Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co ty a parfém?

Co ty a parfém?

Víte, že... můžete dotazníky vyplňovat i pomocí mobilních aplikací?
K dispozici jsou aplikace pro iPhone, iPad a Android.

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Pavla Knotková
Šetření:03. 03. 2009 - 17. 03. 2009
Počet respondentů:268
Počet otázek (max/průměr):15 / 13.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:54,6 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.02:43
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Ahoj všichni,

Každý z nás má jistě svoji oblíbenou vůni. Cílem našeho průzkumu je zjistit, které vůně se Vám líbí nejvíce, při jakých příležitostech se voníte, kde si vybíráte parfémy atd:-)

Výsledky použijeme do semestrálního projektu na VŠE, jehož cílem je vytvořit a propagovat vlastní parfém. Děkujeme za Váš čas a pomoc. Eva, Líba a Pavla

Odpovědi respondentů

1. Líbí se vám, když ve vašem okolí lidé příjemně voní?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano24694,62 %91,79 %  
je mi to jedno103,85 %3,73 %  
ne31,15 %1,12 %  
nevím10,38 %0,37 %  

Graf

2. Používáte vy osobně toaletní vodu nebo parfém?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano pravidelně21884,17 %81,34 %  
jen při zvláštních příležitostech3413,13 %12,69 %  
nepoužívám72,7 %2,61 %  

Graf

3. Jaké vůně máte nejraději?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
svěží ovocné vůně8834,11 %32,84 %  
mladistvé a energické vůně8432,56 %31,34 %  
květinové vůně4617,83 %17,16 %  
exotické vůně218,14 %7,84 %  
jiné197,36 %7,09 %  

Graf

4. Co vás nejlépe vystihuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Každý den používám toaletní vodu nebo parfém16463,08 %61,19 %  
Voním se podle nálady a chuti5922,69 %22,01 %  
Voním se, když se jdu bavit do společnosti (kino, diskotéka...)2810,77 %10,45 %  
Není mi príjemné být navoněná/ý83,08 %2,99 %  
mám jiný důvod10,38 %0,37 %  

Graf

5. Jaký je váš hlavní důvod k použití parfému nebo toaletní vody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
chci příjemně vonět pro své okolí19174,32 %71,27 %  
dodává mi to větší sebedůvěru3413,23 %12,69 %  
chci vyjádřit své pocity a náladu135,06 %4,85 %  
mám jiný důvod93,5 %3,36 %  
chci být přitažlivá/ý pro svého přítele/přítelkyni83,11 %2,99 %  
chci být in20,78 %0,75 %  

Graf

6. Podle čeho se rozhodujete při výběru parfému nebo toaletní vody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
vůně24494,94 %91,04 %  
ceny11343,97 %42,16 %  
značky6023,35 %22,39 %  
nálady4316,73 %16,04 %  
doporučení 2810,89 %10,45 %  
mám jiný důvod103,89 %3,73 %  
trendu62,33 %2,24 %  
reklamy41,56 %1,49 %  

Graf

7. Jak často si pořizujete nový parfém nebo toaletní vodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Po vyčerpání předchozího parfému nebo toaletní vody13653,13 %50,75 %  
Podle nálady a chuti5220,31 %19,4 %  
Sám/sama si nepořizuji ( dostávám jako dárek...)3212,5 %11,94 %  
Podle finančních možností2710,55 %10,07 %  
mám jiný motiv93,52 %3,36 %  

Graf

8. Kde nejčastěji nakupujete parfém nebo toaletní vodu?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
v parfumerii9737,74 %36,19 %  
v běžné drogerii9637,35 %35,82 %  
objednávám si přes katalog6525,29 %24,25 %  
na internetu4919,07 %18,28 %  
nenakupuji (dostávám)4216,34 %15,67 %  
v hypermarketu nebo supermarketu4015,56 %14,93 %  
jinde155,84 %5,6 %  
nic10,39 %0,37 %  

Graf

9. Jakou velikost parfému preferujete?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
střední, 50 ml17066,67 %63,43 %  
větší, 100 ml5421,18 %20,15 %  
menší, zhruba 30 ml3112,16 %11,57 %  

Graf

10. Myslíte si, že design lahvičky parfému je důležitý?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
spíše ano11143,19 %41,42 %  
spíše ne6726,07 %25 %  
rozhodně ano5019,46 %18,66 %  
rozhodně ne249,34 %8,96 %  
nevím51,95 %1,87 %  

Graf

11. Kolik v průměru vynaložíte na nákup parfému nebo toaletní vody?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
více jak 500 Kč9135,27 %33,96 %  
do 500 Kč6725,97 %25 %  
do 300 Kč6023,26 %22,39 %  
nic-parfémy dostávám...4015,5 %14,93 %  

Graf

12. Co vás nejlépe charakterizuje?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nebráním se vyzkoušet nové značky parfémů15459,69 %57,46 %  
mám několik oblíbených značek parfémů11644,96 %43,28 %  
mám oblíbenou značku parfému3714,34 %13,81 %  
nemám žádnou oblíbenou značku parfému3212,4 %11,94 %  
nerad/a zkouším nové značky parfémů41,55 %1,49 %  
nikdy bych nevymněnil/a svou oblíbenou značku parfému10,39 %0,37 %  

Graf

13. Představte si svůj ideální parfém. Jaký by byl?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Aby vydržel vonět dlouho na těle.

citrusové vůně

dlouho by vydržel vonět, a měnil by mou vůni podle mé nálady

Dlouho by vydržel, voněl by exoticky,sladce,ale ne agresivně

dlouho vydrzi, nezanechava skvrny a voni presne podle mych predstav

dlouhotrvající, příjemný, velikost akorát do kabelky, především svěží vůně (např. žlutý meloun), nic moc težkého

energický, postupně rozkládající svoje vůně, finančně dostupný

energický,svěží,mladistvý........měl by dokreslit mé pocity a náladu

hezký design, moderní, jarní květinová svěží vůně, líbí se mému okolí

Hugo Boss - Intense

Christian Dior J'adore, Mont Blanc Presence d'une Femme nebo Giorgio Armani Emporio Remix She

idealni kombinace mezi Hugo od Hugo Boss a Davidoff Cool Water od Davidoff.

Ideální parfém jsem si namíchal,ale nevím v jakém poměru.

Ideální parfém? Asi hlavně takový, který by voněl nejen mně, ale i všem (opravdu všem) okolo...

Jako muž - přitažlivý, sexy, něžný

jednoduchý a praktický balení (lahvička), žádný serepetičky kolem. ale moc nepoužívám parfém, mám radši lehčí vůně, deodoranty, toaletni vody... vůně lehka svezi citrusova nebo kvetinova ale ne moc tezka, nekery lidi to prehanej a kdyz jedu s nima ve vytahu, nemuzu dejchat:)

jemná kvetinová vôňa, nie ťažká ale energická a svieža, nie sladká

jemne ostra svezi vune s jemnym nadechem ovoce a pripadne nejakyho dreva ... neco na zpusob Bulvgari Aqua

jemný a voněl by jako žvýkačky Orbit-spearmint(zelené), bez škodlivých látek. Hlavně,aby vůně dlouho vydržela.

jemný, ale výrazný aby upoutal ale nebyl nepříjemný a dlouho vydržel.

jemný, svěží, citrusový

Jemný,příjemný,lehoučký,ale dostatečně silný aby vydržel celý den.Použití lehkých vůní jemně po ovoci či květinách.Ne se stylem vůně po lihu!Zkraje silný a pak nic!Radši za takovou věc připlatit.

kombinace Issey Miajke - L'eau d'Issey a Dior - J'adore ;-) bylo by to zaroven divci i zenske, zaroven svudne i smyslne a bezpecne nebezpecne :-D

Krásná svěží květinová vůně, která dodá sebedůvěru a příjemně okouzlí ostatní.

Krásně voní, jeho cena bude pro mě přijatelná, lahvička může být hezká, ale pro mě vzhled není směrodatný.

Krásně vonící celý den

Který voní každému :)

Kvalitní, dlouhotrvající, pěkně vypadajicí láhvička, nepředražené zbytečně, dostupné a na trhu po delší dobu...

kvetinovo-ovocná vůně, ktera dlouho vydrzi a je v peknem flakonku

L'Artisan Parfumeur: Mure et Musc - ale výrazně levnější :-) nemám rád typicky pánské vůně, něco unisex a neotřelého je lepší

lehce kysela ovocna vune

lehká, svěží, letní, ovocná, citrusová vůně

lehký, elegantní, mladistvý

lehký, květinový (př. jasmín, šeřík), ne přeslazený, maličko citrusový (př. grep)

lehký, příjemný, nebijící vúně

lehký, svěží, "abstraktní" - neevokuje výrazně žádnou konkrétní květinu či ovoce apod.

lehký, svěží, příjemné květinové vůně

Lehký, žádné těžké vůně...

levný a s nádhernou vůní

levný, voňavý, s hezkým flakonem

luxusni od luxusni znacky...prej parfem do 300kc haha prumerne si kupuju parfemy za 1500kc a to zdaleka neni tak luxusni jak bych si predstavovala, vetsina lidi si kupuje prave takovy hnusny smrady za 500kc co pachnou

Mám ráda universální svěží vůně, které si obléknu jak do práce, tak na večer. Je ve velké krásné lahvičce - luxusní spotřební zboží.

meduňka, mateřídouška, citrusy, skořice... bylinkový parfém jsem ale ještě nikde neviděla

měl by vonět celý den a to příjemně. Lidem by se měl také líbit! nevím jaká vůně přesně.

mladiství, plný energie, ale zároven jemný

moře

muj idealni parfem je lanvin eclat, takze takovy:) prijemna jemna lehka kvetinova vune

ne běžný.

Ne přilíš drahý, radši menší lahvička (vejde se do kabelky...). Typickou vůni těžko vybrat-raději něco méně nápadného-ne "přeslazeného"-velice spokojená jsem byla s tyčinkou Treselle nebo s parfémem Oul´aiméi

nějaký, který by mi hezký voněl a byla bych neodolatelná pro může

Nejlépe stejný jako já :-) Měl by působit uvolněně a svěže, ale zároveň trochu tajemně a nepoznatelně. Nejlépe by ho vystihoval vitr- svěží, měnící se, přicházející a vzápětí mizící... ;-)

Nemám ideální. Vybírám podle momentální nálady a chuti, rád experimentuji.

Neodolatelný

netypicky, svezi, lehky a pritom dlouho vonici

Nynanej a taky hodně plyšovej, noooooooooooo

okouzlující vůně, cítila bych se omámeně krásná

okouzlující, přitažlivý pro okolí - Ralph

ovocný a levný :-)

ovocný, sladký, svěží...

pitralon

príjemný, nevtieravý, vhodný na každú príležitosť

První možnost: smyslně čokoládový Druhá možnost: Něco mezi ostřejší vůní - pryskyřice? - ale ne zase nijak moc. Taková temnější, rozhodně ne sladká nebo "načančaná". Smyslná a tajemná, aby mě necítil každý, kdo se pohybuje kolem v rozmězí 5 metrů. To mně připadá, jako bych řvala: "všímejte si mě, jsem tady".

Přála bych si, když se navoním, vonět celý den. Květinová vůně různých exotických květin, rozkvětlé louky různých neznámých květů, které nejsou typické na území ČR nebo opravdu vystihnout vůni květů růží.

příjemná nevtíravá, trvanlivá vůně

příjemná vůně, která vydrží po celý den a byl by levný

příjemný unisex

příjemný, svěží, s dlouhou trvanlivostí vůně

přitažlivá vůně, cenově dostupný, hezký tvar lahvičky a relativně malý do kabelky (+odolné sklo lahvičky)

růžový grep

s citronovou vubi,ale aby nebyl moc sladký,

S velmi lehkými květinovými tóny, během dne by se jeho vůně mohla rozvíjet.

Sexy, hravý, nevtíravý

Sladká vůně s exotickým nádechem se smyslem pro romantickou chvíli

Sladký a zároveň svěží....atraktivní

Smyslnny

smyslný a tak trochu s nádechem pánské vúně

svěží citrusová vůně

svěží s příjemnou vůní, která připomíná zelenou

Svěží sladká vůně, mladistvý, lehký, vzdušný.

Svěží vůně citrusů a čajovníku, která dlouho vydrží.

svěží vůně, menší balení

svěží, květinový i ovocné tóny, trochu sladký

svěží, lehký....

Svěží, naladí, povzbudí a vystihne moji osobnost

svěží, ovocná vůně, která po aplikaci vydrží být dlouho intenzivní

svěží,lehký,citrusový,příjemný

Svieži, jemný, nie príliš výrazný a agresívny, v originálnom balení.

takový jaký mám :-)

takový který mi voní

Takový, aby mi byl dlouho příjemný a nezprotivil se mi jako většina.

Ten co mám, Mexx Fly High

tom tailor new experience :-)

uz existuje, puma ruzova

už ho mám :-( :-)

v pěkném flakonu, příjemném do ruky, menší velikost´aby se vešel i do kabelky a vůně příjemná na celodenní nošení. Nic těžkého, spíš květinová.

vanilka

vanilka

vanilka, jasmín, bergamot, mandarinka, granátové jablko... no hlavně ta vanilka a ovoce :)

voňavej :)

voňavý

Všichni by se za mou otáčeli, protože bych krásně voněla =)

Vůně, která připomíná přijemné okamžiky, květinově orientální, lehká a svěží. Samotná lahvička by mohla být netradičního tvaru..

Zajímavý, atraktivní, originální, rozumný poměr kvalita-cena. Ne příliš silný. Zajímavý a zároveň praktický design.

Zajímavý, atraktivní, originální. Rozumný poměr kvalita-cena. Elegantní a zároveň praktický design.

14. Váš věk?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let13451,34 %50 %  
do 20 let10841,38 %40,3 %  
31-40 let186,9 %6,72 %  
41 a více10,38 %0,37 %  

Graf

15. Pohlaví?

Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena22987,07 %85,45 %  
muž3412,93 %12,69 %  

Graf


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Líbí se vám, když ve vašem okolí lidé příjemně voní?

2. Používáte vy osobně toaletní vodu nebo parfém?

3. Jaké vůně máte nejraději?

4. Co vás nejlépe vystihuje?

5. Jaký je váš hlavní důvod k použití parfému nebo toaletní vody?

6. Podle čeho se rozhodujete při výběru parfému nebo toaletní vody?

7. Jak často si pořizujete nový parfém nebo toaletní vodu?

8. Kde nejčastěji nakupujete parfém nebo toaletní vodu?

9. Jakou velikost parfému preferujete?

10. Myslíte si, že design lahvičky parfému je důležitý?

11. Kolik v průměru vynaložíte na nákup parfému nebo toaletní vody?

12. Co vás nejlépe charakterizuje?

14. Váš věk?

15. Pohlaví?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Líbí se vám, když ve vašem okolí lidé příjemně voní?

2. Používáte vy osobně toaletní vodu nebo parfém?

3. Jaké vůně máte nejraději?

4. Co vás nejlépe vystihuje?

5. Jaký je váš hlavní důvod k použití parfému nebo toaletní vody?

6. Podle čeho se rozhodujete při výběru parfému nebo toaletní vody?

7. Jak často si pořizujete nový parfém nebo toaletní vodu?

8. Kde nejčastěji nakupujete parfém nebo toaletní vodu?

9. Jakou velikost parfému preferujete?

10. Myslíte si, že design lahvičky parfému je důležitý?

11. Kolik v průměru vynaložíte na nákup parfému nebo toaletní vody?

12. Co vás nejlépe charakterizuje?

14. Váš věk?

15. Pohlaví?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Knotková, P.Co ty a parfém? (výsledky průzkumu), 2009. Dostupné online na https://co-ty-a-parfem.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.