Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co vy a soutěže?
Co vy a soutěže?
→ Mohou Vaši podřízení pracovat z domova? Sledujete nějak, co v práci dělají a zda nedělají vedle práce ještě něco jiného? ←
(průzkum pro diplomovou práci, cca 10 minut)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Šárka Vránová |
---|---|
Šetření: | 21. 03. 2016 - 29. 03. 2016 |
Počet respondentů: | 266 |
Počet otázek (max/průměr): | 21 / 19.87 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 62,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.11:24 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dobrý den.
Tento dotazník se týká Vašeho postoje k tzv. podpoře prodeje, zejména slevám, věrnostním programům a spotřebitelským soutěžím (jejich systému, pravidlům skladbě výher). Bude součástí dizertační práce, v rámci které by měl vzniknout model pro zpracování úspěšné formy podpory prodeje (zejména soutěží) pro vybrané cílové skupiny ve vybraných médiích.
Prosím o vyplnění i ty, kteří mají k podobným aktivitám negativní postoj.
Moc si vážím Vámi věnovaného času a děkuji za vyplnění! Doufám, že vám následujích 21 otázek zpříjemní čas a povede třeba i k zamyšlení.
Odpovědi respondentů
1. Využili jste někdy některou z následujících forem podpory prodeje? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
zboží ve slevě | 252 | 94,74 % | 94,74 % |
balíček produktů (např. 3+1, produkt+dárek) | 206 | 77,44 % | 77,44 % |
věrnostní program - sběr bodů (např. supermarkety) | 200 | 75,19 % | 75,19 % |
kupon (na dárek či slevu) | 178 | 66,92 % | 66,92 % |
bonus v podobě služby či produktu zdarma (např. dovoz zboží, montáž) | 140 | 52,63 % | 52,63 % |
dárky za nákup (dle ceny nákupu) | 129 | 48,5 % | 48,5 % |
soutěže o ceny | 110 | 41,35 % | 41,35 % |
věrnostní program za počet návštěv (např. služby - při určitém počtu 1x zdarma - např. kosmetika, restaurace) | 95 | 35,71 % | 35,71 % |
zvýhodněný nákup dalších produktů či služeb (např. k pračce prodloužená záruka, prací prostředky za zvýhodněnou cenu) | 76 | 28,57 % | 28,57 % |
ankety (o ceny) | 45 | 16,92 % | 16,92 % |
2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
televize | 202 | 75,94 % | 75,94 % |
tištěná média - denní tisk, zpravodaje, letáky | 175 | 65,79 % | 65,79 % |
internet - jinde (např. reklamy, weby firem) | 155 | 58,27 % | 58,27 % |
internet - Facebook | 152 | 57,14 % | 57,14 % |
časopisy (dětské i pro dospělé) | 131 | 49,25 % | 49,25 % |
rádio | 113 | 42,48 % | 42,48 % |
venkovní média (např. billboard, plakát) | 107 | 40,23 % | 40,23 % |
internet Instagram | 15 | 5,64 % | 5,64 % |
direct mail | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
všude | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
osobní mail od dané firmy | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
kino | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Televizi nesleduji, na PC instalovaný AdBlock --> žiju si bez reklam :-) | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Nikde, reklamu ignoruji | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
vlastní POS | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
na trolejbusech, pochodující převlečení lidé... | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
V prodejně | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Ne, televizi nemám a na internetu používám adblock. | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
přímo v prodejnách | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
na místě v obchodě upoutávka na daný produkt | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
bilboardy | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
otravné reklamy se snažím nesledovat | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
neplacené plochy (případně v osobním vlastnictví) | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
kurva všude kam se podíváš a vo tom to je cílená masáž | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Aquila-leták přímo u výrobků, Kaufland-sbírání bodů | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
místo prodeje | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
3. Které výhry (sortimentem) jsou pro Vás zajímavé? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
výhry vysoké hodnoty (automobil, peníze, zájezd) | 158 | 59,4 % | 59,4 % |
výhry pro volný čas (poukaz na sportovní či wellness aktivity) | 143 | 53,76 % | 53,76 % |
drobná elektronika, technické novinky (tablety, mobily, ...) | 142 | 53,38 % | 53,38 % |
elektronika, vybavení pro domácnost | 134 | 50,38 % | 50,38 % |
jakákoli příjemná drobnost | 125 | 46,99 % | 46,99 % |
potraviny, nápoje (i alkohol) | 89 | 33,46 % | 33,46 % |
výhry pro děti | 85 | 31,95 % | 31,95 % |
ty užitečné; upřednostním vysokou pravděpodobnost výhry před vysokohodnotnou výhrou | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
knihy | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Knižní poukázka. | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
drogerie,parfemy,predplatne | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Zadne, neverim ze lze soutez realne vyhrat. Vyherci jsou predem urceni | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
nezajima mne to | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
kosmetika | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Neucastnim se žádných soutěží | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
všechno co vyhraji je bezva | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
autovybavení | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
telefony, tablety, elektronika, sluchátka | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
nesoutěžím | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
ty ktere si sam muzu vybrat | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
kosmetika, knihy | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
cokoli, potěšilo by mě vyhrát i drobnost, záleží spíš na typu soutěžě | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
záleží na okolnostech | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
zadna | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
vše co ti kdo dá pseudozadarmo | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Téměř jkákoli výhra - jde mi o hru :-) | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
4. Jak moc je pro vás v soutěži podstatná hodnota (cena) výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 57 | 21,43 % | 21,43 % |
3 | 37 | 13,91 % | 13,91 % |
1 | 33 | 12,41 % | 12,41 % |
7 | 31 | 11,65 % | 11,65 % |
8 | 28 | 10,53 % | 10,53 % |
10 | 24 | 9,02 % | 9,02 % |
6 | 19 | 7,14 % | 7,14 % |
4 | 16 | 6,02 % | 6,02 % |
2 | 15 | 5,64 % | 5,64 % |
9 | 6 | 2,26 % | 2,26 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 5.12 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.78 |
Směrodatná odchylka: | 2.4 |
Medián: | 5 |
Modus: | 5 |
5. Jak moc je pro vás v soutěži podstatný druh výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)
Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
5 | 51 | 19,17 % | 19,17 % |
10 | 50 | 18,8 % | 18,8 % |
8 | 49 | 18,42 % | 18,42 % |
9 | 27 | 10,15 % | 10,15 % |
7 | 25 | 9,4 % | 9,4 % |
6 | 19 | 7,14 % | 7,14 % |
1 | 16 | 6,02 % | 6,02 % |
3 | 13 | 4,89 % | 4,89 % |
4 | 8 | 3,01 % | 3,01 % |
2 | 8 | 3,01 % | 3,01 % |
Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.
Statistická poloha | Hodnota |
---|---|
Průměr: | 6.83 |
Minimum: | 1 |
Maximum: | 10 |
Variační rozpětí: | 9 |
Rozptyl: | 5.41 |
Směrodatná odchylka: | 2.33 |
Medián: | 7 |
Modus: | 5 |
6. Jaký systém soutěžení by vám nejvíce vyhovoval (možnost max 5 odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
okamžitá výhra na základě tipu, kola štěstí apod. | 142 | 53,38 % | 53,38 % |
okamžitá výhra na základě vědomostní otázky | 134 | 50,38 % | 50,38 % |
závěrečné náhodné losování | 103 | 38,72 % | 38,72 % |
sbírání bodů formou hry nebo aplikace (např. na internetu, v mobilu) | 79 | 29,7 % | 29,7 % |
náhodný výběr vítěze (dle uvážení pořadatele - např. podle nápaditosti odpovědi, sloganu) | 75 | 28,2 % | 28,2 % |
tipování a výběr výherců dle nejpřesnějšího tipu | 52 | 19,55 % | 19,55 % |
odpověď na jednoduchou otázku + povinnost registrace | 45 | 16,92 % | 16,92 % |
okamžitá výhra na základě nejrychlejší reakce (např. telefonát, elektronická reakce v určitou dobu) | 45 | 16,92 % | 16,92 % |
výběr dle počtu např. "lajků" - např. u vaší fotografie, vašeho komentáře | 18 | 6,77 % | 6,77 % |
7. Co jste ochotni pro výhru udělat? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
sběr bodů na kartu - výměna za výhru v místě prodeje | 196 | 73,68 % | 73,68 % |
sběr bodů z produktů - evidence na internetu | 150 | 56,39 % | 56,39 % |
zaslání SMS | 95 | 35,71 % | 35,71 % |
sdílení, lajkování (Facebook, Instagram) | 61 | 22,93 % | 22,93 % |
sběr bodů z produktů - zaslání poštou | 56 | 21,05 % | 21,05 % |
vlastní kreativita a její umístění na internet (např. fotografie, slogan) | 51 | 19,17 % | 19,17 % |
osobní kontakt (telefonát, účast na akci) | 32 | 12,03 % | 12,03 % |
8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)
9. Kolik by podle vás měla mít zajímavá soutěž výher? (vyberte pouze jednu z uvedených možností)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-10 větších výher + menší výhry | 104 | 39,1 % | 39,1 % |
1 velká výhra (auto, peníze) + několik dalších menších výher (elektronika, drobnosti) | 57 | 21,43 % | 21,43 % |
tzv. zaručené výhry v podobě výhody (sleva na produkt, vzorek produktu) | 42 | 15,79 % | 15,79 % |
větší množství menších výher | 41 | 15,41 % | 15,41 % |
tzv. zaručené výhry v podobě drobných dárků (např. hrnek, hračka, magnet) | 22 | 8,27 % | 8,27 % |
10. Jak dlouho by podle Vás měla soutěž trvat? (můžete ve dnech, týdnech i měsících - uveďte ale prosím danou jednotku)
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1 měsíc | 38 | 14,29 % | 14,29 % |
měsíc | 37 | 13,91 % | 13,91 % |
Týden | 23 | 8,65 % | 8,65 % |
3 měsíce | 20 | 7,52 % | 7,52 % |
2 měsíce | 15 | 5,64 % | 5,64 % |
2 týdny | 10 | 3,76 % | 3,76 % |
1 tyden | 6 | 2,26 % | 2,26 % |
30 dní | 5 | 1,88 % | 1,88 % |
14 dní | 5 | 1,88 % | 1,88 % |
jeden měsíc | 4 | 1,5 % | 1,5 % |
ostatní odpovědi | 103 | 38,72 % | 38,72 % |
11. Proč právě takto dlouhá doba?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
....protože to byla povinná otázka? Záleží na rozsahu soutěže, třeba na tom, kolik budu muset utratit, kolik kusů jednoho produktu nakoupit. A taky si musím té soutěže vůbec stačit všimnout.
1 měsíc - dýl neudržím pozornost
1 měsíc je tak akorát na čekání případnou výhru
12 soutěží za rok...
Aby byl dostatek času se o akci dozvědět, nastudovat ji a zreagovat na ni.
aby bylo možné nasbírat body či kupony bez nuceného nákupu navíc
Aby bylo možné nasbírat potřebné body
aby ji posluchači/ diváci stihli zaregistrovat a měli čas se zapojit
Aby lidé dlouho nečekali
aby měli šanci zapojit se i lidé, kteří se o soutěži dozvěděli později
aby měli všichni dost času soutěž zaregistrovat a přihlásit se do ní
Aby se ke mě ta informace pokud možno během této doby dostala a měl šanci se účastnit soutěže.
Aby se např. stihly nasbírat věrnostní body.
Aby se stihla zpropagovat, dostat do podvědomí, a aby se měli potencionální účastníci čas zapojit...lidí jsou busy
Aby si kupujicí pořádně zahrál
Aby si toho měla možnost všimnout většina lidí
Aby som nezabudla ze som sa do niečoho zapojila
Aby stihla oslovit dost lidí, ale na výhru se nečekalo nepřiměřeně dlouho, aby např. byla možnost nasbírat nějaké body.
Abych měla dostatečný čas např. body nasbírat.
Abych na to nezapomnela
abych si ji všiml a mohl reagovat
ad 1) nechci čekat dlouho na slosování, ad 2) aby se stačili zapojit i ti, co nenakupují každý den (a ti aktivnější třeba nasbírají i víckrát)
akorát
Ani moc, ani málo, zlatý střed.
Ani veľa ani málo
ať má šanci více výherců
Během této doby se o soutěži dozví s největší pravděpodobnosti dostatečné množství lidí, potencionálních aktivních účastníků, stihnou se seznámit s pravidly, soutěžit a poté i zjistit výsledky.
bylo by to zajímavější
Clovek ma dost casu se do souteze zapojit, ale zRoven je motivivan kraticim se casem.
Cloves s moznosti vyhry ihned je vice motivovany
Cokoliv delšího než 2 týdny by mohlo například ztratit můj zájem a pozornost.
Déle nejsem ochotná čekat na výsledek.
Delší čas na sbírání bodů...
Delší nikoho nebaví a je dostatčně dlouhá na to aby se stihl člověk zúčastnit
delší už by byla otravna
Dlouhodobá soutěž může být demotivující. Je lepší mít soutěž s rychlou možností výhry.
doba právě akorát
dost času na proběhnutí soutěže a ne moc dlouhá doba čekání na výhru
dost času se přihlásit, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí, dost času sbírat nálepky v obchodě atd.
dostatečná doba
dostatečná doba pro zaregistrování existence soutěže a reakce na soutěž
Dostatečně dlouhá doba k samotnému zaznamenání soutěže, ale ne tak dlouhá, aby soutěžícího odradila se soutěže vůbec zúčastnit.
Dostatečně dlouhá doba pro zapojení do soutěže
dostatečně dlouho na přípravu a zaslání apod.
Dostatečný čas k zaregistrování a ne moc dlouhá k čekání na výhru.
dostatečný čas pro sběr bodů např.
Dostatečný čas pro zaregistrování se a zúčastnění. Účastník následně bude očekávat výhru hned, nikomu se nechce čekat půl roku na slosování.
Dostatečný čas si soutěže všimnout a plnohodnotně se zúčastnit
Dostatek času na sběr bodů např.
dostatek času na sběr případných bodů
Chvíli trvá, než se to lidi dovědí a zjistí se o tom. Pořádně pochopí systém hry. po té velké vyhlašování, přes měsíc je dlouho, na 14 dní dle mého ideál max měsíc
Ideálně v řádu jednotek týdnů. Ať člověk stihne soutěžit, ale nečeká dlouho na výsledek.
Ideální délka...ani málo ani hodně
ideální doba
Ideální doba aby se do ní mohlo a stihlo zapojit více lidí ale dostatečně krátká aby na ni zúčastnění nezapomněli.
Ideální pro soutěžící kteří mohou sledovat celou dobu konkurenty v soutěži, zároveň budou tedy i navštěvovat web případně fb stránku atp.
ideální, neztratím zájem o hru
inak mi vypadne z pamati
Je optimální.
je realne za ni nacerpad hodnotu adekvantni ocekavane vyhode
Je to akorát
je to akorát
je to akorát:)
Je to optimální, pořád dost času se do soutěže zapojit a zároveň není dlouhé čekání na případnou výhru.
Je to přehlédnutelný úsek, kdy ještě pořád funguje motivace a zároveň jiné podněty ještě absolutně nevytěsní vědomí, že jsem se někde nějaké soutěže zúčastnila.
Je to tak akorát
je to tak akorát
Je to únosnádoba čekání
Jeden měsíc proto, aby se o ní dozvědělo více lidí a ne delší, aby lidé, kteří se rozhodli zúčastnit, nemuseli dlouho čekat na slosování.
Jsem netrpeliva.
Kdyby doba byla delší myslím že by soutěž nezaujala více lidi.
Koho baví se s tím mrnit dýl?
kratší doba např.ve sbírání bodů na kartu není vhodná
kratší doba zaručuje menší konkurenci soutěžících
Kratší je moc rychlá a delší je méně zapamatovatelná.
Kvůli nedostatku času
kvůli pozornosti, jedinečnosti, atraktivitě
Lidi se o ní dozví, promyslí, zda má cenu účastnit se, zareagují. Pokud by to ovšem byla nějaká "věrnostní" soutěž, tak klidně i půlrok/rok.
mohu sama zvolit své tempo
Možnost opakování soutěží častěji.
Musí to být akce a reakce.
můžete se stihnout přihlásit i ke konci, ne vždy člověk všechno objeví hned
MYSLÍM ŽE JE TO IDEÁLNÍ DOBA NA SOUTĚŽ
Myslím, že je to dobrá a spravedlivá doba pro všechny účastníky soutěže
myslím, že to je takhle dostatečně dlouhá doba
na delsi dobu nemam trpelivost, kor kdyz se musi na neco denne odpovidat.
ne dlouho,ne kratce
Nějakou dobu trvá, než se informace dostane k zákazníkům, ale hodně záleží na druhu podnikání. Firmy s rychloobrátkovým zbožím možná i kratší úsek (např. 1 měsíc, ale firmy jako automobilky, cestovky atp. 2 měsíce. Pokud by soutěži bylo předem uděláno promo, časový úsek trvání by se mohl o týden či 2 zkrátit.
nejsem schopna déle "udržet zájem"
nejsem zvyklá čekat
nelze odpovědět
Nemám čas na blbosti
nemám trpělivost čekat déle
nemusí se dlouho čekat na vyhlášení
nemusí to člověk dlouho kontrolovat a hlídat
Nemusím čekat na výsledky moc dlouho
Nemusím tak dlouho čekat na výsledek a být napjatá jestli jsem něco vyhrala
Není krátká ani dlouhá
Není to tak dlouho, aby se přihlásilo moc lidí, ale dost na to, aby bylo z čeho vybírat
neprolínání více soutěží
Nepříliš dlouho
Nevim
nevim
Nevím
nevím :-D Je mi to jedno ...
nevím, zdá se mi to vyhovující. Nemusí se spěchat se soutěží, ani to není věčnost do vylosování výherce.
Než ji člověk zaregistruje, než se rozhodne, že se zúčastní, chvíli to trvá.. Když je to delší doba, říkám si, že mám pořád hodně času a pak to z hlavy vypustím a už nesleduji konec. Ztrácí to na atraktivitě a mizí soutěživost.
optimální doba
Optimalni doba pro zaujmutí a zároveň dostatek času pro zapojení se.
pak už je to dlouho
pak už opadá zájem
Po delší době bych pravděpodobně zapomněla, že jsem se někde přihlásila.
po delší době ztrácí zajímavost, atraktivitu, přestáváme jí věnovat pozornost, ztratíme trpělivost a zájem
podle mě tato časová náročnost vyhovuje
Pokud by to bylo např. sbírání bodů, je potřeba určitá doba k nasbírání a také určitý čas navíc, protože se zřejmě o soutěži nedozvím hned první den od vyhlášení.
Pokud zákazníka produkt zajímá, tak určitě vydrží soutěžit 1měsíc, má možnost např. nastřádat více bodů a případnou výhru si "zaslouží".
prijde mi to adekvatni cekani zda nahodou neco, rok je asi moc
proto
Protoze, pokud je soutěž na delší období, tak potom na soutěž zapomenu
protože déle nevydržím
protože je to dostatečná doba, aby se soutěž rozšířila mezi co nejvíce lidí a mělo tak šanci se zapojit větší množství občanů. Když už soutěž, tak férová.
protože při delším čase se vytratí atraktivita
Předchozí otázku nejsem schopen kvalifikovaně posoudit, tudíž jsem si hodil kostkami: 1d10 pro první hodnotu a 1d3 pro druhou. Výsledek změňte dle libosti.
přehled, rychlost,
při delším trvání, zapomenu
Přijde mi to přiměřeně dlouhá doba pro to, aby se o soutěži dozvědělo více lidí.
Připadá mi to akorát :) Nemám ráda dlouhé čekání na výsledek, zároveň ale soutěž nepropásnu.
Rychlé a jednoduché.
sbírání bodů je jistě zdlouhavější
soutěžící neztratí zájem
stihnu nasbírat body, ale nezapomenu, že je nějaká soutěž
stihnu se případně vrátit
stihnu soutěžit
ta mi prijde tak akorat
Tak akorat
Tak akorát
tak akorát na sbírání např. bodů
Tak akorát.
tak dlouho to vydržím sledovat
To je doba akorát, ani krátká, ani dlouhá
u delší ztrácím přehled, nevydržím tak dlouho
Uvedla jsem tuto dobu jako maximálně dlouhou. Delší dobu už bych neměla zájem soutěž sledovat.
Vetsi moznost vyhry
Víc čekat nechci a míň by bylo podezřelé
víc ne
viz výše
vyhovuje
z důvodu zapomínání, nechce se mi dýl čekat
Záleží na druhu soutěže, nelze říct zcela obecně
Záleží na druhu soutěže. Pro sbírání bodů apod. by měla být doba delší, pro zasílání odpovědi po registraci stačí doba kratší. Lidé musí dokázat zaregistrovat, že soutěž probíhá a stihnout splnit podmínky.
Záleží na soutěži, ale pokud je podmíněna nákupem zboží, a sbíráním nějakých bodů, měla by trvat déle z hlediska měsíčního finančního limitu rodin. (argumentace např. ano, koupíme, ale po výplatě)
Záleží na typu soutěže, pokud se bude jednat o věrnostní program, tak jistě to bude dlouhodobá akce, ale pokud se jedná o soutěž typu zašli SMS, zaregistruj se a vyhraj apod. preferuji kratší dobu, abych nebyla moc dlouho napnutá a zároveň nezapomněla, které soutěže jsem se zúčastnila.
Zdá se mě tak akorát
získání množství informací, bodů atd
12. S jakým druhem soutěže se nejčastěji setkáváte? (jen stručně - kde, princip, výhry ... např. na Facebooku-lajkuj-slevy, v dětských časopisech-namaluj-hračky
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Youtube. Napiš komentář-vyhraj
- lajk - věrnostní program, něco nakup dostaneš pseudobodík a pak si za mírný doplatek kup supr levně načančanou věc, která by ve výsledku vyšla levněj bez tohoto supr zbírání a nakupování v daném řetězci - registrace a pseudosleva po registraci
-v obchodě kupony za odběr zboží - po dosažení určitého množství dárek nebo sleva na odběr, -v TV odpověď na otázku formou SMS a poté losování výherce
...posli sms a vyhraj nebo lajkovani fb
* supermarkety - nálepky za nákup - dárek nebo sleva * FB - lajkuj - drobnější dárky
Albert - nálepky za nákup - knížka, DVD pro děti Impuls - přihlásit se přes web - peníze nákup dětské obuvi - 10. zdarma slevové kartičky obchodů - % dolů z nákupu (A3, Tesco, Terno - dárek za body)
albert - počet známek
Asi různé druhy akcí v potravinových obchodech. Za nákup za určitou hodnotu dostanu bod a za určitý počet bodů výhru.
AZ-KVIZ
body za nákup
časopis vytvoř neco
časopisy- krížovky, supermarket - sbírání bodů
časopisy, televize
Často se setkávám s tipovacími a kreativními soutěžemi, občas také s vědomostními.
Denní tisk - lístky na kulturu.
dětské časopisy - namaluj obrázek - drobné dětské výhry sbírání bodů v supermarketech - výměna na prodejně za produkty - nádobí, kuchařky, ...
dětský časopis - namaluj, vyrob - hračky, sladkosti, knížky obal pití pro děti - sbírej body - tablety a drobné reklamní dárky (deštník, ručník, klíčenka) časoipisy, tiskoviny - vylušti křížovku, sudoku - výhry různé hodnoty (spotřebiče malé i větší, dárkové balíčky, poukázky na zboží, ....) na akcích pro rodiny - plnění úkolů - drobné dárky od pořadatelů, sponzorů
Dovolená, zbozi-textil
Dříve vědomostní soutěže, nejlepší byl “Milionář“ s panem Vladimírem Čechem. Jak to po něm převzali ti dva troubové, zcela to ztratilo úroveň a nemělo smysl se na to dívat, bylo to otřesné!
Facebook - komentáře -> náhodné losování, výhra: kabelky, šperky, kosmetické produkty,..
Facebook - lajkuj Časopisy - křížovky
Facebook - lajkuj
facebook - lajkuj - blbiny (nevěřím tomu)
Facebook - lajky - výhry
facebook - sdílej + lajkuj
Facebook - sdílej, lajkuj TV spoty - sbírej obaly, posílej kódy (většinou vysoká potenciální výhra)
facebook- lajkování
facebook-iphone-podvod :-D
Facebook-lajkuj-moc nesleduji, jaké výhry to nabízí (moc tomu nevěřím)
facebook-like; radio-kdo dřív zavolá
Facebook-sdílej-vyhraj
Facebook-sdílení-odpovědi, obchody-sbírání bodů, časopisy-luštění
Facebook-tipuj-vecna vyhra Supermarket-sbirej znamky-ziskej produkt (zdarma/se slevou) Obcerstveni-Udelej 9 nakupu, pak produkt zdarma (napoj, bageta...)
facebook, lajkuj/sdílej, prapodivné výhry nebo něco praktického internet, odpověz na otázku, zaregistruj se (většinou jen pro hru), vyhraješ možná něco hodnotného
facebooku
Facebooku-lajkuj-slevy
FB - like, soutěž - odpoved + výhra
FB , radio
FB like fotografiíí, Benzina odesílání kódů, tesco sbírání bodů, McDonalds Café karta na kávu zdarma
Fb sdílením,karty a body v obchodě
Fcb - slevy na spotřební zboží
Instagram - výběr porotců - dárek.
internet
internet, facebook - odpoveď na otázku- dovolenky, kozmetika, elektronika
internet, lajkuj(registruj se)
Jak je psáno,Fb,lajkuj.. I když to neuznávám,je to snadno zmanipulovatelne a neobjektivní ale pořád nejčastěji se objevující..
Krížovky, malovky v detských casopisoch, zbieranie nálepiek, kodov
křížovky v časopisech
kupte výrobek - zašlete / vyplňte kód - výhra většinou obsahuje jiný výrobek té samé značky
lajk, věrnostní bonus
Lajkovací soutěže, komentuj-lajkuj-sdílej, kreativní soutěže
Lajkování a sdílení nebo správné odpovědi na soutěžní otázku, kde se výherce vybírá losováním.
lajkování na facebooku, pošli kód a vyhraj, dovolej se v rádiu jako třetí...
lajkování,sdílení,sběr bodů,
lajkuj, namaluj, otázka o cenu, telefon
leták/web/televize-sbírej body-drobnost za nákup/sleva
letáky - sbírání - slevy
Market Terno za nákupy
na Facebboku,lajkuj
Na facebooku - bleskové odpovědi, sdílej
na facebooku - lajkuj
na Facebooku - lajkuj, sdílej, okomentuj, přidej fotku - lístky na výstavu nebo koncerty, dovolená nebo zájezd
Na Facebooku - lajkuj, slevy v obchodech, věrnostní karty na služby
Na facebooku typu sdílejte příspěvek vylosujeme... V obchodě kupte výrobek zaregistrujte se a můžete vyhrát...
na Facebooku-lajkuj
Na Facebooku, lajkování stránek a následovné sdílení kdy na závěr je losování výherce.
Na Faceboou-sdílej-poukaz časopisy- vyplň-pošli-zájezd,elektornika..
Na fb a slevy na email
Na fb lajkovani fotek v ruznycb soutezich Vernostni akce v supermarketu
Na fb lajkuj
Na FCB - lajkuj - slevy
Na internetu nebo v časopisech.
na obalech sladkosti zasilat postou obaly/vystrihovat carove kody nebo tak
na stránkách drogerie-odpověd na otázku-kosmetika
nákup určitého množství produktů, zaslat obaly zpět výrobci a zařadit se do soutěže.
Nejčastějši se setkávám s lajkováním na facebooku
Nesoutezim, spis jsem prekvapena, kdyz neco za nákup dostanu.
Obchod - na základě výše nákupu
Obchodní domy - sbírání bodů za nákupy.
obchody - věrnostní karty internet - like vzorečky zdarma
Obchody . A Facebook lásku slevy
Obvykle se mi nějaké jelito pokouší vnutit mrzkou slevu ve formě věrnostní karty v tom či onom obchodě, za cenu osobních údajů. Což je samozřejmě nepřijatelné.
příliš se fakticky soutěží neúčastním
přímo v obchodě, facebook, rádio
radio - soutěž o lupeny, facebook sdílení
Rádio Evropa 2:-)
Rádio, facebook
S lajkováním a sdílením na soc. sítích přicházím do kontaktu nejčastěji.
sběr bodů a následná sleva - potraviny, oblečení
sbírám body,za nákup sbírám kupóny
Sbírání bodů
sbírání bodů
Sbírání bodů na kartu v obchodech.
sbírání bodů v marketech
sbírání bodů v supermarketech, věrnostní programy ve službách
sbírání bodů za nákup
sbírání bodů za nákup, dětské soutěže
sbírání bodů za nákupy v určité hodnotě, popř. věrnost
Sbírání bodů, lajky na fb
sbírání kódů od výrobků
sbírání nálepek v obchodech.......po nasbírání určitého počtu nálepek sleva na zboží nebo výhra
Sbírání samolepek v supermarketech.
Sbírání věrnostních bodů
Sbírání věrnostních bodů v supermarketech.
Sbirej body v obchode a bude levnejsi plysak, mixer....
Sbírej EAN kódy - za určitý počet bodů zaručená výhra
sbírej samolepky - supermarkety
sdílení,lajkování
sírání bodů - otravné a cena za body bývá mizerná
slevové kupony, sbírání věrnostních bodů
Soutěže o zboží firem, nabízené jako dárek při aktivní účasti v soutěži firmy na FB, bonusy při nákupech v obchodech ve formě sbírání bodů.
supermarket - sbírání bodů - výhodnější nákup (kufry, plyšák)
supermarket - za vyšší nákupy odevzdat kupony ke slosování
Supermarkety
supermarkety - sběr bodů
supermarkety - sběr bodů, akce 2+1 v drogerii apod.
supermarkety - sbírej body na nákup - za určitý počet dárek
televize
Televize - sportka
Televize zasli sms
tipování na facebooku
TV, letáky
v časopisech
V časopisech
v knihkupectví (Neoluxor) - vědomostní/kreativní otázky - knížky/lístky do kina
v letácích
V marketech - soutěž, která vlastně soutěží není - předražené zboží, které vlastně nepotřebujete, je "zázračně levné" (ještě pořád dost drahé), když předložíte kupony za realizované nákupy. Případně podobně u dětských soutěží - nakupujte u nás za horentní sumy, dítě dostane sběratelskou figurku, která ho bude bavit přibližně půl roku, a vy pak budete uvažovat, kam vyhodit kilo plastových žďorbů.
v novinách či časopisech, odpověz na otázku a zašli SMS
V obchodě či na produktech - posílání smskek
v obchodech
v obchodech věrnostní sbírání bodů, okamžitý bonus při nákupu,časopis vyluštění např.křížovky
v obchodech-slevy, výhodný nákup
V OBCHODECH, V ČASOPISECH
V supermarketech - body - nákup zdarma za určitou hodnotu
V supermarketech - sbírej body a vyhraj nebo získej zdarma.
V supermarketech a na čerpacích stanicích-sběr bodů. Na internetu- slevy do značkových prodejen, doprava zdarma, a pod.
v supermarketech sbírání bodů
v supermarketu, např. při nákupu nad 1000 Kč, možnost vyplnit soutěžní kupón
v tisku, letácích, v supermarketech
V TV soutěže spojené s nákupem produktů běžné potřeby
vědomostní otázka na internetu či v časopise.
Vědomostní.
věrnostní akce v supermarketech
věrnostní body
Věrnostní karta
vernostni slevy obchodu
většinou sbírání lajků
vyfoť nejzajímavější foto - Instagram, Facebook napiš nejzajímavější komentář - Facebook
Zbieranie bodov na vernostnych kartach v obchodoch - isty pocet bodov=zlava alebo darcek
Žebrej o hlasy, otravuj každýho, kdo ti přijde pod ruku, spamuj diskuze a pak vyhraj.
13. Zúčastnili jste se někdy (nebo jste členem) nějakého věrnostního programu? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - časově omezeného (např. sbírání kupónů) → otázka č. 15, ano - mám věrnostní kartu → otázka č. 14, ne → otázka č. 15].
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano - mám věrnostní kartu | 191 | 71,8 % | 71,8 % |
ano - časově omezeného (např. sbírání kupónů) | 49 | 18,42 % | 18,42 % |
ne | 26 | 9,77 % | 9,77 % |
14. Věrnostní kartu které společnosti (služby) máte? Uveďte jen nejčastěji používanou.
Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
billa | 18 | 9,42 % | 6,77 % |
Tesco | 18 | 9,42 % | 6,77 % |
Dm | 11 | 5,76 % | 4,14 % |
dm drogerie | 7 | 3,66 % | 2,63 % |
Coop | 4 | 2,09 % | 1,5 % |
teta | 4 | 2,09 % | 1,5 % |
Drogerie Teta | 4 | 2,09 % | 1,5 % |
Terno | 4 | 2,09 % | 1,5 % |
Tesco clubcard | 3 | 1,57 % | 1,13 % |
ikea | 3 | 1,57 % | 1,13 % |
ostatní odpovědi | 115 | 60,21 % | 43,23 % |
15. Jste:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
žena | 208 | 78,2 % | 78,2 % |
muž | 58 | 21,8 % | 21,8 % |
16. Máte v rodině děti ve věku do 10 let? (počítáno i sourozence, vnoučata)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
ano | 140 | 52,63 % | 52,63 % |
ne | 126 | 47,37 % | 47,37 % |
17. Do jaké věkové kategorie patříte?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
30-49 let | 121 | 45,49 % | 45,49 % |
15-29 let | 103 | 38,72 % | 38,72 % |
50 a více let | 38 | 14,29 % | 14,29 % |
do 15 let | 4 | 1,5 % | 1,5 % |
18. Vaše povolání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
pracující (i živnostník) | 171 | 64,29 % | 64,29 % |
studující | 64 | 24,06 % | 24,06 % |
důchodce (i invalidní) | 14 | 5,26 % | 5,26 % |
bez zaměstnání nebo pouze příležitostné práce | 11 | 4,14 % | 4,14 % |
matka na MD | 11 | 4,14 % | 4,14 % |
dočasně pečující o nemohoucí osobu | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
castecni ID | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
REFERENT | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
studující i pracující | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
pracující + student | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
SŠ | 123 | 46,24 % | 46,24 % |
VŠ | 111 | 41,73 % | 41,73 % |
ZŠ | 15 | 5,64 % | 5,64 % |
řemeslo (výuční list) | 14 | 5,26 % | 5,26 % |
bez vzdělání | 3 | 1,13 % | 1,13 % |
20. Na kterých z těchto míst (zařízení) máte přístup k internetu? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
doma | 264 | 99,25 % | 99,25 % |
v práci (ve škole) | 210 | 78,95 % | 78,95 % |
na mobilu | 193 | 72,56 % | 72,56 % |
Tablet | 3 | 1,13 % | 1,13 % |
Knihovna | 2 | 0,75 % | 0,75 % |
chata | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
Vsude | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
veřejné wifi, mobilní data | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
kdekoli | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
MHD, prakticky kdekoliv | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
u příbuzných | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
U přítele, kamarádů... | 1 | 0,38 % | 0,38 % |
21. Které z médií minimálně 1x týdně sledujete? (možnost více odpovědí)
Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
internet | 260 | 97,74 % | 97,74 % |
televize | 204 | 76,69 % | 76,69 % |
rádio | 143 | 53,76 % | 53,76 % |
tisk (i zpravodaje a letáky) | 140 | 52,63 % | 52,63 % |
časopisy | 63 | 23,68 % | 23,68 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.