Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Naší snahou je získat informace o tom, nakolik je firma 3M všeobecně známá. Takto získané znalosti bychom rádi využili pro vytvoření komunikační strategie, která je cílem naší seminární práce na vysoké škole.
Odpovědi respondentů
1. Myslíte si, že je pro firmu důležité být v dnešní době inovativní?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
91
97,85 %
94,79 %
ne
2
2,15 %
2,08 %
2. Znáte firmu 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 3, ne → otázka č. 17].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
72
75 %
75 %
ano
24
25 %
25 %
3. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich přátel či příbuzných ve firmě 3M?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano → otázka č. 17, ne → otázka č. 4].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
23
95,83 %
23,96 %
ano
1
4,17 %
1,04 %
4. Spojujete si 3M s konkrétním sortimentem?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ano
15
65,22 %
15,63 %
ne
8
34,78 %
8,33 %
5. Pokud ano, s jakým?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
diskety :D
kancelářské potřeby
kancelářské potřeby
kancelářské potřeby
lepící papírky
Lepící pásky, lepidla, autofólie
lepicí pásky, lepidla, Post-it
lepidla a lepici pastky, ochranne foliie...
lepidla, separační spreje, pásky, suché zipy
počítače
post it, systém pro knihovnu
post-it
příčné prahy
se sortimentem pro lakýrníky
6. Znáte některou ze značek 3M?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Post-it
11
47,83 %
11,46 %
Scotch
11
47,83 %
11,46 %
žádnou
5
21,74 %
5,21 %
Nexcare
2
8,7 %
2,08 %
jinou
2
8,7 %
2,08 %
7. Pokud jinou, jakou?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
3M
3M Self check
žádnou jinou
8. Používáte v práci či doma některé výrobky od 3M?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout mezi odpověďmi „ano” a „ne”.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
ne
13
59,09 %
13,54 %
ano
9
40,91 %
9,38 %
9. Pokud ano, jaké?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
lepící papírky, izolepu
lepicí pásky
lepidla, suché zipy, pásky
lepidlo a ty foliie
post it
Post-it
post-it
post-it, myslím, že i jiné chytré drobnosti, které ale nedovedu blíže pojmenovat
žádné
10. Které z těchto společností znáte?
Nepovinná otázka, respondent mohl zvolit více z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Elektrolux
22
100 %
22,92 %
Acer
21
95,45 %
21,88 %
Dell
21
95,45 %
21,88 %
Zepter
21
95,45 %
21,88 %
Voltaren
14
63,64 %
14,58 %
Vileda
12
54,55 %
12,5 %
Kores
10
45,45 %
10,42 %
Spontex
5
22,73 %
5,21 %
11. Jak vnímáte 3M dle kritéria: inovativnost?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
rutinní vs. inovativní
2-1-0-1-2
0.762
0.467
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
12. Jak vnímáte 3M dle kritéria: modernost?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
zastaralá vs. moderní
2-1-0-1-2
0.952
0.712
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
13. Jak vnímáte 3M dle kritéria: důvěryhodnost?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
nedůvěřuji jí vs. absolutně jí důvěřuji
2-1-0-1-2
0.55
0.748
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
14. Jak vnímáte kvalitu výrobků firmy 3M?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
málo kvalitní vs. velmi kvalitní
2-1-0-1-2
0.905
0.658
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
15. Jak vnímáte praktičnost výrobků od 3M?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
nepoužitelné vs. velmi praktické
2-1-0-1-2
1.211
0.693
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
16. Jak vnímáte cenu výrobků od 3M?
Nepovinná otázka, respondent se mohl rozhodnout na každém řádku mezi dvěma odpověďmi.
Kritérium
Škála
Průměr*
Rozptyl
podezřele levné vs. příliš drahé
2-1-0-1-2
0.5
0.55
* S výjimkou škál 1-2-3-4-5 a 1-2-3-4-5-6-7 odpovídají záporné hodnoty prvnímu výrazu.
17. Jakého jste pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
61
63,54 %
63,54 %
Muž
35
36,46 %
36,46 %
18. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
20-30
78
81,25 %
81,25 %
Do 20
7
7,29 %
7,29 %
30-40
5
5,21 %
5,21 %
50 a více
3
3,13 %
3,13 %
40-50
3
3,13 %
3,13 %
19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Střední s maturitou
48
50 %
50 %
Bakalářské
30
31,25 %
31,25 %
Magisterské
7
7,29 %
7,29 %
Vyšší odborné
6
6,25 %
6,25 %
Základní
5
5,21 %
5,21 %
20. Jaké je Vaše zaměstnání?
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
student
46
47,92 %
47,92 %
studentka
4
4,17 %
4,17 %
žádné
4
4,17 %
4,17 %
lektorka
1
1,04 %
1,04 %
účetní
1
1,04 %
1,04 %
sekretářka
1
1,04 %
1,04 %
shop manager
1
1,04 %
1,04 %
asistentka ředitele
1
1,04 %
1,04 %
HR operations associate
1
1,04 %
1,04 %
ještě studuji
1
1,04 %
1,04 %
ostatní odpovědi
referent - specialista produktový manažer Operátor digitalizace lesník student, degustator alkoholickych napoju lektorka španělštiny business analytik Student, Pelikán Servisní technik rak student, lektor, koordinátor brigádníků projektová manažerka v občanských sdružení Péče o zákazníky student, podnikatel blizenec Travel Expense Report Administrator provozní pracovník podnikatel Training coordinator student, živnostník brigáda ve finančnictví obchodník asistentka prodej manipulační techniky obchodní zástupcve Sales Support Manager Směnárna administrativní pracovnice Marketing communication, (a student) bankéř mzdová účetní hosteska marketing lamač (DTP) prodejce
35
36,46 %
36,46 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 3 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Vileda na otázku 10. Které z těchto společností znáte?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Voltaren na otázku 10. Které z těchto společností znáte?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi nedůvěřuji jí [2-1-0-1-2] absolutně jí důvěřuji: 0 na otázku 13. Jak vnímáte 3M dle kritéria: důvěryhodnost?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi málo kvalitní [2-1-0-1-2] velmi kvalitní: 1 na otázku 14. Jak vnímáte kvalitu výrobků firmy 3M?
4.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi podezřele levné [2-1-0-1-2] příliš drahé: 0 na otázku 16. Jak vnímáte cenu výrobků od 3M?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Elektrolux na otázku 10. Které z těchto společností znáte?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Acer na otázku 10. Které z těchto společností znáte?
4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Dell na otázku 10. Které z těchto společností znáte?
3.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 8. Používáte v práci či doma některé výrobky od 3M?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi ne na otázku 3. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich přátel či příbuzných ve firmě 3M?
3.8x vetší pravděpodobnost při odpovědi Post-it na otázku 6. Znáte některou ze značek 3M?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Myslíte si, že je pro firmu důležité být v dnešní době inovativní?
2. Znáte firmu 3M?
3. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich přátel či příbuzných ve firmě 3M?
4. Spojujete si 3M s konkrétním sortimentem?
6. Znáte některou ze značek 3M?
8. Používáte v práci či doma některé výrobky od 3M?
10. Které z těchto společností znáte?
11. Jak vnímáte 3M dle kritéria: inovativnost?
13. Jak vnímáte 3M dle kritéria: důvěryhodnost?
14. Jak vnímáte kvalitu výrobků firmy 3M?
16. Jak vnímáte cenu výrobků od 3M?
17. Jakého jste pohlaví?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
20. Jaké je Vaše zaměstnání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Myslíte si, že je pro firmu důležité být v dnešní době inovativní?
2. Znáte firmu 3M?
3. Pracujete Vy nebo někdo z Vašich přátel či příbuzných ve firmě 3M?
4. Spojujete si 3M s konkrétním sortimentem?
6. Znáte některou ze značek 3M?
8. Používáte v práci či doma některé výrobky od 3M?
10. Které z těchto společností znáte?
11. Jak vnímáte 3M dle kritéria: inovativnost?
13. Jak vnímáte 3M dle kritéria: důvěryhodnost?
14. Jak vnímáte kvalitu výrobků firmy 3M?
16. Jak vnímáte cenu výrobků od 3M?
17. Jakého jste pohlaví?
18. Jaký je Váš věk?
19. Jaké je Vaše dosažené vzdělání?
20. Jaké je Vaše zaměstnání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.