí
Pozitivně = spokojenost se životem, lepší výkony Negativně = myslím na jiný věci, než bych měl ;)
Pozitivně co se motivace týče (chci být chválen :)), negativně v oblasti píle, svědomitosti a volného času.
pozitivně svou podporou a pomocí, negativně nedostatkem času v důsledku věnování se blízké osobě.
Pozitivně, když je všechno doma i s přítelem v pořádku, protože se cítím bezpečně a můžu věnovat čas učení, jde mi to i lépe, když jsem dobře naladěná. Pokud je něco v nepořádku, tak musím všechny myšlenky věnovat tomu, jak to spravit a na učení nezbývá místo, navíc jsem pak unavená a ani to nejde.
Pozitivne, zklidni cloveka
Pozitivně: dobré rodinné vztahy/prostředí - lepší koncentrace Negativně: hádky, rozchody
pozitivně: mé známky se zlepší a nebo zůstanu na svém ,,standartu" negativně: zhoršení
Pozitivně: motivace mít se s partnerkou v budoucnu dobře Negativně: čas
pozitivně: motivace, stabilní prostředí, celková spokojenost negativně: méně času, horší soustředění
Pozitivně: opora Negativně: hádky
pozitivní i negativní motivací ke studiu, emoční labilita ve chvílích, kdy jsou vztahy narušeny, určitě může prospěch narušit
Pozitivní motivace při podpoře partnera a naopak
Pozitivní: Odhodlání pokčarovat ve studiu/studovat, snažit se zlpepšovat a nebýt za hlupáka Negativně: Touha být raději s partnerem než ve škole, v případě špatných vztahů nechuť se učit
pozotivně- podpora negativně- méně času
pozv. - úspěchem, vše jde líp neg. - neúspěch, nesoustředěnost..
pratele mi se studiem pomahaji, kdyz se mi nedari ve vztazich tak se to odrazi na moji praci ve skole (hur se soustredim, ztracim motivaci neco delat)
S holkou jsem víc v klidu a nemám tolik stresu Negativně? Asi nijak
sex mě povzbudí ke studiu musím si hlídat jestli mě nepodvádí a to stojí čas
Spíše negativně - nesoustředění (ať již při pozitivním nebo negativním vývoji vztahu). Leda dlouhodobý již stabilizovaný vztah může mít pozitivní efekt (plánování budoucnosti, finanční zajištění rodiny apod..)
stres, natlak negativne, povzbuzovani, podpora pozitivne
stres, nedostatek času, nebo naopak podpora, pomoc
špatné vztahy mě stresují, dobré nabíjí
špatné vztahy= nesoustředěnost, horší zvládání školního stresu dobré vztahy= pohoda a snadnější zvládání stresových situací
tak i tak
to je blbě položená otázka, hrozně obecná
to záleží na povaze vztahů, která není specifikována - je-li myšlen milostný vztah, pak pozitivně, pokud partner(ka) podporuje vzdělávání nebo se přímo či nepřímo účastní na vzdělávání a negativně, že většinou dá každý přednost trávení volného času s partnerem(kou) místo přípravy ke studiu
Ve spokojeném vztahu mám oporu v partnerovi, rodině. V případě problémů ve vztazích se hůře soustředím.
Vztah bere čas, ale zase poskytuje zpestření a relax.
zabiraji cas-spíse negativne, pozitivne jedine ak na necem pracujeme spolu
záleží na člověku, jestli obětuje školu lásce nebo lásku škole :P
žere to čas a myšlenky- to negativně chci vzpadat chytře- to pozitivně
20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ne | 43 | 31,85 % | 11,14 % |
2-3x týdně | 38 | 28,15 % | 9,84 % |
přibližně 1x týdně | 28 | 20,74 % | 7,25 % |
častěji | 26 | 19,26 % | 6,74 % |
21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
přibližně 1x týdně | 83 | 33,07 % | 21,5 % |
ne | 75 | 29,88 % | 19,43 % |
2-3x týdně | 66 | 26,29 % | 17,1 % |
častěji | 27 | 10,76 % | 6,99 % |
22. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-3 hodiny denně | 61 | 45,19 % | 15,8 % |
4-6 hodin denně | 50 | 37,04 % | 12,95 % |
7 a více hodin denně | 19 | 14,07 % | 4,92 % |
méně než 1 hodinu denně | 5 | 3,7 % | 1,3 % |
23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-3 hodiny denně | 103 | 41,04 % | 26,68 % |
4-6 hodin denně | 100 | 39,84 % | 25,91 % |
7 a více hodin denně | 37 | 14,74 % | 9,59 % |
méně než 1 hodinu denně | 11 | 4,38 % | 2,85 % |
24. Ve volném čase na počítači nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
trávím čas na Facebooku | 91 | 67,41 % | 23,58 % |
sleduji filmy a seriály | 80 | 59,26 % | 20,73 % |
sleduji YouTube | 67 | 49,63 % | 17,36 % |
hraji hry | 38 | 28,15 % | 9,84 % |
trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.) | 33 | 24,44 % | 8,55 % |
porno | 2 | 1,48 % | 0,52 % |
poslouchám hudbu | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
Instagram, Twitter | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
využívám pro studium | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
pracuji, studuji | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
učím se programovat | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
trávím čas na fb, ale tím způsobem, žeho mám jen zaplý a jdu k němu jen, když slyším, že mi někdo napsal | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
tvořím grafiku | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
Čtu si články na témata, která mě zajímají. | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
Živě.cz ; Idnes.cz | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
Dělám věci do školy. | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
učím se | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
vyplňuji dotazníky | 1 | 0,74 % | 0,26 % |
25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sleduji filmy a seriály | 173 | 68,92 % | 44,82 % |
trávím čas na Facebooku | 157 | 62,55 % | 40,67 % |
sleduji Youtube | 73 | 29,08 % | 18,91 % |
hraji hry | 68 | 27,09 % | 17,62 % |
trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.) | 38 | 15,14 % | 9,84 % |
studuji | 2 | 0,8 % | 0,52 % |
Čtu zprávy | 2 | 0,8 % | 0,52 % |
porno | 2 | 0,8 % | 0,52 % |
pracuji na fotografiích | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
zpravodajské servery | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Píši | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čítam | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Dělám seminárky, učím se | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
fark.com | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu články | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
porno:-), ekonomicke blogy, TED | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
trávím na diskuzních forech a debatou s přátely a rodinou | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
jak kdy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
hledám různé informace | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Čtu vědeckou literaturu, diskutuji o současných problémech | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
idnes.cz | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
zpracovávám si poznámky ze školy, čtu blogy nebo články, vyplňuju dotazníky | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
sleduji zpravodajské servery | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
s prateli, venku | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu blogy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu zpravodajství, novinky z oblasti vědy,... | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu si, vdělávám se | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
počítač využívám pouze k pracovním účelům | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Novinky, odborné zájmové stránky | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
vyřizuji emaily, hledám informace k mým zájmům | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu fóra a články, které mě zajímají | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
stránky o módě | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
sexy stránky | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
ve volném čase projdu pár oblíbených stránek, jinak na počítači trávím prací či studiem dlouhou dobu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu zpravodajsví | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
pracuji | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu zprávy, hledám informace | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
pracuji - bohužel | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Surfuji po internetu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
studium, příprava do školy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
PubMed | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
programuji | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
domácí příprava do školy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
hard core porno | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
pročítám články, vhodné ke studiu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
psaní blogu, čtení mediálních zpráv, vzdělávání, hledání podkladů pro své školní práce, hledání zajímavých receptů | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
dělám do školy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
skype | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu zprávy a politické komentáře | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
prohlížím fóra, burzy, auto.cz - normální věci - bože co je to 9GAG, Pinterest, atd.? to sem nikdy neslyšel! | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
brouzdám | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
píšu věci do školy | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
čtu knihy, sportuji | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
vyhledávám informace z oblastí mého zájmu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
na skypu,píšu seminárky, čtu informace ke studiu a i různé blbinky | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
nemám moc volný čas, FB mám zaplý při psaní seminárek,... | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
email, práce do školy, zjišťování informací | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Věnuji se úpravám fotek - retuše. | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
- | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
priprava na vyuku,plneni ukolu | 1 | 0,4 % | 0,26 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.