Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co pro vás znamená prémiovost?

Co pro vás znamená prémiovost?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Jirka Novák
Šetření:16. 05. 2022 - 30. 05. 2022
Počet respondentů:64
Počet otázek (max/průměr):10 / 5.63
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:42,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:10
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Hezký den, rád bych se Vás zeptali na pár otázek na téma prémiovost.

Díky a hezký den,

Jirka Novák

Odpovědi respondentů

1. Co se vám vybaví, když se řekne PREMIUM?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Výjimečnost26,06 %3,13 %  
Prémie - dodatečný benefit za úplatu13,03 %1,56 %  
Nadstandard13,03 %1,56 %  
snaha tahat z lidí peníze13,03 %1,56 %  
reklamní tah13,03 %1,56 %  
Něco, co každý nemá13,03 %1,56 %  
Prémiová kvalita13,03 %1,56 %  
reklamní trik13,03 %1,56 %  
něco lepšího13,03 %1,56 %  
předražené13,03 %1,56 %  
ostatní odpovědi Předražená věc.
Delikan
hra, ležák
Vyšší kvalita a cena
Něco extra
vyšší cena za nic (žádná přidaná hodnota oproti ne-premium)
pivo Litovel Premium
Něco. co se vyhraje, co je přidáno jako pozornost k nákupu
benzínka
Něco mě "namíru", něco co je vyjímečné
beru to jako oznámení že je to drahé bez reálného opodstatnění
Nadstandart
něco dražšího než standart a snad i kvalitnějšího
Něco navíc, lepší, kvalitnější, VIP
něco, co má vyšší kvalitu
Něco navíc
Kvalitní, luxusní
Dříve něco nadstandardního, dnes něco třeba i zbytečně zpoplatněného.
drahé
kvalitnější
Mít něco lepšího než ostatní.
drahé věci
2266,67 %34,38 % 

Graf

2. Co se vám vybaví, když se řekne LUXUS ?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přepych39,09 %4,69 %  
Drahé26,06 %3,13 %  
Nadstandard, pohodlí, bohatství13,03 %1,56 %  
Vyšší nadstandard13,03 %1,56 %  
snaha tahat z lidí ještě víc peněz13,03 %1,56 %  
zbytečnost13,03 %1,56 %  
Zbytečné věci, které jsou ale příjemné13,03 %1,56 %  
Kvalita, krása, úroveň a noblesa.13,03 %1,56 %  
vysoký poměr cena/výkon13,03 %1,56 %  
Moc předražené13,03 %1,56 %  
ostatní odpovědi Extrémní krása
Lexus.
RX 6950 XT
skvělé výběrové potraviny
Nedostupnost
Kvalitní
Lexus (na základě slovní podobnosti)
Drahý, nadstandardní
kozatá týpka z reklamy na podprsenky z 80. let
Něco, co je drahé a kvalitní nebo od známé značky
zlatá WC mísa
drahé věci a zážitky
Nadbytek, nejvyšší úroveň (např kvalita, materiál, design)
něco, co je velice drahé
luxus
kvalita
Lepší než nadstandard.
Veľký byt vo vysokej budove s presklenými stenami a vkusným nábytkom; drahé vyleštené auto; raňajky v rezorte s krásnym výhľadom na more (grécke Santorini)
drahá věc
Luxusní dovolená a luxusní nábytek a bydlení celkově.
2060,61 %31,25 % 

Graf

3. Co se vám vybaví, když se řekne prémiový zážitek?

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Dovolená2539,06 %39,06 %  
nic34,69 %4,69 %  
Exluzivní prožitek, který se nepoštěstí každému11,56 %1,56 %  
Nadstandardní zážitek11,56 %1,56 %  
klid a vše jak má být, to je prémiový zážitek11,56 %1,56 %  
Že někdo chce nalákat na kvalitní služby zákazníkům, které by ale měly být samozřejmostí11,56 %1,56 %  
Vysoce kvalitní zážitek. 11,56 %1,56 %  
nic moc za hodně peněz11,56 %1,56 %  
zážitek tak nějak navíc, nad plán11,56 %1,56 %  
to, co mám rád11,56 %1,56 %  
ostatní odpovědi marketing
Výjimečný zážitek omezeně dostupný
Hovadina, předražená.
Elder Ring a více jak hodina na živu
cestování
Něco co není běžné
nic, nevím co by to mělo znamenat
šméčko na zákazníky
co bych rád
Přemrštěné ceny
Vip zazitek
Orwell a jeho novořeč.
něco, co není možné běžně zažít
Zážitek, který mě obohatí hlavně na duši - něco si uvědomím, poznám krásné místo, zažiji něco jedinečného, něco nového se naučím.
Nevím, tohle slovní spojení jsem zatím neviděl, zatím znám jen prémiové zboží.
Výjimečný
něco předraženého
Zážitek obohacený o další věci které nejsou zahrnuty ve standardu
něco, na co se nezapomíná celý život
vyjimečný zážitek
Něco neobvyklého
wellness, ubytování v luxusním hotelu, divadelní představení ve slavném divadle...
Marketingový slogan nevypovídající nic o realitě.
špeciálny zážitok
Niečo špeciálne, napr. zájazd do neprebádanej krajiny kam nie je ľahké sa dostať
něco lepšího
Takový, který zažije málo kdo.
extrémně drahé
2843,75 %43,75 % 

Graf

4. Co je pro vás prémiový zážitek s přáteli?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nic28,33 %3,13 %  
Koncert či divadelní představení následované večeří v restauraci a diskuzí14,17 %1,56 %  
Povedená hospoda14,17 %1,56 %  
to že vůbec přijedou14,17 %1,56 %  
Divně položená otázka...14,17 %1,56 %  
Kvalitní, lidský a vskutku úžasný zážitek na celý život.14,17 %1,56 %  
s přáteli mám zážitky "normální", nikoliv prémiové14,17 %1,56 %  
Ad 3 s přáteli14,17 %1,56 %  
Oslava.14,17 %1,56 %  
Grupáček14,17 %1,56 %  
ostatní odpovědi Zahrát si karty
lajny koksu, nahý roštěnky, litry Jägermeistera a drifting ve Ferrari
Výlet do zahraničí, nejlépe do hor při východu slunce.
Netuším. Co to má být?
Osobní setkání - posezení, či dokonce výlet/dovolená
viz výše, ale ve společnosti kamarádů
cokoli vyjiimečného
Dobrá zábava
Zajít do divadla.
Nic.
stretnutie, rozhovor, prechádzka v prírode
něco super
Spontální, bláznivé věci
1354,17 %20,31 % 

Graf

5. Která celebrita se Vám vybaví, když se řekne PRÉMIUM?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná1144 %17,19 %  
Žádná, propagaci celebritami automaticky považuji za klamavou reklamu14 %1,56 %  
celerbrity mne nezajímají14 %1,56 %  
Cristiano Ronaldo14 %1,56 %  
Babiš14 %1,56 %  
Jágr14 %1,56 %  
ta kurva Babiš a jeho iDnes14 %1,56 %  
Tony Robbins, Robin Sharma14 %1,56 %  
Beyoncé, michael jackson, nevím, o showbusiness se vůbec nezajímám14 %1,56 %  
Karel Gott14 %1,56 %  
ostatní odpovědi Martina Sáblíková
Karel Gott.
Nikdo. Nesleduji celebrity.
žiadna
Lady gaga.
520 %7,81 % 

Graf

6. Která celebrita se Vám vybaví, když se řekne LUXUS?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná622,22 %9,38 %  
Kim Kardashian27,41 %3,13 %  
Madonna27,41 %3,13 %  
Žádná, celebrity propagují okázalý konzum, nikoliv luxus13,7 %1,56 %  
Žádná, celebrity jsou mnohdy laciné a bez úrovně. 13,7 %1,56 %  
celerbrity mne nezajímají13,7 %1,56 %  
nevím, je jich asi plno13,7 %1,56 %  
politici13,7 %1,56 %  
Kuvajtský šejk13,7 %1,56 %  
Zase Babiš13,7 %1,56 %  
ostatní odpovědi Onasis
Ava Max
Beyonce
G. Clooney
Nevím, nezajímám se
princ William
Nevím.
Nikdo. Nesleduji celebrity.
žiadna
Nicky Minaj.
1037,04 %15,63 % 

Graf

7. Která ZNAČKA se Vám vybaví, když se řekne PREMIUM?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žádná414,29 %6,25 %  
Škoda13,57 %1,56 %  
Žádná, značkovost se podle mého s tímto pojmem neshoduje13,57 %1,56 %  
iděs prémium - čtvrt článku a zbyrek si zaplať13,57 %1,56 %  
benzín13,57 %1,56 %  
Rolls - Royce13,57 %1,56 %  
Krieghoff13,57 %1,56 %  
No ten Delikan13,57 %1,56 %  
Gambrinus13,57 %1,56 %  
BMW 13,57 %1,56 %  
ostatní odpovědi Beluga
pivo Litovel
Shell
Z oblečení cokoliv, co je šité z kvalitních látek tip top na míru, z bydlení cokoliv co je umístěno v naprostém soukromí a přírodě (lesy,voda), z dopravy privátní transfery/lety + např Tesla,
pivo
Magnum
Pro mě to má trochu jiný význam, např nakup hodne za málo... LIDL,
Klasa
Adidas
Chanel.
Nic.
prémiový účet v počítačovej hre
Niečo z teleshoppingu
Tchibo
Mercedes.
1553,57 %23,44 % 

Graf

8. Která ZNAČKA se Vám vybaví, když se řekne LUXUS?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Rolls Royce27,41 %3,13 %  
žádná27,41 %3,13 %  
Cartier27,41 %3,13 %  
Dior13,7 %1,56 %  
Nevím13,7 %1,56 %  
znám lux (vysavač) luxus mi nic neříká13,7 %1,56 %  
mnohahvězdičkový hotel13,7 %1,56 %  
SpaceX13,7 %1,56 %  
Krieghoff13,7 %1,56 %  
Hele kousek od nás pekdy chleba, ale nevím jakou měli značku. Luxus13,7 %1,56 %  
ostatní odpovědi Lexus
Rolex
Karl Lagerfeld
Armani, Burberry, Dior, Dolce a Gabbana, Gucci, Ferrari, Porsche, Lamborghini...
Lexus (slovní podobnost)
Tiffany
Módní značky (oblečení), značky drahých aut (mercedes, audi, bmw, lambo...)
De luxe z Lidlu
Rolls-Royce
Chanel.
Nic. Řeším individuální zakázkovou výrobou, službou.
Fa
Nejaká značka auta
Apple.
1451,85 %21,88 % 

Graf

9. Kolik je vám let?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
47-561425 %21,88 %  
27-361323,21 %20,31 %  
37-461323,21 %20,31 %  
19-26814,29 %12,5 %  
57-6558,93 %7,81 %  
do 1823,57 %3,13 %  
66+11,79 %1,56 %  

Graf

10. Jaké je vaše pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Žena2148,84 %32,81 %  
Muž1841,86 %28,13 %  
Nechci odpovídat36,98 %4,69 %  
Nebinární12,33 %1,56 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

3. Co se vám vybaví, když se řekne prémiový zážitek?

5. Která celebrita se Vám vybaví, když se řekne PRÉMIUM?

9. Kolik je vám let?

10. Jaké je vaše pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

3. Co se vám vybaví, když se řekne prémiový zážitek?

5. Která celebrita se Vám vybaví, když se řekne PRÉMIUM?

9. Kolik je vám let?

10. Jaké je vaše pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Novák, J.Co pro vás znamená prémiovost? (výsledky průzkumu), 2022. Dostupné online na https://co-pro-vas-znamena-premiovos.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.