Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co ovlivňuje školní prospěch?

Co ovlivňuje školní prospěch?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Anna Genserová
Šetření:29. 03. 2014 - 10. 04. 2014
Počet respondentů:386
Počet otázek (max/průměr):25 / 14.32
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:80,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:21
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-4 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

prosím Vás o vyplnění krátkého dotazníku na téma "Co ovlivňuje školní prospěch?". Z výsledků budu pro své spolužáky na společenskovědním semináři tvořit prezentaci, která bude mimojiné hodnocená jako ústní zkoušení.

Tento dotazník je vhodný pro všechny studenty, hlavně středoškoláky a vysokoškoláky, a neměl by Vám zabrat více než 10 minut.

Předem děkuji za vyplnění. :)

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena25165,03 %65,03 %  
muž13534,97 %34,97 %  

Graf

2. Věk

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-2311028,5 %28,5 %  
15-189825,39 %25,39 %  
24 a více9524,61 %24,61 %  
19-206917,88 %17,88 %  
méně než 15143,63 %3,63 %  

Graf

3. Nejvyšší dosažené vzdělání matky

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou17545,34 %45,34 %  
vysokoškolské10928,24 %28,24 %  
vyučena7018,13 %18,13 %  
základní328,29 %8,29 %  

Graf

4. Nejvyšší dosažené vzdělání otce

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
středoškolské s maturitou12833,16 %33,16 %  
vysokoškolské12432,12 %32,12 %  
vyučen12331,87 %31,87 %  
základní112,85 %2,85 %  

Graf

5. Studuji

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [základní školuotázka č. 6, střední školu/gymnáziumotázka č. 6, vysokou školuotázka č. 7].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vysokou školu25165,03 %65,03 %  
střední školu/gymnázium11930,83 %30,83 %  
základní školu164,15 %4,15 %  

Graf

6. Který obor plánujete studovat na VŠ?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
humanitní obory: politologie, sociologie, filosofie, historie apod.5137,78 %13,21 %  
medicína, farmacie, biologie, chemie apod.3525,93 %9,07 %  
technické obory: architektura, stavitelství, matematika, fyzika, informatika apod.3022,22 %7,77 %  
ekonomické obory2619,26 %6,74 %  
neplánuji studovat na VŠ1611,85 %4,15 %  
právo1511,11 %3,89 %  
cizí jazyky21,48 %0,52 %  
umělecké obory21,48 %0,52 %  
ještě nevím10,74 %0,26 %  
Pedagogika10,74 %0,26 %  
herectví10,74 %0,26 %  
umělecký 10,74 %0,26 %  
multimédia10,74 %0,26 %  
móda10,74 %0,26 %  
modni navrharstvi10,74 %0,26 %  
anglistika10,74 %0,26 %  
psychologie10,74 %0,26 %  
zemědělství10,74 %0,26 %  
žurnalistika10,74 %0,26 %  

Graf

7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „souhlasím”, „spíše souhlasím”, „nevím”, „spíše nesouhlasím” a „nesouhlasím”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
souhlasím10240,64 %26,42 %  
spíše souhlasím9236,65 %23,83 %  
spíše nesouhlasím2811,16 %7,25 %  
nevím239,16 %5,96 %  
nesouhlasím62,39 %1,55 %  

Graf

8. Průměr mých známek ve škole je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1,5-23928,89 %10,1 %  
2-2,53324,44 %8,55 %  
1-1,53324,44 %8,55 %  
2,5-32014,81 %5,18 %  
3-3,564,44 %1,55 %  
3,5-432,22 %0,78 %  
horší než 410,74 %0,26 %  

Graf

9. Průměr mých známek ve škole je

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
2-2,59738,65 %25,13 %  
1,5-27831,08 %20,21 %  
1-1,54417,53 %11,4 %  
2,5-32811,16 %7,25 %  
horší než 341,59 %1,04 %  

Graf

10. Přivyděláváte si při škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9771,85 %25,13 %  
ano, méně než 5 hodin týdně2619,26 %6,74 %  
ano, více než 5 hodin týdně85,93 %2,07 %  
ano, podnikám42,96 %1,04 %  

Graf

11. Vyděláváte si při škole?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne9136,25 %23,58 %  
ano, do 10 hodin týdně6425,5 %16,58 %  
ano, více než 20 hodin týdně5120,32 %13,21 %  
ano, 10-20 hodin týdně3815,14 %9,84 %  
ano, podnikám72,79 %1,81 %  

Graf

12. Jste kuřák?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10980,74 %28,24 %  
ano2619,26 %6,74 %  

Graf

13. Jste kuřák?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne20983,27 %54,15 %  
ano4216,73 %10,88 %  

Graf

14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?

1 jednotka = 1 velké pivo nebo 2 dcl vína nebo 1 panák tvrdého alkoholu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
06044,44 %15,54 %  
1-45742,22 %14,77 %  
5-10128,89 %3,11 %  
více než 1542,96 %1,04 %  
10-1521,48 %0,52 %  

Graf

15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?

1 jednotka = 1 velké pivo nebo 2 dcl vína nebo 1 panák tvrdého alkoholu

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-412148,21 %31,35 %  
05923,51 %15,28 %  
5-104919,52 %12,69 %  
10-15124,78 %3,11 %  
více než 15103,98 %2,59 %  

Graf

16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 18, neotázka č. 20].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano11282,96 %29,02 %  
ne2317,04 %5,96 %  

Graf

17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 19, neotázka č. 21].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano20681,75 %53,37 %  
ne4618,25 %11,92 %  

Graf

18. Jak pozitivně a jak negativně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

člověk má jiné hodnoty pro trávení času

Dobrý vývoj vztahu nás může motivovat a donutit nás učit se. Avšak většinou ovlivní negativně, škola pro nás přestane být takovou prioritou.

Chodim s 45 letym typanem a pozitivně ovlivňuje můj prospěch, když přinesu špatnou známku, nekoupí mi zmrzlinu

Jak kdy... Když vztah skřípe, je velmi stresující, což se může projevit na prospěchu.

Je to povolený doping který umí skvěle zlepšit náladu, naladit mozek na lepší vlny... :) Na druhou stranu být na někoho nasrán a naučit se do školy nebo se nechat vyzkoušet, to nedopadá dobře :D

Jsem na mobilu s pidi klávesnici

když mě bude partner podporovat, rozhodně se mi bude dařit lépe, než kdyby ne.

lepší nálada,míň času na učení

Motivace Rozptylování

negativně - méně času na učení, méně soustředění pozitivně - odbourávání stresu

Negativně - menší soustředěnost, méně času ...

Negativně, méně se učím

Nechceme být před tím druhým za hlupáka, méně času na studium

P:lepší motivace k učení N:méně času na učení

Pokud je vztah v pořádku tak se lépe učím a naopak

pozitivně - mohou nás motivovat ale způsobují mnohdy nesoustředěnost, nedostatek času

pozitivně - možná je motivace negativně - nechuť k učení, "radši budu s ní/m, než se učit"

Pozitivne - pritelkyne me uci matiku Negativne - nez se ucit, tak radsi travit cas s pritelkyni :-)

Pozitivně - Přítel (popř. kluk) Vás může povzbudit nebo Vás třeba i doučit. Negativně - Můžete být stále zamyšlení a nedávat pozor. Být stále se svým partnerem/kou a nemít čas se učit.

pozitivně - snažíme se před tím druhým nevypadat blbě a tak se snažíme negativně - více času trávíme s partnerem než s knihami

pozitivně - zlepšovat náladu a celkově pohled na svět negativně - méně času na učení

pozitivně : chci příteli ukázat že umím a že ho dám do kapsy negativně: netuším nestalo se mi to

Pozitivne mi muze poci s ucenim nebo me motivovay a inspirovat na druhou stranu vztah zabira dost casu a kompromisu

Pozitivně míň stresu,ale negativně naopak víc stresu(ono se to ve výsledku vynuluje),ale obrovská výhoda je psychická podpora.

Pozitivně tak, že nás partner může vést k učení, motivovat, případně nám pomáhat. Negativně tak, že s partnerem trávíme tolik času, že se ani nestihneme věnovat přípravě do školy.

pozitivně určitě - partner dokáže podržet při těžších zkoužkách negativně také - krize ve vztahu se mi promítá do prospěchu

Pozitivně- Pokud mi udělá radost přítel, mám více chuti do života a tím pádem i do učení Negativně- Pokud se pohádáme, už vůbec se mi nechce učit.

pozitivně-když se nehádáme, jde mi všechno skvělě negativně-když to není zrovna ok, tak někdy pozoruji, že se nesoustředím a mám vztek a tak mi to učení nějak nejde..

pozitivně: diskutuji na odborné téma s partnerem/vyměňujeme si názory/předháníme se, kdo a co ví (víc a líp ;) ) negativně: po hádce či špatné náladě mezi námi, nemám chuť pracovat a přemýšlet nad daným tématem ve škole

pozitivně: mnohem víc kreativního myšlení; povzbuzování a morální podpora partnera negativně: čas na učení občas trávím s partnerem

pozitivně: pokud mě partner podporuje a obecně vztah funguje a činí mě šťastnou, dává mi to energii do učení a řešení povinností a problémů. negativně: na druhou stranu skvělý vztah může mou pozornost od studia odvádět, + pokud vztah nefunguje, jsem v depresi a nemám náladu řešit studium

psychická podpora úbytek času

rozptýlení, nedostatek času na školu, změny v citovém rozpoložení

rozptyluje mě to od učení

Řekla bych, že pozitivně nijak, negativně zvýšením roztržitosti, nepozornosti

snažíme se vyrovnat partnerovi/ partnerce

Spíše pozitivně

spíše pozitivně

Záleží na spokojenosti partnerů ve vztahu.

19. Jak pozitivně a jak negativně?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

+ nálada - čas

Ať už se jedná o partnerský vztah, tak člověka rozhodně ovlivní pohoda, porozumění pozitivně, naopak hádky, neshody, rozchod negativně. Vliv mají také podobně vztahy s přáteli a rodinou.

Dobré vztahy = dobrá nálada = větší chuť věnovat se dalším věcem (právě i studiu). Platí i naopak.

dokáží motivovat blízkého člověka proto, že on takové vzdělání má - pozitivní nutnost studovat daleko od sebe - vede až k ukončení studia - negativní

jsou-li vztahy příznivé, pozitivně (lépe se člověku učí, je méně stresovaný), jsou-li nepříznivé, opak

když je vztah harmonický tak pozitivně

když jsou vztahy dobré, může to fungovat jako motivace, člověk má víc energie, naopak když vztahy nefungují dobře, tak se to určitě může negativně projevit v prospěchu

Když má člověk dobrý vztah, mám dobré všechno. A naopak. To je snad zbytečná otázka, což? :-)

Málo času na učení

Méně času na učení

mohou poskytnout motivaci či naopak zabírat čas

motivace mít dobré výsledky vs. investování času do učení namísto času s partnerem

Motivace, timemanagement

Negativně

Negativne

Negativně

negativně

negativne - mene casu na studium

Negativně - méně času, menší soustředěnost - ovlivnování nálady.

Negativně - obírají člověka o volný čas a myšlenky směřují jiným směrem.

Negativně - udělám si čas raději na přítelkyni, než na školu. To samé platí v práci - raději si vydělám, než se učím do školy - ale zase vím, že škola je důležitá - tak se snažím vždy před zápočty si vzít volno a učit se na ně, to samé u zkoušek. Pozitivně v tom, že mě přítelkyně při studiu psychicky podporuje.

negativně - ztráta času, pozitivně - opisování domácích úkolů

Negativně v případě problémů - nemožnost se soutředit, atd. Pozitivně - dotyčný mě může nutit spíše něco dělata motivovat :)

negativně- škola není na prvním místě, musím se starat o společnou domáctnost pozitivně- podpora partnera

Negativně, například když bydlíte s někým, kdo se k Vám přes všechnu snahu chová nepřátelsky, špatně se Vám pak spí, přes den podáváte menší výkon kvůli nevyspalosti atd. a možná pak kvůli tomu trávíte více času relaxací, než by bylo vhodné při magisterském studiu. Pozitivně třeba tak, že přítomnost hypotetického spolubydlícího, který se k Vám chová přátelsky, slušně a s respektem může sama o sobě pomoci zvládat stresové situace. .. http://www.ted.com/talks/kelly_mcgonigal_how_to_make_stress_your_friend?utm_content=awesm-publisher&utm_medium=on.ted.com-static&utm_campaign=&utm_source=facebook.com&awesm=on.ted.com_UpsideOfStress

Negativně: více času trávení s druhou polovičkou Pozitivně: všechno rychle udělat a pak mít čas na drahou polovičku

nemohu se soustředit partner může motivovat

nevím

Obecně nálada nebo psychické rozpoložení může mít vliv na soustředění, schopnost učit se atd.

oboje

Obojí, někdy mi může přítel pomoci s učením, ale kdybychom se dejme tomu rozešli, nebo něco nebylo v pořádku, tak bych na učení neměla pomyšlení a prospěch by byl horší.

Ovlivnuji pouze pozitivně, je psychicka pohoda a harmonie.

podle toho jestli vstah končí nebo začíná

Pokud jsem šťastná, líp se soustředím na školu. Když se se mnou rozešel přítel před zkouškami, prospěch byl mimo.

pokud se člověk chytne špatné party, jde to z kopce, pokud má jiného jako vzor, tak pozitivně, snaží se

pokud se ve vztahu nedaří, odrazí se to i na náladě atd.

Pokud se vše daří a ve vztahu jsem šťastná, pak určitě pozitivně. Pokud je tomu naopak, ovlivňují ho negativně.

Pozitiva: podpora, jak partnera, tak rodiny, případná pomoc s látkou Negativa: pokud jsme v nějaké nepohodě, určitě více přemýšlím nad vzniklým problémem a méně se soustředím na zkoušky

Pozitivně

Pozitivně - dobré vztahy a dobrá nálada = lepší soustředění na studium Negativně - hádky a neshody odvádějí pozornost od studia, od docházky

Pozitivně - dobré vztahy motivují k vyššímu výkonu ve studiu. Negativně - při problémech ve vztazích nebývá nálada na učení

Pozitivně - dobré vztahy s lidmi dokáží výkon zvýšit, neboť šťastný člověk má větší úspěch. Negativně - ubírání času, případně stres při vztahových problémech.

pozitivně - motivace (v mém případě co nejrychleji úspěšně dodělat školu a odstěhovat se za partnerem do ciziny). negativně - pokud dáváte partnerovi přednost před učením

Pozitivně - motivace, negativně - nefungující vztah/špatné období mohou mít vliv na nesoustředěnost

pozitivně - motivace, chuť do učení negativně - buď odvádění pozornosti při přehnané intenzitě vztahů nebo ztráta motivace např. při ztrátě vztahu

pozitivně - pocit štěstí a radosti, psychická pohoda negativně - méně času, rozptylování od studia

pozitivně - podpora od partnera negativně - nedostatek času na učení

Pozitivně - pokud doma či v partnerském vztahu panuje zejména harmonie a porozumění, méně se stresuji a prospěch je lepší, rodina i partner mě podporují. Negativně - pokud prožívám nějaké složitější období v rodině či s partnerem (hádky, řešení nevěry, rozchod, problémy rodiny - kterých jsem přímým svědkem nebo je musím řešit), pak nemám tolik motivace do učení a klid, který potřebuji a můj prospěch se horší.

Pozitivně - pomoc při vysvětlování, povídání si o tématu - více si pak pamatuji. Někdy mi přítel naprogramuje aplikaci pro zapamatování si nějakých obrázků/slovíček apod. Negativně - méně času na školu

pozitivně - pravidelný sex = větší pohoda :D, celkový větší klid negativně - méně času ke studiu (lepší je čas strávený s přítelem), v případě vážnějších problémů ve vztahu mohou vzniknout problémy i ve vzdělávání

pozitivně - sebevědomí negativně - čas

pozitivně - větší zapálení a důvod snaživosti negativně - člověk může být stažen do špatné skupinky lidí

Pozitivně = spokojenost se životem, lepší výkony Negativně = myslím na jiný věci, než bych měl ;)

Pozitivně co se motivace týče (chci být chválen :)), negativně v oblasti píle, svědomitosti a volného času.

pozitivně svou podporou a pomocí, negativně nedostatkem času v důsledku věnování se blízké osobě.

Pozitivně, když je všechno doma i s přítelem v pořádku, protože se cítím bezpečně a můžu věnovat čas učení, jde mi to i lépe, když jsem dobře naladěná. Pokud je něco v nepořádku, tak musím všechny myšlenky věnovat tomu, jak to spravit a na učení nezbývá místo, navíc jsem pak unavená a ani to nejde.

Pozitivne, zklidni cloveka

Pozitivně: dobré rodinné vztahy/prostředí - lepší koncentrace Negativně: hádky, rozchody

pozitivně: mé známky se zlepší a nebo zůstanu na svém ,,standartu" negativně: zhoršení

Pozitivně: motivace mít se s partnerkou v budoucnu dobře Negativně: čas

pozitivně: motivace, stabilní prostředí, celková spokojenost negativně: méně času, horší soustředění

Pozitivně: opora Negativně: hádky

pozitivní i negativní motivací ke studiu, emoční labilita ve chvílích, kdy jsou vztahy narušeny, určitě může prospěch narušit

Pozitivní motivace při podpoře partnera a naopak

Pozitivní: Odhodlání pokčarovat ve studiu/studovat, snažit se zlpepšovat a nebýt za hlupáka Negativně: Touha být raději s partnerem než ve škole, v případě špatných vztahů nechuť se učit

pozotivně- podpora negativně- méně času

pozv. - úspěchem, vše jde líp neg. - neúspěch, nesoustředěnost..

pratele mi se studiem pomahaji, kdyz se mi nedari ve vztazich tak se to odrazi na moji praci ve skole (hur se soustredim, ztracim motivaci neco delat)

S holkou jsem víc v klidu a nemám tolik stresu Negativně? Asi nijak

sex mě povzbudí ke studiu musím si hlídat jestli mě nepodvádí a to stojí čas

Spíše negativně - nesoustředění (ať již při pozitivním nebo negativním vývoji vztahu). Leda dlouhodobý již stabilizovaný vztah může mít pozitivní efekt (plánování budoucnosti, finanční zajištění rodiny apod..)

stres, natlak negativne, povzbuzovani, podpora pozitivne

stres, nedostatek času, nebo naopak podpora, pomoc

špatné vztahy mě stresují, dobré nabíjí

špatné vztahy= nesoustředěnost, horší zvládání školního stresu dobré vztahy= pohoda a snadnější zvládání stresových situací

tak i tak

to je blbě položená otázka, hrozně obecná

to záleží na povaze vztahů, která není specifikována - je-li myšlen milostný vztah, pak pozitivně, pokud partner(ka) podporuje vzdělávání nebo se přímo či nepřímo účastní na vzdělávání a negativně, že většinou dá každý přednost trávení volného času s partnerem(kou) místo přípravy ke studiu

Ve spokojeném vztahu mám oporu v partnerovi, rodině. V případě problémů ve vztazích se hůře soustředím.

Vztah bere čas, ale zase poskytuje zpestření a relax.

zabiraji cas-spíse negativne, pozitivne jedine ak na necem pracujeme spolu

záleží na člověku, jestli obětuje školu lásce nebo lásku škole :P

žere to čas a myšlenky- to negativně chci vzpadat chytře- to pozitivně

20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4331,85 %11,14 %  
2-3x týdně3828,15 %9,84 %  
přibližně 1x týdně2820,74 %7,25 %  
častěji2619,26 %6,74 %  

Graf

21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přibližně 1x týdně8333,07 %21,5 %  
ne7529,88 %19,43 %  
2-3x týdně6626,29 %17,1 %  
častěji2710,76 %6,99 %  

Graf

22. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hodiny denně6145,19 %15,8 %  
4-6 hodin denně5037,04 %12,95 %  
7 a více hodin denně1914,07 %4,92 %  
méně než 1 hodinu denně53,7 %1,3 %  

Graf

23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-3 hodiny denně10341,04 %26,68 %  
4-6 hodin denně10039,84 %25,91 %  
7 a více hodin denně3714,74 %9,59 %  
méně než 1 hodinu denně114,38 %2,85 %  

Graf

24. Ve volném čase na počítači nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
trávím čas na Facebooku9167,41 %23,58 %  
sleduji filmy a seriály8059,26 %20,73 %  
sleduji YouTube6749,63 %17,36 %  
hraji hry3828,15 %9,84 %  
trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.)3324,44 %8,55 %  
porno21,48 %0,52 %  
poslouchám hudbu10,74 %0,26 %  
Instagram, Twitter10,74 %0,26 %  
využívám pro studium10,74 %0,26 %  
pracuji, studuji10,74 %0,26 %  
učím se programovat10,74 %0,26 %  
trávím čas na fb, ale tím způsobem, žeho mám jen zaplý a jdu k němu jen, když slyším, že mi někdo napsal10,74 %0,26 %  
tvořím grafiku10,74 %0,26 %  
Čtu si články na témata, která mě zajímají. 10,74 %0,26 %  
Živě.cz ; Idnes.cz10,74 %0,26 %  
Dělám věci do školy.10,74 %0,26 %  
učím se10,74 %0,26 %  
vyplňuji dotazníky10,74 %0,26 %  

Graf

25. Ve volném čase na počítači nejčastěji

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sleduji filmy a seriály17368,92 %44,82 %  
trávím čas na Facebooku15762,55 %40,67 %  
sleduji Youtube7329,08 %18,91 %  
hraji hry6827,09 %17,62 %  
trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.)3815,14 %9,84 %  
studuji20,8 %0,52 %  
Čtu zprávy20,8 %0,52 %  
porno20,8 %0,52 %  
pracuji na fotografiích10,4 %0,26 %  
zpravodajské servery10,4 %0,26 %  
Píši10,4 %0,26 %  
čítam10,4 %0,26 %  
Dělám seminárky, učím se10,4 %0,26 %  
fark.com10,4 %0,26 %  
čtu články 10,4 %0,26 %  
porno:-), ekonomicke blogy, TED10,4 %0,26 %  
trávím na diskuzních forech a debatou s přátely a rodinou10,4 %0,26 %  
jak kdy10,4 %0,26 %  
hledám různé informace10,4 %0,26 %  
Čtu vědeckou literaturu, diskutuji o současných problémech10,4 %0,26 %  
idnes.cz10,4 %0,26 %  
zpracovávám si poznámky ze školy, čtu blogy nebo články, vyplňuju dotazníky10,4 %0,26 %  
sleduji zpravodajské servery10,4 %0,26 %  
s prateli, venku10,4 %0,26 %  
čtu blogy10,4 %0,26 %  
čtu zpravodajství, novinky z oblasti vědy,...10,4 %0,26 %  
čtu si, vdělávám se10,4 %0,26 %  
počítač využívám pouze k pracovním účelům10,4 %0,26 %  
Novinky, odborné zájmové stránky10,4 %0,26 %  
vyřizuji emaily, hledám informace k mým zájmům10,4 %0,26 %  
čtu fóra a články, které mě zajímají10,4 %0,26 %  
stránky o módě10,4 %0,26 %  
sexy stránky10,4 %0,26 %  
ve volném čase projdu pár oblíbených stránek, jinak na počítači trávím prací či studiem dlouhou dobu10,4 %0,26 %  
čtu zpravodajsví10,4 %0,26 %  
pracuji10,4 %0,26 %  
čtu zprávy, hledám informace10,4 %0,26 %  
pracuji - bohužel10,4 %0,26 %  
Surfuji po internetu 10,4 %0,26 %  
studium, příprava do školy10,4 %0,26 %  
PubMed10,4 %0,26 %  
programuji10,4 %0,26 %  
domácí příprava do školy10,4 %0,26 %  
hard core porno10,4 %0,26 %  
pročítám články, vhodné ke studiu10,4 %0,26 %  
psaní blogu, čtení mediálních zpráv, vzdělávání, hledání podkladů pro své školní práce, hledání zajímavých receptů10,4 %0,26 %  
dělám do školy10,4 %0,26 %  
skype10,4 %0,26 %  
čtu zprávy a politické komentáře10,4 %0,26 %  
prohlížím fóra, burzy, auto.cz - normální věci - bože co je to 9GAG, Pinterest, atd.? to sem nikdy neslyšel!10,4 %0,26 %  
čtu10,4 %0,26 %  
brouzdám10,4 %0,26 %  
píšu věci do školy10,4 %0,26 %  
čtu knihy, sportuji10,4 %0,26 %  
vyhledávám informace z oblastí mého zájmu10,4 %0,26 %  
na skypu,píšu seminárky, čtu informace ke studiu a i různé blbinky10,4 %0,26 %  
nemám moc volný čas, FB mám zaplý při psaní seminárek,...10,4 %0,26 %  
email, práce do školy, zjišťování informací10,4 %0,26 %  
Věnuji se úpravám fotek - retuše. 10,4 %0,26 %  
-10,4 %0,26 %  
priprava na vyuku,plneni ukolu10,4 %0,26 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 7 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Věk

  • odpověď 15-18:
    • 3.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi právo na otázku 6. Který obor plánujete studovat na VŠ?

5. Studuji

  • odpověď střední školu/gymnázium:
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2,5-3 na otázku 8. Průměr mých známek ve škole je
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi medicína, farmacie, biologie, chemie apod. na otázku 6. Který obor plánujete studovat na VŠ?
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-2,5 na otázku 8. Průměr mých známek ve škole je
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-4 na otázku 14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleduji filmy a seriály na otázku 24. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 12. Jste kuřák?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi častěji na otázku 20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-10 na otázku 14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.) na otázku 24. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi 15-18 na otázku 2. Věk
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 2.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?
  • odpověď vysokou školu:
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-1,5 na otázku 9. Průměr mých známek ve škole je
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5-2 na otázku 9. Průměr mých známek ve škole je
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-2,5 na otázku 9. Průměr mých známek ve škole je
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2,5-3 na otázku 9. Průměr mých známek ve škole je
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, 10-20 hodin týdně na otázku 11. Vyděláváte si při škole?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, do 10 hodin týdně na otázku 11. Vyděláváte si při škole?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, více než 20 hodin týdně na otázku 11. Vyděláváte si při škole?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 11. Vyděláváte si při škole?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 13. Jste kuřák?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 13. Jste kuřák?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-4 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 10-15 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 5-10 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi více než 15 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi souhlasím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše souhlasím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-3x týdně na otázku 21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi častěji na otázku 21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi přibližně 1x týdně na otázku 21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-3 hodiny denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6 hodin denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 7 a více hodin denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 hodinu denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi hraji hry na otázku 25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleduji filmy a seriály na otázku 25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi sleduji Youtube na otázku 25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi trávím čas na Facebooku na otázku 25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.) na otázku 25. Ve volném čase na počítači nejčastěji
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano na otázku 17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 21-23 na otázku 2. Věk
    • 1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi 24 a více na otázku 2. Věk

10. Přivyděláváte si při škole?

  • odpověď ne:
    • 3.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi trávím čas na jiných stránkách (9GAG, Pinterest, Goodreads, Tumblr apod.) na otázku 24. Ve volném čase na počítači nejčastěji

12. Jste kuřák?

  • odpověď ne:
    • 3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi medicína, farmacie, biologie, chemie apod. na otázku 6. Který obor plánujete studovat na VŠ?
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1-1,5 na otázku 8. Průměr mých známek ve škole je
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • zobrazit další souvislosti
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi právo na otázku 6. Který obor plánujete studovat na VŠ?

13. Jste kuřák?

  • odpověď ne:
    • 1.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi 0 na otázku 15. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi častěji na otázku 21. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 1,5-2 na otázku 9. Průměr mých známek ve škole je
    • zobrazit další souvislosti
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 hodinu denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi 4-6 hodin denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

  • odpověď ano:
    • 3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi ano, méně než 5 hodin týdně na otázku 10. Přivyděláváte si při škole?
    • 3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 2-2,5 na otázku 8. Průměr mých známek ve škole je

17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

  • odpověď ano:
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi spíše nesouhlasím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi nevím na otázku 7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia
    • 1.7x vetší pravděpodobnost při odpovědi méně než 1 hodinu denně na otázku 23. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání matky

4. Nejvyšší dosažené vzdělání otce

5. Studuji

6. Který obor plánujete studovat na VŠ?

7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia

8. Průměr mých známek ve škole je

10. Přivyděláváte si při škole?

11. Vyděláváte si při škole?

12. Jste kuřák?

14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?

16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

22. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

24. Ve volném čase na počítači nejčastěji

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Věk

3. Nejvyšší dosažené vzdělání matky

4. Nejvyšší dosažené vzdělání otce

5. Studuji

6. Který obor plánujete studovat na VŠ?

7. Jsem spokojený/spokojená s výběrem oboru studia

8. Průměr mých známek ve škole je

10. Přivyděláváte si při škole?

11. Vyděláváte si při škole?

12. Jste kuřák?

14. Kolik jednotek alkoholu přibližně vypijete za týden?

16. Myslíte že partnerské vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

17. Myslíte že vztahy mohou ovlivňovat Váš prospěch?

20. Věnujete se pravidelně nějakému sportu?

22. Kolik volného času trávíte na počítači, na mobilu, u televize?

24. Ve volném čase na počítači nejčastěji

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Genserová, A.Co ovlivňuje školní prospěch? (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://co-ovlivnuje-skolni-prospech.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.