Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co Vám chybí na českém internetovém trhu?

Co Vám chybí na českém internetovém trhu?

Víte, že... si na Vyplňto.cz můžete zdarma vytvořit vlastní dotazník?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Denisa Gregorová
Šetření:12. 06. 2012 - 05. 07. 2012
Počet respondentů:120
Počet otázek (max/průměr):5 / 3.36
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:58,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:14
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Tento dotazník je zaměřen na zjišťování potřeb českého spotřebitele, zejména pak žen.

Odpovědi respondentů

1. Je něco co Vám v českých e-shopech chybí?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne8873,33 %73,33 %  
ano3226,67 %26,67 %  

Graf

2. Definujte přesně jaké zboží Vám chybí.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Dárkové předměty s motivem hudebních skladatelů

E-knihy, filmy

Exotické potraviny, zahraniční kuchařské knihy

kvalitní oblečení, doplňky za přijatelnou cenu

Kvalitní zboží za rozumnou cenu. dnes zde máme buď levné s mizernou kvalitou a nebo drahé s akceptovatelnou kvalitou.

lepsí hadry

nákup potravin online

narazila jsem například na oblečení či obuv zahraničních značek, které se do ČR nedovážejí

nechybi

Nevím o žádném - vždy jsem sehnala, co jsem potřebovala.

nic

nic

Originální a kvalitní oblečení za příznivou cenu

permanentky na plavání.

Sběratelské zboží

Sportovní příslušenství, oblečení a "suvenýry" s různými skupinami

spousta věcí, které se dají v zahraničí snadno koupit a tady ne - např. kosmetika

Uvítala bych například větší výběr elektronických knih.

Větší výběr velikostí a střihů oblečení, bot a zejména prádla, jako mají např. v Británii.

výrobky bez histaminu a bezlepková mražená pizza

zahraniční

Zajímám se o living history a na českém trhu mi chybí různé věci k tomu (nábytek do středověkých stanů, keramické nádobí středověkých tvarů, různé kostýmní doplňky atd.).

Zboží z USA - DVD se seriály, komiksy,...

značky oblečení z Ameriky, VB,...

3. Jste ochotni si za kvalitní výrobky připlatit?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano9982,5 %82,5 %  
ne2117,5 %17,5 %  

Graf

4. Chybí Vám na českém trhu něco, co znáte z trhu německého?

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne10184,17 %84,17 %  
ano1915,83 %15,83 %  

Graf

5. Pokud jste u otázky č.4 odpověděli ANO, uveďte konkrétní zboží.

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

bezlepková mražená pizza značky ds od firmy Schar. znám z německého, rakouského, belgického a italského trhu. v čr není ani tato, ani žádná jiná hotová bezlepková mražená pizza. k dispozici jsou pouze hotové korpusy.

currywurst

čokoládové kousky k přípravě horké čokolády

kvalita

Kvalitnější potraviny

Kvalitní jídlo za normální ceny. V ČR koupíme kvalitní jídlo pouze pod značkou Bio, za kterou si dost připlatíme.

kvalitní oblečení

ne

Nechybí druh, ale hodně chybí kvalita !

nic

No jasně, toho je...

oblečení topolino

ponožky, jako podkolenky s proužky pod koleny, takové sexy punčošky

potraviny, nápoje

Repliky středověkých: lamp, kosmetického náčiní, oděvních doplňků (rolničky, filigrány, nákončí opasků...), nábytku, nádobí keramického i kovového, větší výběr replik středověkého oblečení i stanů a tak dále a tak dále.

u potravin něktdré příchutě - u Fanty, žvýkaček Orbit

v Německu je mnohem větší výběr zboží ve stejných řetězcích jako jsou v ČR, zboží bývá i kvalitnější za stejnou nebo nižší cenu

Veganské alternativy živočišných produktů.

Výše zmíněné


(placená inzerce)

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Nebyly nalezeny žádné zajímavé souvislosti mezi odpovědmi.

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Je něco co Vám v českých e-shopech chybí?

3. Jste ochotni si za kvalitní výrobky připlatit?

4. Chybí Vám na českém trhu něco, co znáte z trhu německého?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Je něco co Vám v českých e-shopech chybí?

3. Jste ochotni si za kvalitní výrobky připlatit?

4. Chybí Vám na českém trhu něco, co znáte z trhu německého?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Zdroje respondentů

Níže uvedený seznam obsahuje odkazy na nejvýznamnější stránky, ze kterých přišli respondenti (dle refereru):

Z bezpečnostních důvodů nejsou zobrazeny kompletní adresy, ze kterých uživatelé přišli, ani minoritní zdroje respondentů. V případě následování odkazu z outlooku, icq nebo použití firewallu obvykle není možné zdroj zjistit. Jedná se o statistiku návštěvnosti dotazníku, nikoli jeho úspěšného odeslání (z různých zdrojů mohla být úspěšnost vyplnění dotazníku různá). Údaje tedy mohou sloužit pouze pro velmi hrubou orientaci.

Citace

Gregorová, D.Co Vám chybí na českém internetovém trhu? (výsledky průzkumu), 2012. Dostupné online na https://co-vam-chybi-na-ceskem-inter.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.