Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Co vy a soutěže?

Co vy a soutěže?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Šárka Vránová
Šetření:21. 03. 2016 - 29. 03. 2016
Počet respondentů:266
Počet otázek (max/průměr):21 / 19.87
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:62,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.11:24
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF-1 PDF-2 PDF-3 PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den.

Tento dotazník se týká Vašeho postoje k tzv. podpoře prodeje, zejména slevám, věrnostním programům a spotřebitelským soutěžím (jejich systému, pravidlům skladbě výher). Bude součástí dizertační práce, v rámci které by měl vzniknout model pro zpracování úspěšné formy podpory prodeje (zejména soutěží) pro vybrané cílové skupiny ve vybraných médiích.

Prosím o vyplnění i ty, kteří mají k podobným aktivitám negativní postoj.

Moc si vážím Vámi věnovaného času a děkuji za vyplnění! Doufám, že vám následujích 21 otázek zpříjemní čas a povede třeba i k zamyšlení.

Odpovědi respondentů

1. Využili jste někdy některou z následujících forem podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
zboží ve slevě25294,74 %94,74 %  
balíček produktů (např. 3+1, produkt+dárek)20677,44 %77,44 %  
věrnostní program - sběr bodů (např. supermarkety)20075,19 %75,19 %  
kupon (na dárek či slevu)17866,92 %66,92 %  
bonus v podobě služby či produktu zdarma (např. dovoz zboží, montáž)14052,63 %52,63 %  
dárky za nákup (dle ceny nákupu)12948,5 %48,5 %  
soutěže o ceny11041,35 %41,35 %  
věrnostní program za počet návštěv (např. služby - při určitém počtu 1x zdarma - např. kosmetika, restaurace)9535,71 %35,71 %  
zvýhodněný nákup dalších produktů či služeb (např. k pračce prodloužená záruka, prací prostředky za zvýhodněnou cenu)7628,57 %28,57 %  
ankety (o ceny)4516,92 %16,92 %  

Graf

2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
televize20275,94 %75,94 %  
tištěná média - denní tisk, zpravodaje, letáky17565,79 %65,79 %  
internet - jinde (např. reklamy, weby firem)15558,27 %58,27 %  
internet - Facebook15257,14 %57,14 %  
časopisy (dětské i pro dospělé)13149,25 %49,25 %  
rádio11342,48 %42,48 %  
venkovní média (např. billboard, plakát)10740,23 %40,23 %  
internet Instagram155,64 %5,64 %  
direct mail10,38 %0,38 %  
všude10,38 %0,38 %  
osobní mail od dané firmy10,38 %0,38 %  
kino10,38 %0,38 %  
Televizi nesleduji, na PC instalovaný AdBlock --> žiju si bez reklam :-)10,38 %0,38 %  
Nikde, reklamu ignoruji10,38 %0,38 %  
vlastní POS10,38 %0,38 %  
na trolejbusech, pochodující převlečení lidé...10,38 %0,38 %  
V prodejně10,38 %0,38 %  
Ne, televizi nemám a na internetu používám adblock.10,38 %0,38 %  
přímo v prodejnách10,38 %0,38 %  
na místě v obchodě upoutávka na daný produkt10,38 %0,38 %  
bilboardy10,38 %0,38 %  
otravné reklamy se snažím nesledovat10,38 %0,38 %  
neplacené plochy (případně v osobním vlastnictví)10,38 %0,38 %  
kurva všude kam se podíváš a vo tom to je cílená masáž10,38 %0,38 %  
Aquila-leták přímo u výrobků, Kaufland-sbírání bodů10,38 %0,38 %  
místo prodeje10,38 %0,38 %  

Graf

3. Které výhry (sortimentem) jsou pro Vás zajímavé? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
výhry vysoké hodnoty (automobil, peníze, zájezd)15859,4 %59,4 %  
výhry pro volný čas (poukaz na sportovní či wellness aktivity)14353,76 %53,76 %  
drobná elektronika, technické novinky (tablety, mobily, ...)14253,38 %53,38 %  
elektronika, vybavení pro domácnost13450,38 %50,38 %  
jakákoli příjemná drobnost12546,99 %46,99 %  
potraviny, nápoje (i alkohol)8933,46 %33,46 %  
výhry pro děti8531,95 %31,95 %  
ty užitečné; upřednostním vysokou pravděpodobnost výhry před vysokohodnotnou výhrou10,38 %0,38 %  
knihy10,38 %0,38 %  
Knižní poukázka.10,38 %0,38 %  
drogerie,parfemy,predplatne10,38 %0,38 %  
Zadne, neverim ze lze soutez realne vyhrat. Vyherci jsou predem urceni10,38 %0,38 %  
nezajima mne to10,38 %0,38 %  
kosmetika10,38 %0,38 %  
Neucastnim se žádných soutěží10,38 %0,38 %  
všechno co vyhraji je bezva10,38 %0,38 %  
autovybavení10,38 %0,38 %  
telefony, tablety, elektronika, sluchátka10,38 %0,38 %  
nesoutěžím10,38 %0,38 %  
ty ktere si sam muzu vybrat10,38 %0,38 %  
kosmetika, knihy10,38 %0,38 %  
cokoli, potěšilo by mě vyhrát i drobnost, záleží spíš na typu soutěžě10,38 %0,38 %  
záleží na okolnostech10,38 %0,38 %  
zadna10,38 %0,38 %  
vše co ti kdo dá pseudozadarmo10,38 %0,38 %  
Téměř jkákoli výhra - jde mi o hru :-)10,38 %0,38 %  

Graf

4. Jak moc je pro vás v soutěži podstatná hodnota (cena) výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55721,43 %21,43 %  
33713,91 %13,91 %  
13312,41 %12,41 %  
73111,65 %11,65 %  
82810,53 %10,53 %  
10249,02 %9,02 %  
6197,14 %7,14 %  
4166,02 %6,02 %  
2155,64 %5,64 %  
962,26 %2,26 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:5.12
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.78
Směrodatná odchylka:2.4
Medián:5
Modus:5

Graf

5. Jak moc je pro vás v soutěži podstatný druh výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

Povinná otázka, respondent se musel rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4”, „5”, „6”, „7”, „8”, „9” a „10”.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
55119,17 %19,17 %  
105018,8 %18,8 %  
84918,42 %18,42 %  
92710,15 %10,15 %  
7259,4 %9,4 %  
6197,14 %7,14 %  
1166,02 %6,02 %  
3134,89 %4,89 %  
483,01 %3,01 %  
283,01 %3,01 %  

Statistická data byla pro následující výpočty očištěna o 5 % hodnot z každé strany.

Statistická polohaHodnota
Průměr:6.83
Minimum:1
Maximum:10
Variační rozpětí:9
Rozptyl:5.41
Směrodatná odchylka:2.33
Medián:7
Modus:5

Graf

6. Jaký systém soutěžení by vám nejvíce vyhovoval (možnost max 5 odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
okamžitá výhra na základě tipu, kola štěstí apod.14253,38 %53,38 %  
okamžitá výhra na základě vědomostní otázky13450,38 %50,38 %  
závěrečné náhodné losování10338,72 %38,72 %  
sbírání bodů formou hry nebo aplikace (např. na internetu, v mobilu)7929,7 %29,7 %  
náhodný výběr vítěze (dle uvážení pořadatele - např. podle nápaditosti odpovědi, sloganu)7528,2 %28,2 %  
tipování a výběr výherců dle nejpřesnějšího tipu5219,55 %19,55 %  
odpověď na jednoduchou otázku + povinnost registrace4516,92 %16,92 %  
okamžitá výhra na základě nejrychlejší reakce (např. telefonát, elektronická reakce v určitou dobu)4516,92 %16,92 %  
výběr dle počtu např. "lajků" - např. u vaší fotografie, vašeho komentáře186,77 %6,77 %  

Graf

7. Co jste ochotni pro výhru udělat? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
sběr bodů na kartu - výměna za výhru v místě prodeje19673,68 %73,68 %  
sběr bodů z produktů - evidence na internetu15056,39 %56,39 %  
zaslání SMS9535,71 %35,71 %  
sdílení, lajkování (Facebook, Instagram)6122,93 %22,93 %  
sběr bodů z produktů - zaslání poštou5621,05 %21,05 %  
vlastní kreativita a její umístění na internet (např. fotografie, slogan)5119,17 %19,17 %  
osobní kontakt (telefonát, účast na akci)3212,03 %12,03 %  

Graf

8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.

Automatizované zpracování této otázky zatím není podporováno, odpovědi je nutné zpracovat "ručně" na základě exportu surových dat (xls/xlsx/csv apod.)

Graf

9. Kolik by podle vás měla mít zajímavá soutěž výher? (vyberte pouze jednu z uvedených možností)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-10 větších výher + menší výhry10439,1 %39,1 %  
1 velká výhra (auto, peníze) + několik dalších menších výher (elektronika, drobnosti)5721,43 %21,43 %  
tzv. zaručené výhry v podobě výhody (sleva na produkt, vzorek produktu)4215,79 %15,79 %  
větší množství menších výher4115,41 %15,41 %  
tzv. zaručené výhry v podobě drobných dárků (např. hrnek, hračka, magnet)228,27 %8,27 %  

Graf

10. Jak dlouho by podle Vás měla soutěž trvat? (můžete ve dnech, týdnech i měsících - uveďte ale prosím danou jednotku)

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1 měsíc3814,29 %14,29 %  
měsíc3713,91 %13,91 %  
Týden238,65 %8,65 %  
3 měsíce207,52 %7,52 %  
2 měsíce155,64 %5,64 %  
2 týdny103,76 %3,76 %  
1 tyden62,26 %2,26 %  
30 dní51,88 %1,88 %  
14 dní51,88 %1,88 %  
jeden měsíc41,5 %1,5 %  
ostatní odpovědi max. 3 měsíce
mesiac
půl roku
cca 2 měsíce
7 dní
1 den
Nevim
30 dnu
1měsíc
max. 2 týdny
3 týdny
Jeden týden
6 týdnů
radove tydny
záleží na typu
6mesicu
2 měsíce?
čtvrt roku
1 den.
2 tyzdne
10 dní
Ve dnech
1týden
max. měsíc
1-3 měsíce
mesice
Maximalne 4 tydny
Týždeň
maximálně 3 týdny
Maximálně 2 -3 týdny
30 dní.
1-2měsíce
Maximálně 1 měsíc
dnech
maximálně 2 měsíce
30
1 - 2 měsíce
7 dnů
4 - 8 měsíce
10 týdnů
maximálne mesiac
maximálně čtvrt roku
dny, popř. týdny
1 týden - měsíc
různě-podle druhu ( dny až max 1 měsíc
záleží na povaze soutěže: 1) kup a pošli: např. 14 dní, 2) sbírat body: klidně i 2-3 měsíce
12dni
14 dní - 1 měsíc
minimálně 3 měsíce
1-2 měsíce
Netuším
měsíc, při sbírání bodů kontinuální
6 měsíců
1 - 3 měsíce
1-2 měsíce
průběžně
měsíc
DVA MĚSÍCE
2 nebo 3 měsíce
max. 1 měsíc
2 mesiace
okamzita vyhra
1 rok
3 týdny - 1 měsíc
1 mesiac
dny
cca 1 měsíc
záleží na typu soutěže
cca 2 týdny
1 - 2 týdny
Týdny.
1-2 týdny
co možná nejkratší dobu
1 mesic az 2
4 měsíce
krátce, max měsíc, 2 měsíce
cca 6 měsíců
1-2 měsíce, záleží na výhře
týdny
10
tři týdny
2mesiace
1 - 4 týdny
jak která soutěž, odpovědi na otázky, slogan apod. měsíc, sbírání bodů rok
nelze takto nikdy popsat vždy musí být vztaženo ke komoditě a druhu soutěže, takže minuty, hodiny, dny, týdny, měsíce
3-6 měsíců
1,5 měsíce
14 dnů
10338,72 %38,72 % 

Graf

11. Proč právě takto dlouhá doba?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

....protože to byla povinná otázka? Záleží na rozsahu soutěže, třeba na tom, kolik budu muset utratit, kolik kusů jednoho produktu nakoupit. A taky si musím té soutěže vůbec stačit všimnout.

1 měsíc - dýl neudržím pozornost

1 měsíc je tak akorát na čekání případnou výhru

12 soutěží za rok...

Aby byl dostatek času se o akci dozvědět, nastudovat ji a zreagovat na ni.

aby bylo možné nasbírat body či kupony bez nuceného nákupu navíc

Aby bylo možné nasbírat potřebné body

aby ji posluchači/ diváci stihli zaregistrovat a měli čas se zapojit

Aby lidé dlouho nečekali

aby měli šanci zapojit se i lidé, kteří se o soutěži dozvěděli později

aby měli všichni dost času soutěž zaregistrovat a přihlásit se do ní

Aby se ke mě ta informace pokud možno během této doby dostala a měl šanci se účastnit soutěže.

Aby se např. stihly nasbírat věrnostní body.

Aby se stihla zpropagovat, dostat do podvědomí, a aby se měli potencionální účastníci čas zapojit...lidí jsou busy

Aby si kupujicí pořádně zahrál

Aby si toho měla možnost všimnout většina lidí

Aby som nezabudla ze som sa do niečoho zapojila

Aby stihla oslovit dost lidí, ale na výhru se nečekalo nepřiměřeně dlouho, aby např. byla možnost nasbírat nějaké body.

Abych měla dostatečný čas např. body nasbírat.

Abych na to nezapomnela

abych si ji všiml a mohl reagovat

ad 1) nechci čekat dlouho na slosování, ad 2) aby se stačili zapojit i ti, co nenakupují každý den (a ti aktivnější třeba nasbírají i víckrát)

akorát

Ani moc, ani málo, zlatý střed.

Ani veľa ani málo

ať má šanci více výherců

Během této doby se o soutěži dozví s největší pravděpodobnosti dostatečné množství lidí, potencionálních aktivních účastníků, stihnou se seznámit s pravidly, soutěžit a poté i zjistit výsledky.

bylo by to zajímavější

Clovek ma dost casu se do souteze zapojit, ale zRoven je motivivan kraticim se casem.

Cloves s moznosti vyhry ihned je vice motivovany

Cokoliv delšího než 2 týdny by mohlo například ztratit můj zájem a pozornost.

Déle nejsem ochotná čekat na výsledek.

Delší čas na sbírání bodů...

Delší nikoho nebaví a je dostatčně dlouhá na to aby se stihl člověk zúčastnit

delší už by byla otravna

Dlouhodobá soutěž může být demotivující. Je lepší mít soutěž s rychlou možností výhry.

doba právě akorát

dost času na proběhnutí soutěže a ne moc dlouhá doba čekání na výhru

dost času se přihlásit, aby se o tom dozvědělo co nejvíce lidí, dost času sbírat nálepky v obchodě atd.

dostatečná doba

dostatečná doba pro zaregistrování existence soutěže a reakce na soutěž

Dostatečně dlouhá doba k samotnému zaznamenání soutěže, ale ne tak dlouhá, aby soutěžícího odradila se soutěže vůbec zúčastnit.

Dostatečně dlouhá doba pro zapojení do soutěže

dostatečně dlouho na přípravu a zaslání apod.

Dostatečný čas k zaregistrování a ne moc dlouhá k čekání na výhru.

dostatečný čas pro sběr bodů např.

Dostatečný čas pro zaregistrování se a zúčastnění. Účastník následně bude očekávat výhru hned, nikomu se nechce čekat půl roku na slosování.

Dostatečný čas si soutěže všimnout a plnohodnotně se zúčastnit

Dostatek času na sběr bodů např.

dostatek času na sběr případných bodů

Chvíli trvá, než se to lidi dovědí a zjistí se o tom. Pořádně pochopí systém hry. po té velké vyhlašování, přes měsíc je dlouho, na 14 dní dle mého ideál max měsíc

Ideálně v řádu jednotek týdnů. Ať člověk stihne soutěžit, ale nečeká dlouho na výsledek.

Ideální délka...ani málo ani hodně

ideální doba

Ideální doba aby se do ní mohlo a stihlo zapojit více lidí ale dostatečně krátká aby na ni zúčastnění nezapomněli.

Ideální pro soutěžící kteří mohou sledovat celou dobu konkurenty v soutěži, zároveň budou tedy i navštěvovat web případně fb stránku atp.

ideální, neztratím zájem o hru

inak mi vypadne z pamati

Je optimální.

je realne za ni nacerpad hodnotu adekvantni ocekavane vyhode

Je to akorát

je to akorát

je to akorát:)

Je to optimální, pořád dost času se do soutěže zapojit a zároveň není dlouhé čekání na případnou výhru.

Je to přehlédnutelný úsek, kdy ještě pořád funguje motivace a zároveň jiné podněty ještě absolutně nevytěsní vědomí, že jsem se někde nějaké soutěže zúčastnila.

Je to tak akorát

je to tak akorát

Je to únosnádoba čekání

Jeden měsíc proto, aby se o ní dozvědělo více lidí a ne delší, aby lidé, kteří se rozhodli zúčastnit, nemuseli dlouho čekat na slosování.

Jsem netrpeliva.

Kdyby doba byla delší myslím že by soutěž nezaujala více lidi.

Koho baví se s tím mrnit dýl?

kratší doba např.ve sbírání bodů na kartu není vhodná

kratší doba zaručuje menší konkurenci soutěžících

Kratší je moc rychlá a delší je méně zapamatovatelná.

Kvůli nedostatku času

kvůli pozornosti, jedinečnosti, atraktivitě

Lidi se o ní dozví, promyslí, zda má cenu účastnit se, zareagují. Pokud by to ovšem byla nějaká "věrnostní" soutěž, tak klidně i půlrok/rok.

mohu sama zvolit své tempo

Možnost opakování soutěží častěji.

Musí to být akce a reakce.

můžete se stihnout přihlásit i ke konci, ne vždy člověk všechno objeví hned

MYSLÍM ŽE JE TO IDEÁLNÍ DOBA NA SOUTĚŽ

Myslím, že je to dobrá a spravedlivá doba pro všechny účastníky soutěže

myslím, že to je takhle dostatečně dlouhá doba

na delsi dobu nemam trpelivost, kor kdyz se musi na neco denne odpovidat.

ne dlouho,ne kratce

Nějakou dobu trvá, než se informace dostane k zákazníkům, ale hodně záleží na druhu podnikání. Firmy s rychloobrátkovým zbožím možná i kratší úsek (např. 1 měsíc, ale firmy jako automobilky, cestovky atp. 2 měsíce. Pokud by soutěži bylo předem uděláno promo, časový úsek trvání by se mohl o týden či 2 zkrátit.

nejsem schopna déle "udržet zájem"

nejsem zvyklá čekat

nelze odpovědět

Nemám čas na blbosti

nemám trpělivost čekat déle

nemusí se dlouho čekat na vyhlášení

nemusí to člověk dlouho kontrolovat a hlídat

Nemusím čekat na výsledky moc dlouho

Nemusím tak dlouho čekat na výsledek a být napjatá jestli jsem něco vyhrala

Není krátká ani dlouhá

Není to tak dlouho, aby se přihlásilo moc lidí, ale dost na to, aby bylo z čeho vybírat

neprolínání více soutěží

Nepříliš dlouho

Nevim

nevim

Nevím

nevím :-D Je mi to jedno ...

nevím, zdá se mi to vyhovující. Nemusí se spěchat se soutěží, ani to není věčnost do vylosování výherce.

Než ji člověk zaregistruje, než se rozhodne, že se zúčastní, chvíli to trvá.. Když je to delší doba, říkám si, že mám pořád hodně času a pak to z hlavy vypustím a už nesleduji konec. Ztrácí to na atraktivitě a mizí soutěživost.

optimální doba

Optimalni doba pro zaujmutí a zároveň dostatek času pro zapojení se.

pak už je to dlouho

pak už opadá zájem

Po delší době bych pravděpodobně zapomněla, že jsem se někde přihlásila.

po delší době ztrácí zajímavost, atraktivitu, přestáváme jí věnovat pozornost, ztratíme trpělivost a zájem

podle mě tato časová náročnost vyhovuje

Pokud by to bylo např. sbírání bodů, je potřeba určitá doba k nasbírání a také určitý čas navíc, protože se zřejmě o soutěži nedozvím hned první den od vyhlášení.

Pokud zákazníka produkt zajímá, tak určitě vydrží soutěžit 1měsíc, má možnost např. nastřádat více bodů a případnou výhru si "zaslouží".

prijde mi to adekvatni cekani zda nahodou neco, rok je asi moc

proto

Protoze, pokud je soutěž na delší období, tak potom na soutěž zapomenu

protože déle nevydržím

protože je to dostatečná doba, aby se soutěž rozšířila mezi co nejvíce lidí a mělo tak šanci se zapojit větší množství občanů. Když už soutěž, tak férová.

protože při delším čase se vytratí atraktivita

Předchozí otázku nejsem schopen kvalifikovaně posoudit, tudíž jsem si hodil kostkami: 1d10 pro první hodnotu a 1d3 pro druhou. Výsledek změňte dle libosti.

přehled, rychlost,

při delším trvání, zapomenu

Přijde mi to přiměřeně dlouhá doba pro to, aby se o soutěži dozvědělo více lidí.

Připadá mi to akorát :) Nemám ráda dlouhé čekání na výsledek, zároveň ale soutěž nepropásnu.

Rychlé a jednoduché.

sbírání bodů je jistě zdlouhavější

soutěžící neztratí zájem

stihnu nasbírat body, ale nezapomenu, že je nějaká soutěž

stihnu se případně vrátit

stihnu soutěžit

ta mi prijde tak akorat

Tak akorat

Tak akorát

tak akorát na sbírání např. bodů

Tak akorát.

tak dlouho to vydržím sledovat

To je doba akorát, ani krátká, ani dlouhá

u delší ztrácím přehled, nevydržím tak dlouho

Uvedla jsem tuto dobu jako maximálně dlouhou. Delší dobu už bych neměla zájem soutěž sledovat.

Vetsi moznost vyhry

Víc čekat nechci a míň by bylo podezřelé

víc ne

viz výše

vyhovuje

z důvodu zapomínání, nechce se mi dýl čekat

Záleží na druhu soutěže, nelze říct zcela obecně

Záleží na druhu soutěže. Pro sbírání bodů apod. by měla být doba delší, pro zasílání odpovědi po registraci stačí doba kratší. Lidé musí dokázat zaregistrovat, že soutěž probíhá a stihnout splnit podmínky.

Záleží na soutěži, ale pokud je podmíněna nákupem zboží, a sbíráním nějakých bodů, měla by trvat déle z hlediska měsíčního finančního limitu rodin. (argumentace např. ano, koupíme, ale po výplatě)

Záleží na typu soutěže, pokud se bude jednat o věrnostní program, tak jistě to bude dlouhodobá akce, ale pokud se jedná o soutěž typu zašli SMS, zaregistruj se a vyhraj apod. preferuji kratší dobu, abych nebyla moc dlouho napnutá a zároveň nezapomněla, které soutěže jsem se zúčastnila.

Zdá se mě tak akorát

získání množství informací, bodů atd

12. S jakým druhem soutěže se nejčastěji setkáváte? (jen stručně - kde, princip, výhry ... např. na Facebooku-lajkuj-slevy, v dětských časopisech-namaluj-hračky

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

Youtube. Napiš komentář-vyhraj

- lajk - věrnostní program, něco nakup dostaneš pseudobodík a pak si za mírný doplatek kup supr levně načančanou věc, která by ve výsledku vyšla levněj bez tohoto supr zbírání a nakupování v daném řetězci - registrace a pseudosleva po registraci

-v obchodě kupony za odběr zboží - po dosažení určitého množství dárek nebo sleva na odběr, -v TV odpověď na otázku formou SMS a poté losování výherce

...posli sms a vyhraj nebo lajkovani fb

* supermarkety - nálepky za nákup - dárek nebo sleva * FB - lajkuj - drobnější dárky

Albert - nálepky za nákup - knížka, DVD pro děti Impuls - přihlásit se přes web - peníze nákup dětské obuvi - 10. zdarma slevové kartičky obchodů - % dolů z nákupu (A3, Tesco, Terno - dárek za body)

albert - počet známek

Asi různé druhy akcí v potravinových obchodech. Za nákup za určitou hodnotu dostanu bod a za určitý počet bodů výhru.

AZ-KVIZ

body za nákup

časopis vytvoř neco

časopisy- krížovky, supermarket - sbírání bodů

časopisy, televize

Často se setkávám s tipovacími a kreativními soutěžemi, občas také s vědomostními.

Denní tisk - lístky na kulturu.

dětské časopisy - namaluj obrázek - drobné dětské výhry sbírání bodů v supermarketech - výměna na prodejně za produkty - nádobí, kuchařky, ...

dětský časopis - namaluj, vyrob - hračky, sladkosti, knížky obal pití pro děti - sbírej body - tablety a drobné reklamní dárky (deštník, ručník, klíčenka) časoipisy, tiskoviny - vylušti křížovku, sudoku - výhry různé hodnoty (spotřebiče malé i větší, dárkové balíčky, poukázky na zboží, ....) na akcích pro rodiny - plnění úkolů - drobné dárky od pořadatelů, sponzorů

Dovolená, zbozi-textil

Dříve vědomostní soutěže, nejlepší byl “Milionář“ s panem Vladimírem Čechem. Jak to po něm převzali ti dva troubové, zcela to ztratilo úroveň a nemělo smysl se na to dívat, bylo to otřesné!

Facebook

facebook

facebook

Facebook - komentáře -> náhodné losování, výhra: kabelky, šperky, kosmetické produkty,..

Facebook - lajkuj Časopisy - křížovky

Facebook - lajkuj

facebook - lajkuj - blbiny (nevěřím tomu)

Facebook - lajky - výhry

facebook - sdílej + lajkuj

Facebook - sdílej, lajkuj TV spoty - sbírej obaly, posílej kódy (většinou vysoká potenciální výhra)

facebook- lajkování

facebook-iphone-podvod :-D

Facebook-lajkuj-moc nesleduji, jaké výhry to nabízí (moc tomu nevěřím)

facebook-like; radio-kdo dřív zavolá

Facebook-sdílej-vyhraj

Facebook-sdílení-odpovědi, obchody-sbírání bodů, časopisy-luštění

Facebook-tipuj-vecna vyhra Supermarket-sbirej znamky-ziskej produkt (zdarma/se slevou) Obcerstveni-Udelej 9 nakupu, pak produkt zdarma (napoj, bageta...)

facebook, lajkuj/sdílej, prapodivné výhry nebo něco praktického internet, odpověz na otázku, zaregistruj se (většinou jen pro hru), vyhraješ možná něco hodnotného

facebooku

Facebooku-lajkuj-slevy

FB - like, soutěž - odpoved + výhra

FB , radio

FB like fotografiíí, Benzina odesílání kódů, tesco sbírání bodů, McDonalds Café karta na kávu zdarma

Fb sdílením,karty a body v obchodě

Fcb - slevy na spotřební zboží

Instagram - výběr porotců - dárek.

internet

internet, facebook - odpoveď na otázku- dovolenky, kozmetika, elektronika

internet, lajkuj(registruj se)

Jak je psáno,Fb,lajkuj.. I když to neuznávám,je to snadno zmanipulovatelne a neobjektivní ale pořád nejčastěji se objevující..

Krížovky, malovky v detských casopisoch, zbieranie nálepiek, kodov

křížovky v časopisech

kupte výrobek - zašlete / vyplňte kód - výhra většinou obsahuje jiný výrobek té samé značky

lajk, věrnostní bonus

Lajkovací soutěže, komentuj-lajkuj-sdílej, kreativní soutěže

Lajkování a sdílení nebo správné odpovědi na soutěžní otázku, kde se výherce vybírá losováním.

lajkování na facebooku, pošli kód a vyhraj, dovolej se v rádiu jako třetí...

lajkování,sdílení,sběr bodů,

lajkuj, namaluj, otázka o cenu, telefon

leták/web/televize-sbírej body-drobnost za nákup/sleva

letáky - sbírání - slevy

Market Terno za nákupy

na Facebboku,lajkuj

Na facebooku - bleskové odpovědi, sdílej

na facebooku - lajkuj

na Facebooku - lajkuj, sdílej, okomentuj, přidej fotku - lístky na výstavu nebo koncerty, dovolená nebo zájezd

Na Facebooku - lajkuj, slevy v obchodech, věrnostní karty na služby

Na facebooku typu sdílejte příspěvek vylosujeme... V obchodě kupte výrobek zaregistrujte se a můžete vyhrát...

na Facebooku-lajkuj

Na Facebooku, lajkování stránek a následovné sdílení kdy na závěr je losování výherce.

Na Faceboou-sdílej-poukaz časopisy- vyplň-pošli-zájezd,elektornika..

Na fb a slevy na email

Na fb lajkovani fotek v ruznycb soutezich Vernostni akce v supermarketu

Na fb lajkuj

Na FCB - lajkuj - slevy

Na internetu nebo v časopisech.

na obalech sladkosti zasilat postou obaly/vystrihovat carove kody nebo tak

na stránkách drogerie-odpověd na otázku-kosmetika

nákup určitého množství produktů, zaslat obaly zpět výrobci a zařadit se do soutěže.

Nejčastějši se setkávám s lajkováním na facebooku

Nesoutezim, spis jsem prekvapena, kdyz neco za nákup dostanu.

Obchod - na základě výše nákupu

Obchodní domy - sbírání bodů za nákupy.

obchody - věrnostní karty internet - like vzorečky zdarma

Obchody . A Facebook lásku slevy

Obvykle se mi nějaké jelito pokouší vnutit mrzkou slevu ve formě věrnostní karty v tom či onom obchodě, za cenu osobních údajů. Což je samozřejmě nepřijatelné.

příliš se fakticky soutěží neúčastním

přímo v obchodě, facebook, rádio

radio - soutěž o lupeny, facebook sdílení

Rádio Evropa 2:-)

Rádio, facebook

S lajkováním a sdílením na soc. sítích přicházím do kontaktu nejčastěji.

sběr bodů a následná sleva - potraviny, oblečení

sbírám body,za nákup sbírám kupóny

Sbírání bodů

sbírání bodů

Sbírání bodů na kartu v obchodech.

sbírání bodů v marketech

sbírání bodů v supermarketech, věrnostní programy ve službách

sbírání bodů za nákup

sbírání bodů za nákup, dětské soutěže

sbírání bodů za nákupy v určité hodnotě, popř. věrnost

Sbírání bodů, lajky na fb

sbírání kódů od výrobků

sbírání nálepek v obchodech.......po nasbírání určitého počtu nálepek sleva na zboží nebo výhra

Sbírání samolepek v supermarketech.

Sbírání věrnostních bodů

Sbírání věrnostních bodů v supermarketech.

Sbirej body v obchode a bude levnejsi plysak, mixer....

Sbírej EAN kódy - za určitý počet bodů zaručená výhra

sbírej samolepky - supermarkety

sdílení,lajkování

sírání bodů - otravné a cena za body bývá mizerná

slevové kupony, sbírání věrnostních bodů

Soutěže o zboží firem, nabízené jako dárek při aktivní účasti v soutěži firmy na FB, bonusy při nákupech v obchodech ve formě sbírání bodů.

supermarket - sbírání bodů - výhodnější nákup (kufry, plyšák)

supermarket - za vyšší nákupy odevzdat kupony ke slosování

Supermarkety

supermarkety - sběr bodů

supermarkety - sběr bodů, akce 2+1 v drogerii apod.

supermarkety - sbírej body na nákup - za určitý počet dárek

televize

Televize - sportka

Televize zasli sms

tipování na facebooku

TV, letáky

v časopisech

V časopisech

v knihkupectví (Neoluxor) - vědomostní/kreativní otázky - knížky/lístky do kina

v letácích

V marketech - soutěž, která vlastně soutěží není - předražené zboží, které vlastně nepotřebujete, je "zázračně levné" (ještě pořád dost drahé), když předložíte kupony za realizované nákupy. Případně podobně u dětských soutěží - nakupujte u nás za horentní sumy, dítě dostane sběratelskou figurku, která ho bude bavit přibližně půl roku, a vy pak budete uvažovat, kam vyhodit kilo plastových žďorbů.

v novinách či časopisech, odpověz na otázku a zašli SMS

V obchodě či na produktech - posílání smskek

v obchodech

v obchodech věrnostní sbírání bodů, okamžitý bonus při nákupu,časopis vyluštění např.křížovky

v obchodech-slevy, výhodný nákup

V OBCHODECH, V ČASOPISECH

V supermarketech - body - nákup zdarma za určitou hodnotu

V supermarketech - sbírej body a vyhraj nebo získej zdarma.

V supermarketech a na čerpacích stanicích-sběr bodů. Na internetu- slevy do značkových prodejen, doprava zdarma, a pod.

v supermarketech sbírání bodů

v supermarketu, např. při nákupu nad 1000 Kč, možnost vyplnit soutěžní kupón

v tisku, letácích, v supermarketech

V TV soutěže spojené s nákupem produktů běžné potřeby

vědomostní otázka na internetu či v časopise.

Vědomostní.

věrnostní akce v supermarketech

věrnostní body

Věrnostní karta

vernostni slevy obchodu

většinou sbírání lajků

vyfoť nejzajímavější foto - Instagram, Facebook napiš nejzajímavější komentář - Facebook

Zbieranie bodov na vernostnych kartach v obchodoch - isty pocet bodov=zlava alebo darcek

Žebrej o hlasy, otravuj každýho, kdo ti přijde pod ruku, spamuj diskuze a pak vyhraj.

13. Zúčastnili jste se někdy (nebo jste členem) nějakého věrnostního programu? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [ano - časově omezeného (např. sbírání kupónů)otázka č. 15, ano - mám věrnostní kartuotázka č. 14, neotázka č. 15].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano - mám věrnostní kartu19171,8 %71,8 %  
ano - časově omezeného (např. sbírání kupónů)4918,42 %18,42 %  
ne269,77 %9,77 %  

Graf

14. Věrnostní kartu které společnosti (služby) máte? Uveďte jen nejčastěji používanou.

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
billa189,42 %6,77 %  
Tesco189,42 %6,77 %  
Dm115,76 %4,14 %  
dm drogerie73,66 %2,63 %  
Coop42,09 %1,5 %  
teta42,09 %1,5 %  
Drogerie Teta42,09 %1,5 %  
Terno42,09 %1,5 %  
Tesco clubcard31,57 %1,13 %  
ikea31,57 %1,13 %  
ostatní odpovědi Shell
Orsay
clubcard tesco
Teta drogerie
Yves Rocher
tesco club card
Geco
Tesco club cart
globus
Penny
Ano
DM, Tesco
tesco, billa, zvěrokruh, teta, dr. max, ...
mám jich více
Využívám Portmonku v mobilu, tedy více věrnostních karet. Nejvíce využívám asi drogerii DM a Marks&Spencer.
14|15
ikea. billa
Karty supermarketů,vevay,visage d´or,evita
markety řetězce coop
Billa, tesco
coop Jednota
Teta.
karta na benzin
terno, česká spořitelna
Coop, prodejna oděvů
kosmetika, drogerie
Billa club
Tesco, ISIC
boty karty od Bati, oblečení s. Oliver, Orsay, potraviny Billa, kosmetika Yves Rocher,
Baťa
drogerie DM a dalších obchodů
Gašparec - benzinka
prodejna Bára
Billa karta
Bílka, yves roche
supermarketu
Billa karta, Tesco karta
Billa, DM, Tesco, Orsay,...
TETA, BILA
Dr.Max, Knižní klub, Drogerie TETA
shell karta
sportisimo, Sam, Billa
Platební karta sbírající body
Billa, Dráčik, TETA, Dr.Max, TERNO, TESCO, DM
drogerie
Billa, Peeck Cloppenburg
schell, Billa, IKEA
Dráčik, lékárna (Benu, Dr. Max), Sportisimo, A3 Sport, Drogerie Teta
Douglas, Teta, Penny
BILLA, DROGERIE TETA
teta, dm, tesco
Shell ClubSmart
DM drogérie, Teta drogérie
Yves Rocher, Teta drogerie, Reserved
Shell, DM, Kenwello, lékarná BENU
orsay, hervis
Drogerie Tete , YVES ROCHER
bila, benu, orsay, DM
Teta drogerie, Knižní klub
Terno, Baťa
Dr.max, dm drogerie
supermarkety, obchody s oblecenim
drogerie dm
Drogerie Teta, DM
orsay, billa club, penny karta
Tesco... skoro ji nepoužívám, uvrtali mě do toho, když to spouštěli a já tehdy začínala na vysoké, ale teď už mám blíž jiné obchody.
billa, teta, dm, albi
GA Cinema
Billa, Tesco, drogerie Teta, dm drogerie, lékárna Max, Knižní klub, Alpine program, Intersport
Tesco, dm drogerie
penny, mol, shell
Tesco, Orsay, DM drogerie, Takko, Reserved
nákup zboží v lékárně
Tchibo
Intersport
dm drogerie, teta drogerie, billa karta
Billa klub In-karta
bila, teta
Penny Market, DM Drogerie
A3 sport
lékárna
Cinemacity
SUN-Angel
Club Card
Clubcard )Tesco)
coop,penny,tesco
moll
Globus bonus karta
Orange
Drogerie DM, Decathlon
Hypernova
Shell Club Smart
Nivea
Coop - Terno, prodejna potravin
shell karta, sbírám body na mytí auta :) ale je to jen pozitivní plus protože tam i tak tankuji předražený ale kvalitní phm
Billa, Teta, Tchibo
drogerie TETA, BILLA
Billa, Orsay, Dm drogerie, Intersport
dm tesco
drogerie DM a Teta
Dr. Max, COOP Terno
11560,21 %43,23 % 

Graf

15. Jste:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena20878,2 %78,2 %  
muž5821,8 %21,8 %  

Graf

16. Máte v rodině děti ve věku do 10 let? (počítáno i sourozence, vnoučata)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano14052,63 %52,63 %  
ne12647,37 %47,37 %  

Graf

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
30-49 let12145,49 %45,49 %  
15-29 let10338,72 %38,72 %  
50 a více let3814,29 %14,29 %  
do 15 let41,5 %1,5 %  

Graf

18. Vaše povolání?

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
pracující (i živnostník)17164,29 %64,29 %  
studující6424,06 %24,06 %  
důchodce (i invalidní)145,26 %5,26 %  
bez zaměstnání nebo pouze příležitostné práce114,14 %4,14 %  
matka na MD114,14 %4,14 %  
dočasně pečující o nemohoucí osobu10,38 %0,38 %  
castecni ID10,38 %0,38 %  
REFERENT10,38 %0,38 %  
studující i pracující10,38 %0,38 %  
pracující + student10,38 %0,38 %  

Graf

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
12346,24 %46,24 %  
11141,73 %41,73 %  
155,64 %5,64 %  
řemeslo (výuční list)145,26 %5,26 %  
bez vzdělání31,13 %1,13 %  

Graf

20. Na kterých z těchto míst (zařízení) máte přístup k internetu? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
doma26499,25 %99,25 %  
v práci (ve škole)21078,95 %78,95 %  
na mobilu19372,56 %72,56 %  
Tablet31,13 %1,13 %  
Knihovna20,75 %0,75 %  
chata10,38 %0,38 %  
Vsude10,38 %0,38 %  
veřejné wifi, mobilní data10,38 %0,38 %  
kdekoli10,38 %0,38 %  
MHD, prakticky kdekoliv10,38 %0,38 %  
u příbuzných10,38 %0,38 %  
U přítele, kamarádů...10,38 %0,38 %  

Graf

21. Které z médií minimálně 1x týdně sledujete? (možnost více odpovědí)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
internet26097,74 %97,74 %  
televize20476,69 %76,69 %  
rádio14353,76 %53,76 %  
tisk (i zpravodaje a letáky)14052,63 %52,63 %  
časopisy6323,68 %23,68 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 5 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

  • odpověď internet - Facebook:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet Instagram na otázku 2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

3. Které výhry (sortimentem) jsou pro Vás zajímavé? (možnost více odpovědí)

  • odpověď drobná elektronika, technické novinky (tablety, mobily, ...):
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet Instagram na otázku 2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)

  • odpověď internet - Instagram=nesleduji:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi internet - Facebook=nesleduji na otázku 8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)

16. Máte v rodině děti ve věku do 10 let? (počítáno i sourozence, vnoučata)

  • odpověď ano:
    • 1.9x vetší pravděpodobnost při odpovědi matka na MD na otázku 18. Vaše povolání?

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

  • odpověď 15-29 let:
    • 2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi studující na otázku 18. Vaše povolání?

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Využili jste někdy některou z následujících forem podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

3. Které výhry (sortimentem) jsou pro Vás zajímavé? (možnost více odpovědí)

4. Jak moc je pro vás v soutěži podstatná hodnota (cena) výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

5. Jak moc je pro vás v soutěži podstatný druh výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

6. Jaký systém soutěžení by vám nejvíce vyhovoval (možnost max 5 odpovědí)

7. Co jste ochotni pro výhru udělat? (možnost více odpovědí)

8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)

9. Kolik by podle vás měla mít zajímavá soutěž výher? (vyberte pouze jednu z uvedených možností)

10. Jak dlouho by podle Vás měla soutěž trvat? (můžete ve dnech, týdnech i měsících - uveďte ale prosím danou jednotku)

13. Zúčastnili jste se někdy (nebo jste členem) nějakého věrnostního programu? (možnost více odpovědí)

14. Věrnostní kartu které společnosti (služby) máte? Uveďte jen nejčastěji používanou.

15. Jste:

16. Máte v rodině děti ve věku do 10 let? (počítáno i sourozence, vnoučata)

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Vaše povolání?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Na kterých z těchto míst (zařízení) máte přístup k internetu? (možnost více odpovědí)

21. Které z médií minimálně 1x týdně sledujete? (možnost více odpovědí)

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Využili jste někdy některou z následujících forem podpory prodeje? (možnost více odpovědí)

2. Zaznamenali jste v některém z těchto médií propagaci jakéhokoli druhu podpory prodeje (hlavně slev, soutěží, bonusů a věrnostních programů)? (možnost více odpovědí)

3. Které výhry (sortimentem) jsou pro Vás zajímavé? (možnost více odpovědí)

4. Jak moc je pro vás v soutěži podstatná hodnota (cena) výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

5. Jak moc je pro vás v soutěži podstatný druh výhry? (1-nepodstatné, 10-rozhodující)

6. Jaký systém soutěžení by vám nejvíce vyhovoval (možnost max 5 odpovědí)

7. Co jste ochotni pro výhru udělat? (možnost více odpovědí)

8. V kterém médiu by vás mohla atraktivní soutěž zaujmout? (možnost více odpovědí)

9. Kolik by podle vás měla mít zajímavá soutěž výher? (vyberte pouze jednu z uvedených možností)

10. Jak dlouho by podle Vás měla soutěž trvat? (můžete ve dnech, týdnech i měsících - uveďte ale prosím danou jednotku)

13. Zúčastnili jste se někdy (nebo jste členem) nějakého věrnostního programu? (možnost více odpovědí)

14. Věrnostní kartu které společnosti (služby) máte? Uveďte jen nejčastěji používanou.

15. Jste:

16. Máte v rodině děti ve věku do 10 let? (počítáno i sourozence, vnoučata)

17. Do jaké věkové kategorie patříte?

18. Vaše povolání?

19. Vaše nejvyšší dosažené vzdělání:

20. Na kterých z těchto míst (zařízení) máte přístup k internetu? (možnost více odpovědí)

21. Které z médií minimálně 1x týdně sledujete? (možnost více odpovědí)

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Vránová, Š.Co vy a soutěže? (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://co-vy-a-souteze.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.