Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co říkáte na školu

Co říkáte na školu

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Andrre Dominik Sohrabi
Šetření:07. 09. 2014 - 22. 09. 2014
Počet respondentů:25
Počet otázek (max/průměr):9 / 8.96
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:po jedné otázce
Návratnost dotazníků:21 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.03:00
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj moji milí školáci tento test je hlavně pro vás a slouží pouze pro výzkum minesterstva školstvi.
S pozdravem Bc.Sohrabi

Odpovědi respondentů

1. co říkáš na školu

jako co ucitele ukoly vzhled a stav skoly

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

....

Bezva, doufám, ze tam zůstanou po škole pracovat

dobré

fuj

Jaké školy? Záleží na každé jednotlivé konkrétní škole.

jo dobry

Jsem spokojená

Myslím, že někteří učitelé jsou ve svém oboru dobří, ale neumí ho někdy učit. Naopak v mém okolí jsou i učitelé, kteří učí opravdu výborně. Na design školy si zas tak nemůžu stěžovat, ale myslím, že by v mé škole mohlo být i o něco lepší vybavení, třeba i nějaká speciální věc, kterou by se ona škola mohla chlubit. Vím ale, že na to škola tak úplně nemá rozpočet.

nic moc

sdfvasfsa

situace ve školství je čím dál tím horší

Spojena se službami i vzhledem školy

super :)

škola je nově vymalovaná, úkoly zatím moc nejsou, učitelé jsou v pohodě, některé spolužáky nesnáším.

škola je nudná jako každý rok, asi brzo spadne(doufám), protože se opravují jen třídy a jinak hrůza

Učitelé jak kdo, ale většina je v pohodě Ve škole je nebezpečné zábradlí - různé výstupky na které se můžete nabodnout

Učitelé kvalitní, úkoly skoro nemáme a stav školy je velice dobrý

Učitelé na pěst, úkoly nedělám, vzhled a stav školy raději komentovat nebudu..

ujde to

V pohodě

V poradku

Většina učitelů je v pohodě, někteří jsou nesympatičtí a někteří neberou své povolání úplně vážně.. Škola je udržovaná.

vse super

Vzdělání je potřeba a vědomosti člověk uplatní. Většinou však učitelé jistý předmět znechutí, netolerují žáka a vylévají si na něj zlost...

Vzhled a stav školy je vcelku vyhovující, respektive dostačující; snaha vytvořit "příjemné prostředí" pomocí nějakých barev a výzdoby je iracionální, neboť o tom škola není. Úkoly byly, jsou a budou a jsou nedílnou součástí výuky; tvrdit, že "bez úkolů by to bylo lepší", dosti odporuje záměru a zásadám vyučování. Co se učitelů týče, je vše striktně individuální. Z vlastní zkušenosti znám hned několik opravdu vynikajících učitelů, jakož i takové, kteří vyučovanou látku sami skvěle ovládají, avšak nedokáží to studentům "správně" podat, což pak bohužel může vyznívat jako mrhání jejich vědomostmi. Naneštěstí se vždycky najde i nějaký ten pseudo-učitel, co se zcela minul povoláním a vlastně tomu ani pořádně sám nerozumí, ale co s tím nadělat...

2. jakeho si pohlavi

Povinná otázka, respondent musel u každé z nabízených odpovědí určit jedinečné pořadí.

OdpověďPrůměrné pořadíRozptyl
muž1.80.16
žena1.20.16

Graf

3. do ktere chodis tridy

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
8312,5 %12 %  
sedme14,17 %4 %  
septima, gymnázium14,17 %4 %  
sexta14,17 %4 %  
414,17 %4 %  
ctvrtak14,17 %4 %  
4.B14,17 %4 %  
nechodím do žádné, už mám po škole14,17 %4 %  
Čtvrťák na SPŠ14,17 %4 %  
2. ročník SŠ14,17 %4 %  
ostatní odpovědi ......
2. ročník VOŠ
Kvarta
druhák střední
třetí ročník vysoké
asfsafsaf
Jedenáctá (v Česku druhák)
2. navazující magisterské studium
IV.A. (třída nižšího gymnázia)
5. VŠ
Vysoká škola - 2. ročník
Druhák
1250 %48 % 

Graf

4. co bys na skole zmenil

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

......

asdfsafsa

Celkově bych překopala systém školství.

dost věcí

Kantory

Kdyby škola měla peníze, mohla by zapracovat na vybavení. Super by byl bufet, hezčí nábytek, lépe vymalované stěny apod.

maturitu

na školách jako takových nic moc, ale systém by potřeboval zrekonstruovat

nic

nic

Organizaci

spoluzaky

Ucitele

Učit se zábavněji Zkrátit vyučování

učitele,způsob vyučování,vybavení učeben

Učitelku zeměpisu, zábradlí, vstup - máme na kartu, bylo by lepší např. na heslo

Určitě bych chtěla na škole více exkurzí týkající se různých školních předmětů.

V podstatě nic... jenom bych dala fyziku a dějepis jako nepovinné předměty

V zásadě nic.

vedení

Vestibul

víc epraxe

Více praktické části

vse

vsechno

5. chodis do skoly rad

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1248 %48 %  
nevím936 %36 %  
ne416 %16 %  

Graf

6. citis se ve tride dobre

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano1768 %68 %  
ne624 %24 %  
nevím28 %8 %  

Graf

7. jaky je tvuj prumer na vysvedceni

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „výborný”, „chvalitebný”, „dobrý”, „dostatečný” a „nedostatečný”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chvalitebný1040 %40 %  
výborný1040 %40 %  
dobrý416 %16 %  
dostatečný14 %4 %  

Graf

8. citis ze by si na tebe nejaky ucitel zasedl

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano”, „nevím” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne1456 %56 %  
ano728 %28 %  
nevím416 %16 %  

Graf

9. dostavas casto za 5

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne2392 %92 %  
ano28 %8 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Dominik Sohrabi, A.Co říkáte na školu (výsledky průzkumu), 2014. Dostupné online na https://co-rikate-na-skolu.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.